Na první Datart Expo přišlo skoro deset tisíc lidí. „Příští rok pokračujeme,“ zní z Datartu

V sobotu 20. října na brněnském výstavišti proběhl zábavně-prodejní veletrh se spotřební elektronikou Datart Expo. Ale to už víte, vzali jsme vás tam podívat:

Datart vydal tiskovou zprávu, ve které oznámil, že veletrh navštívilo 9 336 unikátních návštěvníků, což je nezvykle přesný údaj. „Data o návštěvnících jsme čerpali z měření pomocí SmartWiFi společnosti WIA, která byla partnerem. Toto chytré řešení monitorovalo pohyb v prostoru, kudy zákazník chodil, co ho zajímalo nejvíce a jaký čas strávil u jednotlivých stánků. Kromě vyhodnocení dat umožnilo také kvalitnější přenos internetového signálu návštěvníkům,“ vysvětluje Lenka Mastešová, marketingová manažerka Datartu.

Necelých 10 tisíc návštěvníků. Je to málo, nebo hodně? Těžko říct, není s čím srovnávat, obdobnou akci v Česku nemáme. Datart má ale jasno: „V příštím roce plánujeme určitě veletrh zopakovat. Chceme totiž vybudovat z Datart EXPO tradiční akci, kdy do Brna budeme každý rok na podzim vozit ty nejžhavější novinky ze světa elektra a vystavovat je zde zábavnou formou,“ říká Mastešová.

Váš názor Další článek: Skvělý multitasking Magic UX: Největší změna v ovládání mobilu od zmizení Home Buttonu

Témata článku: Datart, Veletrhy, Tisková zpráva, Unikátní návštěvník, Kvalitní přenos, Expo, Datar, Tradiční akce, Příští rok, Zábavná forma, Lid, Přesný údaj, WIA, Česká republika, Návštěvníci, Brněnské výstaviště, Lenka Mastešová, Chytré řešení, Obdobná akce, Data, Veletrh, Děs, Zábavně-prodejní veletrh, Spotřební elektronika, Marketingová manažerka


Určitě si přečtěte