Nechte si platit za reklamu v mobilu

Diskuze čtenářů k článku

Kaspi88  |  14. 06. 2008 13:25

Zde je sídlo firmy.
http://www.zefcom.com/contact.html
Osobně jsem se do tohoto projektu neregistroval protože aby mě někdo otravoval kvůli pár korunám to mi fakt zato nestojí :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saM  |  12. 06. 2008 16:30

Registrovat se také můžete zde:
http://hellomobile.hamachifun.cz/index2.html
Přeji hodně vydělaných korunek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarin  |  23. 06. 2008 10:52

boze ty si kurwa, myslis, ze ti na to nikdo neprijde, ze sis ty stranky zkopcil, dal
sis tam referera a machrujes? boze ty si ubohej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evžen Dvořák  |  09. 06. 2008 20:36

Také jsem se v očekávání výdělku 0,75Kč brutto upsal této firmě. No, a když jsem se jich teď chtěl na něco zeptat, tak zjišťuju, že na žádnou z adres nelze mail odeslat. Zbývá tedy si do Irska zajet a doufat, že někdo bude doma. Jinak nějak nevím, co si o nich myslet... S pozdravem evzen-lovec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ML  |  04. 06. 2008 22:07

Kdo se zaregistruje a kdo ne je kazdeho vec. Nechapu lidi, kteri vidi vsechno porad stejne a nedavaj nicemu sanci. To jsou ti lidi, kteri jsou silne ovlivneni USA. Jsou uplne stejni jako americky soudni system. Podobny cin, jako obzalovany, spachal clovek pred 10ti lety, a tudiz stejny trest pujde na obzalovaneho, stejne jak tomu bylo pred 10ti lety. A prodej osobnich dat? Tak ten mail me nijak nezabije, stejne denne prijde nejaky ten spam a vubec muzu byt rad, ze nejakou tu mailovou schranku mam a zadarmo. A pokud jde o telefonni cislo a adresu, tak to je taky jedno. Kdyby nekdo chtel vase udaje, tak si je v pohode najde, pokud vi, kde hledat. No takze ti, co jste toho nevyuzili hned na zacatku a nemate pod sebou lidi, tak litujte, protoze ja uz jich mam 53 a za jeden den jsem si jen tak vydelal 138KC a to je teprve zacatek. No a vlastne jsem jeste vyhral u nich iPOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pítrs  |  03. 06. 2008 22:58

Mě už přišel email jako reklama na Ufouna a stačilo na konci dát ano a přesunulo mě to na stránku hellomobile jako že to bylo potvrzeno že jsem to přijal, jinak jsem se koukal tak už mi tu částku přičetli na jejich účtě takže v pohodě, tak jestli se budete někdo registrovat tak můžete napsat mé číslo dík :777962826

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roshambo  |  24. 05. 2008 21:02

Vy jste fakt naivni, kolikrat tady neco podobnyho bylo a bude..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smeju se  |  03. 06. 2008 18:59

Spoluzakovi uz to chodi behem 8 dnu mu prisli 3 sms xD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazz1  |  24. 05. 2008 14:38

No já si počkám na červen (od kdy má údajně reklama začít chodit) a pak uvidím. Pokud něco začne chodit, tak do toho asi taky půjdu...prostě uvidím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
versicht  |  21. 05. 2008 11:07

Velmi zajímavé je jak článek až nezvykle rychle na Mobilmanii zapadá v zapomnění...ráno jako Hlavní novinka, o 3 hod později už jen jako poslední ze článků...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  21. 05. 2008 08:27

Je to zase ta pofidérní firma hello reality co měla tu sms bránu kamkoliv zdarma a pak ji zrušila. No teď vymyslela zase nějakou krávovinu a za chvíli to odpískají.
Stránky jsou amatérské a určitě někdo okopírované. Nesedí naprosto v lajnách a o kódu se nebudu vůbec zmiňovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vencos  |  21. 05. 2008 21:32

A neí tohle náhodou ta samá firma, jako ti "falešní" asfaltéři?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  22. 05. 2008 18:23

Pořád nic nechodí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Malta258  |  24. 05. 2008 14:20

jo jo tyhle stránky už jsem někde viděl ale jedinej rozdíl je v barvě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  20. 05. 2008 23:55

V článku se píše:
Právě v těchto dnech totiž na našem trhu startuje irská společnost Zefcom Limited sídlící v Dublinu. Jistě si říkáte, že jste o ní nikdy neslyšeli...
***
Když teď napíšu, že AUTOR ČLÁNKU SE POKOUŠÍ SVÝM ČTENÁŘŮM BLBNOUT HLAVY, tak se se mnou bude dohadovat, že to bylo myšleno jinak, že on o té firmě věděl už dřív nebo že to bylo myšleno tak, že tuto firmu neznají čtenáři a spoustu dalších jalových nesmyslů a vytáček - jako se to na MM už pomalu stává pravidlem.
Přitom jestli autor aspoň občas čte svůj vlastní server, tak by mu mohlo a mělo být jasné, že Zefcom byla firma, která provozovala SMS bránu HelloReality, která tak slavně začala a neslavně skončila - údajně kvůli zneužití pro spam, ale ve skutečnosti proto, že reklama prostě neměla šanci zaplatit ten objem SMS, který přes bránu šel. Takže nic nového pod sluncem.
Toto je jen další způsob sběru tel.čísel, email.adres a osobních údajů a samozřejmě redakce Mobilmanie na to skočí a ještě tomu dělá reklamu. Přitom stačí trochu pohledat na internetu a není problém zjistit, že takových firem nabízejících výdělek na internetu jsou a byly mraky a jestli někdy někdo někomu něco vyplatil, tak by se to mohlo spočítat na prstech jedné ruky. Dřív nebo později každý takový projekt zkrachoval.
Tak si říkám - je to jen nevědomost, nebo nebo neschopnost, nebo vyloženě hloupost?
Nebo snad záměr?
Já podávat takové výkony v práci, tak se mnou můj šéf vyrazí zavřené dveře.
Děs a hrůza, co Mobilmania předvádí už dost dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eso.rimmer  |  20. 05. 2008 18:42

Otázka ale zní, došlo už někomu něco, nějaká reklamní SMS/MMS či email?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chroustik  |  20. 05. 2008 19:55

neee-----eeee nic mi nedošlo... a nevěřím že vůbec něco dojde ,...at s tim táhnout do p.....e !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SasaLuky  |  20. 05. 2008 20:19

Teď něco v podobném stylu bylo ve zpravodajství TV NOVA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  20. 05. 2008 22:18

co bylo v telce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SasaLuky  |  20. 05. 2008 17:12

Tak už jsem taky zaregistrovanej a jediné co jsem obdržel byl nevyžádanej hovor. Na druhé straně byla nějaká exekutorská firma, která vymáhává dluhy. Bohudík žádné dluhy nemám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  03. 06. 2008 13:22

jen aby ti nepřišel pěknej účet za ten hovor
3.6. Uživatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy o poskytovaní služeb. Náklady vzniklé uživateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o poskytování služeb si hradí uživatel sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
havros  |  20. 05. 2008 15:51

Dneska už mi volala CitiBank... Jenom nevím jestli kvůli tomuto nebo číslo vzali někde jinde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steny  |  20. 05. 2008 16:10

to mě volali už taky...a to již před existencí téhle služby...takže to číslo si vzali jinde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  20. 05. 2008 16:24

Pokud jste zákazníky O2, tak z Benefitu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steny  |  20. 05. 2008 16:31

to jsem, ale ne Benefit..to je fuk...v téhle době už je to normální...(asi)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LUBI81  |  20. 05. 2008 18:31

mě taky volali, nejsem u O2 a když jsem se zeptal odkud maj kontakt, tak mi paní řekla, že se jim čísla automaticky generují a že ani vlastně není, komu volá. Tak jsem ji poslal do p****e par excelance..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eTom  |  20. 05. 2008 15:05

Mám takový pocit, že z úsměvného Hellomobile bude nakonec Hellmobile ... Že zrovna ČR je ta první vyvolená s touto úžasnou službou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benny  |  20. 05. 2008 13:06

Tohle uz tu jednou bylo. Nikdy mi zadna SMS neprisla. Reklamni agentury stejne otravujou at souhlas maji nebo ne a volaji na mobily. Meli by to zakazat jako v USA. Tam je zakazano reklamnim agenturam volat na nahodne vygenerovana mobilni cisla. Na pevne linky mohou ale na mobily ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  20. 05. 2008 08:27

vzdy platilo a platit bude - NEJVICE SE DA VYDELAT NA BLBOSTI DRUHYCH. Vice neni co dodat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RAscal  |  20. 05. 2008 12:29

Připomíná mi to jednu hlášku z krampolovo vyprávění, kde na zdi baráku lidového lečitele stál nápis:Tenhle barák postavila lidská blbost, značka:povolení mám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alois  |  20. 05. 2008 12:54

Nejlepsi na tom je, ze kdyz mame pravdu,tak autor mlci, je zalezlej v koute.. ale beda kdyz nekdo neco zvatne jindy pravdiveho kde nedostali zaplaceno, to se tu rozparujou az nepekno.. :(( Holt prachy HelloMobile neda registrovanym, ale tomuto serveru za falesnou reklamu.. mam to 6 dni a neprislo ani ň.. takze je to jasny!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lois  |  21. 05. 2008 00:55

ono to taky mirne svedci o vasi inteligenci, tenhle clanek tady urcite neni starej 6 dni takze jste se nachytal nekde jinde a ted jenom prskate, ze o tom nekdo napsal. Je jasny, ze ze zacatku nic neprijde, protoze dokud tam nebude dostatecnej pocet uzivatelu, tak do toho nepujdou ti inzerenti, jenze dokud do toho nepujdou inzerenti a nebude se posilat hafo SMSek a mailu, tak na tom zase lidi budou videt jenom levarnu
nehodlam to tady obhajovat, to rozhodne ne, sam registrovanej nejsem a rozhodne jeste dlouho nebudu, jelikoz jsem se uz v bodach internetoveho praveku nachytal na webove klikačky, kde cloveku bez struktury doporucenych lidi po pul roce usilovnyho klikani na reklamy dosla pětistovka , neco podobny cekam i tady, proste pokud nalakate hafo lidu, tak se vam penize posypou (v pripade zajmu inzerentu), klasicky letadylko :)
a k tem obchodnim podminkam, tam muze byt napsany cokoliv, co si vymyslej, pokud to ale bude odporovat ceskym zakonum, tak je to neplatny :) takze to zas az takova hruza neni ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzík  |  20. 05. 2008 01:43

Sem cekal ze tomuhle podvodu udelaj jmeno i tady.. ostuda vazne.. kolik ste za to dostali zaplaceno, ze dostane HelloMobile dalsi nove kontakty diky vam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kritik  |  20. 05. 2008 00:12

Na základě obezcně závazných podmínek se to jeví spíše jako "levárna" než seriózní obchod. Každopádně bych registraci důkladně zvážil.
Co mi ale trochu vyráží dech je ledový klid, jakým autor tuhle zprávu tady podal. Skoro mi přijde, jako by tohle byl "skrytě zaplacený". Pokud je to pravda, tak už to CPress s tím tlačením reklamy do svých tiskovin a informaních zdrojů přehání. Přece redaktor, který by četl obecné podmínky nemůže napsat takový článek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2008 09:32

nejsme moc příznivcem teorií o tom že je vše zaplaceno...
Ale firmy nabízející firmy tu jsou už drahnou dobu, cca v době před 8 lety jsem byl u jedné zaregistrovaný a nepřišlo mi nikdy nic... to byly časy boomu Spedie a podobných :)
Prostě je tenhle způsob reklamy pořád příliš drahý než aby to mělo nějakou větší naději na úspěch a pokud toto není zaplacený článek, tak je autor přinejmenším neobeznámený s nedávnou historií podobných služeb u nás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty75p  |  19. 05. 2008 23:02

A pokud dostanu 0,75 za mail a stisknout ano a odpovedet tak kolik mi zaslanim kilobitu na zpet ci sms kou zbyde? nula od nuly sejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mira023  |  19. 05. 2008 19:44

4.2. Uživatel se smlouvou o poskytování služeb zavazuje, že bude přijímat obchodní sdělení zaslaná poskytovatelem či třetími osobami dle čl. 4.1. Poskytovatel a/nebo třetí osoba, která obchodní sdělení zaslala (inzerent), jsou oprávněni kontrolovat plnění povinnosti podle předchozí věty uživatelem a uživatel s touto kontrolou souhlasí. Kontrola plnění povinností uživatele podle tohoto článku může probíhat zejména následujícími způsoby:
4.2.1. zjišťováním informací u třetích osob – provozovatelů veřejných komunikačních služeb, které se na přenosu obchodních sdělení podílejí (např. operátoři provozující mobilní telefonní síť),
4.2.2. telefonickým kontaktem uživatele na jeho telefonním čísle zadaným pro příjem obchodních sdělení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  19. 05. 2008 20:29

Prostě samý lepší věci jsou v těch podmínkách. Ale co bychom pro peníze neudělali, že.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SasaLuky  |  19. 05. 2008 20:41

Mě by jen zajímalo, jestli se k vůli této činnosti musí vyřídit živnostenský list ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesky  |  19. 05. 2008 22:49

Rekl bych, ze ne, ale je to prijem, tudiz by se to melo asi danit, stejne jako by se mel priznavat prijem z reklam jako je google adsense a podobne projekty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dlip  |  20. 05. 2008 13:57

myslím že na toto živnostak nepotrubejet protoze pochybuju ze 15 člověk má živnostak...(od 15-ti let můžete být registrován)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIrka  |  20. 05. 2008 06:59

ŽL nepotřebuješ. Hned na úvodní stránce píšou, že tvůj příjem bude pokrácen o srážkovou daň. Ta je tuším 15%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lenny  |  03. 06. 2008 11:22

do 10 000 je podnikání osvobozeno. Tudíž být Žl nemusí. Nad 10 000 už ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SasaLuky  |  19. 05. 2008 18:53

Tak se mi zdá, že je to docela slušná výdělečná činnost. Zajímalo by mne, jestli k vůli této ptákovině si mám pořizovat živnostenský list ? Ikdyž to nebude přímo majlant, ale i tak by mne to zajímalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kodas  |  19. 05. 2008 17:35

ja sem tam 4 dny a za tu dobu mi neprisel ani jeden e-mail a sms takze totak zhave neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asd  |  19. 05. 2008 18:41

oni jsou krome uzivatelu nutni i inzerenti ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  19. 05. 2008 17:13

Přímo dychtivý článek plný teorie, praxe je o něčem jiným. Nic tu není. Od doby zaregistrování nikomu nepřišla ani jedna zpráva. A pokud si dobře přečtete podmínky, každý soudný člověk jasně zjistí, že je to jen sběr osobních údajů. No ale tak každému co jeho jest Do týdne budete psát článek další. A můžete ho začít "A je to pryč" (za těch pár dní skluz, to muselo dát práce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  19. 05. 2008 17:10

Komu z vás chodí málo spamu, máte málo letáků ve schránkách volá vás málo různých nabízečů čehokoliv tak toto je služba právě pro vás.
Vaše osobní údaje rozdají a ještě k tomu s vaším souhlasem. Ale možná za to dostanete třeba jeden či dva měsíce zaplaceno než se ta služba, jako spousta podobných co se tu kdy objevila, někde ztratí. Ale ten spam ať už v jakékoliv podobě vám zůstane.
Vzhůru do registrace!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  19. 05. 2008 17:14

Jo a jen pro doplnění, jeden nepodstatný bod z Obchodních podmínek pro uživatele
7.4. Osobní údaje uživatele mohou být poskytovatelem bez předchozího souhlasu uživatele předávány třetím osobám (zejména inzerentům). Uživatel souhlasí se zpracováním osobních údajů třetími osobami, a to pro účely pro účely identifikace uživatele jako oprávněné osoby ze smlouvy o poskytování služeb, pro účely zasílání odměny uživateli, pro účely zasílání informací a obchodních sdělení těmito třetími osobami. Uživatel souhlasí s předáváním osobních údajů do zahraniční.
http://www.hellomobile.cz/zmobile/policyIndividual.jsp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  19. 05. 2008 17:15

no prosímtě! co na všeobecných podmínkách! pan redaktor jim věří! psal si s nimi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  19. 05. 2008 18:48

Jejich rozhovor není podstatný podstatné jsou jejich podmínky další duvod proč jim nevěřit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  19. 05. 2008 19:13

a já doufal, že tu ironii pochopíte těmi smajly na konci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M1R3K  |  19. 05. 2008 18:22

No podminky si odporuci s vetou v sekci FAQ a to:
11. Jak je to s ochranou mých osobních údajů?
Vaše osobní údaje jsou chráněny dle platných zákonů, a v žádném případě nejsou poskytovány inzerentům. Inzerent si pouze vybírá, na jakou cílovou skupinu (např. obor zaměstnání, bydliste) chce svou reklamu zaměřit. Inzerent neví, jaké konkrétní osobě ani na jaké telefonní číslo reklamní SMS/MMS nebo email půjde.
Taxem jim psal a odpovedeli mi prakticky obratem ze moje pripominka byla predana kompetentni osobe k uprave tech podminek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Domin  |  29. 05. 2008 14:00

JJ přesně! nechapu jak se nekdo muze nekam zaregistrovat a nepřečíst si podmínky omg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  13. 10. 2009 20:55

a já si na této stránce hellomobile.cz ... přečetl tohle. 7.4. Uživatel souhlasí se zpracováním osobních údajů, a to pro účely identifikace uživatele jako oprávněné osoby ze smlouvy o poskytování služeb, pro účely zasílání odměny uživateli, pro účely zasílání informací a obchodních sdělení těmito třetími osobami [inzerenty]. Osobní údaje uživatele nebudou poskytovatelem předávány třetím osobám. tak teď nevím, zda tento web není jen aby poškodil hellomobile. je pravda, že to těch horentních 200kč/měsíc nenese, ale poslední dobou už začínají chodit nějaké maily..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor