Návod: vytváříme wapové stránky

Diskuze čtenářů k článku

Karel  |  27. 01. 2006 07:16

kdyby tak šlo sa třeba přes blootooth a internetové připojení připojit na wap tož by to bylo lepší.          &n bsp;    

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian  |  21. 12. 2004 15:07

Zdar, muzete mi nekdo poslat (v zipu) prikald odeslani jednoducheho wap kontakt. formulare - odeslani zpravy na e-mail ?
Dekuji.
Nevim si s tim poradit. Thanx.


marian@wd.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saf42  |  24. 05. 2004 22:29

spravil som si jednoduche wap stranky, kt moj S55 zobrazi uplne bez problemov, ale N3100 vypisuje nieco ako "unknown file format".
je tam napriklad toto:

(wml)
(card)
(img src="01.jpg"/)(br/)
(a href="02.wml")nasl(/a)
(/card)
(/wml)

zobaky som nahradil zatvorkami...
f com moze byt problem?
dopredu dik za tipy.

odpovede plis pripadne aj v poradni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gralig  |  19. 12. 2003 15:24

WAP je na svete teprve par let a MobilMania uz o nem pise clanky, to je super ! Nemuzu se dockat az koncem roku 2007 zacnete zverejnovat serial o psani aplikaci v Jave pro mobilni telefony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  19. 12. 2003 21:22

Je to tim ze byl wap nanic a nebyly mobily, ale mam novou 3510i a kazdy mesic si z wapu na wap.mojelogo.cz stahuju nove java hry takze je pro me wap perfektni. podle me je wap akorat na download vecicek do mobilu za par kacek. Mara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaxx  |  19. 12. 2003 08:43

Nelze nez znovu po pul roce zminit wList.cz pro zacatecnika idealni, pro uzivatele super jinak tam ted maji moznost tvorit blog primo z mobilu (primym wap zadanim nebo poslanim MMS/emailu) s obrazkama, info je myslim na http://moblog.wlist.cz
Sam teda mobilne pouzivam PDA, ale i pro ten tragicky IE prohlizec jsou lepsi jednoduche stranky a to wapove dokonale splnuji... (krom toho ze zrovna wList ma i jednoduchou HTML podobu..) takze pro rejpaly o budoucnosti wapu je zrovna tohle mozna argument, kdo nekdy zkousel zobrazit beznou HTML stranku na mobilnim zarizeni mobil/pda tak vi o cem mluvim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jas@nek  |  31. 05. 2003 03:09

Uz se vam taky nekdy stalo ze jste upravily na netu stranku ale pres mobil se ukazuje stale ta sama stranka co pred upravou...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  31. 05. 2003 11:51

Stačí, když si vymažeš paměť (v nastavení wapu samozřejmě )

SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 05. 2003 16:34

Neznáte náhodou někdo nějaký editor pro tvorbu wapu, který pracuje přes grafické rozhraní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  30. 05. 2003 10:42

Nokia Wap ToolKit (ak to este funguje)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rodney  |  28. 05. 2003 20:04

Je možné tam nějak dát obrázky(melodie...)a pak si je na mobilu stáhnout?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 05. 2003 00:29

jasne ze je. tuto sluzbu nabizi www.mojelogo.cz kde muzes obrazky uploadovat a na wap.mojelogo.cz si je pak stahnes do mobilu. P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stifler  |  29. 05. 2003 14:59

Umi to taky wlist (http://wlist.cz), kdyz jim calujes, v mailu se ti zobrazuji obrazkovy prilohy a s tema pak muzes pracovat, dokonce je i zmensovat, menit jejich format, to vsechno pres wap, o net ani nemusis zavadit. Kdyz ma kamos hezkej obrazek, posle ho z mobilu jako MMSku na mail, ty si ho vystavis na strankach na wlistu a vsichni ho muzou zadara stahovat. Je to docela vymakany, narozdil od sluzby.cz a tak nepotrebujes na wlistu net, vsechno slape uplne stejne pres mobil. Nic podobnyho jsem ve svete nevidel, ze bychom jako cesi jedou byli svetovy . Vsechno si udelam pres wap i net, treba kdyz jsem dyl pryc, pisu tam klukum zpravy, nahodim tam obrazky z cesty, nema to chybu, je to naprosto mobilni. Pouzivam ho uz dlouho, byvaly akorat problemy s rychlosti, ale po tom co to nejakou dobu neslo z netu je to v pohode. Ptal jsem se na to Pavla Jandy, kterymu to patri a pry se navstevnost pocita na stovky tisic hitu za den na kazdem ze serveru, jeden uz to prej nezvlad. Tomu rikam sila, pak ze wap je mrtvej, schvalne by mne zajimalo, kolik ma treba mobilmania Nevidim duvod, proc bych si delal nejaky webovy stranky, kdyz takhle muzou vsichni vsechno videt z mobilu i z compu, podle me wap budoucnost ma!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  29. 05. 2003 18:50

Souhlas! Jasne ze budoucnost ma.

Zkusili ste treba stahovani JAVA aplikaci z www.javazona.cz ???

Na www javazona.cz si nahazes ruznej freware softik a na wap.mojelogo.cz v sekci javazona pak pohodove stahujes. jednu aplikaci pak stahnu behem necele minuty. uplna pohoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rudormi  |  28. 05. 2003 18:16

ja jsem si vytvoril "jen tak" stranky (osobni), ale nefunguji na mobilu. prïtom na emulatoru jo! divne ze?

muzete vyzkouset http://wapway.cz/rudormi

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  29. 05. 2003 00:35

Tak vyzkousej wapprezentaci na www.sluzba.cz mam osobni wap stranky uz nekolik mesicu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ofr  |  29. 05. 2003 07:38

nemas uzavreny tag

, projed si kod validatorem: http://www.w3schools.com/wap/wml_validate.asp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 12. 2003 12:03

No me se to stalo take (a zatim jsem to nevyresil). Stacilo funkcni stranku znovu ulozit (bez jakekoliv zmeny) a uz nefungovala na telefonech Nokia. V emulatorech, browserech i na telefonu Ericsson fungovala nadale normalne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  28. 05. 2003 14:45

Ahoj,

nemohli by jste mi prosim dat tip na nejaky WML generator pro uplne zacatecniky? Tedy nejlepe neco, kde se jen klika na ikony a doplnuje se text.

Diky predem,

Tomas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  28. 05. 2003 15:36

Zkus jiz zminovane wapstranky.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  28. 05. 2003 20:47

Tomáši, podívej se na ty mé wap stránky- mám tam spoustu odkazů www adres, co jsem objevil na internetu - kde si jednoduše vytvoříš wap stránky. Stačí pak, když si jeden z těch wap generátorů vybereš a najedeš na www a tvoříš.

Co se týče wListu- ten bych moc nedoporučoval- odolává náporu uživatelů a navíc "dostává" podíly z návštěvnosti od Oskara, takže parádně blokuje přístup přes APN internetu a též tvorbu (a editaci) přes internet. Na druhou stranu má velké množství nadstandardních a dalších zajímavých funkcí ... Přečti si zkrátka ty mé recenze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJanda  |  29. 05. 2003 12:49

wList.cz nabizi pro zacatecniky naprosto dokonalou podporu pri tvorbe wap stranek. Rikat neco, ze tvorba wap stranek je pomoci wml jednoducha, muze jenom nekdo kdo delal osobni stranky pro jeden telefon, ten svuj v tvorbe je tolik uskali, ze se vyplati pouzit nejaky generator, a to bud offline (nejaky soft, neznam, nepouzivam) nebo online typu http://wList.cz
To co tvrdis uz dobry tyden neni pravda, wList.cz omezil docasne (na cca tyden, dva) pristup pres APN operatora, nyni ale na nej mohou vsichni z domeny .cz z internetu, takze neni problem tvorit stranky i z Inetu. wList.cz jako jediny (?) nabizi plnohodnotnou tvorbu wap stranek primo z mobilniho telefonu. Bez omezeni je tez druhy server http://wList.sk (oba jsou plne datove apod.propojeny).
Termin "odolava naporu uzivatelu" byl temer presny ale problemy jsou vyreseny, mam nove zelezo, dva servery a jedeme zase naplno... takze SmartBoyi vyzkousej a uprav hodnoceni (v pripade ze budes spokojen, v opacnem pripade napis me

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  31. 05. 2003 11:40

Možná jste mě, pane Jando, špatně pochopil. Netvrdím, že je programování přes WML jednoduchý. Právě proto jsem odkazoval na mé stránky na mnou vytvořený seznam, do kterého jsem shromáždil 23 free hostingových serverů, na kterých si můžete jednoduše vytvořit svoje wap stránky (mezi nimi je samozřejmě uveden i wList). U některých jsem sepsal jejich plusy a mínusy.

Co se týče přístupu na wList přes APN internet, tak to rozhodně nebyla otázka max. dvou týdnů. Nebude to ani jeden týden, co jsem se sice už na wListu mohl přes internet "normálně" pohybovat, ale při pokusu o uložení změny jsem byl odmítnut (musím říct, že v tuto chvíli to už ale funguje všechno v pohodě. )

Máte pravdu, že jako jedni z mála (nikoli však jediní) umožňujete editaci přes telefon, to je občas velká výhoda při editaci (pro mě osobně je ale příjemnější a levnější si stránky upravovat z počítače, resp. přes internet)

Každopádně hodně štěstí a mnoho spokojených uživatelů wListu!

SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
INFO GO  |  19. 12. 2003 08:50

Ahoj,

já jsem spokojený uživatel WLISTU již od roku 2001.

Většinu dělám rovnou přes mobil a je to paráda. Jsem rád, že se tu JJanda ozval. Patří mu dík a uznání v jeho práci. Jistě wap v našich končinách podpořil a oživil, než kdokoli jiný. (Nechci aby to byla reklama, ale jak mohou stránky na wlistu vypadat gostranky.wlist.cz)

 

Čaues pes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nobody  |  28. 05. 2003 21:13

http://www.interval.cz/clanek.asp?id=1319 

EasyPad WapTor (download)

Váš výtvor si pak můžete prohlédnout buď online:

Smith WAP Emulátor (www.ceskywap.cz/smith)
Wap Emulator.com (www.wapemulator.com)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  28. 05. 2003 10:21

Tak trochu malá reklama pro mě, ale užitečná.

Na wap stránce http://tagtag.com/smartboy se po kliknutí na ENTER dostanete do SMARTmenu. Tam klikněte na Zábava-> Mobile Tuning-> a Osobní wap portál. Je zde na pár desítek odkazů na free wap hostingové servery, s postupně jednotlivými recenzemi.

SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarekJ  |  28. 05. 2003 09:48

V clanku je link na program WBMPCONVERTOR, ktery bezne vyuzivam a muzu doporucit. Jen je link spatne a program stahnete primo ze serveru autoru tady:

http://www.sluzba.cz/download/wbmpconv.zip

A na serveru sluzba muzete udelat vlastni wap stranku bez psani WML primo pomoci sluzby wap prezentace. je to hrozne jednoduche.

 

MJ

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  28. 05. 2003 09:43

Na dnešním trhu byste však jen obtížně hledali přistroj, který tuto vlastnost nesplňuje. Všechny nové telefony WAPem disponují.  -  Zapomněli jste na ten "nejnabušenější" telefon, co WAP nemá. A to Nokii 2100, ta je nová, ale při tom stará.
Wml, stejně jako html, je v základu jednoduchý kód o několika tagách. Ale udělat službu třeba pro Oskara, to chce znalost daleko větší. (s pomocí *.asp  *.php  nebo obdobou pro wap)
Dnes, kdy má k internetu přístup 1/3 obyvatel ČR, tak každý z nich nemá svou vlastní stránku. A WAP je na tom teoreticky líp, ale prakticky hůř. Takže mít nějakou neužitečnou wapovou stránku (typu: osobní) je jen pro vlastní potěšení a před ostatními ukázat já na to mám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard  |  28. 05. 2003 09:30

WAP je super ak existuje zmysluplna aplikacia.

V clanku mi odkaz na nejaky dobry tutorial. Vacsinou su tutorialy na staru specifikaciu bez moznosti inputovych poli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos  |  28. 05. 2003 17:33

Tak si zkus http://sex.wlist.cz  Pokud to neni aplikace smysluplna, je prinejmensim smyslna , pred spanim si vzdy rad poctu a kdyz mas barevny displej, docela si i pokoukas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  29. 05. 2003 12:33
Arnold Runoveradog Ykauc  |  28. 05. 2003 08:42

Tady nekdo zaspal dobu asi tak o 7 let. WAP is death, pro toho kdo to jeste neviiiiii! Jedina uzitecna vec na wapu je jizdni rad vlaku, ale staci bohate jeden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  28. 05. 2003 10:17

Jedinej, kdo tu zaspal jste vy. Pokud neumite s wapem, tak neumite pouzivat telefon. Na wapu je spousta uzitecnych sluzeb a treba ja osobne bych vam pral takovou navstevnost jakou ma na wapu moje sluzba wap.wapstranky.cz z cehoz jasne plyne, ze lide wap pouzivaji jen vy jste tak trochu out. Nebo se vam zda 100.000 pageviews denne malo? Proste misto rychlych soudu si to radeji vyzkousejte a uvidite, ze je to fajn a ze s wapem zazijete i spousty legrace. Prijde mezi nas na www.wapstranky.cz budete vitan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  28. 05. 2003 11:34

Moje rec...nevim proc vsichni na wap plivou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  28. 05. 2003 12:08

Protoze tomu vubec nerozumi a wap ani poradne nevideli a taky proto ze spojuji negativni postoj ke vsemu cemu nerozumi a na co nejsou pripraveni za vyraz sve nadrazenosti. Napr. me takto zklamal Ivo Lukacovic. Ale jestli si nekdo mysli, ze v budoucnu budeme vsichni sedet u svych pocitacu, abychom mohli byt pripojeni k internetovych sluzbam ... klidne ho v tom velkem omylu necham.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold Runoveradog Ykauc  |  28. 05. 2003 15:02

Tak jsem se na ty Vase uzasne stranky kouknul a nejak jsem nepochopil, proc by tam clovek travil cas, pripojen pres drahy wap, a jeste ke vsemu na minidisplayi mobily. Ja netvrdim, ze wap je uplne k nicemu, ale jenom skutecne uzitecne wapy (vlaky, zpravy,...) Ale proc si prohlizet neci soukromou homepage na mobilu????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  28. 05. 2003 15:54

Me WAP drahy neprijde. Reknu vam to konkretne. Kdyz si stahnete logo nebo tapetu do sveho mobilu u me, me nezaplatite nic a operatorovi cas straveny na WAPu. Zhruba zaplatite tedy 1,50. Kdyz si objednate tapetu u operatora, vyjde vas zhruba na 30Kc, cernobile logo na 15Kc.

Jestlize mluvite o minidispleji, znamena to, ze nesledujete trend a posledni novinky. Je jiz spusta telefonu s velkym TFT displejem.

Najdou se jiste uzitecne a jiste take neuzitecne wap stranky, ale obecne rikat o wapu, ze je mrtvy ze dezinformace. WAP je podle me velmi zivy a pouze ten, kdo ho nedokaze vyuzit je mrtvola

Prorokuji wapu velkou budoucnost. S prichodem videa na mobili, mms, umts prestanete mit potrebu chodit na internet a na pocitac, proste budete mit vsechno v mobilu. Viz. asie. U nas je vyvoj trochu zabrzeny diky operatorum, ale jiste se to pohne.

Mej te se fajn a wapujte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  29. 05. 2003 00:32

Na wapstranky jsem se dival a zdaji se mi neprehledne. Na wap.mojelogo.cz maji asi desetinasobnou nabidku a taky download JAVA her

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  29. 05. 2003 10:23

Tak to je pekna blbost. Mame mnohonasobne vice obsahu a hlavne pro sirsi okruh. JAVA hry mame take, docasne jsme je stahli, protoze brzy vypustime novou verzi s nejobsahlejsi nabidnou na ceskem internetu. Vsak uvidite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fero  |  19. 12. 2003 07:43

pane, zalezte si na ty vase wapstranky a dejte uz pokoj. wap je skutecne uzitecna vec, ale travit cas na podobnych "webech" je nesmysl. vyuziti wapu vidim ve zminovanych jizdnich radech, bookovani letenek, seznamu otevrenych restauraci, progrmaech kin, televiznim programu, online slovniku, atdatd. a slusny obchodnik sve zbozi nenuti kazdemu, koho potka, to byste mel vedet. konkretne mne se vase sluzba uplne zhnusila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xobo  |  15. 09. 2005 23:45

ehm, na nieco ste zabudli...wap.fun-online.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold Runoveradog Ykauc  |  29. 05. 2003 12:47

Pokud berete jako uzasnou vlastnost wapu, ze si muzete stahovat obrazky, melodie a hry pro svoji nokii, tak prosim. To je dulezite pro pubescentni a postpubescentni mladez. Ja mluvim o praktickem vyuziti wapu namisto klasickeho browzdani na displayi/motioru PC. Nepotrebuju mit kazdy den na svem telefonu nove logo, novou melodii a nove kdovi co. Ja potrebuju se svym internetem a se svym telefonem pracovat ne si hrat. vzdycky zboznuju, kdyz vedle me v tramvaji nebo metru zacne jecet nejaky cirkus. Az bude v mobilu TV, tak se pak pridam, ale v soucasne dobe krom hrani neprinasi wap vubec nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  29. 05. 2003 12:54

Chapu. Tak si ale muzete pres wap stahnout nejakou praktickou java aplikaci nebo precist emaily. Proste kazdy si najde to sve.

j.

www.WapStranky.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čtenář  |  19. 12. 2003 11:38

Hmm.. melodie, obrázky, a co autorská práva? Platíte? Nebo spíše kradete?? Myslím, že b) je správně.. tak bych Váma se tím svým wap-shitem neohaním...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  19. 12. 2003 11:57

Zdravim. Ty me prispevky jsou stare. Mobilmania vytahla stary clanek. Ten den jsem mel zrovna spatnou naladu, takze se omlouvam vsem za agresivni ton. Vite o no to bylo o tom, ze par jedincu vytvorilo atmosferu, ze wap je blbost a to pomerne dost priskrtilo business na wapu. Kdyby jste se v tomto oboru snazil, take by vam to vadilo, ale uz se karta obraci. Rozhodne vam ani nikomu jinemu svuj web nechci vnucovat a take uz se nevnucuji v diskusich. Uznavam, ze to nebylo 2x korektni. Nyni se snazim prosadit spise kvalitni praci a kdo z na nasi sluzbu, muze semnou souhlasit. Co se tyce autorskych prav, tak ty pochopitelne osetrena mame a kolikrat jsme diky tomu v ramci sluzby v minusu. Napr. poplatky OSA jsou obrovske, ale i treba distribuce her je ztratova. Je to hlavne projekt pro lidi. Snad se vam nekdy take bude hodit. I kdyz mame co zlepsovat, tak shit to neni. Je to docela zabava a te je u nas cim dal tim vice. Je to hodne prace za malo penez, ale bavi nas to. Prosim, vemte tu vsichni mou omluvu za ten ton starych prispevku a pokud prijdete s necim konstruktivnim ohledne nasich stranek, budu jen rad. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čtenář  |  19. 12. 2003 17:33

Konečně přístupný tón, jen tak dál, myslím, že tímto tónem si děláte mnohem lepší reklamu - přeji mnoho úspěchů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cloud  |  28. 05. 2003 16:05

Vopred sa ospravedlnujem, situaciu u operatorov v Cesku nepoznam detailne, ale u nas wap vobec drahy nie je. U Orange mam wap neobmedzene za pausal 149 Sk mesacne (tyka sa to samozrejme wapu cez GPRS). Denne ho pouzivam, vyborne stranky su napr. idnes.cz, mobil.cz, zive.cz a last but not least mobilmania.cz. Wap nepokladam za mrtvy, naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nemo  |  28. 05. 2003 20:14

Myslím, že WAP byl téměř mrtvý. Reinkarnoval ho barevný displej mobilního telefonu. Jasně, dříve se hodil jen k zjišťování jízdního řádu (často bezúspěšně), ale teď ho spousta lidí využívá na stahování her, obrázků apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluto  |  29. 05. 2003 09:15

Nemyslim ze by zrovna barevny display nekoho presvedcil k pouzivani WAPu. Obzvlast kdyz WAP na barvy zrovna moc dobre stavenej neni.

Spis ho reinkarnovalo jakystakys snizeni cen (konecne), GPRS, a hlavne OskarZona, ktera kolem WAP navodila trochu toho potrebnyho humbuku. Muj nazor..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 12. 2003 11:58

Ano presne tak. Porad ale je cena ve vetsine pripadu prilis vysoka a wap tim zabiji. U nas snad pripadaji v uvahu uzivatele data nonstop a to je tak asi vse. Minutove sazby za pripojeni jsou (snad s vyjimkou Oskara) nehorazne vysoke a ceny za kb pri pouziti GPRS zrovna tak. O moznosti pouzit wap v zahranici ani netreba se zminovat. Asi se nenajde blazen, ktery by se pripojoval za napr. 40 Kc/min nebo se podival na jizdni rad pri cene 80 Kc/ 100 kb coz je nejmensi uctovaci jednotka. V tomto ohledu mame hodne co zavidet nasim slovenskym pratelum. Ti maji wap za pausal a to i v zahranici. Take u nich wap proziva obrovsky rozmach zatimco u nas stezi stagnuje.
Neni to o moznostech wapu ale o jeho dostupnosti za prijatelnou cenu. A cena u nasich operatoru prijatena neni. Bohuzel v tomto smeru nefunguje konkurencni prostredi ale spise to pripomina kartel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  23. 12. 2003 15:36

Pokud i v zahranici tak to chci vydet - za pouziti site v Rooamingu si samozrejme bere poplatky i ten zarhranicni operator a pochybuji ze i ten to slovenskymu by to uctoval pausalne - pokud to nei par vybranych siti nekolika malo statech tak tomu proto proste neverim - neverim, ze by mi operator dotoval ze sveho Wap v zahranici.

Bohuzel z Wapu plati operatori bezne provize tvurcum stranek a je tudiz logicke, ze je musej zahrnou do ceny pripojeni a z toho se odviji cena pro zakaznika za Wap. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  23. 12. 2003 19:28

Ano uz je to tak a kterykoliv Slovak vam to jiste potvrdi.

Provize tvurcum stranek...hmm...proto si platim pausalem server, ktery pouzivam a operator pro jistotu zablokoval moznost pouzit jine brany nez jeho predrazene.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 05. 2003 07:41

Wap, Wap... to este zije?

Naozaj este niekto tvori wap stranky? Neverim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  28. 05. 2003 10:19

wap nezije, wap proziva boom

www.wapstranky.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  04. 06. 2003 01:59

Polyfonní melodie http://kyk.wz.cz/wap/  (wap);   http://kyk.wz.cz sekce Sonyericsson t300 (www)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sweder  |  28. 05. 2003 07:30

Nevim nevim, zda ma smysl ucit se tvorit stranky ve WML. Coby dup tu bude XHTML - spousta novych telefonu to podporuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  28. 05. 2003 11:28

Nechapete o co jde. Moje stranka - www.continue.cz je cela v XHTML. Zkuste si ji zobrazit na mobilu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  28. 05. 2003 12:05

On mel pravdu. Vyvoj se opravdu ubira smerem XHTML. Jiz dnes se prestava pouzivat WML a nahrazuje ho XHTML, samozrejme jeho presne definovana podskupina, cili nikoliv plna implementace jak bych se nekdo mohl na zaklade toho prispevku domnivat.

Nicmene ta situace je desne slozita. Spickova aplikace tak musi generovat nekolik zcela odlisnych verzi a kdyby to melo byt idealni tak vam vyjde skoro co model to verze. Opravdu je to tak silene. WML je nekolik verzi, XHTML umi jen nekdo, mikrobrowseru je opet nekolik verzi, kazdy displey ma jine parametry.

WAP je opravdu na vzestupu, ale kdo chce v nem neco smysluplneho tvorit musi mit opravdu trpelivost a ja mu drzim palce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eva  |  19. 12. 2003 07:38

neotravujte tady s tou reklamou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Re  |  20. 12. 2003 13:36

Fuuuuuuuuuuj. Vypadni s tou reklamou. Hledej si kšefty jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlk  |  22. 12. 2003 01:50

... sice je cela v xhtml - ale za tam mate nasekano chyb ) zkuste si to projet validatorem

http://validator.w3.org

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lenka Antušková  |  27. 05. 2004 13:25

nevíte na jakych strankach jsou hry na mobili?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor