Nokia Lumia 800: vrací Finy do hry [video]

Diskuze čtenářů k článku

johny  |  27. 02. 2014 13:51

jak mam stahnout hudbu do nokie lumia 800 přes zun,,nejdemito A DO ZUN S POČITAČE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAREK  |  26. 02. 2012 19:00

Ukáže se mobil po připojení k PC jako disk s pamětí a lze do něj tak instalovat hudbu uloženou v PC???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Geo  |  27. 10. 2011 23:31

Tak vzhledem k možnostem Nokie , je třeba uznat , že odvedla hodně velký kus práce a její nynější nabídka je velmi přesvědčivá skvělá žiletka Nokia 700 , univerzální a plnoštíhlá Nokia 701 , spousta dobrých a levných mobilů , extravagantní a krásná N9 , všestraný pracant Lumia 710 i sesterská lehce pubertální Lumia 800 všechny mají co do sebe ! Jen jsem osobně čekal , že MS udělá vstřícný krok a připraví pro nové Nokie implementaci NFC pro WP , to se nestalo a tím dochází k lehkému ponížení nabídky ze strany vrchlných telefonů Nokie . Alespoň se máme proč těšit dejme tomu na únor a novou Lumii 900 se vším co dělá vrchol vrcholem ! Plus jedno velké pádlo pro čekatele na maxi úhlopříčku , ale pro mne je více než dostatečná cesta co nabízí třeba Nokia 700 Když něco takového přijde i s WP nemá se Nokia čeho bát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  28. 10. 2011 00:02

Nokia na sve pomery celkem spechala s vyvojem, takze predstavene modey Lumia nevyuzivaji ani vsechny soucasne moznosti WP7 jako predni kameru, takze NFC asi nebylo tak docela realne, jak bysme mozna chteli.
Otazka je, jak rychly bude mit start NFC v CR, aby to nebylo aktualni tak pri prespristim mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas  |  27. 10. 2011 23:12

dizajnovo je to velmi pekny mobil ... krajsi ako tie nove samsungy alebo iphony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  27. 10. 2011 10:35

de do toho naroubovat android ?
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MeeGo odešel je tu M$  |  27. 10. 2011 00:59

Docela risk, kdyby nokie normálně nasadila Android, nemusela tak brzo skončit v hnoji jako M$.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  27. 10. 2011 07:39

Kdyby Nokia nasadila android, stane se jen jednou z mnoha. U WP7 má vyjednané lepší podmínky oproti ostatním výrobcům a lepší pozici. Nemluvě pak o problémech androidu a patentových válkách Apple vs. android.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SD  |  27. 10. 2011 08:44

Ach jo milujem pseudo-odborníkov čo píšu o tom čo ani nevideli nieto to ešte vyskúšali
ja mám 6 mesačné skúsenosti s WP7 asi 5 ročné symbian (3 telefóny) a ročné android WP7 systém je svižný spoľahlivý bezpečný
jeho spoľahlivosť je príkladná a dnes sa mu vyrovná len Ios5 nič iné
a mýtus že čim viac jadier a tým lepší telé´fon svedči len o obmedzenosti prispievateľov
v jednoduchosti a bezpečnosti a intuitívnosti ovládania sa mu nevyrovná nikto zároveň má svoju vlastnú filozofiu úplne odlišnú od androida a ios5 a od nikoho vzhľad nekopíruje a ide si vlastnou cestou je mladý a neustále sa vyvíja a je na trhu rok kde bol roku android a kde ios a kde sú teraz .WP7
ešte jedná poznámka Ios5 je optimalizovaný len na iphone a preto ho je možné optimalizovať (odladiť) vo veľkej miere . WP7 ma podporovanú väčšiu škálu hardvéru ale zároveň stanovené hardvérové podmienky pre aplikáciu WP7 Android cpú do čohokoľvek a preto musí byť univerzálny (zároveň aj najzraniteľnejšii) optimalizovať by ho mali jednotlivý výrobcovia tel. pre svoje produkty ale nikto to nerobí len tam capne svoju nadstavbu ktorá je viac či menej podarená a chýbajúci optimalizáciu dobiehajú hardvérovo .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SD  |  27. 10. 2011 09:07

kto kde skončí uvidíme . či android prežije patentovo- obchodnú vojnu a nakoľko sa zmení a do akej miery budú výrobcovia hardvéru byť ochotný platiť a neustále tŕpnuť či niekto ich produkt nenapadne(idú na vlastné triko android je open) už teraz HTC a iný platia za android to práve MS a to nie je zdaľeka všetko čo sa android chystá. A pri jeho problémoch a zvyšujúcemu sa podielu WP7 možno zmenia pristúp a vsadia na istotu licenčnej ochrany MS
Môj odhad Nokia ako premiérový partner operátorov presadí svoje tel u operátorov a WP7 bude rásť nie tak ako android ale bude zároveň si pozrite aký mal android podiel na trhu po roku . Android bude silný a silnejší a apple v duchu odkazu Jobsa úrobý všetko aby ho zničil ved odkaz mŕtveho treba splniť a Jobs zanechal apple presnú stratégiu čo na tom že ta túžba zničiť android bola skôr emocionálna osobná vojna ako praktická a logická potreba firmy(niektoré firmy to stálo existenciu) ale ako to už neraz bolo v histórii kde sa dvaja bijú v tichosti im vyrastie súper s úplne odlišnou filozofiou a možno si odstrihne omnoho väčší kus koláča ako si kto mysli čas ukáže .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  28. 10. 2011 10:38

Ty K.... chodte uz s tymi dristami niekde, uz sa to slusne povedat neda.
Ano 100x sme to uz poculi.
Kde by bola? Co by prestravila? keby mal tento telefon android tak co - papuilovali by ste ze je jedno jadro, ze ma male rozlisenie ze nema nfc kameru a ze su lacnesjie a lepsie mobily. Nic by s nezmenilo.
keby spravila 710 s andoidom tak co? to iste? hubvanie ze radsej SE, LG, HTC Samsung.
Nokia nema momentalne na to aby spravil a lepsi a lacnesji telefon ako napr samsung, tak naco by ste ju kupovali????????
To zu je 1000x lespie radsej spravit ustupky aby bol WP krajsi a mal mozno viac moznosti ako 100x trapne omielanu SD karu a hotovo. Lepsie ako sa zapredat googlu, najme ked si kupil motorolu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machaut  |  26. 10. 2011 21:41

Nechci rýpat, ale než se tento telefon dostane na trh bude už docela hodně zastaralý, vždyť už teď absolutně nestačí konkurenci a nepřináší absolutně nic inovativního.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tvijodpurce  |  26. 10. 2011 22:00

Co je tak beznadejne zastaraleho na 1.4 ghz cpu?wp7 na nem pobezi rychle jako svina a to, ze je nejaky jiny system spatne optimalizovany a nestaci mu to, neznamena , ze wp budou taky pomalu.Display to ma perfektni-amoled 3.7- ideal. Fotoaparat je take vynikajici.Nerikam ze nejsou lepsi, ale Nokie obecne mivaji dobre fotaky. 25 GB online je take perfektnich. Samozrejme, ze je nejde vyuzit vsude(s nasim pokrytim 3g),ale stejne mi to prijde jako pekny darek. 16 GB v telefonu bohate staci.Teda pokud tam nutne nepotrebujes mit full HD video. Nakonec se tam vejde i spousta pisnicek ve FLACu. A jeste abych dodal:od doby, co vydal wp7 mam jistou naklonost k MS.Stejne tak Nokia je moje srdecni zalezitost(az na tragickou kombinaci 430 mHz cpu,bez 3D a 360*640)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 22:12

Na trh se dostal dnes, presneji receno lze jej ode dneska objednat u Nokie a asi tuctu evropskych operatoru, i kdyz dodavky slibuji az od 15. 11.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  26. 10. 2011 22:42

typickej androidista.. proste musi mit co nevic nabusenej telefon, i dys v podstate ani nevi, proc tam ten hw ma ;oD stejne jako bys rikal, ze prumernej 12mpx fotak udela lepsi fotky nez poradnej petimegac ;oD proste wp nepotrebujou dvoujadra a giga pameti ke svymu chodu.. je to telefon a herni konzole.. aplikace, navigace atd. ti na tom pujde stejne rychle jako na dvoujadru.. tak se uz lidi konecne proberte.. a nezapomente misto komentovani davat hodne minusu ;oD
a nejvic do toho kecaj ti, co wp este nemeli ani v ruce ;oD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cubik  |  26. 10. 2011 23:11

Uplne ted vidim jak se vsichni chlamali, kdyz nekdo neco podobneho prohlasil o symbianu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  27. 10. 2011 00:17

Symbian byl preci jen kapku extrem, ale treba proti tem novym Belle uz jsem tolik kritiky neslysel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machaut  |  28. 10. 2011 03:17

Za prvé nejsem žádný Androidista a za druhé těmi inovacemi nemám namysli jen nabušený hardware. Myslím tím, že vzhledem k tomu, jak dlouho se na uvedení produktu čekalo, tak prostě ten telefon mohl mít něco navíc. Něco nového. Takhle akorát dal telefon do kabátu N9, výbava lepší střed a softwarová výbava rovněž průměr - prostě šedá myš. Jestli toto měl být ten velký okamžik, tak nevím. Mám pocit, že Nokia i s WP se snaží jen udýchaně dohánět konkurenci, kterou dle mého názoru nedožene. Navíc po novém roce přijdou nové modely jako např. SGS 3 ad. a ty budou zase úplně někde jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 10. 2011 19:55

Nechci aby můj příspěvěk vyzněl útočně nebo posměšně, ale majitelům WP7 opravdu nevadí řazení aplikací abecedně pod sebe ? Já na PC i mobilu narážím na skutečnost, že u aplikací, které využívám opravdu málo, zapomínám jejich název a orientuju se jen podle ikony. Na WP7 bych se po čase prostě ztratil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  26. 10. 2011 21:14

prave proto si ty pouzivany aplikace pripnes na plochu.. a ostatni si vyhledavas podle abecedy.. muzes udelat "kategorie" na odliseni aplikaci.. http://www.mylivetile.com/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karl  |  26. 10. 2011 21:50

Kdyz jsme u tech aplikaci dneska jsem se dival na uvadeni novych nokii a neco me malinko znepokojilo : behem predstavovani ucinkujici spustil prehravac hudby a pak to prislo : zacali behat tecky dvakrat za sebou pet tecek !!! To znamena ze se neco nacita a to znam jenom z windows v Androidu ani u iOS to neznaji. je fakt skoda ze v tak novem a dobrem telefonu je k videni neco takoveho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 22:07

Videl jsem to a bylo to spusteni streamingu hudby z netu, nikoliv z lokalniho uloziste (to je opravdu okamzite). Pri pristupu k webovym zdrojum neni na Androidu a iOS vubec zadna prodleva?
Muzu vas ubezpecit, ze WP je pri beznem pouzivani nejmene stejne svizny a fluidni jako iOS a Android, spise vice. Prumerne telefony s WP jsou v tom srovnatelne s iPhone 4 a 4S a nejvykonnejsimi Androidy spis jeste mirne prekonavaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 10. 2011 17:47

Nic proti Windows Phone ani MicroSIM, Nokii fandím, ale stejně si pořídim N8ku a stejně se mi víc líbí Symbian.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yeah  |  26. 10. 2011 17:59

Tak tak! Symbian je nej! Pro mě. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  26. 10. 2011 18:14

asi proto, ze ste nikdy nemeli v ruce zadnej jinej system uz jen kvuli kvalite aplikaci bych do symbianu nesel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 10. 2011 18:16

Měl sem v ruce všechny systémy. Nic proti nim nemám, ale prostě Symbian mi vyhovuje nejvíc. A Nokia N8 je prostě nejvybavenější telefon. The best. Alespoň pro mě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  26. 10. 2011 18:20

v tom pripade nazor akceptuju.. kazdymu vyhovuje neco jinyho.. ja prolez taky vsechny, kazdej ma neco do sebe, ale skoncil sem u wp..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AmarLite  |  26. 10. 2011 20:27

V tomhle bych si s vámi dovolil nesouhlasit. Něco přes rok jsem měl Symbian, v současné době mám Android a váhám mezi WP7 a iOS. Vzhledem k tomu že jsem i telefony s oběma plaformama o kterých uvažuji si již vyzkoušel (delší dobu - obě jsem našel mezi známými), tak vám můžu naprosto odpovědně říct, že doby, kdy měl symbian špatné nebo nekvaliní aplikace jsou pryč. Se symbianem^3 přišlo dost kvalitních aplikací, kterých určitě ještě přibývá. Nejhůř jsou na tom, čistě podle mého názoru (nikoho tím teď nechci urazit ani ovlivňovat), aplikace pro android. Android je sice z těchto platforem nejotevřenější, ovšem všechny aplikace jsou tvořeny pro nejnovější verzi a já s androidem 2.2 už nic pořádného neseženu - všemu vyšla aktualizace a zkončila kompatibilita se starým androidem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas  |  27. 10. 2011 01:23

Buď lžete nebo jste Androida viděl tak možná ve výloze a plácáte zde jak cvičená opička kecy z "konkurečního tábora" :)
"Android je sice z těchto platforem nejotevřenější, ovšem všechny aplikace jsou tvořeny pro nejnovější verzi a já s androidem 2.2 už nic pořádného neseženu - všemu vyšla aktualizace a zkončila kompatibilita se starým androidem."
-tohle jste myslel vážně? povídejte se na webovou verzi Marketu a zjistíte,že 95% aplikací běží od verze 2.1,ten zbytek dokonce na prehistorickou verzi 1.6 s 1%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulich  |  26. 10. 2011 18:02

Ma pravdu ten chlapec. Tez jsem zatim nic lepsiho nez E7 / N8 neobjevil a tohle s velkou pompou predstavene veslo pro me rozhodne nebude. Kde je HDMI ?? Kde je Symbian? Kdepak, zatim jsem v klidu, 13 tacu za tohle, to radsi dve N8 za tu cenu a mam pro nekoho present.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  27. 10. 2011 20:24

Ja bych ho chtel, a prijimat darky umim ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AboutAll.cz  |  26. 10. 2011 17:41

Proč ne. Jen doufám, že to není vlajková loď a jestli pak teda lol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
epes  |  26. 10. 2011 17:37

Po stránce hardwaru naprosto úžasný (hlavně design), škoda WP7 :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mk  |  26. 10. 2011 19:01

Po stránce hw v podstatě referenční mobil podle Microsoftu. Kryt se povedl, ale proč jim to trvalo půl roku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  26. 10. 2011 17:35

Dobrý den, má někdo zkušenost s WP. Zajímá mě jen jedna věc a to, když si ztáhnu z netu nějakej film v AVI jestli to jde běžně nahrát do telefonu a pak přes kabel pustit do TV. Jde mi o to zda se mi v PC zobrazí telefon jako běžné F paměť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poterienko  |  26. 10. 2011 17:37

NN nezobrazí. Nevím jak je to s TV výstupem, ovšem když film kopíruješ přes Zune, tak ono ho automaticky překonvertuje pro WP přehrávač.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  26. 10. 2011 17:41

aha, systém se mi hrozně líbí, ale tohle občas používám na svém starém WM telefonu. Ještě se zeptám ZUNE je nějaká stránka na netu na kterou se musím přihlásit nebo co to je. Tohle mě odrazuje od Androidu, že si musím zřizovat nějaké G účty ačkoliv o ně nemám žádný zájem a proto android nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gaspic  |  26. 10. 2011 17:46

zune je vlastně iTunes ale pro WP. tady se musej taky zařizovat různý "G účty"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  26. 10. 2011 17:47

zune je jako itunes pro ios.. musis se registrovat, ovsem nemusis mit mail primo od hotmailu.. ja si tam treba zaregistroval svuj gmail...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  26. 10. 2011 17:51

Aha tak nic. Existuje prosím v současné době nějaký systém jako bylo staré WM, kde připojím foun k PC a zobrazí se mi tam paměti se soubory a já si ta v tom dělám pořádek sám, přesouvám, kopíruji atd. aniž bych k tomu potřeboval nějaké další opičárny jako Itunes apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
3.knight.cz  |  26. 10. 2011 18:00

Maemo :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EINEX  |  26. 10. 2011 18:02

Android to umí. Meego na N9 taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poterienko  |  26. 10. 2011 18:02

Ano, Android.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  26. 10. 2011 18:05

V obchodě mi prodavač sdělil, že na android potřebuji nějaký účet a gmail nebo co to je. To já si nechci zřizovat. jeden mail už mám nevidím důvod mít další. Co je prosím na tom pravdy. Jinak prej ten telefon nebude fungovat na 100 procent.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  26. 10. 2011 18:10

gmail je potreba k pouzivani telefonu.. jinac se nedostanete ani na market.. v podstate zbejva jen symbian, mozna stary widle.. popr nejaka cina..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  26. 10. 2011 18:13

Njn to říkal i ten prodavač. Asi to vidím na tu N700 a symbian bele nebo jak se to jmenuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poterienko  |  26. 10. 2011 18:24

Myslím si, že je hloupé se omezovat "symbajnem" jen kůli založení nějakého účtu. Je to otázka minuty a zvládneš to přímo v mobilu. Navíc nemusíš ho nijak používat, zkrátka nic. Pokud se nepletu na Nokii si taky musíš založil ovi účet, aby jsi mohl na ovi store.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  26. 10. 2011 18:27

No jsem holt takovej, nemám fejzbůk ani jiné soc. sítě a nechci ani další účty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poterienko  |  26. 10. 2011 18:28

No tak si ho nezřizuj, ale aplikace budeš muset instalovat pouze z karty, tak jako jsi to dělal na WM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  26. 10. 2011 18:16

gmail je nutny iba k ofcialnemu marketu...ale narozdiel od wp sa da instalovat aj z inych marketov alebo ked si uzivatel stiahne resp. prekopiruje instalacku do telefonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  26. 10. 2011 18:14

predavaca vyhodit...na android potrebujes google ucet iba ak chces stahovat z oficialneho marketu...inak mozes kopirovat do telefonu bez toho aby si na PC musel nieco instalovat...ma to mass storage narozdiel o WP a iOs...avi prehrajes v androide bez problemov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  26. 10. 2011 18:20

Tak že koupím foun s Androidem, nikde nebudu zřizovat žádný gmail ani účet a telefon bude v pohodě fungovat. nebude se mě to pořád někde ptát na přihlášehní atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  26. 10. 2011 18:24

nie ak nevadí inštalovanie aplikácií z iných zdrojov než z oficiálneho marketu (tam je ale najviac aplikácií)
a jak sa píše podomnou na google učet stačí aj bežný učet, ak by chcel človek inštalovať z oficiálneho marketu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AmarLite  |  26. 10. 2011 20:15

Někdo předemnou zde již psal, že google účet není potřeba. Nevím jak u ostatních telefonů, ale já svoji xperii bez google účtu "ani nezapnu", resp. zapnu, ale pořád mi bliká notifikace na nepřihlášený telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogan  |  27. 10. 2011 02:28

No tak si zkus vypnout synchronizace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goo  |  26. 10. 2011 18:18

Rad bych upozornil, ze google ucet jde zalozit i s beznym e-mailem a nepotrebujete na to gmail. To jen tak pro info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  26. 10. 2011 18:22

ale já si nechci zřizovat žádnej účet. Veškerou hudbu, filmy, dokumenty mám uloženy v PC. Přiznám, že programy stahuji na černo a pak běžně nahraji do telefonu-teda u WM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poterienko  |  26. 10. 2011 18:27

To máš za minutu a pak si toho všímat nemusíš. Hudbu, filmy atd. si normálně hodíš na kartu, to samý ukradený aplikace a hry. Vyprdni se na strašnej symbian a kup Android.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 22:53

Nic proti Androidu ale šíleně mi vadí tvoje omezené vyjadřování na Symbian

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  26. 10. 2011 18:31

na filmy, dokumenty a hudbu nieje treba žiaden učet....normalne pripojíš telefon k PC ahlasí sa ako další disk a kopiruješ...kradnuté programy tam môžeš skopírovať a inštalovať tiež ako u WM (len to není fér voči autorom aplikácií)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  26. 10. 2011 19:18

No tak to by bylo super. U WM to fungovalo podbně. Stačilo koncovku CAB nahrát bu´d na kartu nebo do telefonu a jelo to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  26. 10. 2011 19:50

na androide je to rovnae len koncovka je APK:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 10. 2011 18:37

Upřímně nechápu, co je tak strašného založit si účet u googlu. Je to pár kliků, člověk jej nemusí absolutně nijak využívat, pokud nechce a navíc získá přístup k oficiálnímu Marketu(mimochodem, tam je hromada aplikací zadarmo). Na funkci mass storage se nic nezmění, warez to taky nezakáže(upřímně googlu je úplně jedno, co v tom telefonu je ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  26. 10. 2011 21:53

Stahujes nacerno?V praci taky nedostavas zaplaceno za odvedenou praci?Doufam ze kvuli takovym jako ty zrusi telefony s mass storage a "bocni" instalaci na cerno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  26. 10. 2011 18:04

Android

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lucker  |  26. 10. 2011 18:13

samozrejme aj symbian to vie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  26. 10. 2011 20:39

Blackberry... všechno funguje v pohodě, bez jakýchkoliv programů a účtů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  26. 10. 2011 20:41

U Androidu nemusíte (!) mít gmail účet. Akorát se nedostanete na Android Market a nebudou se vám tudíž s google cloudem synchronizovat e-maily, kontakty a kalendáře. Ale takhle to snad chcete, ne?
Aplikace můžete instalovat i bez Android Marketu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  26. 10. 2011 21:51

Maemo,MeeGo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cubik  |  26. 10. 2011 23:02

Symbian

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janek  |  27. 10. 2011 08:09

Na Nokii N8 mi to plně funguje. Jinak můžu i přes OVI suite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poterienko  |  26. 10. 2011 17:34

IMHO neskutečně ošklivý telefon. Proč má půl kilometru místa pod displejem?? A hlavně, kam se poděla "uniklá" 900? S 4,3 AMOLEDEM? Viz. smartmania. Tu bych si koupil, ale takovýhleho ošklivýho prcka fakt ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  26. 10. 2011 18:39

"Uniklá" 900 byla podvod jako prase, dělali si z lidí akorát srandu.
Ať žijou prcci, já naopak nechci nic přes 4" úhlopříčky. Už na 3,2" je pouzdro jako hrom a čím větší, tím hůře se nosí (i na opasku v pouzdře).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 17:14

Vždyť je to N9 akorát s horšími parametry - bez přední kamery, menším displejem a rozlišením, poloviční RAM, bez NFC atd. Navíc jsou v ní zaostalé WP7.5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  26. 10. 2011 17:31

Rychlejsi CPU, rychlejsi pamet (?), delsi beh na baterie a nizsi cena. Navic v ni neni mrtve MeeGo.
Kazdy si vybere, co mu vyhovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martysek13  |  26. 10. 2011 17:31

Konečně pěknej telefon od Nokie s přijatelně velkým displejem a výborným WP 7.5,a pěknýma barvičkama,nic více nemusím dodávat ať jde Symbian potažmo Android někam.Mě se to líbí,kdybych neměl iPhone 4S tak do něj jdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  26. 10. 2011 21:18

definuj prosím, prečo si myslíš že wp7.5 je výborný os, ďakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  26. 10. 2011 21:23

rychlej, stabilni, jednoduchej na ovladani, originalni, system.. proc si myslis ty, ze neni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  26. 10. 2011 23:29

mal som Omniu7 ale je to plus mínus jedno
rýchly - neprišiel mi o nič rýchlejší ako droid podobných hw parametrov
stabilný - za mesiac s nodo a týždeň s mangom, vnímam wp ako tak stabilný ako droid alebo symbian - 2x reboot, súčasný droid za mesiac tiež
jednoduché ovládanie - zapnúť a vypnúť gps, prípadne wifi je podľa jednoduché? po inštalácii zopár apps sa moje menu zmenilo na negustiózny bordel, prečo si nemôžem zoradiť apps podľa najpouzivanesich? mne príde jednoduchšie spustiť čo chcem dvoma klikmi ako scrollovanie, prípadne vyhľadávanie...UI by som označil skôr ako primitívne a často kontraproduktívne.
originálne - wp originálne sú, ale prečo sakra ako užívateľ nemôžem meniť farbu dlazdíc - ani jedna s tých čo si pre mňa ms pripravil, nebola moja šálka kávy, prečo sú dlaždice tak tragicky neinformatívne, prečo dlaždica s emailom zobrazuje číslo a nie hlavičku mailu, prečo nemôžem meniť ich veľkosť?
služby - naviazanosť na služby ms je prikladná, ale keď už sa pani v redmonde rozhodli že defaultný picture browser bude len ten ich, prečo nepracuje aj s inými službami ako napríklad Photobucket a Flickr, ktoré sú na trhu dlhé roky a nejeden potencionalny užívateľ tam má obsah. Osobne využívam niekoľko rôznych picture hostingov a zrovna live mi nepríde nijak zaujímavý.
Bing nieje regionálne dospelý, v našich končinách si môžem vybrať lepší produkt, na wp nie.
Bing maps detto, v bratislave má problém s vyhľadávaním ulíc, načítanie mapových podkladov mi prišlo výrazne pomalšie ako na droide.
Latitude - v dobe keď som sa wp zbavoval, gmaps for wp latitude sľuboval, ale nebol, ms nemá konkurenčný produkt a keby aj mal, nemal by dostatočnú penetráciu trhu, riešenie od google je všade od javy po ios.
UI - onscreen klavesnica je pekná ale malá, v portraite to je porovnateľné s konkurenciou, ale v landscape je výrazne menšia a na 4" lcd som mal viac preklepov ako na podobnom zariadení s iným os, nerozumiem významu čiernej plochy, ktorá je okolo nej.
IE a niektoré apps majú v landscape alebo portraite (už sa konkrétne nepamätám) obrovské písmo, skutočné ma to vytáčalo a po ránu to moje oči nezvladali.
Default apps - všetko to čo som doteraz napísal by som ako tak horko ťažko prežil, ale toto ma nasieralo kedysi na symbiane a pri wp som mal pocit, že som sa vrátil do minulosti, nemožnosť zmeny aplikácie, ktorá mi napríklad defaultne otvorí link z mailu ma točila do vyvrtky, nejaké tie browsre na markete sú, sice to sú len prebalené IE ale niektoré boli celkom originálne, ale načo si budem kupovať surfcube, ked link z mailu mi aj tak spustí len a len IE...čo sa týka IE tak páni v redmonde nemysleli na jeden drobný fakt, ľudia chodia aj na miesta bez pokrytia 3g a tam je IE jednoducho tak rýchli ako je rýchly edge, komprimacia dát ala opera mini mi často chýbala hlavne na cestách do čiech, ked už sa rozhodli nepustiť do markretu konkurenčný browser, prečo IE nekomprimuje data? absencia flashu je vzhľadom na to, že konkurencia flash už nejakú dobu má, chyba...flash by bol bič na ios.
Zune pre desktop má nenadchol, s wmp si moc nepokecal a fakt, že musím inštalovať další a podľa môjho skromného názoru neohrabaný player ma šťastným nespravil, keby aktualizácia spravila z wmp Zune, bolo by to iné, vedel by som, že svoj mobil aspoň nabijem na takmer každom pc, ale takto? akú penetráciu trhu má Zune? Všeobecne absencia mass storage ma netešila a považujem ju za úplnú samozrejmosť...a to sú len veci ktoré ma teraz napadli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  27. 10. 2011 00:05

sak ja to beru.. nemusi to vyhovovat kazdymu.. me treba vyhovuje.. jen nechapu lidi, kteri ti tu hanej neco, co nikdy nemeli v ruce.. mel sem symbian, mel sem tri roky iphona, mel sem androida (a ted maj oba rodice taky na moje doporuceni).. ted mam jako druhej foun blackberry.. nemam nic proti zadnymu os.. kazdej ma svoje plus i minus.. ale nevim co spolecnyho debata o androidu a symbianu v clanku o nokii s wp.. to je asi stejna uroven, jako dys na novinkach ke clanku o hokeji zacne nekdo resit politiku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  27. 10. 2011 02:50

konkurenčné platformy som uviedol ako príklad - myslím, že jadro témy to nijak neovplyvnilo
Aby som len nefrflal, z wp sa rysuje slušná gaming platform, xbox je silná značka a keď ju ms poriadne vyvarí, úspech sa možno dostaví. S tým tak trocha súvisí aj fakt že wp je taká chiméra, vedľa office je ikonka xboxu a vo vnútry infantilný panáčik, ehm. Vzhľadom na nedostatok použiteľných apps na markete som ale mal skôr pocit, že vlastním luxusný feature phone krížený s hernou konzolou.
Napadá ma ešte jedna drobnosť, nieje mi moc jasné, prečo niektoré apps ktoré sú free na ios, symbiane, droide sú na wp platené, napríklad taký angry birds - niesom žiadny fanda hier na mobile, ale nejak ma zarazilo, že mastné poplatky za vstup vývojara do marketplace si vypapkajú prvý zákazníci...not cool (a nieje to len prípad angry birds)
Ospravedlňujem sa za jasne negatívny postoj k wp, ale moje sklamanie bolo skutočne obrovské a to som prechádzal z fosilnej wm 6.1...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  27. 10. 2011 07:34

Zrovna za zmíněné angry birds se v androidu "platí" zobrazovanou reklamou. Radši bych si pár korun připlatil za výbornou aplikaci, než mít vyskakovací reklamní okénko, které mě tam neskutečně prudí. A tahle možnost jaksi... neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  27. 10. 2011 14:18

koľko ľudí toľko chutí, ale ked sa dobre pamätám a opravte má ked sa mýlim, za angry birds si market pýtal sumu atakujucu 4eura, čo mi nepríde ako zrovna zaujímavý deal, hlavne ked sa reklamy môžete zbaviť jednoducho vypnutim dátových prenosov (na droide).
Angry birds ale sral pes, je to jedna z mnohých veci bez ktorých je môj život o kus krajší, bol to len príklad, ktorý potvrdzuje pravidlo...Na vyššie ceny apps ako u konkurencie sa ale zvyká ťažšie, hlavne ked som mal pocit, že drvivá väčšina apps nedosahuje kvalít derivátov konkurenčných platforiem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  26. 10. 2011 17:34

ne kazdej system potrebuje dvacet giga ramek, jako vas slavnej android ;oP a ne kazdej potrebuje predni kameru.. neznam nikoho, kdo by ji pouzival.. ;oD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 17:48

No je pravda, že WP neudrží v paměti moc appek v multitaskingu, takže víc RAM asi ani nevyužije. OK
Přední kamerku používáme s manželkou, když voláme přes Skype (ten ve WP je/bude, ne?) - její mobil můj tablet - docela příjemné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  26. 10. 2011 18:08

hodne ramek potrebuje system jako je android, protoze k beznymu fungovani musi mit clovek zapnutejch dalsich dvacet apps.. rychost wp je vyssi nez u androidu.. co se tyce predni kamery.. dys si chci s nekym skypovat, vlezu si na nout nebo pc.. urcite to nebudu resit omezenym datovym prenosem v telefonu.. a pokud je clovek na wifine, tak to uz rovnou muzu na nouta a mam aspon volny ruce.. ale kazdyho vec.. rozhodne to neni ale znamka kvality telefonu, jestli ma nebo nebo predni kameru.. 80% lidi ji nikdy nevyuzije, nebo to jednou zkusi.. tutiz pro vestinu nedulezita vec..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  26. 10. 2011 21:24

a jeste co se tyce toho hw... i s nasim jednojadrem s gigovym taktem a normlani ramkou nabootujem petkrat dokola, nez naskoci android ;oD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goro  |  27. 10. 2011 04:24

Když chci skypovat, vlezu si na nout nebo pc, ... omezenym datovym prenosem v telefonu, ... wifina ...
Je to podobné, jako kdyby si někdo chtěl koupit kombíka a já mu řekl, že stejně ten úložný prostor nevyužije a když ho jednou za čas potřebovat bude, tak ať použije dodávku ...
Komu se chce sebou tahat ntb pro případ, když bych náhodou chtěl skype?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  27. 10. 2011 10:32

Docela vyznamna cast lidi pouziva Skype k samotnemu telefonovani bez videa a kameru resi jen v pripadech, kdy volaji treba detem. Tam pak reseni s notebookem (ktery musi mit casto stejne nekde pobliz) neni zdaleka tak spatne.
Takze tihle lide uz kombika maji a ted resi druhe auto, kde nemaji takove pozadavky na ulozny prostor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pan zlý  |  26. 10. 2011 17:37

a na co je vám prosím přední kamera, mám jí v telefonu, ale za tři roky jsem jí nepoužil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gaspic  |  26. 10. 2011 17:44

můžu se zeptat, použil tady někdo někdy přední kameru?!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  26. 10. 2011 18:08

Facetime, pravidelne nekdy i nekolikrat denne pribuznym ci znamym. To ze vy to na jinych os nemate, neznamena, ze je to k nicemu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  26. 10. 2011 18:12

ovsem ne kazdej je exibicionista a musi videt toho komu vola ;oD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  26. 10. 2011 18:46

to je trochu arogantná odpoveď, ja siíce tiež videhovory skoro nevyužívam, ale veľa ľudí asi áno, takže mínus to
a hlavne táto nová správa nad člankom o prvom "real windows" telefone(ako ho nazvala Nokia) vyvoláva úsmev (viac komentáre)
http://www.engadget.com/2011/10/26/tango-video-ca... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  26. 10. 2011 18:54

ja to beru podle lidi ve svym okoli a neznam nikoho, kdo by videohovoroval nebo skypoval pres mobil s videem.. navic s datovejma tarifama a pokrytim 3G je to v podstate nemozny..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  26. 10. 2011 21:29

ono v podstate bez 3g je nepoužiteľný aj IE a iný browser si do markretu ms nepustí....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  26. 10. 2011 21:49

Ano,nekolikrat na Skype.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
numo  |  26. 10. 2011 17:11

jak vidno, N8 je pořád nejvybavenější Nokia na trhu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norek  |  26. 10. 2011 17:39

Mohu se zeptat tolika nesouhlasících lidí, která Nokia je teda nejvybavenější? Která má Fm transmitter, HDMI output, USB on the go, amoled displej, super foťák, xenon blesk, velkou vnitřní paměť+karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karol  |  26. 10. 2011 19:08

Jediné čo jej chýba je NFC, inak má všetko a dokonca o trochu viac ako 99% mobilov na trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lucker  |  26. 10. 2011 21:16

podpora NFC pride s Belle, teda na konci roku, inak len suhlas, N8 je jeden z najvybavenejsich fonov, v niektorych aspektoch takmer dokonaly a zatial neprekonany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 22:44

Bez obav, pouhou aktualizací se vám NFC v telefonu neprobudí. K němu je potřeba mít telefon i náležitě hardwarově vybaven, což se z první várky Nokií se Symbianem ^3 týká jen modelu C7. A tam už pod verzí Anna NFC funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael  |  26. 10. 2011 23:46

To snad ne! Já myslel že až budu aktualizovat můj SGS II na ICS, tak tam bude zabudováno NFC, větší display a hw spoušť fotoaparátu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
=Honza=  |  26. 10. 2011 17:10

Dobrý den, já bych měl na redakci tyto skromné dotazy:
1) Podpora swype
2) FM transmitter
3) neobjevila se na Nokia World šuškanda o wp7 mobilu s HW klávesnicí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marvin  |  26. 10. 2011 17:08

Takhle bude vypadat dalsi samsung?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patas  |  26. 10. 2011 17:10

Kamo neutek si nahodou z lečebny takový hnus by samsung nikdy neskopčil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janek  |  27. 10. 2011 07:46

Dyk jsou to ťamani! Ti JENOM kopírují. Dá celkem zabrat rozeznat Galaxy Tab od iPadu a iPhone od SG2. Nokie jsou čistý designový originál!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuol  |  27. 10. 2011 23:28

oooo samsung vyrobca chladniciek a design !!! HA-HA-HA fony sumsangu su (okopirovany) shift !! (samozrejme bez toho "f" v slove)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joj  |  26. 10. 2011 17:18

Muj posledni foun od nokie byl n95, pak uz iphone, ne, ze bych nejake nokia modely nezvazoval urcite jsem fandil evropske znacce, ale to spojeni s MS, jako by ani stejne evropska ted uz nebyla, podle me se uz nechytne, pokud MS nevymysli zazrak... a na ten to ale stejne porad nevypada...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fireman.cz  |  26. 10. 2011 17:05

Telefony Nokia jsem měl vždycky v oblibě a hrozně se mi líbil jejich styl. Má poslední dotyková nokia byla N8, která mi absolutně nevyhovala rozeznáváním dotyku a nízkou výdrží(i přes symbian), kterou bych přirovnal k nynější SGSII, což je telefon na baterii o poznání náročnější.
První věc, která mi na těchto nokiích vadí je barva. Vzhled je super, ale až na černou barvu jsou ty ostatní katastrofa. Druhá věc je 512MB RAM. Pustím při geocachingu 2 aplikace, minimalizuji kompas a něco se zákonitě musí nutně vypnout. Třetí věc jsou rozměry a hmotnost. Neuvěřitelný nepoměr vůči displeji a celkovému vybavení(srovnáním s SGSII). To by asi byli všechny věci z HW co by mi vadili. Opomenu 16GB, které např. mě naprosto stačí, ale pro ty, kterým ne, tak cloudové uložení není řešení při našich podmínkách internetu.
WP7. To je pro mě hlavní problém, proč se mi do Nokie 800 nechce, i když bych moc rád měl zase Nokii. Vadí, že telefon má úhlopříčku 3,7 a je tak neuvěřitelně ořezaný tím "zlatým" řezem, že je to hnus. Další věcí je spousta místa pod i nad displejem. Nedovedu si představit, že bych měl WP7, aspoň ne v tuto chvíli a Symbian je pro mě minulost, ke které se nechci vrace. S androidem se to nedá srovnávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marvin  |  26. 10. 2011 17:11

Lol ty ses vul, tak jsi nam krasne popsal ze neni pro tebe, noaco? Komu to cpes? Jdi i prehrat romku na dvoujadru a treba se uz virtual nebude skubat, wp7 ma narozdil od androjda budoucnost, o ti povi kazdej manazeeeer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omen  |  26. 10. 2011 17:32

A ty jsi asi nepochopil, že éra mobilů pro manažery je v hájí.. Kdo se nepřispůsobí, tak na to časem doplatí ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry12  |  26. 10. 2011 22:14

Trochu problem nastava, kdyz potrebujes ty manazersky funkce a jejich spolehlivost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  27. 10. 2011 08:04

Jaký problém? jakou spolehlivost? Míval jsem od noke E, N series, momentálně mám druhého androida, nevidím nikde problém, ba naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arci  |  26. 10. 2011 17:46

Marvine, prozradim ti sladké tajemství manageři jsou demen*i ostatně stejně jako ty.Taky neumí využít plně potenciál telefonu ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AmarLite  |  26. 10. 2011 20:07

Manažeři jsou "demen*i"? Smím se zeptat jaká je vaše profese? Popelář, strojař a nebo snad dělník?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Losna N8  |  26. 10. 2011 17:37

Bože vole na kole další "znalec" Nokií

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  26. 10. 2011 18:36

Zajímalo by mě, jaké pouštíš aplikace, když se ti na půlgigu RAM vypínají při cachingu. Kdybys aspoň nekecal nesmysly...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 21:51

Prumerna aplikace na WP7, krome velkych her, zabira pri behu kolem 40 MB. Aplikace, co zabira 200, tusim neexistuje zadna.
512 MB je potreba pro editaci videa a zvuku, coz zatim na WP prakticky neexistuje. Ale to je to jedine. I vsechny hry bez vyjimky bezi na 256 MB, protoze to je stale certifikacni pozadavek marketplace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 22:31

Zajimalo by me, kdo mi dal u tohoto prispevku -1. Copak neni pravdivy?
Jsem vyvojar a vim, co rikam. Dokonce musi vsechny aplikace na WP vystacit s 90 MB RAM, aby prosly certifikaci. Neco bere system, ale i tak je zajisteno, ze se do 512 MB RAM vejde vzdy nejmene pet aplikaci, ne dve nebo tri. A naproste vetsine aplikaci staci min, nez 90 MB.
Proste v C# se programuje natolik efektivne, ze to staci.
Jak pisu - editory zvuku a videa jsou vyjimka. Sam intenzivne uvazuji o tom, ze bych naprogramov editor zvuku na WP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  27. 10. 2011 11:40

No vždyť vidíš, že používá Android, a ten problémy s pamětí má, např. SGSII dokáže celou RAMku zapráskat tak, že zbyde nějakých 100 MB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  26. 10. 2011 16:56

No nic moc. WP7 a perspektivní? No... to se teprve ukáže. Microsim - FUJ!!! A těžký je to až hrůza. :( Škoda, že nepředstavili nějakýho normálního nástupce např. E52. Dotykovejch těžkejch pádel už je tu dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ryo2  |  26. 10. 2011 19:32

Já vám nevím,ale mně se ten WP7 fakt nelíbí...ani trošku... tak moc,že bych si v současné době nokii s tímto systémem nekoupil... Kdyby se byla možnost nainstalovat jak WP7 tak symbian,prostě dle chuti... N8 s Belle mi bude prostě nějaký čas ještě stačit... přinejhorším za čas skočím po tolik vychvalovaném SGS2,nebo iphone 4s ,který jsem nikdy neměl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Esaras  |  26. 10. 2011 20:18

No od nokie k sgs2,to by jsi so fakt pomohl. Nokia ma aspon kvalitni zpracovani. Sgs je jen hromada plastovych sracek s prepalenym displayed a skoro se vsim nekompatibilnim exynosem,ktery je sice papirove velmi rychly,ale totalne hozabije neodladena zabugovana pomala romka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  26. 10. 2011 23:01

A proto byl zvolený mobilem roku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lkop  |  27. 10. 2011 00:33

A na Techradaru je to jediný smart s pěti hvězdama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  26. 10. 2011 21:45

Nokia se moc nepredvedla,kdyz uz WP7 tak jedine Titan..jinak s tou kvalitou nokii uz to take neni davno pravda..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor