Nokia 6233 vs. Sony Ericsson K800i: teď se rozmyslíte

Diskuze čtenářů k článku

jindrich  |  19. 07. 2008 18:23

ahoj lidicky jsem tez fanda mobilu a mohu prohlasit ze uz jsem mel kdejaky mobil v ruce tak treba jsem mival nokii 6233 fajny telefon desingove i co se tice ovladani ale to ale je vaha silene pak jsem mel tez nokii n73 katastrofa je to mobil urceny prevazne pro zeny mam velke prsty a nedej boze jak mi za sebou zavolali tri lide no celkem receno tez fajny mobil ale ne pro pracujiciho treba na stavbe atd ted jsem si koupil ericssona k800i a jsem s nim nadmiru spokojeny ma prijemne ovladani desing neni tez spatny dela pekne fotky srovnatelne s n73 jenom ta krytka fotaku mohla byt trochu pevnejsi jinak jsem hodne spokojeny mohu doporucit vzhledem i k cene byval jsem nokiar ale ted preferuji ericssony a jsetli se budu nekdy rozhodovat jakej mobil si zas koupim tak urcite pujdu do 850i zatim se vsici mejte a preju hodne stesi pri vyberu mobilu tak ahoj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vinovar  |  28. 06. 2007 16:22

Javabechmark je určite chybný lebo telefón ktorému vyšlo 11000 trvalo len otvorenie bechmarku 20 sekund ale u mobilu z bechmarkom 2000 sa spustil hneď!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vinovar  |  28. 06. 2007 16:17

K800i v svojej cenovaj kategórií sa neradí medzi najlepšie mobily ako sa zdá. Sú tam aj horšie napr: LG Shine alebo K790i ale v porovnaní z N73 je na tom slabo. Fotoaparáty sú vyrovnané ale kamera je na n73 lepšia. Taktiež symbian otvorí nové možnosti. Dátové prenosy zvláda n73 lepšie vďaka podpore Edge a Gprs až triedy 11!!!! Display je farebnejši až 16 mil farieb. A cena je takmer rovnaká. Jednoducho k800i má za tú cenu úplne základnú kameru a je vidieť že sonny ericsson podplatil mobilmaniu keď im pohybujúci sa záznam príde menej ako mŕtva fotka!!!!!!!!!!!!!§§§§§

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  07. 08. 2006 13:42

Chtěl bych koupit klukovi(14 let) jeden z těchto dvou telefonů. Měl by ho hlavně na zábavu, tj. poslech hudby a focení.
Prosím o radu, který by byl k tumuto účelu vhodnější?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14rocnykluk  |  09. 08. 2006 02:27

na zabavu je podle mne urcite lepsi K800i /fotak,hry,mp3..../teda pokial váš kluk nechce hlavne tocit video
ja som do tet mel D750i /skoro rok/ a uz mu odchadza joistik a tiez sa mi niekedy ked robim vela veci naraz napr.pocuvam mp3 ,mam minimalizovanu hru resp. aplikaciu icq ,a idem fotit tak sa to proste resetne ale podla mna hlavna vyhoda tak ako do teraz mali K750i D750i W800i  super stranky ako napr. www.k750i.net  alebo teraz ku K800i K790i rozbiehajuci web www.k800i.eu su podla mna hlavnou vyhodou SE   na k750i.net je vsetko co treba k mt od hier aplikaci cez serialy filmi az po tuning aktualizacia fw.   naopak na nokie taketo skvele stranky niesu a asi ani nikdy nebudu lebo Nokiaci niesu taky blazni ako tito SEmaniaci ako je vydiet aj tuto v diskusii len je to tu trosku inou formou
ja si sice idem kupovat Nokiu nie presne tu to ale vo funkciach nie je velky rozdiel Nokiu 6280 a kupujem si ju hlavne kvoli kamere na takyto mt som cakal uz dlho ale keby Sony Ericsson dal do svojej K800i tiez VGA kameru tak by som siel urcite do nej
ale ak mu to chcete dat ako darcek tak sa urcite tu nepitajte vsetky odpovede budu neobjektivne a zaujate ak to nema byt prekvapenie tak sa ho spitaite a ak hej tak len zistite neako nenapadne ci chce mobil len na zabavu alebo chce tocit video
a moja prva dufam ze nezaujata odpoved by bola K800i ale mozno by som to vedel lepsie ak by som vedel aky mt mal pred tym a ci s nim bol spokojny
pre ostatnych podla mna jediny a hlavny rozdiel medzi timito mobilmi je to ze nokia je Videomobil a SE je Fotomobil
toto uz nemusite citat:
a ma to aj svoj dovod keby teraz SE spravil namiesto K800i mobil s tym istim nazvom akurat by mu dal VGAkameru tak by ho mohol predavat za tu istu cenu akurat ze keby o 2mesiace vydal telefon s oznacenym hendycam a mal by tiez VGA kameru tak by to uz nebolo take prekvapenie a vsetci co by mali tento telefon tak by si novy nekupovali lebo by mal rovnake funkcie ale teraz ho moze pokojne vydat a kupi si ho dalsich x ludi a tak to moze ist dalej a pri tom sony ericsson moze vyrobit telefon s 5MPx fotoaparatom VGA kamerou EDGE UMTS atd a predavat ho za skoro tu istu cenu akurat ze velkym firmam ako je SE neide o to aby urobily najlepsi a pri tom najlacnejsi telefon ale o to aby zarobili a technika zeme je na takej urovny ze by dokazali vyrobit telefon s 20MPx fotoaparatom a videom v HDTVkvalite ale preco by to robili ak mozu urobit 10 horsich telefonou ktore sa aj tak predaju a toto neplati len pre SE to plati aj pre Nokiu Simens Samsung Motorlu... cena materialu na vyrobu telefonu je strasne mala ak sa telefon bude vyrabat vo velkom akurat ze firmi ako Nokia SE... ich mozu draho predat predajcom a ty operatorom  a ty  pri tom kazdy nieco chce zarobit tak stale zvisuje cenu a keby jeden vyrobca rychlo znizil cenu tak by mu to nepomohlo a este by skrachoval ale keby to spravilo naraz vela velkych firiem tak by tym znicili vsetky mensie firmi ktore v mobilnom svete skoro neexistuju ale keby to spravilo 7z10najvacsich firiem a ostatne by to nespravili tak by 3firmi skrachovali a 7firmam by nizke ceny nevadili lebo by predavali telefony aj ludom ktory by si kupili telefon od tych bohuzial firiem skrachovalich tak toto boli len moje nepodstatne asi neprehladne mislienky ktore ma v tejto chvili napadli preto ze sa mi moc nechce pisat tak som to napisal velmi strucne a aj preto ze je 2:05v noci a este musim nieco dorobit a len tak pre zaujmavost budem mat telefon Nokiu6280 za 3000sk co som zohnal len zato ze som predal prislusenstvo z mojho D750i a to vsetko legalne a mobil nebude ani z bazaru ani ziadny pouzity bude od tmobileu uplne novy nieco ako keby pre vernych zakaznikou a pri tom ho budem mat na easy uplny postup ako ho vlastne ziskam vam uplne nepoviem lebo by to zachvilu robily vsetci a este jedna otazocka len tak keby niekdo nevedel ci je adapter z miniSDkarty na SD kartu v zakladnom baleni 6280 alebo aspon kde sa da lacno kupit len BA
a vlastne este som chcel povedat ze suhlasim s vecinou Aspenovich nazorou v teito diskusii a chcel by som poprosit aby ste neurazali ani decka a ani slovakou mislim si ze vecsina slovenska aj ceska je rovnako zaostala a tym nenadrziavam ziadnym Bratislavcanom Kosicnom Prazakom ani Brnu proste vecsim mestam a tiez tym neurazam niektore mensie mestecka a dedinky mislel som ten nezaostali zvisok slovenska a ceska len urcitich extra obivatelou ktorych je naozaj malo
sorry za to ze som nepisal makcene a asi aj s chybami ale je vecer a pisem z mobilu tak proste sorry 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  09. 08. 2006 06:25

strasne dlhy text, ale suhlas vyrobci chcu co najviac zarobit, a preto menim mobil zriedkavejsie, pripadne si kupim 2 s doplnanim fcii a mam ich v pazi parchantov , avsak myslim ze na ucely fotomobilu postaci k750i, pripadne kombinacia k750i+6233

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14rocnykluk  |  09. 08. 2006 12:46

2Mato:presne ja sy na fotenie necham D750i ked snim niekto vie robit tak sa daju robit naozaj pekne snimky a teraz si idem kupit 6280 lebo ho mozem mat za dobru cenu a to stale hlavne kvoli kamere VGA je VGA a zatial je to da sa povedat jediny telefon ak neratam 6233 a 6234 ale to su vsetko skoro rovnake telefony  a za 11k ani 9k by som si ho ja nekupil a asi ani nemohol nejsu prachi a ak by som ja osobne chcel dobry fotak mislim tym poriadny tak si nebudem kupovat K800i s 3,2 lepsie povedane 3,14MPx ale za tie prachy si radsej kupim digital poriadny aspon 7MPx viac nema cenu aj tak by som to nevyuzil a na take "len tak" fotenie naozaj  uplne staci D750i proste som tym chcel povedat ze si nekupim drahu .... ktora ma da sa povedat len fotak ostatne veci su priemerne a po 2. o polroka pride dalsih 5 mobilou s 3,2MPx ak ne viac a urcite budu za priatelnejsiu cenu ako toto a ak ne tak aspon tento bude lacnejsi a len tak taka zaujimavost mal som K790i a porovnaval som ho s mojim D750i a ak si niekdo chce dat vyvolat fotky z mobilu 9x13 tak ten rozdiel neni skoro vobec vydiet proste jedine na co je dobre mat ne 2MPx ale 3,2MPx je zoom ten je jednoznacne aj pri vacson priblizeni stale jasny a nerozmazany a mne sa tam pacila este taka jedna funkcia neviem teraz ako sa to volalo mislim ze na normalnych fotakoch sa to vola zhlukove snimani ma to aj D750i ale to spravi len 4snimky a to nie je nic moc ale K790 ich spravi asi 10 dufam ze neprehanam mozno 8 a tam si potom mozete vyprat ktoru fotku chcete ulozit a ked fotite nieco za jazdy tak proste aspon jedna fotka je vzdy nerozmazana
cav

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  13. 08. 2006 14:58

diky za rady tak koupim tu k800 o penize tak nejde beru dotovany u oskara osobně mam qteka8310 a to j
e něco jineho a navic k800 je novinka tak bude chvili in

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X_men  |  03. 08. 2006 14:16

a s 6233 videohovor uskutecnim, kdyz u k790 je to problem? At zije nezaujata recenze!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ola  |  03. 08. 2006 14:15

U jinak celkově vydařeného srovnání těchto dvou telefonů mě nenechá vklidu jedna věc a tou je ukázka fotografií pořízených srovnávanými telefony.

Nevím jak je možné dělat srovnání a nepořídit fotografie za stejných světelných podmínek a o stejném místě ani nemluvě. Snad každý i amatérský fotograf musí vědět, že fotky pořízené na přímém slunci mají jinou kvalitu. Samozřejmě, že Nokia nemá takovou kvalitu foťáku, ale oba přístroje by měly mít stejné podmínky. Je to škoda, protože zvažuji nákup nového telefonu a právě se rozhoduji mezi těmito ryvaly.

V tomto směru mě toto stovnání velice rozladilo. Snad v dalších srovnávacích testech (už se chystá srovnání Samsungu D900 a Sony EricssonuK800i) uděláte fotky za stejných světelných podmínek a na stejných místech (focení identických témat), aby jsme mohli vidět opravdu to pravé srovnání. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steve  |  03. 08. 2006 16:41

T9 je v N6233 výborná. Teda já mám N6234, ale to je to samé. Můžu to porovnávat s N6230 (což byl super mobil) a v N6234 je lepší. Umí víc slov hned od začátku a event. speciality si tam každý dodělá. Navíc umí v T9 dva režimy: První je stejný jako dříve, tj. jak píšeš písmena, tak se z toho postupně vytváří slovo, druhý je jako tuším u nějaké jiné značky - napíšeš začátek slova a ono ti to nabídne celé slovo ještě než ho dopíšeš. Mezi oběma režimy si můžete vybrat. A nebo T9 vypnout.
Co se týče toho adresáře, považuju kapacitně lepší ten v Nokii než v SE. Pokud někdo (zvlášť pracovně) vážně ten adresář používá, určitě má u každého kontaktu min. 5 položek, ale zřejmě víc, možná 7. Samozřejmě občas víc a zřídká i míň. Takhle by měl SE plný už při cca 350ti kontaktech, což je slabé. K tomu už se skoro blížím i já a to nejsme manažer. Obyčejným lidem by to mělo stačit, jak N tak SE, ale N tady má opravdu navrch.
Fotoaparát v mobilu používám a uvítal bych, kdyby uměl to co SE. Přeci jen ho mám pořád u sebe, tak proč s ním nefotit. Ale i ten v N mi docela stačí. Samozřejmě pokud vím, že chci někde něco fotit a chci to kvalitněji, musím mít s sebou foťát. Ale co naplat, lepší kvalitu v mobilu bych celkem uvítal. Neznamená to ale (jak píšou v článku), že si N6233 koupí jen ti, kteří považují foťák v mobilu za zbytečný. Ten foťák vás i tak potěší, není to žádná hrůza a 1600x1200 je na monitoru až až.
Asi bych nepřekousnul tu krytku foťáku u SE, N mi vklouzne do kapsy jako nic a stejně tak dobře se vyndavá a drží. Paráda.
Paměť v mobilu bych uvítal aspoň o trochu větší, v N je to dost natěsno. Paměťovka to nevyřeší. Pokud si udělám nějaké náročnější "theme", může být dost velké a samozřejmě zabere místo v paměti mobilu i když je uložené na kartě. A pokud ho mám na té kartě, tak po vyjmutí karty se mi přepne zase na standardní "theme". Včetně všech zvuků. Docela otrava to pak znova nastavovat. A vzhledem k tomu, že ta paměť se používá i na ukládání zpráv a já je většinou dloooouho nemažu, tak koukám na každých volných 100 kB. Trošku mrzutý nedostatek v dnešní době. Jinak mám samozřejmě 1GB kartu, takže jsem v klidu, ale zkrátka už jsem stačil pochopit, k čemu všemu je ta vnitřní paměť potřebná a nezbytná a bez ní prostě některé věci nejdou. Stačilo by mi aspoň pár mega navíc...
 
Jinak bych řekl, že jsou ty mobily celkem vyrovnané. Někde je trochu lepší ten, jinde zase ten druhý. Příznivci značky půjdou určitě za svými, jiní půjdou tam, kde potřebují něco, co druhý nemá. Skutečný rozdíl bych však hledal tam, kam už ten článek nenahlédl - způsob ovládání, rozmístění nabídek apod. Není totiž nic otravnějšího, než když kvůli běžné věci (např. informaci o tom, kdy mi někdo poslal SMS, kterou jsem objevil až teď) musím zmáčkonout třeba 10x nějaká tlačítka, přitom by to logicky mohlo být hned po ruce (třeba v hlavičce zprávy, na jejím konci nebo jako jedna z prvních voleb). Ano, narážím tím zrovna na Nokii. Ale takové věci bývají u každé značky. (... ale proč to musí být kuwa zrovna v mojem mobilu ...)
Dokonalý mobil holt není ani jeden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lgasus  |  03. 08. 2006 19:19

Jo s tou pameti s tebou plne souhlasim mam 6230i a kdyz si nastavuju treba tapetu nebo mp3 pro vyzvaneni a mam to ulozene na karte tak po vyjmuti a naslednem vlozeni to musim znovu nastavit (teda vyzvaneni nemusim pokud me nikdo neprozvoni bez karty potom se nastavi jina melodie a musi se to znovu nastavit).6MB proste nechapu podle me je to krok zpet misto toho aby sla pamet stale nahoru tak v jednom mobilu je takova a v druhem zas takova hodne by me zajimalo podle ceho nebo proc to tak pani vyrobci vymysleji?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  03. 08. 2006 19:35

...uz som to tu raz pisal. SE ma 1000 kontaktov, s maximalnou kapacitov 2500 cisiel. Znamena to, ze ked si ku kazdemu kontaktu ulozite 5 cisiel, vytvorite si zoznam s 500 kontaktnmi (5 x 500 = 2500), tak ako na NOKII. Podobne mozete vyuzit celych 1000 poloziek ak, zaplnite 500 kontaktov s 2 cislami a 500 kontaktov s 3 cislami. Ostatne udaje o kontakte sa do celkovej kapacity nezapocitavaju, teda mozete vypisat ku kazdemu kontaktu vsetkych 27 poli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mira96  |  03. 08. 2006 11:16

Nikde v článku ani zmínka o slovníku T9. Takže nevím zdali se Nokie polepšila od N 6230i - něco tak strašného jako T9 v tomto mobilu jsem ještě nezažil. Ani v nových FW jsme se nodočkali opravy. Jedno však vím jistě, můj další telefon bude SE K 790i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rejan, rejan  |  02. 08. 2006 18:40

Pokud si dnes koupíte Nokii 6230i /kolem 3,500,- zde na bazaru / a k tomu nový Lumix Z5 od Panasoniku tak máte špičkový telefon a špičkový fotoaparát za stejné peníze jako K800i a samozřejmě i mp3 i radio!Ty pod..... telefony tahají jen peníze z kapes a skutek utek. Za pul roku jsou na poloviční ceně a .....prd! Lidi kam jste dali rozum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rejan  |  02. 08. 2006 18:28

Trošku jste zapoměli,že nokia umí Sim i adresář dohromady,takže ne 500 jmen ale min.750. Což asi stačí i generálnímu řediteli čehokoliv nemyslíte? Fotoaparát v mobilu používá doopravdy asi málokdo, nakonec při cenách solidních digitálů? PROČ?
Ten cenový rozdíl je natolik velký a funkce vyrovnané,že si raději koupím tu N/i když je ošklivá/ a digi fotoaparát,než ten SE kde je vše v jednom a nic není špičkové/Za ty peníze/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Technik  |  02. 08. 2006 23:01

Je sice pravda, že Nokie umí SIM a adresář dohromady, ale na SIMku lze zapasat pouze jméno s max. délkou 14 znaků a tel. číslo. Takže je to prakticky k ničemu. Zajímavé je, že číslo na SIM lze u N6230i zařadit i do skupiny. Nevím, jak je to u ostatních mobilů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirekk  |  02. 08. 2006 11:47

Tak konečně tu máme anketu, ve které jasně vítězí Sony Ericsson, a víte Vy vlastně proč ? No protože lidé už mají po krk otřesně škaredých Nokií s nevzhledným designem a hroznými displeji. Je vidět, že už jsou lidé rozumnější a už Nokie nekupují, protože tak hnusné telefony na pohled už netáhnou. Jako majitel Qteka S 200 můžu potvrdit, že je rozdíl, když berete do ruky hezký kousek, miloučký přístrojek než škaredou cihlu od Nokie. Měl jsem ji v roce 2001, takže vím, o čem mluvím, ten jejich design je otřesný. mirkuc@gmail.com. Hezký den !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lgasus  |  02. 08. 2006 12:03

Nemyslís si ze je to vec názoru?Myslím tím design, který je hodne na názoru kazdého podle tohoto nejdou udávat body.Ne ze bych byl nejaký zaprísáhlý fanda Nokií ale podle Tvého názoru to vypadá ze Nokie jsou odepsané telefony které nikdo nekupuje ale ONI lidi je stále kupují a hodne takze zase bych to tak neprehánel.Az sem prijde doba kdy z 10 lidí si 9 koupí SE a 1 Nokii pak bude Tvýj názor na míste

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (bez přihlášení)  |  02. 08. 2006 12:40

Zlatý voči marušky kudeříkový ..... vždyť jsou ty telefony oba vošklivý ... hrůza.
Jo, třeba taková Motorola, to je design ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mickey  |  01. 08. 2006 22:36

Dneska sem se pro něj celej natěšenej stavoval v Eurotelu a měli tam poslední krabici,tak sem okamžitě pelášil domů a...........pak už sem jenom čuměl co to všechno umí(samozřejmě,že mluvim o k800i).Předtim jsem měl 6230i,a je to mnohem rychlejšíjediný co bych mu vytknul je ta krytka čočky fotoaparátu,někdy se bojim abych jí neurval,je docela křehká..............jinak určitě doporučuju...a ten blesk...ten je úchvatnej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  01. 08. 2006 21:20

Lze vůbec na základě tohoto srovnání udělat nějaký závěr? Článek působí dojmem okomentovaného tabulkového srovnání. Škoda, že se podobná srovnání nezaměřují na skutečně užitečné funkce, které se používají denně. Ono je hezké vést diskuse o tom, zda jeden fotí lépe než druhý, zda jeden má lepší video než druhý či zda teprve rádio s RDS je tím pravým rádiem a kdo ho nemá, tak jako by neměl rádio. Těmito funkcemi se novopečený majitel ukájí prvních pár hodin či dní. Pak ale začne hledat jak si MT personalizovat a jak mu může pomáhat v denním životě. To je přesně ta chvíle, kdy spadnou růžové brýle a původní nepodstatné drobnosti, mnohdy pod rozlišovací schopností kupujícího, nabydou nebývale na významu a najednou přestane super display, super rádio, super foťák, super video či super design být důležitými. K čemu MT s bezva designem, rádiem, MP3 atd., když se po zhasnutí displaye nedozvím o zmeškaných hovorech, o doručených zprávách, nepřečtu si datum a čas atd. atd. nebo nemám pohotovostní display díky němuž nemusím lézt do kalendáře a hledat co mám na nejbližší dny naplánováno? K čemu je velký telefonní seznam, když je limitován způsobem, jenž jej sráží na kolena? Tohle jsou mnohem důležitější funkce než všechny ty foťáky, MP3, videa, upatlávající se či neupatlávající se kryty a další rádoby výhody.
Jistě, pokud má někdo tenhle zázrak techniky v kapse především jako MP3 přehvávač od něhož očekává, že se s ním dá i zavolat či pracovat se SMSkami, ale díky svému mládí nemá potřebu plánovat čas, pak se mnou zásadně nebude souhlasit. Pak je ovšem na zamyšlenou, zda nechat rodičům vykrvácet peněženku koupí takhle drahého zařízení. Mnohdy je důvodem koupě pouze subjektivní pocit zvýšení si sebevědomí a prestiže mezi podobně "postiženými".
Ovšem pro toho, kdo chce mít v jednom zařízení komunikační nástroj i PDA, tak tomu jsou šumafuk všechny ty featury multimediální výbavy, protože pokud něco z toho použije, tak sito rádio prostě pustí nebo cvakne foťákem nějakou blbost, kde na kvalitě až tak nezáleží, protože jde o obsah.
Končím tak jak jsem začal. Otázkou. Lze na základě tohoto článku udělat nějaký závěr? Možná ano, a sice, že volba Nokie či SE je věc především pocitová. Pokud šlo autorovi o tohle, tak si dozajista mohl ušetřit práci. A pokud autor usiloval o jiný závěr, měl k tomu uzpůsobit argumenty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (bez přihlášení)  |  02. 08. 2006 06:34

Závě učinit lze, a to poměrně jednoznačný, a taky jsem to udělal, a přesně podle toho, co sám píšeš:
ani jeden z těch telefonů není natolik výrazně lepší, abych do něj cpal nehorázný peníze, když mi na to, co OSOBNĚ od telefonu potřebuju, bohatě postačí K(D)750i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jeník e  |  01. 08. 2006 18:23

Mno, kdyz tak koukam na tu dulezitost vahy u telefonu...komu na tom dnes sejde? Kilové telefony jsou v mobilní prehistorri a jestli telefon váží 90 r. 95 gramů mi nepřijde podstatné. Vlastně bych neřekl, že někomu upadne ruka, když telefon bude mít místo sedmdesáti, 11O gramů. Tohle je parametr sám pro sebe. Podle mne by vůbec nemel byt zohlednovan pri srovnani telefonu...je logické, že P990 bude vážit víc, než třeba 6230, abych nokiákům udělal radost.

Myslí si o mém názoru redakce něco?

Jan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kgb  |  01. 08. 2006 19:54

Byl jsem odjakživa vyznavačem Ericssonu, potom Sony Ericssonu...a nemyslím si, že bych ho ještě někdy koupil...vždycky to bylinadupaný telefony, na který nokia ani nikdo jiný funkčně neměl (r520, T39...). A vždycky se po záruce po.raly. A během záruky jsem furt jezdil do servisu na přehrání FW. Když začala T610, K7000, navrtal jsem do SE celý příbuzenstvo. Josticky jsou dávno v háji, pravidelný restart byl na denním pořádku...dneska maj všichni bud razry, nebo nokie. A vono jim to šlape. ...Nokii nemám, stačí mi, v kombinaci s PDA Sahrp GX 29...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  01. 08. 2006 20:20

"A během záruky jsem furt jezdil do servisu na přehrání FW." - to ste este nedostali od sefa N6230, ci kolegovia N6020. V servise kazdy bol minimalne dva krat.
Pripomeniem Vam, ze od K700i (uz aj T610i) si je mozne prehrat FW uz D-O-M-A a dokonca aj vytunovat (takmer ako Siemens).
Vid.: http://se-tuning.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kgb  |  01. 08. 2006 20:27

a to mě má přesvědčit ke koupi?
Doba dodo je snad pryč...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  02. 08. 2006 07:40

"a to mě má přesvědčit ke koupi?" - nie, to ma poukazat na to, ze si vymyslate. Bojim sa aj toho, ze prechodom Vasho pribuzenstva na Nokie sa vytratil problem restartovania, ci zamrzania.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepcadvorak  |  02. 08. 2006 07:15

Wow, to jste rodina horolezců nebo vyznavačů extrémníh sportů? Já měl T630 K700 a K750 a byl jsem jednou jedinkrát v servisu a to s K700i ten joy byl špatněj, ale nidky se mi nestalo že by se mi musel restartovat telefon. A to jsem měl jednu z prvních K700 v ČR, takže první FW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (bez přihlášení)  |  01. 08. 2006 17:41

Srovnával bych opravdu mnohem podrobněji, ne tak, že v každé kategorii (např. rozměry, hmotnost konstrukce) bude udělen jen jeden bod. Proč? Výsledek přece nemusí bát "fotbalový", ale klidně hokejový nebo i basketbalový ne? A upozorňuju, že nemám ani Nokii ani (současný) SE a ani o jednom neuvažuju, protože vůbec nevybírám podle značky.
- Cena - 1:O pro Nokii.
- Rozdíl hmotnosti a "půdorysu" je zanedbatelný, ale za tloušťku bod pro Nokii, 4 mm jsou znát, 2:0.
- Výdrž nehodnotím, zatím nelze exaktně porovnat, design je taky subjektivní věc.
- Totéž o ovládání - já mám radši klávesu než joy, ke kterému jsem získal nedůvěru u T68i. Ale budu věřit,  že se zlepšil a je to srovnatelené a jen otázka zvyku. Bez bodů.
- Špinění lesklých plastů Nokie - SE snižuje skóre. 2:1.
- Karta nekarta - SE má vnitřních 64 MB navíc. 2:2
- Displeje shodné, u N víc řádků pro SMS, u SE pro wap. Počtem znaků m/i na řádek Nokie vede. 3:2
- Adresáře - Nokia 500 jmen po 20 položkách, SE 1000 po 27, to vypadá na převálcování. Ovšem SE má jen 2500 celkových míst, takže pokud využiju všech 1000 jmen, dám ke každému jen dvě a půl položky. Nebo naplno využiju jen necelých 100 jmen. Nedovedu si ale představit využitých všech 27 (ani 20) položek u kontaktu. Ovšem i kdybych vyplnil u SE jen stejných 500 kontaktů jako u Nokie, celkových 2500 záznamů k dispozici mě omezuje na 5 položek u každého a to je dnes málo. Bod pro Nokii. 4:2.
- Videotelefonování nehodnotím - nedostatečná síť i málo rozšířené přístroje, které to umí.
- Nokii chybí převodník měn, ale ruku na srdce - kolik z nás potřebuje víc než dolar, euro a libru?
- Fotoaparát netřeba řešit, tady boduje SE. 4:3.
- Video je podle mne nepoužitelné u mobilů obecně, ale kdyby přece - bod pro Nokii. 5:3.
- Rychlost Javy - bez diskuse bod pro SE. 5:4.
- Nokia kontruje s EDGE. 6:4.
A je to. Poněkud jiný výsledek ... ehm. Čím to je? I když některé vlastnosti označím za nepodstatné (lesklé plasty, počty řádků nebo m/i na řádek apod.), hraje pro Nokii  cena, 4 mm tloušťky a EDGE, pro SE zase vnitřní paměť, foťák a rychlá Java. Žeby teda 3:3?
Pojďme ještě dál - s gigovou kartou je ta vnitřní paměť opravdu zanedbatelným rozdílem, to by bylo 3:2.           I kdybych považoval EDGE za nepodstatné, dostaneme se zase na 2:2.
Jak je to s tím adresářem? Znamená celkových 2500 záznamů skutečně 1000 kontaktů krát 2,5 položky, resp. 100 kontaktů krát 5 položek? Pak se ale na redakčních 1:2 (N : SE) nedostanu ani náhodou.
Při nejlepší snaze o objektivitu je na straně Nokie cena, tloušťka, adresář a EDGE, pro SE hraje foťák a rychlá Java. 4:2 pro Nokii, nemůžu si pomoct.
Kdo bude hodně volat a spíš pracovat, vezme Nokii.
Kdo se chce spíš bavit a fotit, musí se u SE za cenu použitelnýho foťáku a rychlé Javy vzdát rozsáhlého adresáře, rychlejšího netu a pořádně připlatit. Obávám se , že za stejné peníze dostane od jiné Nokie mnohem víc. Osobně jsem SE po tomhle rozboru zklamán.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEGA®  |  01. 08. 2006 18:35

a bod pre nokiu ze je to nokia vsak? zbytocne si si dal namahu no aspon tie tvoje dristy pobavia chapem si rozculeny ze tvoja Nokia prehrala SONY je proste GIGANT zo zeme vychadzajuceho slnka s dlhorocnou tradiciou vo vyrobe spotrebnej elektroniky ktoremu sa nemoze gumarenska nokia rovnat!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (bez přihlášení)  |  01. 08. 2006 18:49

SEGA: Pozoruju tě už delší dobu a teď jsem se definitivně přesvědčil, že jsi vůl. Myslel jsem, že nejzarytější fanatici jsou nokiáři, ale dokázal jsi mi opak.
Takže mi teď buď cituj, kde dávám bod nokii za to, že je to nokie, a ukaž mi v mým příspěvku jediný místo, kde nadržuju nokii a poškozuju SE, nebo si ty prázdný kecy sbal a vysmahni prudit jinam. V životě jsem měl jedinou nokii, a to před lety 5110, já si totiž mobily kupuju podle toho, co umí a kolik stojí, a značka je mi ukradená. BTW K800i mě zklamal proto, že jsem si ho původně chtěl koupit, ale teď nevidím důvod, proč by mi nestačila dotovaná K750i za třetinovou cenu. Tak takhle je to s "prohrou mé nokie", ty "fanoušku" Sony.
Jinak soňáckou elektroniku jsem si kupoval ještě když ty jsi za sebou tahal na provázku dřevěnýho kačera.
Takoví zastánci značky, jako ty, jí jen ubližujou, to si pamatuj, chytráku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEGA®  |  01. 08. 2006 19:31

tak bod pre nokiu za tloušťku? co sa tyka rozmerov skore by malo byt vyrovnane ved sony ericsson je zase o 3mm mensi na vysku! a tloušťku ma vacsiu len v oblasti krytky ostatne je tak isto hruby ako nokia! hmotnost je vyrovnana 5g sa nepociti!
SE ma o 500 kontaktov viac a ty das bod Nokii? (to obmedzenie 2500 sa tyka cisiel a nie poloziek!)
displej riadky... no comment!
ale ze nokia nema kamerku pre videohovory nevadi dame bod ze ma EDGE atd. atd. nie som fanusik SONY ani ERICSSONU ale na rozdiel od teba nepresadzujem silou mocou slabsi vyrobok svojej oblubenej znacky a nestrkam ho na vitazne miesto ked nan nema! predstav si "NOKIA K800i" mozno to ti otvori oci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (bez přihlášení)  |  01. 08. 2006 19:46

Kdybys pořádně četl, viděl bys, že jsem napsal, že "půdorysně" jsou prakticky shodné, o hmotnosti ani slovo, protože ten rozdíl je skutečně zanedbatelný. Pokud jde o hrúbku, právě ten stupidní hrb tvořený krytkou je příšerný. Když budeš mít devítku nohu a půlcentimetrový nehet na palci, bude ti to taky prd platný, devítky boty ti budou malý. A 3 mm výšky nebo 4 mm hrúbky je sakra rozdíl.
SE nemá o 500 kontaktů víc, má jich při pěti číslech na kontakt (což má dneska kdekdo) stejně, jak mi - na rozdíl od tebe slušně - o příspěvek níž vysvětlil cvm, zatímco autor článku si se s tím nenamáhal.
Počet řádků wapu samozřejmě no comment, k tomu totiž nemůžeš říct ani fň.
Videohovory jsem nebodoval protože jsou prakticky nepoužitelné. To atd. atd. je co? Skrývají se zatím nějaké argumenty, nebo zase jen kecy?
Kde bereš tu drzost obviňovat mě, že silou mocou prosazuju výrobek své oblíbené značky? Jasně jsem napsal, že je mi značka úplně ukradená, jedna i druhá. Soudíš druhé podle sebe, protože přesně to totiž děláš v mnoha diskusích ty - jakmile někdo najde chlup na tvém zbožňovaném SE, vidíš rudě. Kdyby to tak nebylo, všiml by sis, že o kousek níž po vysvětlení kapacity adresáře a minimalizace Javy hodnotím telefony jako rovnocenné. Ale to je pro někoho jako ty, kdo si okamžitě dovolí někoho nazvat debilem, zřejmě málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEGA®  |  01. 08. 2006 20:58

no to nema cenu sa vobec s takymi ako ty bavit pretoze ty stale budes svoje trepat! a je vzdy lepsie ak tu krytku optiky ten mobil ma ako by ju nemal mal vobec ta optika nokie bude vyzerat a odnesu si to fotky!no ved ta nokia je vyssia o 3mm co mnohym moze vadit viac tak uz prestan s tymi 4mm hrubky lebo to jak decko si! prave ta nokia to nema ma len 500 kontaktov co je minus! SE ma 1000 kontaktov 2500 telefonnych cisiel! tak co tam varis kasu okolo toho! videhovory nie su pouzitelne akurat u teba takze podla toho asi hodnotenie nie!
ty tu drisces chod si pisat tie nezmysli dakde na nokiamaniu kde ti to zhltnu ale nie sem provokater jeden!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BorlandX, BorlandX  |  01. 08. 2006 22:19

SEGA opäť prisieva, zase sa bavíme....     "A Nokia mááá leeen 500 kontaktov aaaa SE máááá aaažž 1000, blééé blééé....." Chlape, k tomuto nie je čo dodať. A ty ešte píšeš na niekoho (tušim na Asspinna), že je decko.  
1. Normálny človek nikdy nevyužije 500 kontaktov v telefóne a 1000 už vôbec nie. Musel by tam mať čísla zamestnancov 10 firiem.
2. Aj keby sme kašlali na to, či to niekto využije alebo nie, spôsob, akým tým vyvyšuješ ten tvoj sonyerik je viac ako infantilný. Vystihuje to jedna vetička ako šitá na teba: "Všetci ste blázni, len ja som lietadlo."
 
P.S.: A nezabudni povedať ešte ďalším 10 kamarátom, aby klikli na anketu na MM za sonyerik, aby viditeľne vyhrával

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEGA®  |  02. 08. 2006 17:49

je to tak a ziadne bleee SE ma viac kontaktov. a ty uz to neznesies alebo co? tu si sa pekne ukazal co si zac obycajny provokater! debile jeden chod do pi..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lgasus  |  01. 08. 2006 22:54

prosimte uklidni se mas nervy v haji a delas tady ostudu akorat sam sobe a prave pro tebe je volne misto na Sony-ericsson MANIIIIIIIII tak si to uvedom. Nikdo tady nekritizuje sony-ericsson jen porovnava parametry.Nokia neni dokonala stejne tak jako Sony-ericsson kazdy ma mouchy a kazdy ma neco trosku jinak kdyby byli vsechny tel. stejne tak by existovala jen jedna znacka a nebyla by tato diskuze a taky kazdemu se libi a vyhovuje neco jineho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  02. 08. 2006 00:26

Zda se mi to nebo ses opravdu Slovak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BorlandX, BorlandX  |  02. 08. 2006 18:47

Hej chlape. To, že SEGA je magor, ťa nijak neoprávňuje urážať Slovákov. Ja som Slovák tiež, mám úplne iný názor, ako on, píšem ho sem, a čo to znamená? Že som Čech? Nerozumiem, že sa týmto ešte niekto oháňa. Magori totiž nájdu všade na svete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEGA®  |  02. 08. 2006 19:47

jediny magor si ty BorlandX!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEGA®  |  02. 08. 2006 19:47

jediny magor si ty BorlandX!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (bez přihlášení)  |  02. 08. 2006 06:54

Tak buď od tý dobroty a nebav se se mnou, když to nemá cenu. Bude tady klid a všichni si oddechneme.
To si piš, že budu stále stát za svým, i kdybys puknul vzteky, protože za mým názorem jsou argumenty, zatímco tobě už došly.
Tři milimetry na výšku navíc že můžou vadit víc? Jdi někam na salaš a zkus se tam projet na jednohrbým koni - přesně to totiž dělá ta krytka objektivu z telefonu, zůstane to tak ať chceš nebo ne. Nosím telefon bez krytky objektivu dva roky po kapsách a není na něm ani škrábnutí, protože ho u Sharpů zapustili, víme?
Tak ještě jedna možnost, zvlášť pro tebe, možná to pomůže: výška telefonu je ten rozměr ve směru od mikrofonu k reproduktoru a hrúbka se měří ve směru mezi rubem (to je tam co je baterka) a lícem (klávesnice a displej, ale bacha, u véček je to trochu jinak) telefonu. Pochopil?
Jsem rád, že jsi to konečně pochopil s tím adresářem - erik má kapacitu na stejných 2500 telefonních čísel jako nokča (ono 500 x 5 je taky 500, kuk na strejdu, to je překvápko, co?).
A videohovory jsou u nás v zaostalých Čechách prakticky nepoužitelné skoro všude kvůli směšnému pokrytí.
Takže ještě jednou: to by v tý tatrance musely bejt moc dobrý oříšky, abych za to tlačil tři litry navíc. Jenže nejsou. Ale mel tady ještě chvíli to svoje, možná mě odradíš i od tý 750ky, abych neměl stejnou značku s tebou ... nebo ne, to bych byl stejně "chytrej" jako ty, a na to přece jen nemám. A vem si nějakej prášek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STANDA  |  05. 08. 2006 19:26

500x5 je taky 500

Tak to je velký překvápko i pro mně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (bez přihlášení)  |  02. 08. 2006 07:00

Sorry, vypadla mi dvojka: 500 x 5 je samozřejmě 2500.
Radši to opravuju, někdo by se toho mohl chytit a tvrdit, že SE má 5 x větší adresář ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lgasus  |  01. 08. 2006 22:43

Sony je sice gigant ale ja jsem myslel ze je tady rec o znacce SONY-ERICSSON tak proc sem tahas jen znacku Sony? A musis si taky uvedomit ze ta znacka co se nemuze Sonymu rovnat ma velmi dobrou prodejnost a skvele trzby (bohuzel lepsi jak sony-ericsson) a sony-ericsson musi jeste hodne zabrat a aby tuto znacku dotahnul takze asi nebude tak spatna jak asi mynis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEGA®  |  02. 08. 2006 20:22

ano rec je o Sony Ericssone ktory prave zalozila mamutia staj SONY a najvacsi svetovy dodavatel sietovych rieseni gigant ERICSSON su to bohatsie a vacsie firmi ako nokia s vacsimi ziskami napr. cisty zisk SONY za 2 kvartal okolo 7000 miliard korun! ale nejde o to ci vacsia, bohatsia firma to je ale o skusenosti ktore vo vyrobe spotrebnej elektroniky ma a SONY prave do tejto spolocnej firmy dava to najlepsie ci uz integrovane fotoaparaty displeje hudobne prehravace a do buducna dalsie technologie na natacanie videa, hranie hier, sledovania televizie atd. atd. to pridu este len dalsie WALKMAN, CYBER-SHOT, HANDYCAM, PLAYSTATION, BRAVIA, VAIO mobily... a o kvalite ich vyrobkov o najnovsich technologiach ktore im zabezpecia vzdy naskok pred konkurenciou a taktiez technologie ERICSSONU na prenosi signalov atd.

najpredavanejsi sa nerovna najlepsi!napr. wolksvagen tiez preda celosvetovo viac aut ako BMW, MERCEDES alebo PORSCHE.
mnoho ludi si mysli ze ked nokia preda najviac ze ma aj najlepsie mobily ale treba si uvedomit ze nokia ma v ponuke mozno 3 krat viac mobilov ako napr. Sony Ericsson a ma vela odpadovych lacnych modelov rady 1000,2000,3000 atd. ktorych predava miliony v rozvojovych krajinach (cina,india,brazilia).Na to kolko ma Sony Ericsson v ponuke ZATIAL malo mobilov predava velmi dobre.
Sony Ericsson sa este len etabluje! a kazdym kvartalom jeho predaje rastu a rastu uz predbehol LG a ja stvrty a to nemal na trhu este Cyber-shot,Handycam,Playstation atd.len zo dna na den sa neda byt najpredavanejsi! SONY je velmi velka a bohata firma pamatam sa ako prenikla na trh s videohrami s ich hracou konzolou Playstation a uplne vymietla vtedy kralujucich japonskych gigantov SEGU a NINTENDO! a dodnes tam neohrozene kraluje s Playstation 2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lgasus  |  02. 08. 2006 23:01

Jasne jasne Sony je Gigant ale prece nechame to u znacky Sony-Ericsson a ta prece playstationy a dalsi elektroniku nevyrabi ale kaslem na to o tomto tato diksuze neni ma se tu porovnavat 6233 a k800i.
Jinak jeste ja vim ze SE nema tak bohatou nabidku jako treba Nokie ale mrkni treba na Motorolu a jeji nabidku ta taky neni nijak obsahla (hodnotim podle dostupnosti MT na ceskem trhu) a je na tom lip s prodejnosti jak SE a zrejme proto ze se lidem telefony libi takze ikdyz je Sony s tema jejima robotama a dalsi elektronikou buh vi jak uspesný a znamy, na MT to asi nijak velky vliv mit nebude(priklad MT od Siemense) a dokud lidi nebudou vic kupovat MT od SE oproti jinym znackam tak si nebudes moct nikdy rict MT od SE jsou proste nej coz bys asi moc chtel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lgasus  |  02. 08. 2006 23:28

jeste abych trosku doplnil nebo poopravil co jsem napsal mas samozrejme i pravdu v tom ze nejprodavanejsi neznamena nejlepsi ale Nokie zacinala taky nejak od nuly a za tu dobu si vydobila nejaky ten respekt v oblasti mobilnich telefonu a lidé ji verí a tou velkou prodejnosti se to jen dokazuje. Je slyset hodne casto od lidi ja jdu do Nokie neni co resit proste je to znacka ktere veri a u ktere citi jistotu a tady toto treba tak casto u SE neslysim a hodne i kvuli tem jejich joistickum ktere jsou casem (alespon u starsich SE) hodne poruchove.
Ale vlastne se tady jen dohadujem o prvni misto vzdyt SE neni zadny shit je to skvela znacka ktera dela skvele telefony a kaslu na tuto debatu napis si co chces je to tvuj nazor a urcite platny takze cauuuuuu ja koncim s timto trapnym dohadovanim hlavne ze ty mobily vubec jsou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  01. 08. 2006 18:40

...ehm, poopravil by som Vas s tym adresarom. SE ho ma o velkosti 1000 kontaktov, ale s maximalnou kapacitou 2500 cisiel. To znamena, ze keby ste chceli zaplnit u kazdeho kontaktu 5 cisiel, tak sa Vam do mobilu zmesti 500 kontaktov, tak ako na NOKII. Ostatne udaje tykajuce sa kontaktu SE nezapocitava.
Zabudli ste este okrem rychlej JAVY aj jej minimalizaciu, pretacanie videa, ci SEUS, za pomoci ktoreho si kedykolvek doma upgradujete FW, co niekedy pri problemoch potesi (zvlast u NOKII).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (bez přihlášení)  |  01. 08. 2006 19:03

Aha ... to jsem v tom srovnání přehlídl, nebo to tam není?
Takže adresáře srovnatelné, ta minimalizace Javy se "hravým" určitě hodí, to video vidím sporně kvůli celkové použitelnosti, ale prosím, každému jeho nebe.
Pak by z toho mohlo vyjít, že plusy a mínusy obou modelů se navzájem eliminují a je to jen o tom, kdo čemu dává přednost podle svých osobních potřeb. Cena, tloušťka a EDGE nebo - souhrnně řečeno - lepší multimédia. Osobně preferuju to první, s telefonem pracuju, na aplikace mám PDA, ale potřebuju (v rámci mobilů) foťák na úrovni. K750 i to zřejmě splní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STANDA  |  05. 08. 2006 19:39

Proč by se minimalizace měla hodit jen těm "hravým"?
Nejsem hravý ale mobil bez minimalizace javy bych nekoupil, už pro to, že jsem většinu dne na icq a přesto mobil normálně používám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  01. 08. 2006 18:58

N=6:SE=4 Vase body ??? AAAA zabudol som. Kedze Vas nejak neoslovilo UMTS, tak je tu este K790i s EDGE (o bod menej u NOKIE), adresar som Vam vysvetlil (bod dolu u NOKIE) a za minimalizaciu rychlej javy, ci menej rozdielnej ceny od NOKIE by bud NOKIA stratila Vas pomyselny bod alebo SE ho ziskal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (bez přihlášení)  |  01. 08. 2006 19:10

Ale tady srovnáváme K800i, ne 790i, pane kolego.
Jak jsem napsal už v předchozí reakci na váš příspěvek, po tomhle upřesnění jsou srovnatelné a je to jen otázka toho, čemu kdo z nás dá osobně přednost.
Není to o tom, co mě oslovilo nebo neoslovilo. Pouze jsem podrobněji vyhodnotil parametry porovnané v článku, toť vše. Je mi srdečně jedno, který z těch telefonů je "lepší".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  01. 08. 2006 20:05

...keby Vam bolo srdecne jedno, ktory z uvedenych pristrojov je lepsi, tak by ste nenapisai predosli siaho-dlhy prispevok so snahou "vytrieskat" z porovnavacky viac bodov pre jednu, ci druhu znacku.
Apropo, neustale pisete o hrubke SEcka, ktora je takmer o 4mm vacsia nez u NOKIE. Lenze ta hrubka je merana na krytke fotaku, inak je takmer 70% K800i rovnako hruba ako N6233, pritom je NOKIA o 3mm dlhsia nez SE.
Ja by som osobne dal bod aj za nizsi (skoro polovicny) vyzarovaci vykon K800i. Neviem, ako je to u Vas, ale mna po dlhsich telefonatoch zacina boliet hlava. Preto radsej telefonujem so staruckym Erikom T39m (0,55mW/kg), nez s firemnou N70 (0,95mW/kg).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (bez přihlášení)  |  02. 08. 2006 07:31

Je mi to jedno. Nesnažil jsem se vytřískat pro něco víc bodů, jen to porovnat trochu jemněji než článek.
Ohledně rozměrů jsem se už vyjádřil o něco výš v odpovědi vašemu krajanovi a hlava mně bolívá z  něčeho úplně jinýho. Taky ale nevedu dlouhý hovory, to je fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  02. 08. 2006 07:44

OK, tak uz je to v poriadku. Dakujem za diskusiu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STANDA  |  05. 08. 2006 19:13

A je to. Poněkud jiný výsledek ... ehm. Čím to je?

Není to třeba tím, jak uličnicky si utekl od fatálního nedostatku při videotelefonování ???
Ouha zapoměli jsme jaksi na kamerku, no co, teď už ji tam vrtat nebudeme ne ?

Je to o úhlech pohledu, některý věci předýmáš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  01. 08. 2006 16:32

Rad bych poznamenal, ze za cenu K800i tu mame napr. Nokie N70, E60, E61, 6681 s GPS modulem a navigaci nebo treba SE M600. A to uz jsme ale v kategorii Symbianu, Wifi, Touchscreenu atd. No nevim, nevim, jestli opravdu nekomu za to ten fotak stoji. Je take naprosto jasne, ze K800i neni o 3.000 Kc lepsi nez 6233. A navic, za svych 12.000 v pripade SE dostanete opravdu osklivou vec. Ale fotak je prece ta "nejdulezitejsi" vec, ze ano. Pro me je K800i spis zklamani roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 17:43

no je to legitimna otazka, ci skutocne ten fotak stoji za tu cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vico  |  01. 08. 2006 18:51

Konečně názor, pod který se můžu podepsat... Myslím, že SE udělal s K800i maličko krok vedle, hlavně při oceňování... Ale co, ono se stejně najde pár skalních příznivců kteří si to koupí aby se mezi kamarády chlubili a doma nadávali co že si to vlastně pořídili :D

Ne, to poslední berte s rezervou, podle mě neexistuje mobil na který bych po měsíci používání nenadával - aspoň já jej ještě nenašel. Všechno je to o tom, co uživatel ještě snese a co už ne :D

Btw u K800i bych nesnesl tu krytku fotoaparátu, například :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LSI  |  02. 08. 2006 01:20

"za svych 12.000 v pripade SE dostanete opravdu osklivou vec"

Ehm ošklivou ? No tak ty máš teda vkus když se podivám na tu Nokii tak to je vážně k zbliti, že telefon za 8-9 tisíc v případě Nokie vypadá jak hračka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepcadvorak  |  02. 08. 2006 07:05

To máš pravdu ta nokie vypadá jak telefon do 2000kč...zkrátka hračka pro děti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  02. 08. 2006 14:05

Ale vsadim se, ze jste 6233 nedrzel v ruce (nejspis jste ji videl pouze na obrazku, ze). N6233 svym zpracovanim a vzhledem (nazivo) pusobi jako velmi solidni a kvalitni pristroj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.i.l.a.n  |  01. 08. 2006 15:08

Nechápu, proč SE do tak kvalitniho fotomobilu dal nahrávání videa s tak ubohoučkým rozlišením. To ten mobil uplně kazí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heureka  |  01. 08. 2006 16:27

protože SE představí speciálhí řadu telefonů zaměřených na video. To pak bude mít video "trochu" o něčem jiném.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.i.l.a.n  |  01. 08. 2006 16:31

aha, to jsem nevedel, ale stejne, mohl to dat do jednoho founu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.i.l.a.n  |  01. 08. 2006 16:32

aha, to jsem nevedel, ale stejne, mohl to dat do jednoho founu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.i.l.a.n  |  01. 08. 2006 15:07

Nechápu, proč SE do tak kvalitniho fotomobilu dal nahrávání videa s tak ubohoučkým rozlišením. To ten mobil uplně kazí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LukynPlayer  |  01. 08. 2006 14:05

Ja,vzhledem k tomu ze jsem nokiak jako blazen bych jasne sahnul po nokii,ale mrzi mi u ni jedna a pro me dosti zasadni vec a to ta,ze nema moznost minimalizovani aplikaci na pozadi..Proto jsem se hodne rozhodoval mezi 6233/6234,N70 a K800 a nakonec vsadim na klasikuN 70 to proste musi zvladnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirne  |  01. 08. 2006 13:19

Ted jsem měl v ruce K 800i. V obchodě mají jeden.Je tam denně mnoho lidí.Za tu dobu co jsem tam byl si ho nikdo zvlášť nevšímal.Proto je třeba takovýchto srovnání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xtrrr  |  01. 08. 2006 13:01

A kdyz to tak vidim..kolik Vam panove nike za tohle zaplatila?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vico  |  01. 08. 2006 18:53

Ano, tohle je typické... Jakmile se ukáže, že to SONY není zas takový zázrak tak se najde někdo kdo okamžitě začne tvrdit že redakce je podplacená tou značkou, která se zrovna se SONY srovnává (ať už je to Nokie, Motorola nebo třeba Samsung...) Lidi, zamyslete se nad sebou, tohle je k smíchu!! :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ada  |  01. 08. 2006 12:17

mam praktickou zkusenost s obema telefony, nebo presneji s 6234. a sahl bych po nokii. ma vybornou organizaci casu, moznost hned na hlavnim displeji zobrazovat aktualni udalosti, hodne personalisovat veskera menu, dalsi vec ktera mluvi pro nokii je stredni ovladaci prvek, ktery je jednoznacne lepsi a hlavne spolehlivejsi, nez u SE. Treti faktor je, ze nokia vice drzi cenu, nebude tam takovy cenovy propad, cena je nasazena u 6234 proklate nizko, takze (ac uzivam SEk750) musim se tentokrat priklonit k nokii. nehlede na preciznejsi provedeni. prece jen krytky u SE a vubec jejich mechanicke provedeni at chceme, ci ne, tak je horsi. Pokud chcete vystrelek na rok, klidne berte SE. Pokud se jedna na telefon, ktery vam chvilku vydrzi a bude vam stacit, asi bych (pres veskery trable s nokia PC suit apod) sahl po nokii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FX  |  01. 08. 2006 13:05

Je nejaky racionalni (ne domnely) duvod, proc by K800i mel byt telefon na rok? To jako za rok bude nepouzitelny? Disponuje funkcemi, ktere za rok site nebudou podporovat? Proc by nemel stacit??? Toto tvrzeni je k smichu.
K800i uspokoji obycejneho uzivatele na mnohem delsi dobu, nez si myslis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesta  |  02. 08. 2006 22:43

Mam k750i neco pres rok a telefon je silne znicen, joystick blbne asi dva mesice,krytky sami jezdi a tak celkove je konstrukce na prd,jinak ten telefon iluju,ale ted se asi prikloni k nokiisice nerad ale musi zvitezit racionalni mysleni proti srdcove zalezitosti,tak to mysli, s temito znackami bylo vzdycky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FX  |  03. 08. 2006 15:25

Přítelkyně má K750i od oskara více než rok (přesně od zahájení prodeje), nosí ho v pouzdře a ten telefon je jako nový. Mám přesně udělaný obrázek, jak se k telefonu chováš ty, měl bys volit buď jiné zacházaní, nebo jiný model. Takto se mi nepodařilo zničit ani T68 za 5 let každodenního používání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  01. 08. 2006 13:21

To ja bych teda zase rozhodne sahnul po K800i. Je super po vsech strankach. Mam K750i uz rok a jediny duvod proc chci menit telefon je, ze chci nejakou stylovku, takze to vidim na Samsung D900. Jinak 6233 v cerne verzi je daleko hezci nez K800i, ale 6234 je proste odporna! Pusobi na me jako telefon za 999,-Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  01. 08. 2006 13:36

Nevím jaké zkušenosti máte, ale zpracování dílů se mě zdá u obou stejné = dobré. Jinak Nokia 6233 vrže už po 8 dnech. Mám oba telefony a SE je podle mě lepší na ovládání i na organizaci. Může to být tím, že jsem měl K750 a trochu jsem si na to zvykl. Celkově jsem spokojenější s SE. Jo a propad cen Nokie je letos daleko vyší než v minulých letech tak pozor. Prodat rok straou K750 a 6230i je v neprospěch 6230i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LukynPlayer  |  01. 08. 2006 13:56

No to mas sice pravdu,ale jak dlouho se prodava na trhu 6230i a jak dlouho K750i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  01. 08. 2006 16:13

Koukám, že tvá prakticka zkušenost s oběma telefone se hned v úvodu zúžila na zkušenost pouze s Nokií 6234/6233.
Jinak Nic proti, ale k750i mám též. Úplně v bavlnce s ní nezacházím a i po roce je krytka optiky fotoaparátu v pohodě. Ohledně joysticku ale nemůžu než nesouhlasit. Nicméně počkáme jak se bude chovat k790/800. Třeba jeho ovladací prvek naopak bude lepší, než se může přepokládat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FrRa  |  01. 08. 2006 12:02

Nesouhlasím s hodnocením těchto parametrů.
Kolik bude vážit a měřit mobil, aby měl 100%? Blechu ani pírko opravdu nechci...  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  01. 08. 2006 11:29

 
Mám už asi čtvrtý Se a spokojenost, rozhoduju se mezi 790 a 800 celkem by mě zajímalo odkud má autor informaci o edge u 800. Přímo na Se nic takovýho nevěděli a podle mě by strácelo smysl vyrábět dva telefony, když jedinej rozdíl je v 3g a edge....
martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  01. 08. 2006 10:48

Pouzivam N 6233 cca mesic a zadni kryt baterky vrze uz uplne stejne jako na 6230i ... :o( A to mi nespadla a v kapse od kalhot ji fakt nenosim... Takže s tou konstrukcí to nebude tak žhavý!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dread  |  01. 08. 2006 22:07

Tak to s ňou potom asi hráš hokej. Ja mám 6233 taktiež mesiac a všetko sedí ako pribité. Btw aj u 6230 mi nič nevrzgalo, takže zrejme sa bude chyba v tom, ako sa správaš k telefónu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vico  |  01. 08. 2006 09:54

No jo, dopadlo to přesně jak jsem čekal... SE vyhrává díky foťáku a videohovorům, Nokia dotahuje díky EDGE... Srovnatelné telefony, i kdy by bylo za hodno zmínit u SE multitasking, ale je taky třeba si uvědomit rozdíl v ceně přes 3000. To je totiž opravdu hodně - však zkuste srovnat 6233 s telefonem o tři tisíce levnějším a uvidíte co vám vyjde ;) A stejně tak můžete K800i srovnat s telefonem o tři tisíce dražší (třeba taková N73) a taky si sedne na zadek. Zkrátka tyhle dva telefony jsou v úplně jiných cenových kategoriích a tak je důvod se zamyslet že Nokia prohrává jen o jeden bod :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FX  |  01. 08. 2006 10:34

Nevim proc se nad tim zamyslet. Kdo chce mobil na hrani, toho Nokia tezko uspokoji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 10:37

No z hladiska ceny je to zaujimave, ale zrovnavaju sa tu fony a ceny nemaju vplyv na rebricek, sice by mohli spravit zvlast aj s bodmi za ceny, btw. Dobre aspon to ze autor tu cenu v zavere spomenul, tak to ma byt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 10:37

No z hladiska ceny je to zaujimave, ale zrovnavaju sa tu fony a ceny nemaju vplyv na rebricek, sice by mohli spravit zvlast aj s bodmi za ceny, btw. Dobre aspon to ze autor tu cenu v zavere spomenul, tak to ma byt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phibes  |  01. 08. 2006 09:51

ktory z tel. ma teda lepsiu vydrz? a nie papierovo, to nie je zaujimave, realnu vydrz. z tych troch riadkov som sa to nedozvedel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojzik  |  01. 08. 2006 09:47

Ze zvědavosti jsem si to přečetl, ale musím říct že je to naprosto zbytečný článek, podle kterého se snad nikdo nerozhodne. Myslím, že nakonec stejně zvítězí sympatie ke konkrétní značce..
Navíc tohle srovnání se zrovna moc nepovedlo - myslím tím srovnávat tabulkové údaje .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trash  |  01. 08. 2006 09:46

Myslím, že v bodování jste zapoměli zohlednit, že K800i má celkem o hodně větší výdrž.

Nokia SE
max. udávaná pohotovost 340 h 350 h
max. udávaná doba hovoru 240 min 420 min

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ada  |  01. 08. 2006 12:19

pozor na to, je to delka hovoru, podivej se ale na kapacitu baterky a hlavne na to, jaka je prakticka zkusenost treba s SE k700:) tam to taky SE hodne prestrelil a telefon po pul roce nevydrzi nabytej dele nez den...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Riso  |  01. 08. 2006 13:05

Kapacita baterky v K800i by mala byt 900 mAh (BST-33, Li-Pol) a nie 650 mAh ako je uvedene v jednej z tabuliek k clanku ci katalogu MM.
K700 na tom skutocne nebola s vydrzou moc dobre ale velky skok sa udial uz pri prechode na K750 kde sa vydrz baterie vyrazne zlepsila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dafe  |  04. 08. 2006 21:43

Já mám SE K700i rok a měsíc a baterka mi vydrží 4dny normálního provozu  "volání, internet a hry"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr_muller  |  16. 01. 2007 18:44

Mám k700i se 60 hrama už jeden rok a výdrž je pořád dobrá.
Hraju třeba 3 hodiny a baterka neklesne pod polovinu.
Takže to moc nekritizujte (je to můj miláček)
Ale stejně si myslím, že SE K800i je lepší než nokia 6233, ale SE je taky zhruba o 2000 dražší a to nepočítám paměťový karty (pro SE jsou asi 2-3krát dražší než pro nokii)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SMRT  |  01. 08. 2006 09:41

No nevim ale ten rozdil vnitrni pameti je hruza a nebere se to na zretel !!! Ano mohu si dokoupit kartu ale to mi zvysuje cenu mobilu !!! A natacet kvalitni video na 6MB pameti ? HALO vzbudte se, tech 70MB u SE muze byt dostacujicich ale 6MB asi tezko na MP3 a foto takze je nutnost si koupit kartu u Nokie a ejhle kolik pak to stoji a kdyz k tomu pripoctu tu zminku o EDGE tak by K790i vyhrala o jeden bod vic nez K800i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vico  |  01. 08. 2006 09:57

1) k Nokii dostaneš kartu 64 MB, takže v základním balení máš stejnou velikost paměti jako u K800i. A když si koupíš 1 GB kartu tak už je ti myslím jedno, jestli budeš mít 1031 MB nebo 1094 MB, to už tak velký rozdíl není ;)

2) K790i by díky EDGE o jeden bod navíc nevyhrála, protože by jí zas chybělo UMTS a videohovory, za které K800i dostala další bod ;) Takže smůla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SMRT  |  01. 08. 2006 12:04

Z clanku jsem se nedozvedel ze ma Nokie kartu v baleni(mozna jsem to prehledl) pokud ano tak je to jasny a beru to zpet ale u toho modelu K790i by bod dostal a za nemoznost videohovoru by nic neubylo protoze je tam psano ze ani nokie za to nedostava trestne body, takze jak pises SMULA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 10:45

Len jaksi si zabudol na to ze 6233 aj transflash karty su lacnejsie , takze na toto ti neskocime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 10:46

Len jaksi si zabudol na to ze 6233 aj transflash karty su lacnejsie , takze na toto ti neskocime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 10:46

Len jaksi si zabudol na to ze 6233 aj transflash karty su lacnejsie , takze na toto ti neskocime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 10:56

sorry,opera mini blbla, ono blbost je ze sa daju aplikacie daju dat na kartu a 1mb aplikacie -napr. slovniky atd, tam clovek nedostane, taketo podrazy od nokie sa mi nepacia, takisto krok spat s 500 kontaktmi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 10:47

Len jaksi si zabudol na to ze 6233 aj transflash karty su lacnejsie , takze na toto ti neskocime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 10:48

Len jaksi si zabudol na to ze 6233 aj transflash karty su lacnejsie , takze na toto ti neskocime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 10:48

Len jaksi si zabudol na to ze 6233 aj transflash karty su lacnejsie , takze na toto ti neskocime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 10:49

Len jaksi si zabudol na to ze 6233 aj transflash karty su lacnejsie , takze na toto ti neskocime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l.i.b.r.a  |  01. 08. 2006 09:39

Docela blbost tyto dve znacky srovnavat, vzdycky je to toho flame.. Kazdej si koupi "svou" znacku  Ale jinak pokus dobrej
Btw stejne bych si koupila nokii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jorginho  |  01. 08. 2006 09:13

Za absenci EDGE Sony Ericsson piká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hujer  |  01. 08. 2006 10:34

piky piky na hlavu, že na hoňu nehraju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirne  |  01. 08. 2006 08:21

Jsem velmi rád,že si mohu jak článek,tak reakce všech vás přečíst. Přesvědčili jste mě.Jsem a opravdu budu spokojený se 6233 do tédoby,než Nokia udělá něco lepšího.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepcadvorak  |  01. 08. 2006 07:13

Design Nokie je odpudiví, vypadá jak telefon do 2000kč. U K800i 650 LiPol baterka???To SE myslí vážně?? TO jsou celkem vtipálci...tohle je asi největší chyba u k800i. K nokii myslím že 500jmen není žádná hrůza, nidky jsem se k tomu nepřiblížil. Mám cca 350 kontaktů...což bych řekl že není málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
YAMATO  |  01. 08. 2006 08:00

Ta baterka je 950

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepcadvorak  |  01. 08. 2006 08:07

Fakt? Popravdě se mi 650 zdálo málo, ale v článku je 650 li-Pol ne? Nebo to tam alespoň bylo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajax  |  01. 08. 2006 06:45

Délka hovoru se nebude lišit o mnoho desítek minut....? Není to docela podstatná věc? Kdyby o několik minut, ale desítek??? A kde si myslíte že byl větší skok z pohledu na display? K750i na K800i nebo 6230i na 6233? Opravte mě jestli se pletu, ale z tabulek přece vyplývá, že SE K750i měl lepší display něž N6230i a teď je oba nástupci mají bez 1mm v rozměrech stejné, tak u koho je větší skok? Atd atd... Lehce zaujaté srovnání, nemyslíe?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  01. 08. 2006 06:30

Ta Nokia vypadá strašně. Fuj. SE je alespoň takový průměr. Nejlepší je stejně Motorola.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diag  |  01. 08. 2006 03:18

V clanku nekolikrat zaznelo, ze snad jde o telefony pro praci. Ovsem podrobne jsou popsany jen vsechny zabavne funkce pro deti.
Jak je to s opakovanymi udalostmi v kalendari? Ktery z nich je umi? A lze nastavit opakovani do urciteho data (tedy v urcenem intervalu) nebo jen "navzdy"?
A co odliseni volajicich jinym zvonenim? Plati pro jednotlive kontakty (byvalo zvykem u SE) nebo pro cele skupiny volajicich (byvalo zvykem u Nokii)? I tady prece mohlo dojit ke zmene...
[A nez mi ostatni diskutujici zacnou nadavat, ze to sem nepatri, tak jen dodavam, ze samozrejme vim, ze MOBILY se dnes vyrabeji predevsim na foceni, stahovani MP3 a her a TELEFONOVAT muzu z pevne linky a diar pouzivat papirovy... ]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viky  |  01. 08. 2006 04:44

Naprostý souhlas.. Nevybírám telefon pro práci podle toho, jaký má foťák nebo jak přehrává MP3. Já sice používám smartphone právě kvůli Vámi zmiňovaným funkcím, ale po tom, co mi K750i neustále zamrzala a šla o zeď už nějak nemám na SE chuť.. Nokia je přece jen více pro práci i když ten telefonní seznam mohli udělat lepší. SE vsází na foťák, MP3, prostě na lidi hračičky a musím uznat, že jim to vychází..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  01. 08. 2006 13:43

Hm.. tak to teda fakt nevím co jste měl za verzi fw. Já mám K750 rok a půl jednou okolo prosince jsem si nechal na záruku update SW. A to jen preventivně defacto kvůli Nokii. Jinak mě nikdy nezamrzl. Za to Nokia 6230i mě zatuhla několikrát a hlavně mě zlobila při datech. Dělal mě ty samý problémy jako 6230.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lancer  |  01. 08. 2006 02:57

No kdyz vynecham funkce a sostredim se na design, tak K800 suverene vitezi. Nekomu se nemusi libit, ale aspon tam nejaky pokus o design je. To se o nokii rict neda, vypada extremne prumerne, kdybych si to tady neprecetl,ani by me nenapadlo, ze to muze byt manazersky telefon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  01. 08. 2006 01:27

NOKIA 110g stredne tezky / SE 115g tezky Nevim, kdo tech 5g pozna


Btw. srovnavat tuhle srac*u od Nokie s delem od SE, to chce docela odvahu. Posledni dobry telefon od Nokie je 6230ka (a z CB 6310i), ktera VYDRZI a ma vsechny potrebne funkce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swer_RP  |  01. 08. 2006 03:45

jasne...SE je najlepsi mobil na svete..ja osobne som zaujaty voci nokiam ale ako tak sledujem diskusie tak noikaci nesiahaju vam SE ani po paty v kydani na ine znacky...a osobne by som asi zobral nikou...nie nadarmo sa hovori v jednoduchosti je krasa...a to co vyrobil SE je velmi dizajnersky nepodarene...a ovladat tu priseru joyistikom je fakt jedna z mnohych chyb SE...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  01. 08. 2006 04:17

Rekl bych, ze zaujaty nejsem, dele jsem vydrzel u Nokii, ovsem firmware, PC Suite a pozdeji vydrz baterky, to byla hruza. Chtel jsem jit do SE, ale myslim, ze bych si nezvykl na ovladani (kdo je nauceny na Nokii, tak se uz sotva predela) a navic ten fotak, to porad neni ono, tak jsem si koupil uplne neco jineho a sice Blackberry na eBayi Ovsem znovu opakuju Nokia 6230 rules, i kdyz teda fotak ani display neni idealni, ale hlavne ze vydrzi, dobre se ovlada a zvladne vsechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  01. 08. 2006 09:29

Ja mel dost Nokii, naposledy 6230, a s ovladanim SE nemam problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STANDA  |  05. 08. 2006 18:37

Asi proto, že je to taková chyba, tak má joy i nová N73 viď ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 06:53

na poli dumb phones suhlas,aj ked 6233 je slusny konkurent w810i,skoda ze neprisiel na vianoce,ale to video je slusne, aj SE by sa mohol tiez uz naucit za tie roky,btw. z k750i sa vacsinou prejde na k800ipodla mna,makro a minimalizacia javy su silne zbrane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 01:00

Osobne by som dal este bod za multitasking, inak je jasne ze ma k800i navrch ,mail.Klient,obmedz.Javy-max velkost 1apl, reg.Podsvietenia,pretacanie videa, atd
6233 ako midend je konkurent w810i, ktory by mal co robit na remizu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odklizec  |  01. 08. 2006 09:47

Souhlas. Ten javovy multitasking u k800i je velmi podstatna vec. Pro mne teda urcite. Dobrovolne jsem se vzdal symbianu, protoze mne stavala rychlost (pomalost) a nestabilita systemu s nutnosti pomalu kazdy mesic obnovovat ze zalohy. A to nejsem blazen, ktery by mel v mobilu 100 aplikaci. Ale multitask mi proste chybi :( Takze mam velke cukani vymenit soucasny w800i za k800i. Ovsem velke minus je pro mne novy format pametovych karet. Tohle mne osobne stve uplne strasne! Neda se koupit vetsi jak 1GB karta a i ta 1GB karta dnes stoji tolik, kolik jsem nedavno dal za 2GB kartu MMS Duo. Takze to je pro mne osobne velke minus. Nesnasim tyhle hry s pametovyma kartama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim9  |  01. 08. 2006 16:33

No zdravim zajimala by mne ta vas zkusenost se symbiantem kontretne co to bylo za OS a jakej to byl telefon , ja mam 3230 verze os 7 ,multitask tam jede v pohode jak pro programy na jave taky i u pogramu pro os7 muzu mit treba zapnutych 5 programu na jave a 5 na os 7 a jede to v pohode ten telefon mam uz cca 4 mesice,a od te doby jsem nemnel nutnost ho restartovat do zakladniho nastaveni mam v nem cca 30 programu pro os 7 a 10 pro javu,doufam ze tim nepokazim radost priznivcu k800 ze jejich novej mobil za 11 000 tacu umi prevratnou novinku multitask.
Ps: kdo neveri staci se mrknout sem http://www.volny.cz/radim-9/M.ZIP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  01. 08. 2006 20:37

Moje "stařičká" N7650 zvládá multitasking bez potíží a nikdy jsem nemusel nic obnovovat ze zálohy a to jsem měl tenhle MT z jedné z prvních dodávek, které do ČR dorazily, takže je to opravdu stařičký foun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim9  |  02. 08. 2006 09:34

N 7650 neni staricka je to perfektni telefon mnej jsem ho jako prvni z rady s 60 bouzel mi odeslo graficke jadro(. ale do doby dokud jel jsem nemnel vubec potrebu se divat po jinem i dneska umi mnohem vic nez nektere soucasne telefony bez s60.
kdyby nokia vydala reedici ve ktere by zvetsila vykon cpu,zvedla pamet a pridala memory slot,vylepsila displej aspon na 65 000 barev tak bych si ji koupil znovu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  02. 08. 2006 00:15

Vazne by me zajimalo, co se musi s mobilem delat, aby se musel kazdy mesic obnovovat ze zalohy. Pouzivam S60 osmy mesic bez nutnosti cokoliv obnovovat nebo hardresetovat. Dalo by se to nejak pro vystrahu ostatnim upresnit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  01. 08. 2006 00:23

Takovehle clanky po flame primo volaji.  Jinak ja osobne bych K800i vytknul JEN 2 veci k absolutni dokonalosti...a to design, ktery podle me neni nic moc (to 6233 v cerne variante je 3x hezci) a zase absence EDGE. Ja vim, ja vim...ted mi spousta lidi na to rekne K790i. Ale ne, chci i 3G, i EDGE najednou! Dale verim tomu, ze K800i bude rychlejsi nez 6233. Myslim tim rychlost menu a reakci telefonu. Uz jsou pryc ty casy, kdy Nokia delala nejrychlejsi telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mato  |  01. 08. 2006 01:07

Plus vga video a prehliadac dokumentov a je to delo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xko  |  01. 08. 2006 00:18

K800 mám dva dny a jsem plně spokojenej ... jediné co mi vadí je ta krytka objektivu, nosím telefon po kapsách a bojím se abych jí neurval až budu telefon rvát ven ... no uvidíme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor