Na jaké služby se zaměří e-shopy 21. století?

Přemýšleli jste někdy nad tím, kdy se vlastně začaly v České republice objevovat první eshopy? Pokud budete trochu googlit, dozvíte se, že ty úplně první začaly vznikat v USA před 25 lety. K nám se nakupování přes internet pořádně dostalo v roce 1996.
Na jaké služby se zaměří e-shopy 21. století?

To vše v době, kdy jsme ještě měli vytáčený internet. Je to tedy poměrně dlouhá doma na zdokonalení a vylepšení online prodeje. Pojďme se dnes podívat, jakým způsobem se online obchodování posunulo.

A jak je tomu vlastně dnes?

Dříve bylo hlavním cílem eshopu hlavně prodat a dodat zboží zákazníkovi. Netvrdíme, že tomu není tak i dnes, ovšem trend dnešní doby se mění. Dnes chtějí internetové obchody nejen prodat své zboží, ale zároveň odborně poradit a pomoc svému zákazníkovi. Od něj pak očekávají, že se znovu vrátí a nakoupí. Protože spokojený/věrný zákazník je to nejlepší, co si může prodejce přát.

K takovému zákazníkovi si tak eshopy hledají jinou cestu, kterou se budou odlišovat od konkurence. Protože právě odlišnost je to, co pomáhá eshopu se zviditelnit. Někdo se tak snaží zapracovat na péči o zákazníka, někdo zase mít nejlevnější zboží, super produkty. Další předností může být také doprava o víkendu, případně služba prodloužení vrácení zboží do doby delší než 14 dnů a další bonusové služby.  

Klepněte pro větší obrázek

Nakupování přes internet se tak stále více stává přirozenou součástí našeho života. Meziročně stoupne takové nakupování v desítkách procent a do budoucna se určitě bude zvyšovat stále více a rychleji. Na internetu totiž naleznete vše, co potřebujete jako na dlani. Přehledně seřazené a jednoduše dostupné. Můžete spoustu věcí porovnat, přečíst si o nich, zvážit jestli to vlastně vůbec potřebujete. To vše můžete dělat z pohodlí domova nebo z mobilního telefonu třeba na cestě do práce. Právě tato jednoduchá dostupnost je důvodem, proč obliba online nakupování stále stoupá. Pro obchodníky to je skvělý způsob, jak být zákazníkovi ještě blíž. Zlepšuje se tak způsob a jednání prodejce. Ten se snaží o profesionální přístup a rychlé jednání. Chce zákazníkovi poskytnout něco víc. Je to vlastně takové budování vztahu, kdy se bude zákazník ke svému prodejci vracet.

Dále se také zrychluje doba dodání. Dnes se dokonce pohybuje v řádech hodin. Stačí jen objednat a zboží vám za pár hodin doručí nebo si ho můžete nechat zaslat na nějaké odběrné místo. Možností je spousta a je jen na vás, co si vyberete.

Trend roku 2017

Spousta naší aktivity se přesouvá na internet a na sociální sítě, jsme tam stále častěji, a tak není divu, že se eshopy snaží přesunou svou aktivitu také tam, aby byli zákazníkovi co nejblíže a vytvářeli si s ním nejenom obchodní vztah. Veliký posun zaznamenal hlavně vývoj vlastního blogu eshopu, kde obchodníci píšou o novinkách nebo recenzují telefony. My v Huramobil.cz máme nejen vlastní blog, ale také jsme spustili náš Youtube.com kanál. Přinášíme vám tak spoustu recenzí na telefony, které sami testujeme. Zároveň se vám snažíme pomoc s výběrem mobilu nebo natáčíme návody. V našem nejnovějším videu se třeba můžete dozvědět, jak si upravit fotku v mobilu.

Zároveň vás v reálném čase informujeme o novinkách mobilního světa. Snad jako jediní v ČR jsme vysílali živý livestream na Samsung Galaxy S8 přímo se zástupcem ze Samsungu. Díky livestreamu můžeme být ještě blíže zákazníkovi a v online čase odpovídat na dotazy.

Klepněte pro větší obrázek

Online obchod vám v dnešní době nejen prodá, ale také poradí. Důvěra zákazníka v eshopu, a také v produkty je důležitou součástí dnešního nakupování. Snad tento trend ještě nějakou chvíli vydrží.

Klepněte pro větší obrázek

Znáte Huramobil.cz?

Huramobil.cz je specialista na mobilní telefony z české distribuce a příslušenství již od roku 1997. Víte, proč je Huramobil.cz tak úspěšný na českém trhu? Klíčovým prvkem je individuální péče a následná spokojenost každého zákazníka. Díky tomu se Huramobil.cz umístil mezi finalisty v ceně kvality v prestižní soutěži ShopRoku 2015 pořádané portálem Heuréka. Na vlastním skladě disponuje zásobami v počtu cca 20.000ks. Můžete si být tedy jisti, že zboží, které je právě skladem a objednáte jej do 17:00 Vám bude doručeno následující pracovní den nebo si jej můžete vyzvednout na 454 výdejních místech po celé ČR.