Můžu volat do své hlasové schránky prostřednictvím služeb Czech Direct?

Mobilní telefony neumí úplně všechno.
Můžu volat do své hlasové schránky prostřednictvím služeb Czech Direct?
Není to možné, služba Czech Direct je určena pouze pro zákazníky Českého Telecomu.

Pro neznalé – služba funguje tak, že v zahraničí zavoláte zdarma na telefonní číslo, kde se přihlásí operátor. Tomu řeknete telefonní číslo v ČR (v síti Českého Telecomu), se kterým chcete mluvit, on mu zavolá a zeptá se, jestli je ochoten přijmout hovor od vás na svůj účet. Pokud ano, spojí vás. Jde vlastně o takový poloroaming – vy voláte ze zahraničí domů a protelefonovaná částka se připočítá na váš telefonní účet. Hlasové schránky se však nelze zeptat, jestli přijme takový hovor, a zatím tato službu nelze provozovat pro mobilní telefony jako příjemce hovorů – u nich totiž hovor na účet volaného> s výjimkou roamingu neexistuje.

Témata článku: Ostatní


komerční sdělení

Komerční sdělení