Po aktualizaci mi opět nejdou v Moje O2 obě služby. Aplikace k ničemu.
Tak proč u O2 setrváváte? Není to jediný poskytovatel služeb :))
Soucasna verze moje O2 odpovida aplikacim obdobneho typu nekde okolo roku 2014.
Škoda, že mám datamánii a přenesené číslo od konkurence, takže se do samoobsluhy přes mail nedostanu, jen přes sms :(
ještě pořád problém s přihlášením neopravili? že to ale trvá
A uz se tam da zrusit automaticke prodluzovani smlouvy, nebo tam jde porad jenom zridit?
A umí už konečně Moje O2 samoobsluha widgety na ploše, třeba se stavem čerpání dat, jak to dávno umí i kdejaký virtuál?
{{values.description}}
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.