Nokia 7650: co to mám vlastně v ruce? (test)

Diskuze čtenářů k článku

jirka  |  01. 06. 2010 08:49

Ahojky lidi nokia 7650 je celkem fajn až na to že se nedá připojit ke kompu jinak než přes blutu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tereza  |  01. 09. 2006 20:55

Myslim že nic oc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  31. 05. 2005 22:27

Mám telefon skoro 4 roky a funguje bez problémů a to už ledacos zažil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filda  |  07. 07. 2004 22:07

Co byste si vybrali 7650 nebo siemens sx 65?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  31. 05. 2005 22:30

Nemůžeš tyhle dva telefony srovnávat.
Podívej se na ceny!! Myslím tím v tuhle dobu bazarové.
Protože se N7650 už neprodává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr x  |  16. 01. 2004 21:18

Dá se na tom mobilu točit video???Viděl jsem jak jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  12. 06. 2005 12:24

Jo dá se. Stačí si jen stáhnout jeden prográmek.
Mám nokii 7650 a mám v ní tu kameru tak vim co píšu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v.kad  |  08. 12. 2003 00:25

Sháním opakovaný budík pro Nokii 7650. Neznáte nějaký zdarma? Ideální by byl cracknutý Handy Reminder - nevíte, kde jej najít? Případně mi jej pošlete na e-mail (v.kad@seznam.cz). Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mcek  |  26. 08. 2003 14:02

Už bude můj!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Janoušek  |  27. 07. 2003 14:43

7650 je opravdu skvělá! 6600 bude to samé, jen nebude mít vysouvací flip. Co si vyberete? Telefon s chráněnou klávesnicí za 10000 Kč (lze koupit i za 6000 Kč ), nebo nechráněnou klávesnici za 25500 Kč? Já bych řekl že není proč váhat. 7650 je nejnovější komunikátor na trhu, a taky nejnadupanější. Měl jsem 9210i, ale dnes je téměř nepoužitelná. Má sice velkou paměť (může se rozšířit i na 120 Mb), ale nepodporuje JAVA, GPRS, MMS a další a další používané služby. Navíc na 7650 můžete mít ty samé funkce, protože na Internetu jsou stovky namačkaných stránek se spoustou gigabajtů softwaru pro tento komunikátor. Tabulky, textový editor s fonty, malování, filmování... Prostě skvělý telefon za ještě lepší cenu!!! Kdo si chce koupit, nechť koupí - NEBUDE LITOVAT !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Věra Mužíková  |  14. 05. 2003 09:52

Ahoj všem z Mobilmanie! Můj dotaz se týká N 7650: mám ji 3. týden, konečně mi začínají splaskávat oči z věčného čučení na displej a celkem ji mám zpracovanou. Až na jednu věc. Nastavila jsem si potvrzení o doručení sms na "ano", tudíž potvrzení pěkně chodí. Ale: jak je smazat?? Vím, že to jde, podařilo se mi to nějakým omylem a skutečně všechna potvrzení zmizela. Zkusila jsem dát potvrzení na "ne", výsledek byl jen ten, že potvrzení (logicky) nepřišly, ale ani se nesmazaly ty stávající. Nenašla jsem radu ani v manuálu, ani ve Vašich VYNIKAJÍCÍCH článcích, které mám přečtené několikrát. Velmi mě pobavil názor o umělé inteligneci, je to na takové hranici sci-fi, ale pravda bude asi taková, že se tyhle funkce zkrátka předpokládají. Ale je to milé :)) No nebudu víc filozofovat. Za odpověď, na kterou se budu moc těšit, předem děkuju a jsem zvědavá na další novinky a info z Vašeho serveru. Zdraví Věra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivko  |  24. 03. 2003 13:11

Ahoj, potrebuju radu, da se pres infraport (resp. jak to udelat) s pomoci PC suite for Nokia 7650 poslat do telefonu mid soubor, chci si tam ulozit jednu svou melodii? nevim jak to udelat..............

diky moc za pomoc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Destroyer  |  20. 04. 2003 17:33

Samozrejme, ze to jde. Takto jsem si do sve N7650ky natahav furu MIDu a musim rict, ze zneji dost dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Scholz  |  26. 02. 2003 22:54

Ahoj,

velmi uvažuji o koupi fónu(ťáku) Nokia 7650. Už potřebuji vědět jen jedno:
V autě mám zabudovanou handss free pro Nokii 6210. Pochybuji, že bude tato handss free kompatibilní i s fón(ťákem) 7650, spíše mě ale zajímá
cena a dostupnost této handss free. Lze dokoupit a vyměnit pouze součást handss free?

Děkuji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeez  |  03. 02. 2003 23:20

V recenzi je uvedeno,že baterie je podobná bateriím řady 3xxx.Je tedy možné koupit třeba Li-Ion baterku pro 3310 a použít jí v 7650?
Existuje nějaká možnost připojení lepšího foťáku?Nebo si musím vystačit jen s integrovaným(a ne moc kvalitním)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  09. 02. 2003 02:58

Ne, 7650 má baterie shodné s 8210/8310/6510

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mSn  |  27. 01. 2003 10:05

Umí kromě polyfonních midů i MMF jako třeba Siemens S55?
Kdo to ví, odpoví. Dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  07. 12. 2002 00:52

Jak dalece funguje hlasové ovládání? Jen na vytáčení čísel nebo se dá celý telefon ovládat hlasem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  07. 12. 2002 00:45

Může mi prosím někdo napsat jestli umí nokia 7650 natáčet videosekvence?
Přehrávat (streamová) umí pokud si stáhneme aplikaci ale o natáčení ani slovo.

Víte někdo jak to s tím je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  10. 12. 2002 16:31

Samozrejme, ze umi, je to pouze otazka prislusneho softu. Myslim, ze jeden se jmenuje VideoMMS, nebo tak nejak, samozrejme nataci video vcetne zvuku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  05. 12. 2002 13:47

Chtěl bych jen podotknout, že zmíněné "zcela nové" tlačítko "c" jsem měl už na stařičké Nokii 2110. To, že potom zmizelo je věc jiná. Jinak recenze je super, lepší jsem nečetl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  05. 12. 2002 13:47

Chtěl bych jen podotknout, že zmíněné "zcela nové" tlačítko "c" jsem měl už na stařičké Nokii 2110. To, že potom zmizelo je věc jiná. Jinak recenze je super, lepší jsem nečetl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  11. 11. 2002 12:56

Chtěl jsem se zeptat některého zabéhlého uživatele N7650 jestli je dostačující paměť 4MB? Samozřejmě ve spojení s java aplikacemi. Chtěl by jsem si udělat obrázek od pár lidí, protože tento telefon se mi velice líbí a pro mě jediným záporem je absence pam. rozšiřujících karet. Vyplatí se čekat na úděsnou ale nadupanější 3650? Díky za Vaše názory a zkušenosti!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Moser  |  11. 11. 2002 13:54

Nestačí, MB jsou málo. Mám 7650 asi 3 měsíce, mám tam 4 fotky, cca 200 SMS, mát mailů, dvě hry a  dva programy, zbejvá mi necelý mega.

4 (resp. 3.6) MB jsou málo, počkat.

Martin

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  11. 11. 2002 14:39

Omlouvam se že jsem tento příspěvek poslal vícekrát, ale házelo mi to stále chybu.

Ale stejně jsem na vážkách že i rozšiřující karta něco zásadního vyřeší. Neznám tento telefon do podrobna, ale spustím pravděpodobně pouze aplikace co jsou nainstalovány v těch 4MB a pochybuji že půjdou přímo nainstalovat na rozšiřující kartu. To samé asi bude platit o melodiích, logách, mailech a všem co přímo souvisí s funkcemi telefonu. Tak aby to nedopadlo tak že budu mít instalační java baliky na vymenitelne karte, ale budu zbesile mazat a znovu instalovat programy podle toho ktere budu potrebovat do zakladni 4MB pameti.

Co myslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  15. 11. 2002 22:53

To se mi ňák nezdá, čéče.  U fota záleží na kvalitě a při té nejvyšší tam dáš 30 do 1 mega , SMSky tolik nemůžou žrát, mejly snad též ne, hry jakbysmet (jó pokud tam nemáš šílenost která spolknou mega), 2 programy....... Fakt tomu nerozumím. Podle mě, teoretika zatím, bys tam měl mít ještě 2,5 mega.

Vypiš to prosím Tě. Ale nerad bych se mýlil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Moser  |  18. 11. 2002 07:38

No:

kontakty: 200 KB (mám asi 250 kontaktů)

Zprávy :380 KB (400 SMS, 20 MMS, 1 e-mail účet pouze s hlavičkami)

Images: 300 Kb (7 fotek)

Sound Files: 400 KB (pár zvonění v .mid)

Programy: asi 1 MB (2 hry, 3 programy)

Volno: 665 KB.

Bída s nouzí.

 

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  18. 11. 2002 08:10

Tak to mi vychazi tak 1,4MB na operacni system? Je to opravdu tolik? Nejak se mi to nezda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  10. 12. 2002 16:28

Myslim, ze to neni tak docela pravda. OS je totiz v ROMce, ktera ma 15MB! Pameti je sice na prvni pohled zalostne malo, ale ber to tak, ze software pro tento foun nikdy vic chtit nebude a i kdyby se tam vesla jen jedina aplikace, tak musis vzit v uvahu, ze pres BT nebo IP muzes obsah mobilu snadno a rychle soupnout cely nekam na HDD pocitace a nahrat si do mobilu, co se Ti zlibi...

P.S.: Ale mohli tam dat aspon 8MB :(

P.S.S.: Podarilo se nekomu najit nejake podrobnejsi HW specifikace N7650-ky? Treba organizace pameti, pocewt zvukovych kanalu, jak je ta MIDI synteza resena apod.????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  18. 11. 2002 23:21

Noooooooo, ty brďo, žádná švanda.

Pokud to vezmu z mého pohledu, tak mi by to vyšlo a asi mi to bude i stačit. Kontakty budu mít asi tak stejně, zvonění mít nemusím, stačí jedno dvě polyfonní, ve zprávách určitě tolik toho mít nebudu, naopak fotky beru, ale ty máš zapráskané 1 celé mega pouze 2 hrami a 3 programy? Co tam máš? (není-li to tajné)
Já tam budu mít určitě ke 2 mega volno. Až ji budu mít. Doufám, že mi pak nezklapne.

Ale i tak bys tam měl mít 1,1 mega volno pokud jsi to napsal dobře a já umím počítat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borec  |  04. 01. 2005 15:24

4 MB nestačí,  já mám 10MB a to teprve stačí !!!  Jsi velký sráč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  05. 01. 2005 06:28

Sráč jsi ty, protože když tohle napíšeš k telefonu co jsem měl před více než dvěma lety, tak jsi trouba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  11. 11. 2002 11:00

Chtěl jsem se zeptat někoho kdo telefon používá a zkoušel na něm různé javové aplikace. Jsou 4MB dostačující pro běžné aplikace nebo je to zoufale málo. Prosím pouze ty co mají s telefonem praktickou zkušenost. Díky moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  12. 06. 2005 12:35

Vejde se tam asi tak 12 aplikací(zaleží na velikosti)
Tak to je dostačující ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  11. 11. 2002 10:48

Chtěl jsem se zeptat někoho kdo telefon používá a zkoušel na něm různé javové aplikace. Jsou 4MB dostačující pro běžné aplikace nebo je to zoufale málo. Prosím pouze ty co mají s telefonem praktickou zkušenost. Díky moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romik  |  21. 09. 2002 01:04

Dobry den vsem,

jsem zoufaly - mam problem s pripojenim me 7650 pres bluetooth od EPOXu do USB k desktopu. Nokia PC Suite proste odmita spolupracovat - pritom data normalne bezi, telefon reaguje na pozadavky pripojeni...ale PC Suite odmita s timto komunikovat - PROSIM PORADTE, zda existuje jiny SW, ktery by to zvladl - nebudu si kupovat NokiaCard za cca 6.000 do AMR(dle techniku v Nokii) - uz tak jsem do toho investoval dost. Budu vdecny za kardou radu.. Diky predem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirda  |  17. 09. 2002 00:09

Před případnou koupí tohoto telefonu bych rád věděl ještě tyto podrobnosti:

- nemožnost spojení 7650ky s BT sluchátkem je záležitost HW nebo SW, respektive firmwaru - jinými slovy, čekat na jinou verzi telefonu nebo se tento (dle mého soudu dost nepochopitelný) nedostatek bude dát napravit přehráním firmwaru v budoucnosti?

- lze použít synchronizaci telefonu s MS Outlukem běžícím po OS MS XP Profesional - někde jsem četl, že nikoliv, neboť Nokia údajně XPéčka nechce (zatím) podporovat ?!?

- na kolik lze odhadnout kapacitu adresáře (kontaktů), při využítí cca 10ti až 15ti položek (tlf.čísel, adres, IČ, čísel účtů apod.) u každého kontaktu + poznámka. Mám na mysli minimalizovat obsazení sdílené paměti 4 MB fotografiemi, hrami apod. při rozumném "skladování" několika posledních SMSek - doufám, že je to alespoň minimálně 500 až 700 položek (kontaktů) - telefon chci využívat jako malou příruční databázi (ostatní je v notebooku), neboť např. Handspring (byť bez GSM modulu) se příliš neosvědčil - dvě ruce současně, zvláště v autě, nejsou vždy "po ruce".

Děkuji za Vaše informace a názory. mirda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
desperado  |  23. 10. 2002 19:57

Odpovezte mu nekdo ! Zajima me presne to same :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 02. 2003 21:01

Bluetooth v N7650 podporuje pouze datové přenosy, přenos hlasu nikoli. Jinými slovy - nepůjde to nikdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirda  |  17. 09. 2002 00:09

Před případnou koupí tohoto telefonu bych rád věděl ještě tyto podrobnosti:

- nemožnost spojení 7650ky s BT sluchátkem je záležitost HW nebo SW, respektive firmwaru - jinými slovy, čekat na jinou verzi telefonu nebo se tento (dle mého soudu dost nepochopitelný) nedostatek bude dát napravit přehráním firmwaru v budoucnosti?

- lze použít synchronizaci telefonu s MS Outlukem běžícím po OS MS XP Profesional - někde jsem četl, že nikoliv, neboť Nokia údajně XPéčka nechce (zatím) podporovat ?!?

- na kolik lze odhadnout kapacitu adresáře (kontaktů), při využítí cca 10ti až 15ti položek (tlf.čísel, adres, IČ, čísel účtů apod.) u každého kontaktu + poznámka. Mám na mysli minimalizovat obsazení sdílené paměti 4 MB fotografiemi, hrami apod. při rozumném "skladování" několika posledních SMSek - doufám, že je to alespoň minimálně 500 až 700 položek (kontaktů) - telefon chci využívat jako malou příruční databázi (ostatní je v notebooku), neboť např. Handspring (byť bez GSM modulu) se příliš neosvědčil - dvě ruce současně, zvláště v autě, nejsou vždy "po ruce".

Děkuji za Vaše informace a názory. mirda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas C  |  13. 09. 2002 15:04

chtelo by to ukazat obrazek vyfoceny integrovanym fotakem a pekne v plne velikosti k posouzeni kvality. Napriklad jestli by se dala Nokie pouzit jako amaterskej digitak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCHALLA  |  04. 09. 2002 18:44

NEVÍTE NĚKDO OPRAVDU VĚROHODNOU INFORMACI O TOM, KDY NA TRH PŘIJDE N7650 S ČESKOU T9 A KOMPLETNÍM ČESKÝM PROSTŘEDÍM???

DNESKA MI ŘEKLI V T-MOBILE, ŽE PREJ NEVĚDÍ :O(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCHALLA  |  05. 09. 2002 10:07

EšTě NěCO. PůJDE, KDYž SI KOUPIM N7650 ENGLISH, Až PřIJDE FIRMWARE NAHRáT čEšTINA??? A NEVíTE NěKDO KDY?? DíKY...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Moser  |  05. 09. 2002 10:14

Ano, půjde dohrát čeština, kdy se neví. Upgrade bude v rámci záruky zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JH  |  01. 09. 2002 19:57

Ma nekdo zkusenosti s pouzitim BT handsfree s 7650. Jinak mi telefon nepada, akorat po nektere synchronizaci s outlookem mi TO-DO hlasilo systemovou chybu, ktera po zmene filtrovani v outlooku zmizela.

S pozdravem JH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 09. 2002 20:06

Nokia 7650 nemá Bluetooth profil handsfree, se sluchátkem ji nijak nepropojíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  10. 09. 2002 23:08

Ty vole ! A to jsem si jí zítra málem koupil. Sluchátko BT už mám asi měsíc, ale mojí t39m jsem dnes ulomil klip - shit. V T-mobil mi řekli, že to s 7650 propojím. Pokud né, díky ! Zítra běžím pro t68i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 08. 2002 23:19

chtěl bych se zeptat již existujících uživatelů 7650-ky jak je na tom tel. se stabilitou (jestli se seká). a co výdrž. a ještě - víte někdo o nějaké slušné ceně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  26. 08. 2002 12:08

mám fw V 3.12  18-06-02 - zatim mi to nekleklo ani jednou. Výdrž je malá, když tomu dáváš za uši, tak abys nabíjel obden. Jestli považuješ cenu okol 20 litrů za slušnou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirass  |  17. 08. 2002 21:54

Tak už to začíná. Po týdenním používání 7650, mám plnou paměť. A to tam mám jenom nějaké blbiny pro Javu a pár prográmků pro symibian. Pro samotné kontakty je 4 Mb hodně, ale pro velké rozšiřování systému to teda neni. Takže zbejvá mazat a mazat a mazat. Jinak telefon bomba. Jirass

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zmrd  |  15. 08. 2002 00:12

Nevim co je na tom pravdy, ale prej pro Nokii 7650 existuje programek, ktery umozni vytvareni a posilani videa (az 30 frames/sec)... Vice informaci najdete na:

http://www.hantro.com/july.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nebhet@centrum.cz  |  11. 08. 2002 11:43

Nokia 7650 - kompletní, min.používaná, se zárukou - k dispozici za cenu pod 20.000 Kč!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  02. 08. 2002 15:43

Stačí vidět 1 minutu telefon P800 od Ericssonu, přečíst si recenzi a Nokie nemá šanci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
campo74  |  08. 08. 2002 02:15

Myslíš tu skvělou firmu, co skoro zkrachovala?!?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frantisek Fuka  |  17. 06. 2002 09:24

Byl jsem v "Nokia house" na Narodni tr. a volal jsem do Nokie CR a na obou mistech mi rekli, ze 7650 se u nas zacne prodavat "nekdy kolem vanoc"!!! Co to ma bejt?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TPS  |  17. 06. 2002 09:35

Tak vianoce su uz trosku velky ulet  Na SK napr tvrdi aj NOKIA aj hlavny dovozka (CELADON), ze dodavka bude v tyzdni 33. To je datumovo 15. augusta. Ja osobne by som to kupil aj zajtra... Na druhej strane si nahovaram, ze do toho datumu dororbia do n7650 handsfree sbtooth support a html viewer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlcek  |  17. 07. 2002 10:58

Ja mam zpravy primo z Nokie,ze by se 7650 mela zacit prodavat na prelomu srpna a zari. Pane Lutansky,mate nejake verohodne informace??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mykimauz  |  16. 06. 2002 14:44

zdravim, Marku, recenze jednim slovem skvela.....pouze jsem v ni nenasel informaci, mozna jsem spatne koukal, pisete ze se daji SMS psat v cestine, to je sice pekne, ale....... Zajimalo by me, co se stane, kdyz zpravu napsanou v cestine zaslu na jiny foun, ktery cestinu nepodporuje, a takovych je mozna 90 %. Nasr. ze 7110 poslu vizitku vcetne diakritiky na 5110, misto ceskych pismen prijdou vselijake znaky ukrutne.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk L.  |  12. 06. 2002 22:33

Potřeboval bych poradit s koupí nového mobilního telefonu. Přemýšlím o 7650, ale zase si myslím když počkám, tak udělám líp. Kdy myslíte že by mohla přibližně přijít nějaká verze 7650 s pamětí aspoň 12MB, nebo nějaký pořádný telefon na trh (ne P800).  díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  12. 06. 2002 22:49

Na Nokii 7650 s dvanácti megabajty bych nečekal. Ale čtyři mega opravdu nejsou tak málo, Symbian je úsporný systém a javové programy malé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kammaan  |  12. 06. 2002 14:27

Mě už z toho bolí oči a je mi špatně od žaludku, to snad nemyslej vážně...takový splácaniny s evropskym desingem, já nevim, jak si to někdo může koupit...to není nadčasovost ale výmysl nějakýho blbce, kterej chce aby to bylo zajímavý....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
igi  |  11. 06. 2002 07:32

kladivo se zlatou hvezdou na cele a la nokia -kokting people

ale ten simbian je peknej
jo jinak nemel sem cas cist tu recenzi jen sem se podival na obrazky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
james.bond  |  08. 06. 2002 19:47

witam, panowie  ;)

czy ktos z was juz ma 7650..??

u nas w Polsce pojawiaja sie juz oferty - ale nie znam nikogo, kto by kupil ten telefonik..

a moze znacie tez cene 'free market' ?

pozdrawiam all -

Bond ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nokiaboy  |  09. 06. 2002 20:27

čau,

napiš mi prosimtě kde se daj v Polsku koupit levný telefony?

Nebo někdo jinej kdo zná jak to chodí...

Moc díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AndyK  |  06. 06. 2002 21:46

...by ste neverili kolko je zabavy s takym telefonom s fotakom na party, fotili sme si "vsetko" ......MMS urcite poleti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  06. 06. 2002 15:47

telefon je to vskutku vice,nez zajimavy ale chybi mi v cele recensi zminka o pripojeni na tezkou handfree do auta. Posilal jsem dotaz na nokii ale podle predpokladu mi za cely mesic nikdo neodpovedel......
mam 6310, bez handfree v aute si jiz nedokazu predstavit cestovani.
jenze tento telefon se do standartni handfree pro Nokie nevejde, je ponekud sirsi a nikde,ani na zahranicnich serverech ,jsem nenasel jedinou zminku o tom, jak zapojit tento telefon k handfree v aute,pripadne,zda se vyrabi pro tento telefon extra handfree sada.
Povazuji to za pomerne velky nedostatek,protoze jestli neco nesnasim, tak kdyz se proti me riti frajer s mobilem u ucha ,ktery si lame druhou ruku o volant a ohrozuje vsechny,kdo jedou zrovna kolem.....
Pokud tento problem neni nebo nebude vyresen, mnyslim, ze to bude alespon pro mne hlavni duvod, proc zustanu zatim u 6310.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pravoslav Krabec  |  07. 06. 2002 17:10

Telefon bude v autě komunikovat s HF sadou HF CARK 112, která půjde ze sady CARK 91 dodělat. Poplatek bude kolem 4000,-Kč. Jedná se o bluetooth sadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olda  |  06. 06. 2002 11:45

vcera jsem na nemeckych strankach nasel on line prodejce a tam uvadi cenu za 7650  500 EUR, tak si udelejte obrazek sami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  06. 06. 2002 19:21

Pozor !!! To ale vůbec neznamená,že ji mají skladem !!! V německu jsou sice některé schopy kde je 7650 k mání,ale za ůplně jinou cenu !!! Co já jsem zjistil (přímo telefonicky s chopem) můžeš ji mít,ale musíš vysolit na dřevo 1900 EU !!!! A pozor... nejedná se o finální kusy !!! Aby jsi se přesvěčil,že 7650 za 500 EU ještě není,učiň on-line závaznou objednávku a můžeč čekat,že do 24 hodin dostaneš e-mail o přibližném datumu uvedení 7650 na trh. Tím datumem,nebo měsícem je srpen !!! To je taky oficiální potvrzení Nokie. A cena nebude 500 EU,ale kolem 850 EU,možná i víc.

Jen tak mimochodem. Komunikátor SonyEricsson P800 má termín uvedení na trh měsíc říjen.

A mobil Nokia 7210 až v září.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otrix  |  06. 06. 2002 22:18

...a to "oficiální potvrzení Nokie" máš od koho?! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzanator  |  05. 06. 2002 20:49

Docela by mě zajímalo, kolik času zabere zkoumání telefonu a napsání takovéto rozsáhlé recenze? (Je to fakt hodně podrobbný. A dost dobrý )

Marku, nejste náhodou z Brna? Viděl jsem totiž někoho, kdo vypadal jako Vy. A měl na ramenu notebook a na opasku nejakýho malýho mobila. (Vypadalo to jako nejaká rozevírací Motorola. A nebo právě tato Nokia 7650.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 06. 2002 21:12

Záleží na tom, kolik je času. Když na to přijde, tak na mobil, který dostaneme odpoledne, může hned příští den vyjít velká a podrobná recenze včetně tuny fotek a klidně i zkušeností. Už se to na MobilManii jednou stalo a nikdo to nepoznal.

Tohle ale samozřejmě není ideální a snažíme se tomu vyhnout. Konkrétně tuto Nokii jsem dostal ve čtvrtek, dva dny jsem ji běžně používal a zkoumal. V pátek odpoledne jsem telefon začal prolézat velmi podrobně a už jsem si dělal poznámky. Všechno jsem vyfotil, vybral dobré obrázky a upravil je do podoby vhodné pro web.

V sobotu dopoledne jsem dokončil poznámky a začal z nich dělat článek. K večeru byl hotový, výsledek jsem několikrát přečetl a upravoval. Potom se to přidá do administrace, na správná místa vloží fotky, mezi tím znovu párkrát přečte, doplní se popisky, článek se rozdělí do kapitol, vymyslí nadpis a úvod ... a hodinu před půlnocí byl článek hotový.

Jsem z Brna a tenhle popis by mohl sedět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
micker  |  06. 09. 2002 02:06

dalsi bnaaaak .-)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kalián  |  05. 06. 2002 19:28

Marku řekněte mi,

zda vyhledávání v seznamu čísel probíhá jako u 9110/9210, tzn. že po zadání vyhledávaných znaků přístroj hledá všude v databázi seznamu (tedy třeba i podle křestního jména), nebo je to jako u mobilu, kdy vyhledává pouze dle prvních písmen.

Také mě zajímá, zda by jste přístroj označil za sourozence komunikátorů, tedy zda je jeho menu víceméně podobné a množství aplikací je blízké (nemluví se např. vůbec o faxových službách), nebo se spíše podobá běžnému telefonu s netradičním prostředím, neobvyklými funkcemi a fotoaparátem?

Díky

MatKal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 06. 2002 20:49

Jména se vyhledávají jen podle příjmení postupným přidáváním znaků. Nokia 7650 neumí faxovat.

Jako komunikátory v redakci označujeme přístroje, které mají jak funkce mobilních telefonů, tak kapesních počítačů, dokážou komunikovat s Internetem (e-mail nebo i web), data lze synchronizovat s PC, lze je rozšířit dalšími programy apod.

Tato definice ale nedokáže všechna zařízení přesně zařadit, záleží hodně na člověku, jestli si řekne, že tohle je komunikátor a tohle už ne. Nokii 7650 jsem do této kategorie už zařadil, i když to je víc telefon než kapesní počítač a Nokia sama se tomuto řazení trošku brání. Nokia 7650 je přibližně na úrovni Accompli 008, který Motorola také označuje spíše jako mobilní telefon.

Přesto bych ale 7650 stále nechal v kategorii "komunikátory a chytré telefony", ať se konečně trochu rozroste a lze v ní taky srovnávat a vybírat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skorice  |  05. 06. 2002 14:30

Dobry den,

muzete mi pane Lutonsky vysvetlit,proc mazete prispevky ctenaru,ktere jsou k tematu? Jeste vcera tam toho bylo vic a dneska nic??????

Dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 06. 2002 14:33

Smazal jsem příspěvky, které neodpovídaly pravidlům diskusí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olda  |  05. 06. 2002 11:41

no tak to se mobilhouse pekne pakuje, v nemecku uz ji maj skaldem a prodavaj ji za 500 EUR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 06. 2002 14:34

Odkud máte tuto informaci? Podle všeho to je nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Soukup  |  05. 06. 2002 16:54

za 500 Euro? Tak mi jí kupte  Já si jí od vás koupím.

Jinak Nokie se vyznačuje tím, že uvádí novinky ve všech zemích cca stejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olda  |  06. 06. 2002 09:42

to jste dobrej, vy snad taky prodavate v obchode za ceny za ktere nakupujete? urcite ne, pekne si na tom 15-20% prihodite, takze za 600 EUR je vase.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kristian  |  07. 06. 2002 01:09

Ano, 500 euro... este ju nemaju skladom, ale uvadzacia nedotovana cena je 499 Euro... mrknite sa sem:

http://www.handy.de

zdravim,

Kristian

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olda  |  06. 06. 2002 09:44

nasel jsem to na strankach nemeckeho online obchodu, a podle me je to cena nedotovana. mate tu 7650 jeste k dispozici? rad bych se na ni podival nez ji obednam. Olda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlado  |  05. 06. 2002 11:06

Pan Lutonsky, ake profily ma bluetooth modul v N7650? Je to fakt pravda ze nema headset profil???

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Magor  |  05. 06. 2002 01:18

Nechápu, proč proboha do novýho tak drahýho telefonu (smartfounu) nedávají vibrační vyzvánění. Já myslel, ze dneska je uz vibrační vyzvánění samozrejmostí. Nebo se snad Nokia bojí, ze se ten telefon rozpadne na dva kousky v místě dotyku té klávesnice a founu? To sem teda fakt nečekal. Asi raději zustanu u svého Sonyho. Ten aspon má vibrační vyzvánění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  05. 06. 2002 07:40

A na to jsi prisel jak, ze nema vibrace ? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 06. 2002 09:29

Nokia 7650 má vibrace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  05. 06. 2002 00:48

a nemoh bych si vymenit svoji 8210 za 9110?

zlobi me uz klavesnice,ted mi odesla jedna dioda k podsviceni,vykla se mi baterka, zamrza mi soft a kdyz mi prijde smska tak se u ni nezobrazi jmeno posilajiciho,ale pouze jeho cislo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  05. 06. 2002 07:38

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pára  |  04. 06. 2002 20:30

za vice než 23000

chtěl jsem si jí koupit, ale ještě ji nemají skladem.

Tudej jsem jim vyreklamoval 6210 , pan Soukup je fakt borec . Zítra za ní prý dostanu 6310 ´bez doplatku, zcela zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2002 00:26

Jo Filip je borec, já sem reklamoval 6510 a dostanu prej místo ní tu 7650

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Soukup  |  05. 06. 2002 00:46

dejvidku, ty nic nedostaneš to je jen pro 6210 ta výměna za 6310.

za 6510 můžeš dostat max tak novou 6510

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2002 23:40

Ale řeknu Ti to taky nejni blbej kauf, vyměnit 6510 za 6510, že bych do toho šel?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  04. 06. 2002 20:19

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  04. 06. 2002 20:26

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  05. 06. 2002 00:22

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  05. 06. 2002 00:51

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  05. 06. 2002 09:22

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  05. 06. 2002 07:34

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundee  |  04. 06. 2002 14:47

Krasna vec.Mam ted 7110 a cekal sem jenom na tohle.Jeden dotaz, asi hloupej,ale ma to vibrace? Nikde sem to zatim nevidel,ale je to podle me celkem dulezita vec.

d.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 06. 2002 15:10

No tak to je vazne hloupej dotaz ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundee  |  04. 06. 2002 15:18

...a na hloupej dotaz hloupa odpoved..!

d.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grepy  |  04. 06. 2002 18:35

Satan proste musi mit na vsechno odpoved. Sice jsou to vetsinou jen takove kecy na mile vzdalene od tematu, ale proc se nevykecat, ze?

A tenhle muj prispevek je presne jak satanuv, uplne o nicem. Ale uz jsem se k tomu proste musel vyjadrit .

A doufam, ze na tenhle prispevek uz nebude zadna reakce... , ale asi doufam marne :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  04. 06. 2002 18:38

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  04. 06. 2002 18:48

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  05. 06. 2002 07:31

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MATIZ  |  10. 06. 2002 18:49

Hloupej dotaz? Ja delam v hlucnem prostredi a telefon bez vibracniho vyzvaneni bych si rozhodne nekoupil. Ovsem, predpokladam, ze vibrace ma. V teto cenove relaci musi byt vibrace samozrejmosti :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2002 00:20

Ne vibrace to nemá, Nokia se rozhodla neimplementovat vibrační vyzvánění do svých nových modelů

dejv

PS. Ale jinak je to fakt blbej dotaz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  04. 06. 2002 13:57

Panove, jen maly vylet do historie - tlacitka C a ABC mela uz 8110 - pouze stranove prohozene oproti 7650. Konkretne ABC, ktere krome zobrazeni kontextove napovedy prepinalo mezi zadavanim cisel a jmen temer v libovolnem miste menu postradam na vsech novejsich Nokiich. Tak snad ted ;o)

Co ale postradam naopak na 7650 je moznost pripojeni externi anteny pro plnohodnotne pouziti v automobilu. Nebo uz neplati, ze kazdy telefon zavreny do plechove kostky zari a zari a zari, az vas ozari? ;o)) Skoda, v tom vidim, velke minus, stejne jako v nemoznosti pripojit pres modrozub headset - predpokladam, ze tedy ani HF sadu. Mylim se?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  04. 06. 2002 01:04

Tenhle "smartfounek" ma "jenom dnes uz prekonanou" Li-Ion baterku? Opravdu nema LiPolku? To bych od mobilu teto tridy a v tehle cenove kategorii rozhodne necekal........

Ale jinak musim rict, ze se mi moc libi, ale kupovat si ji nebudu - jeste mi nejakou dobu bude  muset 6310 vydrzet (a krom toho je vlastne 6310 limitovana serie  ).

Bye

 Kato

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  04. 06. 2002 09:33

V čem je baterie Li-Pol lepší? V tom, že je dražší a zvládne méně nabíjecích cyklů než Li-Ion? Pokud není nutná baterie, která nemusí být v kvádříku, ale lze ji tvarovat, nemá typ Li-Pol velké opodstatnění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  04. 06. 2002 15:08

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anndy  |  05. 06. 2002 17:09

No napríklad, že pri rovnakej kapacite môže mať menšiu hmotnosť..., atď... Nie sú tam veľké rozdiely, ale čím modernejšie Li-Pol sa budú vyrábať, tým budú rozdiely väčšie (nechcem robiť reklamu - ale prečítajte si články o batériach na www.emobil.cz)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeez  |  03. 02. 2003 23:07

V recenzi jste uvedl,že baterie je podobná bateriím řady 3xxx.Je tedy možné koupit třeba Li-Ion baterku pro 3310 a použít jí v 7650?
Existuje nějaká možnost připojení lepšího foťáku?Nebo si musím vystačit jen s integrovaným(a ne moc kvalitním)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2002 00:16

No jó nemá to Li-Pol baterku tak to tu Nokii nechci

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 06. 2002 23:55

Tak si myslim,ze nastal ten pravy cas ke zmene. Asi zahodim svoji 6510 i 8210  a koupim si 7650.

PS: Jeste,ze je tu Nokia....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  04. 06. 2002 02:44

He...! Tomu nikdo neveri . Leda az si zmenis nick, tak mozna ...

Zdar, vrana

P.S. Jestli do toho fakt jdes hned, tak stastnou ruku... u pristroju podobnych trid paradoxne trva hafo mesicu, nez se jim to podari alepson trochu vychytat (a nekdy taky nepodari ). Myslim, ze i pro Nokii je to cosi noveho (i kdyz jiste zkusenosti diky komunikatoru by uz mit mohla) a osobne bych radil pockat, az co se z toho vykoti... ale je to tvuj boj .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  04. 06. 2002 14:25

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2002 00:14

Estli zahodíš 6510 tak já jí zahodim taky a du do 7650 taky

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  05. 06. 2002 07:48

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
micker  |  06. 09. 2002 02:00

neserte me ted sem si koupil 6310 qa vy takhle jo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  03. 06. 2002 22:36

Souhlasím s Mobilmánií: Guma a můj p.. si také nerozumějí

Jinak: ty vrchní fotky mobilu samotného, to je děs a běs: pokud neumíte používat blesk, naučte se alespoň grafický program, kde nastavíte gamma korekci, ať vám z toho nelezou cikáňata.

Jinak recenze vypadá skvěle, zítra si ji celou přečtu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 23:08

Jste si jistý, že nemáte špatně nastaveno gama v monitoru? Otevřete si ty fotky ve Photoshopu a podívejte se na histogram. - myslím, že je zbytečné násilně dělat z černé barvy šedou. A mimochodem ... není to foceno s bleskem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  03. 06. 2002 23:39

Nastavení monitoru a periferií tak, aby vše bylo v pořádku není žádná prdel, delá se to profíckou technikou, takže to doma nehrozí. Monitor mám nastavený na nejmenší jas a kontrast podle potřeby - okolního světla. Zatím bez problémů. Ty fotky měly tmavá místa - proč jste je nefotili s bleskem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 23:52

Fotíme s klasickými žárovkovými studiovými světly. Synchronizaci blesků hodně digitálních fotoaparátů střední třídy nezvládne a protože často používáme různé digiťáky, řešení s žárovkami je v tomto případě nejvhodnější.

Tohle je navíc focené Olympusem, který už dosluhuje. Původní snímky byly hodně tmavé, musel jsem to z nich dost vytahovat a asi jsem to trochu přehnal s kontrastem. Gama mi ale připadá v pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Chlebek  |  03. 06. 2002 17:14

v prvním pohledu na 7650 v mobilitách bylo napsané že se dají měnit bervy pozadí a celý vzhled menu  a tak ----- tady sam  si toho nijak nevšiml myslel sem že to tu bude nějak rozebrané ---- tak co jak to s tím je???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 17:51

Nespletl jste se? Znovu jsem si ten článek v Mobilitách přečetl a o ničem takovém tam není ani slovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Zámostný  |  03. 06. 2002 20:08

Mam pocit, ze si to pletete s Erikem T68x

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Chlebek  |  04. 06. 2002 15:10

no je možné že si to pletu v tom případě se omlouvám ale takováto funkce by tam být mohla protože dívat se nabílé pozadí se mi nechce je to hnusné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  04. 06. 2002 23:05

Na pozadí si můžete dát libovolný obrázek, třeba fotku, kterou s 7650 vyfotíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Linux  |  05. 06. 2002 13:16

To je jasne, ale rec byla O BAREVNYCH SCHEMATECH. A ty jsou jen na T68, nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  11. 06. 2002 21:56

Myslím, že barevná schémata budou až na Nokii 7210, která byla na Cebitu. Takže podle nokie počkat do září, podle reality tak do března

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
indy  |  03. 06. 2002 16:41

Pani, musim uznat, ze to je vyborna recenzia.

Chcel by som sa ale spytat na mailoveho klienta - je to skutocne vyuzitelne v praxi alebo je to skor na sposob "klienta" v SonyEricssonoch? Zaujimalo by ma, ci to napriklad dokaze zobrazovat maily v HTML, kolko mailov (resp. hlaviciek) moze byt naraz v Inboxe a vase skusenosti s jeho pouzivanim. Vdaka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 17:56

E-mailový klient nelze srovnávat s mobilními telefony. Na Nokii je skutečně propracovaný a dobře použitelný. Zprávu v HTML převede do normálního textu, trochu mi jen vadí občasné problémy s českými znaky - někdy to jde a jindy ne. V celkovém pohledu je ale e-mailový prohlížeč velmi dobrý, nesrovnatelný třeba s e-maily na Ericssonech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fabiak  |  03. 06. 2002 15:33

Kolik ten foťák umí megapixelů? Moc nejde rozeznat na té fotce autobusu před váma, co má napsaný na displeji, což umí i ten nejhorší digitál na takovou dálku.... nedělám ale reklamu DPMB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 17:54

Rozlišení snímků je 640 x 480 bodů, píšu o tom v článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 06. 2002 15:04

Marku, on se neptal na rozliseni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
micker  |  06. 09. 2002 01:58

nedrskuj nebo te odsmiknou ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 06. 2002 15:03

0.3 megapixelu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
micker  |  06. 09. 2002 01:57

hele brnaaaak .-))))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fabiak  |  03. 06. 2002 15:31

Má menu jako 6310ičko nebo čerpá pouze záladní věci jako starší Nokie? Jde mi o to zdali umí psat a číst sms během hovorů atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 18:00

Tlačítkem se dostanete do běžného menu mobilu a můžete dělat úplně všechno, co vás napadne. Číst a psát SMS, prohlížet seznam, kalendář, úkoly, během hovoru jsem třeba hrál javovou hru.

Při telefonování se mi jen nepodařilo připojit přes GPRS na WAP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 06. 2002 15:02

Nechapu tvuj dotaz, pac psat SMS lze u vetsiny Nokii i za hovoru ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2002 00:09

SaTaNe nezapoměň, že na jeho 5110 to nejde

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  05. 06. 2002 07:29

No to ja vim, jde to pouze na tech, ktera maji 2 kontextova tlacitka pod displejem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kirk  |  03. 06. 2002 14:21

Z100 od SENDA bude rekl bych v leccems lepsi !!! a hezci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 14:23

V čem konkrétně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hájek  |  03. 06. 2002 19:07

No třeba v tom že se od něj očekává čtečka paměťových karet. Lepší displej a třeba excel a word v mobilu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  04. 06. 2002 03:38

Pochybuju ze Z100 nekdy nekdo nauci Cesky  ....

. i kdyz by se mi to libilo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 06. 2002 14:56

Tak si ji kup, ne? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čépa  |  03. 06. 2002 12:16

Možná jsem to přehlédl ale jak to je s přípojením na sadu do auta?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 13:09

Zatím nevím, předpokládám, že to bude podobné jako třeba u 8310, 3310 a podobných.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MomoBrut  |  03. 06. 2002 10:55

Recenze je sice dlouha, ale spis polpularni, ne pro ty, kterym je primarne urcen telefon. U smartu je nejdulezitejsi asi synchronizace a prace s kalendarem, poznamkama, ukolama atd. To v recenzi neni.

Jsem jednoznacne zastancem dotykoveho displaje, uz vidim nekoho, jak datli delsi poznamku nebo ukol na klavesnici rukama. Zajimala by me kompatibilita synchronizace s češtinou atd. A vubec prakticke pouzivani tohoto kousku jako PDA.

Mam delsi dobu Accompli a musim rict, ze az na drobnosti zcela vyhovuje ucelum, ktere vyzaduji. Zvazil bych i 7650, ale zajima me pohodli pouzivani textoveho vstupu, standardni klavesnice mobilu mi nepripada jako prilis pouzitelne reseni.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 11:08

Synchronizace není popsána proto, že zatím nemáme k dispozici software PC Suite. Až bude, napíšeme o tom. O práci s kalendářem v recenzi myslím najdete dost informací, co vás zajímá víc?

Věřím, že s českým slovníkem T9 budu mít na 7650 poznámku napsanou rychleji než pomocí dotykového displeje. A bude mi na to stačit jedna ruka, a bude to česky s háčky a čárkami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MomoBrut  |  03. 06. 2002 11:32

Accompli zvlada češtinu bez problemu. Jak v rozpoznavani tak i v klavesnici .

Co se tyce T9, mel jsem na S45, ale ....

Pri praktickem pouzivani nejvic zdrzuje nasledujici, fajn pro psani sms ceska t9, pro poznamky taky OK a ukolovnik ..., ale kdyz potrebuju pristupovat na wap nebo pristupovat na server s inputama, musim psat bez diakritiky, zdrzuje prepinani mezi t9 a bez t9, nevim jak je to u 7650.

U Accompli se nemusim rozmyslet dopredu, co budu psat ...

A nakonec se obavam, ze ani t9 vam nepomuze byt rychlejsi nez stylus, vzhledem k obcasnym nadmernym vyberum slov ...

Obhajujete klavesnici spise jako uzivatel mobilu, ne PDA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  03. 06. 2002 11:29

Myslím, že toto dobře řeší SE P800, která se zavřeným flipem (Flip Close Mode) funguje jako klasický telefon (T9 ...), který jde ovládat jednou rukou, v Flip Open modu pak lze pro zadávání dat a práci využít přednosti dotykového dipleje.

Takže IMHO jde zkombinovat dotykový displej a ovládání jednou rukou.

Informace o P800 jsem čerpal z dubnového whitepaperu zveřejněného SE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 11:34

Ano, to by mohlo jít, pokud tento nápad výrobce nezničí třeba tím, že v zavřeném stavu nebude možné napsat textovku, nebude možné vyhledávání podle jména apod. Nejde o konstrukční problém, ale o tom, že výrobci nemyslí na ovládání jednou rukou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  03. 06. 2002 12:36

Dle whitepaperu by mělo jít v zavřeném stavu to samé co v otevřeném, jenom na menčím displeji (tedy minimálně SMS, email, práce s kalendářem, wap, práce s adresářem) s tím, že jako vstupní metoda slouží zadávání na klávesnici (T9 nebo klasika).

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 13:09

To by bylo skvělé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kobli  |  03. 06. 2002 17:16

Nemohl by jsi mi ten White Paper poslat. Nebo aspon adresu kde se k nemu dostanu ....

Diky moc M.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  03. 06. 2002 17:38

Máš ho v poště.

Dá se stáhnout z http://www.ericsson.com/mobilityworld/ - open zone - Symbiant OS  - Documnetation (po registraci). Je tam víc dokumentů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kobli  |  03. 06. 2002 17:47

Moc ti dekuji, ten white paper je bomba ... konecne poradne info a ne jen par cancu .... DIKY MOC

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  03. 06. 2002 18:19

Jo, S/// umi zverejnit informace. I když o terminu uvedeni mlci jako ryba.

BTW: na http://www.expansys.com/product.asp?code=P800 je u P800 jako termín dodání uvedeno do 30ti dnů  Otázka je, jak se tomu věřit (ale prý ano, +-), což mi připadá fantastický.

A ještě v jedný konferenci zazněla informace od studenta, co studuje v Kista, Švédsko (kde je vývoj S///) že skoro každej člověk od S/// teď chodí s P800 a testují a testují ...

Dost se na ni těším

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  12. 06. 2002 01:20

Sonyericsson P800 uz jsem ji mel v ruce (plne funkcni betaverze) takze se taky modlim at ji vydaj co nejdrive. Nebo si ty blbov.e budou kupovat Nokii a potom by brečely ze vyhodily 18.800kč bez DPH (www.elity.cz) Ericsson P800 ma stát okolo 13000 bez DPH a na trh cca na zacatku cervence (mluvilz jsme o uvedeni do evropy takze nevim za jak dlouho to bude u nas)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Moser  |  12. 06. 2002 08:09

 A ty informace máš odkad?
Mě jak ten termín tak i cena příjde dost fantastická na to, aby to bylo pravda.
To že SE uvádí jako termín Q3 2002 asi neznamená hneh začátek třetího kvartálu.
Pokud máš relevantní zdroj informací, tak budu rád, pokud to tak bude, protože na ten telefon jsem naklepanej už asi tak půl roku.
Můžeš potvrdit nebo je to jen Tvé zbožné přání (hlavně termín)?

Dík.

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  12. 06. 2002 11:10

informace jsou od SonyEricsson DE (kamoš) takže uvidime tohle řikal jako nejlepší variantu. Takže je musime modlit ať to vyjde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vesuv  |  03. 06. 2002 10:25

fůůj co je to za sra...ku ...to už Nokia fak neví co roupama dělat. Co bude příště?.... snad další normální telefon a né nějaká zakrslá sestřička 7110... 3xfuj....hamba.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 06. 2002 14:54

Opravdu zajimavy nazor, ktery jasne ukazuje inteligenci prispevovatele ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2002 00:05

Estli ten foun hodnotí podle těch fotek a recenze tak oplývá opravdu "prudkou inteligencí"  Vsadim se,že 7650 v ruce neměl, no co třeba mu stačí jeho A35

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bismarck  |  14. 06. 2002 08:45

Toto ze ma byt "D Best of Nokia"?!? HAHAHA!!! 

Tak to Nokca musi byt na tom naozaj uboho! Tento dyzajnersky prieser im skutocne vysiel??? Nie som Nokiista, no ak by som si mal vybrat foun od Nokie, urcite by to bola 6210, 6310, 8210, 8310 ci 8850, ktore povazujem za skvele founy. No toto je teda ozajstny sunt! Na co mi je v mobile nekvalitny fotak? Radsej nic ako toto! Asi pani dyzajneri z Nokce uz melu z posledneho a toto je zufaly pokus udrzat sa na trhu? Fakt neviem. No posledne vyplody Nokie nestoja za vela- 5210 ci 5510 alebo taka 8910... Ocakaval som vazne nieco lepsie.

Inac recenzia je to naozaj super, takze len tak dalej pani redaktori! Drzim vam palce!

PS: Ak niekedy budem mat "chytry foun", urcite to nebude 7650. Proste je to dyzajnovy smejd-zruda. xixi

 Ale je to moj nazor, ktory asi nekoresponduje s vacsinou vas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
micker  |  06. 09. 2002 01:55

bismarck: vis ono je to tak, treba i andy warhol (pokrevny slovak) pouzival treba polaroid a nebo ine sunt fotaky a robil znich umeni a to docela uznavany, takze on ten sunt fotak v kapse staci, na tu zakladni skicu. ja mam nikona ale kdybych ho mel vlacet fsude tak se stoho potento .-)) dal bych si rict nejakou sarapaticku do kapse, snad jen z vetsi pameti, ale to si myslim vyresi cas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saip  |  03. 06. 2002 09:56

Diky za slusny clanek a spoustu fotografii, clovek si udela dobrou predstavu o pristroji...

Jen jsem chtel k reakcim ostatnich dodat, ze v pripade Nokia vyrobku by se vsem mohlo velmi vyplatit nekupovat tak HW i SW komplikovany pristroj jako je 7650 ihned po uvedeni na trh, ale pockat si, zda se z toho "nevyklube" dalsi poruchovy kus, o kterem se v servisech budou vypravet legendy.

Ja osobne jsem s Nokia vyrobky po tragickych zkusenostech s 3210, 3110 a 6210 skoncil.

S.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Gloc  |  03. 06. 2002 08:52

mám o ní zájem

pátral jsem na netu, kolik bude stát

našel jsem jí na mobilhouse.cz asi za 19tis + 22 % dph, s tím, že se připravuje.

snad už bude brzo. Sice má větší hmotnost než můj eric, ale zase je lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Krajicek  |  03. 06. 2002 08:38

No ja sice Nokie moc v oblibe nemam, ale musim uznat ze tahle hracka se povedla. Kdyby tam nebyl ten digitalni fotak, skoro urcite bych si ji nadelil k nejakemu jubileu (treba vyroci prichodu verozvestu, ja sem totiz hluboce nabozensky zalozeny).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  03. 06. 2002 12:58

Nevim sice jak hluboce si nábožensky založenej (ostatně je to předevšim tvoje věc), ale jinak píšeš dost uboze.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  03. 06. 2002 08:07

ale subjektivně, vzhledově se mi silně nelíbí. Je prostě ošklivý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 01:05

Smartphone je chytrofon, nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
generator  |  04. 06. 2002 17:57

jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Technoid  |  03. 06. 2002 00:05

To je teda  extra recenze

Myslíte si ,že by nešlo fotky vylepšit , změnou softwaru v telefonu - sou fakt hrozný.

Kazí mě to dojem dokonalého telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 00:14

Za tohle bohužel od začátku až do konce může optika a kde nic není, software nepomůže. Na ememesky ale vestavěný foťák skutečně stačí, i když je škoda, že lze zvolit pouze nejvyšší (příliš velké) anebo nejnižší (příliš malé) rozlišení a nic mezi tím. Proč v síti mezi mobily posílat obrázky s rozlišením 640 x 480? Tohle by ale mohl software zvládnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 01:07

Jo, přizpůsobit se hardwarovému rozlišení objektivu by bylo logické, ale ne nokiácké

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 00:19

Tohle je podle mě jednoznačně špatný kus fotoaparátu. Navíc není možné, aby někde přenosem či úpravou v software telefonu došlo k rozmazání krajů. To je čistě záležitost fotoaparátu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Technoid  |  03. 06. 2002 00:26

Tak tomu řikám rychlá odpověd  díky

Snad si to nokia uvědomí a do finální verze to poopraví ,ale asi težko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  03. 06. 2002 08:18

Rozmazané rohy jsou znakem nekvalitních objektivů

Co byste chtěli, když je to minifoťák zabudovaný do mobilu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2002 00:03

V první řadě je to na volání,psaní zpráv,meilů...pak kalendář,úkoly,tel.seznam ... a až někde na konci je jako třešnička na dortu foťák, to že to nebude foti extra kvalitní fotky je snad jasný. Primárně to na focení nejni a na to poslat někomu fotku v MMS to stačí.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FBI  |  02. 06. 2002 21:36

Vazena redakce,mel bych maly a moc zvedavy dotaz....Mohu se zeptat kdo vam zapujcil tento kousek 7650 a zda-li se jedna o finalni verzi????Predem dekuju......S pozdravem FBI   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 06. 2002 21:47

Máme to od českého zastoupení Nokie a protože se 7650 ještě neprodává, do finálního stavu asi ještě kousek chybí. Ale nijak jsem to při používání nepoznal. Nokia mě akorát upozorňovala na problém s přidáváním čísel ze seznamu příchozích hovorů do adresáře k existujícím jménům, kdy by se měly položky nějak zduplikovat. Tuto situaci se mi ale nepodařilo navodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 00:23

Mě se kouše 7110 když přidávám číslo z SMS k již existujícímu záznamu. Pomůže jen červený telefon a uvedení do pohotovostního stavu. Pak to musím udělat oklikou přes Zavolat, vylovit poslední volaná čísla a odtud to tam dát. Ovšem nikdo jiný než já to taky navodit nemůže. Zvláštní, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  03. 06. 2002 00:44

Taky se mi to kdysi parkrat povedlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  03. 06. 2002 12:55

Mě se to taky pořád stává, bohužel . A taky to stejně obcházim. Mám tam původní FW V 04.94 z 27-09-00 ot té doby co sem ho koupil.

Někde sem četl, že i tenhle fw je chybový a že to chce ještě vyšší verzi, ale kvůli tomuhle problému sem línej někam jít a platit upgrade (i když by to bylo penězma firmy).

Spíš mi u 7110 vadí to že nemá PC Siute a FoneSync není plnohodnotná náhrada. A jako asi většina lidí od N7110 mi vadí že to nevypadá na nějakej novější Nokia telefon s válečkem. To je fakt škoda. Změnit trochu kabát, přidat takový blbosti jako T9, HSCSD, GPRS, E-mail atd. Mám pocit i podle čísla, že takovým trochu nástupce v modelové řadě je teď N7650. Ale za ty prachy, no fuj.

A co HF sada. Je to s něčím kompatibliní. Myslím do auta? O datovém kabelo se tu už mluvilo, ještě že patřím k vivoleným, s nejnovějším modelem firmeního notebooku se všema možnejma blbostma.

Jinak super recenze. Jen tak dál. V '96 jsem četl Mobil.cz. Potom, co ale už bylo telefonů a BTS všude jako máku, tak to začalo bejt nudný. Vy držíte ještě celkem úroveň.

Raptor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2002 00:00

Konečně ten největší omyl Nokia (7110) zahoď nebo věnuj muzeu a kup si normální telefon

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  11. 06. 2002 21:46

No, to co jsem říkal, je taky jediná moucha na celém jejím firmwaru.

Měl bych si koupit 6510, oželet třetinu svého telefonního seznamu kvůli menší paměti, přestat používat kalendář ze stejného důvodu nebo kvůli chybě ve firmwaru každý druhý den přijít o celý telefonní seznam? Nebo datlovat patnáctkrát klávesou dolů a pak přehmátnout na "Volba" místo posunu a stlačení palce na rolleru? A za to vše vyhodit bratru patnáct litrů, protože to má DŽÍPÝÁRES, který ale využiješ Ty a ne já? Ne, díky, to si radši koupím nový kola na svou 635CSi, to mi dá víc každodenní radosti.

S telefonem počkám až vyjde 7210, rok dám na vychytání firmwaru a pak si ji možná koupím. Do té doby si budu užívat výrobek, který je (ať už se Ti to líbí nebo ne) po čtyřech letech nadávání a piplání dotažen k dokonalosti - NOKIA 7110. Až přijde NOKIA s nějakou hodně přínosnou funkcí, jakou byla v té době paměť na 150 SMS nebo seznam na 1000 lidí, tak se nad tím třeba zamyslím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  12. 06. 2002 00:53

Nevim kdo Ti poradil koupit si 6510, já určitě ne. Rozhodně ale vím,že nosit sebou takovou cihlu je přinejmenším nepohodlné. Mě 720 míst v seznamu stačí a 150 SMSek se mi do founu vejde stejně jako 3 minuty na záznamník  Co se mi fakt ale nechce je připojovat se na Net nebo W@P přes něco jinýho než GPRS a nechat si cihlou trhat kapsu u košile. No ale když Ti vyhovuje tak tvoje volba, já sem Ti jen řekl svůj názor. (o 6510 jsem se nezmínil).

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení  |  02. 06. 2002 19:37

Při čteni příspěvků (a najen k tomuto článku) mám pocit že někteří redaktoři si hrají na čtenáře?

Neni to vymývání mozků slušného čtenáře? Či skrytá reklama šikovně kamuflovaná?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  02. 06. 2002 19:56

Tak jsem vás asi nepochopil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 06. 2002 21:00

Tak tohle by si možná zasloužilo trochu víc rozvést, co říkáte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 00:18

Myslím, že meleš nesmysly. Jinou větou se dá říct, že autoři nejsou ti, kteří si "vodpracujou svejch vosum" a jdou domů. Věnujou se svým čtenářům a jejich práce je opravdu baví, ačkoli neděle je od slova nedělat. Za to jim díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  03. 06. 2002 12:46

Souhlasim, narozdil od PCTuningu, kde se autor někdy na auditku ani neukáže je to tady super...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  04. 06. 2002 23:59

Co by asi Dudek na PCTuningu obhajoval? Možná tak svojí gramatiku,ale to by bylo na hóóóóódně dlouho

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brucewillis  |  05. 06. 2002 13:45

tobje se nelýbý dUtkova gramatyka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 06. 2002 23:58

No líbí se mi moc,dyť když si pročteš diskuse na PCtuningu tak ode mě tam nenajdeš jedinou výtku na dutkovo gramatyku

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  02. 06. 2002 17:59

Teda za 17 000 Kc by nemela konkurenci,skoda ze bude urcite stat tech 25 000Kc!Ale jinak je uplne super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 06. 2002 17:08

Marku, Marku, nemusis se bat, ale ja jsem porad tady s tebou. A zvlast pokud je to nejaka nova Nokia, tak si to rozhodne nenecham ujit. Tedka tady dam moznost "vyradit" se jinym a az to tady bude trosku plnejsi, tak na to vlitnu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 06. 2002 17:42

Lhal bych, kdybych tvrdil, že z toho mám radost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ahoj  |  03. 06. 2002 00:50

pokud to bude zase přehánět, tak zauvažujte o důsledné možnosti odpojit ho (včetně jiného nicku) .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 06. 2002 14:48

No nevim jak by sis to predstavoval. Jedina moznost je IP ban a pro me neni problem si nahodit treba http://www.multiproxy.org/ ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
micker  |  06. 09. 2002 01:48

ja nevim, ma snad pravo na nazor jako kazdej jinej ne? .-))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  03. 06. 2002 11:23

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  04. 06. 2002 14:49

--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa první  |  03. 06. 2002 09:30

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thera  |  02. 06. 2002 16:54

Z obrázků je vidět, že je v T9 použita čeština s diaktritikou. Jsou SMS odesílány také s diaktritikou (unicode t.j.<160 znaků) nebo bez ní (normálně 160 znaků)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 06. 2002 17:20

Bohužel se to posílá s diakritikou, stejně jako u Ericssonu T68. Takže pokud je ve zprávě jediné písmeno s háčkem nebo čárkou, nevejde se do ní celých 160 znaků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 00:15

Pěknej sajrajt tedy... a dost důležité opomenutí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grepy  |  02. 06. 2002 15:39

No prvni Nokia, ktera vypada rozumne :))) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  02. 06. 2002 16:14

Souhlasím, fakt první Nokie, co vypadá jako slušný stroj ...

Ale - některé zásadní výhrady bych měl - nemožnost synchronizovat a komunikovat s PC přes kabel je fatální nedostatek, nedoladěnost Bluetoothu nechápu a ty fotky jsou fakt špatný ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 06. 2002 14:44

To co tobe nevyhovuje muze nekomu prave naopak vyhovovat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hulenec  |  18. 09. 2002 00:24

mel bys prestt hulit at nedostanes rakovinu bo bez tvejch vtipnejch prispevku pujde tenhle web do hajzlu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  04. 06. 2002 23:57

Jakej xakru zásadní výhrada?? Pane bože kdo má dneska náladu mít ke compu připojen spletenec kabelů,od čeho je infrák,bluetooh ??? Proč se asi dělaj optický myši a do desek se dával bluetooh moduly? Protože kabely sou přežitek... Mě nevadí že už moje 6510 nemá kabel.... mám infrák a nejni problém k němu připojit úplně jinej telefon, kdybych si nedej bože koupil třeba Siemense tak bych musel koupit jinej kabel,takhle mám pořád jeden infrák....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anndy  |  05. 06. 2002 16:32

no Dejve, nič v zlom, ale optické myši majú kabliky - ale tiež nemusia - podobne ako myši guličkové. Počítam, že si myslel bezdrátové myši...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  06. 06. 2002 00:01

Sorry, myslel sem bezdrátové, optickou sem měl, stále cca 1200,- a po roce se odloučila do věčných lovišť,takže používám geniusáka za 150,- do něj se nebojim fláknout  

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yellow  |  06. 06. 2002 09:49

No to je sice pravda, kabely nesnasim taky, ale ja sem casto pripojenej na inet z PC celej den pres GPRS (jen na ICQ a SMS - fakt super, jen za par kacek na den) takze kdyby mi ten mobil takhle porad svitil infra portem nebo vysilal BluTufem tak by asi dlouho nevydrzel. Takhle vysila jen kdyz fakt komunikuje, takze je vetsinu casu idle, pokud teda brutalne nechatuju na ICQ :) Takze bohuzel, tady je kabel potreba.

Jinak Nokia pekna, ale nedovedu si predstavit ze bych zase nosil neco tak tezkyho jako je nk5110... I kdyz je to pocitac. Mam Palma a nechavam ho doma jak to jen de. Docela sem zajimavej na Z100, osobne se mi libi mnohem vic, ale kdo vi jakej bude v realu. Navic s M$ OS...... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ujo.imro  |  02. 06. 2002 15:08

veľmi dobrá práca páni. páči sa mi táto recenzia, skutočne. ďakujem a prajem mnoho dobrého 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hájek  |  02. 06. 2002 13:45

Moc pěknej telefon ale trochu mě zaráží ta podivnost s bluetooth. A jinak nevím jak si povede proti Sendu Z100 .Nebude mít sice vestavěný fotoaparát ale třeba čtečku paměťových karet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Don  |  02. 06. 2002 14:01

Myslím, že 7650 si povede hodně dobře, protože ho dělá Nokia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 06. 2002 14:57

Mluvíte mi z duše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
otazník  |  02. 06. 2002 11:31

Pane Lutonský před nějakou dobou jste nás nabádali, abychom se zaregistrovali na nokia webu, pro demo 7650 na CD. Už je to nějakou dobu a pořád nic nepřichází. Nemáte nějaké informace proč?  Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 06. 2002 13:12

Nevím, nám CD s vývojářskými nástroji přišlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
otazník  |  02. 06. 2002 14:44

¨Tak děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 06. 2002 14:41

Jestli to nebude tim, ze ty nemas za zavinacem mobilmania.cz ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.ales  |  02. 06. 2002 11:21

Ale NK3210 takovouhle nema, a je to taky rada 3xxx,.. A celkem se divim, ze do tak drahyho mobilu daj Li- Ion baterku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 06. 2002 11:24

Co je na baterii Li-Ion špatného?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.ales  |  02. 06. 2002 16:25

Nic, ja ji mam taky, ale ze treba nejmin 2x levnejsi T39m ma Li - Pol, tak se mi to zda trosku nepomerne k cene toho telefonu (nokia). Ale jinak nelze baterii Li - Ion snad nic vycist, jen Li - Pol je lehci a maji vetsi kapacitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jklamo  |  03. 06. 2002 13:21

člověče, Li-on baterie může mít kapacitu různou, stejně jako Li-Pol. Ta se jenom dobře tvaruje. A více nabíjecích cyklů vydrží opět Li-on.  Li-pol se dá akorát dobře tvarovat. Ale kapacita jenom 750 mAh mně taky zaráží, je to dost málo. Mám stejnou ve SL45 a při využití multimediálních funkcí výdrž nic moc. A to bude asi platit i pro 7650 - buď normální provoz (telefony, SMS) a slušná výdrž, nebo multimedia skopičiny (fotografování, programy) a nic moc výdrž. Mýlím se snad ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.ales  |  05. 06. 2002 19:43

Ne nemylis se, ja sam mam Li - Ion a sem s ni plne spokojen, jen mi pride proste divne, ze nokia dava stejnou baterii do telefonu 8210 a 7650 , i když jsou v uplne rozdilne cenove kateforii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anndy  |  05. 06. 2002 15:55

no Li-Pol okrem iného dokáže na menšej ploche "pojať" viacej energie, atď.

Oporúčam si pozrieť články o batériach (resp. akumulátoroch) na stránkach www.emobil.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diamant  |  09. 06. 2002 21:27

A čo cca 200 nabíjacích cyklov u Li-Pol? Mne sa to zdá celkom málo. Hlavne u takéhoto zariadenia ako je N7650. O PDA radšej ani nehovorím. To sa nabíja každý deň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jazzzman  |  02. 06. 2002 10:26

Teda panove, ten kdyby stal 10 000, co..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 06. 2002 14:33

Jo tak by si ho urcite koupila kazda socka vcetne deti z 5.tridy zakladky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  04. 06. 2002 23:53

2SaTaN8210:  Koupila by si ho každá socka včetně tebe  

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Hajn  |  02. 06. 2002 09:11

 Je to mobil přesně mého gusta.

Nemůžu se dočkat, až bude můj, tak se snažte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nick  |  02. 06. 2002 08:30

 Nešlo by udělat ještě jeden odkaz, kde bude celá recenze najednou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  02. 06. 2002 08:55

Obávám se, že by to nebylo zrovna nejvhodnější, protože vzniklý článek by měl díky spoustě textu i obrázků příliš velký objem a pokud nemáte pevnou linku, strávili byste jeho stahováním celou věčnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nick  |  02. 06. 2002 16:59

 Jaký je rozdíl, co se objemu a tedy doby týče, mezi stáhnutím jedné obsáhlé recenze umístěné na jedné stránce a té samé recenze rozdělené do sedmi částí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 06. 2002 17:14

Rozdíl je tom, že nám během stahování neutečou čtenáři  Tohle fakt nešlo dát do jednoho, dvou nebo tří souborů, jen náhledy obrázků mají dohromady skoro mega.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 00:06

Spíše to vidím, že se to dělá kvůli jednotlivým zobrazením reklamy na stránkách.

Možnost vidět (stáhnout) článek jako jednolitý celek je pro mě jednoznačné plus při dial-upu přes den, kdy většinou stíhám pomocí Opery stáhnout všechny zajímavé články na svých oblíbených serverech na 2-3 impulzy, tudíž za přijatelnou cenu.

Takovéto články, které bych mohl potom dlouho po odpojení a výživně číst v případě jednolitosti, mi v tom nadělají pěkný bordel a v zásadě mi to prodražují. Jako by nestačilo, že půlku času načítání Vašich stránek blokuje pomalý nebo čekající server dodávající bannery.

Takže pěkně děkuji. Jednou ironicky za to všechno neštěstí, které jsem sem právě vylil

... a podruhé za skvělou recenzi a opravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 00:17

Ježišmarja, zapomeňte už jednou na reklamu. Když už něčím takovým argumentovat, tak jedině čteností, která je v případě takového článku několikanásobná. Ale hlavně šlo zejména o čtenáře, protože článek se nemůže natahovat minutu (natož tři nebo čtyři). A kdybychom článek nechali vcelku, určitě by vám to shodilo Operu

Nebo použijte textovou verzi http://www.mobilmania.cz/text. Tam to uvidíte vcelku a bude to poměrně rychlé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 00:43

Právě mám v Opeře otevřených 24 oken. Mobilmaňácká stránka je svou velikostí takový normální průměr. Tohle nebyl argument, Vy jste ten program, Marku, nikdy nepoužil. Proto pořád musíte sjíždět myší vlevo nahoru, abyste dal ZPĚT. Jen tak dál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lachtanek  |  03. 06. 2002 13:42

Zkus si misto vyjizdeni mysi nekdy stisknout v IE klavesu BackSpace ... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
generator  |  04. 06. 2002 17:46

nato staci fopere mys, kamo - left+right pro back, right+left pro forward...
skus si to sam :—)

btw ten komunikator ma displej mensi nez motorola v100... (53×32) ale zas je barevnej, tode.

jo a tu vysouvaci klavesnici mel uz siemens SL10, ale to batolata z MM nepamatujou :×)

jinak ale dost sklamala... kabl do PC neni, slot na karty zadnej, pamet mala, mp3 nehrajou...

a chce to plnou klavesnici jako ma v100ka, jinou uz nechci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 01:02

Stejně mám pocit, že doby, kdy se autoři webu pomalu omlouvali, že někam dali soubor větší než 20 kb, je dávno pryč. Rád stahuju několik stovek MB videí a obrázky všeho možného v rozlišení 2000x1000 a výš. Staré časy jsou pryč, vítej internete v obstojné kvalitě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Vrba  |  04. 06. 2002 13:35

Co takhle napsat recenzi Nokia 9210, Siemens SX45 a Nokia 7650... Byť jde teoreticky pokaždé o něco jiného, jde o nejčastěji používané komunikátory a člověk, co něco takového chce se mezi tímto běžně rozhoduje. Pokud teda nechce volat jen z bondovky, pak ještě přicházení v úvadu PDA + GSM modul..

Pořád jsou to jediné přístroje s možností obsluhovat tisíce tel čísel (firemní databáze), mailovat, popř faxovat, popř. sledovat Internetové stránky. Těch obrázků může být klidně 50, když budou černobílé a na odkaz barevné, tak jeden z nich zabere spoustu b, max 0,8 Kb.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  02. 06. 2002 19:53

Co se týče objemu rozdíl není, ten je v čase potřebném ke stažení - málo kdo by vydržel čekat několik minut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 00:09

Alespoň jako možnost na kliknutí někde v rohu ve článku bych možnost jednolitosti uvítal. Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 00:19

To by se muselo naprogramovat. A přitom to není třeba, protože je zde textová verze, TEXTOVÁ VERZE, TÉÉXTOVÁÁÁ VERZÉÉÉÉÉÉ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 00:59

Jo, děsně těžký. Šest řádků do skriptu a potom už to půjde u každýho takovýho, až navěky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 06. 2002 08:59

V textové verzi jsou všechny kapitoly najednou. Do grafické verze jsme to museli rozdělit, obrázků je opravdu moc a při editaci, kdy jsem měl článek ještě v jednom souboru, jsem ho otvíral tak tři-čtyři minuty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nick  |  02. 06. 2002 16:59

 Dík moc! Přesně to jsem myslel.

 Btw. do této chvíle jsem si myslel, že textová verze = verze bez obrázků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 06. 2002 17:14

Naše textová verze = verze bez zbytečné grafiky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maler  |  02. 06. 2002 22:58

taky proto tak ctu vsechny servery CP, co ctu, i kdyz jsem na pevne lince ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 06. 2002 23:24

Já taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 00:12

Kdybyste to chtěli vědět, prohlížeč Opera umí udělat dobře čitelné "černobílé" stránky pomocí jedné ikonky a vypnout načítání obrázků pomocí druhé, čtu tak většinu serverů, aby nebyly... ORANŽOVÉ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 00:22

A kdybyste to chtěl vědět, tak MobilMania má kabátky, kde si ji můžete přebarvit třeba na modrozeleno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 00:29

Ale Opera umí pustit tenhle uživatelský režim včetně vlastních písem a spoustou dalšího třeba s tomshardwareguide.com nebo pegasoft.cz a nejen s mobilmanií. Kabátky umí odstranit obrázky nebo pustit na stránku jenom ty, co už jsou nacachované? Nevšiml jsem si. Tak trochu svými kabátky nahrazujete nedokonalosti Exploreru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Máca  |  02. 06. 2002 19:00

Staci kdyz kliknes v recenzi na odkaz "Formát pro tisk" a budes to mit v jednom souboru i s obrazky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nick  |  03. 06. 2002 18:47

 dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  03. 06. 2002 18:18

Mám pocit, opravte mne, jestli se mýlím, v textové verzi je recenze úplná, bez odkazů na kapitoly. Je samozřejmě se všema obrázkama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nick  |  03. 06. 2002 18:48

 Nemýlíte se, takže Vás nemusím opravit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  06. 06. 2002 14:42

Když nepolezete přes grafickou úpravu MM, ale přes textovou, tak je to tam celý (www.mobilmania.cz/text) :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonisko  |  02. 06. 2002 06:24

... leč přístroj mě trošku zklamal. Uvidíme, kolik bude stát, ale tipoval bych cenu při uvedení na trh spíše těch 25 kKč. Na rozdíl od autora bych dotykový display docela postrádal. Spíš než takový hybrid (příliš nadupaný telefon a zároveň příliš slabý PDA) bych se poohlédl po něčem jiném.

Nesouhlasím úplně s tím, že PDA typu SX45 jsou drahé (cena se pohybuje okolo 22 kKč - tam je průšvih s nutností používat HF), nový LOOX600 pak stojí nějakých 18 kKč (i když k němu bude GSM modul až na podzim).

U N7650 mi opravdu hodně moc vadí nerozšiřitelná paměť a nemožnost připojení datového kabelu. Oproti tomu bych docela klidně oželel "fotoaparát". Fakt, že nejspíš neumožňuje připojit HF přes bluetooth je pak dost zarážející.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
woe  |  02. 06. 2002 07:57

UK   ......   NOKIA 7650





£448.00 exc VAT
£526.40 inc VAT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caf3127  |  02. 06. 2002 08:51

Ta pamět je sice omezená, dotykový display na tak malé ploše nemá užitku. Ale to mi vše vynahradí iPAQ. Jen ta cena je nepříjemná jesti ted dám za 7650 - 25000kč, tak jí v řínu až výjde P800 prodám max za 13 000kč a to horší jak auto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 06. 2002 09:13

Dotykový displej u takového zařízení má ještě jednu nevýhodu: když se poškodí, je po něm. Tady je nad displejem ještě kryt, který ho chrání.

Siemens SX45 stojí kolem pětatřiceti tisíc. Pokud srovnáváme oficiální cenu Nokie, srovnávejme i oficiální ceny jinýh přístrojů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  02. 06. 2002 01:39

to je teda dlouhy clanek.....moc hezke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Otoupalik  |  02. 06. 2002 01:17

Zdravim, diky za dobrou recenzi, mel bych tedy par dotazu:

1] Hlasove poznamky jsou ukladany ve formatu XYZ ?? a je mozne je pote nejak dostat do PC?
2] Lze poslat obrazky z mobilu na jine mobily 7650, prip. jinak nez pomoci emailu? Neco jako v Nokiich 33XX?
3] Je ovladani menu skutecne lepsi nez v Errikovi T68(i)?
4] Telefon prozatim neni dostupny ani nikde v zahranici?

predem diky za odp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 06. 2002 09:12

1) Je to formát AMR, který používá třeba také Ericsson T68. Do PC je dostanete e-mailem, infraportem anebo přes Bluetooth. Na počítači se mi ho ale nepodařilo v ničem otevřít.

2) Půjde to prostřednictvím MMS (anebo přes Bluetooth nebo infraport, pokud bude druhá Nokia blízko).

3) Je těžké rozhodnout, jestli je lepší. Nokii pomáhá větší, podrobnější a rychlejší displej, ale fakt bych to radši nesrovnával - Ericsson je mobil, Nokia kapesní počítač. Mimochodem: dostal jsem se teď k T68, tak jsem ještě oba displeje srovnal a oproti tomu, co píšu v článku (ještě to opravím) má Ericsson na displeji mnohem jasnější bílou barvu. Na Nokii je spíše do žluta. Při porovnání celkového jasu barev ale vede Nokia, Ericsson je takový trochu "matný". A při porovnání s Nokií má hrozně malé rozlišení.

4) Není, Nokia začíná telefony ve všech zemích prodávat najednou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Laurin  |  02. 06. 2002 00:21

Takže sem tu první, Clanek si prectu az rano protoze ted uz bych to asi nezvlad....

Docela by mě  zajímala cena , Pokud máte někjdo spravnej odhad tak šup sem s nim

Jinak telefonek je to fak krasnej, první od NOKIE co se mě líbí...(Nic proti SaTaNe)

Dobrou noc....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  02. 06. 2002 01:10

Tak jsem druhej ci treti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Zámostný  |  02. 06. 2002 09:42

Cena by se mela pohybovat okolo 25 000 Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  03. 06. 2002 10:20

www.mobilhouse.cz  cena 18.888,- bez dph, 23040,- s dani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  12. 06. 2002 00:59

www.elity.cz za 18500 bez DPH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  04. 06. 2002 01:07

Kdo je ten SaTaN? Co napsal tak zajimavyho? To mi asi nejak uniklo.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 06. 2002 14:27

To se vazne divim, asi budes Mobilmaniovej panic ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Laurin  |  04. 06. 2002 21:29

ted sem se konecne dostal k po 14dnech k docteni prospevku na 3410 3510. Satana ty ses fak normalni "hov*do"-nemyslim to zle Ja mam sice ericssona ale takhle ho branit-to b za to museli platit... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  05. 06. 2002 07:42

Vsak ja jsem placenej dost slusne. Zadarmo to prece delat nebudu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
micker  |  06. 09. 2002 01:37

taky se divim ze te nekdo nezna, sem neska na mobilmanii poprve a nemoh sem si te nevsimnout .-)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Laurin  |  04. 06. 2002 19:32

Tak se koukni na recenzi k NOKII 3410 a 3510 a pochopíš to že je to NOKIAMANIAK a "člověk" s možná nejvíce přispěvky do diskusí. Už i na MOBILMANII se ho bojej  Mimochodem nemam NOKII rad....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  05. 06. 2002 07:44

Me se boji i 5 lety deti na pisecku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
micker  |  06. 09. 2002 01:42

se jim nedivim kdyz jim krades jejich napodobeniny nokie )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
micker  |  06. 09. 2002 01:40

ja nokii mam RAD!

a mimochodem jaks rostahl toho smajlika cece? (čeče)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN210  |  29. 09. 2002 02:24

No abych se ti predstavil, tak smazim uz pet let a od ty doby co uz nemam nosni prepazku, tak si zasadne picham. To asi tak vse o me. S pozdravem SaTaN8210

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bureš  |  16. 06. 2002 09:20

Cena by se měla pohybovat okolo 20 000 Kč při uvedení, ale třeba ve Francii by se dala sehnat o něco málo levněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peer  |  02. 06. 2002 00:14

Panove, tak tomu ja rikam RECENZE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Laurin  |  02. 06. 2002 00:24

To nepla..... Tys mě předeběh...

Ale recenze je to fakt pěkně obsáhlá.......   Mobilmania, už v tom názvu to je SOU TO MANIACI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 06. 2002 15:11

No, my všichni jsme tu zcela normální, maniak je pouze Marek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  03. 06. 2002 09:25

Nojo, ale vy jste zase zelenej mimozemšťan (jestli se nepletu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Laurin  |  03. 06. 2002 18:29

Tak to se pěkně pleteš... Já nejsem vůbec zelenej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 06. 2002 23:27

Vy ne, Petr Broža

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor