Nokia 6630: říkají, že je inteligentní (velký test)

Diskuze čtenářů k článku

Zdenda  |  01. 12. 2009 20:19

Používám tohoto sněhuláka už téměř pět let a nemůžu si ztěžovat. Má vše, co potřebuju a i v dnešní době je dobře použitelný - 3G atd. Nemá smysl se ho zbavovat za pár korun, poskytne mi stejně a možná víc funkcí než dnešní telefony střední třídy, snad kromě foťáčku. Tuhle hrušku neboli sněhuláka můžu jen doporuřit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Regina004  |  28. 01. 2007 16:55

Táta jede do Prahy a ptá se mě jakej chci koupit mobil. Mám si koupit N 6630?? Nebo radši 6600???????? Nevím si rady.... ale jeden z nich určitě chci. Jakej teda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 06. 2008 15:07

určite 6630 má mnohem lepší výbavua je rýchlejší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.MGabora@seznam.cz  |  01. 10. 2006 16:42

Může my někdo poradit kde odblokovat nokii 6630.Děkuji za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  15. 03. 2006 16:04

Ahoj.Používá někdo na 6630 navigaci TOMTOM? Jak to běží?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Renata  |  02. 03. 2006 09:22

Ja jsem velice spokojena.Liby se mi i ten tvar,takovy telefon jsem dlouho hledala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI (novy)  |  02. 03. 2006 19:51

Taktak!
Na tvar si zvykám (nemusej mít všichni stejný hadry jak v korejský škole, žejo?) a umí to psí kusy. Nikdy by mě nenapadlo že si koupím Nokii ale zatím nemůžu říct ani popel... BT hned napoprvé, Opera v Javě taky lítá, modem na NET chodí jak hodiny..., při paušálu Datanonstop streamovaný rádio (a třeba z tramtárie-tak jakejpak nedostatek s NEvestavěným FM...) a jelikož jsem ji včera koupil za 7000,- a novou s 24 měs. zárukou..., pchi!
Join The Phone!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladič  |  12. 12. 2005 21:58

Sežere mě to tu kartu? bude to fungovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jumbo225 (novy)  |  14. 10. 2005 09:22

mam mensi problem, nedavno se mi zrusila ma SX1 a tak si potrebuju koupit novej mobil. Uvazuji o 6230i a 6630. oba sou to vazne super mobily.muj pohled na vec je asi takovy, ze 6230i je velice slusne vybavena po strance funkcni a i celkem spolehliva. na druhou stranu 6630 ma symbian a skvely !veliky! display - na jaky su zvyklej treba z prave te SX1. nema ale Irda! to me vazne trochu zklamalo..
Kdybyste mi treba napsali svuj nazor byl bych vdecny. Nejake musky a zkusenosti, ktere by mi mohli pomoct se rozhodnout..nejedna se, na studenta, o malou investici, tak si to chci dore promyslet..:)
diky moc Jumbo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jumbo  |  14. 10. 2005 09:14

mam mensi problem, nedavno se mi zrusila ma SX1 a tak si potrebuju koupit novej mobil. Uvazuji o 6230i a 6630. oba sou to vazne super mobily.muj pohled na vec je asi takovy, ze 6230i je velice slusne vybavena po strance funkcni a i celkem spolehliva. na druhou stranu 6630 ma symbian a skvely !veliky! display - na jaky su zvyklej treba z prave te SX1. nema ale Irda! to me vazne trochu zklamalo..
Kdybyste mi treba napsali svuj nazor byl bych vdecny. Nejake musky a zkusenosti, ktere by mi mohli pomoct se rozhodnout..nejedna se, na studenta, o malou investici, tak si to chci dore promyslet..:)
diky moc Jumbo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viper  |  23. 09. 2005 15:28

Prosím někoho kdo sychronizuje s Outlookem, synchronizují se také poznámky z diktafonu jako hlasové "Notes" do Outlooku? To umí ActiveSync s PocketPC a jakmile si na to zvyknete tak není cesty zpět.

Dík, Vip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokiák  |  23. 09. 2005 13:16

Tyto dvě nokie mají stejnou cenu....... hustý......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.i.l.a.n.  |  22. 09. 2005 11:22

Nahodou me se vzhled 6630 libi!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobo  |  29. 07. 2005 17:58

Poridil jsem si Nokia6630 blokovany na Vodafone Ireland. V rijnu se z Irska vracim a celkem me desi, ze nemuzu at hledam jak hledam najit nekoho kdo by mi ho odblokoval. Nevite nekdo o nekom? Predem dekuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mejdzr  |  04. 07. 2005 13:06

Taky by me docela zajimalo jestli ma tahle nokie usb mass storage. Chtel bych to poutivat jako prenosny flash disk. (Zlatej n-gage, kdyby se z nej normalne volalo a nebylo to takovy padlo, tak ho mam dodnes). Muze se nekdo ozvat, kdo vlastni 6630 ohledne toho pripojeni ke kompu???? DIK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwon  |  12. 06. 2005 11:19

Ten kram nema mass storage ? ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LC  |  13. 04. 2005 21:43

Mno tak tento design je des .... ten otrasny vyklenok nad diplay. si moze dovolit taiwanec - mileticka, ale nie svetovy vyrobca. Moje SDA nie je model-ka, ale rozhodne lepsie ako toto ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stevo  |  14. 03. 2005 14:22

Zdravim

AKo je to naozaj s tymi kartami,na off. strankach NOKIE je ze staci RS MMC,nie DV.

Vdaka za radu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rzboril  |  14. 03. 2005 12:05

Mám tenhle telefon.Kdo se chce na něco zeptat,tak rád opovím na mail rzboril@seznam.cz.
Někdo se v příspěvku ptal na diktafon-ano externí aplikace je a jde nahrávat až po zaplnění zvolené paměti.Mám ho 14dní a ani jednou se nezasekl ani nerestartoval.Instaluji mažu denně,fotím skoro deně,wapuji a internetuji skoro deně.vydrží déle než známého siemens SX ve stejné lokalitě a četnosti používání.T-mobile,firm.:3.45.111,moje mobilografie 5110,6110,7110,6310i,6610,7250i,6630.
Jo a ten snímač nahoře je na světlo-Rožíná klávesnici aztlumí displej ve tmě,přes den mění intenzitu podsvícení displeje a možná i jas. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SsyCak  |  23. 03. 2005 12:49

doufam ze mluvis pravdu, protoze si chci 6630 koupit... jenom me sere to radio.. jinak je to podle me naprosto bezchybnej telefon, kterej ma vsechno, co potrebuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  10. 03. 2005 15:34

mají v gsmobil.cz, funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  28. 02. 2005 21:54

Umi uz nekdo odblokovat 6630?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misosp  |  29. 07. 2005 12:19

Konecne dobra otazka:) Zatial asi nie a chvilku to urcite potrva.Ak sa vam to podari ozvite sa:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  14. 05. 2007 11:08

odblokace Nokia 6630 je již konečně možná
odblokování provádíme na počkání
info@odblokovanitelefonu.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NokiaMan  |  05. 02. 2005 03:55

...mne teda ani omylem! BTW v clanku neni ani zminak, ze nestaci libovolna RS MMC karta, ale RS DV MMC..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cedric  |  25. 02. 2005 17:42

BUZZERANTI nokiacký... Pane Lutonský, že přístroj požere pouze kartu mmc dv Samsung jste jaksi nezmníníl,,.-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukina  |  04. 02. 2005 19:55

1. Jak je to s rychlostí obou telefonů (práce s telefonem a psaní sms). mám zkušenosti s 6630.
2. jaká je výdrž.
3. osobně jaký telefon je uživatelsky příjemější. (je to pro mě důležité, např. SE jsou určitě skěvlé tel, ale mě nevyhovují  stylem ovládání)
Zajímal by mě názor uživatelů, kteří opravdu telefony vyzkoušeli. děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyDog  |  13. 02. 2005 14:39

Jo ty mas zkusenosti z 6630? Tak mi prosim rekni tvoje dojmy. Rozhoduju se mezi 6600 a 6630, tak bych chtel poradit. Jiny vyhovujici telefon jsem nenasel. DIKY MOC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyDog  |  22. 01. 2005 00:19

No.. Jak jsem si ty clanky procital asi hodinu neli viv, tak si myslim ze spousty zvas zavidi... Ne ze bych byl fanda do nokii, ale to co tu kecate to je hruza. Ja sam jsem jeste Nokii nemel, mam radsi siemens, ale zamyslete se co tu povidate.... I kdyz ma n6630 par chybicek, tak se nokii fakt povedla a cena urcite klesne n6600 taky zacala draze a kolik stoji ted.... No... Zdarec zavistivci....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyDog  |  22. 01. 2005 00:22



Ježiš... Omlouvam se ze to tu je tolikrat, ale porad mi to psalo nejakou chybu.... Diky za pochopeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyDog  |  22. 01. 2005 00:19



No.. Jak jsem si ty clanky procital asi hodinu neli viv, tak si myslim ze spousty zvas zavidi... Ne ze bych byl fanda do nokii, ale to co tu kecate to je hruza. Ja sam jsem jeste Nokii nemel, mam radsi siemens, ale zamyslete se co tu povidate.... I kdyz ma n6630 par chybicek, tak se nokii fakt povedla a cena urcite klesne n6600 taky zacala draze a kolik stoji ted.... No... Zdarec zavistivci....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyDog  |  22. 01. 2005 00:13



No.... Jak jsem si vsechny nazory procital, asi tak hodinu jestli ne dele, tak se mi zda ze mnoho lidi jen te n6630 jenom zavidi... Ne ze bych byl z nokie nejaky blazen. Sam jsem ji jeste nikdy nemel mam radsi siemensy, ale ty kecy co tu jsou to je fakt hruza. Zamyslete se co tu vlastne povidate. Zavidivci!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wormhole  |  11. 01. 2005 10:19

Co myslíte, půjde cena dolů? 6600 taky stála 18 000 a za rok jen 10 000. Bude to tak i u 6630 ??? Za 11 500 Bych ji i bral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyDog  |  22. 01. 2005 00:20

No.. Jak jsem si ty clanky procital asi hodinu neli viv, tak si myslim ze spousty zvas zavidi... Ne ze bych byl fanda do nokii, ale to co tu kecate to je hruza. Ja sam jsem jeste Nokii nemel, mam radsi siemens, ale zamyslete se co tu povidate.... I kdyz ma n6630 par chybicek, tak se nokii fakt povedla a cena urcite klesne n6600 taky zacala draze a kolik stoji ted.... No... Zdarec zavistivci....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wormhole  |  11. 01. 2005 10:19

Co myslíte, půjde cena dolů? 6600 taky stála 18 000 a za rok jen 10 000. Bude to tak i u 6630 ??? Za 11 500 Bych ji i bral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DragonxXx  |  08. 03. 2005 16:55

Jukni na http://haier.satron.cz/p/15638/Nokia-6630.html   za 12999 uz je docela solidni,nemyslis???
Od tam ji budu mit i ja.Doufam,ze uz zejtra prijde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  05. 01. 2005 18:45

dd, nejak jsem si az ted uvedomil ze n6630 zvlada WDCMA. Bezi na tom i eurotelí WDCMA? Nebo je to jina specifikace CDMA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaydoo  |  05. 01. 2005 15:41

Mna by zaujimalo, ako dlho vam vydrzi bateria v telefone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapo  |  01. 01. 2005 14:31

Pry chytry mobil? Je to velmi tezky a neforemny mobil, navic s odpudivim designem, ktery se muze libit jen hrstce pochlebovacu. S tou chytrosti to neni tak horke, fotky dela mizerne a displej je ubohy, jako u ostatnich nokii-hrube rozlideni-SE ma dvojnasobek bodu na cm2displeje, nokie ma jen 65000barev-SE ma 250000barev. Mohl bych pokracovat, ale zbytecne se timto zmetkem od nokie zabyvat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaRCuS  |  15. 12. 2004 22:17

zajima mne, proc tak vychvalujete stereo mp3 u n6630, vzdyt  sx1 ho umí taky, uz rok a nikdo se nad tim tak nepozastavuje, skutecne zacinam mit pocit ze autor tihne k nokiim , např z tabulky velikosti a váhy v článku vyplívá že 6630 není mezi smart telefony lehky ale 3 nejtěžší, a s malou velikostí bych se taky moc neoháněl.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 15. 12. 2004 22:38

Nemyslím si, že Nokii chválíme. Upozorňuji, že MP3 lze konečně poslouchat stereo - a to není kompliment.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaRCuS  |  15. 12. 2004 23:08

no dobrá, možna jsem zamilovanej do sx1, nobo sem si neuvedomil ze to stereo neni tak rozšíreny,
sorry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wormhole  |  10. 01. 2005 17:32

hey nic proti ale už i archivní kousek od nokia 5510 měla stereo mp3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  07. 10. 2006 15:37

O to prave je ... nechapu jak Nokie muze dat mono prehravani mp3 do telefonu, nechci byt sprosty tak to redeji necham bez komentare ... ale sunka za par stovek hraje stereo a dat do 6600, 6630 mono? No to nevim, to tak dat pesti tomu kdo to tam navrhl, protoze diky tomu ze to hraje mono jsem si nekoupil 6630 ani 6600 proc taky ... jinak nokie dela redukci na 3.5Jack za 400, ja si sputny ustrihl a napajel Jack sam a stalo me to cca 15kc. Mam 6610 (ma jen radio)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  10. 12. 2004 10:53

preji pekny den
mate nekdo odzkouseno jak funguje synchronizace s outlookem (adresy, diar, poznamky a ukoly)
jestli tam jsou nejaka omezeni nebo je to 1:1
dekuji za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlk  |  08. 12. 2004 21:51

Samotneho me to nenapadlo,ale cetl jsem clanek ve kterem zkouseli videotelefonii a ono to s nokii 6630 nejde,protoze ma jen jeden fotak a to na zadni strane (jedina moznost je s dodatecnym stojanem)... Jsem v oblasti,kde uz funguje UMTS a uvazuju o koupi telefonu,tak by se mi hodily podrobnejsi recenze nejakych UMTS telefonu (samsung Z110,sonyericsson V800,atd..),budete se temto telefonum take venovat,ikdyz v CR UMTS zatim nefunguje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:25

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 11. 2004 21:24

NOKI 6630 IS GOOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  25. 11. 2004 13:47

bože to čo je za kretena neviem na čo to tam pcha 10 krat po sebe trepe niečo o infra a pritom tam infra ani nie je taký ubožiak potom normalny človek si to čita pozre na takéto niečo si povie ved to je horsie ako 3310 fotak nepoužitelny sak ani teraz nemam fotak neda sa to posielat do kompu takže na čo mi to je na nič 3310 je este stale dobrý phone a ostane pri a to všetko kvoli takýmto fakt kokotom 103 prispevkov tu je a z toho 70 ich napíse nejaký zmetený kokot no brut takych do ustava dementov :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Klement  |  19. 11. 2004 11:37

S tím foťákem souhlasím, je na prd. Snímač je navíc pomalý. Když chcete něco vyfotit, nesmí se vám klepat ruka, nesmíte cuknout a držet ho pevně. Jinak jsou fotky "máznutý". Je to větší rozlišení a snímači trvá, než se všechny body vykreslí. Proto je dlohá doba expozice a proto je pravděpodobnější, že během snímání se foťák pohne a fotka je máznutá. Pokud někdo tvrdí, že tyhle fotky jsou k něčemu použitelný, pak je to člověk, který nikdy neviděl fotku, televizi a nikdy nebyl v kině. Protože 6630 nemá vážně s kvalitním snímkem nic společného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 11. 2004 21:25

Pro Majlana, Haryho a Klementa - zkrátka pro úchyla, který diskutuje sám se sebou a ukájí se nad tím,že pomlouvá Nokii 6630
Tato Nokie ještě není na trhu není, tak mi laskavě sděl, kde jsi přišel k tolika zkušenostem.
Pak by mě zajímalo, jak může špatně této Nokii fungovat Infra, když žádné nemá!!!!
Zajdi si na WC a spláchni se tam, anebo se vzpamatuj ze svého mindráku z nejlepších a nejúspěšnějších!
Já už se nemůžu dočkat, až si 6630 koupím.
Věřím, že mi to milé 195.113.118.xxx přeješ!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
detik  |  01. 12. 2004 18:06

ty fotky jsou zatím jedny znej co do telefonu, ještě si počkám na N3230 pokud Nokie splní co se o 3230 psalo, tak to bude hodně dobrý telefon za slušný peníze. taky  by mě zajímalo že jako levnější telefon bude mít IRDA a radio ve stereu. Je jenom škoda že ostatní výrobci se do Symbianu nějak nehrnou čím víc chytrých telefonů tím lépe  zatím se mi zdá že jím ujíždí trošičku vlak 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hary  |  19. 11. 2004 11:26

Nokia 6630 má špičkový design, super funkce, ale to platí do té doby, než ho opravdu poznáte. Má dost nepohodlný ovládání, to by možná tolik nevadilo, hodně dělá taky zvyk, ale to, čím se nejvíc chlubí (megapixelový foťák) je prakticky nepoužitelné. Snímač bych odhadoval na nějaký prototyp nekvalitního CMOSu. Fotky zkrátka jsou samej šum. (možná to znáte; při menším světle se míchaj různý barevný částečky a fotka je pak celkem nic moc). Foťák je dobrej při ostrém slunečním záření, ale jak se byť jen trošku přišeří, NOKIA to nebere. Jasný, co by se dalo čekat od foťáku v mobilu, ale tohle je příliš. S tímhle se dostaví vztek a žádná radost, takovejhle foťák v mobilu je horší, než nic. Nemá to codočinění s prohlíženíhodnou fotografií. Jsou fakt nekoukatelný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  11. 04. 2005 13:01

plne souhlasim s Martinem!
s narokama ktery mate byste neuspeli ani s nekterejma digitalama na trhu
uvedomte si ze to je hlavne mobilni telefon a zadny fotak
fotky se pri dobrem svetle daji plne vyuzit! vlastnim tento mobil po x mobilech s "fotakem" a konecne muzu s klidem fotit aniz bych si pripadal jak cernoch  v solarku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majlan  |  19. 11. 2004 11:15

Tohle je jeden z nejhorších mobilů na trhu, pozor: Blbne. Je to k vzteku s ním pracovat, hodí se možná tak pro uživatele, kteří chtějí pouze psát SMS a volat. Jinak je tam všechno řešený dost obtížně a uživatelsky nepřátelsky slangově flaj-flaj. Pro vás, kteří chcete využívat funkce typu GPRS, infra, Bluetooth apod., sem nemiřte! Pozor, fotky jdou jen posílat takže jestli si myslíte, že budete fotit mobilem a pak si ho v pohodě připojíte ke kompu a přesunete fotky z mobilu, budete mít mnoho problémů (testováno na 6-ti různých PC, funguje to nespolehlivě!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majlan  |  19. 11. 2004 11:15

Tohle je jeden z nejhorších mobilů na trhu, pozor: Blbne. Je to k vzteku s ním pracovat, hodí se možná tak pro uživatele, kteří chtějí pouze psát SMS a volat. Jinak je tam všechno řešený dost obtížně a uživatelsky nepřátelsky slangově flaj-flaj. Pro vás, kteří chcete využívat funkce typu GPRS, infra, Bluetooth apod., sem nemiřte! Pozor, fotky jdou jen posílat takže jestli si myslíte, že budete fotit mobilem a pak si ho v pohodě připojíte ke kompu a přesunete fotky z mobilu, budete mít mnoho problémů (testováno na 6-ti různých PC, funguje to nespolehlivě!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majlan  |  19. 11. 2004 11:15

Tohle je jeden z nejhorších mobilů na trhu, pozor: Blbne. Je to k vzteku s ním pracovat, hodí se možná tak pro uživatele, kteří chtějí pouze psát SMS a volat. Jinak je tam všechno řešený dost obtížně a uživatelsky nepřátelsky slangově flaj-flaj. Pro vás, kteří chcete využívat funkce typu GPRS, infra, Bluetooth apod., sem nemiřte! Pozor, fotky jdou jen posílat takže jestli si myslíte, že budete fotit mobilem a pak si ho v pohodě připojíte ke kompu a přesunete fotky z mobilu, budete mít mnoho problémů (testováno na 6-ti různých PC, funguje to nespolehlivě!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majlan  |  19. 11. 2004 11:15

Tohle je jeden z nejhorších mobilů na trhu, pozor: Blbne. Je to k vzteku s ním pracovat, hodí se možná tak pro uživatele, kteří chtějí pouze psát SMS a volat. Jinak je tam všechno řešený dost obtížně a uživatelsky nepřátelsky slangově flaj-flaj. Pro vás, kteří chcete využívat funkce typu GPRS, infra, Bluetooth apod., sem nemiřte! Pozor, fotky jdou jen posílat takže jestli si myslíte, že budete fotit mobilem a pak si ho v pohodě připojíte ke kompu a přesunete fotky z mobilu, budete mít mnoho problémů (testováno na 6-ti různých PC, funguje to nespolehlivě!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majlan  |  19. 11. 2004 11:15

Tohle je jeden z nejhorších mobilů na trhu, pozor: Blbne. Je to k vzteku s ním pracovat, hodí se možná tak pro uživatele, kteří chtějí pouze psát SMS a volat. Jinak je tam všechno řešený dost obtížně a uživatelsky nepřátelsky slangově flaj-flaj. Pro vás, kteří chcete využívat funkce typu GPRS, infra, Bluetooth apod., sem nemiřte! Pozor, fotky jdou jen posílat takže jestli si myslíte, že budete fotit mobilem a pak si ho v pohodě připojíte ke kompu a přesunete fotky z mobilu, budete mít mnoho problémů (testováno na 6-ti různých PC, funguje to nespolehlivě!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majlan  |  19. 11. 2004 11:15

Tohle je jeden z nejhorších mobilů na trhu, pozor: Blbne. Je to k vzteku s ním pracovat, hodí se možná tak pro uživatele, kteří chtějí pouze psát SMS a volat. Jinak je tam všechno řešený dost obtížně a uživatelsky nepřátelsky slangově flaj-flaj. Pro vás, kteří chcete využívat funkce typu GPRS, infra, Bluetooth apod., sem nemiřte! Pozor, fotky jdou jen posílat takže jestli si myslíte, že budete fotit mobilem a pak si ho v pohodě připojíte ke kompu a přesunete fotky z mobilu, budete mít mnoho problémů (testováno na 6-ti různých PC, funguje to nespolehlivě!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majlan  |  19. 11. 2004 11:15

Tohle je jeden z nejhorších mobilů na trhu, pozor: Blbne. Je to k vzteku s ním pracovat, hodí se možná tak pro uživatele, kteří chtějí pouze psát SMS a volat. Jinak je tam všechno řešený dost obtížně a uživatelsky nepřátelsky slangově flaj-flaj. Pro vás, kteří chcete využívat funkce typu GPRS, infra, Bluetooth apod., sem nemiřte! Pozor, fotky jdou jen posílat takže jestli si myslíte, že budete fotit mobilem a pak si ho v pohodě připojíte ke kompu a přesunete fotky z mobilu, budete mít mnoho problémů (testováno na 6-ti různých PC, funguje to nespolehlivě!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majlan  |  19. 11. 2004 11:15

Tohle je jeden z nejhorších mobilů na trhu, pozor: Blbne. Je to k vzteku s ním pracovat, hodí se možná tak pro uživatele, kteří chtějí pouze psát SMS a volat. Jinak je tam všechno řešený dost obtížně a uživatelsky nepřátelsky slangově flaj-flaj. Pro vás, kteří chcete využívat funkce typu GPRS, infra, Bluetooth apod., sem nemiřte! Pozor, fotky jdou jen posílat takže jestli si myslíte, že budete fotit mobilem a pak si ho v pohodě připojíte ke kompu a přesunete fotky z mobilu, budete mít mnoho problémů (testováno na 6-ti různých PC, funguje to nespolehlivě!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majlan  |  19. 11. 2004 11:15

Tohle je jeden z nejhorších mobilů na trhu, pozor: Blbne. Je to k vzteku s ním pracovat, hodí se možná tak pro uživatele, kteří chtějí pouze psát SMS a volat. Jinak je tam všechno řešený dost obtížně a uživatelsky nepřátelsky slangově flaj-flaj. Pro vás, kteří chcete využívat funkce typu GPRS, infra, Bluetooth apod., sem nemiřte! Pozor, fotky jdou jen posílat takže jestli si myslíte, že budete fotit mobilem a pak si ho v pohodě připojíte ke kompu a přesunete fotky z mobilu, budete mít mnoho problémů (testováno na 6-ti různých PC, funguje to nespolehlivě!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Re: otázka Re  |  19. 11. 2004 11:09

Nokie 6630 je poruchová a nefunguje správně v místních lokálních sítích, tj. chybně sladuje. Je docela blbý, že blbne, např. uprostřed přenosu přes Infra se přeruší, megapixelový foťák dosahuje téměř uspokojivých snímků při špičkových podmínkách. Značné omezení spadá na přenos fotografií, lze to pouze přes síť. To se nejvíc líbí operátorům, když fotky pěkně přes síť a ne do kompu. Je to mobil na hovno, Nokie jsou všechny na hovno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Re: otázka Re  |  19. 11. 2004 11:09

Nokie 6630 je poruchová a nefunguje správně v místních lokálních sítích, tj. chybně sladuje. Je docela blbý, že blbne, např. uprostřed přenosu přes Infra se přeruší, megapixelový foťák dosahuje téměř uspokojivých snímků při špičkových podmínkách. Značné omezení spadá na přenos fotografií, lze to pouze přes síť. To se nejvíc líbí operátorům, když fotky pěkně přes síť a ne do kompu. Je to mobil na hovno, Nokie jsou všechny na hovno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Re: otázka Re  |  19. 11. 2004 11:09

Nokie 6630 je poruchová a nefunguje správně v místních lokálních sítích, tj. chybně sladuje. Je docela blbý, že blbne, např. uprostřed přenosu přes Infra se přeruší, megapixelový foťák dosahuje téměř uspokojivých snímků při špičkových podmínkách. Značné omezení spadá na přenos fotografií, lze to pouze přes síť. To se nejvíc líbí operátorům, když fotky pěkně přes síť a ne do kompu. Je to mobil na hovno, Nokie jsou všechny na hovno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Re: otázka Re  |  19. 11. 2004 11:09

Nokie 6630 je poruchová a nefunguje správně v místních lokálních sítích, tj. chybně sladuje. Je docela blbý, že blbne, např. uprostřed přenosu přes Infra se přeruší, megapixelový foťák dosahuje téměř uspokojivých snímků při špičkových podmínkách. Značné omezení spadá na přenos fotografií, lze to pouze přes síť. To se nejvíc líbí operátorům, když fotky pěkně přes síť a ne do kompu. Je to mobil na hovno, Nokie jsou všechny na hovno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Re: otázka Re  |  19. 11. 2004 11:09

Nokie 6630 je poruchová a nefunguje správně v místních lokálních sítích, tj. chybně sladuje. Je docela blbý, že blbne, např. uprostřed přenosu přes Infra se přeruší, megapixelový foťák dosahuje téměř uspokojivých snímků při špičkových podmínkách. Značné omezení spadá na přenos fotografií, lze to pouze přes síť. To se nejvíc líbí operátorům, když fotky pěkně přes síť a ne do kompu. Je to mobil na hovno, Nokie jsou všechny na hovno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Re: otázka Re  |  19. 11. 2004 11:09

Nokie 6630 je poruchová a nefunguje správně v místních lokálních sítích, tj. chybně sladuje. Je docela blbý, že blbne, např. uprostřed přenosu přes Infra se přeruší, megapixelový foťák dosahuje téměř uspokojivých snímků při špičkových podmínkách. Značné omezení spadá na přenos fotografií, lze to pouze přes síť. To se nejvíc líbí operátorům, když fotky pěkně přes síť a ne do kompu. Je to mobil na hovno, Nokie jsou všechny na hovno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Re: otázka  |  19. 11. 2004 11:03

Nokie jsou všechny na hovno, protože nemaj krytý kontakty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Novotny  |  16. 11. 2004 21:59

Vazeny pane Lutonsky, dekuji za podrobnou recenzi. Nicmene jako uzivatel PDA PALM T se neorientuji v moznostech OS Symbian - v rozsiritelnosti telefonu.

Velmi na svem PDA vyuzivam diktafon k zaznamenavani prednasek a nejsem s to odhadnout, zda omezeny diktafon recenzovane Nokie pujde rozsirit nejakou externi aplikaci, aby se vyrovnala moznostem PALMu.

Domnivate se, ze toto reseni je mozne, pripadne existuje jiz nejaka aplikace, ktera by nahravani delsich poznamek nejlepe na jedno tlacitko umoznovala?

Dekuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapo  |  07. 11. 2004 13:02

Bravo autore, 6630 je maly a lehky, SE S700 velky a tezky, jak jste slovutne vydedukoval. Pritom jsou tyto dva parametry naprosto srovnatelne. JSTE AGENT nokie?  Ze ne? Tak to lzete. A od tohoto se odviji vase hodnoceni toho nemozneho kramu nokie, ktery vynasite do oblak, a zcela perfektniho mobilu S700. Jen tak dal, my uz vas zname. A neberte si to osobne, je to fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 07. 11. 2004 13:23

Proboha, kolik je vám let? Pokud už umíte číst, napřed si prosím před napsáním podobného příspěvku aspoň přečtěte článek, ke kterému reagujete:

"Když se na Nokii 6630 budeme dívat jako na mobil, je to velmi velké a středně těžké zařízení. Při pohledu ze skupiny smartphonů a komunikátorů ale před sebou rázem máme malý a lehký přístroj. Všechno je totiž relativní."

Kde hodnotím S700 jako smartphone a komunikátor a tvrdím, že je z tohoto pohledu těžký? Nikde, protože S700 není smartphone ani komunikátor.

Kromě toho třeba Nokia 6630 váží 127 g, Sony Ericsson S700 137 g. Chcete něco dodat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapo  |  07. 11. 2004 16:05

Pro vas uz nic, nic byste nepochopil. Pro me je 127 a 137 g stejna vaha, pro vas je to jedno lehke, druhe tezke. A rozmery to same. Holt kadrova pristup ala nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 07. 11. 2004 16:34

Tady bych ztrácel čas. Zkuste si článek a můj příspěvek přečíst ještě jednou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Kerry  |  11. 11. 2004 02:55

Svoje myslenky si nech pro sebe, nikoho tady tvoje tupe myslenky a hodnoceni nezajimaji....
Just go away from here. You can do much better stuff without making people pissed off....go and watch TV, maybe there you will see something interesting....Just get the F..k out from here!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Kerry  |  11. 11. 2004 02:56

Panove, to bylo pro uzivatele s jmenem KAPO...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapo  |  17. 12. 2004 22:07

Debile, ty se jmenujes tak Vaska bolsevik, a myslenky mas tupe ala nokie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kail  |  14. 01. 2005 21:04

Ty si snad ten nejjednodušší člověk se kterym jsem si kdy psal!Ty seš tak tupej až to bolí!!!!!!Ty tak strašně moc nenávidíš nokii že ani nejsi schopen objektivního hodnocení.......A co jsi to mlel za kraviny s tou s700i?Pan Lutonský tam psal že 6630 je mezi normálnímy telefony velká a těžká,ale mezi chytrýma a inteligentníma telefonama že je malá,tak co tě sere?Ty si snad myslíš že s700i je chytrej nebo co?Tak to teda neni,je to naprosto jednoduchej telefon a mimochodem jak vůbec můžeš tyto dva telefony srovnávat?S700i je naproti 6630 jen hodně předraženej kšunt co se s ní nedá srovnávat!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
???  |  07. 06. 2005 15:38

Ty si snad uplnej magor, ne? Jestli tady nekoho nezajimaji nejake prispevky, tak jen ty tvoje, kdyz nejsi schopen vytvorit si objektivni nazor na vec tak tu nemas co delat. M.L. pise bezvadne clanky, tak se do nich nenavazej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boby.f  |  07. 11. 2004 00:26

 je opravdu škoda že se tam už ta vecička (irda) nevešla a už vůbec nechapu proč veci jako neopakovany budik, 70 ti znakove sms  u takove mašiny a cena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada  |  01. 11. 2004 21:26

Vyzkousel jsem nekolik digitalu, v mobilech, pridavne i samotne fotaky.
A mohu s cistym srdcem konstatovat ze s timto modelem se Nokia posunula o dost vyse.
Opravdu tyto fotky uz jsou pouzitelne a stoji za to.
Doufejme ze casem se toto stane prumerem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rks747  |  02. 11. 2004 20:34

Zřejmě budeš mít pravdu, fotky z N7610 jsou však také již ke koukání, mám jich několik na papíru a vůbec nevypadají špatně, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik (novy)  |  01. 11. 2004 20:12

Idealni stav je pockat si na 9300 nebo 9500 a pro pripad nouze (dovolene apod.) mit v kapse S700 nebo 6230.
Tento, jak nekdo trefne napsal "holici strojek", nebude to prave orechove......  Alespon pro me.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iamScary  |  01. 11. 2004 16:44

Docela me zarazilo to, ze s QuickOfficem nejdou dokumenty editovat, mam N-Gage a QuickOffice tam mam taky - a jde to, to tam davaj nejakou osekanou verzi ci co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  01. 11. 2004 13:29

Jaký máte ne telefon názor vy pane Lutonský?Myslíte si,že je to nejlepší telefon?Hrejí tam MP3 lépe než na N6230?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  01. 11. 2004 19:47

Me by spise zajimalo srovnani s kvalitou MP3 u SX1 (se standardne dodanymi sluchatky).Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 11. 2004 12:42

Super telefon, čekal sem na něj dlouho ale ta cena mě vyrazila dech.. Kdyby to bylo za 15 tak se nedivím, ale hodnotu 20 tisíc to zas nemá...   To je stejný jak kdysi, když vyšel SE t68i - strašná novinka, která stála 20 000 (ani ne po půl roce to byl šrot za sedmičku.... a to neměl hned při nástupu na trh žádnou velkou konkureci narozdíl od N6630)... Prostě předraženo, takže zůstávám u své 3650...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SpiNa  |  01. 11. 2004 13:42

Taky sem si rikal, ze pockam nez se ta nokie trochu slevni, ale problem je v tom, ze Nokie jdou s cenou dolu strasne pomalu. takovej Siemens se slevnuje o dost rychlej.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta cena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta cena vyrazila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta cena vyrazila dych.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta cena vyrazila dych. A

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta cena vyrazila dych. A tiez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta cena vyrazila dych. A tiez zrejme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta cena vyrazila dych. A tiez zrejme dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta cena vyrazila dych. A tiez zrejme dost dlhu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta cena vyrazila dych. A tiez zrejme dost dlhu dobu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta cena vyrazila dych. A tiez zrejme dost dlhu dobu este

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta cena vyrazila dych. A tiez zrejme dost dlhu dobu este ostanem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:05

Ano, aj mne ta cena vyrazila dych. A tiez zrejme dost dlhu dobu este ostanem pri

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  03. 11. 2004 22:06

Aj mne ta cena vyrazila dych. To tiez radsej ostanem u svojej N3650 - zatial staci. Ale keby zlacnili, tak by som aj pouvazoval.  Niektore funkcie by aj celkom bodli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Jalůvka  |  03. 11. 2004 23:33

Dobry den, mohl byste mi prosim sdelit, jakym zpusobem jste do diskuze vlozil predchozich 16 prispevku?  Dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L  |  05. 11. 2004 15:44

no tak to by me taky zajimalo.. ze by jste to stihnul vse za 1min, se mii nezda.... kazdopadne ftipny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Beran  |  01. 11. 2004 09:02

Dříve se Nokia zuby nehty bránila bluetoothu. Nyní nechápu, proč tu není infraport.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hynek  |  24. 11. 2004 16:46

podle noficiálních informací NOKIA upouští od infra u všech nových founů. Pro uživatele ne nejnovějších technologií zpráva nic moc.On ten BT je pohodlnější, ale...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  30. 01. 2005 19:52

... ale nefunguje :))) - nebo spíš jsou s ním problémy, že? souhlas! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nokman  |  31. 10. 2004 23:44

Co to vidím? A co 6230, ta přece taky hraje STEREO a nebo né? Pozor, že STEREO, tak tím myslím jednině přes onen Pop-Port a rozhodně né ten chrláček. Sluchátka to jsou sice humus, ale stereo ještě doufám poznám
PROSÍM i OSTATNÍ o názor jestli STEREO a nebo NEstereo díky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  31. 10. 2004 20:20

"I z něj lze totiž vytočit číslo tísňové linky a dovolat se. Je ale pravděpodobné, že telefon se začne k síti připojovat až po odeslání tohoto čísla; trvá to totiž déle než obvykle."

To jste jako bezdůvodně zkoušel volat na tísňovou linku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 31. 10. 2004 20:29

Bezdůvodně ne, potřeboval jsme vyzkoušet, jak se telefon chová. Samozřejmě jsem to hned, jakmile číslo začalo zvonit, položil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  01. 11. 2004 22:04

Stejně je zneužití tísňové linky trestný čin .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JU  |  28. 01. 2005 23:29

Jak se dá odeslat číslo před připojením do sítě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  31. 10. 2004 15:17

no super, ale niekdotre veci ma stejne pomervene a pri tej cene? Sorry ... fakt radsi n9300, nebo rovnou n9500 (obe maji 80MB disk, CPU bude taky krapet lepsi, na NET+office taky bude lepsi). Rad bych se zeptal p. Lutonskeho, kdy uz konecne bude u SYMBIANu mozne nejak jedoduse zalohovat SMS a maily. Ja vim je program Mesaage SAVER, ale ten napr vytuhne pri posilani 100SMS do TXT, nemluve ze by to rovno flaskal do PC pres BT - proste vytuhne. Kdy bude aplikace umoznuji primi pristup k tel. seznamu (nemam rad velky OUTLOOK) + tel seznam na SIMce + SPRAVAM? Sync. proste neni stale onco.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 31. 10. 2004 16:20

Pro zálohování textovek by se dal použít Nokia Lifeblog. Je to ale možná až příliš silný nástroj, jehož původní smysl je trochu jiný. Přiznám se ale, že jsem nad tím zatím nepátral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikulkajan@seznam.cz  |  31. 10. 2004 17:30

Vyzkoušejte program msgStorer - já ho používám k plné spokojenosti a ještě ani jednou nevytuhl. Zálohuji do txt, kdyz mam zhruba 100 SMS, ktere chci poslat do PC. Mam 7650.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokia 9500  |  02. 11. 2004 01:21

Muzu te poprosit o info kde ho sehnat (msgStorer) ?? Popripade nemohl bys mi ho poslat ?? Nokia9500@seznam.cz
Dik moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  03. 11. 2004 20:16

taky bych poprosil, pokud by to nebyl problem ... pokud to mas nekde po ruce ... fakt nemam cas lozit po netu ... muzu nabidnout treba zase neco jineho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  31. 10. 2004 13:46

Nechci se hádat, ale rychlé sfouknutí výhod SE P910 a P900 pouze lepším diářem a kontakty mě docela naštvalo. Otázka je, jestli je pro každého důležitější EDGE, nebo například mnohem větší display a rozlišení a především dotikový, alfanumerická klávesnice, mnohem lepší výdrž, větší rychlost, UIQ, atp.

Fandím Nokii protože je to jedna z mála světově úspěštných čistě evropských firem vůbec, ale prosím o zpravedlnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 31. 10. 2004 16:24

Tohle nebylo srovnání, potřeboval jsem dvě největší výhody. I potom, co uvádíte, mi ale adresář a organizační funkce přijdou nejzásadnější. Potom ještě výdrž, snad velký dotykový displej (což je ale někdy naopak nevýhody). Ostatní věci jsou už trochu sporné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jetson (novy)  |  02. 11. 2004 13:04

Zůstává otázkou, jestli jsou nesporné technické přednosti SE P910 zároveň výhodou u telefonu. Speciálně dotykový display, jsem vždycky chtěl, ale po zkušenostech s Eurotelím Dataphonem už nikdy více v telefonu. Velmi nepraktické při použití například v pohybujícím se dopravním prostředku a naopak u stolu si vyndám z brašny notebook, který mi nic pidi nenahradí. Tak jako tak, za ty prachy 6630 nebrat i když se mi velmi líbí. Představoval bych si cenu okolo 10kKč a místo foťáku podstatně větší kapacitu baterie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marosh (novy)  |  31. 10. 2004 12:19

6630 má to isté ako SX1 za dvojnásobnu cenu!toto sa Nokii velmi nepodarilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  31. 10. 2004 13:26

Zasadni vec chybi: EDGE! JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marosh (novy)  |  31. 10. 2004 17:28

zásadné veci:rádio,SMS 160 vs. 70 znakov,cena!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  31. 10. 2004 20:34

na smsky je tu program ktory ich krasne oreze (vyhody otvoreneho OS). na radiu je tu original handsfree sada HS-2R, ktora je v uplne v pohode (znama s nadsenim pouzivala k 3100 a potom 6100)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marosh (novy)  |  01. 11. 2004 20:01

ak myslíš NaSMS,tak cez tento program sa nedá odpovedať na SMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  02. 11. 2004 14:06

aquilo jak si krasne protirecis,v clanku t630 vs 6610i jsi rikal,ze 6610i ma nespornou vyhodu integrovaneho radia a ja jsem ti rikal,ze u t630 existuje radio s HF jako BT sada,ktere to slavne radio u 6610i strci kvalitou prijmu hrave do kapsy,je kvalitnejsi nez u 6230a ted tu doporucujes opak...ty jsi vazne silenej nokiista,zamysli se trochu nad sebou,diky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomashl  |  31. 10. 2004 17:28

Příspěvek byl odstraněn, zkuste to případně ještě jednou bez nadávek a osobních výpadů. Redakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marosh (novy)  |  31. 10. 2004 17:47

neviem,kto je tu obmedzený,ale ja to niesom!
tak si len tak pre zaujímavosť zrovnaj 6630 a SX1!no!6630-88%,SX1-89%.6630 je lepšia jedine v tom,že má Symbian 8.0,3G a EDGE a pritom je to horuca novinka,ale SX1 je známy už od od februára 2003,takže teoreticky je to naj mobil už 1,5 roka!
to si robíš prdel,že si šmejd ?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  31. 10. 2004 23:39

Souhlas. Opet "neplnohodnotny" tel. Sakra, to tam uz nemohli dat to radio? Nejaka "tezka" HF sada s radiem me celkem nezajima-jen dalsi vyhozeny prachy. V praci mam  3 (servisni) notebooky. Jsou to Thinkpady od IBM a asi pred rokem a pul staly neco pres 100tis jeden.Ovsem zadnej nema BT,ale zato maj vsichni IrDa a WiFi. BT mam doma v PC a nechci sasit s neustalym prehazovanim BT modulů... Proc nemuze mit 6630 IrDa?
Jedine velike PLUS vidim v EDGE! 3G fce jsou u nas k nicemu. SX1 je pro me zatim stale pouzitelnejsi (zajimave, jak stale odolava konkurenci).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  31. 10. 2004 12:14

Jak píšu ke každé informaci o NOKII 6630, NEJ TELEFON, SUPER !!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  31. 10. 2004 12:08

Redakce ma byt 7 slovo v predchozim mem prispevku, namisto reakce. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  31. 10. 2004 12:02

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  31. 10. 2004 12:03

teda z tý nokie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toblerone  |  31. 10. 2004 11:45

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  31. 10. 2004 10:46

Inteligentni mobil? Sotva. 1) Inteligentni clovek dokaze predat informace i mene vzdelanemu cloveku. 6630 nedokaze predat info mene vybavenemu mobilu, protoze nema IR!
2) Inteligentni clovek dokaze mene inteligentnimu cloveku problem vysvetlovat tak dlouho, az to pochopi. 6630 nedokaze dlouho pracovat. Neco pres 2 h (!) (deklarovane 3 h dosahne jen v idealnich podminkach blizko vysilace) je hodne malo nejen na hovory, ale i na praci. A kdo prohovori mene nez 2,5/den nepotrebuje tak vykonny (a drahy) mobil. JS.


(Reakce za tímto příspěvkem byly odstraněny, netýkaly se tématu článku. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.Gambrinus_Veliky  |  31. 10. 2004 10:53

Když už mluvíš o té inteligenci, tak sem se koukl na tvý stránky a ty moc inteligentně nevypadají......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  31. 10. 2004 11:05

Trochu mimo, ze?
1) O inteligenci je nazev recenze (potazmo oznaceni 6630 Nokii).
2) Proc sem tahas me stranky, jak to souvisi? Ja stranky nedelam ani tomu nerozumim. Tak to dopadlo, kdyz jsem to dal (pry schopnemu) studentovi. Ja taky nepoukazuji na to, jestli mas ciste trenky a ponozky, jestli Ti nesmrdi z pusy, atd. Jsi na MM, jasny?!? JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  31. 10. 2004 11:15

Je to chyba MM (ze, p.ML?), ze zobrazuje odkaz na me www (uz jsem ho smazal)! V registraci je uvedeno, ze bude zobrazen jen podpis a mail. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Micro  |  31. 10. 2004 11:36

z tvého mailu jsem si v poho zjistil adresu stránky :)
Odkaz na tvé www tu nikde není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  31. 10. 2004 11:58

Ale pred chvili tam byl. Zrejme reakce bleskove zareagovala jak na tuto diskusi, tak na mou stiznost v rubrice "prani a stiznosti" a mozna se to zmenilo automaticky po vymazani (mnou) www stran v registraci. Ja sve stranky netajim, ale taky je neprezentuji, kdyz jsou nefunkcni. V kazdem pripade nepovazuji vhodne zjistovat si o nekom cokoliv, co sam neprezentuje. A ze nekdo nema odvahu uvest svuj mail, to nebudu rozvadet. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  31. 10. 2004 12:03

Redakce ma byt 7 slovo v predchozim mem prispevku, namisto reakce. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eoan  |  31. 10. 2004 15:28

Pro redakci: Nezdá se vám, že už to s tou cenzurou přeháníte ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikulkajan@seznam.cz  |  31. 10. 2004 10:16

Děkuji za pěknou a obsáhlou recenzi..
1)  pane Lutonský, nemohl by jste zjistit, jestli u 6630 funguje přenos TCP/IP přes bluetooth. Tzn. brouzdání na internetu (na displeji mobilu) - přes bluetooth připojeno k PC, ktery ma připojeni k internetu, ("internet na mobilu zadarmo"). 
Od dob 7650 a 3650-které to uměly, to v žádném novém telefonu S60 nebylo implementováno. S čím tato funkce souvisí? Jde o implementaci bluetooth?
2)  co takhle udělat recenzi zařízení Yakumo PDA Omikron osobní počítač s mobilem??? Je to docela zajímavé a hlavně dostupné zařízení za 13 tisíc s DPH. Zajímalo by mě, jak si stojí třeba v porovnání s SDA, MDA II,...P910i
Děkuji.
PS: opravdu je škoda, že se nepoužívá ve všech zařízeních jeden typ karet. SD, MMC rsMMC, rsSD, xD, SmartMedia - na co tolik typu karet.... Doufam ze Sony a Nokia brzy pochopí a přejde na SD ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  31. 10. 2004 10:48

To Yakumo by mě taky zajímalo. Vůbec nechápu, proč se tady věnuje prostor spoustě přístrojů, které než dorazí na trh tak zmizí a tenhle přístroj je v prodeji a nic. Jinak dlouho vyhlížím nějakou hračku k nákupu, některé opravdu nejsou špatné, ale nakonec mně nic nepřemluvilo (potřeboval bych chytrý tel. do 100 g, výdrž aspoň 5 dnů, dotykový displej, gprs tř. 10, edge, slušná paměť, usb a kromě všech obvyklých tel. funkcí práci s soubory doc a xls). Kolik let budu ještě čekat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivvan  |  31. 10. 2004 10:53

sony urcite nic nepochopi, memorystick je ich vlastna karta, nebudu tam pchat konkurencnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  01. 11. 2004 16:35

Ale naopak, Sony minulej tyden vstoupilo do sdruzeni Secure Digital - myslim, ze to ma neco spolecnyho (ten vstup) se zamerem prodavat multimedialni produkty svyho vydavatelstvi a sami dobre vedi, ze uzivatelu se zaritenima Sony (a tim padem Memory Stickem) zas tak moc neni. Takze tipuju ze Sony bude mit dobudoucna MS + SD (aspon PDA, do mo bilu nevom, jak se to posklada).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapo  |  10. 11. 2004 22:57

No hlavne, ze baco to pochopi. Ona nokie nema svuj format karet?  A vubec, vdyt je fuk, jaka je to karta, hlavne aby se nemusela ustipovat, jako u nokie, aby se tam vesla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 31. 10. 2004 16:26

1) Jak to co nejrychleji zjistit? Dřív to myslím fungovalo přes Mrouter, že? Jenže ten teď chybí.

2) Postupně se na to chystáme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikulkajan@seznam.cz  |  31. 10. 2004 17:54

1) ano, funguje to přes mrouter a sériové spojení. Po vytvoření sériového spojení (pro synchronizaci) je možné používat připojení k internetu některými aplikacemi v mobilu. Na mé 7650. Vyzkoušel bych prohlížeč v mobilu - jestli jdou prohlížet stránky při spojení s PC. Nemám s novým způsobem propojování nokií zkušenost, ale zřejmě by to chtělo vytvořit sériové spojení. - jestli to vůbec jde. Tohoto připojení umí využívat aplikace Netfront a stICQ a určitě i další...
Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 31. 10. 2004 18:04

Tak to už teď nepůjde, protože mrouter je z PC Suite pryč. Telefon se s počítačem propojuje jinak, sériové spojení se vytváří jen automaticky třeba při synchronizaci nebo z jiné aplikace PC Suite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  01. 11. 2004 08:47

Alebo na xD. Male a rychle (a pomaly uz aj cenovo rovnake ako ostatne typy kariet).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sagemak  |  31. 10. 2004 10:07

Moc pěkný článek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzabr  |  31. 10. 2004 07:35

Myslím ,že pro většinu bude stačit pro rozhodování.Pane Lutonský chci se ještě zeptat:
1.Nedělá nějaké brikule synchronizace s Outlokem (řazení Jméno-Přijmení viz 6230 a.t.d.)
2.Skoušel jste připojení k PC jako modem přes BT (pokud to jde )? Nebylo by možné testnout spojení pře BT jako modem z některým PDA ?
Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 31. 10. 2004 08:20

1) Ne, Series 60 tady nedělá problémy, pro jméno a příjmení má rozdílné kolonky. V nastavení telefonu lze navíc zvolit, jestli se má seznam řadit podle příjmení (standardní nastavení) nebo podle jména.
2) O připojení přes Bluetooth/GPRS píšu, funguje to bez problémů. U Nokií S60 to je navíc hrozně jednoduché nastavit, protože PC si bere APN z telefonu (není třeba inicializační řetězec IP=CGDCONT... v nastavení modemu). PDA s Bluetooth tady nemám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  31. 10. 2004 19:01

Pokud jsem nepouzil program od Nokie (Nokia modem setup ci jak se to jmenuje) a pouzil jsem obecny bluetooth modem, tak jsem ten iniciacni retezec v PC vzdy u N7650 (+cgdcont.....) potreboval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 31. 10. 2004 19:13

A nastavil jste APN v telefonu? Když ho modem nenajde, možná sahá po skriptu. Já ale fakt pokaždé použiju modem, který si po nalezení zařízení nainstalují samy Windows - Standardní modem připojený pomocí technologie Bluetooth. Od Nokie nic neinstaluji. U Siemensu SX1 to nešlo, tam jsem se docela dlouho trápil se skriptem a nastavením; Nokie jsou v tomto ohledu ale úplně bezproblémové telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Hulán  |  01. 11. 2004 11:32

U Siemense SX1 to jede taky hned..

Mám standardní BT ovladače z WinXP SP2, standardní Win bluetooth modem, žádný soft od Siemense, a postačí vytočit *99# a jsem na netu.. Žádné APN v parametrech modemu na Win se nenastavuje, je ale potřeba v telefonu nastavit výchozí bod připojení k internetu na (například) internet.t-mobile.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  05. 01. 2005 18:34

mam n3650 a staci mit v tel v datovych pripojenych nastavene spraven APN a jedete. Tyka se to jak BT, tak IrDA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miles  |  01. 04. 2005 05:46

Dobrý den. Pořídil jsem si tento telefon před týdnem a něco. Překvapila mě kvalita foťáku a celkově je mobilek fajn. Dokonce ani velikost není tak hrozná, jak jsem se obával. Ale při synchronizaci s Outlookem (2003) jsou čísla z Outlooku uložena ve formátu +420 (602) xxxxxx a ne ve formátu +420602xxxxxx. Telefon pak čísla nepoznává a samozřejmě nevytáčí. Jde to nějak spravit?
A ještě jeden info dotaz - nebere komunikace přes Bluetooth, nebo jeho pouhá aktivace, více energie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  18. 04. 2005 22:49

Cau, tu blbost z Outlooku myslim ze jde nejak odstrelit, ale ja bohuzel nevim jak - mam sice n3650 ktera by se mohla synchronizovat, ale nemam rad ty Outlookovske finty, jak si to tam umi vse poprehadzovat, takze nevim neporadim. Docela me to stve ikdyz si ja sam prisem do Outlooku nejake kontakty a vzdy se pta na predvolbu a dava si tam ty svoje zavoirecky coz je uplne nani, a jen to placa mistem.
Dale shanim udaj o velikosti RAM jednotlivych smartphones: neco z BT, EDGE, hodne RAM a idealne by bylo s MMC (ne RS-MMC) ... pokud se spravne orientuju tak jen n3230, n6630, n9500 a pak mozna snad nova n6681
Nevite mi nekdo poradit jak je to z RAM? Napr. na moji n3650 posloucham v metru MP3 na 2sluchatkach a ledva, ledva napisu mail. Mam tam nejakych par veci naistalovanych, docela nemalo sprav (SMS+maily), telefonni seznam ciste bez obrazku, ale beztak RAMKY je malo. Nevite nekdo kde by se to dalo sehnat? Sebelepsi telefon pokud neni svizny a rychly je mi nanic. N9500 je fajn, ale je to velky kram + potrebujem nosit sebou jeste druhy mobil, takze to by byl jiz moc zahul. Vypada to na n6630+n6310i nebo n6681+n6310i, jenze o n6681 toho moc nevim(e) ... co redakce, neporadi neco?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prd  |  31. 10. 2004 02:13

vypada to nadejne -pouhe 3 resety za 2 dny....fakt super!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaxx  |  31. 10. 2004 02:06

Nezklamala skoda tech karet, to me hodne mrzi, neslo by tam nekam strcit nejaky paratko aby si telefon myslel ze jsou vratka zavrena? Pripadne pujdou urcite zkratit uriznutim Asi to take bude chtit pockat na alespon trochu vychytany FW, aby ho clovek kvuli tem chybkam zbytecne nerozmlatil. KOukal jsem na inet ceny v Rakousku, a vychazel tam na cca 17500,- tak ta cena 20tisic asi nebude uplne zhava.
Tesim se na kazdy dalsi "testovaci" poznatek pri pouzivani tohoto telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 31. 10. 2004 08:18

Čidlo zavírání dvířek je v kloubu, ne na druhé straně, kam by se dalo strčit párátko. Uříznutí by bylo řešení, ale komu by se do toho chtělo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  31. 10. 2004 00:11

Jeee tak jsem doufal ze bude rezence 9500 a nic. Beeeeeeee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 31. 10. 2004 00:13

Už jsem to párkrát psal do diskusí. Nokia nám sice slíbila i 9500 a recenzi komunikátoru jsem plánoval připravit jako první, nakonec to ale nevyšlo. Měli bychom ho dostat v průběhu týdne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  31. 10. 2004 00:18

hm, tak to jo, dekuji za odpoved. To se radeji mohli spozdit s timto founem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-rotl  |  31. 10. 2004 00:07

Co dodat? Po roce konecne nastupce 6600 a mobil se vsim vsudy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor