Na dovolené s foťáčkem CommuniCam

Diskuze čtenářů k článku

gastan  |  21. 07. 2003 21:01

mate niekdo skusenosti zo stahovanim fotiek z ericssonu t310 a fotaku mca 25 aky kabel pouzivate s com konektorom dcs11? alebo to ide iba cez infra? a aky soft


image editor a mms editor som pouzil ale ziadna moznost ako stiahnut obrazky z telefonu do pocitaca?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Admir  |  18. 12. 2002 23:12

Nemoh by mi nekdo poradit jak se posilaji fotky z mobilu do pocitace???Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Dunka  |  15. 07. 2002 18:08

Ahoj,

Vlastním taky foťáček MCA10 takže jen ten první který vyrobil ještě sám Ericsson. Sháněl jsem MCA20 a bylo mi řečeno že se nedá sehnat v ČR , Jestli máte zájem podívat se na fotografie z MCA10 tak zde je adresa.  http://album.volny.cz/duncan.marteen/browse.php?album_id=7186   . Nevíte jestli se dá opravdu sehnat zde v ČR  MCA20 ? Byl bych vděčen za každou informaci.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sunrace  |  09. 07. 2002 11:12

Blbý je to, že se ten foťáček nedá nikde sehnat, teda aspoň mně se to nedaří...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta b  |  05. 07. 2002 01:49

za ty penize si poridim celej digi astrapix 420 a este mi zbyde na NiHM akumulatory a vejsledek je nesrovnatelne lepsi, dle myho mineni dosti draha hracka skoro na nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admiral Atvar  |  04. 07. 2002 10:54

za cca 10 000-12 000 se da sehnat normalni digitalni kompakt, 2mpx, se zoomem, moznosti zaznamu animace, vystupu na TV, slotem na kartu, chova se jako USB disk atd ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kristian  |  04. 07. 2002 11:39

Jasne, alebo za cca. 14-15.000 sa da zohnat Canon PowerShot A40, co je vo svojej kategorii absolutne
bezkonkurencny digitak! ale inak sa mi riesenie telefonu s mobilom paci, kolega teraz testuje 7650,
tak som zvedavy co to vie... i ked ma horsie obrazky, ma kvlitneksi displej ako T68, uz len aby ten software
nepadal a bude to asi prva podarena Nokia z "novej ery"

Zdraviim,

Kristian

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zmrd  |  05. 07. 2002 20:49

No ta snad poradna bude, a vis proc? Protoze ma Symbian a ne Nokia firmware  Uz se na ni taky tesim....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kristian  |  05. 07. 2002 23:51

No te jasne ze bude mat Symbian, ale to este nic neznamena... telefonicku cast ako GPRS, volanie, odosielanie SMS a tak...
To potrebuje nieco od Nokie, neverim ze by povolila Nokia pristup hocikomu, hoci aj Symbianu k jej technologii, co je rozhodne
zapotreby ak chce aby EPOCovladal 100% funkcie telefonu... podla mna tam bude Symbian ako OS, a posielanie SMSbude
nadstavba na Nokiacky firmware... tak isto telefonia.... volat a GPRS-iovat budes "cez" Symbiana, ale zdrojom bude podla mna
zas Nokiacky firmware... aspon si to tak myslim, nemusi to byt pravda...

Zdravim,

Kristian

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  04. 07. 2002 09:43

Dobrý den,

dík za zajímavou recenzi. Nevíte někdo, kde se dá sehnat za rozumnou cenu? Chtěl jsem si ho koupit v Cybexu za 5500 vč, DPH, ale prý bude nejdřív na konci července.

Poraďte, rád bych to stihnul do dovolené.

Díky

Martin

PS. Jak je to s exportem fotografií do počítače přes bluetooth?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  04. 07. 2002 11:27

Na dovolenou je to naprd, je to dobry tak k vytvoreni nejake pracovni momentky, ktera se prohlidne a zahodi nebo k vyfoceni blbyho ksichtu vozralyho borca na becce. K vytvoreni fotek, ktere si budete prohlizet cely zbytek zivota a ukazovat navstevam a pribuznym, bych to nepouzival. Myslim, ze za stejnou cenu (nebo o fous vyssi) lze poridit daleko lepsi samostatny digital. Nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  04. 07. 2002 09:38

Právě mám T68i na stole i s touhle blbinou. Nic moc. Tedy, spíš nic, než moc. Pokud by vše fungovalo, dalo by se tomu vytknout směšné rozlišení (to ta N7650 má neporovnatelně lepší foťáček), šílené čekací doby při čemkoliv a jánevímco ještě.

Jenže ten Erik prostě nefunguje. Jsem dlouholetým uživatelem Nokií, nemám je moc rád (hlavně poslední dobou, protože produkují pro mne zcela neužitečné telefony), a myslel jsem si, že když si půjčím toho Erika, bude zábava. (Sám mám starou N6210, ta nic neumí, říkal jsem si, pohraju si - má to barevnej displej, spoustu blbinek, mám k tomu ten foťáček.) Omyl. Ten telefon spadne do pěti minut. Naprosto spolehlivě. Je úplně novej, kolega ho vytáhl z krabice někdy předevčírem a už ho nechce ani vidět. Já taky ne. Tolik zapovídaná a nenáviděná Nokie je pro mne teď úplně zlatá. Už mě to nebavilo, tak jsem hodil SIMku zpět do svého telefonu a řekl jsem si, že ho aspoň nabiju, něž ho vrátím. Právě jsem musel opět probírat k životu.

Ze skušenosti s jedním jediným kusem sice nejdou dělat obecné závěry, ale u mne si Sony Ericsson právě pohoršil asi o 95%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikan  |  04. 07. 2002 10:42

T68i i s CommuniCam používám už přes měsíc. Jen podotýkám, že jsem obojí zakoupil v Německu za výrazně nižší cenu než je uváděna zde.
Telefon mi nespadl ani jednou, fotky jsou překvapivě dobré (samozřejmě
to nemá na digi foťák, ale to není účel). Podle toho co jsem mohl vidět jsou o dost lepší než u N7650. Dobrá věc je ta, že foťák můžete
od telefonu kdykoliv odpojit a netahat balvan integrovanej v telefonu, jako u N7650. Možnost pracovního využití je úžasná, zákazníkovi zašlete fotku zboží přímo ze skladu, ihned na e-mail. Využití pro zábavu je nasnadě. Ještě jednou zdůrazňuji, že mi telefon nespadl ani jednou a i doby posílání či stahování fotek se dají v pohodě vydržet.
Howgh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broza  |  04. 07. 2002 10:57

Ano, fotky jsou se privrenymi vicky docela dobre a urcite lepsi nez z N7650. Jinak foceni zbozi ve skladu asi moc nepujde, pokud tam nebude dost svetla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikan  |  04. 07. 2002 11:11

Jistě. Měl jsem na mysli sklad ve smyslu venkovním, což je můj případ, ne vnitřní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  04. 07. 2002 11:39

No jasně, bezva, teď to vypadá, že kecám. ALE JÁ S TÍM FAKT TUHLE ZKUŠENOST MÁM.

No nic, jdu T68i vrátit, fotit se holt nebude.

Budu muset vyzpovídat kamaráda, kterej toho Erika má, jestli mu chodí normálně.

P.S.: S tou kvalitou fotek (lepší než N7650) jste mne oba (mikan i Petr Broža) překvapili, fakt se mi to zdálo strašně mizerný. Jenže já hlavně neměl ani možnost to pořádně vyzkoušet (udělal jsem dvě tři fotky), protože se ta potvora fakt pořád kouše a restartuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
B  |  04. 07. 2002 23:20

První pocity majitele Nokie 6210, který dostal do ruky T68i chápu naprosto přesně. Asi před dvěma týdny jsem byl ve stejné situaci. Hlavně ovládání je naprosto odlišné a místy je vše hrozně pomalé, ale dá se na to zvyknout. Nicméně, telefon je dostatečně stabilní - nespadl mi ani jednou. Váš mobil musel být opravdu vadný kus.  Mimochodem, může mi někdo ze skalních příznivců Ericssonů poradit, jak pracovat s T68i a rychlou volbou čísel? Musím skutečně nejdřív pět minut tahat číslo v seznamu z 220 pozice mezi prvních deset a pak vše (celý seznam) zkopírovat na SIM ??? To je zatím asi jediný problém - od té doby co se mi podařilo zkomponovat na Ericssonu vyzváněcí melodii "Nokia Tune" a nastavit si ji jako standardní zvonění, jsem zcela spokojen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  08. 07. 2002 09:40

v seznamu na SIM karte staci vybrat pozici 1-10 a polozka bude presunuta. Neni nutno kopirovat cely seznam.

Martin

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  05. 07. 2002 11:45

No je to tim,ze jste si fotecky z mobilu nepretahl do compu....on ten displej v mobilu T68 ma pouhych 256 barev a Nokie ma nejakych 4000a cosi...Ale ve finale v comu je vysledek opravdu jiny...

Jinak slysim poprve,ze by T68i padal.....to bych spise cekal u 6210 (taky jsem se dockal ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  08. 07. 2002 11:07

S tím padáním T68i jsem asi fakt smolař. (Ale po krátkém zkoumání jsem zjistil, že nejsem rozhodně první.) O padání N6210 bych raději nemluvil, poslední normální Nokie byly 6110 nebo 6150 a ty nepadaly. Od té doby jdou Nokie nějak nahoru dolu (podle mého spíš dolu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  04. 07. 2002 09:38

Právě mám T68i na stole i s touhle blbinou. Nic moc. Tedy, spíš nic, než moc. Pokud by vše fungovalo, dalo by se tomu vytknout směšné rozlišení (to ta N7650 má neporovnatelně lepší foťáček), šílené čekací doby při čemkoliv a jánevímco ještě.

Jenže ten Erik prostě nefunguje. Jsem dlouholetým uživatelem Nokií, nemám je moc rád (hlavně poslední dobou, protože produkují pro mne zcela neužitečné telefony), a myslel jsem si, že když si půjčím toho Erika, bude zábava. (Sám mám starou N6210, ta nic neumí, říkal jsem si, pohraju si - má to barevnej displej, spoustu blbinek, mám k tomu ten foťáček.) Omyl. Ten telefon spadne do pěti minut. Naprosto spolehlivě. Je úplně novej, kolega ho vytáhl z krabice někdy předevčírem a už ho nechce ani vidět. Já taky ne. Tolik zapovídaná a nenáviděná Nokie je pro mne teď úplně zlatá. Už mě to nebavilo, tak jsem hodil SIMku zpět do svého telefonu a řekl jsem si, že ho aspoň nabiju, něž ho vrátím. Právě jsem musel opět probírat k životu.

Ze skušenosti s jedním jediným kusem sice nejdou dělat obecné závěry, ale u mne si Sony Ericsson právě pohoršil asi o 95%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  06. 07. 2002 09:27

Nesmíš kupovat šedej dovoz a upgradovat FW u šedejch "rádobyservisů"!!

Pak se nediv, že Ti to nechodí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  08. 07. 2002 11:03

Tak tohle šedej dovoz nebyl, za to bych dal ruku do ohně. Ani upgrade FW v rádobyservisu. Ten telefon byl dodanej ofiko cestou, venku z krabice pár dní a nikdo s nim na záruční opravu nepoběží, protože se nikomu nechce. Hoch má prostě prokletou smůlu, je erární, takže skončí někde v šupleti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TRAVEX  |  04. 07. 2002 08:42

Predem se omlouvam ze tento prispevek neni k veci ALE... prave sem zde mel zakaznika ktery prisel s tim ze kdyz si dobyje TWIST se 400 kreditem tak v srpnu mu pride jeste stovka na ucet ale musi byt jeden z prvnich 20.000 zakazniku  tak takle sem se tvaril taky ale hned potom me smich presel kdyz sem videl ze SMS je opravdu poslana od operatora. Redakce MM zjistete o tom neco. Dekuji. Nebo uz je to stara vec a ja se strapnuju.

TRAVEX

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepča  |  04. 07. 2002 01:24


Dobrý den

Mě by zajímalo, jak dlouho Vám telefon vydržel na jedno nabití bez používání MCA - 20 a jak dlouho vydržel při používání MCA - 20?

Pepča

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broza  |  04. 07. 2002 10:36

Kdyz behem dne vyfotite celou kapacitu mobilu i fotaku (tedy 25-30 fotek), vydrzi mobil tak dva dny. Bez foceni i dvojnasobek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  06. 07. 2002 21:00

T68i mám teď už 4.kus, předchozí se všechny vypínali, chtěl bych vidět jak vydrží 4 dny  , telefon mi s minimálním voláním tzn. o víkendu vydrží max 2 dny a tento víkend ho mám i s foťákem a vydržel stejně, udělal jsem asi 15 fotek a poslal si je emailem. Je to fajn alternativa k digitálu, samozřejmě se to nemůže rovnat, ale na druhou stranu velikost a praktičnost "balení" je super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  04. 07. 2002 01:04

Jo, je to hezký , ale přece jenom, na "klasickej" digiťák to nemá (ale s tím se samozřejmě dalo počítat ). Předpokládám, že si pan Broža s sebou bral stejně i nějaký "opravdový" foťák .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broza  |  04. 07. 2002 10:34

To je prece jasny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor