Mám tarif mVolání 300Kč/měsíčně, obsahuje: 300 minut kamkoli, neomezené SMS, 300 Mega. Tarif mi vyhovuje, mám ho mnoho let. Včera jsem objevil v samoobsluze tenhle vzkaz od operátora:
Vážený zákazníku, snažili jsme se cenu Vašeho tarifu co nejdéle držet na dosavadní úrovni. Abychom však mohli naše služby i nadále poskytovat v požadované kvalitě, od následujícího zúčtovacího období jsme nuceni ji upravit na 347 Kč vč. DPH měsíčně. I tak Váš tarif zůstane stále výhodnější než naše standardní nabídka. Pokud byste se změnou nesouhlasil, dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích máte právo k tomuto datu smlouvu s námi bez sankce ukončit. Věříme však, že budete s našimi službami i nadále spokojeni. Pokud máte na svém čísle nastavený FlexiStrop nebo Volací jistinu tak nízko, že bychom vás na nový tarif nemohli převést, navýšíme vám hodnotu těchto služeb tak, abyste se novým tarifem do limitu pohodlně vešli.
Váš Vodafone.
Takže, vážený Vodafone: TAKHLE KAMARÁDI NEBUDEME. Na mě se hojit nebudeš, už těch 300 bylo tak akorát na hranici únosnosti, ale neřešil jsem to. V rodině mám celkem 9 čísel u VF. Uvidíme, milý Vodafone, jestli se ti těch 50 kaček vyplatí