Mobil, auto a smrt

Od Nového roku můžeme spatřit v blízkosti vozovek billboardy, které vtipnou formou upozorňují na nebezpečí používání mobilních telefonů během jízdy v autě. Víme, kdo je má na svědomí a zjistili jsme další informace.
Mobil, auto a smrt

Používání mobilního telefonu během řízení vozidla je zakázáno, pokud přístroj není umístěn v handsfree. Každý to ví, ale málo kdo to dodržuje. Podle ankety MobilManie telefonuje s mobilem v ruce plných 31 % řidičů!

Právě proti neukázněným řidičům rozjel BESIP novou informační kampaň, která má za úkol vrýt do podvědomí řidičů rizika, jež hrozí při používání telefonu během jízdy. Kampaň, která běží od začátku roku, se nebude týkat pouze billboardů, ale bude prezentována na pohlednicích, v časopisech a v neposlední řadě také v rozhlasových a televizních šotech. Kampaň skončí na konci ledna.

Klepněte pro větší obrázek
Jeden billboard stojí
přímo před naší redakcí

Nohama napřed

Kombinaci témat smrt a mobil se podařilo autorům, skupině výtvarníku a tvůrců kolem agentury Leo Burnett, zobrazit ve velice vtipné formě. Z vážných témat po spojení s mobilní tématikou vznikly humorné, leč mrazivé kompozice, které zcela jistě splní svůj učel.

Z mobilních témat byly vybrány tři varianty:

  • PIN zobrazuje přikrytá mrtvola s identifikačním lístkem na palci u nohy.
  • Hlasovou schránku zase urna na naše zbytky po kremaci
  • Doručeno reprezentuje rakev, kterou nás jednou odvezou.

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Šlo to i zadarmo

Všechno ale stojí peníze a jelikož na tuhle vtipnou a účelnou akci nebyly vyčleněny žádné finance, vše se nakonec zdařilo zrealizovat díky spolupráci zadavatele s jednotlivými vydavateli
a reklamními agenturami.

Doufejme, že probíhající kampaň zasáhne co nejvíce neukázněných řidičů, protože se svým zlozvykem telefonovat během řízení neohrožují pouze sebe, ale také nás ostatní.

Myslíte si, že mají takové kampaně nějaký smysl?

 

Témata článku: Ostatní, Auto, Mobil, Mrtvola, Smrt