Na mobilech nejvíc frčí Facebook a Google

Společnost Strategy Analytics provedla průzkum na téma „oblíbené mobilní značky“ mezi uživateli v USA a Velké Británii, z něhož vyplývá, že v roce 2009 majitelé telefonů nejvíce toužili po integrovaných aplikacích pro služby Googlu a síť Facebook. Facebook tak strčil do kapsy MySpace i Twitter.

Z dalších závěrů vyplývá, že v USA i Velké Británii jsou populární Yahoo!, za oceánem frčí weby MapQuest a Weather.com; služby MSN se líbí evropským ostrovanům. Výsledky ještě obsahují zmínky o populárních televizních kanálech, ty se zpravidla shodují s těmi, které uživatelé sledují z domova. V USA tak vítězí FOX, Comedy Central a HBO, ostrovní zástupci se jmenují BBC1 a Sky Movies.

Zdroj: Bussinesswire, Strategy Analytics

Diskuze (2) Další článek: Android Market slaví první rok a 20 tisíc aplikací

Témata článku: Google, , , F +, MOBI, Mobil, FAC, MapQuest, Google +