Návod: upravte si grafiku na Siemensu

Diskuze čtenářů k článku

Pavel  |  09. 01. 2004 17:15

Zkousel jsem na A55 respektive A55 predelanem na C55 (firmware 24)  predelat patch - setric hodiny. Vse podle mne probehlo OK, hlaska taky v poradku, ale to nejdulezitejsi - telefon nesel. Po zapnuti kratce zavrcel, problikl a nic. Jak se rika - operace se povedla, pacient zemrel... . Jeste, ze mam zalohu, rekl jsem si, ale ouha - pri nacitani chyba. Pri opakovani to same... Co ted? No moril jsem se s tim nekolik hodin. Prehravani firmware nepomohlo. Absolvoval jsem tedy cely prevod z A55 na C55 znovu, ale opet nic. Nakonci techto pokusu jsem dosahl toho, ze telefon uz ani neproblikl. Nakonec jsem obevil fullflash jednoho cloveka na netu a po jeho natazeni opet aspon po zapnuti problikl. Jeste jednou jsem tedy zkusil A55 na C55 a to s firmware 19. Povedlo se. Telefon naskocil, ale kdyz jsem se na nej po chvili podival, byl zase KO. Rekl jsem si, ze je to tim setricem. Absolvoval jsem to cele znovu, ale hned jsem navolil jiny setric. Telefon ted nekolik dni slape. Mam obavu, ze kdybych tam opet prehral firmware 24, tak, ze by to opet neslo... Laka me to zkouset znova, ale co kdyz me pak uz mobil uplne zmrtvi? No chtel jsem se jen podelit o jednu zkusenost...

Po cca dvou tydnech: Telefon stale funguje, ale FW stale 19.

Poznamka: Mozna, ze jste cetli prispevek ve foru na: www.beinspired.cz, delal jsem to podle navodu publikovaneho tam (protoze jde o stejnou vec, tak to davam do vinku i sem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Garfield  |  18. 12. 2003 08:59

Nedari se me spojit telefon s programem V_klay 2.5 :( Pouzivam S55, USB datovy kabel a vlastnorucne upgradnuty fw na v20, kdyz kliknu na spojit, neco to chvilku dela a pak nahlasi: "A hardware I/O error reported while accessing COM3 - Loader: Open: No answer from boot AllBoot.bin." Tusite nekdo, kde muze byt problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukašisko  |  18. 12. 2003 09:37

Ahoj!
S největší pravděpodobnstí nemáš správně nastavený typ telefonu (S55). Téměř stejnou hlášku mi už poslal jeden člověk a ten měl jako mobil nastavený typ 1168.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Garfield  |  18. 12. 2003 09:57

V tom problem neni, zkousel jsem nastavit jak S55 tak i S55 (with test point). Dokonce jsem zkousel i ruzne verze programu V_klay. Nechapu jak to, ze upgrade fw funguje a tohle nejsem schopny rozchodit :( 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukašisko  |  18. 12. 2003 10:15

Zkus mi poslat na mail screenshot a já to pošlu Valerimu. Už jsem mu posílal od toho borce před tím. Uvidíme co řekne autor.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  16. 12. 2003 15:46

Abych se s tim nemusel delat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
máma  |  16. 12. 2003 16:44

desítky patchů podle typů mobilů najdeš také na www.siemensmania.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
patcher  |  16. 12. 2003 11:15

V čem je ten článek tak drsný? Pokud ho nechápeš tak je pro tebe drsný i popisování návodu na vázání kravaty. Troufám si říci, že tisíce lidí patchují své telefony jako o závod. Vyjít z davu, mít něco jiného..to je oč tady jde...Zatím se na českém internetu mnoho stránek tunningu telefonů nevěnuje. Naštěstí poslední dobou je to jinak a proto se najednou roztrhnul pytel s těmito věcmi. Všechno přichází z Ruska a Polska. Nikdo tě přece nenutí, aby si ten návod aplikoval na svůj mobil. Buďme rádi, že podobné návody spatřují světlo světa a nejsou jen výsadou kamených obchůdků, kde ti za peníze změní nějakou ikonu - nedávno to ještě byl tak s logy pokud si vzpomínám. Takže hurá do tunningu. Díky za článek

BTW: na firmware se žádná autorská práva nevztahují pokud jej upravený nešíříš dále, ale i tak to nikoho moc nevzrušuje. Většina Fw nikdy nespatřila vývojové kanceláře jednotlivých telefonních firem...Takže tudy cesta nevede
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xp  |  16. 12. 2003 13:24

Ten zásah do telefonu moc legální není, protože každý elektrický přístroj musí projít schvalovacím procesem, než se může dostat do běžného provozu. Proto u každého telefonu je Prohlášení o shodě. Každý neautorizovaný a výrobcem zakázaný zásah může parametry takového přístroje změnit, proto také ztrácíte záruku výrobce a Prohlášení o shodě přestane platit. Navíc takový přístroj nemůžete už nikdy legálně připojit do žádné mobilní sítě, protože když si přečtete všeobecné podmínky operátorů, tak zjistíte, že například Oskar píše:

Všeobecné podmínky pro poskytování telekomunikačních služeb společnosti Český Mobil a.s. platné od 1. května 2003

6. Používání SIM karty a Programu služeb
6.2 Používání zařízení v síti
6.2.1
Účastník není oprávněn používat v síti Poskytovatele jakékoli zařízení, jehož používání nebylo v České republice schváleno.

13. Práva a povinnosti Účastníka
13.2 Povinnosti Účastníka
13.2.1
Není-li v těchto Všeobecných podmínkách uvedeno jinak, je Účastník zejména povinen:
(b) užívat služby pouze prostřednictvím přístrojů nebo přídavných zařízení schválených pro provoz v ČR

Samozřejmě riziko, že vás za takové chování postihnou je malé, pokud si tedy třeba nepřipojíte k telefonu vysokofrekvenční zesilovač a nezvýšíte si výkon ze 2W na 2kW. Ale z čistě právního hlediska to legální rozhodně není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Zámostný  |  16. 12. 2003 20:02

Opravdu si myslite ze v dnesni dobe je dulezite odlisovat se mobilem??? Ale no tak... reknete mi, kdo si prohlizi vas telefon jesli mate jiny ukazatel stavu baterky nez ostatni... pokud nejste trotl ktery se svym pristrojem jenom machruje, tak zrejme asi nikdo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
http://www.radovan.aktualne.cz  |  16. 12. 2003 11:14
máma  |  16. 12. 2003 11:16

Di někam s tou přiblblou reklamou nevztahující se ani k věci..koho to zajímá
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  16. 12. 2003 15:30

Blbe, to neni prvni diskuze kam to pises!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zid  |  17. 12. 2003 22:38

same picoviny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ares952  |  16. 12. 2003 08:26

trochu drsny clanek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Plivník  |  16. 12. 2003 07:30

Rád bych vás upozornil, že firmware telefonu je software jako každý jiný a nesmíte zasahovat NIJAK do jeho struktury, je to porušení autorského díla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bredy  |  16. 12. 2003 08:15

Blbost. Porušení autorského zákona je to až v okamžiku, kdy začneš takto upravený software prodávat, šířit a vydávat za svůj, nebo za originální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  16. 12. 2003 08:23

Poruseni by bylo, kdyby jsi takto upraveny sw siril, ne?

Poruseni autorskeho dila - co to vlastne je? Kdyz uz, tak poruseni autorskeho prava nebo zakona...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RADY  |  16. 12. 2003 10:54

SE NEPOPOSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
korzybski  |  16. 12. 2003 07:03

...je to trochu drsny, nemyslite? kdo si troufa do flashovani pustit, asi si ten navod uz davno nasel - a pro ostatni bych aspon doporucil vyboldovat posledni vetu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xp  |  16. 12. 2003 20:16

No a ještě by se tam mělo dopsat, že používání takto upraveného přístroje v mobilních sítích je nelegální viz. můj příspěvek níže. Je to asi stejné, jako jezdit autem bez technického průkazu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor