Nokia 8910: luxus v myším kožíšku (test)

Diskuze čtenářů k článku

Lukáš  |  13. 11. 2008 12:30

Tak sem si ho dneska koupil za 1500. Je skvělej. Na takovej mobil se prostě vyplatí 6 let počkat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Probost  |  03. 07. 2002 00:00

Dnes jsem prodaval prvni dve a musim rict, ze za ty penize, i kdyz se vcera zlevnily, bych si ji pro sebe nekoupil.

Prodaval jsem barvu titan a prostor klavesnice mezi tlacitky na teto barve vypada, jak kdyby byla "jeta" a zaspinena. To trochu nedomysleli, kdyz to vymysleli. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. T  |  01. 07. 2002 10:41

No, padali tady na zacatku diskuse nazory na to kdo je a neni rozumny clovek. Snobstvi je ale preci uz z definice antonymem pro zdravi rozum. Je to uprednostnovani image (nebo treba hezky cesky: vytahovani se) pred vecmi uzitecnymi. Pan Lutonsky rika, ze si telefon sve zakazniky najde a to je pravda. Ale proc by se to vylucovalo s tvrzenim, ze tyhle lidi jsou snobi a tudiz lide, pro ktere neni dobre uvazovat rozumne ale co nejvic Hyper, In, Cool a free, ze:) Nekdo si rika, hezky telefon, proc ne? ALE ZEPTEJTE SE PROC JO? Vzdyt krome image a falesneho pocitu vyjimecnosti (holt si tu vyjimecnost museji nekteri lide kupovat:) nabizi jen prumer. Take si myslim, jak rika p. Lutonsky, ze lze srovnavat (luxusni) mobily s automobily. Oboje jsou to hracky pro zivotem znudene a dusevne zpravidla chude bohace. Jenze luxusni automobily hazeji (a ted nechci nikoho urazit, ale parafrazovat) temto "svinim" alespon prave perly, jenze tato Nokia je jeste navic jenom bizuterka, i kdyz dobre udelana. Ono totiz takove BMW za nejaky ten meloun se s autem stredni tridy srovnat neda, ale nokia 8910 je jeste pod urovni treba Erika t39, se mi zda.
A ce se tyce SaTaNa, ZMLKNI!!! proboha. Ja mel treba Nokia rad, mel jsem starou 5210 a byla na svou dobu super. Jeste dneska se mi styska po takovem ovladani. Jeste v te dobe si Nokia chvalu zaslouzila. Ale ted uz takove majstrstyky nedela. A to ze vulgarne urazis ostatni je vyrazem nedospelosti. Mej si nazor jaky chces, ale vem si priklad z Wericha, ten rikal alespon VY VOLE. A jeste ne kazdymu na potkani, treba ve foru.
Jestli chcete reagovat, zkuste napsat treba proc JO? A mejte na vedomi, co za lidi jsou snobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 07. 2002 18:44

No nejdrive se laskave, VY VOLE, podivejte, na jake clanky reaguji. No nevedel jsem, ze jsi mel 5210 tak hodne dlouho a ze byla tak dlouho. Navic me laskave nerikejte, co mam a nebo nemam delat. Ja jsem tu za sebe, vy taky, takze tak to na svete chodi ...  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maric  |  11. 07. 2002 18:45

Pán je asi kovaný komunista, že považuje automaticky člověka, který má na to, aby si tuto Nokii koupil za snoba. Proč by si bohatý člověk kupoval nadupaný mobil, když všechno co k životu potřebuje má ve svém PDA (nač mít všechno dvakrát). Když na to někdo má, tak ať si ho prostě koupí! Titan bych za bižuterii nepovažoval, ten je drahý sám o sobě a o náročnosti jakéhokoliv metalurgického zpracování ani nemluvím. A počítám, že Nokií 5210 je vlastně míněna Nokia 5110. Překlepnout se může každý, zvláště když je náležitě nasupený. Ale každý má právo na svůj názor, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nereknu  |  10. 03. 2004 21:57

Mr.T. Je ubozak. Nic vic ani nic min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STFU  |  18. 11. 2006 18:56

Taky dva roky stary post.. Ty jsi zase kkt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zoro mstitel  |  29. 06. 2002 20:30

vypadá jako starší typ holícího strojku od BRAUNU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxl  |  28. 06. 2002 13:51

Ten je krásný, k zblití, fuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Koutný  |  26. 06. 2002 17:27

Je to sráč jako všechny Nokie, rozdíl je jen v tom že když ho spláchnete do hajzlu máte větší škodu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  27. 06. 2002 07:24

Zajimavy nazor, ale to jste asi popisoval svuj mozek, ne? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nunak00  |  06. 08. 2009 15:45

Hm.. asi jo ale rovnou ať si spláchne do záchodu celou hlavu he he

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnager  |  24. 06. 2002 11:20

Slyšel jsem, že na tomhle serveru byla někdy uveřejněna falšovaná Nokia 7210 (nemyslím tu, která vyšla před pár týdny), kterou vytvořil nějaký německý student z několika dalších Nokií. Je tady ještě někde ten článek? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Dareba  |  24. 06. 2002 08:55

Teda pánové... Tahle Nokia, to je nádherně zabalenej šunt. Nic proti, ať si ho kdokoli koupí, já to nebudu. Ale co mě totálně dorazilo byly příspěvky od toho Zanokiakopáče SataNa7566 - no řekněte, už ten jeho podpis s číslem jeho Nokie - kdo se takhle podepisuje? Podepisuju se snad já Dareba S6? A ty jeho názory a za každou cenu obhajování Nokií (které objektivně začínají ztrácet), to je peklo v pravém slova smyslu. Budu muset pomalu přesvědčit svou ženu, aby začala používat něco jinýho než Nokii - nesnesu pomyšlení na to, že má mobil jako někdo tak... divnej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  24. 06. 2002 11:53

Ešte ja sa takto podobne podpisujem.
Ale keby nebolo SaTaN8210-a, podpisoval by som sa jednoducho "Lead".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maric  |  22. 06. 2002 17:21

Mně se telefon sice nelibí vzhledově, ale kdyby Nokia zkusila telefon ve stylu "retro" a klidně i s titanem, nebylo by to na škodu. Mam tím na mysli podle mého názoru nejhezčí telefon od Nokie, model 8210. Kdyby měl funkční vybavení 8910, nebo na příslušných místech osekané vybavení šestkové řady a titanový kryt místo klasického červeného, podsvícení ve světle modré,využít display se stupni šedé, polyfonní zvonění a samozřejmě nižší cenu než 8910 (titanu by tam bylo míň, pouze ten kryt), tak by to byla celkem bomba. A to nepatřím k fandům Nokie, patřím spíš do klubu fandů SE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  22. 06. 2002 08:59

První mobil vyráběný z titanu byla speciální edice Ericssonu R320. Ne Nokia.

NOKIA ...  ... se zase výtáhla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  22. 06. 2002 14:04

http://www.ericsson.com/infocenter/news/000208_R320_TITAN.html

Za tento telefón by som dal bez váhania tých 30000Sk - bolo ich vyrobených iba 50 kusov. Veď "obyčajnú" R320s som kedysi dávno kupoval za porovnateľnú sumu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
orol  |  22. 06. 2002 18:21

no pozical som si od kolegu r320 aby som si ho ozaj osahal a ozaj vyskusal co to je zac ten "vychvalovany" manazersky mobil
ako tak pomaly mobil som este snad nevidel a to som mal 2tyzdne t28w (ten sa mi zdal vtedy pomaly, ale oproti tejto 320 to bol blesk)
a pisanie smsmiek sak to je hroza, bol som 2-3 pismenka pred kurzorom
sak nk6110 bola oproti tomuto padlu xkrat vychytanejsie uz vorku 1997
a pochybujem ze ten tvoj slavny r520 je na tom lepsie co sa rychlosti tyka, ale aby som nerobil predcasne zavery dam si tu namahu a od niekadial si ho vypoziciam
jo a este k tomu totalne nepraktickemu hranatemu tvaru sak to vobec si clovek s tym mobil ani nemoze sadnud ak ho ma vo vacku, ale zase na druhu stranu je to dobra obranna zbrana alebo v case nudze sa to da vyuzit ako lopatka

p.s. ak si dobre pamatam tak  r320 bola v akcii tusim za 490 skk v globteli, to tiez znaci o tom ze aky to bol "uspesny" mobil ked sa predaval za nizsiu cenu ako trium mars

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  22. 06. 2002 19:18

R320s je skutočne dosť pomalý telefón, SMS sa na ňom prakticky nedajú písať bez použitia bočného regulátora hlasitosti. Vďaka nemu som sa úplne odnaučil písať SMS, za čo firme Ericsson skutočne ďakujem. R520m je rýchlejší, je na tom rýchlostne približne ako N6210. Hovoríš o nepraktickom hranatom tvare, ale zrejme si ho ani vo vrecku nemal, pretože potom by si (keby si nebol zarytý zástanca Nokie) ocenil jeho hrúbku, ktorá je cca 15mm. Má kovový rám, takže nehrozí jeho nenávratné zničenie, ak si naň sadneš, narozdiel od nejakej plastovej Nokie... Btw, pripadá mi dosť trápne pri každom prichádzajúcom hovore telefón vyťahovať z vrecka a prikladať ho k uchu alebo mať natiahnutý nejaký otravný kábel od telefónu až do ucha... Bluetooth rules!!! Nokia zjavne Bluetooth zatiaľ nezvláda, takže má u mňa dosť smolu. Že 6310, 6310i, 8910 majú Bluetooth? Hej, ale aký? Veď sa ani nedokážu poriadne spárovať s druhým zariadením, nepodporujú všetky BT profily, nehovoriac o neschopnosti šetriť batériu headsetu... Ak by som to chcel generalizovať, podľa mňa sú Nokie iba komerčne úspešný plastový , resp. titánový brak. Hovor si čo chceš Orlík, ak mi budeš kritizovať moje obľúbené Ericssony, na stranu prívržencov a uctievačov vŕzgajúcich plastových Nokií ma nepritiahneš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
orol  |  22. 06. 2002 19:47

no ja som myslel dat si telefon do predneho vrecka a pohodlne si sadnut, co sa s 320 nedalo ale s nk6110 to slo v pohode (viac ako 2 roky som ju mal, takze viem o com hovorim) a vo vrecku ho mal tomu ver, toto je vec co mam tendeciu si vzdy vyskusat :)
btw. mozno tit o pripada trapne ho vytahovat z vrecka (ale skor asi zavesenho cez rameno:) ale ako inak zistis kto ti vola ?
hm neviem ci zavidis nokii uspech, ale zrejme hej, ako sledujem tvoje vyjadrenie
"Ak by som to chcel generalizovať, podľa mňa sú Nokie iba komerčne úspešný plastový , resp. titánový brak."
mimo to ze vazne nevidim jediny dovod preco to povazovat za brak, je to ukazaka tvojej nizkosti, ked si sa uchylil k takemuto pomenovaniu, si este horsi ako satan v tomto
no a btw. tvoj oblubeny perfektny ericsson uz neexistuje, kdezto nokia stale hej a navyse si zvysila podiel na trhu, neviem asi nieco tu je potom zle, ked nokia vyraba braky a ericsson napriek tomu ze bol taky dokoncaly tak uz neexistuje (sonyericsson != ericsson, tak ako daimlercrysler != daimler)
dalsia vec, v mojom prispevku boli vsetko len konstatovania == fakty a navyse vobec neviem kde si vycital nieco o presviedcania ze si mas kupit nokiu
co sa tyka BT je to mozne, zatial som to nemal moznost vyskusat, vzhladom k tomu ze na booku aj na palme mam IR a nemam potrebu upgradu, ked IR sluzi dobre :)

p.s. kedze je tendecia ze si z sk, a mas pristup k inetu, a zaoberas sa mobilmi, poznas nejaky webshop na .sk nete ktory za prve neponuka ako novinku pol roka stare mobily, neni drahsi ako oficialni ditributory ? lebo ja som zatial vazne ziadny nenasiel a to som setsakramensky dlho hladal
jediny co ako tak ide je celadon.sk, ktory mali zatial najnizsie ceny, ale nic ine som nenasiel (pre redakciu nebrat ako reklamu ale vazne nemozem na sk nete take nieco najist)
zatial vychadza aj s clom a so vsetkym lepsie aky cybex.cz popr. mobilhouse.cz ale cybex, ma lepsie doriesene zasielky na sk ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  22. 06. 2002 21:35

Pred cca rokom a pol som experimentoval so svojím bývalým Ericssonom R320s, pričom výsledkom tohto experimentovania bol mŕtvy telefón - prepísal som čosi v EEPROM a nebol som to schopný vrátiť do pôvodného stavu. Vtedy som si ako dočasnú lacnú náhradu kúpil Nokiu 6110 s tenkou vibračnou batériou. Bol to skutočne namakaný telefónik a keď som si uvedomil, že Nokia vyrobila čosi takéto už v roku 1997, uznal som technologickú vyspelosť Nokie v tomto období (1996-1999). Túto Nokiu som používal neprestajne cca 2 týždne. Telefónu som mohol vyčítať iba 2 veci: 1 - kalendár bol z môjho hľadiska nedostačujúci, 2 - nemohol som si s telefónom pohodlne sadnúť keď som ho mal vo vrecku, čo s mojou R320s problém nebol (mala ultratenkú batériu) - asi záleží od toho, aké má kto nohavice... Na rok 1997 (aj 1998) to však bol vynikajúci telefón, kalendár mal ako jeden z prvých, takže som mu to toleroval. Potom som si však na experimenty požičal Nokiu 8210, neprestajne vŕzgala, pripadala mi veľmi krehká a navyše občas vypadol displej. Správal som sa k nej veľmi šetrne (v porovnaní s R320s a 6110), ale ani tak sa mi nepodarilo vyhnúť tomu, aby som ju pokazil - spadla mi zo stola na zem a odvtedy už nefungovala tak ako mala... Ktorýkoľvek Ericsson (okrem GA628 a T10s) mi mohol padať koľko len chcel, fungoval ďalej presne tak ako predtým. Neskôr sa mi dostalo do rúk na dlhšiu dobu ešte niekoľko Nokií - 3210, 3310, 3330, 5210, 6210, 8850 - o všetkých môžem prehlásiť, že majú chatrnú a nepremyslenú mechanickú konštrukciu a nie sú vhodné pre menej šetrné používanie (môj prípad). Z hľadiska kvality softwarového vybavenia ich hodnotiť nebudem, tam nie je žiaden výrobca "svätý". Toto je jedným z hlavných dôvodov, prečo mám averziu voči Nokiám novším ako 3210. Preto svoje tvrdenie teraz opravím (príliš som zovšeobecňoval, ospravedlňujem sa): Podľa mňa sú Nokie 3210, 3310, 3330, 6210, 8210, 8850 iba komerčne úspešný plastový brak. Za týmto tvrdením si stojím a budem stáť, mám s nimi dostatočné skúsenosti. O telefónoch 2110i, 5110, 6110, 6150 zase budem tvrdiť, že sú to jedny z najlepších aké Nokia vyrobila - v príslušnom období a aj v porovnaní s ostatnými výrobcami. 8310, 6510, 6310, 6310i a 8910 si netrúfam hodnotiť, nemám s nimi skoro žiadne skúsenosti. Jedno je isté - 8310 mi je vyslovene nesympatická, ale 6510, 6310, 6310i a 8910 sa mi designovo celkom pozdávajú. ;)

Čo sa týka existencie / neexistencie Ericssonu, je to pre mňa škoda. Z nových SonyEricssonov mi nevyhovuje bohužiaľ ani jeden, kvalita ich spracovania totiž musela ustúpiť na úkor požiadaviek trhu. Ešte raz si dovolím zopakovať, že pre mňa nie je dôležitý design, ale funkčnosť a kvalita spracovania telefónu.

Ad Bluetooth: nie je to až taká prepotrebná vec, ale keď denne pretelefonuješ hodinu a viac, zistíš, že by nebolo na škodu mať pri práci voľné ruky, prípadne mať možnosť sa bez obmedzenia pohybovať po miestnosti. Hlasité handsfree problém nerieši v prípade keď je treba zachovať súkromie druhej strany. Mimochodom, na komunikáciu s bookom postačuje aj mne "iba" infa...

Re P.S.: Nezaoberám sa veľmi cenami telefónov, ale aj mne sa zdá cldn najvýhodnejší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
orol  |  22. 06. 2002 18:14

nech sa vam to paci alebo nie, je to prvy _seriovo_ vyrabany mobil z titanu => t.j. v tisickach a nie par kusov (50)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ef  |  23. 06. 2002 14:42

Otazka zni, kterej ma pak vetsi hodnotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
argument  |  06. 07. 2002 22:37

já myslím, že první mobil z titanu byla nějaká malá edice Motoroly StarTac - "a long time ago...". viděl jsem to kdysi v nějakým časopisu a stála okolo 100k Kč. ale asi to nedělala přímo Motorka, ale nějaká jiná firma.

...jinak tady to celý je zajímavá diskuze. jste jako malé děti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 22:09

Prominte, ze jsem vas tady celou tu diskuzi tak otravoval, ale nemam to v hlave v poradku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 06. 2002 18:28

Ano to nemas, dokonce ani neumis cist a zapomel jsi prepsat jmeno a misto toho napsal moje. Priste se polepsi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Dareba  |  24. 06. 2002 22:57

Hergot!  Zase tě dostali!  Hej, SATANE, co je s tebou?  Únava?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  25. 06. 2002 07:05

Zase me dostali? Tak se podivej na dalsi prispevek ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Dareba  |  25. 06. 2002 09:32

No jo... Kdyby jsi nechyběl ve školce, věděl by jsi, že opakovaný vtip není vtipem. Hele, nemám čas na takový hovadiny. Pochopil jsem, jak jsi na tom duševně, pokecali jsme, a já už zase mažu - mám toho docela hodně (no a s tebou taky už dost), Nokii sice děláš ostudu, ale kopeš za ni slušně. Tak jen tak dál a hurá!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Dareba  |  25. 06. 2002 07:06

Hluboce se omlouvama SaTaNovi8210, za to, ze jsem dementni a stupidni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polib  |  21. 06. 2002 16:19

podle recenze a fotek, jsem usoudil, ze ten telefon je pekne na hovno. a titan? Z toho jsem uz vyrostl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  21. 06. 2002 13:30

Mila redakce!Kam se podel vcerejsi clanek o neposkytovani pozarucnich oprav u NOKIE????Ze by to byla KACHNA????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 06. 2002 14:10

Špatně jsem pochopil, jak to ve skutečnosti je. Článek jsem sice už včera večer opravil, ale v diskusi se potom hádali čtenáři, kteří četli různé verze a navzájem se nemohli dohodnout (a nebyla to jejich vina). Protože šlo o běžný postup Nokie, o nic skandálního nebo zajímavého, o čem by se mělo psát, celý článek jsem raději dnes ráno zrušil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  21. 06. 2002 14:22

A jak to teda je?Bude NOKIA dal poskytovat pozarucny opravy???

Ja se tesil na "zajimave" reakce  a ted mam smulu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 06. 2002 14:43

Šlo o to, že pokud se objeví problém po záruční době, tak ho Nokia prostě neopraví zdarma, i když půjde o výrobní vadu. Když byly totiž počátkem roku problémy s displeji 8210, tak to dělala i po záruce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  21. 06. 2002 15:15

Jo tááák.No, asi tech pozarucnich oprav u N8210 meli hooodne a tak pristoupili k tomuto kroku.Jenom doufam, ze jejich nove modely nebudou obsahovat "vyrobni vady".

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  26. 06. 2002 09:28

Nevim co vam pripada divneho na placeni pozarucnich oprav?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  26. 06. 2002 13:06

Vubec nic!  Slo o neco jineho (ten puvodni clanek tu uz neni).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Jirout  |  21. 06. 2002 00:35

Ja teda nemam apriori nic proti Nk, ale tak me tak uz dlouhou dobu napada - vyzna se jeste nekdo v tom, jake cislo predstavuje jaky model? Ted myslim, ze kdyz reknu 1234, tak by se mi melo pred ocima vybavit zarizeni takove a ne makove. Ja v tom mam poradny chaos. A ze jsem pouzival snad vsechny modely Nk az do roku tusim 2001, pak jsem tuto znacku opustil (ze zcela pragmatickych duvodu) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 06. 2002 09:04

Nokia mi přijde vcelku logická, ale je jasné, že pro toho, kdo se mobilům aktivně nevěnuje, to musí být zmatek. Mr. B mě kdysi nabádal k vytvoření rodokmenu Nokií, kde budou hierarchicky uspořádány jednotlivé modely: co z čeho vychází, na co navazuje, jaké jsou nejdůležitější novinky. Až někdy bude čas, tak se k tomu třeba dostanu, mohlo by to být zajímavé - a taky pro ostatní značky.

Z ostatních má podle mého názoru poměrně logické názvosloví Siemens a také Ericsson, když byl ještě samostatný. Sony Ericsson teď začíná nové modelové řady, ze kterých ještě není úplně jasné, jak budou strukturovány. Mírnou změnu v názvosloví teď udělala Motorola, zavádí novou řadu C, která nahrazuje Talkabouty (v jejich označování byl myslím trochu zmatek). Alcatel začíná být také logický.

Vrchol všeho je ale Samsung, který písmeny neodlišuje různé řady, ale technologie. Když má telefon GPRS, je označen jinak, než telefon bez GPRS, i když oba dva vypadají téměř shodně. Podle Samsugnu je názvosloví logické, ale ještě jsme do něj opravdu nepronikli.

Mobily jsou ale ještě označovány poměrně střídmě. Stačí se podívat třeba na Sony (nebo jiné Japonce) a označování audiotechniky, to jsou teprve názvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  20. 06. 2002 22:14

tak ted trochu jinak......nemate nahodou nekdo delsi zkusenosti s n6310i?pristi tyden ju jdu koupit, ale jeste nevim barvu(stribrna nebo zlata).

doufam, ze ji nekdo mate, diky za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  21. 06. 2002 00:22

hele, a kam si ji jdeš koupit, já jí chci taky, rozhodně ve stříbrný nebo možná béžový, ještě nevím. černá se zlatým je hnus největší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  21. 06. 2002 16:50

no vlastne jduobjednam ji v jednom nejmenovanym i-netovym obchode za neco pres 12 tisic s dani

ale prave se rozhoduju mezi stribrnou a zlatou.....jeste nevim

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moscow.ghetto...  |  20. 06. 2002 21:56

to si radsi priplatim nakejch 5000kc a koupim si komunikatora 9210

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moscow.ghetto...  |  20. 06. 2002 21:52

nevi!drzel sem to vtuce1a me se to fakt nelibilo!sice mam 6510 a 8310!ale za 30000 tis. to nema!cenu i kdyz mam hodinky z titanu ktery stoji vice nez 20000!satane!sem zastance nokii!nokie je nejlepsi ale 8910 se jim fakt nepovedla!a sms se na tom skoro nedaj psat!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 07:38

Vsak ja nikde nerikam, ze 8910 je super. Nauc se cist a poradne si precti, na co ja reaguju ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  20. 06. 2002 21:48

Vážení,

 nepreferuji žádnou značku a do kapsy nemám rozhodně hluboko. Vyzkoušel jsem na 20 mobilů a myslím si, že tato diskuze nemá smysl. Lidi jsou různí a každý má právo na svůj názor.  Ten můj je takový, že bych si osobně tento telefon za stávající cenu asi nekoupil. Kromě vzhledu mě také zajímá poměr mezi cenou a výkonem. Částka rozhodně není závratná, ale jsou funkce, které u telefonu této třídy rozhodně postrádám, protože je potřebuji ke své práci. Pokud telefon někdo kupuje jako doplněk a chce se odlišit, tak má skvělou možnost u tohoto přístroje. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Jirout  |  21. 06. 2002 00:48

ano, ano. Vetsina soucasnych modelu Nokie je pojata jako modni doplnek, ktery jako nepodstatnou funkci ma i moznost telefonovani. Ale s timhle nazorem tady moc nepochodime, tady je to spise: "na Nokii mi nesahej!" Posledni model Nokie se slusnym pomerem cena/vykon IMHO byla 5110 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  22. 06. 2002 18:48

Plne s Tvym prispevkem souhlasim ... myslim, ze to ani tady zas tak ojedinely nazor neni, jen zde nekteri nekriticti fanousci Nokii nepripusti diskuzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  22. 06. 2002 19:16

Ovsem na druhou stranu ... evidentne se tahle politika Nokii vyplaci a vetsinu lidi asi nezajimaji funkce, ale znacka, design apod. ... doufam jen, ze se do tehle Nokiacke politiky nepusti i dalsi vyrobci (resp. at se pusti, ale at nechaji alespon jednu modelovou vetev s funkcemi), jinak nevim, co bych si pak koupil za mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Jirout  |  23. 06. 2002 20:23

Ale, to ano, to je OK. Nokia proste dela to, co trhu vnutila a na co trh zareagoval. Ze ty levnejsi modely maji ve srovnani s konkurenci mizerny pomer cena/vykon je dobre tak akorat pro hadky na webu. Pro firmu je dulezite, ze prodava a vydelava. Az nekdo presvedci trh, ze se nelze obejit bez telefonu s vodotryskem a jako prvni je zacne delat, tak to bude zase jen a pouze skvely obchodni tah bez vazby na technickou dokonalost, potazmo realnou uzitecnost ... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andreas  |  20. 06. 2002 21:25

sehnal jsem snad uplne prvni kus, ktery tu pred 14ti dny byl. zariskoval jsem a nechal si to poslat na dobirku od mobilhouse.cz, ale byl jsem příjemně překvapen rychlostí a solidností. Manželka to dostala jako dárek k narozeninám tak doufám, že dá alespon chvilku pokoj

nemyslím si, že pro mně jako pro plátce dph je ten mobil na to že je to z titanu nějak drahý. necelých 23000 je za 100 g titanu super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  21. 06. 2002 07:54

Pozor! Nejsem si jisty, jestli je odolny proti vlhkosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antisatan  |  20. 06. 2002 21:21

Z diskuse na téma nová Nokia je jasné jen jedno :

Satan je nezaměstnaný člověk bez kamarádů co furt píše své omleté :
To je váš názor ....
Lidi sem píšou fakticky své názory...Satane věř tomu nebo ne.

Nová Nokia se mi líbí..ale 7110 měla lepší vystřelovací kryt !

Poradil bych Satanovy ať si najde práci a neotravuje furt v diskusích !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 07:36

No ono je to asi tak, ze nekdo musi pracovat, aby mel penize a nekdo je ma i bez prace. A ja nemam potrebu si jakekoliv zamestnani hledat. A rozdil mezi nazory a nadavkamy je zde zcela patrny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
killer R320  |  21. 06. 2002 09:24

No jestli si nepostrehl tak satan si dela s tebe prdel pracuji snim a je docela vysoce postaven s prijmem ktery se vam ani nezda!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kammaan  |  21. 06. 2002 13:18

Ahoj Killere,

hele a ty ho statánkovi/smetánkovi kou*íš nebo jak, že se za něj pereš...on je přece samostatný a plnoprávný člověk, ne? Nebo, že bych se trefil opět do černého? Myslím, že jste oba duševně zaostalí s nedostatkem komunikace v reálném světě a tudíž se to snažíte dohnat tady, ale moc kamarádu tady asi nezískáte....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich Lidove vrstvy  |  21. 06. 2002 14:48

Vetsi legraci si ale delaji lide z vas pane Dokonaly, nebot se nepise "s tebe" ale z tebe. Velice nas vsechny tesi, ze pan satanek je vysoce postaveny inteligentni krasny a zamozny mlady muz a vsichni mu to myslim prejeme. Jeste stesti, ze ma vysoky prijem, ne prujem, to by se vam pod nim asi tezce pracovalo

Zaslete mi prosim jeho cislo uctu, rad bych mu poslal korunu, aby se jeho prijem mohl priblizit vyse prijmu jinych lidi zde, kteri o tom ale z nevim jakych duvodu vubec nehovori. Ze by to sem tak nejak trochu nepatrilo? No mozne to je. V kazdem pripade mne velice bavite, zustante prosim na stejne dusevni nizi, jako dosud. Dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  21. 06. 2002 16:50

To bolo cool!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Dareba  |  24. 06. 2002 22:53

Ty vole - tak to je harcore! Jestli je SATAN se svou češtinou (a pravděpodobně i inteligencí) vysoce postaven, tak mi dochází PŘESNĚ proč to u nás jde tak do prdele ... Ach jo, kdy už zvítězí ta pravda a láska nad lží a nenávistí ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  20. 06. 2002 21:08

No je docela pekna,ale 3 radky na psani SMS jsou docela malo,telefon za 30 klacku by si zaslouzil alespon display z N 6510,ne?Taky to,ze nejde odmitnout prichozi hovor je docela trapas a to ze se vikla nesvedci o moc kvalitnim zpracovani.Sice je z titanu,coz je povedene,ale mela by jit s cenou na uroven Ericssonu T65i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 07:34

No kam by mel nebo nemel jit cenove nech prosim na Nokii. Ver tomu, ze se jich proda dost ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
orol  |  20. 06. 2002 20:30

k designu, drtiva vacsina manazerov ma nk 8850/8890 hlavne kvoli striezlivemu matno striebornemu elegatnemu designu, ktory naramne sedi ku kvalitnym hodinkam (kazdoapdne urcite lepsie ako nejaky plastovy t68, aj ked ma mozno viac funkcii)
a kedze 8910 ma kryt z titanu myslim ze to bude _dost_ trhak
to satan: jednu vec ti zavidim tolko casu na prispievanie :) su dve mosznosti, bud si v statnej sprave alebo na jednym z tych vyssich miest co rozhoduju a nemusia tak workovat :)
to lead: nk8910 je _prvy_ seriovo vyrabany mobil s titanom, ci sa ti to paci alebo nie
to ze erik to dokopal max po prototyp prveho titanoveho padla teda ehm 320, znaci len o tom ze si je vedomy ze by nemal na to odbyt
a ti co kritizuju to ze nokia stale recykluje 6110, maju sice pravdu, ale zjavne tato strategia nk vychadza, bo ako jedna z mala je v silnom pluse
vid napr amiga vs. pc koncom 80tych rokov ... amgia bola sice inovativna a s x funkciami a moznostami co sa do pc len teraz dostavaju, ale skratka nebol zvoleny vhodny model predaja tak isla do prepadlista dejin, tak ako sa to stalo aj erikovy ...
a verte ze budu nasledovat dalsie, napr siemens mobile dostal z hq rok na to aby vylepsil svoje cervene cisla ak sa mu to nepodari bude odpredany
alcatel uz sa poohliada po nejakom "kupcovi" ...
motorola je tiez v silnej strate ...
dari sa okrem NK len samsungu (z velkych hracov) a to najma tomu ze odhadol azijsky trh
takze ako sa vravi najlepsi nemusi byt uspesny a vice versa ....
ale prezije len ten uspesnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 21:04

Je to tak, nemam co bych dodal ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wintermute  |  22. 06. 2002 00:18

presto dodal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  21. 06. 2002 00:20

S týmto názorom súhlasím aj ja. Neznamená to však, že by iní výrobcovia neboli schopní vyrábať kvalitné telefóny. Nebudem nikoho presviedčať, že si má kúpiť taký alebo taký telefón. Osobne mi vyhovuje najviac Ericsson R520m. Ľudia mi často hovoria, že sa im zdá byť veľký alebo príliš hranatý, pýtajú sa prečo som si nekúpil radšej T39m alebo T68i, prípadne telefón inej značky, napr. Nokiu alebo Siemens. Jednoducho im na to odpoviem, že na T39m mi vadí, že má flip, ďalej že nemá tlačidlo pre kontextové menu, a podobne. Na T68i mi prekáža, že nemá magnéziový rám, čím sa z môjho hľadiska radí k umelohmotným "brakom" (v rámci celkovej produkcie SonyEricssonu). Od Siemensu by som možno prijal ME45, ale iba v tom prípade, keby to bol skutočný "outdoor". Od Nokie by som akceptoval jedine 6310i, aj to by som musel veľmi dlho zvažovať, nakoľko Nokia doteraz uspokojivo nezvládla technológiu Bluetooth. Toto je môj názor, nikomu nechcem tvrdiť, že R520m je preňho ten najlepší. Myslím si iba, že R520m bol v čase keď som ho kúpil (máj 2001) technologicky najdokonalejší GSM telefón na trhu - GPRS, HSCSD, triband, Bluetooth,... Nokia dosiahla jeho úroveň až skoro o rok neskôr, s modelom 6310i, pričom samozrejme pridala niečo naviac - mobilnú Javu, ktorú považujem za skutočne prínosnú (a možno i návykovú) technológiu...

Ideálny telefón by z môjho pohľadu (jún 2002) mal podporovať technológie Bluetooth, GPRS, WAP 2.0, Java, MMC (alebo napr. MemoryStick Duo), triband, mal by byť vlhkotesný, povedzme 11cm vysoký, 7mm hrubý, 4cm široký, mal by mať kovový rám, povrch odolný proti poškrábaniu, atď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 07:32

Zamysli se nad tim, co jsi prave rekl. To ze je nejakej telefon nejdokonalejsi v "maji 2001" neznamena, ze bude i po pul roce. Navic si musis uvedomit, ze spousta lidi nechce nejdokonalejsi mobil, ale mobil, kterej je privetivej, hezkej atd. A o tom to tady proste vsechno je. Nekdo vyhodi penize, ale tobe ani nikomu jinymu do toho nic neni. Kdy uz to konecne pochopite? Jak tak procitam ty vase prispevky, tak asi nikdy ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  21. 06. 2002 16:40

Nepísal som o tom, čo potrebuje väčšina ľudí. Písal som o tom, čo je najvýhodnejšie pre mňa. Zrejme si to nepostrehol - ako obyčajne. Čo ma je do toho aký telefón si kto kúpi? Myslíš si, že ma trápi, že väčšina populácie si pod pojmom mobilný telefón vybaví predovšetkým Nokiu? Že väčšina ľudí nechce najdokonalejší mobil, ale mobil ktorý je "prívetivý" a "pekný", ako píšeš? Myslíš, že ma trápi, že viac ľudí používa M$ Windows a nie radšej Linux? Je mi to úplne jedno. Ja si nevyberám veci, ktoré kupujem podľa toho ako sa páčia väčšine (priemerných) ľudí, ale podľa toho, čo ja považujem za podstatné. Necítim potrebu kupovať si veci, ktoré sú tzv. "luxusné". Uprednostňujem funkčnosť pred luxusom a (konzumným) designom. To je moja vec a do toho ťa nič nie je. Nemám nič proti Nokii, ale jediný telefón tejto značky, ktorý spĺňa moje požiadavky, je Nokia 6310i. Bohužiaľ v tomto smere má Nokia trochu smolu pretože Ericsson mi ponúkol približne rovnako vybavený telefón, spolu s BT headsetom, už pred rokom. Doteraz mi slúžia spoľahlivo, bez najmenších problémov, a preto túto investíciu vôbec neľutujem. Zaujímalo by ma, čo očakávaš ty od svojho telefónu? Vylož svoje karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mefisto  |  20. 06. 2002 17:28

Dobře, beru zpátky to že nic neumí, ale jako vlajková loď Nokie by měl být špička!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:54

A kde jsi byl na tom, ze je to vlajkova lod? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mefisto  |  20. 06. 2002 17:09

Drahý Satane,

nic proti tobě nemam, sám jsem fanatickým zastáncem Nokie a nechápu dementy co ukazujou na jednopoložkový menu, ale jak můžeš bojovat za tenhle tel, to nechápu. Vždyť to vážně nic neumí. Proč nejde posílat vizitky přes modrozub? To pracháč na jednání určitě využije! Proč neumí zobrazit celej měsíc? To se taky dost hodí! Proč nemá displey s větším rozlišením? A proč se proboha v tom krytu viklá když se píše SMS?? To je vážně zlodějina!! Kdyby měla všechny funkce 6310i a vypadala takhle, tak je to mobil, za kterej bych těch 30 000,- dal. Ale takhle nahrává Nokia jen těm co ji kritizujou. A pokud máš něco v hlavě, tak musíš tyhle nedostatky uznat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  20. 06. 2002 17:15

Zase jednou zajimave pojeti slova nic... Urcite tenhle mobil nedostatky ma (ostatne jako kazdy jiny mobil), ale urcite bych nerekl, ze neumi nic. To si predstavuju trosku jinak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:39

Protoze je to Nokia a to jednopolozkove menu je tradice, ktera se doufam neporusi ani u dalsich modelu. Me to plne vyhovuje, ale neuskodilo by udelat nove menu, tohle je jiz hodne let porad stejne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:53

Chytracku, jen pockej zajici ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:55

A kdo bojuje za tento telefon? Kde jsi na tom byl? Ja ti rikal hnedka, ze hic a chlast jsou svine, to se michat nema ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
killer R320  |  20. 06. 2002 15:33

NEvim nevim snad ste tady vsichni debily protoze kritizovat nekoho ze si nekdo  koupi mobil za tricet tisic a podivovat se nad tim ze ten telefon je moc drahy je blbost vse je otazkou prestize kdyz si nekdo koupi jaguara taky mu budete rikat ze je debil?! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:35

Moje rec. Nokia je proste skvela a proto muze za mobil chtit 30000 Kc. Ja za to nemuzu, ze na to nekdo nema a hleda proto v telefonu chyby, aby si oduvodnil proc si ho nekoupi. Nekdo holt ma ... a nekdo nema  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:37

Ano, toje pravda, nekdo ma a nekdo nema, ale vy jste inteligence asi moc nepobral, kdyz si berete do sve "drzky" muj nick ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:58

Huhu ja Satan, ja mit prachy, kdo nema prachy je vsivak bez nokie .. nekopirat muj nick, nebo na vas poslu svy gorily, nikdo nesmi kritizovat, kdyz nema Nokie, ne jinak - nikdo nesmi kritizovat Nokie. a jeste ja nebyt schizofrenik ... to on, ten druhy. ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 16:24

Jde ti to opravdu hezky. Doufam Marku, ze zakrocis ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  20. 06. 2002 17:07

Nejlepsi na tom je, ze podle obsahu prispevku neni poznat, kterej je kterej :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  20. 06. 2002 18:20

SaTaN8210 sa dá jednoduchým spôsobom nasimulovať - to svedčí o jednoduchosti modelu jeho správania...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:51

Neboj, ja si to pohlidam ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lidove vrstvy  |  20. 06. 2002 18:38

Neeee, Nokia neni tak sqela, proste si to nekdo koupi. My, lidove vrstvy treba ne, ale nekdo, kdo ho chce treba proste proto, ze stoji 30000 ano. Jsou lide, kteri nepotrebuji funkce, ale jen se chteji odlisit, nebo mit neco trochu jineho, nez my, lidove vrstvy. Tak to je a kdo tomu neveri, jiste jednou procitne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wendigo  |  22. 06. 2002 09:25

Presne tak. SaTaNe, cim je nokia "proste skvela"? Cenami? Funkcemi svych telefonu? Poctem modelu na trhu? Vymennymi kryty? Porad, v tom se moc nevyznam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  20. 06. 2002 13:21

Nepripada vam trochu perverzni, ze je neco "luxusni" pouze cenou? Na zaklade teto logiky by mohli zacit prodavat pozlacenej Trabant za 10 mil a razem by se z toho stalo nejluxusnejsi auto na svete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janusz  |  20. 06. 2002 13:27

taky to vubec nechapu. Telefon nema zadne funkce, ktere by me zaujaly. V cele recenzi na nej autor narazi na same nevychytavky, jenom titanovy kryt a "luxusni cena" jsou pro nej lakave . Nevim koho, ale zaujme aby za to dal 30000kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:42

Ver tomu, ze se par lidi najde. Ale tyto lidi rozhodne ty  nepotkas v hospode IV.cenove kategore, kam tak rad chodis ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:41

Ano to mohli a verim ze by si ho nekdo i koupil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenda  |  20. 06. 2002 13:13

I kdyz se me moc nelibi, nectel sem na to puvodne nic rikat, ale kdyz se na tom neda ani odmitnout hovor, tak to je za ty prachy fakt pekny shit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  20. 06. 2002 10:33

Zdravim.

Jak mam rozumet tomuto odstavci:
Všechny ovládací prvky mobilu jsou schovány pod krytem; jediné, co je venku, je tlačítko pro zapnutí a vypnutí mobilu. To má bohužel jednu nevýhodu - nemůžete položit nechtěný příchozí hovor. Musíte zkrátka počkat, až se človíček na druhé vyzvoní.

Ze kdyz vystrelim kryt tak se hovor prijme a nemam moznost ho odmitnout? To je opravdu dobra vyfikundace .

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  20. 06. 2002 10:57

Přesně tak; hovor zkrátka nelze odmítnout - "vystřelením" krytu se automaticky přijme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  20. 06. 2002 11:18

Hmm,

cekal jsem alespon moznost nastaveni prijeti hovoru vystrelenim ano/ne v menu.
Jako by uz nebylo dost tech, co minutu zkoumaji displej sveho postarsiho founu se zvonenim naplno a premysli, jestli to zvednout nebo ne, protoze vypnou zvoneni nelze (.

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Veselý  |  21. 06. 2002 09:35

Ne, ta možnost tu je. Po vysunutí krytu má uživatel 1 sekundu na to, aby se rozhodl, co udělá:

- buď neudělá nic a hovor se přijme

- nebo stiskne tlačítko "Nevzít" a hovor tím odmítne

- nebo kryt během té vteřiny zaklapne a hovor tím také odmítne.

Zdá se to málo, ta 1 sekunda, ale stačí to. Mimoto kryt se v pohodě se dá jen povysunout a hned zaklapnout, aniž by celý vyjel. Tím se také hovor odmítne.

A když už probíráme tohle téma, existuje i možnost zaklapnutí krytu při hovoru, aniž by se hovor zavěsil:

když při hovoru s otevřeným krytem stisknete tlačítko "Volby", můžete během tří sekund kryt zavřít a hovor pokračuje. Jinak se zavřením krytu vždy hovor zavěsí.

V manuálu tyhle věci nenajdete. Najdete tam naopak zmínku o volbě "Ticho" (Mute) při vyzvánění, která tam vůbec není (aspoň ne ve fw 3.04, který mám k dispozici).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Veselý  |  21. 06. 2002 20:30

Tak, poopravuji svůj předchozí příspěvek. Volba "Ticho" tam je a po vysunutí flipu se ta volba nabídne (lze využít po dobu zmíněné 1 sekundy) - pokud ovšem máte nastavený některý z "hlasitých" profilů. Pak, po stisku Ticho (Mute), se teprve nabídne volba Nevzít (Reject). Já, když jsem to předtím zkoušel, jsem si neuvědomil, že mám trvale nastavený profil Jednání (Meeting) - a nabídla se mi přímo volba Nevzít (Reject). Totéž platí pro profil Tichý (Silent) nebo Pager, případně pro jakýkoliv jiný profil, kde si vypnete nebo potlačíte Ohlášení příchozího hovoru. Je to logické, volba Ticho by při vypnutém zvonění byla na nic

Když už tak o tom ale mluvíme, stejně si myslím, že pokládat hovory není příliš zdvořílé...
Lépe je filtrovat je pomocí profilů a skupin volajících apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kammaan  |  21. 06. 2002 12:55

Dámy a pánové....

máme tu mobil s soutěží pro rychlé ruce. Zn. O zábavu postaráno!!!

Nokiáci není Vám trapně? Nebo nestydíte se za propagování tohoto inteligentního a pokrokového, futuristického, bezchybného  mobilu za všechny prachy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Veselý  |  21. 06. 2002 20:51

Nejsou potřeba rychlé ruce. Je to velmi snadné. Pokud se Vám ten mobil dostane do ruky, dáte mi v tom za pravdu

A když se nad situací, kterou se nyní zabýváme (flip je zavřený, telefon nahlas zvoní a chcete volajícího odmítnout), zamyslíte, dojdete k závěru, že statisticky nemusí pro majitele N8910 nastat zas tak moc často. Neboť jednak bude jistě využívat profily, jednak flip není vždyzky zavřený a koneckonců jistě málokoho bude takhle odmítat, když už mu zvoní.

P.S.
Pokud se chcete prosadit, nemusíte používat velký font.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 06. 2002 18:22

Petre, takovej clovek nebude mit nikdy moznost dostat takovej telefon do ruky, a to sam vis.
ad P.S. nekdo nadava, nekdo pouziva velke pismo, holt kdyz nejsou argumenty, tak se aspon projevi jinak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  20. 06. 2002 11:16

Tak na to říkám jediné - NEBRAT!!! Když nemůžu udělat tak primitivní, ale důležitou věc, jako je odmítnutí hovoru, k čemu by mně mobil sloužil? To můžu mít mobil bez displaye.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  20. 06. 2002 12:47

No to by se zase špatně psaly SMSky, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  20. 06. 2002 14:11

Jenže já mám mobil na volání . A když jsem v obchodě nebo u doktora nebo podobně, tak příchozí hovor neberu vždy a pak volám zpátky. Takže je to jen a jen hračička za obrovské prachy. Na hraní znám i levnější věci . SMSky mě vůbec netrápí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  24. 06. 2002 22:57

Já SMSky obvykle píšu poslepu, jen po napsání se kouknu na displej, jestli jsem neudělal moc překlepů a abych SMS odeslal tomu správnému člověku, listovat telefonním seznamem poslepu zatím ještě neumím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peer  |  20. 06. 2002 09:39

Kdy konecne vyjde recenze na N3510???

Vzdyt uz ji vydal i mobil.cz, a to je co rict. Tuhle 8910 si stejne nikdo normalni kupovat nebude, ale o 3510 ma zajem spousta lidi a uz se doma prodava snad tyden. Kde to sakra vezi???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  20. 06. 2002 09:47

Už jsme měli poměrně rozsáhlé preview, delší recenze myslím nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peer  |  20. 06. 2002 09:54

Jako preview to rozsahle sice bylo, ale kdyz si to porvnam s recenzi 7650 a 8910, tak mi to pripada opravdu celkem malo informaci. Navic jste v preview meli pouze anglickou verzi a buhvi, jestli byl vubec fw konecny.

Nemusi to byt tak rozsahla recenze, jako 7650, ale nejake zkusenosti s pouzivanim telefonu aspon par dni by se hodily. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 09:59

Nejlepsi bude, kdyz si tu Nokii koupis a vyzkousis. Nebo zajdi nekam do kramu a tam si udelej svou recenzy. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peer  |  20. 06. 2002 10:03

Ty snad pracujes primo pro Nokii, nebo co?

Recenze jsou prece od toho, aby clovek nemusel telefon kupovat, a pritom poznal jeho vlastnosti.

Krome toho kdyz prijdu do obchodu, tezko za tech 5 minut, co mi ho na osahani pujci, budu schopen poznat, jaky je pri nekolikadennim pouzivani.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  20. 06. 2002 10:55

Delší recenze bude, ale nejdříve začátkem července; hned, jak se nám ji podaří půjčit od Nokie na test.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peer  |  20. 06. 2002 11:17

Omlouvam se tedy, ze vas tak uhanim, kdyz problem je spis na strane Nokie, ale nejde to pujcit i od nejakeho obchodu, ktery prodava legalne dovezenou ceskou verzi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:39

Ne nepracuji, nicmene si nakej kreten bere do huby muj nick ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  20. 06. 2002 18:10

Áno, podľa nicku to asi skutočne je nejaký kretén...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:49

Ty radsi zalez na nejakej SK server a nebo se nauc cesky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 06. 2002 21:33

Satane!!!Vy jeden omezenej xenofobni idiote!!!! Proč útočíte tak neskutečně rasisticky a podle?! Jestli je tady nekdo komunista, tak Vy jste nacek!!!!! Co máte proti Slovákům?! A dále také nechápu Vase útoky na finanční situaci diskutujících. Jste srab.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 07:27

No nevim kdo se chtel rozdelit, mysleli si, jak s nama vydrbou, ale jde to s nema od hovna ke sracce ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maďar  |  21. 06. 2002 17:18

A teba je do toho čo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  21. 06. 2002 17:47

Na SK server nezaleziem, tu je to lepšie. Keby si tu nebol ty, bolo by to skoro dokonalé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:38

Vymysli si laskave svuj nick ty chudacku a nebo se to aspon snaz trosku lepe zkopirovat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  20. 06. 2002 18:09

Asi si chcel vybrať taký nick, ktorý by automaticky vyjadroval stupitidu a obmedzenosť a myslím, že sa mu to celkom podarilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:50

No jo, ten tvuj uz byl holt zabranej ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kawaloo  |  20. 06. 2002 09:32

luxusni... ale malo! jestlize chci skutecny luxus, poridim si vertu, ne 8910, kt. bude mit za chvili kazdy supak (satan a pod.). jestlize chci multifunkcni foun, porozhlednu se jinde (n7210, n6610, se t68, se p800...). takze cilovou skupinou jsou asi supaci, co si nemohou dovolit skutecny luxus, ale chteli by se pochlubit (30k neni pro spravneho snoba zadna castka, 700k za vertu je neco jineho . jinak peknej foun - pro holky do kabelky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  20. 06. 2002 09:48

Taky si myslím, že by se na trhu uživil i telefon v ceně padesát až sto tisíc. Vertu je úplně jinde a třicet za 8910 není z relativního pohledu tak moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  20. 06. 2002 14:56

Omlouvam se, ale neda mi to. Vyskytne-li se nekdo, kdo by si koupil mobil s uzitnou hodnotou 15000 za 50000 jen proto, ze je "luxusni" a ma ho malo lidi, tak bych mu pral, aby prisel o vsechny penize i o praci a musel s timhle "luxusem" volat na pracak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  20. 06. 2002 15:06

Člověka, který si koupí mobil za deset tisíc, i když může mít přístroj se stejnou užitnou hodnotou za polovinu, byste také poslal na pracovní úřad? To už vypadá divně, že?

Ale jaký je mezi těmi dvěma rozdíl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:36

Marku ten clovek je komunista jako vysitej, ale i takovy maji narok na zivot ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  20. 06. 2002 17:02

Hele, ja nikoho nikam neposilam. Proste nemam rad lidi, kteri jen tak kvuli "prestizi" vyhodi rekneme trojnasobek skutecne ceny. Ale jinak at si sve omezenosti ve zdravi uzivaji. Pro firmy jako Nokia jsou pravym pozehnanim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:46

A co tobe do toho je, kolik clovek vyhodi za svuj mobil. Nemyslis, ze tobe do toho vubec nic neni. Radsi se starej o sebe, protoze kdyby se nekdo z tech lidi taky tak s laskou staral o tebe, nemuselo by to dobre dopadnout ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BAZZI  |  04. 07. 2002 11:32

Jsi vypatlanej. Umíš taky něco jinýho než šít do oponentů "NOCKIE" a do příznivců jiných telefonů ?? Proč nenecháš lidi ať si napíší svůj názor a ty si napiš taky svůj a potom se dá bavit o debatě. A ne jen "... ty tomu hovno rozumíš ..." Svoje komplexíčky si vylejvej v koupelně a ne tam, kde chtěj lidi o něčem rozumně diskutovat !!! S pozdravem BAZZI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 07. 2002 16:00

Ano Fideli ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BAZZI  |  09. 07. 2002 12:21

No vidíš, že jde komunikovat vtipně i slušně zároveň. Ještě kdyby byl nějakej argument navíc,  tak by ta diskuze, co vedeš, byla docela zajímavá. S pozdravem telefonům zdar BAZZI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  21. 06. 2002 13:12

"Proste nemam rad lidi, kteri jen tak kvuli "prestizi" vyhodi rekneme trojnasobek skutecne ceny" - - - Treba jim ta prestiz za to stoji.Ne kazdy potrebuje mobil s maximem funkci za super cenu.Nekdo si proste koupi drahyho "jedinecnyho" mazlicka na okrasu a sem tam na volani.Je to jejich volba.---Mozna bych to prirovnal ke sperkum:Proc si lidi kupujou drahy x karatovy zlato,kdyz jim muze na okrasu stacit nejaky obycejnejsi a levnejsi???Kvalitu stejne nikdo na prstu nebo na krku laickym okem nepozna,tak co.Ale asi to proste chteji mit a vnitrne je to "uspokojuje", ze maj neco lepsiho,co ostatni ne.To je muj nazor, proc si tenhle telefonek lidi treba koupi.

Hezky den!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:35

Pane komunismus uz tady davno neni, s tema nazorama uspejete leda na Kube ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
killer R320  |  20. 06. 2002 15:38

No nevim nevim Kdyz nekdo ma na nokii 8910 a na mercedesa sl600 tak tezko skonci jako socka mozna jako mrtvola a nebude na pracaku ale na hrbitove

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  20. 06. 2002 17:10

Zavist, ze? Vy jste mel zit v padesatych letech, asi by se vam tam libilo... Lituju vas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  20. 06. 2002 17:41

Mozna jsem se spatne vyjadril, tak jinak. NEMAM RAD SNOBY. Ale jinak uznavam, ze kazdy si s vlastnima penezma, ke kterym legalne prisel, muze delat, co se mu zlibi. Tedy i sponzorovat Nokii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  20. 06. 2002 18:05

Ja snoby take moc nemusim, ale spis v tom smyslu, ze bych jim nechtel byt, a ne ze bych jim pral, cituji: "aby prisel o vsechny penize i o praci a musel s timhle "luxusem" volat na pracak."  To bylo od vas totiz docela drsny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:48

Hansiku, presne ve stylu "Proletari vsech zemi spojte se" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Socka8210  |  20. 06. 2002 08:45

Čau, děcka, teda my už jsme o tomhle founu s klukama ve třídě mluvili. Někdo říká, že je to dobrý, ale já nevím - dou na to posílat jiný loga? A jak se nedaj měnit kryty, tak to není žádnej foun...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  20. 06. 2002 09:19

No tak to s těma krytama je pěkná kravina, si představ, že budeš měnit tyhle kryty, je to celý z titanu, jsem zvědavej, kolik si jich koupíš, cca 250kč stát určitě nebudou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  20. 06. 2002 09:42

Dave, tak se mi zdá, že jsi dnes bystrou kaši nesnídal. Běž do kantýny na kafe a přečti si Sockův příspěvek znova a v klidu. Třeba prohlídneš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  20. 06. 2002 09:57

Cože? To mi ani neřikej, že už jsem na tom tak špatně...protože furt nechápu, o čem mluvíš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peer  |  20. 06. 2002 10:20

Nahodou, mit tak titanovy foun se svetle zelenym krytem prechazejicim do ruzove jsem chtel uz davno.
Jestli nekdo ty kryty zacne vyrabet, jdu do toho...

A kluci u nas ve tride taky rikali, ze to musi mit smajliky. Vsadim se, ze na ne Nokia zapomela, tak to pro mne nema smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarmil  |  20. 06. 2002 11:14

cauky,

petr z becka rikal, ze tam smajlici jsou. takze bud v pohode.

jarmil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:33

To vis, nekdo to bere tady moc vazne, ti chytrejsi se jenom smeji ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  20. 06. 2002 17:59

Zrejme si sa už dávno nesmial...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoJa  |  20. 06. 2002 08:01

To ze je 8910ka z titanu je sice hezky, ale na 8850ku nema. 8850ka sice nema ceskou T9 ale rozhodne vypada 100% lepe nez novy model.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  20. 06. 2002 08:04

Ze nema ceskou T9? Uz jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirkav  |  20. 06. 2002 07:46

Nebal bych se preruseni vodicu, ktere vedou z telefonu do krytu - k mikrofonu, konektoru nabijecky apod. Podle mne to bude vyreseno stejne jako o Nokii 8110/7110, kde nebyly zadne draty, ale jen kovove kolejnicky, ktere maji kontakt v kazde poloze vysunuti krytu. Domam mam hodne letitou a opotrebovanou 8110 a kryt stale funguje 100%.

Co se tyce vulgarnich komentaru nekterych lidi, tak k tomu mam jen jeden nazor - komu se tento telefon nelibi, at si ho proste nekupuje. Tohle si totiz lidi nebudou kupovat kvuli funkcim, ale kvuli image. V tom podle meho skromneho nazoru Nokia 8910 nema konkurenci (ktery jiny telefon ma kryty z titanu??).

Koneckoncu, u mne osobne taky hodne rozhoduje vzhled telefonu. Muze mit sebelepsi funkce, ale kdyz se mi NElibi, tak si ho proste nekoupim. To ale neznamena, ze ho budu nazyvat "shitem" nebo telefonem "na hovno". Panove, trochu tolerance!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  20. 06. 2002 09:16

Mimochodem já jsem neřekl, že je ten telefon "na hovno", já jsem řekl, že má display "na hovno". V tom je trošku rozdíl ne? Sorry, ale za takový prachy by na tom displayi přece takhle šetřit nemuseli. Podle mě to Nokia zase podělala...jediným telefonem z novější řady, co se mi líbí, je 6610, sice vypadá trošku jako nově oblečená 3210, ale líbí se mi jejíj vzhled, žádný kulatý vajíčko to není a to je dobře...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:30

Ma display na hovno? Takze z toho plyne, ze ty si s nema vytiras asi zadek co? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  20. 06. 2002 18:03

A ty hádam nie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  20. 06. 2002 09:45

Tady myslím nebudou kolejničky. Koukám na telefon a vodící drážky jsou z plastu. Nokii ale rozdělávat nebudu, chtělo by to servisní manuál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  20. 06. 2002 10:19

Ktorý iný telefón má kryty z titánu? Myslím, že ako prvý s touto myšlienkou prišiel Ericsson keď vyrobil vzorkové množstvo telefónov R320 TITAN. Obávam sa však, že z nejakého rozumného dôvodu ju zavrhol...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:31

No nevim jestli spolecnost Ericsson nekdy rozumne uvazovala, ale to je veci nazoru ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  20. 06. 2002 17:57

Vystupuješ tu ako kus idiota. Ale to je asi iba môj názor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:44

No ja si taky o tobe myslem sve, nicmene sve dusevni prujmy tady nevylivam ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wendigo  |  20. 06. 2002 20:13

Možná by ses měl trochu uklidnit. Nejdřív (oprávněně) kritizuješ ty, co nadávaj nokii bez argumentů a teď děláš to samý ty zas Erikum....Zamysli se .nad sebou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 21:00

Ja jsem klidnej, dokonce mam takovej tep, ze ho ani nemuzu nahmatat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wintermute  |  22. 06. 2002 00:05

jsi mrtvy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEG4  |  20. 06. 2002 16:23

Mě to zase připomíná vysouvací mechanizmus mojeho ovládání na televizi.... Jinak phone je celkem dobrej ale já bych ho nechtěl............ za ty love si radši koupim 6510 a pudu někam dost kalit............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marketa BUBIKOVA  |  21. 06. 2002 10:12

Velice rozumny nazor. Plne souhlasim!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WildCat  |  20. 06. 2002 05:58

Tak se zase ukázalo, že Nokia patří spíš mezi značku, která těží z minulosti. Protože to, co předvádí poslední dobou je otřes... Občas se mi zdá, že se zaměřila pouze na nový vzhled a nikoliv na to funkčnosti.  Sice chápu, že 8910 je reprezentační model, ale za ty peníze je vzhled trochu málo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 07:29

To je ciste tvuj nazor, pro nekoho jineho jsou ty penize treba jeste malo na ten vzhled a klidne by si i priplatil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  20. 06. 2002 07:56

Hej, Satane, nech je. Ti budou kydat na Nokii ikdyby byla 2x levnější než ty jejich Sagemy.... Stal se z toho sport. Když je necháš tak, snad je to po pubertě přejde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:28

No obavam se, ze nekteri uz jsou bohuzel fyzicky vyspeli az moc, nicmene dusevne bohuzel ne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  20. 06. 2002 18:01

Konečne si sa múdro zhodnotil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada  |  22. 06. 2002 06:15

Konečně rozumný názor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kammaan  |  21. 06. 2002 11:59

Hele divoká kočko,

úúúúúúúplně s Tebou souhlasím, oni jsou úplně nějací zaslepení (nebo zalepení).  Myslím pana satánka (smetánka)co je k smíchu momentálně už 20 min. co si čtu jeho názory a pak jeho fiktivního nadřízeného rytíře Jedi of mania pana Lutonského

Jejich slib asi takhle: čestně prohlašuji, že se budu bít za Nokii do morku kosti po celý svůj, život a budu její slávu propagovat po celém širém světě... promiňte, ale jste hlupáci na n-tou....

Nokia je zastaralý přístroj, inovace minulých typů nepatří mezi trendy součastnosti!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 06. 2002 14:17

Ano, to je přesně to, o čem jsem psal v jednom svém příspěvku. "Když se mi to nelíbí, je to automaticky šunt. Nezajímá mě, že to je produkt pro jinou cílovou skupinu, nezajímá mě, že někomu to může vyhovovat. Kdo si to koupí, je automaticky blbec."

Nevím jak ostatním, ale mě se tento přístup zdá hodně netolerantní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  21. 06. 2002 16:55

Domnivam se, ze vetsina diskutujicich se shodla na tom, ze tento mobil ma k luxusnosti priblizne stejne blizko jako Felicie s titanovou karoserii. Takze si nejsem jisty, jestli nehajite tak trochu ztracenou vec. Skutecne bych tu vasi "cilovou skupinu" rad videl. Pokud se presto Nokii podari mit s timto telefonem uspech, budu to povazovat za dukaz toho, ze prodat se da vsechno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 06. 2002 17:21

Já nic nehájím, jen na druhou stranu ani nehaním žádný produkt jen kvůli tomu, ze není určen pro mně. O většině diskutujících by se myslím dalo polemizovat a v diskusi hlavně není reprezentativní vzorek lidí; tím se prostě nedá argumentovat. Na MobilManii asi nenajdeme mnoho potenciálních uživatelů Nokie 8910.

Cílová skupina pro 8910 jsou stejní lidé, kteří si kupují Nokii 8850, Motoroly véčka. Uživatelé, kterým záleží na stylu a třicet tisíc je pro ně totéž, jako třeba pro studenta pět tisíc. Vy si tohoto uživatele opravdu nedokážete představit? Pokud si někdo může pořídit auto v ceně nad milion, obleky za desítky tisíc, co pro něj znamená třicet tisíc za telefon, který rozhodně nebude vidět na každém kroku?

Tohle by vás možná mohlo zajímat: Ze srovnávací tabulky, kterou používáme v Mobilitách a která hodnotí parametry, funkce a měřitelné vlastností mobilních telefonů, jsem vybral typicky stylové telefony. Sto procent má nejlepší mobil (T68i), ostatní procenta jsou vztažena k němu.

Sony Ericsson T68i: 100 %
Nokia 8310: 85 %
Nokia 6510: 84 %
Nokia 8910: 78 %
Ericsson T66: 73 %
Motorola V.66: 69 %
Motorola V.60: 67 %
Motorola V.70: 65 %
Nokia 8850: 63 %

Nokia 8910 na tom funkčně není vůbec špatně. Je přibližně na stejné úrovni jako Nokia 6310, Siemens SL45i, Siemens S45. A o nich myslím nelze prohlásit, že to jsou nevybavené telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  21. 06. 2002 17:57

Mozna mate pravdu, aspon castecne. Asi si to nekdo koupi, protoze "je to drahe a je to Nokia a ma to titanovy futral". Nicmene ja jsem narazel spis na to, ze pokud se neco poklada za luxusni, melo by to byt i technicky a vykonove na spici, a to podle me tenhle telefon neni. Taky nevim, jestli jste ve vasi metodice zohlednili nedostatky (nic moc displej, debilni odmitani hovoru, viklani pri psani SMS), ktere by se podle meho nazoru telefonu teto cenove hladiny stavat nemely.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 06. 2002 18:06

Hodně luxusních věcí ale skutečně není z funkčního pohledu na špičce. Platí se za výjimečnost, design, materiály, zvláštní konstrukci apod.

V metodice hodnotíme pouze měřitelné vlastnosti a funkce, plus k tomu malým dílem atraktivitu a ergonomii podle redakce. V ergonomii se tyto věci projeví.

Odmítání hovorů (teď když už vím, jak na to) je rychlé a pohodlné. Stisknu pojistku a hned telefon zaklapnu. Displej mi osobně zase tolik nevadí, viklání je ale nepříjemné. A jak koukám, začíná se mírně odírat stříbrný štítek na zadní straně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  24. 06. 2002 13:40

Cílová skupina pro 8910 jsou stejní lidé, kteří si kupují Nokii 8850, Motoroly véčka. Uživatelé, kterým záleží na stylu a třicet tisíc je pro ně totéž, jako třeba pro studenta pět tisíc.

No pane Lutonský,to je jako vystřižené z nejakého amerického filmu.

Kolikpak znáte lidí,které si takto představujete?Já jich pár znám,ale nejak je nemůžu poznat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  20. 06. 2002 01:01

Nemá náhodou displej odstíny šedi? Na obrázku z menu telefonu (položka Zprávy)to tak vypadá. Takové plus byste měli uvést, protože u Nokie je každá tečka opravdovou inovací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 07:28

Ma ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  20. 06. 2002 10:51

Kromě bílé a černé má ještě dva šedé odstíny - jako první Nokia vůbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brucewillis  |  20. 06. 2002 17:20

Takže Nokča konečně doběhla lowendový Sony?  Hurá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:43

Jestli si myslis, ze je to jenom o displeji, tak zustan u sve J5 a bud spokojenej a soupej nohama, kdyz se chytri bavi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 06. 2002 21:14

Ja opravdu nevím, kdo tady neustále útočí trapnými povýšenými impertinencemi. Samozřejmě, že když někdo bez nějakého podnětného důvodu prohlásí, že je nějaký telefon tzv. "shit" , tak té chytrosti moc nepobral. Vy ale tím, že ihned útočíte ještě nevybraněji, se řadíte mezi ně. Tak prosím přestaňte iritovat čtenáře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 07:24

Oko za oko, zub za zub. Na hruby pytel hruba zaplata ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  21. 06. 2002 16:08

Na povýšeneckého primitíva ban.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  20. 06. 2002 19:55

No treba me osobne se jasny, cisty, kontrastni a podsviceny displej Nokii libi vic. Vsak i novejsi Eriky maji fajn displeje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
centurion  |  20. 06. 2002 00:34

Super aparátek, ale tak max. za 15 litříků a to by navíc musel mít aspoň displej z 6510. Za ty prachy je to pro snoby, mafiány, či český rádoby celebrity! Myslím, že nedosahuje kvalit a funkcí ani T39, kterému je již rok. Nokie by se měla zamyslet a rychle opravdu uvést na trh ty slibovaný "barevný" mobilky.

Vivat SONYERICSSON.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 07:28

Ty ses uplne mimo, to neni telefon, kterej by souperil s T39. S tou se bez zahrabat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  20. 06. 2002 18:05

S 8910 sa dá zahrabať omnoho efektívnejšie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lofu  |  20. 06. 2002 22:02

Nevidím důvod, proč by nemohly soupeřit. Snad hmotnost u Nokie je handicap.

Jinak vyrovnané. Tedy až na cenu...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  20. 06. 2002 00:27

Huhaha, zase to nádherně debilní jednopoložkový menu:o))))))))))))))))))))))) => na hovno...a ještě takový prachy za to...No a ta klávesnice...menší už ty tlačítka snad ani být nemohly...Dave

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 07:30

To ze je to menu "na hovno" pro tebe, neznamena, ze dalsimu tisicum lidem to nebude vyhovovat. Urazky, to by ti slo skvele, ale co konkretni argumenty ? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  20. 06. 2002 08:35

Maingot satane,prestan se proboha tak drzet tech nokii!Ja mam taky sve favority,ale ze bych je musel branit do posledniho muze...to snad ne?To jses vazne tak zaslepenej?Tvoje argumentace ze se branis jen proti vulgarnim a nesmyslnym vyrokum a pak ze to nemyslis vazne a lidi to nechapou,je ponekud ...ehm...prinejmensim komicka.Taky nemam rad kdyz nekdo bezduvodne nadava,ale bit se slepe za sve favority nebudu.Muj nazor na tuto nokii je takovy,ze urcite si najde sve priznivce...treba tebe...kdybys mel na ni penize,uz ji mas doma a ukazujes svetu...a tak to bude delat mooc lidi.Ale rozumne uvazujici clovek si ji rozhodne nekoupi..kvuli nejake slitine titanu?Co ten display,funkce....za ty penize?Ne,to opravdu neni pro rozumne lidi.Nekomu to nevysvetlis...tobe taky ne...a zkus se nad sebou zamyslit...nemyslim si ja,ale hodne lidi....timto koncim debatu.HOWG!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:23

Nevnucuj me prosim tvoje nazory, i kdyz na ni penize mam, tak si ji stejne nekoupim. Taky laskave neurazej lidi, tim ze rikas, ze "rozumny" clovek by si ji nekoupil. Ty jsi toho rozumu asi moc nepobral, kdyz mluvis za lidi. Jestli sis nevsiml, tak za zadne sve favority se tady nebiju, jenom chci korektni debatu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  20. 06. 2002 17:06

On ma preci od vsech zmocneni za ne mluvit, on naprosto presne vi co si kdo mysli.  Taky bych chtel byt takovy mozek lidstva... Ale spatny je tu vzdycky ten SaTaN; individua oznacujici skupiny lidi za blbce se asi chovaji korektne... Jsme ale Cesi, tak proc tolerovat nazory ostatnich, ze pane Johny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lidove vrstvy  |  20. 06. 2002 18:34

Dekuji vam vsem, ze jste za mne promluvil. My lidove vrstvy uzivajici jakykoliv telefon k jeho primarnimu ucely = komunikaci vam jsme zavazani, ze jste tak krasne osvetlili celou podstatu veci.

Telefon je na telefonovani a jestli ho mate nekdo kvuli tomu, aby se vam lepe postavil, pak se o vas jiste brzy bude psat v literature. Asi ale ne v klasicke, nybrz ve vedeckych publikacich .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  20. 06. 2002 19:23

Ne, ja za vas nepromlouvam, to delaji jini...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:38

No koukam ze to vedro asi nekomu leze na mozek ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich Lidove vrstvy  |  21. 06. 2002 14:42

Presne tak, ale nechtel jsem byt adresny, neni slusne ukazovat prstikem  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 08:48

Hansi,Hansi,ty ses bud probudil,nebo si satan pod jinym jmenem a nebo jeho bracha...precti si co jsem napsal satanovi.Pokud se zminujes o cesich,jako o lidech kteri si navzajem netolerujou sve nazory,tak ty si ten nejzarivejsi pripad,jaky muze byt.Byt mozkem lidstva nemuzes,uz jen z toho duvodu,ze s nejvetsi pravdepodobnosti neumis pouzivat ani ten svuj.. Kdo ma zmocneni mluvit od vse,vedet co si vsichni mysli?Promin Hansi,ale ja tu nikoho takoveho nevidim...Ja jsem vyjadril svuj nazor,ktery se ti(bohuzel) nelibi a asi se te i dotkl,coz je me lito,ale pokud se s tim neumis vyrovnat,zajdi si psychologovi.Spatny je tu ten,kdo neumi rozumne uvazovat a debatovat a tolerovat a diskutovat nazory ostatnich,coz je satan i vy,pane Hansi,ze? Zamyslete se nad sebou a radsi pockejte, az dospejete.CZus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 09:07

Toto jsi presne psal : "Co ten display,funkce....za ty penize?Ne,to opravdu neni pro rozumne lidi.Nekomu to nevysvetlis...tobe taky ne...a zkus se nad sebou zamyslit...nemyslim si ja,ale hodne lidi....timto koncim debatu.HOWG!"

Z toho plyne, ze mluvis za lidi a ne za sebe, takze zacni hlave uvazovat ty a klidni se ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 09:30

Hmm,ale tomu predchazi veta,"muj nazor na tento telefon je..." A mluvit za lidi?Pche,ani me nenapadne,od toho jsou tu jiny...tak si zklidni srdecni cinnost,pocitej do 10...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 09:34

Tak to jsi asi slepej, predchozi veta je tato : "kdybys mel na ni penize,uz ji mas doma a ukazujes svetu...a tak to bude delat mooc lidi.Ale rozumne uvazujici clovek si ji rozhodne nekoupi.." takze se tady nesnaz nejak mlzit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 09:44

Bohuzel nemlzim,ale ty se chytas slovicek...nemyslel jsem jednu vetu,ale vety tomu predchazejici...tak se nenervuj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 10:00

Ja se nenervuju, proste jsi to tady  jednou uz rekl a najednou, kdyz jsi sam zjistil, co jsi tady vubec vyplodil se chces necim chranit. Priste radsi 2x mysli, nez tady neco napises ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 10:09

Aaa satan uz nevi kam ma jit.Ja si za tim,co jsem rekl stojim! Takze se neboj ze bych se ted proti tomu branil.Jen jsem zjistil,ze ty to nechapes,tak ti to vysvetluju jak malemu decku...zatim bez uspechu...a porad cekam na ty tve smyslne argumenty...ach jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 10:15

Snazis se z toho vykroutit, ale moc ti to nejde ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 10:22

PROBOHA to je LOGIKA!!! Ja napisu, ze si za tim stojim a ty napises ze se chci vykroutit?!?! Tak ted si satane opravdu ukazal co je v tobe!Ale ty za to asi nemuzes.Jelikoz nedosahujes prumernych rozumovych schopnosti dospeleho cloveka,definitivne koncim s tebou debatu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 10:39

Mysli si co chces ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Dareba  |  24. 06. 2002 08:28

Satane? Jsi idiot. Mám pocit, že takoví zažraní Nokiáři, to je horší než leden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 06. 2002 18:09

Dekuji za vasi diagnosu, nicmene nikdo se ji neprosil. A uz vubec nechci diagnosu od dementa ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Dareba  |  24. 06. 2002 19:09

Zasáhl jsem tě? Jo?  Tak se mrkni na http://www.cradleoffilth.kvalitne.cz, třeba tě to uklidní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  21. 06. 2002 09:20

Doporucuji vam precist si jeste nekolikrat muj prispevek na ktery reagujete, mozna to pomalu zacnete chapat... Satan ani jeho bracha nejsem. To kazdy, kdo se zastane urazene skupiny lidi, je Satan nebo jeho bracha? Zajimava teorie. Ano, zminuju se o lidech kteri netoleruji cizi nazory (viz vas prispevek - "Ale rozumne uvazujici clovek si ji rozhodne nekoupi..."). A ja ze jsem nejzarivejsi pripad? Ukazte mi jediny muj prispevek kde netoleruji cizi nazory a rikam treba veticky typu "Kdo si neco koupi, je blbec." Cekam na argumenty. Nerikal jsem nic o tom, ze chci byt mozek lidstva, naucte se bud lepe cist, nebo lepe interpretovat vyznam ceske vety. Zmocneni mluvit za vsechny ma (ale jen podle sebe) asi ten, kdo tu pronasi jiz zminovane "Ale rozumne uvazujici clovek si ji rozhodne nekoupi...". Svuj nazor si tu samozrejme vyjadrujte, ale musim vas jen upozornit ze to neni nazor vsech rozumnych lidi, i kdyz si to treba myslite. A kdo tu umi rozumne uvazovat, diskutovat a argumentovat, necham na kazdem kdo si to bude cist. Veskera vase doporuceni na mou osobu prosim nejprve aplikujte na sebe a zamette si pred svymi dvermi. Dekuji a pokud mi chcete jeste neco rict, treba i s nejakou informacni hodnotou, tak drzim palce a napiste mi to mailem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 09:42

Nevim kdo tu mluvi za nekoho jineho...tak satan je urazena skupina lidi??Tak to jsem si opravdu nevsiml.Ze jste pribuzny jsem usuzoval,dle zpusobu vyjadrovani,jestli jsem se spletl,tak se omlouvam.Ze tolerujete nazory ostanich?A co muj nazor?Ja jsem mluvil za sebe(kdyby jste cetl poradne) a ne za nikoho jineho.A pokud to nechcete tolerovat,tak jste ten priklad vy.A dale...ja psal o rozumnem pohledu na vec.Vy delate z lidi blbce.Tak nevim,kde jste k tomu vzal tu odvahu?!Nevim jestli si to uvedomujete,ale byt chytry neznamena byt inteligentni a byt blby,neznamena byt nerozumny.Takze si ujasnete pojmy a dojmy.Nebylo tam nahodou napsany:"Take bych chtel byt takovy mozek lidstva.."ci nejak tak...a z toho me plyne,ze si nic jineho neprejete,nez toto zbozne prani.Pokud reknu:"Ja si myslim,ze rozumny clovek...",tak je to neco jineho nez kdyz budu kazat s tribuny:"Rozumne uvazujici clovek...nikdy..!"A to jsem nerikal,takze se laskave naucte chapat smysl vet sam.Zameteno mam,nebojte se a zkuste to i vy.A informacni hodnotu jsem cekal ja od vas..zatim jsem se nedockal...na mail nepisu,neb me k tomu nic nevede.Hodne uspechu.CZus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 10:01

No myslim ze nejenom ja, ale i ostatni cetli pozorne a ty jsi mluvil za LIDI a ne za sebe ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 10:11

Tak ted nevim,jestli ses nesplet... TY MLUVIS ZA OSTATNI?? NO TO SNAD NE!!! Ja tam mam doslova napsano,ze je to MUJ nazor...ale ty tu pises o ostatnich,pomalu jak o sobe...hluboko si klesl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 08:18

Ehm,tak satan zareagoval jako vzdy...opet nezklamal.
Opravdu si jako male decko,kteremu berou hracku a tak kolem sebe kope a krici...takze ti to jako vetsimu decky vysvetlim...
Priklad: Mam v kapse 100 000,-Kc.Muzu si koupit:
1)Skoda 100 za 10 000,-Kc
2)Skoda 100,jenze ma titanovou karoserii a modre podsviceni palubky, 90 000,-Kc
3)Skoda Felicia,max vybava,vse v elektrice,apod. cena 60 000,-Kc.
Muj nazor je ten,ze rozumne uvazujici clovek si koupi moznost c.3 Samozrejme kazda skupina si najde sveho kupce,ale podle me neni rozumne si kupovat neco,co je drahe a celkem na nic. To je muj nazor satane a ja ti ho nevnucuju,to si vnucujes ty!
Dale nikoho neurazim-ja si myslim,ze si ji nikdo rozumny a to je MUJ nazor a kazdy clovek ma nazor,vetsinou jsou od sebe jiny..a kdyby se meli hned vsichni urazit,tak se tu mame navzajem postrilet ci co?A vubec,co si o me dovolujes psat,ze jsem moc rozumu nepobral,ze mluvim za lidi?To by spis melo platit na tebe,protoze kdybys umel pozorneji cist,tak by ses docet,ze to je MUJ nazor a mluvim za sebe!A pokud chces konkretni debatu,tak proc sam konkretne nedebatujes?Neumis to?A ze se nebijes za favority?Tomu prece ani ty sam neveris!Ne satane,s tebou opravdu nema cenu diskutovat...timto s tebou koncim debatu.Pokud by si v ni chtel pokracovat,tak jedine zive..,ale musel by sis prijet,ty me za to nestojis.Brzke prokouknuti.CZus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 08:31

Jsi typickej ceskej clovicek. Mozna tomu nebudes verit, ale rozhodne by se nasel i nekdo, kdo by zvolil tu moznost 2. Uz jenom treba kvuli tomu, ze by byl jedinecnej. To mas jakou si tedka koupit Audi TT, je to drahej kram a navic ho uz ma skoro kazdej. Kdyby tech aut jezdilo po republice treba 10 kusu, tak nereknu. A o tom to vsechno je. Budu se za tebe modlit synu, aby jsi i ty nekdy procitl ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 09:00

Ty jsi typickej ignorant a hlupak.Nevim,co porad mate s typickym ceskym clovickem?? To je nejaky standard? A satane,nauc se proboha cist!! A myslet!!Vzdyt jsem psal,ze kazda skupina si najde sveho kupce!!Ty jses proboha takovy ignorat a tupec...Samozrejme,ze skupina 2 je pro lidi kteri chteji byt vyjimecny!Vzdyt jiny ucel to nema..ani to auto,ani ten telefon!A kupovat vyjimecnou vec,neni vzdy o rozumu.Neco jineho je,kdyz koupim za 5mil.Vipera,nebo S100 s titanovou karoserii.Oboje je vyjimecny...ale ten Viper tomu odpovida...ta skoda100 ne... Kdyby ta nokia,tomu odpovidala,tak proc ji treba za 30000tis nekoupit.Ale kdyz tomu,podle me,neodpovida??Proc nebyt vyjimecny,ale s rozumnymy vecmi... Audi TT,po te co ji vychytali mouchy je docela vyjimecny vuz...a pokud ho chces,libi se ti a mas na nej,tak si ho klidne kup.Za ty prachy dostanes (jeste)vyjimecnou,pomerne rozumnou vec.Pokud chces byt jedinec,ktery musi mit jen neco, co je jedine a at je to, co je to a stoji to,co to stoji,tak je mi te uprimne lito.A pochybuju ze se umis modlit...pokud ano,tak spust...ale za sebe... Jo a cekam na tu rozumnou diskuzi,kterou tak prosazujes,ale jeste si bohuzel nezacal.CZus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 09:10

Ano a kolikrat me tojeste reknes, ze jsem ignorant a tupec. Mluvis o debate, ale jedine co delas, ze me nekolikrat ve svych dusevnich prujmech doslova urazis. Taky si o tobe myslim sve a nevypisuju tady, jakej ses kr*ten a nebo neco jineho. Ty jsi clovek, co nikdy nepochopi, ze jsou proste lide, co by si koupili i tu titanovou Skodovku za tezky prachy jenom kvuli tomu, ze ji nikdo nema. Radsi bez pracovat, at si vydelas aspon na 5110 a dej pokoj ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 09:25

Ale,ale satane,pozor at ti nebouchne pumpa!Budu ti tak dlouho rikat ze si ignorat a tupec,dokud to nepochopis!Porad tu neco meles o smyslne debate,ale ty ji proste nejses schopen.Misto toho,aby si zacal rikat,proc ma cenu kupovat takovehle zbozi,vyzdvihl jeho klady a zapory,tak tu porad neco meles o cesstvi,o neschopnosti jinych pod.Ja nevim,jestli si vubec uvedomujes,co rikas a smysl toho co rikas(ci pises).Slovni prujmy museji ze me podat,protoze jsem si neco spatneho precet...neco spatneho z prichuti urazejici se satan.Kdyz neumis diskutovat,umis se urazet...hmm,to je novinka,to si snad vsiml kazdej.Verim ze si o me myslis sve a pokud jsem si dobre vsiml,tak o tom i pises,tak co ti vadi?A ted se se soustred,zapoj mozek(to je to co je v hlave) a cti...satane,kde si vzal,ze jsem clovek,ktery nepochopi,ze jsou lidi kteri si koupi titanovou S100?Ja to chapu a uz po NEKOLIKATE pisu ze vim,ze jsou lidi kteri si ji koupi,znam duvody proc si ji kupuji,ale ja v tom nevidim moc rozumnou vec.A to je rozdil,vis?Nevis...neprekvapis...Bez radeji delat neco rozumneho,prestan tu plodit nesmysly a neboj,ja tel.mam a jsem s nim spokojen...CZus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  21. 06. 2002 09:27

Smyslna debata? Wow, to je co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 09:30

Videl jsem to presne tady : "Ale rozumne uvazujici clovek si ji rozhodne nekoupi..". Je to presne okopirovane z tveho prispevku. Spis se soustred ty co jsi psal, chapu, ze kdyz mas Alzheimra, tak je tezke si vzpomenout a proto jsem ti to semka zkopiroval ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 09:54

Uz se opakujes.Porad cekam,kdyz me vysvetlis proc je smyslne ci rozumne tento telefon kupovat za ty penize...a ty porad jen kecas a kecas..Pro rozumne lidi si myslim,ze tento telefon opravdu nema smysl.Vzdyt za ty penize nic neumi,jen ma zajimavy provedeni a je z pekneho lehkeho materialu...a to alespon pro me neni rozumny duvod, proc vyhodit takovych penez...jasne,pro nekoho ten duvod v tom je,ale...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 10:04

Ja ze se opakuji? A co asi delas ty, ja se ti jenom snazim ukazat, co jsi tady rekl a co tedka zase rikas. Proste beres "rozumne lidi" do jednoho pytle a beres se jako jejich mluvci. Z tveho clanku vypliva, ze zadny z rozumnych lidi si tento mobil koupit nemuze. Kdyz si to myslis, tak si to mysli a vrat se zase k pasu, at nestoji vyroba ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 10:18

Satane satane,co to mas zase napsane?? Mas pravdu v tom,ze lze tezko definovat pojem,co je rozumne.Ja vychazim z lidi,se kteryma se znam,ci prichazim do proste debaty.Uz jsem opravdu trapny s opakovanim,ze jsem mluvci lidi...az se naucist cist a chapat,tak pochopis.Ano,z meho prispevku opravdu vyplyva,ze si si to rozumny clovek nekoupi,protoze to pro nej nema smysl,ale to je a byl muj nazor a myslim,ze na nej mam narok.Za to ty tu porad placas a placas... A neboj,k pasu nejdu,mam jine zamestneni,a narozdil od tebe,povazuju praci u pasu za docela normalni zamestnani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 10:41

Ano to mozna ano, ale tvuj nazor rikas tak, jako by jsi mluvil za tuto skupinu lidi. Ja zase muzu tvrdit ze znam rozumne lidi, co si ten mobil koupi. Navic praci u pasu taky povazuji za normalni zamestnani - nicmene opravdu jenom normalni, jak z hlediska manualni prace, tak i ohodnoceni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  21. 06. 2002 11:58

Proč je to rozumné?. Protože se mi líbí a chci ho. A peníze ? No a? Je drahý ? Nezdá se mi, proč ti připadá drahý? Proč má někdo BMW, případně Jaguára a někdo filcku? Považuj taky že né každý je takový žgrbloň na peníze jako Ty!  Líbí se mi a je pro mne cenově dostupny, stejně jako můj VW Passat. Protože mám lepší auto a případně dražší telefon jsem : TUPEC, BLBEC, IGNORANT atd.. Nemel synku kraviny a uvědom si že to co se nelíbí tobě, může mít spoustů příznivců, ale rozhodně to nejsou debilové a nerozumní lide jak jsi psal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  21. 06. 2002 13:55

Tak jsem si myslel,ze to bude konecne nejakej rozumnej diskutujici a on zatim.... Dobre si polozil otazku:Proc je to rozumne? Ano,na to je tezko odpovedet,protoze kazdy ma jiny parametry.Nekdo si koupi Porsche,protoze se mu libi,ale zaprahne za nej brany a bude vlacet.Pro nej to je rozumne,protoze mu to vyhovuje.Ale myslim si,ze ve vetsine "normalne" uvazujicich lidi,bude neco vrtat v hlave a rikat si,proc si na to nekoupil John Deera,ci pod., to by bylo rozumnejsi... Definovat co je rozumne je nekdy slozite,ale pri inteligentni diskuzi se da dojit k nejakemu pomerne jednoznacneho nazoru.
Takze zacatek tveho prispevku vypadal celkem dobre,ale pak se to zkazilo...a pusobis na me dojmem,dotceneho chudaka,jednajiciho pod navalem emoci pri postizenem egu.A diky bohu nejsem tvuj synek,taticku... Mozna se v tobe pletu,ale takhle to vyzniva z tveho prispevku. Kdyby sis precetl,co jsem tady(kolem)psal,dosel by si asi k necemu jinemu. Nevim jestli jsem zbrglon(zajimave slovo) na penize,ale ma povaha je takova,ze rad kupuju veci ktery maji dobry pomer cena/vykon.Proc lidi jezdi v jinych znacka....asi se jim libi,necim je oslovili...je to kazdyho vec.Ale pripada me nesmyslne a nerozumne vyhazovat penize za neco,co je drahe a z funkcniho hlediska to te cene neodpovida!Jestli chces Passata,proc ne?Jestli si koupis auto za 3 miliony...je to tva vec,rad se na to auto pujdu podivat.Pokud to bude natriskany BMW,Mercedes,Ferrari...proc ne?Ale pokud si za 3 miliony koupis Felicii v zakladni vybave,akorat ze bude mit titanovou kastli,tak na tebe budu koukat trochu divne...a budu si myslet ze si nejaky podivin(nemas to v hlave v poradku).Nikde jsem nepsal,ze lidi co maji lepsi veci povazuji za nejaky tupce,ignoranty a pod.!!To se chlapce uklidni a precti si to po me jeste jednou...pak zjistis,ze jsem nikde nepsal,ze lide kteri si koupi tuto nokii jsou debilove!!!Lide kteri si koupi tuto nokii povazuju za nerozumne(alespon v tomhle smeru),nebo podiviny.Pokud se citis jako debil a lide kteri jsou na tom jinak nez ty povazujes za tupce,idioty a ignoranty,tak te patricne lituju...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 06. 2002 18:14

"...tak na tebe budu koukat trochu divne..." A proc by ses mel na nej vubec divat? Co ti je vubec do toho je, co si kdo koupi? Je to snad tvoje vec nebo co? Lidi jako ty mam opravdu nejradeji, porad se staraji o jine. Soused si koupi novy auto, tak ty to hnedka musis rozebrat ze vsech stran nebo co? Koupil sis ho ty a nebo soused? Tak laskave nech na nem, co si vybral, i kdyz je to podle tebe shit. Az ty jednou dostanes rozum, to se nam vsem ulevi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich Lidove vrstvy  |  21. 06. 2002 14:53

Ty jsi "typickej ceskej clovicek". Jak vlastne vypada "typyckej ceskej clovicek" ? Jeste nikdy jsem nikoho takoveho nepotkal. Toto je ta nejslabsi a hlavne nejlacinejsi argumentace. Nechci se te nijak dotknout, ale ty jsi predsedo normalni vesnickej buran

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael Novak  |  21. 06. 2002 09:23

Satane, rikas, ze chces korektni debatu, ale ze bys tu nekomu povolil protinokiacky nazor, tak to jsem si jeste nevsiml. Pokud je dle tveho nazoru korektni debata dvou lidi takova, ze kdyz je nekdo jineho nazoru, nez ty, tak ti ho bud vnucuje a nebo je debil, tak si kazdy asi udela obrazek sam. Nicmene nejvice off topic zprav v tehle diskuzi je od tebe, takze se bud presuneme do diskuze SaTaN8210 a nebo se zklidnime, OK? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 06. 2002 09:32

Ja jsem klidny, takze nevim co me tady porad doporucujete. Navic jestli je podle tebe diskuze napriklad prispevek typu: FUUUJ TO JE SHIT, tak to se ti hluboce omlouvam ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  20. 06. 2002 09:24

A jaký chceš ještě konkrétní argumenty? Takovej telefon co stojí zhruba 30tis. Kč, tak ten bych asi schoval doma někde do šuplíku, aby se mu náhodou něco nestalo, nedejbože aby mi nespadl a něco se nepoškrábalo. A to už vůbec nemluvím o tom, že by mi ho klidně mohli šlohnout a pak 30tis. udělá fúúúúúúúúúúúú. Je to vůbec ještě telefon, nebo jen hračka do výstavní skříňky??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  20. 06. 2002 10:13

Z toho je vidět, že prostě nejste cílovou uživatelskou skupinou tohoto mobilu. Nechte ho ale žít. Když nehodlám investovat dva miliony do luxusního auta, tak to přece také není automaticky šunt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 15:25

Marku, takovemu cloveku to proste nevysvetlis jak to je. On totiz zije tim, ze pokud na to nema on, tak na to nemuze prece mit i nikdo jiny. Ale kdyz by si ten mobil koupil soused, tak by na nej penize taky schrastil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  20. 06. 2002 18:04

Nemusíš nám tu vysvetlovať svoju logiku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lidove vrstvy  |  20. 06. 2002 18:45

Velice trefny postreh, ja ho znam, bydli vedle mne a sije si ze slupek od burtu zaclony

 

PS: pro hnidopichy burt = vurt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:40

No jestli zijes vedle me, tak to musi byt jedine v zumpe, protoze vedle je zumpa ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  21. 06. 2002 16:05

Takže všade okolo teba je žumpa? To znamená, že si v strede...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kammaan  |  21. 06. 2002 11:44

Pane Satane,

myslím, že právě Vy prokazujete známky sekundárního primitivismu. Právě tací, které lituji, žijí v trochu omezeném světě svých představ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kammaan  |  21. 06. 2002 12:15

Pane Lutonský,

dovoluji si opět oponovat. Nesrovnávejte automobilový průmysl s výrobou hraček, jako jsou mobilní telefony a hlavně nepoměrnou užitkovost mezi dvěma produkty. Taky se velice byvím Vaší zarytostí. Udělil bych Vám cenu za "celoživotního rváče za hodnoty nehodnotných věcí"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 06. 2002 12:30

Proč by se podle vás neměl srovnávat přístup uživatelů k luxusním telefonům s přístupem k luxusním automobilům?

Nikdy nebudu souhlasit s přístupem "Když se mi to nelíbí, je to automaticky šunt. Nezajímá mě, že to je produkt pro jinou cílovou skupinu. Kdo si to koupí, je blbec." Vy tento názor zjevně obhajujete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DESTTY  |  20. 06. 2002 19:04

To neznáš jinou značku než je Nokia??? (a řekl bych, že ty jsi ještě taky neměl v ruce a kritizuješ jenom ty lidi co se jim nelíbí) -> a většina lidí co kritizuje Nokii jenom proto, že za hodně peněz se tam funkcí moc nevejde ( já osobně dávám přednost funkcím než designu a když by byla dobrá Nokia za srovnatelnou cenu s konkurencí, klidně si ji koupím)

 

A co se týče displaye, tak ten je opravdu strašnej - hlavně rozlišení , nevím čím to je, ale Nokia má asi zásoby starejch displayů (a i dalších součástek) a strká je do nových mobilů (třeba taková 5210- když jsem viděl to rozlišení udělalo se mi špatně za 9000 Kč "90 bodů"

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 19:41

Ja ze kritizuji ty lidi? Koukam, ze to slunicko uz vam leze na mozek, ze? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kammaan  |  21. 06. 2002 11:31

Hele satane(nebo jak si říkáš:),

já myslím, že to je velice ale velice hodnotný argument. Ne přímo tuhle verzi, ale její předchůdkyně jsem v ruce měl a ten displej je pro liliputy a když píšeš zprávu, teda jestli se s tim chceš otravovat, tak si musíš půjčit špejli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ujo  |  20. 06. 2002 00:20

No já nevim... sem na rozpacích. Žádnej zázrak to není,ale na druhou stranu... je to šit!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 06. 2002 07:29

Je to sit? A to jako proc, uz jste ji drzel v ruce a nebo to je zase takovej ten "vitrinovej" nazor ? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Probost  |  05. 07. 2002 23:33

Ja si myslim, ze to neni vylozeny shit, ale nema k nemu moc daleko.Kdyby to byl telefon za 15000 tak mlcim.  Jak jsem uz psal nekde nize uz jsem mel asi tri v ruce a mel moznost je vyzkouset (zatim jen barvu titan) a prostor kolem klaves vypada jako kdyby to uz rok pouzival nekdo, kdo si nemyje ruce. Jsou tam vystupky, ktere vrhaji stiny a proto to tak blbe vypada. Dalsi vytka smeruje hlavne k nokiim 6310, 6310i, jelikoz na 8910 jsem to nezkousel, tak nevim. Jde o to, ze tyto modely maji tak pitome reseni software na bluetooth, ze clovek sparuje telefon s bondovkou, to jo, ale pri dalsi odpojovani a vypinani musi zase parovat. A hlavne blbe funguje funkce hlasoveho vytaceni z bondovky a par dalsich veci by se naslo. S ericssonem T68i ta bondovka funguje uplne ale uplne jinak. Je to od nokie hanba,ze takovy shit vubec pusti do prodeje (navic si vzdy jeste dava na cas). Je smutne, ze ackoliv se nokie porad snazi inovovat atp, stejne se ji to moc nevede. Idealni by asi bylo, kdyby se soustredila na vyrobu low endu, kde se daji posilat melodie, menit kryty atp., to ji docela jde, a vyrobu technicky vyspelejsich telefonu prenechala konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  19. 07. 2002 21:37

...za 14 dnu valim pro nej hned jak vratim moji 6510...bude to fajn a shit je to jen pro ty co na to nemaj----

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ONE  |  20. 06. 2002 00:17

nadhera ale ta cena .... asi jeste zustanu u sve T39 a na podzim mozna prejdu nekam jinam (asi v60 -- ta nova vylepsena )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor