Nokia N91: celebrita potřebuje skandály (velký test)

Diskuze čtenářů k článku

jánošík  |  03. 11. 2006 21:03

je good až na tu výdrž a slabej displej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matell  |  07. 10. 2006 13:10

zdravim,slyšel jste někdo hrát N91 na vlastní uši?Chystám se jí pořídit,ale chci vědět zda ten zvuk za ty many stojí.Thanks

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oole  |  24. 05. 2007 15:41

debile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  31. 05. 2006 23:43

Mobil z pevným diskem je na hovno! Mě stačil MP3 přehrávač HDD a druhej den mi odešel do věčných lovišť!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  08. 05. 2006 23:01

Mám  BMW řady 5 s radiopřehrávačem na kazety a se vstupem na jack,lze v dostatečné kvalitě použít místo mp3 přehrávače N91 nebo nějaký jiný MT?Jestli s tím někdo máte nějaké zkušenosti,tak moc dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belkov  |  27. 04. 2006 12:20

Ono je něco jiného o něm teoretizovat nebo vidět na obrázku a mít ho naživo.Vadí mi na něm v podstatě jenom 3 věci-špatný displej,/oprotiN90/,velmi drobné písmo a nekompatibilita OS 9.1,ale časem programy budou.Nahrávání víc než minuty a opakovaný budík se dá řešit instalací dalších aplikací stejně jako u předchozích sytémů.Pokud se vám N91 dostane do ruky a nejste od narození nepřáteli Nokie, tak budete ztraceni a budete ho chtít.Je to sice kus telefonu,ale je to šperk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
terminator  |  27. 04. 2006 07:31

je to fajn mobil ale doufam ze bude lepsi ne nokia 9500

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frenki  |  25. 04. 2006 10:24

Nejpěknější mobil na našem trhu,špičkový vzhled,žádné tintítko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tominno  |  24. 04. 2006 12:25

to bych radeji si koupil za tech 10000,- eklektronku na gramec nez tento brutus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
6630  |  24. 04. 2006 17:58

OK, mozno ma hrozny displej, ale ak ju porovname s tymi sračkami od SE/ K750i, W 800i, W 900i, P 910i/, je
jednoznacne lepsia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
YAMATO  |  24. 04. 2006 18:17

Srovnáváš nesrovnatelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 04. 2006 18:25

Nemam nic proti smarthonum a symbianu,ale proc tam cpali honem honem novou verzi,kdyz je novejch programu jako safranu....a stary nechodej???? dela si nokia prd....?
Je to velky osklivy a priserne predrazeny mejdlo,ktery vam jeste k tomu urve kapsu.
Podle me je nejlepsi smartik od nokie N6680/81.....to co vypustili ted N70 je hnus....a N90 jakbysmet!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr P.  |  24. 04. 2006 21:13

K750i shit?:))Asi si ho neměl co?:)Mám ho půl roku vyměnil jsem ho za N70 a jsem nanejvýš spokojen.Teď už jen čekám na SE K800i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  25. 04. 2006 01:46

No nevim. Chytry telefon a "hloupy" telefon bych nesrovnaval. To je opravdu nekde jinde!
Panove, srovnavejte srovnatelne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  25. 04. 2006 23:38

jj a stejně tak bych nesrovnával N91 a P910i ... to je chytrý a chytřejší ... a Nokii by to mohlo bolet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr P.  |  26. 04. 2006 16:32

No to je otázka co je hloupý telefon. říkejme raději s uzavřeným operačním systémem. Každé mají sve pro a proti a nemůžou spolu přímo soupeřit. telefony s uzavřeným OS se spoléhají na javu, která je omezená, nicméně dokáže zastat většinu věcí i za telefony s OS. Ale co si budem povídat...ty vychytávky v symbian telefonech malo kdo používá. 70% lidí si ho koupí jen proto že to má zkrátka operační systém a zní to cool:))Od svého telefonu chci to nejlepší, ale až ty OS v telefonech za něco budou opravdu stát tak do toho půjdu. K750i i tak nabízí pro běžné uživatele hodně nadstandartu a málo který telefon i s OS se mu vyrovná. Jsem často na cestách tak u sebe stejně neustále mám notebook tak k čemu mobil co se tváří jako pc:) neukamenujte mě milovníci symbianu:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
6630  |  28. 04. 2006 19:56

Poznám veľa ľudí, ktorý majú D750 i a všetci sa sťažujú , že je to spomalený shit, a je zaujímajve, že všetkým robí problémy ten joystick.Všetci títí ľudia ho menia za nokie.N 70 napr. Sony Ericsson produkuje každú sezónu nové a nové sračky, ktoré spôsobujú užívateľom mnoho problémov.Stretol som veľmi veľa ľudí, ktorí majú SE d750i/K700i/K750i a všetci sa zhodli v jednom:Sonyericsson už nikdy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  24. 04. 2006 11:51

Mozna jen doplnek, ale ocel se nelesti.. ale kartacuje.. pokud se leskne.. tak na nepriklad pokryta niklem.. sama o sobe se lesknout tolik nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  23. 04. 2006 20:37

Sice je pravda, ze tato Nokia ma svoje nedostatky - hlavne teda displej a ciastosne aj hmotnost (ta je ale danou za pouzite materialy), napriek tomu nesuhlasim s predpovedami redaktorov, ze tato Nokia nebude mat uspech. Prave naopak predpovedam jej slusnu predajnost a uspech. Nemyslim si ze slabsie rozlisenie a nejaky ten gram naviac je to, co cielovu skupinu tohto telefonu odradi. Ale vsak uvidime o rok pri statistikach predajnosti, kto sa nakoniec bude smiat, ci Nokia alebo redaktori mobilmanie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 23. 04. 2006 21:29

Rozlišení a hmotnost možná neodradí, ale co těch devatenáct tisíc? Za rok se nedozvíme nic. Nokia neudává ani celkový počet telefonů, které v ČR prodala, natož počet jednotlivých modelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  23. 04. 2006 22:05

Ehm, mam dotaz. Odkdy o uspesnosti jakehokoliv modelu jakekoliv znacky rozhoduji prodeje v zemicce, kterou si jeste porad lide z nekterych casti sveta pletou s casti byvale Jugoslavie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 23. 04. 2006 22:44

Nokia vám o prodejích jednotlivých modelů neřekne nic ani na světové úrovni. Jinak my píšeme recenze pro české čtenáře, bereme v úvahu český trh a předpokládal jsem, že také diskuze se týká českého trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  23. 04. 2006 23:00

Údaje z tohoto článku http://www.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=112342, otištěného na českém serveru pro české čtenáře, jsou také za český trh? Není to tam totiž nikde ani slovem zmíněno a já si dodnes myslel, že jde o prodejnost celosvětově. Vaše upřesnění mě ale trochu vykolejilo. Ta čísla jsou fantastická.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antix  |  23. 04. 2006 20:18

Ale momentalne vlastnim nokii n70, takze to by nemelo cenu prechazet na n91. Nicmene je to opravdu posun kupredu. Jediny, co mi vadi je velka hmotnost. Display to ma stejnej jako n70, takze to neni tak spatny. Na strankach vyrobce jsem se docetl, ze je tam moznost nahravani z radia. V tomto clanku o tom neni ani zminka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  23. 04. 2006 18:41

ale koupim si ji. No a co? Kdyz na to mam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 04. 2006 18:40

20 000 je na tu nokii N91 moc ja bych si ji cenil na 12 000,-!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny5  |  15. 05. 2006 21:13

Našel jsem nejlevněji na http://mobil.nej-ceny.cz/21260/nokia-n91-light-chrome-akce-.html
Mají ho tam skladem. Může někdo potvrdit, že lze nahrávat z rádia? Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being (novy)  |  23. 04. 2006 18:18

Vůbec si nedovedu představit, že za toto předražené a odfláknuté monstrum je někdo ochoten zaplatit bez mála 20 tisíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DiPietro  |  23. 04. 2006 17:41

No tak koukam ze muzu pomalu vyhodit moji K750i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Farley  |  23. 04. 2006 18:55

NEEE, proboha ne, to mi ji radsi venuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 04. 2006 15:01

kdyby to melo alspon pametovy karty! nebo USB port... tak bych šel do ni! ale rači si necham 6681 alpon mi tam jde sposta staršich alikaci oproti Symbian 9.1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 04. 2006 14:17

Jeden veryvery chytrej pán řek, že Nokia dělá parodie na telefony a hloupí lidé ji za to platí. Mám takový pocit, že nebyl vůbec daleko od pravdy, protože tohle je opravdu parodie... Nokiáři odpustí, ale pokud Finové nedokážou za rok odstranit např. 1min limit na záznam (mmj Siemensu se to povedlo za podstatně kratší dobu ), tak to dělají schválně. A takhle okousanej telefon za 20K... To si radši koupím čtyři Motoroly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  24. 04. 2006 14:00

Tak tak! Napr. Symbianovej SX1 se softwarem S60 od Nokie mel standardni moznost zaznamniku na 2 minutach uz v roce 2003 a jen velmi snadnou a drobnou upravou (ve FW se prepise limit z 2 min na treba 30 min) se da u Series 60 na SX1 nastavit zaznamnik az na tech 30 minut. Toto same by slo pochopitelne i u Nokii - jen by museli v Finsku chtit! Omezeni u Nokie (nejen toto) opravdu nechapu! Ted uz se nedivim, ze asijsti vyrobci nyní uz nekvalitní Nokii tak drti a valcuji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  24. 04. 2006 22:12

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caddy  |  23. 04. 2006 14:16

Ja nevim, z tech minusu, co tam pisete, souhlasim jen s mizernym displayem a nizsi rychlosti (i kdyz tam nevim, jak hodne to je)...
kdyz vidim fotky a videa ve Vasich rukou, rozhodne mi neprijde nejak extremne velika, nevim, proc furt na to vsichni narazi, kdyz jsem videl prvni fotky bez porovnani, cekal, jsem, ze bude jeste vetsi....fakt vypada moc dobre a ten design nema chybu...a hmotnost je dan za kov, navic je tezsi telefon prijemnejsi do ruky...a rozhodne radsi kovovy tezky nez plastovy lehky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Farley  |  23. 04. 2006 13:52

Dobrý den. Normálně do diskusí nepíšu, ale tady prostě musim vyjádřit svůj názor.
N91 je opravdu eye-catching, designově se mi na prvních fotkách velice líbila. Tento stav trval do chvíle, kdy jsem viděl první živé fotky. Tvary a linie telefonu jsou hezké, ale ta velikost, to je přímo alarmující. Zvlášť, když od normálnější 3230 jí dělí jen malý hdd o velikost 3x3 cm. Promiňte, ale s tou velikostí to přehnali. Když bych vzal svou K700 a nějakym způsobem k ní přimontoval svůj hdd z PC, vyjde mi to velikostně stejně.
Neubráním se ale dalšímu srovnání s 3230. 3230 stála ze začátku 12000. Když bych vzal výrobních náklady disku, tak mi ten telefon vyjde max na 15 000. Ok, kam se podělo dalších 5 000? Ta cena je opravdu přemrštěná. Uznávám, že Nokia udělala technický krok dopředu, ale za takovou cenu? Navíc, v dnešní době mi vyjde levněji koupit si P910 plus příslušný počet paměťových karet. Vyhnu se tím ještě dalším nedostatkům.
Co se týče FW, neni co říct. Odflákli to, jak mohli.
A to jsem ještě nemluvil o nedokonalostech typu rozlišení displeje atd, že?
Tenhle telefon je plný chyb. Některé jsou opravdu fatání, a myslím si, ža aby si ho někdo koupil, musel by být tak zatvrzelý nokiář, až by ho to bolelo.
Myslím si, že pokud Nokia chyby neopraví a nepujde s cenou dolu, koupí si tento telefon jen velmi málo lidí a třžby budou malé.
Ale je to v celku logické. Talafon s tolika chybami a za 20 000? Bože, za to už mám notebook. (Teda mít tech 20 hadrů )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kael  |  23. 04. 2006 16:53

No zrovna oproti 3230 toho ma prece jenom vic. Krome HDD taky fotak, 3G, stereo MP3, rychlejsi procesor. Takove srovnani s N70 uz by bylo na miste..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  23. 04. 2006 17:56

Myslím, že nemáte pravdu. Nokia N70 je sice o něco málo lepší, ikdyž zase třeba nemá Wi-Fi. Stojí zhruba 12 500,-Kč. Pokud by jste chtěli mít stejnou paměť v telefonu stejnou paměť, jaká je v Nokii N91, přišly by vás paměťové karty o souhrnné velikosti 4GB 7 992,- Kč. Takže  je tento telefon vlastně drahý?
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kael, Kael  |  23. 04. 2006 18:23

No nejlevnejsi GB karta, co jsem nasel, pro N70 stoji necelych 1200. (Kingston DV)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Máca  |  23. 04. 2006 11:48

Nokia nezklamala... Vše při starém...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  23. 04. 2006 11:29

Tyto sluchatka Sennheiser HD 215 jsou v baléní nebo jste je tam připojily vy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yngwie  |  23. 04. 2006 11:41

No to je gol. Ty si musíš koupit Ale to radši ty Porta Pro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raciel  |  23. 04. 2006 10:38

Pod 5 až 6 cd mám na mysli Zrhuba 400 - 480 minut hudby. Jinak v základu máte nahradný i nějaký videa. Vypadají docela slušně, ale kdyby byl lepší desplej, byly by ještě lepší. Jinak pokud pouštíte hudby bez sluchátek, je to chrastítko, ale ve sluchátkách je to mnohem lepší a v případě, že připojíte kossy Porta-pro tak je do bomba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raciel  |  23. 04. 2006 10:29

Zdárc, N91 mám na testování. I když je těžká a někomu se nelíbí, tak mi ani jendou nezmarzla. S PC Suitem pracuje bez chyby. Displej je hnusnej, foťák stojí taky za prd - ale zoom má super, ale je tam na nic, když jsou to jen 2mega bez blesku.Klávesnice je uboze malá, ale dá se na nic zvyknout, jen se nedá psát s T9. Ta je hrozná.
Ale teď k té výdrži. Na jedno nabití vydrží přehrát 5-6 cd a zrhuba 1,5 hodin hovoru. Měl jsem přitom i zaplé bluetooth.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido_cz  |  23. 04. 2006 09:49

Sla by trosku upresnit vydrz telefonu. Jak casto jste telefonoval a poslouchal MP3 pri te vydrzi jeden den?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N3RF  |  23. 04. 2006 09:36

si koupi mobil za vic jak 5 000,- Cim novejsi typ tim vetsi smejd. Mit mobil kterej se pri psani sms zakousne a tahat z nej baterku? Dekuji nechci. Blue death to bude teprve mazec Ale kdyz nevite co s penezma proc ne. Uzijte si;-D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  23. 04. 2006 11:59

vlastne suhlas....  
uz nadpis hovori ze tento foun je skandalom sam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
0xEEr  |  23. 04. 2006 18:48

Vas nazor muzu jenom okomentovat tak, ze: Sociál promluvil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  23. 04. 2006 08:52

O šest tisíc dražší než Vario (které je tu navíc o něco déle), a co nabízí oproti Variu? 3G, jack 3.5, a kapacitu (tím naopak nemyslím HDD). Zbytek trapas.
O telefony se už nezajímám jako dřív, ale vidím, že u Nokie opět o nic nepřicházím. Jako vždy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stary_pes, stary_pes  |  23. 04. 2006 09:32

Tato hracka sa neda s Variom porovnavat - su to uplne ine kategorie. Nahodu, ja som si N91 mal moznost osahat a celkom mi imponovala. Urcite by som si ju nekupil, ale sa mi ani nezdala byt taka velka a tazka, ako tu kazdy opisuje. Mozno to bude mojou ruckou zvyknutou na Vario, ale kazdopadne na mna N91 urobila dojem a clovek, ktory si ju kupi sa rozhodne v dave nestrati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stary_pes  |  23. 04. 2006 09:33

Z nejakeho dovodu ma to stale odhlasuje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  23. 04. 2006 08:37

drahe,kdyz to padne na zem hadam je po disku - ruku na hercnu,komu mobil neupadl ne treba rovnou na zem ale treba z kapsy na stul apod...,Flash disk se me teze jevi jako lepsi,viz.novej SE co jej bude mejt v sobe.

Podpora 3G,to me prijde jako prvni Nokie s podporou MMS co jeste nemeli fotacek,stejnej nedotazenak,ovsem 3G je drahe,nema pokryti (nepocitam tamhle pragl + brno dokopy 50 ulic at nezeru ) a kvuli tou abych videl xycht protistrany davat znova x tisic za novej foun...ee ne diky

toto je komplikovana nedodelana hracka,mohli by to stahnot z trhu rovnou usetri si trapasy ,a nechcu videt pohled technika v servisu az jim toto prijde na reklamacu to da radsi vypoved

MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Farley  |  23. 04. 2006 14:01

Jenom malá korekce. Všechny nynější pměti v mobilech jsou typu flash, nový SE nebude žádnou výjímkou, o flashdiscích nebyla ve článku řeč.

Ale jinak naprosty souhlas.

Sám autor článku píše, že se ten mobil může v otevřeném stavu převážit. Spadne, odejde mu Harddisk, a co potom? Servis, no to aby nokie dělala dvakrát víc hdd než N91ček.

Ano, Harddisk v mobilu, proč ne? Ale za rozumnou cenu a s odpovidajicim stupněm bezchybnosti SW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  23. 04. 2006 16:48

Očima Marka Lutonského:

"Podpora Wi-Fi, hudební přehrávač a velký jack pro připojení sluchátek jsou rozhodně výborné vlastnosti, které bychom chtěli vidět i u dalších telefonů. Mechanický pevný disk s kapacitou 4 GB ale v době velkokapacitních pamětí typu flash ztrácí smysl a je spíš přítěží."

ja vedel ze to nekdo nekde rek ac pravda az v podstate mimo recenzi...

MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Farley  |  23. 04. 2006 17:14

Jo, myslel jsem to jinak. Pan Lutonský měl na mysli flash paměť jako paměť v mobilu, chtěl tím říct, že již nyní montované flashpaměťi v mobilech můžou být veliké skoro jako hdd, třeba v kombinaci s pměťovými kartami, které jsou mimo jiné také typu flash...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  23. 04. 2006 08:31

Kapitolu 4. máte nazvanou Vestavěný fotoaparát, ukázkové snímky a videa, FM rádio, ale asi jsem slepej, nikde žádné ukázkové video nevidím, nebo jen neumím hledat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Sedlak  |  23. 04. 2006 13:55

Trošku mě zlobí upload na ftp. Během pondělí se pokusím ukázkové video přidat. Název kapitoly jsem zatím poupravil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakolím  |  23. 04. 2006 01:26

"Vzhled prostředí telefonu lze ovlivňovat grafickými tématy. Kromě tapety na hlavním displeji změní i pozadí v nabídkách, upraví ikony, barvy, symboly atd. V Nokii N91 je několik předpřipravených témat, další se dají najít, stáhnout, koupit, nebo i vytvořit v PC Suite."

Autor nejspíše viděl PC Suite jen z rychlíku, jinak by nenapsal takovou do nebe volající pitomost. V PC Suite NEJDOU tvořit témata! Maximálně lze měnit tapetu displeje. Na tvorbu témat jsou mnohem sofistikovanější programy, rozhodně to neumí PC Suite. Ať si ji autor stáhne, nainstaluje, spustí a sám uvidí. Prosím o opravu v článku, je to hrozná chyba redaktora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  23. 04. 2006 01:35

Tak tomu tleskam. Prvni clovek, ktery se zamyslel nad tim, co cte a nesoustredil se na vypichovani evidentnich preklepu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Sedlak  |  23. 04. 2006 01:39

Překlepy opraveny.

K PC Suite a tvoření témat snad jen tolik, že jsem měl na mysli tvoření tapet. Rovněž opraveno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakolím  |  23. 04. 2006 02:08

A má mobilmania korektora nebo ne? :-p

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 23. 04. 2006 10:56

Nemá, nepočítáme s ním ani do budoucna. A vidíte, přežili jsme takhle už pět a půl roku. Za překlepy v článcích se stydíme, ale pět výskytů v textu, který má hodně přes dvacet tisíc znaků, lze možná s přimhouřením očí omluvit. Na rozdíl od tištěného časopisu se dají opravit.
 
(Mobilmania je mimochodem vlastní jméno, takže se píše s velkým písmenem na začátku; to jen k vaší větě o zhruba třiceti znacích...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  23. 04. 2006 12:23

Krom toho tam chybí čárka před nebo, protože to asi nebude ve vztahu slučovacím (prostě ho buď má, nebo nemá).
Pokud už chceme rýpat do češtiny

PS. Je možný že i můj post obsahuje chyby, ale upozorňovat na ně nemusíte, já si na své bezchybnosti nezakládám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakolím  |  23. 04. 2006 01:17

Pan Sedlák se zase vyznamenal. Redakce Mobilmanie nemá na korektora?
Bluetooh
Visal Radia
aktiním
nízkozdivhová
Mesíční

Jak je možné, že v publikovaném článku jsou takové školácké překlepy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  23. 04. 2006 00:42

Musim byt silne kriticky! Telefon za 20 tisic od "znackove" spolecnosti, ktera je svetovym leaderem v oblasti MT si predtavuji jako precizne zpracovany a naprosto odladeny (jak SW, tak HW) hi-end pristroj. Tohle, co nam Nokia predstavila je snad vysmech!
 
Nehorazne rozliseni displeje, spatne zpracovani a rozvrzeni krytu, mala klavesnice, totalni hloupost v podobe pevneho disku (zastaralost srovnatelna-jako bych pouzival misto LED diod male zarovicky s odporovym dratkem), nekvalitni fotoaparat a camcoder, neuveritelne slaby akumulator, spatne zpracovane a problematicke FW.
 
Pokud bude tento telefon stat skutecne 20 tisic Kč, jedna se o neskutecny smejd a mozna bych se po jeho zakoupeni obratil na ČOI. Cena takovehoto pristroje by mela byt max. do 10tisic. Ani o haler vice!
Nevim, ale pocitam, ze za tuto cenu si tak spatny pristroj muze koupit jen blazen, najivni technický fanda, sberatel mobilnich telefonu a nebo nejakej nokiovej fetišista.
 
Zacinam mit obavu, ze N80, na kterou cekam bude smejdem podobnym... Ach jo  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  23. 04. 2006 01:04

Hele, jestli skousnes SX1, tak tohle pro tebe bude zlaty, to mi ver. Klidne si na to i pujc, nebudes litovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  23. 04. 2006 02:21

Ach jo... Zase nejaky prudký inteligent, ktery nevi, o cem pise! Proc bych mel jako skousavat SX1? Nebudes ty nahodou krapet retardovanej?
Na N91 si za prve pujcovat nepotrebuju (mezi socialne slabsi obcany zaplat panbuh nepatrim) a hlavne za druhe, tento telefon bych si proste  nekoupil. Mrzi me, zes to z meho evidentne formulovaneho prispevku nedokazal rozeznat. Navic, pokud sis vsiml, ze mam SX1, mohl by sis býval i vsimnout (kdy by ti to tva mozkova kapacita umoznila), ze spise nez na N91 cekam na telefon Nokia N80... Inu, co naplat - i jednosušší lidé jsou mezi nami .
 
P.S.Mozna byl Tvuj pripevek psan jako "radoby vtipek". Tak sorry, ze jsem to nepochopil. Holt nejem Franta z hospody...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janys  |  23. 04. 2006 08:40

Ty jsi dneska nemel prasek na pocuchany nervy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  23. 04. 2006 08:55

Nejsi jen Franta z hospody, ale slovní kreace "...mohl by sis býval i vsimnout..." svědčí o opaku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kail  |  23. 04. 2006 09:28

Mno nechci se do toho plést,ale asi to myslel tak že SX1 má taky spoustu chyb,a co si budeme povídat,sou to i dost závažné chyby (celkově se za celou dobu existence telefonu ani nepovedl udělat kvalitní firmware,což mluví za vše...)...A jde o to že i takový telefon jako je SX1 má spoustu lidí rádo a nedá na něj dopustit,tak proč by si někdo nemohl koupit N91???Podle mně je to to samé,prostě funkčně celkem nadupaná,vzhledově velmi zajímavá (nebo pro někoho ošklivá),ale se spoustou drobných chyb,přesně tyto vlastnosti má i SX1...Mimochodem ještě před pár měsíci jsem měl taky SX1,v černé barvě a byl jsem na ní taky hrdej,je to fakt super mašina,ani se mi jí nechtělo prodat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  23. 04. 2006 11:03

Inu dobrá, nicméně možný rozdíl je v tom, že SX1 se po velmi krátké době dostala svou cenou na hranici 10 Kc a posleze dokonce na cca 6 tisic! Navic, opravné FW se vydavalo prakticky kazdy mesic, ale je fakt ze i posledni FW15 obsahuje drobne chyby! Ale, jelikoz tyto pristroje si vetsinou kupuji lide, zajimajici se o telefony vice i z technickeho hlediska (hracickove), neni problem, si tento telefon vylepsit (jde to velmi jednoduse). SX1 se dá upravit neuveritelnym zpusobem-a to tak,ze FW je skutecne bezchybne a telefon uzasne rychly. A navic se vylepsuji urcite vlastnosti (delka zaznamniku na 30 minut, delka videa, velikost MMS, flash SMS, grafika, atd.).
Toto se bohuzel u Nokie udelat neda. Navic opet srovnani - napr. i N6600 ma ve svem poslednim FW stale chyby... To je asi u vsech znacek podobné. Holt by se to ale nemelo stavat v roce 2006 u pry HI-END aparatu za 20 Kc!
Ale nehodlam tu resit nejakou starou SX1, psal jsem svuj nazor na N91 (pod clanek o Nokii N91), kde jsem jasne uvedl co si o pomeru cena/vykon myslim! Ze to nekteří Nokioví fetišisté ("Nokija je prostě nejleí" ) nemohou přenést přes srdíčko (navíc nechápou mé brilantní slovní kreace ) je věc jiná... (tohle ted neni mireno na Tebe, Kaile).
Diskutujme pripadne o N91, ne o SX1 z roku 2003! Diky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kail  |  23. 04. 2006 11:22

No jasně,jen jsem chtěl udělat nějaké srovnání,nicméně je pravda že 20 000 je moc,ale na druhou stranu mně se celkem dost zamlouvá (a nemyslím si o sobě že jsem "úchyl" a ani nic podobného).Na druhou stranu je fakt že ty prachy za to nedám,jednak z toho důvodu že na ni nemám ,a jednak z toho že kdybych ty prachy měl tak je radši utratím za cokoli jiného,a to nemám na mysli telefony,radši bych investoval do auta,bydlení,nebo třeba i do PC,dle mého názoru je za tyhle peníze lepší cokoli než telefon...Myslím že dnes se nechají pořídit i za relativně malé peníze dobrý telefon,viz SX1 za kterou jsem dal před rokem 5 000kč a je i dnes vcelku dost dobrá,teď používám P900,dal jsem za ní nedávno 6 000kč,myslím že za ty prachy taky slušný stroj...
 
 
PS: Dnes máš nějakou "destruktivní" náladu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jachyme hod ho do hnoje  |  23. 04. 2006 12:21

no sorry ale vratim se k SX1 vs 6600, mel jsem oba a musim rict ze "mydlo" je podstatne lepe vychytane a mnooohem stabilnejsi nezli SX1, bohuzel i FW15 CZ i EN se nekontrolovatelne a neocekavane sesype kdykoli se mu zachce..nejednou se mi stalo ze jsem musel prehrat FW, za posledni roky mi proslo rukama uz pomerne dost smartu od nokie (3650, 6600, N-g QD, 6630, 3230, N70) a nikdy se mi nezhroutil system a nikdy nebyl duvod pro reklamaci z duvodu nejakeho fatalniho kolapsu, pouze u N70 jsem si nechal nahrat novejsi FW protoze jsem ji koupil jako novinku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kail  |  23. 04. 2006 13:06

Nelze než souhlasit,taky jsem měl velké problémy se stabilitou systému,používal jsem sice FW 14CZ,a naprosto normálně se mi stávalo že se kousl třeba i jen při psaní zpráv,u FW 15CZ je sice stabilita o něco lepší,ale zase jsem nerozchodil modem přes bluetooth,takže jsem si musel nahrát zpět 14tku...Ale to je právě ono,s SX1 jsem měl strašné problémy,ale přesto tvrdím že je to jeden z nejlepších mobilů co jsem kdy držel v ruce,do toho telefonu se prostě každý kdo ho déle používá musí zamilovat ,a myslím že u N91 to bude podobné,alespoň u mně by tomu určitě tak bylo,už z prvních fotografií se mi velmi zamlouvala,ale jak jsem psal výše,ty prachy za ní nedám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  23. 04. 2006 13:48

Co člověk, to názor. Nejen na SX1, že? Někdo např. 6230i vynáší do nebe, jiný ji šoupne rovnou do pekla.
Já jsme třeba u SX1 pozoroval s FW15 citelný nárůst stability a bez problémů ji s PC používal pro přístup na Net (GPRS).
Kdo z majitelů PDA (a SF jsou jim blíž nez k mobil.telefonům) nikdy neresetoval, nepřeinstalovával...
Mám teď za sebou krátkou anabázi po nových FW u S75 - a dobrý (ale ten začátek s FW12!)
Třeba tato nokia spadne do půl roka na polovinu a pak už to bude něco jiného, nebo taky ne a zůstane to pro někoho předražený krám a pro někoho hi-tech lahůdka. Je někdo z nich lepší?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  23. 04. 2006 14:20

Takhle to říci nejde . Já měl také baculi (jako pracovní foun) a musím zase tvrdit opak. SX1 ve verzi FW15 byl naprosto stejne stabilni jako N6600 (mozna i stabilnejsi) a dokonce mi pripadalo, ze i rozhodne rychlejsi, nez-li bacule (taky jsem v ni mel tenkrat posledni dostupne FW, pro ktere jsem musel 2x velmi otravne az do Strasnic).
Kdyz se treba zactes do symbianfora, kde sve zkusenosti pise vice uzivatelu, tak se ten rozdil da uz nejak objektivneji porovnat. Mne se take u bacule stavaly zamrzy-nebylo to nic vyjimecneho. Ale, ze by SX1 zamrzala nejak extremne vic, to se rici nezda. Ale hlavni vyhoda je ta, ze se da SX1 upravovat - coz nejde u zadne Nokie . Napr. zruseni podtaktovani procesoru prave u SX1 (ma CPU 170MHz) udela s timto telefonem divy! Pripada mi ted rychlejsi, nez-li novejsi symbianove Nokie.
@ Kail: Svoji destrukci uz jsem krapet omezil . Jinak ja pouzivam SX1 s BT od MSI na net uplne v poho. Stejne tak, jako bezne pripojeni pres seriovej BT port. Nemel jsem s tim problem ani u FW14, ani u FW15 . Stejne jako inet via IrDa. Ale napriklad N6600 jsem s datasuite na notebooku spojoval jen velmi problematicky... Byl jsem nucen pouzivat IrDa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kail  |  23. 04. 2006 14:58

Mno u FW14 jsem s tím taky problémy neměl,s FW15 se mi to nedařilo rozchodit,ale to může být taky spíš mnou než telefonem ,jinak s přetaktováním telefonu máš pravdu,taky jsem ho měl přetaktovanej,a především při poslechu hudby mi to velmi pomohlo (před tím se mi stávalo,že když jsem poslouchal hudbu a chtěl si při tom třeba jen napsat sms,tak se hudba sekala)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Farley  |  23. 04. 2006 13:36

Dobrý den. Já musím souhlasit s MASHem. Co se tyce N91, napisu to jeste do samostatne reakce, ale mám na chlup stehný názor. Vůbec mi nepříde, že by N91 byla tak exklusivním mobilem ,jak ho Nika prezentuje.
Co se tyce SX1 vs 6600, tak to je těžké. Oba telefony mi přijdou podobné. Oba mají spoustu chyb a oba běží na stejném systému, proto se mi zdá, že jediné co se dá vytknout je u 6600 absence hud. funkcí. Na druhou stranu se mi zdá, že software SX1 je jen vylepšená kopie Nokiáckých symbianů. Ona i hlavní složka telefonu se jmenuje Nokia (jsem slyšel).
Pravda je ale jdna. U SX1 je již stereo zvuk a rádio. To se u nokie dá sehnat jen ve třech modelech se symbianem, z toho dvou na trhu a z toho nejlevnější 3230 je téměř o polovinu dražší.
Ale jinak víceméně souhlasím s MASHem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  23. 04. 2006 14:28

Ano, mate naprostou pravdu. Software v SX1 je drobne vylepsena verze SW od Nokie (predevsim po graficke a multimedialni strance a tez byly odstraneny nektere restrikce, ktere jsou v telefonech Nokia). Jedna se o Symbian 6.1 s GUI Series 60 (S60) ve verzi 1.2. Kvuli kompatibilite zustalo i v SX1 pojmenovani souboroveho stromu stejné (tedy, i v SX1 je slozka Nokia).
Oba systemy (v SX1 i v N6600) jsou velmi podobne - temer totozne, prestoze Nokia pro tento model pouzila verzi Symbianu 7.0s a GUI S60 v2.0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  23. 04. 2006 17:46

MASHi, staci se podivat na tvuj pisemny projev a je jasne, ze Franta z hospody je vedle tebe intelektual z Mensy. Sorry, ale rek sis o to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  23. 04. 2006 21:25

Oh...  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bany8  |  12. 07. 2007 14:17

Náhodou nokii N91 vlastním a nevyměnil bych to za jiny telefon, ukaz mi ktery telefon ma 4gb pamet.. Je to iApple se kterym muzes volat, psat, bejt na netu, na wifi, koukat na filmy a mnoho dalsiho! Na to ze je to tak veliky a tezky, na to si zvyknes. Tento telefon nemate tak ho nemuzete kritizovat!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  24. 04. 2006 16:16

Co to je "evidentně formulovaný příspěvek", ty ne-Franto z hospody? To je bohužel jen ta největší perla z tvého evidentně nedbale formulovaného příspěvku. 
Zrovna nedávno se v nějaké diskusi (tady nebo na Živě) řešilo, že nejvíc si vyskakujou ti, co píšou jako prasata...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
apocalipta, apocalipta  |  23. 04. 2006 00:18

Je to skvelej telefon, akorat ma spoustu drobnych chyb. Skoda jich, nebylo by konkurence. Moje volba padne nejspis na N80, uvidime :) Každopádně...skvělá hračička ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  23. 04. 2006 10:15

to je blbý že na tom nejede Tom Tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jachyme hod ho do hnoje  |  23. 04. 2006 12:12

haha ...spoustu DROBNYCH chyb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pit  |  24. 04. 2006 00:02

, za půl roku budou intenzivně pracovat na neodstranitelných chybách a v akčních nabídkách bude za kačku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor