Když už redakci docházejí argumenty, at už co se týče recenzí telefonů, kterých je poskrovnu a když už recenze typu viz. předcházejicí recenze apod. (hlavne že kvuli každému faceliftu Nokie či SE se popíše deset stran) tak nyní i v podobě jasných prodejních výsledků, uchylují se redaktoři k čistě subjektivním demagogickým výkřikům viz toto:
Nokia je lepší ve výbavě, mnohem více se angažuje v podpoře multimédií – hudební telefony, velkokapacitní úložiště v malých paměťových kartách ve většině nových modelů a fotomobily mnoha megapixelů.
Myslím, že pro SE to možná opravdu platí, ale pro Nokii bych to netvrdil. A pokud si pani redaktori, soustavnou ignorací Motoroly nevšimli, že drtivá většina posledních modelů je co se týče multimediálních záležitostí minimálně na stejné urovni jako Nokia (V3i, V3x, L7), pak není chyba na straně Motoroly.
Motorola si získala uživatele zejména svým designem, uživatelským prostředím to rozhodně nebylo.
Další čistě subjektivní názor, který je neustále vnucován čtenářům, ale nevím (az asi na tri nelogické "boty") proč si toto redaktoři Mobilmanie myslí. Souhlasím, že u Motorol starší generace tomu tak bylo, ale pokud si toho ještě nevšimli, tak myslím, že od modelu E398 je menu kompletně překopané a uživatelsky bezproblémové.
Nejde jen o design, ale podle mě o použití kvalitních materiálů a s tím související velmi dobré zpracování, což se o plastikových vrzajících Nokiích říci nedá.
Takže jediné s čím plně s autorem článku souhlasím je toto:
Kromě toho funguje právě u Nokie silněji klan vyznavačů značky.
A je to poslední dobou to jediné co z někdejšího trendsettera zbylo a na čem poslední dobou staví, kromě širokého portfolia modelů (ale jak vidno někdy stačí jeden ale kvalitní). Ano marketing a poprodejní péče funguje, což se o Motorole (v Čechách) říci nedalo, ale řekl bych že se to poslední dobou zlepšuje.
Nejsem zastáncem žádné značky a nepovažuji mobil za něco extra, ale ignoraci a negativním subjektivním názorům vůči Motorole na tomto ač jinak řekl bych objektivním serveru nerozumím.