Mám Samsung Galaxy S3 od O2 a hned první den odpoledne, kdy to šlo, jsem si nechal vyměnit SIM. Po cca 4 hodinách u guru mě přesvědčili, že by to mohlo i fungovat (prý až další den, přestože na webu psali, že to bude fungovat ihned po opuštění prodejny). Během těch 4 hodin guru pořád někam telefonoval, studoval nějaké postupy, klonoval karty jak na běžícím páse ... občas se čekalo na to, až to systém zpracuje a bude se moci pokračovat.Původní karta byla datová s internetem na 5 týdnů (takový ten předplacený balíček s modemem). Při výměně jsem byl donucen si aktivovat internet - zaregistrovat se na o2pripojse.cz nebo jak se to přesně jmenuje - jinak je prý karta neaktivní. Přitom na internetu píší, že pokud nemám SIM od O2, tak dostanu novou (guru mi řekl, že bych si ji musel koupit).Ovšem ještě v prodejně mi při testu přišla SMS o tom, že mi byl stržen kredit za internet 15 Kč. Guru mi 15 Kč zase připsal zpět na účet a ujistil mě, že internet je aktivní a nebude se to opakovat.Další den jsem zkoušel spustit aplikaci pro platbu, kterou jsem si celkem bez problémů stáhnul a nainstalovat. Při spuštění mi napíše, že telefon není podporovaný a mám se obrátit na vydavatele karty (SIM nebo platební? Kdybych to měl už napárované s bankovním účtem, tak bych těžko odhadnul, ale to detail). Samozřejmě jsem to zkoušel na tom Galaxy S3 z pobočky O2 (bez rootu či jiné modifikace) - při startu se tam zobrazí logo O2. Reklamace na infolince nepomohla, ani po dlouhém hovoru, kdy operátor celou věc konzultoval s nějakými techniky, se jim nepodařilo vymyslet, co s tím.Kromě toho se opět opakovala situace s odečtením kreditu za internet, po cca třičtvtěhodinovém hovoru na infolinku se mi podařilo dosáhnout toho, že mi internet na (doufám) 4 týdny aktivovali a kredit vrátili zpět. Nicméně operátor mi nejprve tvrdil, že je to moje chyba a o internet jsem přišel, protože v (blíže nespecifikovaných) podmínkách údajně je, že při výměně SIM předplacený internet zaniká. Teprve poté, co jsem na webu našel prohlášení, že po změně SIM karty budou všechny parametry služeb zachovány (kromě GSM banking) a přesně jej navedl na webovou stránku, kde je to napsané, tak připustil, že jde o chybu O2.S O2 guru jsem to řešil přes e-mail a přišly mi akorát rady typu odinstalujte aplikace, restartujte mobil, stáhněte znovu, spusťte (nepomohlo, ani na webu nebyla novější verze aplikace).Na (jiné) pobočce nechtějí řešit a odkazují na objednání u guru.Výsledek po celkem cca 6 hodinách řešení: Aplikace pro platbu pořád píše chybu a platit tedy nejde. Od nové karty nemám PUK, protože prý NFC karty žádný PUK nemají. Internet vypadá, že nyní funguje (jak dlouho, to nevím). Jak to dopadne, to jsem zvědav. Pokud nemáte hodně času a chcete, aby vám stávající služby fungovaly, pak doporučuji se zatím do výměny SIM karty nepouštět. Třeba to časem odladí, ale zatím nejsou schopni problémy řešit. Nevypadalo, že by se tam lidé hrnuly - všude mi tvrdili, že jsem první.