Nokia 8800: když na to máš, tak se ukaž (test)

Diskuze čtenářů k článku

eRiper  |  04. 06. 2007 21:11

mám 6300 a ta je mnohem hezčí a levnější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 09. 2006 04:10

Lidi..jak si tak procitam vase nazory...tak se vazne bavim....ale jsem rad ,ze i tak na dalku zjistuji,ze CECHY A CESI jsou stale stejni.....jen tak dal....vazne se bavim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubby  |  07. 10. 2006 01:22

Zda se ze ty budes asi z Dzibuti....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepik  |  01. 05. 2006 18:32

takze asi takhle: doposavad jsem uz pres 2 roky majitelem nokie 6100,je to skvelej phone, ale chtelo by to zmenu.vystridal jsem uz telefony vsech znacek,ale nokie je proste nokie..6100 primeho nastupce bohuzel nema,ale 8800 je ji alespon velikosti podobna..od telefonu ocekavam pouze to, ze chci aby dobre vypadal a umel sms..takovy ty kecy, ze clovek musi mit 100 taliru mesicne a bejt blazen,aby si 8800 koupil beru,ale proste kazdej mame hodnoty nekde jinde..jsem sice student, ale proste mam rad kvalitni,znackovy a luxusni veci..(mozna sem i trochu snob )takze az si na tenhle phone usetrim,tak si pro nej hned pobezim..mimochodem dnes je na netu k sehnani za necelejch 18 taliru..coz uz je prijemnejsi..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  28. 03. 2006 18:30

Jednoduché řešení - místo původní baterie, která má nějakých 600 mAh, se dá koupit baterie s 1.000 mAh. - http://www.1m.cz/detail/1634/baterie-nokia-8800-liion-1000mah/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  04. 03. 2006 18:00

No nic moc to jsem to šekal trochu lepší! Vždyť ani ten foťák nemá kvalitní. Akorát má luxusní vzhled, kterej se mi taky moc nelíbí!!! Nic moc!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miguel  |  13. 02. 2006 16:42

Telefon je oka a to jako ze mooc, kdo na to ma poridi si ho a ten kdo rika ze je vosklivej a ze by si ho niky nekoupil je jen nahrazka pac si ho nemuze dovolit tak na nej aspon poradne zanadava. Phone je nadhernej vo tom zadna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holes  |  03. 02. 2006 13:35

To je zajímavý, jak kvůli takové kravině jako je mobil, se dokážou lidi(?) častovat výrazy kanálníků. Proč proboha nadáváte jeden druhýmu, že má blbej(dobrej) vkus, moc(málo) peněz a podobný důvody, po kterých vám u toho druhýho může být tak akorát kulový? Co je to za hovada, tito čtenáři mobilmanie? Že by pubertální češi? Nebo zakomplexovanci(češi)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 12. 2005 19:39

Tento mobil sem si koupil, protoze nemam rad, kdyz vyjdu ven a lidi maji stejne - mnohdy obycejne veci..
Libi se mi na nem ten luxus, design!, a navic nejaka ta moderni funkce...
Musim vas upozornit, ze pokud ste takovy chudaci, ze na tento telefon nemate, tak sem nepiste negativni pripominky ohledne toho, ze byste si jej nikdy nekoupili!!!
Je to proste luxusni kousek..pokud chcete funkcne lepe vybaveny, ak bezte treba k NSeries

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MP  |  28. 11. 2005 20:14

ja jsem si tento telefon koupil ze dvou důvodů:
a) můj starý 6310i už nefungoval
b) líbí se mi - nic víc
jediná věc která na tomto telefonu je opravdu hodně špatná je baterie. Telefon mi nevydrží ani jeden den!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik  |  24. 02. 2006 12:20

V tom případě máš nějakou špatnou. Mně vydrží 2 dny bez vypínání na noc s cca 15 minutami hovoru, cca 10sms a 4krát stahování mailů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leos  |  26. 11. 2005 18:39

Ano přesně tak. Kdo chce vypadat že na to má tak si ho koupí. Tenhle telefon designem nezestárne tak jako NOKIA 6110.  Drtívá většina tenhle telefon bude používat stejně jen na telefonování a k tomu je určen. Žádné přiblblé MMS ! Prostě jen pro toho, kdo na to  má a ty ostatní ať si koupí  mobily z PVC !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  03. 08. 2005 21:45

tak ja jsem si jiz asi pred 14dny koupil je pekna kvalitne zpracovana, ale much ma nespocetne, napriklad baterka, no nevim ale stand by 5 hodin, ano jen ze bezi a nevola se nic... je dost malo... :( cili nosit 4 baterky sebou aby to den vydrzelo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RW1  |  05. 08. 2005 08:52

Další z nezpočet výmyslů rádoby majitelů ...
V pohodě vydrží s telefonováním, sms a občas BT celý den a noc na jednu baterku. Ráno je v pohodě za 3/4 hodiny dobitá.
 
Pokud ji opravdu náhodou vlastníš, tak existuje něco jako formátování baterie. S tím jak píšeš ty, tedy jen zapnutá, vydrží dle mého v pohodě 4-5 dní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dack  |  01. 08. 2005 23:49

Nechutně nevkusný, nemoderní, kulatý mobil. Nokie mám rád,ale tohle je hnus... Stejně jako 8910i. Na 8850 nemají designově ani náhodou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buffalo  |  01. 08. 2005 19:56

tak jestli by nokie chtela delat stylovy telefony, tak by asi mela najmou nejakyho lepsiho disajnéra... protoze tohle, se  style m nemá nic společnýho, nejlepší je ten spodní plech z přední strany telefonu :)) to je fakt unikum :)) btw nokie neumí lepší displaye nebo 30x30mm je jejich max ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p e t r  |  01. 08. 2005 19:13

Zaznělo tu již mnoho zajímavého. Jeden výkřik do ticha tu chtěl naznačit, že zajímavých telefonů se vyrábí stále méně a kdo nechce plastovou krabičku z poutě byť s 200Mpix , musí si koupit 8800, V3 razr, MPx200 a možná ještě jeden model by se našel - a toť vše. Je to bída Vážení.
Jako dospívající dítko si živě vzpomínám na svého dětského lékaře, který si kupoval 8810, když ještě stála 30 tisíc. Dnes je pan doktor více televizní hvězda a lidový léčitel než lékař, ale stále by se do jeho, dnes již plně digitální, ordinace stále hodila tato současná 8800.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 08. 2005 17:14

Chtěl bych jen poukázat na matení čtenárů autorem článku!
V odstavci o profilech, jak se autor rozplívá nad možností přiřadit vlastní zvuk pro SMS a nad např. profilem pro nabíjení, tak toto obojí má i moje na dnešní dobu "zaostalá" 6820 a ta patří také do Series 40 takže nevím proč je uváděno, že jiné modely značky toto nenabízejí?!
Prosím OPRAVIT!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Sedlak  |  01. 08. 2005 18:08

Větu "i zprávám lze přiřadit zvláštní tóny výstrahy, které v jiných telefonech značky nenajdete" jste pochopil špatně. Znamená, že dokonce i tóny výstrahy u tohoto telefonu jsou speciální "východní" zvuky určené pro model 8800. A ty skutečně v jiných telefonech značky nenajdete. Nerozplývám se tedy nad možností přiřadit zprávám vlastní tón. Taková funkce je tu již nějaký čas.

U automatického přepínání profilů máte zřejmě pravdu. Nebyli jsme si jisti, jestli existuje podobná možnost i pro stav, kdy se telefon nabíjí. Děkuji za upozornění, slovo "nová" jsem z textu odebral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 08. 2005 19:38

Tak za to se omlouvám já! Opravdu jsem to pochopil jinač než to bylo myšlený (a to jsem si to projistotu četl 3x aby nedošlo k nedorozumění) Proto mě to zarazilo, že byla této funkci věnována taková pozornost.
A s tím nabíjením... ta funkce není natolik "nová" ale spíš se o ní moc neví - málo kdo se zanoří tak hluboko do menu.
Jinak není zač!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan suk  |  01. 08. 2005 17:05

Kdo pochopí, e ten správný rajc je moci si dovolit koupit siln pedraenou vc jen proto,e na to nám .copak si myslíte e eím váhu notebook za 100000.Na to mám auto a asistenta. Kvalitu fotek u mobilu?Na to mám v kapsice jiný foák.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan  |  01. 08. 2005 14:58

Manageri maji vetsinou rozum, telefony neresi a nemaji potrebu se jimi vytahovat (on ostatne kolega manager stejne na 8800 jeji vylucnost nepozna ). Dle meho maleho soukromeho pruzkumu je zdaleka nejcastejsim managerskym telefonem N6230 (pripadne 6310i pro ty kdo jsou v jine fazi obmenovaciho cyklu), ne proto ze by o ni prislusny manager nejak zvlast stal, ale proste proto, ze to je ten telefon ktery v praci nafasoval. Dalsim castym phonem jsou smartphones, zejmena SE P910i, pokud si dotycny potrpi na smart funkce.
Tenhleten telefon si budou primarne kupovat celebrity a zejmena "celebrity", pripadne ruzni "podnikatele" typu BMW, cerna skla, zlaty retez, teplakovka UMBRO. Proste ti kdo maji cas a resit trendovost v oblasti mobilu a souvisejiciho haraburdi. Urcite ne ti pro ktere telefon je neco s cim se vola a co se nafasuje v praci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TIMIK  |  01. 08. 2005 14:45

Tohle je vlajková loď Nokie?
Vypadá sice hezky, to jo, ale za ty prachy si můžu koupit nejmíň dva mnohem líp vybavený telefony.
Schválně si dejte porovnání SE K750i a tohohle kusu kovošrotu.
Vyjde vám, že K750 je nejmíň o polovinu lepší a 2,5x levnější...
Tak co si koupíte???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kruch  |  01. 08. 2005 15:03

Lepsi vybavenost napr toho K750i nezmeni fakt, ze tahle Nokia stoji 3x vic, a to je pro nekoho dost dobrej duvod aby si ji poridil aby se odlisil od davu majitelu K750i apod, obzvlast kdyz mu staci ze s tim jde telefonovat.
Nic proti, ja bych taky rad machroval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
finlandia  |  01. 08. 2005 13:11

NEJLEPŠÍ je SE K750i a pak následuje N 6230i (to je vlajková loď Nokie a ne 8800)
N8800 JE VÝBORNĚ VYBAVENÝ MOBIL??? :))))))))) KOLIK VÁM NOKIE ZAPLATILA ZA TUTO VĚTU?   :))))))))............ nemá např. infrák, paměťovky, sms chat, mp3 přehrávač a to ani nemluvím o možnosti připojení k netu kabelem, UMTS, nebo standardní OS.
Za tu cenu lze koupit např. 5 kapesních PDA.
N8800 je funkčně jen lesklé kovové "pudlo". (vypadá jak trampská bandaska).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kruch  |  01. 08. 2005 15:05

Hele, a co kdyz tohle treba nekdo VUBEC nepotrebuje, a pritom chce neco vyjimecnyho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
finlandia  |  02. 08. 2005 09:14

jestli chce někdo něco vyjímečného, tak mu seženu SE T610 za 20 tis. :))
.........na té 8800 není nic vyjímečného kromě ceny.
Kdyby autor článku z 8800 nedělal vlajkovou loď a navíc s vynikajícími funkcemi, ani bych se neunavoval o té bandasce psát :)))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 08. 2005 12:33

hehe - docela dobry - jsem jenom tak rychle mrknul na prvni fotky a rikam - docela dobry - nakonec to nevypada tak hnusne jak ty oficialni a preview fotky. Docela pekny - jako N8910(i) - a hle - zacnu cist a uz je mi vse jasny - bohuzel - to prvni byly fotky opravdu N8910i na srovnani a N8800 vypada opravdu tak hnusne, jak to vypadalo na prvni pohled. Nikdy jsem luxusni 8xxx nejak moc neprozival, ale aspon designove se mi libily. Ovsem tahle je fakt enormne hnusna. Jasny - ted si bude myslet zase par ctenaru, ze zavidim lidem, co na to maji a ze to mit nemuzu - hmm... I kdyby nakrasno - kdyz uz to musi byt neco exkluzivniho (cenove a aby to melo jen par lidi), tak mohli taky klidne nabidnout N6310 za 30000Kc popr. N3310 za 40000Kc a 100% by je melo jenom par lidi
Jinak ten vzhled, jak jsem napsal, ze se mi absolutne nelibi - nekomu se mozna libit muze, ale do te skupiny ja urcite patrit nebudu. A to ze pusobi luxusnim dojmem - k tomu asi neni co dodat - to je fakt - to delaji ty pouzite materialy.
Jo a mimochodem - jak tady kdosi napsal (bylo to i v recenzi), ze je to silene tezky - 134g - tak to je teda fakt strasne moc - pred par roky by to byl drobek a vzhledem k pouzitym materialum je docela jasne, ze bude asi tezka. A krome toho mam radsi tezsi mobily, nez lehoucke kolem 70g. Ostatne N6310 mela jestli se nemylim 111g a N6210 114g a ze by vylozene trhaly kapsu.. Podle me idealni vaha a tech par gramu navic uz moc znat nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  01. 08. 2005 14:28

V te hmotnosti mas pravdu ... taky se nad tim vzydcky jen pousmeju ... pred dvouma rokama sem nosil PDA Sony NR70V, ktery bylo taky z hliniku a vazilo 200g (preci jen ... opet bylo o neco dal nez tohle a kapsu mi to nikdy neutrhlo ... naopak - sem tam sem si musel sahnout do kapsy, abych zjistil, jestli jo jeste mam (samozrejme ne kapsy u kosile)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LjUK  |  31. 07. 2005 23:58

Nazdar, prasknu Morguu, drzel jsem ten telefon u vas v ruce a peknej stroj :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrM  |  31. 07. 2005 21:54

Tak krabice je docela pěkná - to je 15 litrů, no a mobil je těch zbylých 10.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doktor Schu-lin  |  31. 07. 2005 20:57

Pěkný článek, hned je vidět, že si to nekoupím. Ne že bych na to neměl, třeba bych na to i našetřil časem, ale co s takovým telefonem. Za tu cenu můžu mít cca 8 obyčejných, co udělají v součtu daleko lepší službu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroušek  |  01. 08. 2005 08:34

... ano, s těma osmi udělaš sice možná lepší službu, můžeš třeba každý den používat cca jiný, tak jako kalhotky, ale co IMAGE? Budeš s těma lacinýma za socku a křupana, ale třeba ti na tom, co si o tobě myslí okolí, až tak nezáleží, v poho, tvoje věč.
   Radši jeden, ale "pořádnej klacek" , něž hromadu plnou průměrných zgarbů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffee  |  31. 07. 2005 20:32

Nevite kde by se mohl nechat udelat kryt an zakazku? Chtel bych neco podobneho vzhledem a materialem Nokii 8800... Muze to byt hlinik, na cene nezalezi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tdw  |  31. 07. 2005 19:30

Zippo    Ale ne,líbí se mi, konstrukčně je to zajímavá potvůrka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rage against  |  31. 07. 2005 16:37

Člověk co si koupí 8800 je prostě jasný exhibicionista, zbohatlík.... Občas se mi zdají sny, že vyhraju ve sportce třeba 60mega... Koupím si hc barák, káry, trošku zapodnikám(třeba nějaká restaurace nebo klubík...... a budu cestovat:) a pak si prostě půjdu na nákupy po Praze se svoji buchtičkou...parknu svýho super sporťáka s chrom kolama za 200ká před nejluxusnější restaurací..Sednu ke stolu a na něj položím mobil, který vytáhnu z kapsy svého saka od Guciho (samozřejmě šité na míru..)  a N8800je přesně ten foun, co zapadá do mého snu... A jak budu vychutnávat v té restauraci humra, bude mi dělat moc dobře, jak se na mě ostatní snobové budou koukat s respektem, protože jsem ještě víc na výši než oni.. Přesně takovýhle člověk si to koupí, co chce budit obdiv, respekt(v čehách hlavně závist) kdekoli vytáhne telefon..
a abyste neřekli...mám rozum, nesnáším snoby, takhle bych nikdy žít nechtěl, sem levičák, prachy si užívám - nežiju pro ně..ale je pár lidí, co to mají jinak..a právě ti chcou...no vy víte co... ale bude jich jen hrstka:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Razor  |  31. 07. 2005 19:41

tento telefon je spise pro snoby, nebo pripadne pro radoby snoby, bude plno lidi, co svych nasetrenych 25k vrazi do tohoto telefonu a budou chodit po ulici a citit se jak kingove. ale taky je mnoho nechutne bohatych lidi kteri svoje penize moc ukazovat nechteji a ti si takovyto telefon urcite nekoupi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrM  |  31. 07. 2005 22:04

Ty teda pěkně kecáš...
Kdybys vyhrál 60mega, tak si ho koupíš, jo?, to jako že jim budeš telefon ukazovat jako se kdysi s vyhrnutým rukávem ukazovaly digitálky?, Hmm?
Jediná možnost jak ukázat foun je položit ho při jednání na stůl - ale nesmí nikdo volat, protože to vyrušuje, anebo ho mít zasunutý v držáku auta - to ho ale moc lidem neukážeš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroušek  |  01. 08. 2005 08:40

...no, já myslím, že ti snobové by spíš pokukovali po tvojí super buchtičce a super káře a potom až snad na to, co ti to tak k sakru leží na stole...    

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jezevec  |  02. 08. 2005 01:52

Božínku!!!!
No tysmi ále frajer!!!!
Supersporťák, super humřík, super nejluxusnější restaurace, super sako od Gucci - a k tomu na stůl flákneš tenhle super úžasný telefon . . . . .
Při průměrné životnosti mobilu (tyto superhračky nevyjímaje) a pořizovací ceně 25.000 to vychází, že máš telefon za cca 34 korun denně. Tedy asi jako když si nějaký dělník od lopaty koupí k obědu držkovku a pivo  v nádražní putyce.
Kolik snobů z tvého snu zasliní a zahledí se s uznalým respektem - pokud jim budeš dávat okázale najevo, že si můžeš do mobilu dovolit investovat ach až tolik mnoho peněz, jako denně ekvivatelnt půl krabičky cigaret? (případně cenu kuvéru k tomu humru?)
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k750i  |  31. 07. 2005 13:50

FUJ,odpornej telefon.Ten bych nechtel ani zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  31. 07. 2005 13:34

Ja coraz menej chapem, co je to za kategoriu "manazersky telefon". Manazerov, co poznam a teraz mam na mysli takych co maju pod sebou aspon 20 ludi (z non-IT firiem) prakticky vobec nezaujimaju nejake "manazerske" funkcie - na schodzky, pripomienky a co ja viem co maju sekretarky a asistentky/ov. Sice vacsinou maju N6310i, 6230, blackberry (pripadne N9500 alebo N9300), ale maximalne telefonuju a posielaju sms (a email v pripade blackberry). Telefony maju take preto, lebo im ich natlaci Eurotel alebo to maju schvalene v policies firmy. Okrem toho dobry kalendar, poznamkovy blok a pripomienkovac - to su predsa prirodzene funkcie pre kazdeho, nie len pre manazera.
Pripustam, ze nepoznam reprezentativnu vzorku manazerov v CR a preto nechcem zovseobecnovat, ale tie preteky o naj funkcie neznamenaju, ze ich aj niekto (okrem IT a GSM nadsencov) vyuziva. Preto by som tu kategoriu nazval tak ako to je v katalogu mobilmanie - Pro technoidy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroušek  |  31. 07. 2005 19:29

...moje řeč. Dostal jsem od firmy, asi před dvěma měsíci, novou N 6230i. Asi jsem blbej, ale já se po dvou týdnech vrátil k N 6310i - zkrátka 'mě osobně' víc vyhovuje (nepotřebuji polyf.vyzvánění - používám jedno pípnutí, barevný displej a foťák též nepotřebuji u founu pro práci. N 6310i 'mě osobně' víc padne do ruky a ta výdrž! Říkám si, proč se stále neprodává, že by se "kanibalizovala" s N6230i? Čert ví.Ne náhodou ji ale stále používá tolik lidí, prostě každému vyhovuje něco jiného, a někomu zas bude víc vyhovovat třeba naše N 8800, kvůli tomu a tomu ... Mě se moc líbí, ale nemám na ni teď "rejdováky"...   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
f66  |  05. 11. 2010 21:25

Pane Janoušku, DÍKY! DIKY Vám za to co a jak jste napsal. Napsal jste přesně to, jak to vidím já.
Konečně člověk, co umí přiznat, že NEPOTŘEBUJE k práci žádný Hi-tech mobil a pěkné je od Vás i to upřímné přiznání, že se 8800 líbí, ale teď na to není.
Kromě Vás tady všichni blejou kecy, jak ten phone na houby, ale nikdo se nepřizná, že na to nemá.
Bylo by na tom snad něco špatného?? Nemám, no a? Bude líp a když budu chtít, koupím si ho.
Jetě jednou díky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Goblin  |  31. 07. 2005 13:15

Už mám plný zuby těch lidí, kteří tady pořád píšou, že za 25 000 Kč je to šunt, že to nemá žádné funkce, že to má směšný foťák a že to nemá tohle a zase tamto... Luxus není o funkční výbavě mobilu !!!!!!!!!!!!!!
Kdy konečně pochopíte, že lidem, kteří si půjdou koupit tenhle telefon, nejde o to, jestli mají foťák 800x600 nebo 2 megapixely. U těchto telefonů se neplatí za jejich funkční výbavu (!), ale za to, že jsou právě jedinečné a že to je tak drahé. Je to prostě luxusní mobil, který si nemůže dovolit každý, proto si ho ti manageři koupí. A luxus se nerovná super funkce v mobilu!!! Nějakýmu magerovi je úplně jedno, jestli to vůbec nějaký foťák má a nebo nemá... stejně tak hry a podobně. Jim jde jen o to, že ten telefon je vytříbený a na výši... To možná jenom vám (většině puberťáků) jde o to, aby ten telefon měl super foto, super javu, super paměťovky a super všechno...
Dr. Goblin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  31. 07. 2005 13:30

A taky je vsem vystrednim managerum jedno, ze to ma "deafult-Nokia-menu (TM)"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Goblin  |  31. 07. 2005 14:30

A kdo tvrdí, že si to koupí zrovna u T-Mobile s tím jeho strašným upraveným menu?!!
Vy prostě nechápete, že nějakýmu magerovi je prd po foťáku v mobilu... nevyužije ho! Je to jen hračička pro puberťáky. Když už bude chtít dělat dobré fotky, tak si nebude kupovat ani telefon s "trapnými" 2 Mpix, ale koupí si rovnou pořádný digitál za 60 litrů, aby byl zase na výši... o to tady jde. U luxusního telefonu to není o jeho funkční výbavě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  31. 07. 2005 14:36

Psal sem snad o nejakym fotaku??? To umite cist az tak moc mezi radky, ze v tom vidite i neco, co sem nenapsal?
Psal jsem o tom, ze ten telefon je "exluzivni" jen tak napul ... je to proste karoserie Maybachu s podvozkem a interierem Yarisu (povazuji-li to za "menu = interier"). To neni PLNA exlusivita, to je jen takova half-duplex varianta, aby se grafici nahodou nepredreli pri delani taktez "exkluzivniho" menu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Razor  |  31. 07. 2005 19:31

ano presne tak, mercedes taky dela exkluzivni auto ktere ma ale take exkluzivni vybavu za tu cenu, to nokia tu vybavu jaksi pozapomela. prirovnani s tim interierem je presne. ale me se subjektivne tento telefon vubec nelibi i kdybych ty penize mel urcite si ho nekoupim uz kvuli prisernemu vzhledu, ale treba se nekomu bude libit...
me tento telefon pripada spise zvlastni nez luxusni, neco jako smart..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  31. 07. 2005 14:37

Jeste jedna vec ... co s tim ma proboha spolecnyho T-Mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Goblin  |  31. 07. 2005 14:48

No ta odpověď (o foťáku) nebyla směrována přímo na vás ale tak nějak obecně na většinu názorů výše. Takže se omlouvám, že jsem to blbě napsal.
T-Mobile - to jsem si taky v rychlosti blbě přečetl - psal jste tam " (TM) ", tak jsem si myslel, že jste myslel upravené menu od TMobilu. Tak to se taky omlouvám za nejasnosti...
 
Jinak moje úplně první stanovisko je pořád stejné.
Dr. Goblin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokia 8800  |  31. 07. 2005 15:42

Suhlasim s vami. Ja tento telefon mam lebo sa mi paci a funkcne je pre mna uplne super. Nepotrebujem ziadne Javy, MP3 ani dobre fotaky aj tak su vsetky fotaky v mobiloch o nicom mam radsej 8800 ktora mi vyhovuje a este k tomu radsej 8 mpx fotak z ktoreho si dam fotky do mobilu ak chcem na co su mo fotky v blbej kvalite z fotakov v mobiloch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  31. 07. 2005 20:34

TM = trade mark (nejenom T-Mobile )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Goblin  |  31. 07. 2005 15:13

A když už si hrajeme na přesnosti - viz vaše reakce níže... tak bych se jenom chtěl zeptat, kdo tady mluvil o VÝSTŘEDNÍCH manageřích ?!!
 
Psal jsem akorát to, že ten mobil je vytříbený a na výši! O výstředních magerech nebyla řeč! Jinak si myslím, že jim asi bude jedno, jestli se ty ikonky podobají N6230i nebo něčemu jinému. Co na tom záleží?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  31. 07. 2005 16:01

Kazdej "manager" chce, aby si o nem ostatni mysleli, ze je vystredni, proto delaji ty adrenalinovy sporty, ne? Ale napsal jsem to hlavne proto, aby to pekne ironicky znelo.

Co na to zalezi, ze ma stejny ikonky jako 6230i? Co zalezi na tom, jestli to ma stejnej kryt jako 6230i? Pro me exterier i interier tvori stejnou hodnotu (a i Nokia to obcas vidi - podivej na tu od Versaceho nebo 7280, ty maji vlastni specialni menu), ale co k t 8800 jen rict? "Narch huj, vespod fuj", to je to co na ni asi sedi nejlip (a skutecne tu nejde o to, ze nema 3mpx fotak a 10 3D her, ale o tu "odflaknutost" a "nedodelanost" ... proste kdyz exluzivita, tak ma byt plna a do posledniho detailu, jina to neni telefon o hodnote 25kkc)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  31. 07. 2005 17:06

Myslim, ze se na to koukas z pozice cloveka znaleho mobilnich telefonu. On clovek na ktereho je tento telefon cilen pravdepodobne ani nevi ze existuje nejaka 6230i a ze to ma stejny ikonky... A pokud nahodou vi, tak z mich zkusenosti to i oceni protoze se nemusi ucit nic novyho. Lidi co utrati za mobla 25 jsou vetsinou "liny" ucit se neco novyho (at uz jde o mobil, pocitac, TV, ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marduk  |  01. 08. 2005 00:23

7280 má vlastní menu hlavně proto že to normální S40 se na ní jaksi použít nedá, nemyslíš? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tibor  |  02. 04. 2006 10:47

Dívejte, ja si telefon koupím a jeho maximální funkce užívám pár dní. poté z něj jen volám, píšu textovky a občas si zahraju hry. 8800 jsem si koupil jen proto, že se mi líbí a MOC lidí ten telefon nemá, narozdíl např. od 6230... když na něco mám a líbí se mi to, tak proč být OBYČEJNÝ....???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peshi  |  31. 07. 2005 13:46

to je pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa_Jetel  |  01. 08. 2005 09:36

Člověče, neurážejte managery. Ne každý manager je takový debil a snob, jak je líčíte! Někteří dokonce řídí firmy tak, že dosahují zisk!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackDragon (novy)  |  31. 07. 2005 12:57

25000 a není v tom megapixel? Ať se sou zahrabat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  31. 07. 2005 14:18

ano mas pravdu, ten fotacik tam nemal byt vobec  to nokia posrala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroušek  |  31. 07. 2005 11:45

... když tu čtu příspěvky některých, tak je mi jasné, že by ji moc chtěli. No ale v Česku, kolébce závisti, je to pořád stejná reakce, v našem případě - "Moc bych ji chtěl, ale nemám na to, tak ji aspoň pošpiním (aby se mi trošku ulevilo)".
 Mě se moooooc líbí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.U.K.E.  |  31. 07. 2005 12:04

No tak to bych si nebyl tak jistej, na mobilmanii.cz chodí většinou lidé mobilů a problematiky kolem nich znalí a ti si rozhodně nekoupí telefon jen proto, že dobře vypadá ale jinak je naprosto mimo. O nějaké závisti bych tu nemluvil. Já nikomu N8800 závidět nebudu, jen asi težko pochopím, jak mohl vyhodit cca 25k za telefon, kterej je těžkej a fce, když přihlédnu k jiným modelům nokie, nic moc. A koneckonců podívejme se na to, jak neslavně skončila N8910i. Prej z titanu.....no a co? A teď to má zachránit ocel nebo co.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peshi  |  31. 07. 2005 13:42

Zkus pochopit, ze sou lidi, kterym je jedno, jestli daji za telefon 10,20 nebo 30 tisic. De jim jen o to, aby meli vymecny telefon, ktery jen tak nikdo mit nebude. Spis je to takovey telefon na "ven" pro manazera, kdyz sebou nebude chtit tahat 9500.
Navic cena telefonu zarucuje jakousi exkluzivitu, ze ten telefon bude opravdu pro lidi s vyssim prijmem a nebude si ho moc za pul roku koupit kazdej "trouba" za 8 tisic, jako to bylo u Razra ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  31. 07. 2005 14:18

pozri na tebe je pekne vidno ze mas ozaj 20 rokov resp OA. ale moc dobrym studentom si asi nebol ked nechapes o com je tento telefon :)
 
taktiez sa nevyznas, lebo 8910i bol najuspesnejsi luxusny telefon aky bol kedy vyrobeny. vies toto je to co ti docela chyba, ze nedokazes myslies out of the box
 
jo a co sa tyka citatelov MM.cz tak ti nie su na 99% target groups tohoto telefonu. ludia ktori su kupia tento telefon citaju ine periodika ;) napriklad v takom diners club magazine sa docitas o tomto telefone..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.U.K.E.  |  31. 07. 2005 11:07

Tento telefon je u mě naprosto ztracen. mám N6230i a nechápu, čím by mě měl tento krám oslovit. Potřebuji telefon, je pracant a ne telefon, který budu muset co 10 minut leštit jak psovi koule. A nazvat tento model jako vlajkovým je hodně velká troufalost. dám vám za 1/2 roku vědět, kolik jsme prodali 8800 a kolik 6230i. Vidím to tak v poměru 1:5, minimálně. A nemá paměťovky?? Já kašlu na pseudo foto v mobilu, ale nemít podporu paměťových karet (a to nejen kvůli MP3) je nehoráznost. A jednosluchátkové handsfree....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroušek  |  31. 07. 2005 12:02

... jasná reakce JEDNODUCHÉHO člověka, který si jako vždy myslí, že se kolem něj točí svět, aneb, co se nelíbí mě, stojí za pedrek a kdo má jiný názor je prostě m*agor (jak vůbec někdo může mít jiný názor, když mé názory jsou nejlepší?). Jsou prostě mezi námi lidé (já patřím mezi ně), kteří se chtějí nějak odlišit, nemají rádi "stádost" - to co dělá a má většina, něktěrým je to zase jedno, v pořádku, tak to má být, respektuji.
 Chtělo by to trošku tolerance a empatie ...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  31. 07. 2005 12:46

Ale tak me napada ... co lide, kteri si chteji koupit telefon v cenove hranici zhruba 20-30kkc? (ne komunikator). Ti nemaji zrovna moc na vyber (na nasem trhu), tudiz si vsichni koupej nejspis tohle a budou taktez tvorit stado (obzvlast vtipna situace muze by na nejakym setkani top manageru, kdyz jich pulka vytahne 8800 (to uz bude jak 3310 ) ... rozhodne bych v tom nejakou mohutnou individualitu nespatroval (nezapomente, ze tihle lide se vetsinou pohybuji v podobnych kruzich, kde tento telefon bude mit nasobne vic % nez v cele CR (Evrope/svete)).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  31. 07. 2005 14:21

ano pekne si to vystihol .. oni si to budu kupovat prave preto ze to ma niekto druhi v ich stade ;) aby ani oni neboli "mensim" ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  31. 07. 2005 12:39

Myslim, ze vubec nechapes slovni spojeni "vlajkova lod vyrobce" - coz je zvlastni na to, ja moc se tohle souslovi pouziva. Dam ti napovedu. Valjkovou lodi NENI ten vyrobek, ktery se nejvic prodava.
Ale zase IMHO by mela mit vlajkova lod dostupne vsechny soucasne funkce + nastandartni vzhled + nadstandartni cena (tak jak to delaji vyrobci aut). Tohle je bohuzel karoserie Mercedesu S na podvozku Yarisu za cenu Maybachu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.U.K.E.  |  31. 07. 2005 13:22

 2Jaroušek: tak hele, s tou jednoduchostí trochu brzdi. Je sice fakt, že je mi teprve 20 a studuji OA, ale i tak...telefonů už jsem pár měl a myslím si , že o nich něco vím. Ale nechc aby to tady vyznívalo egoisticky,jen jsem řekl svůj názor na N8800 a ted nehodlám měnit - je to telefon, který nemá vzhledem k funkční výbavě za tu cenu co nabídnout. Design je věc druhá, tu jsem nehodnotil, to je totiž dosti subjektivní. A jak říkám, jen si vzpomeňte ajk dopadla N8910i......co mi na to řeknete.....
2[CZ]Hunter : to označení s tou vlajkovou lodí vyplynuo špatně z toho co jsem napsal. Ale zasa malá nápověda pro tebe - nejdražší telefon od daného výrobce taky není vlajkovou lodí výrobce. Pohybuji se už přes 3 roky mezi prodejci (i oficiálními) MT, takže vím o čem to je. To by se pak dalo říct, že vlajkovou lodí od nokie je série Vertu, která se prodává za statisíce...... Ale nemyslím to nijak zle, každý si to můžeme vyložit po svém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marc  |  31. 07. 2005 15:17

No, jeste budes muset snist hodne polvcicky, nez Ti dojdou souvislosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 08. 2005 17:25

To přirovnání k autum jsi naprosto vystihnul! (jen ten podvozek bych viděl na něco krapet delšího než je Yarris! )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  31. 07. 2005 14:24

heh je vidno ze nemas suvislosti, k 8800 mozes dokupit HS-12W, ktore je stereo BT handsfre, ktore  umoznuje prijimat cez BT stereo hudbu :) je na nom radio a len cez toto elegantne hadsfree mozes ovladat mobil :)
 
to co potrebujes ty neznamena temer nic pre tento telefon. nechapes ze nie si target group pre tento telefon ? ach jaj
 
to kolko sa predalo mainstreamoveho telefonu 6230i a 8800 moze porovnat snad len blbec :) tiez nikto neporovnava predajnost mercedes C a mercedes S 600 L popripade s maybachom :)
 
a ako bolo spomenute to ze nema pamatovu kartu je nepodstatne pre cielovu skupinu tohto telefonu :)
 
bez urazky, ale si jednoduchy pepik, ktory nedorastol na to aby pochopil o com su taketo stroje :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAREK  |  31. 07. 2005 21:49

Maš pravdu, můj táta je přesně ten typ co si tenhle mobil koupí. Umí s ním jen volat, kontakty mu musím pomoc zadat a ukázat jak se mobil ovládá. Ale když něco kupuje chce to nejlepší (nejdražší), i když to nikdy nevyužije (ať se jedná o kameru, televizi, hifi atd.).
Jemu stačí že se mu to líbí a je to vyjímečný.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  31. 07. 2005 14:38

Evidentne jsi vubec nepochopil vyznam slova vlajkovy. Podle tveho konzumniho pohledu na svet je zrejme vlajkovym modelem Skodovky Fabia Junior.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pully  |  31. 07. 2005 16:08

No vidis a ja si radsi priplatim za tento foun, nez abych mel neco, co ma prakticky kazdy druhy vcetne decek ze zakladky(napr. 6230i). Jde o to, jestli chces byt jen sedivej clen davu nebo individualita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.U.K.E.  |  31. 07. 2005 21:38

Mně je to fuk, nadávejte mi, zatracujte mě, nenáviďte mě, vysmívejte se mi, ale já si na tom stojím. Prostě N8800 je jen tak max. o designu a pro zbohatlíky. A doufám, že ti, co tady tak velkolepě vyjadřují své názory mají N3310 nebo S C35i... Všem těm, co ho tady tak prosazují jednu otázku - KOLIK z vás si ho koupí? Pokud si ho budete kupovat tak rychle jaký máte k němu obdivný kecy, tak mám velké obavy, že za chvíli bude mít tu N8800 každý a v té šedi davu budete i vy. Že mají 6230i i děcka za ZŠ mě až tak netočí. Určitě se tam najdou i tací, kteří budou mít i tu N8800....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cahič  |  04. 08. 2006 08:33

Vy jste prostě vocasové. Nechápu proč řešíte N8800, je to prostě mobil pro lidi, který mají peníze a chtěj se odlišovat. Protože narozdíl od ostatních telefonů, nebude mít tenhle každej. Což je pro mě rozhodující. Nesnáším telefony, který má každá řepa. A když sem četl vaše názory, jako řepy mi připadáte. Navíc 8800 je výborně zpracovaný (nemluvím o funkcích), má pevnou konstrukci, odolné sklo na display, oproti těm vašem (6230i > to je pěknej sráč). U takovéhoto typu mobilu nemůžete soudit vybavenost, jedná se čistě o stylovou záležitost. Pokud to vám buranům nic neříká, tak držte huby a kupte plastový sračky (SE, Siemensy, apod.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
f66  |  05. 11. 2010 21:13


§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§!§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§!§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Konečně tady někdo napsal to, o čem ten telefon je!! Každý, kdo tady ten telefon sviní je buran, protože nedokáže pochopit o čem a pro koho je! To neznamená, že se musí všem líbit. Ale kecy typu : má na houby foťák, má málo funkcí apod jen svědčí o tom,že se dotyčný na něco vymlouvá, proč "by si ho nekoupil". V 90% je pravdou to, že na to prostě nemají přinejlepším srdce, aby takové peníze dali za telefon. A to nemluvím o tom, že na to prostě nemají peníze... Těch zbylých 10 % oponentů jsou ti, kteří skutečně potřebují k práci telefon s dalšími funkcemi a SMS, či MMS jim prostě nestačí. Ano, tyto lidi chápu, že si ho nekoupí, ale pro ně také není určený!!! Chápete to, vy ŘEPY!!??? Tito, jak říkáte, manažeři (jinak obyčejná lépe, či hůře placená námezdní pracovní síla) potřebují ke své práci pořádné "nářadí". Vy ŘEPY, jako zedníci si asi taky nepujdete koupit plastovou zenickou lžíci, ale koupíte si (no vy asi ne, vám ji bude muset někdo koupit) kvalitní a plně funkční nářadí.

PŘÍMĚR PRO VŠECHNY, CO TO STÁLE NECHÁPOU:
Jako majitel firmy, gen. ředitel, člen dozorčí rady apod. totiž to vaše ZEDNICKÉ NÁŘADÍ nepotřebuji! Já si koupím zlatý (stříbrný, platinový) model té vaší LOPATY a po golfu si tím modelem zamíchám long drink nebo sklenku sektu, abych ten model mohl odložit na stůl před zraky všech spolusedících. A o tom to je.
A pokud to stále nechápete, pak nechápu já, co tady na tom světě jako lidi děláte ...
Měli jste být uvázaní řetězem někde v maštali, jako ta hovádka Boží ...
Nestačilo by říct, mně se líbí, ale nemám na to? Nebo mně se líbí,ale ke své námezdní práci potřebuji jiné funkce, abych mohl vydávat plný výkon pro svého zaměstnavatele? Který si ho pořídil v podstatě jen proto, aby machroval??
Bože, Bože ...... do čeho jsi to duši dal!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackDragon (novy)  |  31. 07. 2005 10:54

Ptrostě to je pro snoby a všechno tomu odpovídá a není tak hnusná...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D@iv  |  31. 07. 2005 10:00

Tak takovouhle hnusnou krabici si muze koupit tak akorat nejakej zblblej priznivec znacky NOKIA ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokia 8800  |  31. 07. 2005 10:59

Tento telefon som si kupila uz pred par tyzdnami a vobec niesom zblblej priznivec znacky Nokia ... bohuzial a k vasmu pocudovaniu som s nim spokojna a paci sa mi. Nemate ziadne pravo posudzovat niekoho koho vobec nepoznate. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.U.K.E.  |  31. 07. 2005 11:11

Tak pozor. Já N8800 v ruce měl a je hnusná, hodně hnusná. Já jsem s telefonem zvyklej pracovat a ne ho vystavovat kolemjdoucím na obdiv. Už jsem měl asi 40 telefonů, ale nikdy bych nešel do nějakých boháčskýho vergla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubby  |  07. 10. 2006 01:19

Tak mel jsi tech mobilu asi 40 nebo asi 56????? V tom aby se prase vyznalo,co pises....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oTo  |  31. 07. 2005 09:54

No mět přebytečných 25 tisíc,tak... ... si kůpím 2x Š120 s LPG

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  31. 07. 2005 09:48

Presne tahle veta to imho vystihuje
"Takže vy všichni, kteří žádáte prestiž na počkání, do obchodu a 25 tisíc s sebou."
Ten telefon, to je instatni luxus. Tudiz kdyz ho u nekoho uvidim, reknu si "vyborne, tenhle clovek am asi sposutu penez, kupuje si pekny veci a nema vubec zadnej vlastni nazor ani individualitu, protoze si koupil presne to, co se od nej ocekava, ze si ma koupit". Jak neprekcvapujici.
Btw predchudce byl imho hezci .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller (novy)  |  01. 08. 2005 12:26

A co když se mu mobil prostě líbil a 25k vůbec neřeší? Já si taky kupuju telefon podle toho, jak se mi líbí a neřeším cenu ani parametry (neb dnes všechny founy umí volat a poslat SMS)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirkA  |  12. 12. 2006 16:24

Nemislim si ale že kdyby stál 100 000 tak by sis ho koupil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ignorek  |  31. 07. 2005 09:28

Myslím si, že je to velmi nepodařená kombinace. Pochybuji, že si tenhle model budou kupovat manažeři.. Je to spatlanina a odhaduji, že se jich moc neprodá..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dfbvs  |  31. 07. 2005 20:07

to si pis ze sa ich preda kopec, tu ide o "luxus" to neni mobil pre socky, tu ide o to aby si urobil na nejakej schodzke dojem atd..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
harsesis  |  31. 07. 2005 08:06

Autore recenze - už jsi viděl, aby manželka manažera zašívala košili?. Tenhle telefon je kravina mimo mísu. K čemu jako manažer tam potřebuju hry, mp3 atd.? To si mám jako mezi prací hrát nebo co? Vysouvací konstrukce? Ta se dělá, aby se ušetřilo místo, ne proto, že je tam plechový kryt, aby jen nebyla vidět tlačítka 135gr ... no to snad ne? fotoaparát 800x600 to snad vloni, ale ne dnes - ikdyž dokud nebude tak 3-5Mpix, tak ty humus fotky co lezou z fotomobilů, jsou úplně k ničemu!. A Proboha a najde se už jeden jediný telefon na trhu u kterého, když mi začne zvonit něco z kalendáře mohu JEDNÍM, JEDNÍM!!! tlačítkem dát přesunout o 15,30,45 atd. minut!!!! Tohle je funce, kterou jako manažer potřebuju a od nokie 8310 to nemá žádnej telefon i jiných značek, proboha proč?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zekon  |  31. 07. 2005 09:42

Nevím, jak vám, ale mě připadá, že klávesnici nechrání plechvý kryt, ale display. Když tak koukám na fotky, tak ten je právě vysouvasí. Po odsunutí se ukáže klávesnice. Možná se pletu, ale...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Sedlak  |  31. 07. 2005 10:39

Jak se to vezme. Ano, klávesnice je při vysunutí na původním místě displeje. Ale když je telefon zavřený, jsou její tlačítka schovaná právě pod plechovým krytem. Na jedné základně jsou klávesnice i displej a "jedou" vzhůru společně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepino  |  31. 07. 2005 12:23

Za a:manažer=vedoucí(čehokoliv, stejně jako prodavač-dnes asistent prodeje),takže může mít zašívací manželku
za b:135gr váha-už jste někdy zvážil,co z Vás ráno vypadne, a poznáte to?
za c:humus fotky polezou i z mobilů s 25Mpix, pokud tam nebude slušná optika
za d:já bych si todleto za 25000 určitě nekoupil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvakson  |  31. 07. 2005 13:12

vy všichni co tu furt píšete ze bystesi takovej foun za 25táců nekoupili tak se vzíjte do situace ze máte plat přes 100 táců pro ty je to určení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepino  |  31. 07. 2005 17:58

Ani za plat milion táců, i like smartphoneOstatní ať si ho klidně koupí,nic proti němu osobně nemam, ani se pořádně neznáme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pes.novak  |  31. 07. 2005 22:02

Je veliká škoda, že web jako MobilMania, má čtenáře, jako jsi ty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boss  |  22. 08. 2005 12:37

ty si asi velkej manažer co!!asi tomu hodně rozumíš kokote!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
192.168.100.116  |  19. 12. 2005 20:28

tak milý zlatý manažere, onu zmiňovanou funkci o odsunu události v kalendáři o minuty,či hodiny, má třeba Siemens S65. Troufnu si tvrdit, že celá řada 65 od siemensu. Jinak s Vašimi názory na Nokii 8800 naprosto souhlasím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zelovoc  |  31. 07. 2005 08:04

velmi pekny mobil aj ked som mal z neho trochu rozpacity dojem.ak by som uz chcel minut 25 baby na telefon tak si kupim 9500,to na mna robi dojem neustale.a pre manazera je to urcite vhodnejsie.no nevim.za tie peniaze by som cakal viac.keby mal taku vybavu pred rokom to by bolo ine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  31. 07. 2005 00:19

Moc pekna recenze a moc pekny mobil.
Osobne si nemyslim, ze je to telefon pro manazery a ze by mel mit MP3 prehravac. A ze by si nekdo porizoval tak drahy telefon jako modem?  Datova trida bohate staci.
Skoda toho menu, mohlo byt jinaci a lepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor