Nokia 6021: Bluetooth místo fotoaparátu (test)

Diskuze čtenářů k článku

Vláďa  |  15. 08. 2007 14:05

Nemohu u tohoto telefonu nikde najít položku, kde by se mi ukázala cena za poslední hovor, nemluvě o tom, že by se mi vždy po každém volání na chvíli zobrazila na displeji. Délka hovoru ano, ale cena nikoliv. Umí vůbec tento telefon (na rozdíl od jiných, mnohem levnějších) tuto běžnou základní funkci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondras  |  04. 04. 2007 17:31

Sotva jsem ten tlf. dostal, tak me ty kontakty brutalne nas*aly. Display je uplne otresnej. A vzhled je takovej, ze videt jej nekde na ulici, tak se pro nej neohnu, jak je hnusnej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Medvídek  |  10. 05. 2007 12:29

Zvuk hrůza, klávesnice je tuhá SMSky se blbě píšou. A to že nemá foťák je určitě nevýhoda, měli ho tam nechat, místo toho tam dali BT které jako modem s PC si ani neškrtne. Kdyby nebyl služební, tak bych se ho okamžitě zbavil . Snad jenom na hry to je dobrý, synovec na něm paří i několik hodin denně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stano  |  13. 06. 2007 17:42

Recenzia píše, že BT s PC funguje dobre..tak ako je to ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kadel  |  28. 06. 2007 19:30

BT komunikace s PC je naprosto bez problémů, v práci jsem od kolegů taky neslyšel žádné stížnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sebor  |  06. 08. 2007 21:08

Dobry den, nemate nekdo zkusenost BT komunikaci s navigaci TomTom700go? Dekuji!S.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwerty  |  19. 05. 2006 18:42

Tak sem se dnes stal šťastným majitelem NOKIE 6021 a též sem se pídil po kvalitě reproduktoru, když mi prodavač svolil s vyzkoušením, žádný šum sem nezaznamenal, navíc mě příjemně překvatipa i hlasitost reproduktoru, vřele tento mobil doporučuji lidem, co chtějí telefonovat a né sedět na mobilu, místo na záchodu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mod  |  16. 05. 2006 12:45

chtel bych se zeptat jestli lze u nokie 6021 zvetsit pamet?
ale pochybuji otom jelikoz sem nikde ic nezjistil takze to asi nejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  17. 04. 2006 17:25

proč tady někdo tenhle foun kritizuje, je to telefona na práci, pro dospělý ne pro hračičiky, perfektně volá, nic nikde nešumí, aspoň tedy mě ne, klávesnice super, display stačí, no a bluetone maká jako ukrajinec, nemá foťák, což beru jako přednost, absolutní spokojenost, a hlavně se ve větší ruce dobe drží, je to prostě pobvedenej kousek, nechápu pořád tu kritiku, je to jen foun, ne? Aten má halvně volat, já do toho vohřejvák na párek nepotřebuju, ne? takže vřele doporučuji, je fakt dobrej........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 02. 2006 14:15

Tento telefon používám. Copak si nikdo nevšiml, že joystick vystupuje nad povrch telefonu? I když je zablokovaná klávesice, dá se joystickem přijmout hovor. Má to jednu tragickou vadu cca 25% telefonátů nezaregistruju, protože se zvednou rovnou v pouzdře u pasu. 50% telefonátů beru do ruky už zvednutých. Připadám si s tímhle telefonem jako trubka. Nechápu jak může Nokia něco takového vypustit. Mám úplně klasické pouzdro na pásek z tuhé kůze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petko  |  14. 03. 2006 09:49

Ako zrusim, alebo priradim inu funkciu na tlacitko Push to talk na boku telofonu? Mam to par dni a neustale musim odpovedat na otazku " Sluzba PTT vypnuta. Zapnut teraz?" Ale operator to nepodporuje a vypnut to nejde. Fakt otrasne. Hlavne ked koli tomu vypadnem z menu, z rozpisanej SMS, alebo zrusim nahravanie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 02. 2006 14:14

Tento telefon používám. Copak si nikdo nevšiml, že joystick vystupuje nad povrch telefonu? I když je zablokovaná klávesice, dá se joystickem přijmout hovor. Má to jednu tragickou vadu cca 25% telefonátů nezaregistruju, protože se zvednou rovnou v pouzdře u pasu. 50% telefonátů beru do ruky už zvednutých. Připadám si s tímhle telefonem jako trubka. Nechápu jak může Nokia něco takového vypustit. Mám úplně klasické pouzdro na pásek z tuhé kůze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  22. 01. 2006 11:08

Má ho moje teta a je to nejlepší mobil na světě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Verunka  |  21. 01. 2006 17:58

Osobně si myslím že to nebude tak strašný.Šum jsem zažila jen u 10let starého Siemense a to bylo co říct že ještě fungoval.S Nokii mám ale jinak výborné zkušenosti. Ale asi jde opravdu o to jak má kdo citlývý sluch =)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrshark  |  10. 01. 2006 21:55

Tenhle telefon mam už asi měsíc a neni si na co stěžovat. Pokud se dá na maximum je slišet dost silně, pokud je někdo hluchej může si zapnout handsfree. Šum tam je, ale nepřijde mi to horší než kterákoliv jiná Nokie. Co se týče toho joisticku... je blbost cpát ten telefon do pouzdra, ten joistick se pak nedá ovládat. Telefon je odolnej proti prachu a neni problém ho jednou za měsíc profouknout :)
Abych to shrnul... neni vubec na co si stěžovat, nabitej mi vydrží 8 dní a SMSky se s nim píšou skvěle. Českou T9 má taky a práce s Nokia PC Suitem přes bluetooth nijak nevázne. Dneska sem tam naházel obrázky, melodie a zazálohoval tel. seznam. Vše bez problémů. Koupit se dá u orig. Nokie (i přes net), já ho koupil v Praze na Národní v obchodě jménem Mobilpohotovost (www.mobilpohotovost.cz)
DOPORUČUJI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mif  |  18. 01. 2006 11:00

Ja ho mam asi tri mesice a souhlasim s tebou, az na ten prach - u me to ted vypada pod displejem jako male akvarko - sama "rybicka" vulgo prachova castice. Dotaz: da se horni dekl nejakym (nedestruktivnim, jednoduchym) zpusobem sundat a displej vypucovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  21. 10. 2005 16:26

Vsiml jsem si ze v nekterych obchodech uz je nemaji nebo maji "dostupnost na dotaz". Znamena to ze tento (jediny pouzitelny telefon) konci ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  16. 12. 2005 10:05

Proboha nestras, prave uvazuju o jeho koupi. Je to fakt idealni mobil vsechny uzitecne funkce + modrozub, EDGE. Jeste by mel mi dobre podsviceny vsude citelny CB displej (to me polovina lidi ukamenuje ). v kombinaci s PALMem E2 idealni mobilni kancelar lehce prez 10k. Jsou to sice dve veci, ale za podstatne lepsi cenu nez TREA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda maly  |  20. 12. 2005 22:56

Je to dobrej model - umi vsechno co potrebuju. Problem je jenom v tom zatr...joysticku - kouka nad povrch klavesnice a navic rovnou prijima hovory - v lezatym pouzdre peklo. Taky to diky tomu furt sviti a tak nevydrzi dyl nez dva dny prumernyho provozu. BT ve spolupraci s poslednim PC Suitem taky nic moc - pres IrDA toho zvladne podstatne vic. Ovsem nejvic me toci PTT - neda se zmenit na neco uzitecnyho, i kdyz v navodu pisou opak.
Ted to vypada ze jsem to hrozne pohanel, ale na druhou stranu - je to spolehlivy a dela to vsechno copotrebuju - moje stara ME45ka smutne skoncila v supliku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  30. 09. 2005 10:46

Lze tento telefon provozovat treba cely den za ucelem pripojeni k Internetu s nabijeckou ? U mnoha telefonu tohle nejde. V diskuzich vetsina lidi resi kraviny jako MP3 nebo obrazky, ale tuhle (podle mne zcela zasadni) vlastnost asi nikdo nezkousel
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erdkin  |  30. 09. 2005 15:05

Se zapojenou nabíječkou BT + GPRS (EDGE) samozřejmě funguje, ale jako u většiny mobilů se po nabití baterie napájení přeruší a bez "vystoupení a nastoupení" se nabíjení neobnoví. Jinak po plém nabití vydrží cca 4-6 hod nepřetržitého GPRS provozu. Pro nepřetržitý provoz by to asi chtělo nějaké elektronoické přerušení a obnovení nabíjení. Samozřejmě to jde ručně, ale pro stahování větších věcí přes noc to vyžaduje spolehlivý budík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  02. 10. 2005 18:57

6 hodin uplne staci, diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erdkin  |  12. 10. 2005 07:47

Omlouvám se za mystifikaci, nejsem zas tak velký stahovač a většinou mi stačí provoz na baterky na pár hodin v kuse. Nechal jsem ale tentokrát telefon na nabíječce déle a zjistil jsem, že si umí nabíjení sám zapnout podle potřeby. Takže provoz teoreticky neomezený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g006  |  23. 09. 2005 12:22

Tento telefon mam jako sluzebni. Jako majitel K700i a zaryty Ericssonak (Drive R520,R320,A2618,A1018)jsem vesměs spokojen. Zajimalo by mne, jak se zbavim kruhu jako podkladu menu (viz treba: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art17/Nokia_6020/D/10.jpg). Pomoci nokia Theme editoru jsem neuspel. Pokud jsem neco delal spatne, prosim o radu. Dal bych si rad dal tmavy obrazek jako tapetu, cimz prijdu o citelnost udaju na hlavnim displeji. Lze nejak nastavit (specialni schema) aby se nazev operatora, hodiny a symboly funkci vpravo nahore zobrazovaly bilym pismem? Dal mi chybi uz jen prilohy v emailovem klientovi a stve prehozene jmeno a prijmeni v adresari pri synchronizaci. Jak se ale rika, darovanemu mobilu na funkce bez kterych se da zit nekoukej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.A.  |  13. 02. 2006 13:09

Také jsem tento mobil vyfasoval jako služební. Docela spokojenost. Bluetooth je fajn. Přesně ale řeším ten problém, co vy. Pozadí se mi nepodařilo změnit. Nevím jestli je to dáno jako vlastnost tohoto telefonu. Nebo jsem prostě nenašel ten správný program, který to dokáže. Jsou programy, které dokážou z tohoto telefonu stáhnout předinstalované hry i licencované midy, ale to pozadí..... Nokia theme editor nezafungoval.... To třeba u nokia 6230i zvládne nokia theme editor změnit i jednotlivé ikonky z menu.....
Najde se tu někdo, komu se to podařilo?
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Svejdar  |  19. 09. 2005 13:55

Kazdou chvili nekdo v diskusich o telefonech vytahuje problem sumu ve sluchatku. Musim rict, ze me to vzlekalo pred sedmi lety pri kupovani C25. Na tento problem jsem si pak vzpomnel u kazdeho noveho telefonu (3310, C35i, T28, 3510i, S55 a 6610), a vida! Sumelo to nakonec ve vsech stejne. On to zjevne neni problem telefonu, ale kvality prenosu.
Jinak 6021 je povedeny telefon (asi ne pro deti), a jedine co bych mu vytknul je joystick, u ktereho se obavam nedlouhe zivotnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cartman  |  18. 09. 2005 19:35

Tak tenhle telefon si půjdu zítra koupit,úplně mš uchvátil.Fotoaparát je podle mě úplná zbytečnost která žere baterku!!Myslím že hlavním lákadlem je barevný displej,cena a Bluetooth!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Tintěra  |  12. 10. 2005 17:49

barevnej diplay je pro me nevyhoda se kterou se asi budu muset smírit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arty  |  05. 09. 2005 12:41

Nokia 6021 je opozdeny a nepovedeny klon SE T630 jak designove tak i co se tyce funkcni vybavy, sorry panove od Nokie, ale tohleto je shit =)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepé  |  04. 09. 2005 03:37

Nezkoušeli jste někdo připojit n6021 k palmu (tungsten2) via BT?
na strankach palmu je driver jen pro 6230, muze to slapat i s 6021 kdyz je to taky series 40? nebo je treba driver primo pro 6021?
dik za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Voxless  |  26. 08. 2005 20:50

Je fakt, že ten šum v slúchadle je dosť výrazný a rušivý. Má niekto skúsenosť pri iných modeloch, že to nová verzia firmware odstránila, resp. je to možné odstrániť týmto spôsobom ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aliks  |  27. 08. 2005 13:56

Já si myslím,že to odstranit nejde,protože jsem to slyšel a je to podle mě tím, že tento mobil zesílený je oproti jiným značně hlasitý a tím je reproduktor přebuzený...Takže řešení je o jeden stupeň stlumit a jste na úrovni ostatních mobilů (hlasitostí) a je to snesitelné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  31. 08. 2005 12:46

Jak moc je tem sum slyset v handsfree ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Verunka  |  22. 01. 2006 12:55

Hm..tady je někdo šikovnej  ,to se mi líbí. Takže oceňuju vynalézavost něktěrých lidí. S repráčkem u Nokie je to to samé jako např. u kytarového komba.Když ho dáte na plnou hlasitost taky bude šumět.. Díky moc jsem ráda že alespoň někdo si pořád na něco nestěžuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aliks  |  26. 08. 2005 15:51

To už zase mě nokia naštvala tímto modelem. Konečně mobil,který se dá použít a oni tam daj joystick, proč? Kdyby to bylo uděláno třeba jako 6230i (čtyřsměrné tlačítko a potvrzovací uprostřed) tak je tento mobil bez výhrad...Já totiž joystick nesnáším kvůli jejich nespolehlivosti dlouhodobím provozem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Y2K  |  03. 01. 2006 18:22

Mam na Nokii joystick uz 2 a pul roku a jeste zadna zavada(nastesti )Takze nevim co je na nem spatnyho.Ale rad se poucim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petko  |  14. 03. 2006 09:56

Joystick ma dostal. Doteraz som bol zvyknuty vsetky volby potvrdzovat lavym tlacitkom a Nokia to tlacitko nechala takmer bez funkcie a vsetko musim potvrdit joystickom. Uz mam dieru v prste. Mohli to nechat zdvojene, aj joystick aj to lave tlacitko. Zvyka sa na to velmi tazko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Strécu  |  24. 08. 2005 13:49

Že by konečně seriozní náhrada za 6310i. Ta výdrž 2-3 dny se MUSÍ doladit na 6 - 7 dní a bude to OK!!! (Patici k požívání do HF Cark91 jsem už oželeli.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  21. 08. 2005 23:51

Tento telefon vlastnim a sem spokojen uz nejsem pubertak a tak fotak mit nemusim a hudbu posloucham z CD tam hraje lepsi a MP3 ta je sice dobra na usporu mista aĺe kavalita je ta tam zkuste si to nekdo pustit pres nejakej pristroj a porovnat s originalem asi se budete divit ajk je to vorezany a to se prave hodi tem co vyrabi telefony s MP3a s fotakem to je to smae fotak s 1M cidlem to je opravdu terno to je tak na hrani pro deti a ne na fotky ktere se maji nekomu ukazat.Telafon je na telefonovani a ne na veci ktre s tim nesouvisi .Doporucuji ten to telefon vsem ktery chtej telefonovat za solidni cenu a s kvylitnim telefonem a ne posilat neco co je jen modni hit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  24. 08. 2005 02:07

To vsechno by byla pravda, kdyby nemel na dnesni dobu tak spatny displej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Verunka  |  22. 01. 2006 12:49

tady je konečně vidět normální člověk...O tom repráčku se ani nezmínil protože je to asi tak málo znát že to za zmíňku ani nestojí a s ostatním taky musím souhlasit na plné čáře.Prostě MT s foťákem, MP3 atp. jsou u mě totálně mimo.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Procyo  |  18. 08. 2005 18:19

Konečně telefon pro normální lidi!!! Na focení, přehrávání .mp3 a hraní her jsou určeny jiné přístroje, které to umí nesrovnatelně lépe. A na tom se asi ani v budoucnu nic nezmění, protože do tak malého přístroje se prostě slušná optika, kvalitní zesilovač, velký display a baterie s rozumnou kapacitou prostě nevejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukigod  |  22. 05. 2005 20:48

Na takovejhle telefon cekam asi rok. Furt jsem premejslel co koupit. Mam 6100 - spokojenost nadevse. Akorat mi tam chybi Bluetooth. Veskere telefony co maji BT maji ten zkur.. fotak. Tenhle ne. parada. Moje priority - Nokia, BT, bez fotaku a to je presne tohle. Ja potrebuju fungovat, na foceni mam fotak a na hudbu cd. Takze Nokio dekuju - jdu si pro nej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo  |  22. 07. 2005 07:27

Mam pet let N5110 a uz pomalu dosluhuje. Tento telefon vidim asi jako nastupce. 100% souhlas s vyse uvedenym (bez foto a hudby). Uvital bych nejake prakticke zkusenosti. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  22. 07. 2005 22:17

Jen skoda toho maleho displeje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aliks  |  27. 08. 2005 13:51

Jo taky souhlas, foták je na nic v telefonu, akorát je ten telefon tlusčí a těžší... Ten displej ja malej ale oproti jinejm z větším je zas kvalitnější (víc bodů na cm2)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.K.  |  03. 01. 2006 15:34

Při srovnání N6020 (s foťákem) a N6021 (bez foťáku) mi z toho vychází stejný rozměry a rozdíl 2 gramy na váze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Kaisr  |  10. 05. 2005 19:09

Nevite nahodou, jestli tahle potvurka umi stejne jako ten novy s fotakem (asi 6230i) take USB Mass Storage (a idealne pres infra)? To by mohla byt fakt dobra vyhoda. Flashku porad nekde zapominam . Dikes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Y2K  |  03. 01. 2006 18:18

Na 3MB USB mass storage nepotrebujes Kdyz si tam das par melodii a obrazku,tak to za chvili zaplnis a to tam pres IR,ci bluetooth posles za chvilku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tydlifon  |  09. 05. 2005 14:02

Telefon je fajn, ale:
1) šum z repráku je fakt výrazný, nelze si toho nevšimnout
2) chybí český slovník T9, což je doufám jenom chyba firmware a neprodleně ho tam přidají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter K.  |  10. 05. 2005 15:01

Ja mám momentálne N 6100, ktorú som chcel vymeniť za N 6021. v tej mojej 6100 ten šum počujem tiež a trochu mi to vadí. Myslíš, že ten šum v sluchátkach týchto dvoch telefonov je približne taký istý, alebo v tej N 6021 je ešte väčší ? To by mi už asi dosť vadilo.
Díki.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mejdzr  |  08. 05. 2005 19:30

Cau lidi, mam docela zajem o tenhle foun. Ale potreboval bych znat nazor nekoho kdo tenhle mobil vlastni (ohledne toho reproduktoru). Prioritou je pro me hlasitost a mirny sum bych snad prekousl......... Mam ted SE T630 a ten ma reproduktor strasne!!!!! tichej, ze kdyz jsem na ulici tak nic neslysim pri hovoru. Proto bych ho rad vymenil za tuhle Nokii. DIK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 05. 2005 09:22

Nechci blbe radit... ale ja mam K700i a tam se ten zvuk da zesilit ...  mozna radim zbytecne, ale treba by to mohlo stacit ;) jinak me na SE vadi jak sou ty telefony pomaly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mejdzr  |  10. 05. 2005 09:56

No jasne ze ten reprak mam na maximum (co to jde) ale i tak je to strasne tichy!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pazi  |  17. 07. 2005 17:29

mam erika r320 a zvuk je prisernej (aspon mi prijde...). v tramvaji nic neslysim a sumi az to neni hezke. ale sum je zpusobey podsvetlenim displeje (kdyz displej zhasne tak repro nesumi) a hlasitost je podle me dana tim ze je v tlf prilis nastaveny odposlech z mikrofonu (neco z mikrofonu se musi poustet i do sluchatka, jinak by si pry clovek pripadal jak ufoun...). tak jak to je u 6020? piste prosim i na pazi@email.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza m.  |  19. 07. 2005 14:08

chce to vyčistit nebo vyměnit reproduktor. Když mám potíže s hlasitostí, vím, že nám na membráně mobilu jemný kovový prach (pracuju v kovovýrobě). Jakmile mobil (N3310) rozeberu reproduktor očistím, je to na ohluchnutí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
menomoje  |  06. 05. 2005 14:31

pokial viem nema to mp3 zvonenia len polyphonia, taktiez to ma iba nieco okolo 1MB pamate a nie 64/128MB ako 6020 a celkovo je to osekany shit odpad marketingovy pre ludi ktorym sa pacila 6020.
radsej staru 6230(bez i) ako toto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablo  |  06. 05. 2005 20:17

S vami asi nebude mit smysl se hadat, ale predstavte si, o hruza, ze existuji uzivatele, kterym je nejake mp3 vyzvaneni ukradene a nejake mega cosi pameti je naprosto nezajima. A takovi treba nebudou chtit dat 8500 za 6230, kdyz muzou dat 5500 za 6021. A to je prave ten vas marketingovy odpad, jak rikate. Pritom je to presne naopak - je to marketingovy pristup, spravny, zalozeny na potrebach uzivatelu, kdy proste existuje segment, ktery nechce fotak a dalsi multimedialni kraviny. A na ne nokia zacilia. Dovedete si to vubec predstavit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freewilly  |  07. 05. 2005 07:38

ono tie mp3 nie sú celkom na zahodenie. Pri dnešnej ponuke zvonení od výrobcov, resp. cez nejaké tie zaplať a stiahni je to celkom dobrá vec. Ja som si doma vyrobil pár zvonení klasických konzervatívnych, ale aj také tie trendy a dal som do cez BT do k700i a som spokojný... Vždy lepšie ako tie nemožné pazvuky, ktoré ti priamo napchajú do telefónu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablo  |  07. 05. 2005 16:01

No a co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Telefonista  |  10. 05. 2005 14:42

No, nevim. Používám telefon celkem intenzivně a protože se často pohybuji v diskrétních místech (kanceláře, na jednání atd.), vystačím si s vibračním vyzváněním. Nikoho tím neotravuji. Když si chci pustit MP3, sednu si v klidu ke stereu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Verunka  |  21. 01. 2006 18:15

S tím souhlasím, spousta lidí dnes intezivně pracuje nebo se věnuje studiu a to je jim pak zvonění vcelku potřebné až o víkendu. Setkala jsem se se spoustou lidí kteří jsou nespokojeni s pamětí 3,1MB a právě MP3 zvoněním ale podle mě je to zbytečné. Navíc se dnes prodává za vcelku směšný peníz spoutu MP3 přehrávačů tak na co mít MP3 v mobilu??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza m.  |  19. 07. 2005 13:57

mptrojky je možno v počítači konvertovat do AMR a pak je do 602* nahrát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Y2K  |  03. 01. 2006 18:11

Kde jste prisel na to,ze Nk 6020 ma 64/128MB pameti???Asi halucinace co??
A taky jen tak mimochodem, NK 6021 ma 3,1MB pameti... ale to staci jen trochu cist a pak si to pamatovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  06. 05. 2005 09:02

Je dobře, že je na trhu slušný telefon, který má pevnou konstrukci, ale hlavně, hlavně nemá foťák. Něco takového jsem od Nokie dlouho postrádal. Také baterii 900mAh chválím, výdrž legendární 5110 to sice určitě mít nebude, ale oproti dnes hojně požívaným baterčičkám 600-700mAh to prostě musí být lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aliks  |  27. 08. 2005 13:46

To nemůžu souhlasit, protože jsem měl 5110 a ta měla sice velkou výdrž baterie, ale 3510 (ne 3510i) ji předčila výrazně. Měl jsem jednu z prvních 3510 takže tam byla ještě baterie 950mAh...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Medvídek  |  10. 05. 2007 12:25

Zvuk hrůza, klávesnice je tuhá SMSky se blbě píšou. A to že nemá foťák je určitě nevýhoda, měli ho tam nechat, místo toho tam dali BT které jako modem s PC si ani neškrtne. Kdyby nebyl služební, tak bych se ho okamžitě zbavil . Snad jenom na hry to je dobrý, synovec na něm paří i několik hodin denně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krivacek  |  05. 05. 2005 18:05

Nelíbí se mi,že mnohem více místa pořád věnujete popisu vzhledu telefonu, než funkcím a různým specifikám.
Jak telefon vypadá, kde má jaký proužek atd. vám asi přijde důležitější než třeba data nebo další mouchy,které na první pohled nejsou vidět?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 05. 05. 2005 19:02

Vzhledem k tomu, že to je tak patnáctá recenze telefonu řady Series 40, tak přednost opravdu mají vlastnosti, které se mění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Tintěra  |  12. 10. 2005 17:44

Škoda že nepíšete pro lidi co si kupují telefon tak jednou za dva roky. Jak mám vědět co je series 40, když jsem předtím měl jiný značky. Co teda dát někam popis ci je to series 40 a popisovat pak oprvdu specifika v tomto mobilu. Přece teď nebudu číst těch 15 starech recenzí.
Navíc co bylo tenkrát dobrý, může být dnes jakž takž nebo naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablo  |  05. 05. 2005 09:37

To je škoda, telefon se podařil, ale jestli zvuk za nic nestojí, pak je to špatné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hopp  |  05. 05. 2005 09:50

Myslim, ze az take zle to s tym zvukom nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  05. 05. 2005 09:59

to psali ale o 6610,6100 taky,a že by to bylo nějak znát to není, normálně to volá, pokud člověk není  opravdu hudební sluchomilec, tak to stačí, bohatě, a jestli to je aspoň stejný,tak je to v pohodě, ono se taky něco vychytá časem ve firmwarech.......já mám jednu z 6100 z konce minulého roku,a pohoda........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablo  |  05. 05. 2005 16:54

Já vám nevím, hudební sluchomilec nejsem, ale když srovnám třeba t39 s 6230, kterou jsem pár dní na zkoušku používal, rozdíl byl značný a vzdávat se výborné kvality zvuku se mi nechtělo. A jestli je 6021 ještě horší, pak opravdu není o čem mluvit. Firmware to může snad napravit, ale jen do určité míry - zvuk je, řekl bych, poměrně hardwarová záležitost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  05. 05. 2005 17:11

Já vlastním N-6600 a se zvukem mam naprosto stejný problém, šum v repráku je u ní opravdu velice výrazný .... mám asi opravdu dobrý sluch, protože například kolega nic neslyší , nebo spíše si myslí, že to tak má být

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Y2K  |  03. 01. 2006 18:05

No nevim,ja mam taky NK 6600 a po sumu ani stopy...a hluchy teda opravdu nejsemSpis vadny kousek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
povedlo  |  05. 05. 2005 07:09

jojo, tohle se povedlo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pablo  |  05. 05. 2005 08:36

jj to se povedlo, jenom nerozumím tomu, proč je mezi "nepublikovanými" snímky snímek displeje s funkcí fotoaparátu, když ho telefon nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Finn  |  05. 05. 2005 09:21

Presne tak - navic autor pise, ze fotoaparat je prirazen jednomu ze smeru joysticku - to snad ne!
Jinak souhlas se vsim, co bylo receno - i diky tehle recenzi moje ME45 nejak podezrele zestarla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stukie  |  05. 05. 2005 11:27

ty nepises metodou Ctrl+C Ctrl+V ... to se pak projevej drobny chybky, kdyz si to potom neprectes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  05. 05. 2005 06:46

Včera jsme se zrovna ve firmě s kolegy bavili, co za nové telefony,většina má už dost dlouho 6100,6610 apod,a nemohli jsme si vybrat,aby to nebyl telefon jako vietnamský flašinet který blika,což jsou dneska skoro všechny,a aby uměl hlavně volat,takže nás recenze velmi potěšila,a musím říci,že tímto Nokia opět velmi přesně zacílila na střední vrstvu ,skupinu lidí kolem 30tky,kteří musí makat a volat a volat, tento telefon si koupím i jako soukromý!!!!! Krásná recenze,krásný telefon pro  normální lidi,díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  05. 05. 2005 08:04

Přesně tak, mně se ten mobilek taky líbí. Přesně tak zapadá do konceptu, který jsem asi před rokem nastínil - že by měli výrobci nabézet stejné mobily s/bez foťáku. Pan Lutonský tehdy tvrdil, že by si MT bez foťáku nikdo nekoupil, jsem rád, že se mýlil a výrobci vyslyšeli přání zákazníků, kteří mají MT na práci a ne na hraní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mat  |  05. 05. 2005 09:21

Volat volat volat... ale píšou, že ten zvuk je děsněj, takže tohle právě asi není vhodný telefon pro ty, co potřebují hlavně volat. Bohužel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  05. 05. 2005 14:36

Presne tak. A chybejici fotoapart bych videl spis jako PLUS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor