Motorola Accompli 008 (test)

Diskuze čtenářů k článku

Martin Bilavčík  |  29. 01. 2003 18:30

Dobré ale kde je cena ta je hlavní ale jinak pěknej telefon pocket pc a komunikátorv jednom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundee  |  31. 12. 2002 20:17

Motorola Accompli má chybu ve firmwaru. Pokud se píše SMSka pomocí "psaní rukou", je jedna zpráva dlouhá jen 70, tlf pak přidá nějaký další "paznaky" a pak se ukončí a začne nová. Pokud napíšete, jako já, třeba 158 znaků, operátorovi přijdou tři SMSky, který vám naúčtuje. A já se divil, proč mi tak brutálně mizí kredit... Na infolajně Motoroly mi potvrdili, že je to chyba v telefonu, že oni o tom ví, ale ještě to nějak nezačali řešit. Tak si mam počkat, až to někdy opraví, a do té doby psán jen "klávesnicí" a bodat jak zběsilej do displeje. Nehoráznost u telefonu za skoro dvacet kolíků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zh  |  20. 01. 2003 12:23

Protože je to děsnej šmejd!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 11. 2002 03:54

tak ji mam 3.den a dobry. chybi mi prirazeni tlf cisla k ukolu v diari (pokud to jde tak dejte vedet jak).
chci se zeptat, jestli umi prijmout FAX a jestli jsou nekde stopky (v tabulce jsou uvedeny).
ten budik jen pri zapnutem stavu nic moc, ale pokud nechci, aby mi nekdo volal treba ve 4 rano, tak to prepnu to PDA a mam klid - bohuzel na to jede baterka.
Jeste jsem se nepopral se synchronizaci, ale snad to prijde (jsou tam volby jako z tlf do PC, z PC do tlf., obe moznosti najednou?)

zdravim vsechny spokojene uzivatele tohoto super telefonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Novák  |  10. 11. 2002 17:02

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor Špinka  |  27. 02. 2003 23:21

Ano, ma. Tedy pokud pocazi z ceske distribuce...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Viktor Špinka,
www.1mobil.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  01. 10. 2002 17:05

- podpora CZ: menu / psaní z _klávesnice_ / handwriting ? Ano/ne/s jakými chybami?

- obsah balení: někdo říká vč. handsfree (bondovka?), někdo říká bez dat.kabelu (?)

Při vší úctě  jde mi o skutečnou zkušenost někoho, kdo to vzal od GE, ne o citace z recenzí.

Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Linek  |  02. 10. 2002 18:58

podpora CZ ano, celkem bez problemu

v krabici je jak bondovka tak datový kabel, stojánek na nabíjení telefonu s možností nabíjet samostatnou baterii. velice elegantně řešeno.

A dotaz - má někdo zkušenosti s propojením s PC? Myslím tím GPRS, normální modem (pro fax) chodí na první nástřel, synchronizace taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  03. 10. 2002 12:58

Koupil jsem ji v rámci akce GECB, chybí pouze pouzdro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drobek  |  04. 10. 2002 14:03

Pouzdro není v ceně mobilu, lze ho dokoupit (290,- Kč). Z vlastní zkušenosti musím potvrdit, že stojí za to: telefon v něm perfektně drží, provedení je taky slušné, oceňuju hlavně umělohmotnou úchytku na opasek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  04. 10. 2002 15:07

Normálně pozdro v ceně je, píšou to i v manuálu. Pouze zvýhodněná nabídka GECB ho neobsahuje. Obešel jsem už tři obchody a nemají ho. Zdá se mi, že ho má pouze Phone House, který ty mobily pro GECB dodává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  07. 10. 2002 08:30

OK, dík, ještě prosím doplnění:
- umí doručenky SMS ?
- umí postupně zesilované vyzvánění ?

Sleduju diskuze, nějak se to stále točí kolem problematického nastavení GPRS (zajímá mě t-mobile), případně Java HTML Browseru - jsou nějaké zkušenosti ?

Dík za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herbik  |  25. 09. 2002 20:58

Ahoj.Muze mi nekdo prosim napsat jak nastavit wap,a email?Ja jsem z toho pekne zmaten.Diky za podrobnou radu.Herbik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Kubec  |  25. 09. 2002 18:35

Dobrý den lidi, nevíte někdo jak nastavit GPRS t-mobile, nastavit email snad umím, ale může být i to.

Předem děkuji Tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  17. 09. 2002 03:05

Rád bych věděl, jestli jde přijmout hovor jen jednou rukou, resp. jestli se flip dá jednouduše otevřít, nebo jestli se to musí dělat obouruč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nebhet  |  26. 09. 2001 16:43

Dobrý den,
 
mohu vám nabídnout Motorolu Accompli 008 - nová, kompletní se vším příslušenstvím v zabalené krabici, se zárukou a za slušnou cenu - 19.500 Kč.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N.H.  |  14. 08. 2001 09:17

Pro znalce a zájemce - mohu nabídnout ACCOMPLI 008 (pouze 1ks) - novou v kompletním balení - za slušnou cenu 27.500 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  10. 08. 2001 12:21

Tak jsem třetím dnem uživatelem Motoroly Accompli 008 a mohu krátce hodnotit (a to zejména ve srovnání s Nokií 9210)

Accompli 008 je opravdovým mobilním komunikátorem - má stylový design a je to první komunikátor, který vám neutrhne kapsu - je lehký a skladný.  Véčková koncepce je opravdu povedená záležitost. Obdivuhodná je komplexnost dodávaného příslušenství - součástí balení je samozřejmě nabíječka (a to i ve stolní verzi!), datový kabel, lehká hands free sada, originální kožené pouzdro (velmi povedené!) s klipem na opasek, CD se synchronizačním softwarem i průvodcem nastavením GPRS, manuál - bravo, Motorolo!!!

Displej s velmi detailním rozlišením a příjemným světlezeleným podsvícením je bez chyb (jistě, mohl by být barevný, ale nemůžeme chtít všechno...). Ovládání teleskopickým perem je intuitivní a velmi rychle se na něj dá zvyknout. Výdrž baterie se jeví jako nadprůměrně dobrá  - cca tři dny velmi intenzivního používání. Kvalita zpracování přístroje je rovněž bez chyb (na rozdíl od některých dalších typů z dílny Motoroly). Rychlost pohybu v menu je výrazně lepší než u Nokie 9210 a firmware je zcela jistě stabilnější. Stejně jako u 9210 je možné používat samostatně (tj. bez přihlášení k síti) aplikace komunikátoru.

Co umí? Samozřejmě telefonovat - s použitím softwarové klávesnice (ovladatelné nejen perem, ale i prsty) je to docela pohodlné. Pro SMS zprávy je nutné použít buď klasické softwarové miniklávesničky anebo rozpoznávání písma - to funguje velmi dobře (včetně české diakritiky!) a s výbornou doplňující funkcí, které při napsání písmene nabízí jeho náhradní varianty.  Plnohodnotný emailový klient je, zejména ve spojení s GPRS, výborná záležitost. WAP na velkém displeji také konečně začíná mít smysl.

Kalendář je poměrně dobře zpracován, i když např.oproti NOkii 9210 jsou jeho možnosti samozřejmě omezenější. Tato část přístroje dále nabízí poznámkový blok, úkolovník, jednoduchý kreslící program, hlasový záznamník a variabilní alarm. Mezi další doplňkové, ale velmi šikovné aplikace patří konvertor všeho se vším, převodník měn, kalkulačka, světový čas, skladatel melodií a samozřejmě docela povedené 3 hry.

Oceňuji, že na rozdíl od Nokie 9210 nechybí vibrační vyzvánění a naopak postrádám hlasitý odposlech. Dále bych ocenil propracovanost menu Setup, kde lze velmi přehledně nastavit a uzpůsobit velmi detailně všechny funkce, zobrazení atd... Důležitou otázkou v případě komunikátoru je synchronizace - u A008 funguje bezchybně a ve srovnání s Nokií 9210 je podstatně rychlejší. To nejlepší nakonec je... samozřejmě GPRS - jeho nastavení je bezproblémové a wapová i emailová data tečou velmi rychle!

Ještě jeden poznatek považuji za velmi důležitý - subjektivně je na tom A008 oproti Nokii 9210 velmi výrazně lépe s držením signálu!

Takže závěrem:

Motorola Accompli 008 a její výhody oproti Nokii 9210:

velikost a váha

design a kvalita zpracování

GPRS 3+1 timeslot

rychlost a stabilita

vibrační vyzvánění

příjem a kvalita signálu

komplexnost příslušenství

cena

Nokia 9210 a její výhody oproti Motorole Accompli 008:

barevný displej a díky němu lepší možnosti zobrazování ve všech aplikacích

klávesnice a díky ní lepší možnosti ovládání a text.vstupů

systém Epoc a množství jeho aplikací

hlasitý odposlech

HTML browser

HSCSD

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  09. 08. 2001 09:21

Tak jsem si ji včera koupil a musím říct,že......je to fakt bomba !!!Naprosto bezproblémový a hlavně plně funkční přístroj.Nejvíc jsem se těšil na propracovaný e-mail a nesklamal jsem se.Docela mně překvapilo balení A008.V krabici najdete ůplně vše.Mobil,baterku,datový kabel s CD,stojánek,luxusní pouzdro ! a hands-free do ucha.Prostě vše co by člověk očekával.Přístroj je vcelku slušně proveden,nic nevrže nebo nedoléhá.Překvapil mně taky displej,který je ďábelsky detailní a pěkně podsvícen.Docela jsem ale zvědavý za kolik se tu bude A008 prodávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kendy  |  15. 07. 2004 19:33

Lidičky prosimvás o pomoc, koupil jsem si ACCOMPLI 008, ale bylo to bohužel v bazaru a tak mám jen kabel a chybí mi instalační CD. Díky za každou pomoc rulec@volny.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Francírek  |  22. 07. 2001 02:47

No, a nebo si počkat až tohle (http://www.kyocera-wireless.com/kysmart/kysmart_series.htm) bude i GSM verzi .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  22. 07. 2001 10:04

Preview bylo i na MobilManii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jonas  |  20. 07. 2001 19:58

Neni pravda ze programy pro Accompli 008 a jine telefony co podporuji JAVA aplikace nikde nejsou, staci hledat. Nektere jsou i zdarma.
Treba tuna:
http://www.midletcentral.com/user/BrowsingIndex.jsp
Navic aplikace obecne funguji na vsech JAVA telefonech. Napr me i85s.

Jonas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  20. 07. 2001 22:41

Děkuji za upřesnění, přestože se na adresu, kterou uvádíte, nemůžu dostat. Nicméně si stále stojím za názorem, že zatím jde jen o "výkřiky do tmy" a nabídka dostupných aplikací nebude dosahovat na standardní systémy Palm OS, EPOC nebo Pocket PC. I když bych byl rád, kdybych se mýlil.

Je pěkné, že aplikace postavené na Jave fungují ve všech mobilních telefonech s její podporou, ale to by tady ty telefony napřed musely být v hojnějším počtu. Kdo bude vyvíjet pro minoritní platformy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas  |  25. 07. 2001 21:58

vy povazujete javu za minoritni platformu ... ale to snad ne (!) prectete si laskave neco vice o jave nez se k tak odvaznemu soudu priste odhodlate ... jako klicovy zdroj/rozcestnik jiste poslouzi "javasoft.com" coz je "industry portal" javy primo od sunu ... tam se take zahy dozvite kolik milionu vyvojaru cita java-komunita celosvetove ... mimochodem s javou se kazdy z nas setkava dene a ani o tom nevi ,je to ve vsech vrstvach - od back-endu az po front-end ... vetsina nejnarocnejsich komernich web projektu je postavena na j2ee platforme , dale vsudypritomne applety (j2se,nizsi verze)a dnes i midlety (j2me) ... vyvoj "javovych" aplikaci je z mnoha duvodu vyhodnejsi (ackoliv se mi nechce je znovu a znovu rozepisovat urcite by se to hodilo ... ) a hlave vsechny klicove firmy v oboru vyroby mobilnich terminalu jasne deklarovaly , ze java je jejich volba budoucnosti ... to je fakt -- to uz jste ovsem mel davno vedet nemyslite ... mozna by stalo zato abyste si to vase stanovisko vytiskl a povesil na par let na pracovni stul -- urcite by to v budoucnu byl dobry zdroj zabavy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  26. 07. 2001 10:50

Javu v kapesních počítačích přestanu považovat za minoritní platformu až v době, kdy bude k dispozici dostatek programů. Netvrdím, že Java není perspektivní, přestože rada, kterou mi dáváte v závěru svého příspěvku se v různých obměnách objevuje už mnoho let a kde nic, tu nic.

Jako uživatele mě ale nezajímá, jestli má něco budoucnost nebo ne. Zajímá mě, jestli teď, případně do několika měsíců po tom, co si pořídím Accompli, budiou k dispozici užitečné programy a ne pouze dema, co všechno Java dokáže. A programy prostě zatím nejsou - vztáhnuto k množství softwaru pro EPOC, Palm OS nebo Pocket PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neo  |  19. 07. 2001 21:15

Zvazuji koupi jednoho z pristroju Nokia 9210, Ericsson r520 nebo Motorola Accompli 008 a nevim, ktery z nich je nejlepsi co do funkcnosti...poradite mi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 07. 2001 21:52

Všechny tři přístroje jsou úplně jiné a pokud nespecifikujete, co po nich budete vyžadovat, nelze odpovědět. Rozepište se více, k čemu vám mají pomáhat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ordzonikidze  |  19. 07. 2001 16:57

Super parada, skoda, ze jeste nejakej ten rok to nebude pristroj pro me (student) :((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cocaine  |  19. 07. 2001 16:54

komunikator a smarth/phone je jedna kategorie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 07. 2001 17:13

Kategorizace není nijak oficiálně určena. V našich médiích jsme se rozhodli tyto kategorie nerozlišovat. Podstatu zařízení vystihuje výraz komunikátor, který používáme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Laźek  |  19. 07. 2001 09:36

Accompli 008 se brzi objevi u nas v prodeji.  Informace se objevi na nasich www strankach www.cellular.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  19. 07. 2001 16:32

Já to prostě chci, je to super, vypadá to jako Palm, ale není to palm a navíc to umí volat. Fakt se mi to líbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  19. 07. 2001 09:30

Delší dobu jsem byl na tento PDA zvědav. Silně uvažuji o její koupi. Rozhodne zřejmě cena. Bude stejná jako u Nokie 9210?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  19. 07. 2001 09:44

Asi pred 2 mesici jsem ji videl prodavat v Chorvatsku za 8500 KN. Jedna KN je asi 5 Kc, takze to byla docela palka. Verim, ze nyni bude cena o neco nizsi :)

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 07. 2001 10:20

Motorola předpokládá koncovou cenu kolem 30 000 Kč. Ze článku to bohužel vypadlo, přidáme to tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  19. 07. 2001 06:02

Vypadá dobře,je dobrý.... jen by mne zajímalo,jak moc vysiluje baterku poscvícení displaye.....

 

A kolik to čísel a SMS mohu uložit do přístroje ?

 

Mike  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 07. 2001 10:15

Bohužel nevím, jak zjistit vliv podsvícení na výdrž.

Záleží na volné paměti - pro uživatele jsou určeny 2 MB. Někde jsem viděl uvedeno, že se do seznamu vejde pouze tisíc čísel, to se mi však nepodařilo ověřit; každopádně i to je hodně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor