Můj mobil: Siemens CX65

Diskuze čtenářů k článku

Godlike88  |  30. 07. 2005 12:10

mam problem s priradenim mena v kontaktoch do skupin (VIP, Kancelaria, Rodina...). Kazdy kontakt je priradeny do "Bez skupiny" a ak to chcem zmenit tak to mozem priradit iba do VIP, inu moznost mi to neponukne. Prosim poradte mi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaja  |  13. 01. 2005 14:26

Nevíte někdo nějakou stránku s hrama na CX65 zdarma.....?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fennanek  |  25. 11. 2004 20:50

dokázal někdo rozchodit jakejkoli ICQ klient  na tomhle telefonu? kdyžtak pošlete mejla fennanek@centrum.cz předem děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajta  |  09. 10. 2004 18:38
MJ  |  08. 10. 2004 08:49

s tím vyhledáváním je to jinak dá se po otevření adresáře v nabídce možnosti dát hledat a tam üž normálně napíšete celé jméno nebo pár znáku a mobilek vám to krásně najde jinak ho mám taky a až na ten mírně se hýbající kryt baterie maximální spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcela  |  07. 10. 2004 21:52

Zajímalo by mě,jak se dá nastavit e-mailový klient.Bohužel se to u mého telefonu


nepodařilo ani operátorce ve značkové prodejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 10. 2004 20:31

Mám Fw09 a vyhlédavat v seznamu v telefonu můžu podle kolika písmen chci. Navíc se dá vyhledávat i fulltextem - špičková funkce. Podle prvního písmene to jde jen na v seznamu na SIMce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petyo  |  08. 10. 2004 09:10

Tak oprava i na simce to jde OK - podle kolika písmen chci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chito  |  07. 10. 2004 19:12

Zkousel ho nekdo z Vas vice porovnat s SE T610??? Nevim co si vybrat, oboji vychazi na stejne penize. T610 ma navic bluetooth, ktery bych sem tam vyuzil. Co je podle vas lepsi a proc? Diky za odpovedi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 10. 2004 20:33

Pokud potřebuješ BT tak asi T610. Pokud ne, tak zcela jednoznačně CX65.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gfhdhfd  |  08. 10. 2004 16:13

Ačkoliv jsem se o Siemensu vyjadřoval dost hanlivě v některém předchozím příspěvku, určitě bych mu dal před T610kou přednost. Kdyby CX65ka byla dílensky zpracovaná, jako Erik a měla novější firmware pak by to byl super foun.


Nechápu, jak si T610ku může někdo brát jako modlu. Telefon s telefonním seznamem T610ky,s rychlostí a logikou menu, snad nemůže být ani lowend.


AHOJ.


PS: Kup si S65ku nebo S55ku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  08. 10. 2004 16:20

s55 rozhodne neber...a neposlouchej podobny lamy a trotly...pokud chces mobil srovnatelny s cx-65,vem t630...s65 je taky zklamani, kcemu pametovky kdyz tonema ani mp3?!?a radio?!?takze t630 a cx-65 jsou srovnatelny...rozhodeni se sam,s ani jednou koupi neprohloupis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chito  |  09. 10. 2004 14:06

S65 se mi nelibi. S55 ma kamos, display ma moc hruby a klavesnice moc nevydrzela, vypadavala 3 a 0,jeste ze to mel v zaruce


doufam, ze cena CX65 pujde jeste dolu. Ma pekny design.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  07. 10. 2004 16:33

Já jsem s telefonem spokojený až na nějaké drobnosti. A to nedokonalá čeština e-mailového klienta. Škoda že to Siemens neumí dotáhnout dokonce. Před tím jsem měl SE T610, tam čeština fungovala perfektně, v SMS u T9 to zase bylo naopak. Ty opačné čárky byly hrozné. Taky nevím proč u Siemensu nejde diakritika u MMS. I když by to asi dopadlo stejně špatně jako u e-mailového klienta.
Ten zadní kryt není problém vypodložit. Mezera mezi díly ale zase není vůbec hezká. Jednoduché řešení by bylo dělat tyhle zadní kryty na šroubky a bylo by po vrzání. Jen by pridaly šroubováček k telefonu....
Souhlasím s tvrzením, že za zhruba 6.500 Kč to je jeden
z nej. telefonů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobile Fichtl  |  07. 10. 2004 15:10

A co rychlost telefonu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzik  |  07. 10. 2004 13:40

myslim, ze za ty penize je to nejrozumnejsi mobil, co se da v soucasnost koupit! Sam jsme ho hledal pres internet. Pak asi dalsi 2 hodiny porovnaval funkce s ostatnima a rozhodnodnuti bylo jasne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herrkules  |  07. 10. 2004 13:02

Pár dodatků:


Budík je možné nastavit různě dle požadovaných dnů? Tak to se tedy nejde, můžu akorát na určité dny budík vypnout, jestli jde nastavit různě, tak bych rád věděl jak... To různé nastavení buzení bylo napsáno myslím i v recenzi na CXko, ale já to tam tedy vážně nemám.


Co se týká délky videa, s novějším firmwarem jde až 30 sekund a s nastavením u mms tak kolem 2 minut. A firmware 16 také zlepšuje výdrž baterie, myslím, že tak přidal navíc tak den, což se vážně hodí.


A mimochodem, zpracování za 1, když se hýbe spodní kryt baterie ze strany na stranu? Já to spravil tím, že jsem na vnitřní část krytu baterie na strany nalepil izolační lepenku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  07. 10. 2004 12:08

Ještě bych něco dodal k výdrži telefonu. Zpočátku, když jsem upravoval seznam převedený ze SIM do mobilu, zkoušel fotit a natáčet jsem se nad výdrží zhrozil. Tak maximálně jeden až 1,5 dne. Teď v "normálním" provozu 3-4 dny. Normální provoz u mne je to, že telefon nevypínám, sem tam doplním nebo upravím kontakt v seznamu a telefonuju (řádově 2-2,5 hodiny/měsíc).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  07. 10. 2004 13:45

Souhlasím, občas ještě nějaká fotka, 3-4dny bez problémů, výdrž se prodloužila nahráním fw16. o cca 1 den! Mám teď Javu 3D a stabilní telefon. Ještě jsem takový Siemens neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  07. 10. 2004 11:56

Přešel jsem na CX65 z Nokie 3210, takže přesto že ho mám už tři měsíce stále se raduji z toho, jak jsem si dobře vybral. Přesto má CX65 nějaké ty mouchy. Připomíná mi to počítače. U DOSu téměř žádné potíže, u WINDOWS časté tuhnutí a padání systémy. Nokie šlapala dokud se nevybila baterka. Siemens se občas sám rozhodne, že nebude zobrazovat mnou nastavené pozadí nebo spořič a celý display zčerná. Pak ho musím "restartovat", tj. vypnou a zase zapnout. Nebo ztuhne zcela (to ale opravdu jen výjimečně) a pak pomůže jen vyjmutí baterie. Asi to bude chtít nahrát nový firmware, ale na to jsem si ještě netroufl. A to především proto, že mám CX65 spojenu s notebookem USB datovým kabelem, a toto spojení není zcela spolehlivé. Někdy komunikační program najde telefon ihned po spuštění, jindy ho nenajde vůbec. Trochu mne taky mrzí, že nová slova pro slovník T9 nebo při vyplňování nového záznamu v adresáři, nemůžu zadat s diakritikou (není to nic zásadního, ale líbí se mi když vidím že mi volá Řehoř a ne Rehor). Když seznam upravuju z PC, češtinu použít můžu. Také bych přivítal možnost změny zobrazovaných údajů (a jejich pořadí) v jednotlivých skupinách -> když mám v kontaktech zadáno jméno i firmu, tak bych rád aby se v seznamu (a při  volání dotyčného) zobrazoval nejdříve název firmy a pak příjmení. Teď se zobrazuje jméno+příjmení a firma ne.


V nedávné recenzi na mobilmanii jsem četl, že v horní části telefonu je poutko na zavěšení. Vy ho tam někdo opravdu máte? Já ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  07. 10. 2004 15:58

Siemens CX65 jsem měl asi jeden měsíc a dost hořce jsem litoval, že jsem na takovej telefon přešel z S55ky. Je to děsnej telefon. Už co se týká zpracování....telefonu skřípe zadní kryt, celý se vrklá a co mě dostalo nejvíc, tak to, jak snadno se dostává prach pod sklíčko.


To, že se tento telefon pořád kouše a jsou tam jiné výrazné nedodělky(hlásil mi nedostatek paměti, nefungovali pořádně profily apod.verze SW5)-pominu vzhledem k tomu, že se pořád jedná o novinku, ale stejně to zamrzí


Prostě Siemens má děsný dílenský zpracování svých výrobků....


A jestli se nějakýmu truhlíkovi koušou XPčka, tak bych se trochu zamyslel nad hardwarem, co používáte.....


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  07. 10. 2004 21:45

Ať koukám jak koukám o XP není v mém příspěvku ani slovo. Šlo mi jen o porovnání spolehlivosti. A jak často Windows tuhne zná asi každý. U XP je to sice o moc lepší než u 95/98, ale tuhnou taky.


Kryty pravda trochu vržou, ale uvědomil jsem si to až když jsem si o tom přečetl. Nijak mi to dosud nevadilo.


Pod sklíčkem nemám zatím ani zrníčko prachu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogo7607  |  07. 10. 2004 16:35

no ono je možná fajn, když ti volá Řehoř, ale najdi ho v seznamu, když mu chceš zavolat


měl sem to takhle v ME45, a pak sem to zase předělával zpátky bez diakritiky , aspoň na prvních znacích

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  07. 10. 2004 21:49

I když kontakt v seznamu začíná písmenem s diakritikou není žádný problém s hledáním. Místo ŘEH zadám REH a je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogo7607  |  08. 10. 2004 07:36

a najdeš leda kulový, nevím jak je to řešený teď, ale mě se u ME45 řadí Ř za R a pokud zadáš znak, pod kterým není zadaný žádný kontakt  tak to nic nenajde, to už je rychlejší než zadat R a projíždět všechny záznamy začínající R, zadat S a vrátit se k Ř

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  08. 10. 2004 10:56

Máš pravdu. Je to tak jak píšeš. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OookOook  |  07. 10. 2004 21:22

To poutko jsou ty dve diry v bilym plastu - jedna na horni hrane a jedna na spodni strane.
Firmware zkus aktualizovat v servisu, mne to udelali zadarmo za hodinku - donesl jsem nabitej telefon, zarucak, rekl jsem, ze chci novej firmware a on se zeptal, co ma napsat do tech svejch zaznamu. Myslim, ze obcasny resetovani mobilu je dostatecnej duvod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  07. 10. 2004 21:59

Vůbec mě nenapadlo, že by se někdo odvážil na tak tenký kousek plastu mobil zavěsit a nechal ho plácat se na hrudi. To fakt vydrží?


Dík za tip se servisem. Nějak mě to nenapadlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oookoook  |  08. 10. 2004 11:48

Nevim, jestli to vydrzi, mobil na krku nenosim, ale vypada docela pevne, verim, ze to mobil v pohode unese. Ale jak na to tedka koukam, skoro se mi zda, ze to neni skrz. Mozna to fakt neni ono a slouzi to treba k pripevneni telefonu do drzaku na handsfree.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  07. 10. 2004 11:45

Já teda nevim, ale u mé CX65 se dá v adresáři vyhledávat podle více písmen, nejen podle počátečního. S výdrží baterie také nesouhlasim, u mě je to max 2 dny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gouda  |  07. 10. 2004 10:20

V adresari se da vyhledavat podle vice pismen,ale ne pokud pouzivate jmena na SIM karte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petyo  |  08. 10. 2004 09:15

jde to i na simce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Klímek (autor)  |  07. 10. 2004 09:38

S Fw12 trvá videozáznam buď MMS-kompatibilní 11s, nebo "Maximální" 30s.

Dá se ale použít trik a pak to na "MMS-kompatibilní" zaznamenává také podle toho, kolik máte volné paměti, takže třeba i 10 minut.
Stačí jít do menu Zprávy -> Nast.zpráv -> MMS Nastavení -> Uživatelské nastavení a tam uplně dole je sekce "Zadej hodnoty". Když se sem napíše na všechna tři místa 000 a "Limit", tak je to hotové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  07. 10. 2004 09:39

Tedy, zapomněl jsem si změnit Jméno. Jsem autor recenze o OT501, nikoliv CX65 samozřejmě :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOPA  |  07. 10. 2004 08:45

Co se týče vůle krytu baterie, měl jsem ho u S65 také, ale jde to vyřešit starým způsobem tj. vložením papírku mezi baterii a kryt. U CX 65 to půjde určitě taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pyroslav  |  07. 10. 2004 08:27

som vlastníkom M65 a vyhladávam v zozname podľa ľubovolného počtu písmen ktoré stihnem zadať všetky CX65 to tak mali tiež
odporúčam novší fw, video bude môcť mať 30 sek., prípadne viac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OookOook  |  07. 10. 2004 21:09

S tim vyhledavanim je to trochu slozitejsi:
- Telefon podporuje diakritiku v seznamu - viz zaznam Novák, Jan
- Vyhledavat umi postupnym psanim slova
- Daji se nastavit dva zpusoby trideni - podle prijmeni - Novák, Jan a podle jmena - Jan Novák
ALE
- pri vyhledavani nemuzete diakritiku zadavat - takze kdyz pisu novak, nenajde to Novák, Jan, ale Novotný, Tomáš.
- postupnym zadavanim umi vyhledavat bud v poli jmeno nebo v poli prijmeni. Takze kdyz napisu napr. jan novak, najde to zaznam Jana Kratochvilova - protoze jmeno "jan novak" tam nema a Jana je nejpodobnejsi.

Tu diakritiku tam dostanete jenom pomoci T9 pri zadavani jmena nebo pri synchronizaci.

Kdybych ho mel ohodnotit, je to skvelej telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petyo  |  08. 10. 2004 09:17

Anebo lze použít fulltext

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oookoook  |  08. 10. 2004 11:39

Nejak mi neni jasny, o jakym fulltextu mluvis... Bud muzu zacit po vstupu do adresare rovnou zacit psat meno nebo dat moznosti - hledat, ale vzdycky se to chova tak, jak jsem popsal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iva  |  07. 10. 2004 08:05






Já znám jen analogové a digitální. Asi jsem zaspala dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pyroslav  |  07. 10. 2004 08:29

jasné dialogové hodiny...samozrejmá vec u nás bežná
informujú o čase a ešte sa s nimi dá aj porozprávať čo si o tom myslím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanoR  |  07. 10. 2004 08:04

Ako sa da nahravat zaznam hlasu 2 hodiny? Mne nahravanie ukazuje kapacitu nieco cez dve minuty. Kde sa to da zmenit ci nastavit?


Jano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pyroslav  |  07. 10. 2004 08:20

dĺžka nahrávky pre siemensoch x64 závisí iba od volnej pamäte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pyroslav  |  07. 10. 2004 08:30

namiesto pre - pri
namiesto x64 - x65
Pardón

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanoR  |  07. 10. 2004 11:49

Ako zistim volnu pamat? Scital som si obsadenu pamat v Pamat-Asist, tam to vychadza 3,5 MB, takze volan pamat by mala byt okolo 7 MB. Ale "hlasovy zaznamnik" mi ukazuje iba "Max. cas 149 sek".


?????


Jano


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oookoook@seznam.cz  |  07. 10. 2004 21:25

Volne misto zjistis Vlastni soubory/moznosti /jednotka-info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
angel333  |  17. 01. 2006 16:12

neco malo (u me pres 300kB) zabere skrytej adresar system. jinak ja mam ted presne 173,93kB volnych a v zaznamiku to ukazuje 2min, takze nevim - mozna ma tvuj mobil tik - me jednou wokna ukazovali velikost disku v TB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  07. 10. 2004 07:31

Pockam si na podporu Push to talk v Siemens CX70 a jdu do nej. Doufam, ze to do vanoc Siemens stihne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor