Lahvoni až zas budeš chtít plkat něco o hloupých klientech, raději skoč do zdi Já měl benefit kartu od O2 (přes Citi,což jsem se dozvěděl až časem, O2 ji vydávala za svoji), za volání a platby se připisovaly body a vůbec to bylo výhodné do doby, než O2 zkrouhnul benefit program. Tak jsem chtěl kartu zrušit, už byla k ničemu, vše splaceno, jenže Citi nebyla schopna kartu zrušit, protože díky její neschopnosti a prodlevě vždy naskočil měsíční poplatek za kartu, tudíž oni se neustále vymlouvali, že mi kartu nezruší, protože na ní mám nesplacenou částku. Takto jsem s nimi bojoval půl roku, jejich arogance v mnohém připomínala dnešní "šmejdy" A to ani nemluvím o tom, že peníze nebylo možné poslat převodem, nýbrž pouze vložit na pobočce navíc s poplatkem 50,- Kč za vklad !!! Když se konečně povedlo se jich zbavit, cca 10 x do měsíce během pár let mě od nich otravovali ze zákaznické linky s nějakými nabídkami, až jsem to řešil soudně a přes ČTÚ.