Mobilní marketing: pouhá reklama na displej vašeho mobilu?

Diskuze čtenářů k článku

Future Viewer  |  09. 12. 2002 13:28

Tisková zpráva 9. 12. 2005: .... ... ... ... Naši zákazníci mající aktivovaný některý z tarifních programů mají možnost tuto službu deaktivovat. ... ... .. .. .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Švestka  |  09. 12. 2002 12:52

Chtěl bych uvedený text doplnit v tom smyslu, že m-marketing neslouží pouze k zasílání reklamy ve formě SMS! Využití je daleko širší: SMS soutěže, vyžádané zaslání více informací o produktu, podpora věrnostních programů, rezervace, objednávky, registrace, hlasování... A to nemluvím o sektoru B2B, kde klient s pouhou "esemeskovou reklamou" rozhodně neuspěje. Více na www.comgate.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Barta  |  12. 12. 2002 18:11

Pane Svestko, souhlasim naprosto s Vami. I B3net to vi Mobilni marketing opravdu neni jenom o zasilani textovych reklam....

Nicmene stejne me tesi, ze podobne clanky vychazeji, je jich treba pro rust oboru. Nicmene clanek v jednom ohledu trosku mystifikuje vetou "Nevyzadana reklama je zakazana". To neni pravda, zakon to rika nejak tak, ze je zakazano zasilat reklamu nevyzadanou pokud respondentovi zpusobuje vydaj z jeho strany. Je vydaj smazani textove zpravy?? To je prave ta klicka, ne ze bych se tedy snizoval ke zasilani nevyzadane reklamy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudolf Bock  |  09. 12. 2002 12:45

Pokud ma mobilni marketing fungovat tak, jak jej nabizi MobilJam, je to odsouzeno k zaniku. Staci se podivat na jejich stranky a zacist se do textu - s jakou naivitou je tam popisovan cely princip. Jestli si autori MobilJamu mysli, ze se jim takto podari ziskat kvalitni respodnenty, kteri budou mit pro zadavetele reklamy nejakou realnou hodnotu, tak se myli. Jejich forma recruitmentu presne odporuje vyse popsanym principum mobilniho marketingu a kvalitam zminenych cilovych skupin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Traffijam  |  09. 12. 2002 13:52

No to sem si myslel o placené reklamě na internetu taky. Myslím tím placené čtení mailů, zobrazování bannerů na obrazovce atd.....

A ono to funguje.

Taky to nechápu, ale asi se to prostě vyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  09. 12. 2002 18:12

Buďte, prosím, konkrétní!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Unruh  |  10. 12. 2002 09:39

Vazeny pane Bocku, respektuji Vas nazor, ale myslim, ze kdyz reknete A, je take treba rici B. Popiste zde, prosim, jak byste ziskaval uzivatele Vy. A proc si myslite, ze uzivatele MobilJAMu jsou "nekvalitni", pripadne, pokud Vam to cas dovoli, cim merite "realnou" hodnotu respondenta.   Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Barta  |  12. 12. 2002 18:07

Nazdar Riso, doufam, ze tvuj zivot jenom kvete  Zavolej nekdy, skaknem na drink....

Nicmene ohledne kvality respondetu mobiljam se opravdu da polemizovat. Taktez si myslim, ze zpusob ziskavani lidi pres MLM neni idealni. Zajimavy by byl napr. nezavisly vyzkum "proc jste se zaregistrovali do mobiljam?"

a) protoze jsem chtel prachy

b) protoze me zajima obsah zprav

To by myslim zodpovedelo mnoho otazek.

Co se tyce ziskavani respondentu lepsim zpusobem. Jsem schopen ziskat sberem po dobu dvou mesicu kvalitni databazi 100.000 lidi s jejich profily a se souhlasem prijimat reklamni sms. Z pochopitelnych duvodu nemuzu rict jak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Marvan  |  09. 12. 2002 12:21

Za nejaky cas to bude s mobilmama nejspis vypadat jako je to nyni na emailech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  09. 12. 2002 22:03

Taky se toho obávám .

V článku je uvedeno :  "Všimněte si, prosím, slova vyžádané; nevyžádaná reklama je již postavena mimo zákon. " Zákon sice máme, ale na množství nevyžádaných reklamních e-mailů které denně mažu bez přečtení se to nijak zvlášť neodrazilo  .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  09. 12. 2002 11:35

Už se těším, až pojedu po D1 kolem Průhonic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Unruh  |  09. 12. 2002 15:04

Zdravim pane Svejku , jen pro upresneni. Sluzba MobilJAM nefunguje na principu SMS broacastingu, tedy zasilani SMSek bez vyzadani vsem co zrovna jdou kolem meho podniku, regalu nebo jedou D1 na Brno.

MobilJAM je sluzba postavena na rozhodnuti uzivatelu dostavat textove zpravy na predem zvolena temata. Jde tedy o SMS on-demand. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  09. 12. 2002 22:08

Zdravím pane Richarde. Jde  opravdu o "on-demand", tedy je na nás, jestli se z reklam zblázníme, nebo si ponecháme právo na soukromí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Unruh  |  10. 12. 2002 18:07

Souhlasim, ze existuje rada odpurcu reklamy. Nechme se prekvapit, jak se situace na poli mobilniho marketingu v Cesku vyvine.
Dovolte mi vsak uvest jeden vyzkum z Velke Britanie, m-marketingove velmoci. Ten rika, ze jeste, nez v UK zacala SMS reklama fungovat, jen 13% lidi si dovedlo predstavit, ze by se jim mohla libit. Dnes, dva roky pote, co Britove maji s m-marketingem velmi bohatou a intenzivni zkusenost, vita reklamni zpravy 63% z nich. Vice na http://www.enpocket.com/enpocket/1608_2002.htm. Toz uvidime .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dlouhán3  |  09. 12. 2002 09:35

Pokud by moje číslo zůstalo jen u operátora, posílal mi jen vyžádaný okruh reklamy a bylo možno jej omezit nebo posílání reklam úplně zrušit. Ale tomu v dnešní době moc nevěřím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  09. 12. 2002 08:14

Jo - uz ted se tesim, az se na mne bude reeklama valit nejen z televize, radia, plakatu a billboardu, ale az me bude pronasledovat i na mobilu ... brrrrrrrrr ... nic takoveho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor