Nokia E60, E61 a E70: nejsilnější manažerská trojka (první pohled)

Diskuze čtenářů k článku

Inz  |  24. 06. 2006 23:21

Nabízím Nokii E70 koupenou v Německu - cena 16.900 Kč. Kontakt: inz@email.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kajda  |  19. 04. 2006 15:22

ja jsem od me lasky dostala N70 a jak jsem spokojena ! je to pro mne nejsilnejsi jednicka a kdyz nad tim tak premyslim, tak  jsme v podstate i nejsilnejsi trojka (ja, laska a N70)  sranda musi byt ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokia E60  |  06. 05. 2006 22:41

Seš vylízaná kunda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quido.speedy  |  15. 10. 2005 21:30

Zase žádnej smart co by měl všechno. K nokii se asi nevrátím. -a může si za to sama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  14. 10. 2005 13:01

sem zvědavej na cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  14. 10. 2005 09:19

Poraďte někdo...všichni říkaj, jak jsou telefony se Symbianem MANAŽERSKÝ, ale podstatná věc jim všem chybí!!! Řeším problémy s počítačem a HF v autě, který si uměj vyčíst adresář z telefonu. Ani jedna HF s tím neumí pracovat, max. Parrot, ale to snad ještě jen omezeně. Proč do aut montují jen podporu pro "hloupé" MT bez Sym.? Koupím si super MT se Sym. a budu jezdit ve 20 let starým Kadettovi? Který z manažerů nebo ředitelů má auto bez HF a autopočítače s touto fcí?
Díky za rady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maros  |  16. 10. 2005 22:02

SE dělá BT HF pod názvem HCB-700, které má displej ( kamkoli nainstalovatelný, změna barevného podsvícení, ... ). Tahle HF sada samozřejmě listuje pomocí jog-dialu seznamem z telefonu ( nejen smartfouny, ale i kasiky ). Má i další exkluzivní funkce - možnost přímého diktování čísla a to se samo vytáčí, ... . Cena 5000 - dávám link  http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=cz&lc=cs&ver=4000&template=pp4_loader& php=php1_10302&zone=pp&lm=pp4_1&pid=10302

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  13. 10. 2005 21:04

škoda že je to pro mě zase nezajímavé řešení, takhle zůstanu u SE. Nokia se blýskla nevídaným rozlišením displeje, to je nádhera.. Ale ideální mobil pro mě by byl asi takový:

E60 + miniSD + 2 mpx foťák + dotykový displej..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  13. 10. 2005 21:12

sorry za ty tři stejné příspěvky, ale mobilmania mi vždy nahlásila chybu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  13. 10. 2005 20:50

škoda že je to pro mě zase nezajímavé řešení, takhle zůstanu u SE. Nokia se blýskla nevídaným rozlišením displeje, to je nádhera.. Ale ideální mobil pro mě by byl asi takový:

E60 + miniSD + 2 mpx foťák + dotykový displej..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kambo  |  13. 10. 2005 20:57

Ideální telefon je ten ze kterého se dajá volat a posílat SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  13. 10. 2005 20:38

škoda že je to pro mě zase nezajímavé řešení, takhle zůstanu u SE. Nokia se blýskla nevídaným rozlišením displeje, to je nádhera.. Ale ideální mobil pro mě by byl asi takový:

E60 + miniSD + 2 mpx foťák + dotykový displej..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Hulán  |  13. 10. 2005 13:36

Vypadá to docela dobře, ale jen docela. DOtykový displej na P910/P990 je bomba. Kdo vyzkoušel, nechce jinak.

Na běžné Nokii se dá psát jen na miniaturní klávesnici s 10 klávesami, kdežto P910i má jak tuto numerickou klávesnici, tak plnohodnotnou QWERTY klávesnici, tak velice kvalitní rozpoznávání písma na celém dotykovém displeji. Navíc disponuje jog-dialem, kdy je možné celý telefon ovládat palcem levé ruky.

Prostě ovládání P910i je tak oproti libovolné Nokii se Symbianem mnohem rychlejší a snazší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  13. 10. 2005 13:44

nepovedal, ergonomie p910i je priamo katastrofalna, ked chce clovek nebodaj vyuzit aj qwerty klavesnicu. a navyse trend je taky ze corporate sektor nechce dotykove displeje ;) a chce vsetk oovladat jednou rukou, co je logicke. prisposobuje sa tomu plus minus kazdy vyrobca. aj WM 5.0 uz ide ovladat jednou rukou co sa u peckovej rady neda predpokladat.
 
cize dotykovy display je pre p990i minus, a dalsie minus je fotak. p990i to bude mat velmi krute, nebude to zrejme moc uspesny mobil. prilis drahy pre beznu verejnost a zaroven prilis nezaujimavy pre bohaty corporate sector ..
 
ale toto je o E series :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gekko  |  13. 10. 2005 14:46

No,nevim.Me se zda,ze katastrofa jste Vy.Tedy ty Vase autorativni zavery.Patrim do sektoru,kteremu prisuzujete,ze chce ovladat vse jednou rukou.Ale tuto potrebu,OPRAVDU,nemam.Zlaty dotykovy displey!!!Jedine v cem souhlasim.Ano,fotak je na nic.Nechci ho jako soukroma osoba,a ani v praci.Nevim,bude,P990i uspesny,nebo ne?!Ale vy asi nebudete uspesny kritik.Chtelo by to sundat klapky z oci a rozhlednout se do stran.Svet jen ponekud sirsi nez Vas pohled.Ale nic ve zlem.Ja mam stejne hloupoucky nazor na Nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maros  |  13. 10. 2005 15:03

aquillo, cokoli od Nokie je super, špička, bezchybné. Absence Irda, foťáku ( u jiných modelů špatné řazení jmen, velikosti příloh, průměrné foťáky, ... ) je geniální záměr na který ještě ostatní výrobci nepřišli ale časem to určitě pochopí. SE 990 je kvůli dotykáči a 2MPix foťáku nepoužitelný šmejd, protože podle tvých celosvětově sebraných dat z corporate sector to nikdo nechce ( těžko potom pochopit růst tohoto segmentu ).  Nepřipadáš si alespoň někdy ve chvilkách osobní upřímnosti k sobě sama jako zakomplexovaný Nokiafil, který za každou cenu jenom pomlouvá ostatní výrobce a jejich modely? Zamysli se nad sebou, ostatní tvou zaujatost taky asi vidí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  13. 10. 2005 17:11

ach jaj,
 
nehovrim ze nokie su super a ze je 990 je smejd, napisal som ze p990i je spickovy telefon, ktoreho smola je to ze chce zaujat vsetkym. som len povedal, ze vacsina v corporate sectore _nechce_ dotykovy display a preferuje ovladanie jednou rukou. taktiez je tu preferencie mat qwerty klavesnice. dokonca do istej miery je otvoreny system handycapom. preco? lebo je to tazsie uhlidat ;) ludia na IT by vedeli povedat, preco sa im tak pozdavaju blackberry, ktore nemaju dotykovy display, maju uzavrety OS a nemaju moznost rozsirenia :)
 
takze prosim nevkladaj mi do ust co som nenapisal .) ja som len reagoval na p990i :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maros  |  14. 10. 2005 17:02

asi byste tedy měl uvést zdroj těchto zaručených informací. Jaký průzkum ( kdo ho kde dělal ) uváděl, že Corp. sector nechce dotykový displej, otevřený systém, ... . Jinak to jsou jenom VAŠE názory, dojmy, pocity, přání ,... , které sugestivně kladete jako fakta,  kterými nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Hulán  |  13. 10. 2005 16:05

Ale ano, preference jsou různé. Jsou zjevně i lidé co si koupí podřadnou Nokii Exx, když mohou mít lepší originál u UIQ 3.0 od SE Dobře jim tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  13. 10. 2005 20:15

Už to nehul, Huláne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LarryX  |  13. 10. 2005 21:10

He, he. Tak před půl rokem byste od stejného člověka slyšeli "Jsou zjevně i lidé, co si koupí podřadný Sony Ericsson P, když mohou mít lepší originál u Series 60." Teď je ale zrovna období, kdy pan Hulán miluje Sony Ericsson, takže všechno ostatní je okamžitě podřadné, nejhorší a pokud to snad někdo používá, je to zcela jistě idiot a teenager.
 
Co bude za měsíc, za dva, až se nová hračka omrzí? Že by se Mr Hulán vrátil třeba ke kapesním počítačům a komunikátorům? Obvykle na to nakonec dojde, je to logický krok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  07. 02. 2006 08:32

"...a navyse trend je taky ze corporate sektor nechce dotykove displeje ..."
kde berete takovy jednoznacny zaver ? je to jen vas pocit, ze vy a vas kamarad nechcete dotykovy display, nebo jste z nejake agentury zabyvajici se vyzkumem potreb te ci one kategorie firem, lidi, vyrobku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  13. 10. 2005 14:33

Co to je za nesmysl, plnohodnotná klávesnice u P910i? Když není číselná řada, není možno ani jednoduše psát české znaky, a tím pádem to pro mě není plnohodnotná klávesnice.
Osobně se mi ta E70 velmi líbí a když se zadaří, možná to bude moje první Nokia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan nemec  |  13. 10. 2005 20:27

ovládání jednou rukou není snad jen preferencí corporate sektoru - to se přeci hodí každému člověku ... proto jsem nešel do mda compact, ale do péčka ... když jsou vhodné podmínky, můžu používat rozpoznávání písmen, nebo mini klávesničku na displayi, ale když řídím,nebo jdu, je naprosto dokonalá klávesnice na vnější straně flipu!!
A p990 je přesně to, co chci ... ale ne za 25000...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radon  |  13. 10. 2005 09:02

zatím jsem Nokii moc nemusel a pošilhával jsem spíše po Treo nebo MDA Compact ... ale ten motýlek vypadá fakt dobře, klávesnice větší než má Treo a přitom telefon je menší, k tomu Wi-Fi .... no z mé strany potlesk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
User1  |  13. 10. 2005 08:45

Jak je to s tim WCDMA ? To asi u nas nevyuziju, nebo ano ? Nebo jenom u Eurotelu ? Na 3G (resp. 4G od T-Mobile) to asi neni pouzitelne. Nevim.
Diky za odpoved
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Bukovansky  |  13. 10. 2005 10:43

Ne, v telefonech je FDD UMTS, ten T-Mobili Internet "4G" je TDD UMTS. Navic ten I4G bude behat po ne-everopske-UMTS-standardnich frekvencich 1900MHz a 875MHz, klasicke UMTS bezi na 2100MHz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  13. 10. 2005 11:29

Rozumim jenom prvnímu slovu, ale podstatu jsem myslim pochytil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
User1  |  13. 10. 2005 16:44

Diky za profesionalni odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Bukovansky  |  13. 10. 2005 18:14

Neni zac.

Reknu to jinak: Evropske mobilni telefony vybavene 3G nebude mozne pouzit pro T-M Internet "4G", technologie pouzite pro I4G nejsou typicke pro bezici/budovane evropske UMTS. Pro I4G bude T-M nabizet ze zacatku PCMCIA kartu a USB modem. Navic v I4G nebude moznost standardnich (video)hovoru, bude to ciste datova sit, podobne jako ET CDMA.

Telefony s 3G bude mozne pouzivat v UMTS siti brzy spustene ETem a budovane OS/VF, T-M by mel stejnou sit spustit v roce 2007.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  13. 10. 2005 19:24

stejně se v tom ztrácím, takže jinak: bude fungovat E60 v budoucích 3G sítích u nás? OS-VF, T-M, EU? Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  13. 10. 2005 19:24

stejně se v tom ztrácím, takže jinak: bude fungovat E60 v budoucích 3G sítích u nás? OS-VF, T-M, EU? Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kmb  |  13. 10. 2005 08:21

Je po tomto představení ještě naděje na N 6290? Nebo je to tím vyřízeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O.  |  13. 10. 2005 08:14

Kde jste vycetli ze stare aplikace napsany pro starsi S60 budou kompatibilni s temahle novejma telefonama? Uz o tom bylo hodne clanku, Symbian 9.1 je kompletne prekopana verse Symbian OS a to vcetne kompilatoru, takze o naky binarni kompatibilite se neda vubec hovorit. Displej to muze mit jakej chce, ten uz tu kompatibilitu nezachrani.
Je me jasny ze jste vychazeli z toho ze vam na N90 behali stary aplikace, ale to melo jeste Symbian 8.x a ten pouziva stejnej kompilator jako vsechny starsi verze. Novej Symbian uz pak pouziva ARM5 kompilator, kerej sice produkuje vyrazne mensi binarky, snad i rychlejsi, ale taky nekompatibilni se starym systemem!
Je to smutny ze to neni kompatibilni, ale je to tak, je to dan za bezpecnejsi OS, coz by Symbian 9.1 mel bejt.
Ja bych celkove nakymu srovnani S60 2.x a S60 3.0 vyhnul, zatim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  13. 10. 2005 09:37

Podle dostupnych informaci je zde castecna kompatibilita zachovana!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O.  |  13. 10. 2005 16:21

A od kud pochazi ty "dostupny informace"??
Ten operacni system je kompletne jinej, jen par prikladu proc to nepobezi:
duvod: Jinek kompilator, neni to binarne kompatibilni.
duvod: kazdy DLL musi mit ted nastaveny capability, coz zadnej software pro starsi Symbina nema.
duvod: client-server architektura, vsechny servery musej bejt prepsany aby pouzivali novej security framework.

Clanek o tom je treba tady: http://www.newlc.com/article.php3?id_article=989
"...Amongst the issues this creates for developers are the numerous APIs that have changed from Client-Server interactions upwards, which causes both binary and source compatibility to be broken in many areas."

Jelikos S60 je pak uz jen nadstavba nad Symbianem, tak se ani nema zmenu zminovat o zmenach v UI casti, kterejch je taky pozehnane.

Dalsi uz jen takova perlicka na vrchu, i struktura instalacniho SIS balicku zmenila, a navic musi bejt ted podepsanej(SISX).
Z vise uvedenyho proste neni sance aby na ten telefon sli nainstalovat stary programy, bohuzel.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Garfield  |  13. 10. 2005 18:10

a nepíše se "Symbian vládne", ale Symbian rulezzzzz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan K  |  13. 10. 2005 08:06

Motylek sice vypada zajimave, ale jestli bude vyklapeni stjne poruchove jako u jejiho predchudce, tak potez ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Bukovansky  |  13. 10. 2005 10:37

No, pokud mechanizmus otevirani bude stejny jako na 6820, kterou vlastnim uz skoro rok, tak v tom osobne nevidim problem, telefon nijak pri otevirani vyrazne nevrze a velka klavesnice se velmi dobre macka.
Pocital jsem 6820 jako "temporary" telefon, ale tak nejak jsem si na nej zvyknul, protoze s nim nejsou zadne problemy (dokonce i s velmi starym FW - 4.25 z 27.5.2004), jenom je skoda, ze ma (E)GPRS pouze 3+1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pit  |  13. 10. 2005 06:52

Je zajímavé, jak se dá u této značky vše omluvit bez ztráty desítky. Je téměř jisté, že na Mobilmanii by jiná značka měla mínusové body. Taková absence fotoaparátu u této cenové kategorie by byla nepřípustná. Recenze na tomto serveru jsou čím dál větší komedie. Někdy se tomu říká objektivita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kmb  |  13. 10. 2005 07:48

Tak třeba např. fotoaparát: pro někoho opravdu plus, ale pro někoho minus - tak co tam napsat? Teď babo raď. Ale přístroje to jsou fakt dobré, Nokia jde asi do sebe. A co 6290?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  13. 10. 2005 09:35

Nechci se v tom zase moc rejpat, ale vysvetli mi, jak muze byt pro nekoho plusem absence nejake funkce? Kdyz tu funkci nepotrebuju, tak ji preci proste nebudu pouzivat... Moje babka take v zivote nenapsala zadnou SMS a netrva na tom, aby se zacal prodavat nejaky mobil bez podpory sluzeb SMS! Myslim i, ze predchozi zkusenosti naznacuji, ze stejny model s fotakem a bez fotaku se cenove zase tak nelisi! A to, ze par firmicek nema rado, ze jejich zamestnanci maji v mobilu MMS,kameru,video,MP3,Radio... tak to je vec trosku jina! Rozhodne ale neni techto "spolecnosti" omezujici prava jedince zase tak moc, aby se stalo pravidlem, ze "managerskej" hi-end telefon proste bude defaultne bez fotaku.
Kdyby Nokia udelala nejakej jinej PLNE VYBAVENEJ smartfoun, asi bych zde nenapsal ani radek! Ale tohle je zase jen ta "stupidni" Nokiacka politika zneuzivajici dominantni postaveni na poli chytrych telefonu... SKODA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daks  |  13. 10. 2005 10:09

v tomto pripade to chapu - bez fotaku je foun o neco lehci a pocitam ze i levnejsi, kdyz nekdo nefoti, tak proc platit vic.
Horsi by bylo vydavat za vyhodu treba chybejici organizacni funkce. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  13. 10. 2005 11:42

No, musim pochybovat, ze tech par usetrenych "gramu" se da vubec zaregistrovat. Ta cena si myslim, neni zase tak diametralni. Viz. jiz starsi modely s a bez fotacku. Ale je to asi vec nazoru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  13. 10. 2005 13:49

snaz so pochopit ze v corporate sektore je fotak casto _uplne_ zakazny. t.j. _nemoze_ byt na telefone, lebo ti ho skonfiskuju na vratnici, alebo ti cez to daju docasne pasku a zapecatia ti ju, to neni o tom ci to nechces vyuzivat, ale ze nemozes.
 
preco robia pre corporate zakaznikov firmy specialne verzie bez kamery ? pre tento dovod. toto neni targetovane na BFU, ale na tych mozno 5% bohateho trhu, ktory vyslovene vyzaduje telefon _bez_ kamery ...  a by si sa divil aku silu ma tych (podla teba) "par" spolocnosti co chcu presne taketo telefony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  13. 10. 2005 20:05

Nejsem sice kravatak, ale kdybych chtel stylovy telefon, rozhodne bych bral neco bez fotacku. Je to hracka a pusobi to lacine a nehezky. Telefon s fotackem je nezbytnost pro pubertaky, ale predstava vyssiho manazera, jak si na pracovni schuzce foti kolegy, je smesna. A na foceni ve volnem case ma urcite digitalni zrcadlovku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  14. 10. 2005 07:11

No, to je zrejme Tvuj minoritni nazor (asi jsi fotak v mobilu v zivote nepouzil a nevis, k cemu tam je. OK, beru to)!!! Naopak, dle me spis jako lacinej mobil pusobi ten, kterej nema nejakou funkci (notabene na prvni pohled viditelnou), ktera je uz standardem u ostatnich. Tva uvaha mi nepripada,jako rozumna!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  18. 10. 2005 23:55

Hele, ja mam fotak ve svem Zire 72, ktery nosim u sebe a pouzil jsem ho jenom parkrat a to jeste z nudy. Moc duvodu ho pouzivat nevidim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mistr kambaly  |  22. 10. 2005 12:55

přesně tak... je to taková hračka na prvních pět minut vlastnictví mobilu, ale pak je to k ničemu. cokoliv potřebuju fotit, na to mám digifoťák. už dlouho hledám kvalitní mobil bez foťáku a je fakt kumšt něco najít... tohle nevypadá špatně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pitr  |  13. 10. 2005 17:39

Tak touhle "firmičkou", která nemá ráda u zaměstnanců mobily s foťáky a kamerama je například Škoda Auto a to i u zaměstnanců na vyšších místech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  14. 10. 2005 07:20

No, kolega nahodou pro Skodovku pracuje jako poradce v oblasti IT. Jsou tam mista, kde se proste nesmi fotit! Ale, ze by jim nekdo zakazoval telefon s fotakem (a nebo prelepoal cocky), tak to mi teda nerikal (a na tohle tema jsem se s nim uz bavil). Pokud vim, tak do nekterych vyrobnich mist je mobil zakazany vubec (at s fotakem, tak bez). Stejne, jako napr. v bankach, restauracich, u lekare a podobne! Na tom nevidim nic spatneho!!! Notabene myslim, ze u delniku by bylo telefonovani v ramci "pracovniho procesu" hrubym porusenim prac. radu!
Ja bych tuhle hysterii opravdu uz ukoncil! Proste par lidi v zivote z mobilu nefotilo - maji na to preci SUPER 5Mpx digital (kterej maji asi vzdy u sebe) a tim to konci! Ale snaha typu: TUHLE FUNKCI NEPOUZIVAM=TEDY JI ZRUSME VE VSECH MOBILECH... mi propada hodne, hodne, hodne STUPIDNI!!! (viz. priklad s moji babkou a SMS).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mistr kambaly  |  22. 10. 2005 12:57

žádná taková snaha tu nebyla a není, řekl bych, že nyní jsi hysterický hlavně ty. mobil si každý vybírá podle svých preferencí a co ty považuješ za stupidní, jiný přivítá a naopak... takže buď v klidu a vyber si mobil podle sebe, ostatním tohle právo také ponech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  13. 10. 2005 09:15

No mně nepřijde, že by ty články byly neobjektivní, ale že u téhle Nokie chybí fotoaparát bych vůbec neomlouval, i když si myslím, že je to hloupust Nokie a doplatí na to jen ona. Už i manažeři si zvykli mít na svém mobílku fotoaparát, takže si myslím, že i oni se poohlédnou někde jinde. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales_Brigant  |  13. 10. 2005 12:15

Mně to nijak neomluvitelné nepřijde. Jde tady o možnost volby. Někdo opravdu fotoaparát mít z principu nechce, někdo ho mít nemůže (některé firmy), tak prostě Nokia uvádí na trh něco pro tuhle skupinu uživatelů. Její portfolio je dostatečně široké, aby si v něm vybrali i ti, kdo bez foťáku naopak nemůžou být.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackk  |  13. 10. 2005 00:09

Pekne strojecky, ten motylek je asi o nicem, ale budiz. Nicmene co nechapu je pouzivani ruznych formatu pametovych karet, to je proste ulet ( neomluvitelny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  13. 10. 2005 01:10

co sa tyka pamatovych kariet, tak sa to da vcelku logicky vysvetlit.
E60 je vlastne pendantom k N70. po HW stranke zrejme velmi podobne a preto je tam "dedictvo" dv rs-mm. bolo skratka jednoduchsie urobit corporate veriziu N70 vyuzitim velkej casti z "multimedialnej" N70. a uviest ju ako E60 ako urobit nejaku N70i bez kamery ;)
 
dalsie stroje sa zdaju byt kompletne nanovo urobene a kedze nokia pri novych telefonoch temer kompletne prechadza na format miniSD a microSD tak uz tam boli implementovane.
 
ad E70. pre niekoho o nicom, ale kopu ludom prave takyto telefon vyhovuje. velkost je velmi prijatelna. da sa pouzivat ako klasicky mobilny telefon a ked treba rychlo pisat emaily dokumenty je elegantne skryta qwerty klavesnica. o takyto mobil je zaujem ;) je to jedno z tych najlepsich rieseni pre ludi co potrebuju qwerty ale zase nie tak ze by pre nu umreli :) takto maju jedno aj druhe :)
 
snad len skoda ze E70 ma tiez fotak... mohla by byt aj verzia bez neho  co ma privadza k tomu, ze kedze E60 ani E61 nemaju fotaky, tak je mozne usetrit na mieste a zmensit celkovo mobil ;) kedze 2mpix fotaky uz potrebuju aj kopu miesta :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  13. 10. 2005 06:02

rano si clovek tusim fakt vsimne viac detailov ;) a to docela podstatnych :)
 
vsetky tri novinku maju USB 2.0 a aj plnu podporu USB mass storage ;) dalej E61 ma podporu protokolu ActiveSync t.j. moznost aj synchronizovat priamo s MS Exchange. pre kopu ludi docela dolezity fakt :) mno a na zaver velmi potesujuci fakt (aspon pre mna). E60 a E70 maju este stary nabijaci konektor! pre ludi, ktori maju doma, v kancelarii, na chate, v aute u znamych klasicke nokia nabijacky je to vec k nezaplateniu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kmb  |  13. 10. 2005 08:17

Opravdu má ActiveSync jen E61?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  13. 10. 2005 13:45

bohuzial vyzera ze len E61 ... co je skoda. ale mozno sa to zmeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  13. 10. 2005 20:27

Nemůžu fakt pochopit, proč Nokia, když teda už dělají ty manažerské mobily, nedají do všech Active Sync, když ho mají k dispozici a dají to jen do motýlka? Zasloužily by si to všechny 3 modely. S tímhle jediným mě Nokia HODNĚ zklamala, měl jsem za to, že v OS 9 bude Active Sync standardem... :((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  13. 10. 2005 01:13

Krásné strojky, každý z nich má něco do sebe. Mimochodem, skutečně "plnohovnotnou" (tj. včetně numeriky) klávesnici má jedině ten "motýlek", ale na ten luxus je na něm bohužel dost malý displej (rozlišení to nezachrání - součástí toho otvíracího patentu není lupa ). Čekat na tuhle svatou trojici do jara asi nemá smysl (tuplem když firmám obvyklý hospodářský rok a nezřízené utrácení končí Silvestrem), ale dobře že tu je ... ceny stávajících smartphonů a komunkátorů půjdou pěkně dolů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor