New Telekom nabízí telefonování úplně zadarmo

Diskuze čtenářů k článku

katerina  |  07. 06. 2006 19:40

krasne jmeno ze a to neni jedine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
katerina  |  07. 06. 2006 19:40

krasne jmeno ze a to neni jedine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
katerina  |  07. 06. 2006 19:40

krasne jmeno ze a to neni jedine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
katerina  |  07. 06. 2006 19:40

krasne jmeno ze a to neni jedine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucky  |  26. 11. 2004 20:07

Ahoooj.
Tak jsem se o teto sluzbe dozvedel, a jelikoz je dnes 26.11. tak mi to funguje...
Jak je to přesněji s tím omezením...(Jsem z Prahy)
Díky!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Loud  |  29. 11. 2004 06:29

5x a dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Broda  |  28. 09. 2004 17:49

Zkusil jsem to několikrát a párkrát se povedlo.Ví někdo v čem je problém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jackrash  |  27. 09. 2004 14:11

25.9.2004 jsem volal v 18:00 z butky na mobil pře 25minut, a pak už jen 20s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shadowrun  |  23. 09. 2004 17:24

Moje zkušenosti


Tel.budka námestí (stárá poze na peníze)   funguje na 100% ale po jednom volani t.t.t.t.t.t


Tel .budka náměstí (nová krarta i peníze) funguje na 100% 3 krta sem si zavolal a pak sem sel )uz me tonebavilo )


Tel.budka Hlinky (nová karta i peníze)   funguje na 100% ale poze 5krat za den zdrejme


Tel budka Komenského )nová karta i peníze ) funguje na 100% zkousel sem poze 3 krat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Novák  |  22. 09. 2004 15:00

Proč to po jednom zavolání na pevnou linku už nefunguje?Je to podvod nebo blábol?Někdo se dovolal pět krát,jiný jen tři krát...Na čem teda záleží počet hovorů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Novák  |  22. 09. 2004 15:04

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Bartuněk  |  21. 09. 2004 22:58

Funguje volani pres toto cislo jeste nekomu? At tam zavolam kdykoli a vytocim jakekoli cislo, system mi oznami "Platnost pristupu vyprsela". Rekl bych, ze uz to nefunguje. Jde nekomu jeste volani pres toto cislo? Volal jsem pres to zatim asi jen 5x.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Bouček  |  19. 09. 2004 23:05

Skoro na katdy lajne to hlasi platnost pristupu vyprsela!!! Je to blokly po nekolika zavolani, ale treba doma jsem jeste nevolal a hlasi to uz od zacatku.... Taky mam odzkousene ze sluzba funguje spise na starsich automatech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zavadil  |  04. 09. 2004 21:42

MaxiTele dost cool. furt to pouzivam jenom se bojim ze kdyz to pouziju (treba) 20x tak uz mi to zrusijou...


jinak si myslim ze temu co to nejde tak pouziva Tele2, protoze me to vzdy funguje. jenom mi to nejde z telefoni budky, ale mozna jsem to jenom blbe zadal cislo


 


jinak super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rosta  |  04. 09. 2004 11:39

je to podvod.po několika voláních.tak cca patnáct.se sice dovoláte na číslo 822 111222, ale po zadání čísla na které chcete volat, vám oznámí "váš přístup vypršel".takže zádné volání zadarmo, ALE PODVOD PODVOD PODVOD!!!!!!!!


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosta Jeidiot  |  05. 09. 2004 16:27

Ty jsi blbecek, jaky podvod ? KDyz sis zavolal 15 tak jaky podvod ? Jsi dement co si nevidi do huby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 09. 2004 16:47

Vzpamatuj se


Já Osobně


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WEWERKA  |  04. 09. 2004 09:47

Na www.eMOBILe.cz se vyskytl nazor, ze to plati ten komu volate, jinak by tam byla predvolba 800/xxxyyy tak nevim, uvidime na fakture

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paťas  |  04. 09. 2004 11:46

to je nesmysl, už vidím jak si budou strhávat kredit z mé oskarty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 09. 2004 16:46

Blbost


Já Osobně


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Samý  |  25. 02. 2005 13:47

jo HuSTY 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Samý  |  25. 02. 2005 13:58

1000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JU  |  03. 09. 2004 21:10

i ze sítě fayn lze přes toto číslo volat bez zaúčtování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jezevec  |  03. 09. 2004 18:29

Jestliže společnost maxitele musí za KAŽDÝ váš uskutečněný hovor zaplatit operátorovi - musí ty prachy předtím od někoho vyinkasovat za to že vyslechnete reklamu. Když dojde jackpot předplacených reklam, služba se šlusne, přece jí nebudou dotovat.


Totéž se týká chytráků, co si myslí, že budou celý den zdarma telefonovat všem známým, a místo první dvacetivteřinovky reklam si zapálí cigáro. Houby. Dostanete jen tolik možností spojení, aby vás pořád zajímalo "o co jde" a tu reklamu si poslechli. Nikdo nemá zájem na tom, aby reklamu pouštěli do položeného sluchátka kterému nikdo nenaslouchá, a za to by taky žádný inzerent váš hovor nezaplatil.


Zajímalo by mne, jak se omezení na poče hovorů chová na telefonní budce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra Bredy  |  03. 09. 2004 21:18

úplně stejně, každá budka má číslo, takže nikdo nepozná, že voláš z budky. V každé budce mne poprvé přivítali v maxitele, po druhé už to bylo bez přivítání. Protože jsem cestoval, zkusil jsem asi pět budek.


S těma budkama je to úžasné. Můžu se hlásit manželce zadarmo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  03. 09. 2004 13:22

Včera 3 hovory meziměstské, 1 mobil(42 s ) , dnes 1 fax.

Reklama na půjčky... Jede to OK asi si ještě pevnou nezruším...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  03. 09. 2004 10:47

Taky mi to fungovalo. Jak dloho to ale vydrží a je to skutečně zdarma?? Proč to nezačíná 800 xxx xxx??
Myslíte, že bych mohl i faxovat???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petas  |  03. 09. 2004 09:42

Hmm a nenapadlo Vas, ze si z Vas New Telecom dela Telata a tim "volanim zdarma" si jen zaridil skvelou reklamu? Ceska narodni mentalita je zalozena na tom mic za to nejmin co nejvic a nedej Boze, kdyz nekdo neco dava "zadarmo", tak to se pak muzeme strhat. Tleskam pred klukama z New Telecomu, podaril se jim skvely reklamni kousek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  03. 09. 2004 17:45

Co tě žere?  Funguje to? Funguje. Tak drž ústa když nemáš co říct


Já Osobně


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  02. 09. 2004 20:16

Inu tak jsem to trajnul a jede to jak na drátkách, to je dobrá bejkárna, co vymyslí příště? Byla tam ňáká reklama na kastroly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pekas  |  02. 09. 2004 19:32

no tak sem to zkusil z telefonni budky z takovy co se daj do ni hazet i mince a fungujeto....prvni jsem mel reklamu na nejakou oslavu s herym potrem a druha reklama byla na pujcky penez.Jo volal jsem DAJDOU na mobil.Je to SUPER

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Láska  |  02. 09. 2004 18:35

Koukám že se volání zdarma roznáší rychle zachvíli to budou vědět všichni ale poprvé jsem z toho měl šok když mi to kolega poslal na mobil ale nám to už nejde ale počkáme si pár měsíců a bude těch poskitovatelů víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tvůj kámoš  |  02. 09. 2004 20:43

Nazdar Jirko :  Nechci se tady obnažovat, ale určitě víš, kdo jsem, stačí říct anglické heslo "payne to kill ", pokud jsis vzpoměl, tak jsem to já.


A teď pro všechy čtenáře mobilmanie :


Dneska jsem měl v ranních hodinách omezené volání z Ostravského kraje. Ale dnes v 16 hodin jsem to vyzkoušel a hele, heuréka, místo hlásky " počet přístupů vypršel ", tam byla reklamní hláška na ostravské knihkupectví Librex, ale pak když jsem chtěl znovu volat se to bloklo. To znamená, že dneska tam přibyla další reklamní hláška, a jelikož už žádné nové reklamní spoty tam nebyly, tak jsem nemohl volat. No uvidíme časem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kl  |  02. 09. 2004 15:46

Z budky v Praze to fungovalo na mobil bez problemu, ale hovor trval tak 20 vterin. Pustili reklamu na svoje vlastni sluzby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  02. 09. 2004 17:28

Jaka budka to byla? Ono je jich vic typu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czer  |  02. 09. 2004 18:18

Já cestou dom zkusil tři budky a ani z jedné to nešlo. Z domu v pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.O.K.  |  02. 09. 2004 15:17

Tak jsem to testoval - lokalita OV- na mobil a dovolat se jde, ale cas byl tak 10 s hovoru,


a potom konec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  02. 09. 2004 14:41

Tak jsem ted zkusil par mist odkud jsem si zavolal a tady je moje zkusenost:


Telefoni budka modra (jen na kartu): nic.Vytocim 822111222 a tutani....


Telefoni budka bila (karta+mince): Volani super a bez problemu .


Firemni pevna: Vytocil, zadal cislo a nic. Ani reklama. Po minute sem zavesil.


Jake jsou vase postrehy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  02. 09. 2004 15:07

Bytova stanice Brno-Jih: funguje bez problemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
farokh  |  26. 02. 2006 16:58

ja sem zkousel zatim volat jen z budky na karty a oyvalo se mi jen "volane cislo neexistuje!!!"  tůt...tůt...tůt..................tůt...tůt...tůt..................   ...  . Zkusim to este pres jinou budku,dik za radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel  |  02. 09. 2004 14:24

Fakt je, ze je to asi dobre cilena reklama...


Jen by me zajimalo, kdyz nebudou mit zrovna reklamni spoty tak co tam budou poustet za reklamu? A kdyz to nebudou omezovat, tak se myslim ty reklamni spoty vypotrebujou hodne hodne rychle, pochybuju, ze je tolik podniku co chtej takove velke mnozstvi reklamy...


Taky by me zajimalo kolik takova reklama stoji nevite to nekdo???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  03. 09. 2004 14:34

Muj odhad je zalozen na vysi propojovacich poplatku - pocitam v mistni siti - v kazdem kraji pobocka firmy -tak 0.31 spicka a 0.16 mimo - pokud se nemilim, tak se to uctuje 2x - jednou propojeni z telecomu do teto firmy a pak nazpatek do telecomu tedy 0.61 hal/min spicka to za 2 minuty - tak 1.22 + asi 30 sec telecom - firma za cas poslechu reklamy - tedy 1.83 celkove.


To jsou nutne naklady na jeden odvislilani + naklady provoz firmy  -zatizeni jejich systemu.


Takze asi tak 2Kc za jedno prehrani reklamy, by mohli byt jejich naklady. A cena dle jejich zisku - asi ale alespon zatim podobna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  03. 09. 2004 15:13

Poplatky za propojení na službu VCC (Virtual Calling Card) neboli na čísla 822 a 823 se řídí jinou propojovací dohodu, jinými cenami a jejich případná regulace musí být pomocí zvláštního cenového rozhodnutí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Oves  |  02. 09. 2004 13:47

Z mého pohledu jde o naprosto novou možnost v oblasti reklamy. Pokud si nechám vytisknout letáky s mojí nabídkou ( vlastní zkušenost ), nikdy se nedozvím kolik jich skončí v koši. Když si dám reklamu do radia, nikdy se nedozvím kolik posluchačů ji skutečně slyšelo, protože "poslouchanost"  je hodně pofiderní záležitost...Dle mých informací je možno sledovat kampaň a zpětně ji statisticky vyhodnotit, což vám žádná jiná reklama nezaručí....Mně se to jeví jako dobrá služba i pro inzerenty. Uživatel je zkrátka "nucen" reklamu vnímat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
potemnik  |  02. 09. 2004 14:43

a) nove to neni, je to ten samy princip, na kterem funguje SMS z webu od Eurotelu, nebo napr. freemaily


b) u televizni reklamy se dozvite velmi presne, kolik lidi ji videlo, u radia je to pravda horsi. vase letaky vhozene do schranky mozna lide zahodi, ale kdyz nebudete skudlit, u direct mailu se response zjisti velmi snadno


c) sledovani a statisticke vyhodnocovani kampani je naprosto bezene, opravdu myslite, ze firmy vyhazuji penize oknem a nezajima je, kolik lidi oslovily?


d) to, ze nekoho donutite, aby reklamu sledoval, nijak nezaruci, ze na ni bude take reagovat. navic silne pochybuji, ze lide, kteri budou chtit usetrit par korunek timto krkolomnym zpusobem, predstavuji atraktivni cilovou skupinu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Oves  |  02. 09. 2004 15:31

Jen k bodu D)


Vlastním soukromou firmu a opravdu bych Vám nepřál vidět účty za soukromé hovory zaměstnanců. Pokud bude tato služba fungovat budou si soukromé telefony vyřizovat zaměstnanci takto. Nejsem velký škudlil ale měsíčně může být rozdíl i 8 000,- Kde je najdete ?


TAkže polemika o tom že cílová skupina budou vždy "socky" je přinejmenším dikutabilní...


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaxiKráva  |  02. 09. 2004 11:46

Takže, momentálně je tato služba pouze ve zkušebním období. Včera jsem kontaktoval zákaznické centrum Newtelu na čísle 234 70 80 90 a ti mi sdělili, že až oficiálně vydají tiskové prohlášení o službě maxitele. Laicky řečeno, až o této službě bude vědět celý svět, pak dojde ke zrušení omezení a to tak, že sice bude mít omezenou délku volání, ale služba se vám po x hovorech nazablokuje jako nyní. V současné době také hlavně záleží v jakém kraji jste, v některých krajích lze volat z jednoho čísla 5xkrát, pak se ta služba natvrdo zablokuje. Ale lze volat také z některých krajů například 10 až 15x krát z jednoho telefonního čísla. Je to dané také tím, kolik je tam reklamních spotů.


Až vyjde oficiální tisková zpráva, je předpokládáno, že více reklamních inzerentům budou vkládat své tzv. rozhlasové spoty. Dále na co jsem byl upozorněn, že délka reklamního spotu není součástí volání. Protože by tato služba jinak neměla smysl. Kdyby se reklamní spot započítávala do doby volání, nedovedu si představit, že by někdo volal na mobil cca 5 až 10 sekund, když jeden reklamní spot je dlouhý cca 20 sekund. Tedy po vyslechnutí reklamního spotu a až po spojení s volaným číslem se začíná časový limit zkracovat až do úplného vypršení časového limitu.


Dále na co jsem byl upozorněn, tak oficiální služba maxitele by měla být spuštěna během 3 neděl, počítejte raději kolem 1. října 2004 by měl být ukončen testovací provoz a zahájen klasický komerční provoz této služby. Jinak není co dodat a není to podvod. Pokud se z mobilu nemůžete dovolat, je to tím, že váš mobilní operátor nemá uzavřeny příslušné dohody o propojení s Českým Telecomem.

Jinak pokud by vás zajímalo, komu telefonní číslo 822 111 222 vlastně patří, pak je to bezpochyby ( dle číslovacího plánu a vyhledávací databáze ČTÚ ) ČRa. New Telekom vlastně na tomto pronajatém čísle provozuje službu maxitele. Nezbývá nic jiného než tlačit na vašeho mobilního operátora ,aby uzavřel propojovací smlouvy s Českými Radiokomunikacemi nebo-li ČRa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaxiKráva  |  02. 09. 2004 12:21

A také jsem se ujistil, že se službou Maxitele, není možné volat na linky se speciální tarifikací tzv. barevné linky a není možné ani volat záznamníkové služby memobox, eurotel, T-mobile, předvolby 960 xx ( záznamníkové přístupové číslo ke službě memobox ) 961 xx ( záznamníkové přístupové číslo ke službě " záznamová schránka " Eurotel TIP ) 962 xx, 963 xx, 964 xx, 965 xx,966 xx ( záznamníkové přístupové číslo ke službě " záznamová schránka Eurotel GSM " ) a 969 xx ( záznamníková služba GTS )


Maxitele tedy neumožňuje volat na čísla začínající prefixem 800,844,840,841,842,855,700,701,900,906,909,960,961,962,963,964,965,966,969, ani zkrácená čísla nejdou vytočit jako 13129,13125,133001 až 133009,1150,1151,1180,1181,1183,1187,1188.


Jen tak pro zajímavost, Eurotel provozuje prefixy 961 až 967 a to tak, že můžete zanechat zprávu v hlasové schránce aniž by jste musel přímo prozvánět dotyčeného člověka na mobilu. Pokud tedy máte telefonní číslo 728 xxx xxx, pak stačí vytočit číslo 962 728 xxx xxx xxx a jste spojeni se záznamovou službou a můžete zanechat zprávu. Český Telecom hovory na čísla s prefixem 961 až 967 účtuje jako klasický hovor do mobilní sítě Eurotel. Hovory na prefixy 960 a 969 jsou účtovány jako místní hovor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeptoid Standa  |  02. 09. 2004 13:16

Nick MaxiKráva se mi moc líbí. Ale dle Vašeho zasvěceného psaní: že Vy jste Helmut Niedermann, v tomto případě píšící incognito?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vím a nepovím  |  03. 09. 2004 11:32

Co se nevešlo do PR článku, tak nám autor služby nyní podrobně popíše jako nezasvěcený volající na linku neexistující zákaznické péče v rámci diskuze k článku.


Děkuji pěkně


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  03. 09. 2004 12:19

Nepřipadáte si trochu trapně? To jako když napíšeme o něčem dobrém, tak je to PR článek a když o tom nenapíšeme, tak nás platí velcí operátoři, abychom o tom nepsali. Chápu Váš postoj správně, že ano?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  03. 09. 2004 15:15

Ad propojení - naprostý nesmysl. Pokud se z mobilu nemůžete dovolat, je to proto, že služba VCC je určena jen pro fixní sítě, takže tuto "propagandu" jste si mohl ušetřit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.m  |  02. 09. 2004 11:23

hm, tak uz jim to zase jede. volal jsem na mobil, asi 3 minuty a porad se to neukoncovalo, tak jsem to radsi polozil, abych nahodou neco neplatil. ale jestli je to vazne zadara, tak je to super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.m  |  02. 09. 2004 11:24

no tak oprava, bylo to presne 5,05 minut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.m  |  02. 09. 2004 11:42

no tak mi to zenska z ustredny sjela a je tam opravdu 0 :)) tak to jde :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  02. 09. 2004 11:23

Tak jsem to taky vyzkousel a funguje to,  co me ale dost prekvapilo bylo to, ze kdyz jsem zkousel volat s pevne na mobil, ktery jsem nezvedl a pevnou linku polozil, tak mobil zvonil vesele dal.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gm  |  02. 09. 2004 10:13

no jo ....


zase se budou stat fronty na telefonni budky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Global Admin  |  02. 09. 2004 10:00

Hmm.. Tak jsem s tim jeste vubec nevolal a stejne mi to dela t.t.t.t.t.t.t.t.t

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  03. 09. 2004 12:18

To znamená, že je linka přetížená (nepletu-li se)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel  |  02. 09. 2004 09:40

Ta sluzba mi prijde uplne super! Skusil jsem to na mobil a mluvil jsem 43s, tak to docela jde na to, ze je to zadax. Jen me mrzi to omezeni no, ale kdyby melo byt 5hovoru denne, tak myslim, ze je to uplne v pohode!!!


Obavam se ale trochu toho, ze tenhle zpusob nebude mit dloheho trvani. Myslim totiz, ze cilova skupina budou zejmena teenageri, kteri nemaj kredit na mobilech a chtej volat... A takovi lidi si sice reklamu poslechnou, jenze pochybuju, ze si koupi hrnce (na to mi zrovna pustili reklamu)...


Kazdopadne si hrozne preju aby tahle sluzba prezila co nejdele!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nfx  |  02. 09. 2004 10:03

To je záležitostí zadavatele reklamy, jestli se jim to vyplatí. Zatím se zdá, že asi ano. Ale faktem je, že jakmile je něco zadarmo, rozkřikne se to a tato služba bude opravdu hodně využívaná. Jen by mě zajímalo, jaký mají obchodní model pro zadavatele reklamy, resp. jestli lze volat i když není zrovna žádná zaplacená reklama k dispozici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  02. 09. 2004 20:45

Když nebude žádný spot k dispozici, doplní ho selfpromotion. Podobně to dělá ET u sponzorované SMS brány.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin m  |  02. 09. 2004 10:28

naopak teenageri jsou pro zadavatele reklamy nejatraktivnjesi skupina. Asi proto, ze utraceji penize svych rodicu, tak je to tak neboli a navic jsou daleko snaz manipulovatelny reklamou. - teda asi ne na hrnce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pq  |  02. 09. 2004 10:48

cilova skupina - krome teenageru jeste socky, duchodci a ruzni drzgreslove, dale opilci a trempici, kteri se probudi v nezname vesnici bez koruny a potrebuji si nekam zavolat (uz se mi to taky stalo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  03. 09. 2004 10:56

ja jsem si rikal, ze ty skupiny nejak dobre znas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kenny  |  02. 09. 2004 09:31

Škoda jen že už po dvou hovorech na pevnou(mistni hovor), jednomu prozvoněni na mobil a dvou nedostpnich mobilu už nejde se dovolat na to tel. číslo 822111222 číslo... dělá to t.t.t.t.t.t.t........ myslím že je to omezeno asi na volání pěti čísel....doufejme že za hodinu, nebo za den?? Až mi to zas pojede tak to doplním! je 2.9.´04    9:29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  02. 09. 2004 09:45

Nesmíte zapomenout, že se jedná o testovací provoz, takže služba může mít třeba výpadky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  02. 09. 2004 15:03

Já takhle volal bratrovi do Anglie na pevnou linku. (nezkoušel jste někdo mobilní telefon do ciziny?) Po avizovaných 120s se hovor nepřerušil, povídali jsme si docela dost dlouho, takže jsme hovor ukončili položením sluchátka.


Ale opětovném pokusu zavolat jinam se mi ozval přesně ten samý tón t.t.t.t.t.t.t. Na ohlašovně poruch mi řekli, že tento tón znamená, že hovor spadl do "obsazovačky".  (koukám slangový výraz operátorky) Ale proč, mi neřekla, je možné, že je linka přetížená...


SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nfx  |  02. 09. 2004 09:18

No já bych řekl, že je to naprosto fantastická služba. Lidé jsou už zhýčkaní z různých nabídek, ovšem skutečné volání zdarma tu ještě nebylo a toto je opravdu bomba. Pro občasné volání nebo třeba volání z budky kdy u sebe nemáte drobné nebo nechcete kupovat kartu je to naprosto ideální. Jen by měl zajímalo, je-li tam opravdu nějaký limit na počet hovorů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  02. 09. 2004 08:57

Tak teda nevim, jestli sem na tom zase tak spatne, ze bych musel poslouchat do kterych tamponu se lepe menstruuje. Jako by to nestacilo v televizi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 09. 2004 12:16

Ale je to prvni pripad, kdy je reklama k necemu uzitecna. V tomto pripade k volani zadarmo. Za reklamu v televizi a jinde vam neda nikdo nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
potemnik  |  02. 09. 2004 14:31

nikdo vam nic neda? a z ceho myslite ze plati soukrome stanice vysilani? ze sveho prasatka? kdyby nebylo reklamy, nebylo by ani soukromych tv (krome placenych). prej ze vam nikdo nic, neda, ja asi padnu  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
učytel_češtiny  |  02. 09. 2004 22:49

Za shlednuti reklamy v televizi vam jako divakovi nikdo nic neda. Za poslech reklamy v telefonu si muzete na chvili zavolat. Takto to bylo mysleno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  03. 09. 2004 08:14

Tomu rozumím, ale chci říct, že když už mám dost těch opakujících se a nemožných reklam na tři základní věci, jako jsou: vložky, prášky na praní, a jar na umývání nádobí v jakémkoli podání, ani kdyby mi nabízeli milion ( obrazně řečeno ) bych prostě této věci nevyužíval. Byl by rozdíl, pokud by se v telefonu ozvaly upoutávky na různé akce v okolí, i když tam by na tom pořadatelé asi prodělali, nebo ať používají jiné reklamy, které nejsou v televizi, jinak je to prostě hrůza...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  03. 09. 2004 14:12

A co Mobilmania - ta rovnez zije z reklamy (hlavne) - nebyt ji, nebylo by co cist - to ostatne na vetsine internetovych serveru funguje stejne. Clovek za pripojeni do internetu plati pouze to aby si mohl ze serveru prenest clanek. Jiz nikoliv clanky a naklady na provoz - z poplatku za internet nic nema, misto toho jeste musej sami platit linku do internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  03. 09. 2004 17:30

Řekl bych, že tato reklama více méně splňuje svůj účel a taky mi na mobilmanii nevadí. Navíc ji nemusím číst pokud nechci, nebo reklamy prostě kreknu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  05. 09. 2004 21:46

viz WWW.CZFREE.NET

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ČUZ  |  02. 09. 2004 07:48

JAXI TADY NĚKDO ZAPOMNĚL ZMÍNIT, ŽE CCA. PO 15 - 20 HOVORECH SE SLUŽBA Z TELEFONNÍHO ČÍSLA NA DOBRO ZABLOKUJE!!! MUSÍTE PAK POUŽÍT JINÝ TELEFON!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nfx  |  02. 09. 2004 09:20

Tomu moc nevěřím, bylo by to tam někde napsáno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  02. 09. 2004 09:43

A na to jste jako přišel kde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CUŽ  |  02. 09. 2004 10:01

Četl jsem to někde v diskuzi. Potom jsem volal známému do Švýcarska a asi po těch 15 hovorech mi to hlásí: "Váš přístup vypršel"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  02. 09. 2004 10:28

Tak v tom případě tu máme první háček. Když nad tím tak přemýšlím, tak to může být proto, že zadavatel reklamy nechce, aby jeden člověk slyšel stejnou reklamu více než n krát. V tom případě byste pak musel čekat než bude k dispozici nová reklama. Nicméně New Telekom na tuto "drobnost" nikde neupozorňuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ČUZ  |  02. 09. 2004 11:53

No právě, že o tom nikde nepíšou!  Slušnost by byla alespoň na to upozornit! No co, alespoň jsem si pár minut zavolal do Švýcarska a ušetřil cca. 150,- až 200,- Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  02. 09. 2004 23:23

Hmm, abych ušetřil 150 - 200 Kč, tak to bych musel do toho Švýcarska volat zadarmo nějakých 280 - 360 minut .  Tedy ne s ČTc ale přes službu StanaPhone, kterou používám. Cena je  dva centy za minutu, tedy asi 0,55 Kč. A když vezmu ten vopruz s přerušním hovoru, tak mi to fakt za to nestojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nickman  |  03. 09. 2004 08:17

New Telekom taky ponuka volani cez IP. A taky za smesne ceny. MaxiTele je sluzba a ne volani do zahranici za levne ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  03. 09. 2004 11:20

Ta tvoje služba StanaPhone není žádná vzácnost, já můžu přes Skype taky volat do Švýcarska za 0,021 Euro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  20. 10. 2004 08:40

Ahoj, jak mám vytočit číslo z mobilu, abych se dovolal na mé číslo u Stanaphone?
vždy mi hlásí číslo neexistuje.
Jejich návod sjme buď nepochopil, nebo to nejde
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrM.  |  03. 09. 2004 08:51

Spojilo mě to včera asi třikrát a pak už buď se neozvalo ani "Zadejte telefonní číslo a stiskněte křížek" nebo "Váš přístup vypršel". Služba na nic!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.o.B  |  02. 09. 2004 03:35

Kua ja čumím jak chleba z tašky!!!! Ty woe no volani zadara tu ještě nebylo....co se na tomhle serveru ještě dozvíííím!!!!!!!! Že by mobily zadarmo????


Funguje to 100%!!!! Zavoláte 822 111 222 z pevné, pak zadáte 9číselnou formu čísla, které chcete volat, potvrdíte křížkem, vyslechnete reklamu a jste spojováni. Volal jsem si na mobil-42 sekund,ten "KONEC" na konci je celkem husté zakončení  


Zajímalo by mě proč to nejde z mobilu?? Raději to nezkouším.... Že by tahle linka (chápej 822...) byla podporována pouze Českým Telecomem???


No každopádně od zítřka volám o 106  


MOBILMANIA, Oskar, New Telekom a Mojelogo SmsToolbarRulez  


Jak se říká....nevaž se, odvaž se a komunikuj ZADARMO!!!!!  Červení lidé být chytří lidé


DOBROU NOC VŠEM!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  02. 09. 2004 07:13

Červení lidé být sockíí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miguelito  |  02. 09. 2004 14:36

Ubožáku, myslíš si, že když voláš s TMO, že nejsi socka? Jak málo ti stačí ke štěstí a dobrému pocitu Aneb oč mají jednodušší lidé lehčí život Ale pokud bys chtěl být opravdový frajer, tak si zařiď paušál v zahraničí, třeba Vodafone a používej ho u nás. Provoláš peněz jako želez a budeš si moci volit kteroukoliv síť. To budeš teprve FRAJER! A pak se nám všem co používáme tuzemské operátory můžeš jen smát BTW, myslím že je načase, aby jsi si vytřepal z hlavy ty piliny, co ti blokujou myšlení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  02. 09. 2004 16:13

Co se rozčiluješ ? Na slově socka přece není nic špatného či urážlivého. Sociál je člověk, který je v sociální -peněžní- tísni, proto se snaží co nejvíce šetřit a používat tedy co nejlevnější služby. A není se za co stydět!! Sociálem je velká část našeho národa - zjisti si schválně, jaké procento Čechů přijímá nějakou sociální dávku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x9  |  06. 09. 2004 00:55

takže podle této teorie je "sociálem" i každý normální podnikatel i firma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  02. 09. 2004 09:43

Z mobilů to nefunguje, protože neexistuje pro tuto předvolbu propojení a existovat ani nebude. 822 a 823 jsou služby s Virtuální volací kartou, a ty jsou určeny pro pevné sítě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvoň  |  02. 09. 2004 00:29

Mozna se o to postarala firemni ustredna, kdo vi.
Jinou pevnou linku v dosahu nemam. Ale volani na uvedene cislo konci tonem volane cislo neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 09. 2004 00:33

Nám to fungovalo: mně před několika dny, Martinovi ještě dnes večer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  02. 09. 2004 00:47

Ted jsem to zkousel a funguje to (z pevne linky na mobil).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grind_Crusher  |  02. 09. 2004 07:32

Nefunguje. Reklama a tel. cislo neexistuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krack  |  02. 09. 2004 09:20

Tak někomu to jde a někomu ne, tak máš smůlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  02. 09. 2004 00:14

Tak jsem to šel hned zkusit. Pusti to reklamu a nikam to nezavola, je to podvod!!!

Tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  02. 09. 2004 01:32

Opakovaně jsem to zkoušel a fungovalo mi to (na mobil), Marek Lutonský to také zkoušel a také mu to fungovalo. Jste si jistý, že jste nezadal třeba špatně číslo a nebo nenapsal čísla rychle po sobě apod.?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  02. 09. 2004 03:00

Včera jsem to několikrát přes den použil (z budky i z "normální" pevné linky  - Praha). Úspěšnost zatím 100%. Jediné co trošku hapruje je doba hovoru na mobil - avizovaných 50 sekund jsem nedocílil, hovor byl přerušen v rozmezí 30-40 sec.


Čili zatím spokojenost. Jen jsem zvědav jak dlouho tahle služba vydrží ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  02. 09. 2004 03:04

P.S.: ještě včera byl na stránkách maxitele.cz údaj o délce hovoru do mobilních sítí 50 sekund. Dnes (tak jak je v článku) již jen 30 sekund. No ti tak, na krátký hovor to stačí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
seem_  |  02. 09. 2004 00:12

Neni to apríl !!! (blesku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
seem_  |  02. 09. 2004 00:12

Neni to apríl !!! (blesku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  02. 09. 2004 00:07

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor