Neomezené datové tarify T-Mobilu používá 180 tisíc lidí. Operátor připravil novou kampaň

Neomezené datové tarify T-Mobilu používá 180 tisíc lidí. Operátor připravil novou kampaň

Neomezené datové tarify spustil T-Mobile v září loňského roku po úspěšné kampani „Neomezené datové léto“. Podle informací operátora si některý z tarifů Neomezeně SD, HD nebo Max pořídilo k dnešnímu dni 180 tisíc zákazníků, což odpovídá zhruba čtvrtině všech nových aktivací. Průměrná datová spotřeba této skupiny uživatelů se pohybuje okolo 17,5 GB za měsíc.

S propagací neomezených paušálů bude T-Mobile pokračovat v další vlně až do 31. března. V kampani zdůrazní především datovou svobodu, která spočívá v neomezené spotřebě dat a tudíž oproštění se od neustálé kontroly spotřebovaných gigabajtů v obavě před vyčerpáním FUP limitu.

Klepněte pro větší obrázek

T-Mobile v kampani upozorní také na jednoduchost, se kterou se neomezená data dají zapnout v aplikaci Můj T-Mobile. Dalším vzkazem v kampani je, že se zákazníci nemusí obávat, že si aktivují neomezený internet navždy. V nových tarifech si totiž mohou změnit datový objem každý měsíc, ať už směrem nahoru nebo dolů.

Kampaň se objeví v TV, on-line médiích, na sociálních sítích a v prodejnách T-Mobile. Televizní část bude zahrnovat spoty o délce nejprve 40 a poté 30 sekund. Již podruhé T-Mobile využije formát rádiových spotů u vybraných podcastů. Za kreativou stojí agentura Saatchi&Saatchi. Režie TV spotu se ujala režisérka Jasmina Blaževič, produkci zajistila společnost Bistro. Plánování a nákup médií zajistil MediaCom Prague.

Diskuze (30) Další článek: O2 nabízí zařízení pro chytrou domácnost. Ke Smart Boxu dodá bezpečnostní kamery

Témata článku: T-Mobile, Neomezená data, Marketing, Kampaň, Reklama, Propagace, Datový tarif, T - Mobil, Operátor, Internet, Tarif, Nová kampaň, Spot, Saatchi & amp, Saatchi, Bistro


Určitě si přečtěte