Nechte si přečíst e-mail do ouška

Diskuze čtenářů k článku

Bohumil Buldok  |  18. 10. 2003 19:21

Při velkém množství virů a nevyžádaných e-mailů bych tuto relativně drahou službu vůbec nevyužívala.  Podle mne to není výhodné ani pro manažery a podnikatele, protože služební emaily jim zpracovávají asi jejich asistenti a asistentky a hlásí hovorem na mobil svému šéfovi či šéfové, když přijde něco důležité.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2001 19:02

Prodraží se to, a ten hlas je dost nesrozumitelný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tamten  |  17. 07. 2001 19:02

No, jsem jiného názoru.
Mě se to krutě hodilo, když jsem byl pár dní mimo práci.
Nemám přístup k netu přes mobilu a jen díky VoiceGate jsem si mohl vybrat poštu. Jinak bych byl namydlenej, protože šlo o důležitou zakázku.
A že tomu nejde rozumět. Zpočátku jsem měl taky problémy, ale když jsem si na ten hlas zvyknul, tak v pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Novak  |  17. 07. 2001 19:02

Souhlasím!! I mě služba Voicegate jiz nekolikrat pomohla a usnadnila pristup k me e-mailové schránce. Vřele doporučuji všem!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor