Nokia World 2011: Živě z Londýna [online reportáž]

Diskuze čtenářů k článku

zuno  |  26. 10. 2011 16:13

jinak zajímavé je, že tyto telefony, podporují jen 65536 barev jako např.6230 před 6 lety
slot na karty taky nikde, hdmi jakbysmet. zlatá n8

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  26. 10. 2011 16:49

No N8 sice tohle umí, ale že z ní nejde normálně vyndat baterka, to mi přijde jako úlet největší. S těma paměťma mě ale samozřejmě taky s... Proč bych měl platit za 16 GB, když mi stačí 4 GB? Ať žijou výměnné paměťovky a baterie! Zdá se mi, že mám všichni více a více diktují, co se nám má líbit, co nám má stačit a jak co máme dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyAsbest  |  26. 10. 2011 16:04

zatím částečné zklamání, supermobil v nedohlednu. S výjimkou 800 vše je spíše pro chudší oblasti světa.....nikoli pro technofandy Evropy, Ameriky, Asie. Samsung, HTC, Apple, Google si oddechli..........to vše toto trvalo Elopovi tak dlouho ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maros  |  26. 10. 2011 12:46

No a kdy nam reknou neco o symbianu belle ? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
světelná tyč  |  26. 10. 2011 12:35

Na Bolevci poteče Žufánek proudem. Jenom nevím, jestli citování Mistra není pro Nokii medvě+dí službou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
=Honza=  |  26. 10. 2011 12:54


To nebyla citace ale vytesání Mistrových myšlének!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Du vokolo  |  26. 10. 2011 12:35

Tak musím říct, že to nedopadlo tak špatně, vlajková loď pokud pujde cenově tak na 10k i s daní, tak by mohla přinést svěží vítr do zatuchlé Nokie, otázkou je teď kvalita zpracování a vydrž baterky v běžném provozu.
Jako odlepení ode dna by to mohlo fungovat WP7 má budoucnost, problém je v pomalém uvedení na trh a v ceně, která není zatím konkurenční, na top modely konkurence to zatím není.
Každopádně držím Nokii palce, konkurence je potřeba, a pokud to nepohnojí, tak mají našlápnuto do pěkné budoucnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miguel  |  26. 10. 2011 12:21

Myslím, ze alfou a omegou bude jestli si to někdo koupi...proti armádě Androidu, kdy se aktivují denně 500.000 nových zařízení a toto číslo roste tempem 4.4% týdně (takže je dost možné, ze už brzy to bude milion denně, ale to by asi google vytroubil AZ to dosáhne) to bude Mit jakákoli platforma tezke. Obzvlášť tak sesměrovana jako wp7. To už tu přeci máme - iOS. Nevím jak Velky prostor k růstu tu je, ale Nokia i MS podle mého nemají v tomto biznysu moc dobře vyhlídky a bude to jen další cerna díra na peníze ala Bing.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kewl  |  26. 10. 2011 13:29

nesouhlasím s vámi a to z jednoho prostého důvodu - neuvažujete jako ten nejběžnější uživatel. Normální člověk nemá o výběru OS ani páru. Pro něj existuje Apple, Samsung, Nokia, SE a slyšel o HTC, "ty jsou prý taky dobré". Nezajímají se, jestli je dislpay AMOLED a uvnitř je dvoujádro, ale jestli to dobře vypadá a jestli o tom někdy slyšeli. Tím chci říct, že o úspěchu nerozhoduje, jestli je uvnitř Android nebo WP7, ale první dojem (a cena). A jestli měla úspěch ta Nokia s Meego (jak se tvrdí), tak tato Nokia bude mít úspěch taky, ale vůbec to nezáleží na tom, že uvnitř je WP7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miguel  |  26. 10. 2011 14:16

jo, mate pravdu - nakonec rozhodne trh a čísla a zatím to vypadá, že android to bude válcovat i minimálně po celý 2012; Nokia s Meego byla DOA - dead on arrival; tam teda zadny uspech nevidim (vlastne u nokie uz dlouho zadny uspech...); budou muset ještě utratit hodně peněz aby utrhly kousek trhu pro sebe; hardware vypada pekne, urcite si to par lidi koupi; otazka je zda-li to bude stacit... dyt se jeste neprodavaji a android aktivuje skoro milion zarizeni denne; budou to mit proste hooodne tezke

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  26. 10. 2011 12:01

myslim ze na nokiu ktera se teprve dostava do smartphone kategorie je to slusny vysledek...ted jsem se dival na parametry....ajsem spokojeny....710 me prekvapila cenou....jsem zvedavy jeste na odladenost systemu a na rychlost mobilu....ale prvni dojmy jsou u me dost kladne...jen tak dal nokie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 10. 2011 11:52

Mohli předvést i něco špičkového se symbianem ale to by se jim nehodilo do krámu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
=Honza=  |  26. 10. 2011 12:05

Ano, to taky postrádám. A potom WP7 s HW klávesnicí, takový mobil by byl pro Nokii docela terno. Snad se výrobní kapacity uvolní co nejdřív a pak se dočkáme.
Suma sumárum, osmistovka se stane na 90% mým příštím telefonem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  26. 10. 2011 11:45

Myslíte že lumia 710 bude v česku do vánoc ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 11:43

Takže Nokia 900 nic? :) Škoda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  26. 10. 2011 11:38

> Kevin Shields mluví stylem Steva Jobse, používá i stejná slovní spojení. „It is just works.“
Dost pochybuju, ze by Steve Jobs na tom byl s anglictinou tak spatne, aby rek: „It is just works.“
:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hadas  |  26. 10. 2011 11:49

Nějakej chytrolín, ne?
said Steve Jobs, Apple’s CEO. “Icloud keeps your important information and content updates on all your devices All this happens automatically, wirelessly, and because it integrated into our applications you do not even need to think -.. It is just works ”

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slplss  |  26. 10. 2011 12:31

Ty jsi tu ten chitrolýn..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ll  |  26. 10. 2011 11:32

Teda moc anglicky neumím, ale co jsem pochopil z přenosu, tak než se k nám některé telefony dostanou, tak zestárnu o hodně měsíců nebo jsem z přenosu pochopili něco jiného? Já čekal na představení než se rozhodnu pro nový telefon a než to k nám dorazí, tak bude na truhu určitě spousta jiných novinek od jiných firem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 10. 2011 11:31

Jediný co chválím tak během představení rovnou i úkázka balení a rychlého exportu na trh. Nic víc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
scarab  |  26. 10. 2011 11:28

Nokia Drive je online + cache ako google navigation?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  26. 10. 2011 11:28

Trochu mi to připomíná školní koncert. Nejdřív radost že jsme ze školy venku a pak otrava a zívání. Hlavně pánům umělcům hodně tleskejte a žádný rvání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hamik  |  26. 10. 2011 11:24

Evidentne se na te krecovite prezentacce dost nudite, meli by to kuci nokiacti necim okorenit. Jestli Elop nepredvede aspon "Dancing monkey boy" tanec, je u mne mrtvej Homolka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael  |  26. 10. 2011 11:28

Je pravda, že to zdaleka není tolik "sexy", jako speech Steva Jobse :) Pro ovečky a blby, Iphone nemám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 26. 10. 2011 11:44

Nokia to naopak s emocemi místy až přeháněla. Taneček, šílený výkřik při prezentaci Kevina i dalších...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robee  |  26. 10. 2011 11:24

od kolegov z engadget
Don't worry, we're keeping count of how many times this guy says "amazing."
no uvidíme, Nokia HW vie, MS software tiež, ale aj v Reale Madrid hrajú samé hviezdy a veľa toho v posledných rokoch nevyhrali
takže k veci, koľko sa tých telefónov s WP7.5 predá budúci rok?...povedal by som, že tak 30-40 mil je minimum aby zostali v hre...(myslím teraz čisto Nokie, nie celkovo)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jjjj  |  26. 10. 2011 12:46

Problem je, ze Nokia je vsude. Takze jakmile to bude napultu, tak lidi to budou kupovat. Je to podobne situace se Samsung. Proste neni na vyberu. Zkuste zajit do nejblizsi mobilni obchodu. Tam je to same Nokia a Samsung pak v mensi mire LG a potom par android od SE.
Navic Nokia prodava jenom o par milion smartphone jako Apple, nekde tady byla zprava o prodejni vysledky 3.Q/2011.
Na tohle sazi hlavne Nokia a MS. A je jina novinka nez Symbian smartphone, takze bezne kupujici na to slysi. Jeste pokud jim nabidnete veci jako offline navigace zadarma, mapa pro celou Evropu od nejlepsi firmu jako je NavTeQ a jeste priklepe SW od Microsoft, Angry Birds, XBox, apod. tak to urcite koupi nebo aspon zacnou o tom uvazovat.
Mluvim o tech bezny nakupujici co se nezajima o mobilni deni jako my tady na MM.cz
Necekam zazrak, ale tech 15mil. prodaji snadno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno9094  |  26. 10. 2011 16:20

čí je to proboha problém? vždyť ten systém je super, nokia dělá kvalitní telefony, takže bych to viděl spíš jako výhodu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  26. 10. 2011 11:14

Já chci aspoň jeden slušnej telefon s WP7.5 s HW klávesnicí!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stevie  |  26. 10. 2011 11:12

Najprv ukazali koncept, ktory vyzeral uplne fantasticky a teraz do skaredej N9-tky napchali windows mobile a tvaria sa ze aka novinka ?!? No nic, kazdy ma iny vkus, proti gustu ziaden disputat, cakal som ale viac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ovak  |  26. 10. 2011 11:10

You got to give me some applause for that. LOOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cheer  |  26. 10. 2011 13:54

to fakt řekl? (nebudu kvůli tomu sledovat videa)
to je neuvěřitelně trapný...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  26. 10. 2011 11:09

LOOOOOOL 11:01 Chybí nám možná nadšení, pojďme pro něj jinam. Radek Hulán na Twitteru: „Nokia 800 je moc pěkný telefon. Obdoba N9, úžasné zpracování, clearblack display, super foťák. WANT IT!“ Hahahaha bodujete !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
scarab  |  26. 10. 2011 11:26

to je krec od fanatika

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 10. 2011 11:55

Nenapsal nic o tom, ze MS je deset let vepredu pred konkurenci?
Pak neni ve sve kuzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  26. 10. 2011 12:26

uz pisal. MS je rok pred iPhonom a 100 rokov pred Droidom. A to vsetko vdaka cloudu a integracii socialnych sieti :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  26. 10. 2011 14:35

Pan Hulán by s prominutím napsal opěvnou ódu i na extrement, pokud by z někoho vypadl rovnou s logem Microsoftu... Chápu, že někdo může být nadšen z nějakého produktu či být fanda značky, ale v případě pana Hulána se snad už jedná o nemoc. Jeho tendenční recenze raději nečíst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  26. 10. 2011 14:43

Velmi sa mi paci, ako sa Radkovi zapacil telefon s 3,7" displejom. Doteraz som nevedel, ze oproti 3,5" iPhonu je to tak zasadny rozdiel :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  26. 10. 2011 11:06

presne-....tady jsou ujeti jen na samsung ....ja jsem nadsen ze nokia jde konecne do neceho noveho a 800 se konecne vytahuje a muze byt konkurence schopna...no a co ze uz to zname ale od nokie je to novinka a rozhodne krok vpred!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 10. 2011 11:11

Ano krok v před, ale v době kdy ona se učí teprve znova chodit, konkurence už přinejmenším běhá a snaží se přinášet něco nového

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  26. 10. 2011 11:13

ano prvni krok je nejdulezitejsi...oni se ted nauci behat a pak budou dohanet ostatni.....ale uz maji zaklad od ktereho muzou budouvat...takze snad to bude jen lepsi a lepsi a cilovy beh bude snad co nejlepsi...doufam v to at je na trhu co nejvetsi vyber...a nokia vzdy byl a bude kvalitni mobil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 10. 2011 11:17

Souhlasím, snad příští rok, přál bych jí to.. ale v tuto chvíli, tato konference nic extra nového nepřináší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  26. 10. 2011 11:20

tak zalezi do jake konkurence...urcite nemaji v planu konkurovat SGII nebo HTC Sensation....ale muzou konkurovat stredni tride...tam je podle me dulezite zacit...dostat se do podvedomi lidi jako kvalitni mobil....preju jim dobry zacetek...navic je to evropska znacka takze ma me sympatie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  26. 10. 2011 11:22

no europska znacka, ktora presuva vyrobu do ciny a zazemie pomaly do USA
spytaj sa Finov ci su z toho nadsení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 10. 2011 11:24

Ano, ale nemohou to prodávat např. za 14 000 jako N9 pokud chceme uvažovat o střední třídě... Největší přidanou hodnotu vidím zatím v tom navigačním sw, ale ten bude dostupný na marketu pro všechny... takže i pro ty co si koupí konkurenční mobil s win 7,5 přiznejme si, že asi za levnější peníze a dokoupí si stejný navigační sw.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  26. 10. 2011 11:27

tak cena bude rozhodujici...podle zatim obrazku a podle toho co jsem videl a podle uniklych informaci funkce nejsou spatne ...urcite by se mohly prodavat...ovsem vse se bude odvijet od ceny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 10. 2011 11:30

Tak snad se jí dozvíme jako u low-endů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 10. 2011 11:34

No tak 420e bez daně, je docela dost... to už ta 700 vychází líp.. ale vsadím se že to už bude made in china a ne finlad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  26. 10. 2011 11:37

ta cena 10.5 je si ymslim na ty parametry uchazejici a vem si ze spickove stoji12 a vys....jsem zvedavy hl na vykon a na testy....pak se uvidi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 11:38

Lumia 710 stojí 6750 Kč bez DPH. To je zatím zdaleka nejlevnější nový telefon s WP7. A do Vánoc bude určitě ještě levnější.
Made in China? Jistě, ale to je i iPhone 4S.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
=Honza=  |  26. 10. 2011 11:41

420E=10 500 Kč bez DPH / 12 600 Kč vč. DPH. To není vůbec špatný, otázkou je, co na to naši vydřiduši...viz ceny iPhone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hura  |  26. 10. 2011 11:56

To jeste odecti cena nejnovejsi offline navigace(EU nebo USA), protoze ten je od Nokii zadarma.
Treba takove TomTom stoji 89,9Euro v AppStore. SyGic na Android podle mapove podklady kolem 29-79 Euro.
Vypada to lakave, skoda ze nevime kdy bude dalsi verze WP, protoze me zatim nevyhovuje WP7.5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 12:04

Víme, v Q1 / 2012 bude malé update Tango (označeno možná jako WP 7.6) a za rok na podzim velké update Apollo (WP 8.0, současně s velkými Windows 8 a možná na jejich jádru).
Tango hlavně přidá podporu LTE a asi i NFC a nové jazyky, takže možná nic zajímavého pro nás tady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djmartini  |  26. 10. 2011 12:05

No a co že to je z Číny Addidas taky vyrábí věci v číně a lidi to kupujou a je to kvalitní ( a to ne jenom addidas) čína se v posledních pár letech zvedá to ze nokie tam vyrabí svý mobili tak jako vetsina jiných značek neznamená že to bude nekvalitní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubis  |  26. 10. 2011 11:05

Radek dokáže zhodnotit "úžasné zpracování, clearblack display, super foťák" podle fotky z konference

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 26. 10. 2011 11:06

Radek tam je osobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubis  |  26. 10. 2011 11:07

Tak to potom beru zpět a omlouvám se, to jsem nevěděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robee  |  26. 10. 2011 11:11

to je výhoda byť rADom on si už dopredu povedal, že tie telefóny budú dobré, tak skrátka budú vždy ja ľahšie zmeniť realitu ako svoj názor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  26. 10. 2011 11:04

Kdyby to bylo o Samsungu a androidu, tak by Vás to určitě bavilo více, že...?
Neměli by být novináři nezaujatí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael  |  26. 10. 2011 11:05

A ty jsi snad nezaujatý? Kur*a, otevři oči. je to jako bych si stoupl na náměstí a začal prodávat hamburgery z mekáče, akorát v jinym obalu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrBolt  |  26. 10. 2011 11:07

A můžeš mi říct, co dělají ostatní výrobci??? HTC mobily jak přes kopírák, Ťamťung to samý a ještě ke všemu jsou to bakelitový hračky....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael  |  26. 10. 2011 11:10

Od firmy, co se rozhoduje, zda skočit do moře či zůstat na hořící plošině mi to po půl roce přijde málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 13:15

Souhlasím, moc hezky řečeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrBolt  |  26. 10. 2011 11:06

Teď si to vystihl naprosto přesně....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 26. 10. 2011 11:07

Možná ano, možná ne. Záleží na produktech, na jejich prezentaci. Nokia nás zatím moc nebaví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  26. 10. 2011 11:28

Je pravda, že docela blbě kecají okolo toho, ale zase tady máte 3 nové telefony. Kdyby v tom byl android, tak by komentáře byly úplně jiné. Nechápu proč to hned zavrhujete. Tady už je to stejné jako na ŽIVĚ - z jedné strany Android z druhé Apple a když jede o MS, tak je nějaká malá zpráva o tom, že zlý MS zase něco provedl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 10. 2011 11:08

To ani ne, fandil jsem doposud Nokii, dokonce jsem věřil v prvním momentě v úspěch N9, do doby než ji hoch z MS Nokie pohřbil. A nyní, si přiznejme, že vše co teď ukázal v 800 už známe tělo N9 a Win 7.5 už taky známe... takže s tvrzením novináře nelze nesouhlasit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael  |  26. 10. 2011 11:16

No konečně objektivní názor z ruhé strany barikády..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 10. 2011 11:02

10:59 Říkáme to neradi, ale už hodinu sledujeme docela nudnou prezentaci. Obyčejné telefony, stejný hardware, známý operační systém.
- plně souhlasím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 10. 2011 11:00

No doposud dle mého názoru nic extra... 800 jen krabička kterou už v podstatě známe (N9) a Win phone 7.5 taky už dávno známe. Myslel jsem že provedou nějaké větší nebo alespoň menší úpravy, ale je to jen znovu představování OS který už známe, jediná užitečná novinka která se představuje jsou mapy pro Win phone 7.5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hura  |  26. 10. 2011 11:46

No cekam jenom kdy na N9 budeme moci portovat i WP7.5, ikdyz to by pro majitele N9 jako vlastni kastrace Vic jsem ani necekal, ze by Nokia predstavil vice. Ten offline navigace zadarma je hodne lakave, hlavne k dispozici vzdy nejnovejsi mapove podklady od NavTeQ.
Cena N800 kolem 420Euro take neni zahozeni, pridame li jeste dane atd tak 450Euro je tak kolem 11500tisic. Pokud N800 bude mit stejne parametry jako N8(usb host,HDMI apod.), tak to zase neni spatne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  26. 10. 2011 12:21

N9 ma iba rovnaky dizajn ale creva ine, portu sa neckas
a WP7 nema podporu hdmi ani usb host( a mass storage)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 13:12

Nikdy bych si N9 nezprznil WP7. N9 je překrásná, 800 na mě působí jak čínská kopie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  26. 10. 2011 11:00

verim ze se konecne vytahne nokia na spicku a bude konkurent ostatnim svetovym znackam....jinak jsem zvedavy co jeste dnes predstavi....ta 800 nevypada zatim vubec spatne!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael  |  26. 10. 2011 10:59

Nokia to do dvou let na poli smartphonů zabalí. Toť můj odhad. Takové debilní značení vymyslel kdo dobrý bože, dyť už to je asi potřetí, co měnili tuto koncepci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 10. 2011 10:44

To nechápu. Jedete na zásadní event a nepořídíte si vlastní internetové připojení? Svádět problematické připojení na něco jiného, než na svoji neschopnost, je docela úlet. Pár liber by redakci určitě nevytrhlo. Jaká ostuda proti informacím na Engadget.com! I když ten tam může mít více lidí a nemusí ztrácet čas překladem, to je nezpochybnitelný fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 26. 10. 2011 10:49

To myslíte tak, že jsme si tam měli vybudovat vlastní síť, přivést vlastní kabel? Kombinujeme přetíženou mobilní síť britských operátorů s přetíženou místní Wi-Fi. Co víc můžeme udělat? Kromě toho obrázky už teď docela chodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  26. 10. 2011 10:52

Doufám, že jednou s tou vaší arogancí dojedete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 26. 10. 2011 10:54

Omlouvám se, pokud to znělo arogantně. Vážně mě ale zajímá, jak jsme se lépe měli připravit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  26. 10. 2011 10:58

Já jsem nic k přípravě nenamítal, protože vím jak to vypadá na těhle sešlostech ajťáků a novinářů. Nic nefunguje. Ten váš komentář mi přišel krapítek přehnaný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 10. 2011 10:55

Mně odpověď pana Lutonského arogantní nepřišla. Zdravě asertivní, slušně napsaná. Pro mě v poho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 10. 2011 10:54

Pokud používáte mobilní síť britských operátorů, omlouvám se Vám. Pochopil jsem, že jedete pouze na místní slabé a přetížené Wi-Fi. Promiňte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 26. 10. 2011 10:56

OK. Máme drahý český roamingový balík
Mimochodem kdo by chtěl naše fotky rychleji, posíláme je na neveřejný blog Posterous, odkud je přebíráme do zpravodajství: http://nokiaworld.posterous.com...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uživatel  |  26. 10. 2011 10:41
gajdy31470  |  26. 10. 2011 10:40

A je tu Lumia :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrBolt  |  26. 10. 2011 10:26

Tak videjko s Nokia Asha http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 10. 2011 10:32

Pohotovější jak redakce, díky ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrBolt  |  26. 10. 2011 10:37

Tak oni klucí tam hlavně poslouchají co tam vykládají, to já mám puštěný ale ty řeči okolo mi moc nezajímají, mě zajímají produkty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karl  |  26. 10. 2011 10:24

To je teda pěkná vyzitka když je slabý signal a špatná wifi síť, vezmu-li v potaz, že je to firma zabývající se komunikací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janek  |  26. 10. 2011 10:31

Není to budova Nokie, ale budova pronajmutá k účelu prezentace. Otázkou je, jak moc mohla Nokia ovlivnit zázemí akce. Ale kdo chce Nokii bíti, záminku si vždy najde, že jo? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karl  |  26. 10. 2011 11:23

ja myslim ze takova firma jako je NOKIA si to snad umi zaridit, a jestli ne tak ..., u applu ani samsungu o nicem takovem neuslisite , protoze ti maji takove ZAKLADNI veci zajisteny.!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harry  |  26. 10. 2011 10:24

přímý přenos můžete sledovat tady :
http://events.nokia.com/nokiaworld/index.html...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gajdy31470  |  26. 10. 2011 10:20

nokia asha prvy phone. este si treba pockat no :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  26. 10. 2011 10:14

Panové v Londýne,pokud budete mit moznost vznest dotat,muzete se prosim zeptat Proc Nokia nemysli na miliony uzivatelu,kteri nechteji dotykovy mobil a zda by nestalo za uvahu modernizovat veleuspesnou Nokii E61i????Dekuji,Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uvi  |  26. 10. 2011 10:17

Nástupce Nokie E52, nebo nějaký nový vysouvací model bych uvítal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hadas  |  26. 10. 2011 10:28

Jojo, takového nástupce E66 se už asi nedočkám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  26. 10. 2011 12:13

Taky se moc a moc přimlouvám za nástupce nedotykovek se Symbianem!!! Tam totiž tento systém nemá konkurenci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hadas  |  26. 10. 2011 13:06

Klidně by mohl být i dotykovej displej, ale zachovat tu ergonomii ovládání a hlavně všechny HW tlačítka, včetně kontextových, jako to má E66.. Já jsem teď přítelkyni koupil SE Xperia mini pro a tahle konstrukce je taky super. Až na tu tragickou výdrž a rozežranost Androidu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  26. 10. 2011 14:01

Přesně tak. Aby nebylo nutné, ale přitom možné buď dotykovat a nebo nedotykovat.. Přecijen klasických dotykovek je tu už až moc a jen dva smarty s alfanumerikou, to je bída! WP7, díky nechci. Pro mě je Symbian to pravé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gajdy31470  |  26. 10. 2011 10:14

no to som zvedavy co to bude za phony :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mates  |  26. 10. 2011 10:11

Na nové nokie se moc netěším (taky na co že) ,ale doporučuji všem trochu anglicky mluvícím najet na engadget a sledovat keynote tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marvin The Prophet  |  26. 10. 2011 09:52

No konecne konkurence jepka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  26. 10. 2011 10:04

tahle parodie? to je fakt, je to konkurence pouze Jepka, Android je totiž o několik let vpředu......vůbec nechápu, jak chtějí konkurovat SGS2.....v čem? Displej horší, více aplikací, fullHD,HDMI, microsdhc, dvoujádro, kupa skvělých 3D her, ....
"právě jsem se uvelebil"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  26. 10. 2011 10:13

oslíííku nejdůležitější je to "dvoujádro" !
ostatní lidi si ale jádra a pindíky navzájem něpřeměřují, víš
stačí jim že to šlape tak jak má, a dělá to co potřebují, s ovládáním které jim vyhovuje (tel. i pindík)
což ovšem neznamená že tvůj telefon a pindík není the best of world !
gratuluji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael  |  26. 10. 2011 10:55

Jenže ono to většinou nešlape, jak má :) Teda ne Nokia, jestli o ni mluvíš. N8 jsem měl několikrát v ruce a abych se po 3 spuštěných aplikacích bál otevřít operu, která se lagovala jak na mé N97, to se na mě nezlob, ale highend vypadá jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 11:47

Obě Nokie jsou cenově střední třída. A WP ve střední třídě většinou šlape líp, než Android ve střední třídě. O hodně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael  |  26. 10. 2011 12:55

A co je v tom případě highend? E7 se stejným hw jako N8?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike83cz  |  26. 10. 2011 13:02

Nezlob se, ale telefon za 12 prutů není střední třída. Osobně považuju střední třídu tak do 8, max. 10 papírů, kam se btw. vleze třeba Nexus S, na kterým ten Android valí úplně v pohodě, průser nastává na takovejch těch Wildfirech a podobnejch štřepech za 4 - 5 tisíc, to ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djmartini  |  26. 10. 2011 11:02

Ty si co za vocase to že se už běžně dává do mobilů dvoujádro neznamená že musí být všude a v každym, tady je naopak vidět že WP není zbytečně náročnej systém protože vše běží tak jak má a i když nějakej windows market nebo jak se jmenuje ten jejich obchod má sice málo aplikací ale co sem četl je jich hodně velmi kvalitních to si myslim že u Androidu říct nedá samozřejmě jsou tam i dobrý ale plno jich je úplně zbytečných a díky spoluprací Noke s MS budou ty aplikace narůstat a u mobilů je hlavní jedno vždycky budou sloužit hlavně pro komunikaci jestli chces pořádný 3D hry do kapsy tak si kup PSP nebo něco podobnýho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djmartini  |  26. 10. 2011 11:05

A ještě jednu věc pokud vím tak má vystoupit i někdo od EA což je trošku znamení že by mohli vyvíjet hry jen pro MS ( Nokii) pak si Adroid může víš co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djmartini  |  26. 10. 2011 11:09

A asi už poslední věc podpora dvoujáder bude v příštích aktualizacích kde se zvětší i rozlišení
Ps právě byl představen nový Mobil je zaoblenej a dotykovej víc informací zatím nemám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djmartini  |  26. 10. 2011 11:11

Je to Nokia 700

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djmartini  |  26. 10. 2011 11:17

Tak co čumim Elop představil sluchátka NICE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djmartini  |  26. 10. 2011 11:33

Tak a je tu cena stihl jsem bouzel jen cenu 710 a ta je prepoctu okolo 6500 :D tohle poleti nádherný ceny tohle chci :D stejne stála moje C6-00 minulý únor takže ji asi vyreklamuju protože blbne počkám až bude 710 v ochodě a budu jí mít prostě jí chci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gaspic  |  26. 10. 2011 15:32

nokii c6-00 mám taky a je to strasna sra*ka, nechapu jak se mohla pred rokem prodavat za 6 hadru?! pokud budou WP nokie takle levný, du do nich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djmartini  |  26. 10. 2011 11:45

tak sry no 710 :D jestli to minus je zato

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djmartini  |  26. 10. 2011 11:14

Už jsem našel aktualizace http://1url.cz/TMFY... (doufám že to neberete jako reklamu je to jen pro zpestření )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  26. 10. 2011 12:31

Silne pochybujem, ze by EA vyvijala hry len pre platformu s tak (momentalne) malym podielom na trhu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  26. 10. 2011 12:27

takže tvoje odpověď je:
1) vypíchnul jsem pouze dvoujádro (kde mě naprosto nezajímá, že 2 jádra na nižší frekvenci žerou méně než jedno na vyšší)
2) aplikací BUDE více (ještě nějaký slib?)
3) máš si koupit horší HW PSP kvůli horším hrám, když Android zvládne vše.
tak se mi zdá, že jsi opravdu nějak zvláštně omezený

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djmartini  |  26. 10. 2011 12:48

PSP byl jenom priklad twl to ze android zvladne vse sou kecy nezalezi na jen na systemu hlavni je HW uz vidim jak si koupim levnyho drioda a pude tam vsechno a pak zvlast 3D hry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  26. 10. 2011 12:55

Osliiiku, nač ten chabý pokus o kvaziargumentaci ? Android zvládne vse a tečka. Jakýkoliv vývoj konkurenčního OS je spatny. V jeden operační systém věřiti budeš !
A na měření pindiků uz mate s klukama aplikaci nebo to děláte postaru pravítka ? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno9094  |  26. 10. 2011 16:15

nevšiml jsem si, že by SGS2 žral někomu baterku méně než cokoliv od WP.. WP s přehledem dva dny, SGS2 se občas bez šťávy nedožije ani večera, takže nechápu, co to plácáte..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  26. 10. 2011 10:04

tahle parodie? to je fakt, je to konkurence pouze Jepka, Android je totiž o několik let vpředu......vůbec nechápu, jak chtějí konkurovat SGS2.....v čem? Displej horší, více aplikací, fullHD,HDMI, microsdhc, dvoujádro, kupa skvělých 3D her, ....
"právě jsem se uvelebil"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marvin The Prophet  |  26. 10. 2011 10:07

Prosimte androida vubec nezminuj a uz vubec ne ten nalestenej prd tamtung galaxy dva, bavime se tady o operacnich systemech a mobilnich telefonech ne o pokusu dostat XPlike virtuala na polotablet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 09:31

Ta "unikla" 710 ma telo identicke s Nokii 603. Jen ma trochu jiny tvar tlacitek (ale jsou na stejnem miste).

Zatim to tedy vypada na reinkarnaci dvou existujicich pristroju - Nokie 603 a N9 - s WP. Pokud to tak bude a Nokia nepredvede nic noveho, bude to zklamani. Sice i pak to nemusi byt propadaky, ale pouze za predpokladu konkurence agresivni cenou.

Doufam, ze ma Nokia v rukavu nejake skutecne eso. Za hodinu budeme vedet.
Jeste mimochodem, ty "unikle produktove listy" nemuzou byt finalni marketingove materialy, max. nejake koncepty. "512 program memory" - co to je? Pamet na 512 programovych kroku, jako na starych kalkulackach?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  26. 10. 2011 09:58

reinkarnace z pohladu designu? lebo hw rovnaky ako N9 nemoze mat, nie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 10:00

Samozřejmě, jen z pohledu designu, vnitřnosti jiné. Ale i tak to bude škoda, protože Nokia je silná právě v designu. N9 je super, ale už dobře známý...
Samozřejmě chápu možné důvody, zejména krátký čas na vývoj. Jen říkám, že by to chtělo nějaké překvapení v podobě něčeho úplně nového.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 10. 2011 10:24

Nepřijde mi, že by měla Nokia krátký čas na vývoj. Spíše naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 11:43

Od února? Tři čtvrtě roku? Obvyklá doba je něco přes rok u jiných výrobců, u Nokie byla dosud dva až tři roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 10. 2011 11:52

A co jako vyvijeli? System ma bezet na konkretnim HW, takze je z velke casti odladeny. Telo bylo hotovo uz predtim. Takze jaky kratky vyvoj?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 11:54

Tu navigaci přece. Bez ní to nechtěli pustit a tři čtvrtě roku není na takový software málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 11:42

Tak dobře, zachránili to cenou.
Nokia Lumia 800: 12 600 Kč s DPH
Nokia Lumia 710: 8 100 Kč s DPH
A ta plnohodnotná navigace v ceně není vůbec špatná věc. Jsem zvědavý, jestli bude i služba Nokia Music dostupná v Česku (vím, že určitě ne letos).
Celkově mírné zklamání, ale trhu to snad pomůže. Pro mne jako pro vývojáře byla nejcennější informace o relativně široké podpoře operátorů (30 v prvních 6 zemích - což je snad až trochu nesmyslné číslo, takže jsem to možná špatně slyšel. ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 11:59

U T-Mobile Germany se dá objednat dnes:
http://www.t-mobile.de/windows-phone/0,21767,250... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 12:01

Tak se přiznejte, kdopak jste si ji objednali na Alze za 17 tisíc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 16:15

Řek bych, že si nechávají nějakej prostor do Barcelony ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 10. 2011 09:17

Tak to už zbývá jen Nokii N900.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ryo2  |  26. 10. 2011 09:22

Mohli by představit nějakýho nástupce N8 - prostě jen lepší parametry (větší výkon) a nejlépe natáčení videa 720p v 60fps a taky větší display...jinak prostě to samé - xenon,hdmi,atd. Bral bych to všemi 10....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  26. 10. 2011 09:29

Tvá přání do puntíku ba vrchovatě splni iphone 3GS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 09:53

Psal, že chce nástupce N8, neptal se, jestli je nějaká alternativa :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  26. 10. 2011 09:55

3GS ma xenon, hdmi...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 10. 2011 10:03

Promiň ale Iphon 3GS není ani náhodou náhrada za N8, ten mám kvůli fotoaparátu, výdrži baterie, kvalitní konstrukci(kresh test mě okouzlil), a ač se to může zdát divné tak i symbianu. Kdyby si napsal 4S tak možná, ale to je možná až zbytečně drahé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ryo2  |  26. 10. 2011 10:32

Karlíku... Nebumbals něco ráno... . 3GS je opravdu nástupce N8 s xenonem a hdmi...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 10. 2011 11:51

3GS nema video v 720p

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 10. 2011 08:55

Ty si blazen karle to se neda vymluvyt na nevědomost o mobilech..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 10. 2011 09:59

ještě bych bral lepší baterii, a k zahození by nebil ani dizign bližší N9.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nigi  |  26. 10. 2011 10:09

Píšeš mi z duše design podobný N9 (hlavně aby zmizel batoh s foťákem), výkonnější baterka, rozměry zhruba stejné, ale displej o krapet větší aspoň 3,7" (nejsem příznivce 4" a více)... 1ghz proc, 512 ram, 64GB vnitřní paměť, no a symbian belle... jenže to zůstane opravdu jen u představ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 10. 2011 11:15

Náhodou na ten baťůžek jsem si zvykl, je to takové poznávací znamení. Něco jako děvče se slušnou "výbavičkou".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2011 16:13

Já si na tom libuju design "přiznané" ocelové konstrukce jak se to krásně blíská prostě paráda Ale obávám se že od symbianu už nebudou chtít žádný ohrožení
Nebo alespoň měli udělat z nokie 800 následovníka s WP7, protože ten foťák co tam dali myslim nebude ani kvalit co je v N9...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  26. 10. 2011 10:27

Nataceni videa v 60 fps... no, ok no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor