Mobily se v centru Prahy připojují do sítě jiného českého operátora. Jak je to možné?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 16

Názory k článku

02. 02. 2018 09:37

To, že se mobil při ztrátě domovského signálu připojí do cizí sítě, aby bylo možno uskutečnit tísňový hovor, se děje snad odjakživa. V tom případě ale mobil místo jména operátora zobrazí "Pouze tíšňová volání" a rozhodně mi nepadá do roamingu. To, v jaké síti jsem, zjistím jen podle čísla buňky nebo třeba pomocí aplikace NetMonster. Ale rozhodně se mi neděje to, co je uvedeno v článku. Takže k nějaké změně evidentně došlo, ale v článku o tom není ani čárka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 02. 2018 18:29

Dá se v takovém roamingu normálně volat? Jsme v EU, bude to volání v tomhle roamingu bez příplatků oproti standardu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 02. 2018 17:08

A že ta klec,nepůsobí na všechny operátory 😱?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 02. 2018 16:19

"... mobil ve vlaku z Vršovic na Hlavní nádraží upozornil na odpojení dat, protože se nacházím mimo domovskou síť."A není náhodou mezi těmito stanicemi tunel? Tam vypadne signál všech operátorů, jen možná domácí operátor pisatele odpadl o něco dřív a telefon se ještě z posledních sil chytil jiného našeho operátora na to nouzové volání.Pokud jde o obecný útlum signálu ve vlaku... ano, je to možné, ale není to žádná tragedie. Větší problém jsou výpadky signálu právě v tunelech a místech, kde vlak jede v zahloubeném koridoru, případně se za zhoršených podmínek nedaří hladký "handover" mezi jednotlivými BTS, okolo kterých vlak jede.Zajímavější je záměrné odstínění (nebo zarušení) vlaků - např. v Norsku se mi ve vagónu absolutně nechytala GPSka - i když ležela na stolku u okna, neviděla ani jeden satelit po celou několikahodinovou cestu. Že by nějaké bezpečnostní opatření? (napadá mne nálož aktivovaná při vjezdu do určité oblasti, ale to se u vlaku jezdícího velmi přesně podle jízdního řádu dá zajistit i prostou časovou roznětkou, nebo řízeným odpálením mobilem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor