Nejžádanější mobily za leden 2009

Diskuze čtenářů k článku

jardaaa  |  14. 02. 2009 22:42

přístroj pomalý, fotky děsné, včera jsem ho koupil, chtěl jsem o vrátit ale prý to nejdě, raději ho vyhodím z okna než se s takovým telefonem rozčilovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda  |  10. 02. 2009 14:39

Touch HD jsem koupil vloni o víc jak 1 tis. Kč levněji než bych ho pořídil dnes ... špatný stav naší měny tlačí ceny mobilů nahoru ... ... drahé mobily tak asi z pultů moc rychle mizet nebudou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cfhifrvh  |  10. 02. 2009 13:42

NOKIA 3110 clas. SUUUPPPRRR TELEFON

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  10. 02. 2009 09:35

Nechápu, proč se všichni honíte po telefonech s dotykovým displayem. Věčně upatlané, pomalé, protože se pořád musí kontrolovat dotyk displaye a s malou výdrží baterky, protože touchscreen žere svoje. Já mám smartphone HTC S740 a jsem maximálně spokojenej. Rychlej, velká výdrž, dvě klávesnice a umí vše co potřebuji. Neměnil bych.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iguanodon  |  09. 02. 2009 18:52

Může mi někdo říci, proč ty asijské kšunty HTC jsou tak šílené drahé ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
int_  |  09. 02. 2009 20:09

HTC jsou podle mně spolu s SE nejlepší phouny ,mněl jsem XDA 3 , Raphael a zkoušl jsem Touch HD a všechny super/!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mugen  |  09. 02. 2009 21:51

"mněl" jsem vypovídá za vše... Pak chápu i to "spolu s SE" protože to by telefonů znalý člověk sotva řekl. Věk tipuji tak na 15 a "mněl" telefony počítám tak maximálně půjčené od tatínka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin67890  |  09. 02. 2009 20:12

licence na windows.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  09. 02. 2009 21:15

sučáskty od qualcomu a licence

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
palba  |  10. 02. 2009 00:04

mam htc touch hd
neviem preco ale zda sa mi pomaly. napr. mam aj asus 639 ku pda cko /bez telefonu/ a to je sakra rychle ci uz v igo 2006 alebo aj u vsetkych ostatnych aplikaciach. proste supa rychle. display sa mi tiez javi na starom asuse podstatne responzibilnejsi . proste rychle a jasne odozvy.
co sa tyka thc touch hd tam je samozrejma display 800x480 co moze ovplyvnovat rychlost /mali tam dat 640x480 a bolo by to pecka rychle. Display je ale spickovy a taky jemny ze sa neda ! postrehnut ani naznak nejakeho pixelu ci stvorceku .. pri dlhsom pouzivani hd cka pri letmom pohlade na akykolvek ! iny display je tento iny totalna sunka, proste raster a zrno a blbo sa to cita...
medzi nevyhody HD cka po 4 mesacnom pouzivani davam
-slabe foto - video pri zlych svetelnych podmienkach /naopak pri dobrom svetle je video aj fotky skutocne dobre/ /nema diodu ci blesk/
-nema tv out
-okraje telefonu trpia "olupovanim" aj pri sebelepsom zaobchadzani sa uvolnuju z leskeho krytu mikrociastocky laku. /v mojom pripade asi na 4 miestach odlupnutie asi velkosti 1/10 mm proste mikrolupiny
-mohol by byt rychlejsi - nie zeby bol pomaly ... ale ... /co moze vyriesit mozno nejaky firmware v buducnosti/ asi to ma na svedomi obsluzny program telefonu /touch flo 3d/ ktory bezi na win mobile 6.5 na telefone a mozno by mohol bezat rychlejsie keby ... to borci tak urobili. Mozno to je iba hlupa strategia vyrobcu ze za pol roka vyda novy stroj /v podstate ten isty len iny design a tam to nastavia na vysiu rychlost... nieco podobne ako ked si niekto kupi "nizsiu radu " grafickej karty a ta karta ma iba zablokovane niektore funkcie a pritom vyrobca predava tu istu kartu s odblokovanymi vecami ako vyassiu radu .../
-originalne programy proste graficky nie su take plynule napr. pri scrolovani ako tie ktore si dam doinstalujete napr. orig. suborovy manager je nie plynuly ... naopak napr. resco explorer je superrychly a superpekny a superplynuly ... asi su tie dodavane programy malo optimalizovane alebo proste nevyuzivaju potencial masiny.
-telefon zobrazuje aj kontakty na telefone aj na sim karte ... nechapem preco sa to neda vypnut... myslim ze vypnut zobrazovanie kontaktov na simke ... ja som ich teda prekopiroval zo simky do telefonu a potom simku vymazal...
-viedo by mohlo byt 640x480 a 30 fps
-opera bez flash podpory /zatial/
klady
-je to najlepsi telefon na svete
-baterka 3 dni v poho
-internet je pecka na tom display ako cokolvek
-vela programov pre win mob /lespich aj horsich/
-pripojenie ku kompu - no problem
-nabija sa cez akekolvek usb !!! /to male/
-dobry design - proste frajerina
-pisanie pomocou stylusu je rychle a 100percentne - pomocou prstou asi 80 percent apple /apple ma 100/
-pripojitelnost jedna basen /dokaze pracovat v rezime wifi hot spot / akoze htc je ten hot spot pre ostatnych ... ... .... .... ...
-video a foto za dobreho svetla
paradoxny zaver:
-mam aj starucku nokiu 6100 a na tuto nedam dopustit, asi ma ten telefon 9 zivotov alebo co .... baterka 6 dni v pohode, ovladanie aj poslepiacky, neznicitelnost, a hlavne telefonuje a pise smsky a to je asi cele ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J-o-U  |  10. 02. 2009 07:03

Špatný povrch byl bohužel už od MDA1, i 2 i 3 i Vario tím trpělo, to je smutný. A co se týče pomalosti HD, firmware určitě pomůže, neztrácej naději :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr1968  |  09. 02. 2009 15:44

Klesl také zájem o nejlevnější Nokii - 1200. Lidé se místo ní začali ohlížet po skoro stejně drahé alternativě s barevným displejem - 1208. Proč? K čemu jim tam ten barevný malý LCD je? K ho....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Manfred  |  09. 02. 2009 15:46

Tak vono dneska potkat cloveka s mono displejem :D To neni pekny xD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdf  |  09. 02. 2009 18:23

kamos co mobil pouziva ciste na sms a volani si zminovanou 1200 koupil a je spokojenej nadmiru, nabiji v tak dlouhych casovych intervalech ze se o tom mymu htc muze jen zdat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swape  |  09. 02. 2009 13:58

Nedivím se,že se telefony s televizí prodávají minimálně,když se podíváte na televizní program,tak zjistíte,že až na pár vyjímek se není na co dívat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  09. 02. 2009 15:48

No ono televize v českých podmínkách, ať už analogová, spíše hůře digitální nestojí za nic. Tak se ani nedivím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufoonek  |  09. 02. 2009 13:50

10k za 5800???? v UK se da sehnat okolo 200 liber s predplacenou kartou :D :D :D :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freddy  |  09. 02. 2009 13:58

..si musíš počkat na ofic prodej u nás..pak suď ..hold do 16.2, to budeš muset vydržet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mugen  |  09. 02. 2009 14:49

5800XM je v oficiálním EShopu za 10600 i s DPH. Samozřejmě si jí ještě nemůžete koupit, nebo možná můžete, ale dostanete jí nejdřív v pondělí. Co jsem koukal na UK (protože mám možnost ji tam sehnat, tak oficiální E-Shop Nokia za 249 liber, takže přes 8000 s dopravou jsme téměř na 9 tisících a to mi za jednoletou záruku s problémy při uplatňování a ne-český IMEI, takže problémy s češtinou, tak to mi za to nestojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dandy  |  09. 02. 2009 20:53

No ja si ji v UK objednal - dovoz me zajisti znama a v servisu jsem si zjistitl ze me problemy delat nebudou, libry jsem vymenil za 8k coz je proti cene 10600 jaksi rozdil. (nevim ale nechce se me verit ze by poslani baliku z UK stalo temer 1000 Kc). Ja zase nehodlam podporit ceske vyderace. Nechapu proc pri nasi kupni sile musime mit XX veci drazssich nez v zahranici. btw nikomu to nenutim kazdy to dela jak to umi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J-o-U  |  09. 02. 2009 12:29

Omnia, jeden z nejúšpěšnějších telefonů - to je k pláči jak reklama dokáže oblbnout - měl jsem Omnii pár dní a nic horšího jsem v ruce neměl, jedním slovem katastrofa. Se slzou v oku vzpomínám na XDAII

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 02. 2009 12:53

Jakkoliv nemám Samsungy moc rád, docela vám závidím. Pokud jste nikdy neměl v ruce nic horšího než Omnii, je to obdivuhodné. Jen by mě zajímalo, s čím jste volal třeba před pěti lety? Pokud byl daný stroj lepší než Omnia, klobouk dolů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  09. 02. 2009 13:16

Ja moc horších telefonů než omina taktéž neznám (LG ku990 je horši :) ). Nejde o HW ale ovládání. Reklama lidi úplně zblbla a všichni chtějí dotikové teefony ala iPhone, ale omnia si vzala akorát displej a design, to důležité - promyšlené a intuitivní ovládání naprosto postrádá. Rychlost mi taktéž nepříjde nějak extra.
Doufám že buď přejdou na nějaký jiný OS který je na to dělaný, nebo se vrátí ke starému trendu WM nebudou snižovat počet tlačítek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J-o-U  |  09. 02. 2009 13:20

Co se týče rychlosti, čekal jsem že ten 640MHz /nevím přesně/ bude něco extra, ale je to bída, jako Vario 200MHz - taky jsem měl Asus P535 s 520MHz a ten je o poznání rychlejší než Omnia - to nechápu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  09. 02. 2009 13:34

624MHz Marvell PXA312, staré intely byly o dost rychlejší. Může za to jednak systém a nejspíše i špatné ovladače. Kvůli tomu saméme si už nekoupím žádné HTC s Qualcommem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikos  |  09. 02. 2009 14:01

přesně tak, omnia je strašně pomalá. měl jsem ji možnost využívat asi měsíc - z práce a za ty prachy bych si ji opravdu nekoupil, to jsem radši sáhl po Asus p552w -+ stejný takt procesoru, výkon a rychlost je o řád jinde. Vše je svižné a po menším update sem stylus nevytáhl už tak 2 měsíce (jediný mínus je baterie - 2 dny, ale denně tak 1-2 hod na netu, občas GPS, hudba a office).
Vždy když vidím, co se kde prodává, překvapuje mě, že o asusu ani zmínka a přitom na poli Smartphone je to silný hráč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J-o-U  |  09. 02. 2009 13:18

Pro musí být telefon v prvé řadě perfektně ovladatelný, rychlý, nebavím se o honbě za megapixely a funkcích který člověk stejně nevyužije. Tudíž jsem se opět vrátil k E90+iPhone, kde baterka něco vydrží, nic nepadá, na nic se nečeká, wifi má bezva citlivost, kde displej u iPhonu reaguje dokonale vždy první dotyk a ne o centimetr vedle, občas vůbec a občas dobře ale zase systém čeká, po tapnutí podruhé se zasekne a šmitec, no škoda mluvit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  09. 02. 2009 16:20

Měl sem jí na chvíli v ruce a teda nic moc. Odezva je na dnešní dobu pomalá (na nějakej iPhone se tady nehrabe). Prostředí je neintuitivní,spousta ozdob u kterých člověk neví jestli na ně může "kliknout" nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyAsbest  |  09. 02. 2009 18:48

zvláštní že redaktor Semanie omlouvá Samsunga - nerozumím proč. Ale jinak pisatel měl zejména na mysli to, že vzhledově tj. designově je Omnia fakt hezká, ale funkčně na úrovni Trabanta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 02. 2009 19:09

No myslím, že být redaktorem SEManie neznamená nemít názor na telefony jiných značek :) Zajímavých telefonů je spousta, omezit se striktně na jednu značku by znamenalo ochudit sám sebe :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambula  |  09. 02. 2009 16:51

Ak je Omnia taka zla tak neviem ako su na tom Nokia 5800 XpressMusic a taky HTC touch HD.
Presiel som s HTC Touch Cruise na Omniu a nevydim v tom neaky zavratny rozdiel.Ale hold ked je niekdo tulen a ma obe ruky lave nadava na vsetko co je troska komplikovanejsie a viac vybavenejsie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D!eSel_78  |  09. 02. 2009 19:37

To si nemal hovorit, pride Hulan a bude bububu, predsa je HD najlepsi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J-o-U  |  09. 02. 2009 20:23

Neboj, nejsem tuleň ani nemám obě ruky levé, PDA s WM jsem měl několik, počínaje MDA1,2,3, Vario, mpx220, Asus P535 a další, ale omnia? Co ten stylus, nevadí vám? A co widgety? S těma jsem bojoval - víc jak dva použitelné se nevlezou, nejdou zamknout, a pokud je vypnu, tak potřebuju stylus, ale proč je sakra na šnůrce?!? Začarovaný kruh. 5800 nemusí být špatná, má system "stvořený" pro prsty, i když bohužel, zase ten igelit - ale jinak jsem rád za každýho konkurenta pro iPhone A zároveň se těším na nástupce E90.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  09. 02. 2009 22:00

Vzhledem k rychlosti vyvoje komunikátorů to asi jen tak nebude. Kevsemu E90 nepovazuji za tak povedenou. Treba 9300(i) byla daleko lepsi - subjetivne se mi na ni lepe psalo (nemela tak tuhou klavesnici a mela ji na mensi plose, takze jsem psal rychleji), mela suprovej joystick a hlavne series 80. S60 mám rád, ale pro komunikátor nebyl moc stvoren. Vim proc nokia od S80 upustila, ale vetsina lidi by asi nedostate aplikaci odpustila, kdyz je vykompenzovan perfektnim ovladanim. Nastesti novy dotikovy symbian vypada nadejne a pokud s nim bude osazen novy osazen, mozna to bude opat dobre :). Za nastupce se muze tak trosku povazovat i N97

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor