Nejnovější výsledky ověřování nákladů tisku ABC ČR prokázaly, že měsíčník Mobility vydavatelství Computer Press je zdaleka nejprodávanějším časopisem o mobilních telefonech na českém trhu. Ačkoli Mobility vycházejí teprve třetím rokem, v prodaném nákladu o celých 42 % předstihly druhé obdobně zaměřené tištěné periodikum v pořadí.
Podle Marka Lutonského, šéfredaktora Mobilit, je hlavním důvodem tohoto úspěchu koncepce časopisu, od počátku zaměřená na uživatele mobilních zařízení. „Naším cílem je vytvářet užitečný časopis, který má vlastní názor a radí svým čtenářům, jak se nespálit při nákupu a při používání nejrůznějších mobilních produktů a služeb.“
Jiří Hlavenka, předseda představenstva Computer Press, a. s., dodává: „Mobility vítězí vynikající, nesmlouvavou redakční kvalitou a zaujetím pro obor – to je velmi podobný princip, který vynesl na první příčku ve čtenosti i v inzertním objemu časopis Computer. Výsledkem je časopis, který ovlivňuje zejména vrstvu „opinion makerů“ v konzumentské skupině – osoby, u kterých se jejich přátelé a známí radí při vybavování touto technologií. Rád bych poukázal i na úspěch internetové sestry Mobilit, média MobilMania.cz (www.mobilmania.cz), kterou čte denně cca 15.000 lidí – spolu pak tato média oslovují významnější část lukrativního trhu uživatelů mobilních telefonů než kdokoli jiný“.
Mobility začaly vycházet v roce 1999 jako pravidelná příloha časopisu Computer. Na jaře loňského roku se pro velký zájem čtenářů osamostatnily a od té doby jejich náklad neustále roste. Jak dodává Boris Keka z marketingu společnosti, tuto skutečnost si lze vysvětlit především tím, že mobilní technologie jsou horkým trendem dneška: „Je například známou skutečností, že počet uživatelů mobilních telefonů přesáhl počet tzv. „pevných linek“ nebo počet uživatelů osobních počítačů. K mobilním technologiím ale patří také kapesní počítače, notebooky, digitální fotoaparáty a další elektronická „drobotina“. Mobility o těchto věcech píší svižně, čtivě a srozumitelně, což čtenáři dokáží ocenit.“