Nejlevnější kapesní počítač Palm Zire již prodeji

Diskuze čtenářů k článku

Palm IIIc  |  01. 12. 2002 14:46

Prodám palm IIIc rok starý viz můj inzerát na aukce.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cicmon  |  11. 10. 2002 22:33

m105 za stejnou cenu jako Zire, jen výbava je lepší . Leda by dal někdo přednost designu.

http://www.palm.com/products/handhelds/

btw. Co je lepší koupit "z druhé ruky" Palm V, nebo Palm m105

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  11. 10. 2002 20:20

Ja mam starsi Windows Ce Everex Freestyle  s Li-Ion baterii a vydrzi mi tak 2-3 dny. Ma to 16/16MB pameti a slot na pametovy karty, takze to bohate staci. Plne mi to vyhovuje a myslim si, ze je to podstatne lepsi nez tenhle novej Palm i kdyz za tu cenu je to asi dobra koupe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meikel  |  11. 10. 2002 20:07

Nevíte někdo, zda Palm nepřipravuje nástupce Palmu m125?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cicmon  |  11. 10. 2002 22:24

A co je m130?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meikel  |  12. 10. 2002 14:31

Myslím, že m130 není přímo nástupcem m125 - je to jen barevná (podle mě dost drahá) varianta m125 s Li-Ion aku. Myslel jsem spíš, zda Palm nechystá typovou a designovou obměnu stylu Zire. Funkcemi a designem mě oslovuje např. Sony Clie SL-10, ale u nás se dostane děsně předražený akorát v šedém prodeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Masér  |  11. 10. 2002 09:15

Dobrý den,

zaujala mě recenze na Palm Zire - přístroj vypadá za uvedenou cenu poměrně zajímavě a uvažuji o jeho koupi - měl bych pouze dva dotazy:

1. zda je možno zaslat na můj email tech. specifikaci v PDF (v článku je totiž chybný odkaz)

2. nevíte, kdy se dostane na náš trh?

Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 10. 2002 10:21

Radsi byt tebou si koupim starsi PALM V na inzerat. Pri trose stesti ho sezenes za 3500 i s 8MB. Ty 2 klavesy ti budou u spousta aplikaci chybet. /Asi zamer, nauc se s tim pracovat a pak si kup neco lepsiho, protoze to budes potrebovat /. Prijde mi to takovy cely plastovy a "levny", cena bude urcite min. 3500,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Masér  |  11. 10. 2002 10:30

No je pravda ze me se ty 2 MB a nepodsviceny displej moc nelibi - spis me zaujala ta cena - na ojety Palmy se me podivat zatim nenapadlo rozhodne to zkouknu. A nevis z hlavy jestli ma Palm V dobijeci Li-Ion baterku? Jeden cas jsem tak trosku testoval Palm m105 a pripad mi pomerne vopruz porad vymenovat baterky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 10. 2002 12:34

On ten vopruz ma i svoje vyhody ... napriklad baterie AAA lze v pripade nouze koupit temer kdekoli, treba na kazde pumpe (konkretne treba Greencell po 8 Kc), coz se mi zda byt v takove situaci lepsi nez hledat nejakou zasuvku pro nabijecku ... a nabijecky pro AAA akumulatory jsou na trhu take

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  11. 10. 2002 16:27

já vím , že se ti to povídá, když Palma nemáš, jak je dobrý mít AAA...
ani náhodou. Z vlastní zkušenosti. Já mám již druhý Palm s li-ion akumulátory a přítelkyně má m105 s AAA. Nadává na to jak může a já bych taky nadával, naštěstí mám li-ion. Kupovat baterie je fakt pořád vopruz, nehledě na to, že je díky nim Palm pak pěkně macatej!
Mně se nestalo, že bych byl bez šťávy ani nepamatuju (li-ion).
Vím, že mi Palm vydrží na 1 nabití +-5 dní a tak se tomu velice rád přizpůsobím, navíc li-ion můžu nabíjet jak se mi zamane.
Kupovat AAA je vopruz a navíc drahej!!! I kdybys je kupoval za těch tvejch 8kč. Vynásob si to dvěma, spočti si jak dlouho to vydrží a až dojdeš k předběžnýmu ročnímu provozu, tak uvidíš, jak draze vychází! Navíc je to nepohodlný se furt někde shánět po baterkách!
Podobně jako s mobilem - nejsem jeden z těch co nosí dvě baterky...
jestli ty u mobilu nosíš jednu baterku rezervní, pak "chápu" tvoje obavy ohledně li-ion Palmu a že upřednostňuješ AAA.
Takze shrnu-li: AAA jsou dobry akorat tak na to, kdyz by se clovek DELSI DOBU nemoh dostat k nabijecce, jinak jsou fakt nesikovny a drahy.
t29


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 10. 2002 18:17

Jak jsi prisel na to, ze nemam Palma? Mam prave m105 a zvolil jsem tento typ prave proto, ze do nej jdou jakekoli AAA monoclanky ... btw ja je za tech 8,-Kc kupuju a vetsinou se tak mesicne vejdu do 32,-Kc (hlavne zalezi jak hodne jsem na GPRS)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  11. 10. 2002 18:33

aha. Chybna dedukce z mojí strany
Koukam, ze Ti AAA vyhovuji. Tak se nebudu prit.
Ja mam odlisny nazor.
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 10. 2002 18:44

Nemuzeme byt vsichni stejni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 10. 2002 18:20

BTW Kdyz Tva pritelkyne na to tak nadava, proc ji nekoupis nabijecku na AAA monoclanky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  11. 10. 2002 18:31

Jistě, bylo by to řešení, ale už jí ta m105 fakt štve (nejen ty baterky) a bude si asi kupovat (=seženu jí) Palm Vx nebo IBM Workpad C3 z bazaru...
Kdyby si ho hodlala nechat, tak nabíječka a akumulátory by se určitě časem vyplatily.
Ale už to s těma bateriema řešit nechci. M105 je dobrej low-end, jen působí vedle toho, co jsem zmínil až moc plastově a rozvrzaně...
a navíc ta tloušťka a ty baterky
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 10. 2002 18:48

Souhlasim, ze stovkova rada pusobi hodne plastove, ovsem pro mne osobne jsou dulezitejsi funkce nez design a tak mi zrovna tohle nijak nevadi ... jako organizer plus ICQ, postu a web pres GPRS kykoli a kdekoli mi to plne staci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  11. 10. 2002 18:58

no tak pak to je jasny. Mne zadny GPRS, ICQ, posta ani web na palmu nezajimaj a ani jednou jsem to nezkousel.
Vyuzivam ho na organizovani a zaznamenovavani vselicehos a to mi staci.
Mne zas nejde tolik o funkce, ale jsem vysazenej na kvalitu - a to at se jedna o Palm, mobil ci holku
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  11. 10. 2002 16:32

Palm V(x) maji samozrejme narozdil od m100/105 li-ion.
Ojety Palmy rozhodne smysl maji. Jsou cenove velmi vyhodny a zvlast rada Palm V, Palm Vx a IBM Workpad C3 i velice kvalitni a trvanlive.
Na palmu se relativne nema co rozbit. Kdyz je na prvni pohled ok, tak pokud neni vytopenej, mel by byt skutece ok.
Nejcasteji u teto rady byvaji u bazarovych kousku "vyvaklany"/"vycvachtany" hardwarova tlacitka typu datebook a memopad.
Pokud displej neni krapnutej nebo prilis poskrabanej, tak neni co resit a hezky bez do bazaru. Palm V jsem videl i kolem 2000kc!
Ja osobne bych bral raci tuhle vyssi (byt "starou") radu Palma, nez novy low-end, ktery toho malo nabizi a je to lacinej plast.
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 10. 2002 21:58

U starého Palmu bych měl trochu strach o akumulátor. Mám tři roky Palm V a cítím, že to už není to, co bývalo. U staršího kousku bych proto možná preferoval modely s bateriemi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  12. 10. 2002 10:30

Relativně nedávno jsem prodával Palm V, který byl už také letitý. Nyní používám IBM Workpad C3 a na 1 nabití mi vydrží méně než starý Palm V... Zdá se mi, jako by IBM měl horší akumulátory - u obou typů se o ně starám stejně. Li-ion u Palm V jako by byly kvalitnější...
Možná to je jen má osobní zkušenost.
Každopádně baterie Palmu V, který mne po letech opouštěl byly ve vynikajícím stavu.
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krizon  |  11. 10. 2002 19:12

Ja jsem mel PalmIIIx, pouzival jsem v nem AAAcka NiMH 750 mAh, jednou za tyden jsem je nabil a ten den jsem jel na alkaliny. Ted mam PalmVx s li-ionkou, je to pravda o neco pohodlnejsi, ale rozhodne to zase takove zlepseni neni, vyhoda je spis v tom ze je diky tomu palm o dost tenci a lehci... Ale spis by me zajimalo jak dlouho ma Vx (resp. WorkPad C3) vydrzet - mam ho z bazaru a nevim jak moc zdevastovanou baterku ma. Nabiju ho na 100%, potom behem hodinku spadne na 80% a vydrzi tak 15 hodin provozu, je to normalni? Nekde jsem slysel 25 hodin a vic...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor