Tak já to zkouším už 2 dny přes tu PREMIUM SMS a nejde mi to.Když chci koupit přes mobil,nabídnemi to jen mou kartu,se kterou jsem již několik aplikací kupoval bez problémů.Ale sms,jako další možnost platby mi to určitě nenabíne.Když chci koupit přes kartu a potvrdím nákup,napíše mi to "CHYBA,nelze navázat spojení se serverem,opakujte akci",samozřejmě se stejným výsledkem.Takže přes kartu mi nefunguje,přes SMS taky ne.Při nákupu mi to píše odkaz,že způsob platby můžu později spravovat v menu Účet na webu Ovi.com.Tam to ale nemohu nikde najít.Takže nevím jak dál.Dokonce jsem svůj původní účet zrušil a založil novej a doufal že to už bude v pořádku.Není.Prblémi s nákupem jsou úplně stejný.Poradíte ?.Mám telefon Nokia N73,jestli to není ten důvod,třeba v interním prohlížeči.Fakt nevím,snad poradí autor článku.Díky