Ty jsi fakt boží :)
Neznám nikoho, kdo by si sakra nerozmyslel koupi modelu, jehož čtyři předchůdci byli problematičtí a jejichž podpora stála za prd. Tady přece nejde o něco z dávné historie, ale o několik předchozích modelů (vlajkových lodí), které zničily důvěru zákazníků.
Proč myslíš, že se třeba u aut vydávají žebříčky spolehlivosti automobilek a ještě i konkrétních modelů? Protože se těmito údaji zákazníci často řídí. Koupit si něco ve stylu "za málo peněz hodně muziky", když vím, že x předchozích modelů bylo podstatně poruchovějších a problematičtějších než konkurence znamená přijmout riziko, že i já mám podstatně větší šanci na problém. Prostě si koupím něco levnějšího, ale statisticky mám třeba dvojnásobnou šanci na problém. Pokud to někomu za to stojí, tak koupí a riskne to. A třeba to zrovna jemu vyjde...
A co je na Nokii 7 plus hrozného? V rámci ceny na začátku prodeje a porovnání s jinými aktuálními modely je to věc, která si kupce najde. Ostatně prodeje tohoto modelu, recenze a uživatelské hodnocení tohle zařízení hodnotí slušně. To je, jako bys před rokem řekl o tvé LG G6 že je to předraženej krám, když se začal prodávat za 20.000Kč. Přitom ani dnes za 8700Kč (v ověřených obchodech) ty prodeje nejsou vzhledem k současné ceně a slušné výbavě žádný hit. Prostě zákazníci si pamatují.