Nová Oskarova samoobsluha v kapesním provedení

Oskar umožňuje svým zákazníkům ovládat některé služby prostřednictvím tzv. Samoobsluhy. Ta je dostupná na internetu, na infolince, prostřednictvím SMS zpráv. Od včerejška ji můžete najít i ve skryté nabídce telefonu. V nové kapesní samoobsluze je navíc připravena soutěž o 10 mobilů!

Zákazníci Oskara nemusí kvůli každému nastavení služeb volat operátora na infolinku. Většinou si mohou vystačit sami díky Samoobsluze. Jedná se o nástroj, který různými způsoby umožňuje uživateli zjišťovat a měnit nastavení některých služeb. Vše se přitom obejde bez nutnosti zásahu živého operátora.

Doposud byla Samoobsluha dostupná na internetu, dále v podobě hlasového automatu na infolince a ovládat ji bylo možné i prostřednictvím příkazů zasílaných v textových zprávách. Majitelé karet SIM Plus mohou odesílat textovky s příkazy přímo z nabídky SIM Toolkit ve svém telefonu. Pohodlné ovládání z nabídky je však od nynějška dostupné všem, díky nové Kapesní samoobsluze.

Do nové samoobsluhy pro nový mobil

Kapesní samoobsluha je stejně jako ostatní dostupná nonstop a je poskytována zdarma. Pro vstup stačí vytočit *111# jako běžné telefonní číslo, načež se na displeji mobilu zobrazí nová nabídka. Vzhledem k technologickému řešení aplikace se v ní nelze pohybovat kurzorovými klávesami. U každé položky je vždy uvedeno číslo, které musíte zvolit. Je to však trochu krkolomné, protože před volbou vybraného čísla položky musíte stisknout ještě potvrzovací tlačítko (volba Přijmout), které vás přepne do editoru. Zde napíšete číslici a opětovným potvrzením se začne načítat následující stránka nabídky. Pokud zvolíte číslici rovnou, vyskočíte z nabídky na pohotovostní displej (ovládání se ale liší telefon od telefonu).

Nabídka kapesní samoobsluhy je rozmanitá. Najdete zde například informace o aktuálním stavu účtu, informace o platbách a vyúčtování, aktivaci doplňkových balíčků nebo pro majitele Oskaret zjištění stavu Flexisazby a možnost dobíjení pomocí kupónu. Dále jsou přístupná nastavení většiny služeb a placená sekce, kde si můžete nechat zaslat textovku s aktuálními zprávami o všeobecném dění, sportu nebo například počasí. Důležitou pomůckou je i možnost zaslání konfigurační SMS zprávy pro nastavení telefonu.

Choulostivé informace a přístup k nastavení jsou chráněny heslem. Pro návrat zpět slouží číslo 0 a pro návrat do hlavní nabídky kód 00.

 
Prohlédněte si schéma nabídky kapesní samoobsluhy

Aby Oskar nalákal zákazníky do své nové verze samoobsluhy, připravil soutěž o deset mobilních telefonů Samsung X640. Stačí vejít do kapesní samoobsluhy a hned v hlavní nabídce zvolit položku Vyhrajte mobil. Zde si můžete přečíst základní informace o soutěži nebo se rovnou vrhnout na zodpovězení tipovací otázky „Kolik SMS Oskarovi zákazníci odešlou ze svých mobilů od 7. 6. do 20. 7.?“. Deset nepřesnějších odpovědí vyhrává telefon. Více informací zde.

Kterou samoobsluhu máte nejraději?

Pokud dáváte přednost přehlednému zobrazení na monitoru počítače, navštivte raději Internetovou samoobsluhu na adrese samoobsluha.oskar.cz. Máte-li raději hlasovou komunikaci, zavolejte na číslo *077 ze svého mobilu nebo na 800 770 077 z jiného telefonu a využijte služeb hlasové samoobsluhy. Potřebujete-li opakovaně zjišťovat stejnou informaci, například aktuální stav volání, bude vám zřejmě nejvíce vyhovovat SMS samoobsluha. Stačí zdarma odeslat SMS s příslušným kódem na číslo 7700 a informace dorazí rovněž ve formě textové zprávy, za kterou na území ČR nic neplatíte.

Mezi uživateli je nejoblíbenější hlasová verze, kterou využívá přibližně 54 % zákazníků využívajících samoobsluhu. Nejčastěji je přitom volena služba snadného nastavení telefonů, nastavení zasílání pravidelných SMS, aktivace služby zmeškaných volání nebo CLIRu. Zájem je také o aktivaci MMS balíčků. Přes internet do samoobsluhy vstupuje 21 % uživatelů a nejčastěji zde zjišťují aktuální stav účtu a detaily o fakturách a platbách. O stejné služby je zájem také v SMS samoobsluze, kterou využívá 25 % uživatelů. Uvidíme, jak do čísel zasáhne nová kapesní verze.

Konkurence také umožňuje spravování uživatelského účtu a služeb přes internet na svých portálech Eurotel Live! a t-zones. K dispozici jsou vám samozřejmě infolinky a také možnost nastavení prostřednictvím SMS zpráv. Narozdíl od Oskara však možnosti soběstačného nastavení služeb tolik nepropagují.

Diskuze (35) Další článek: Sony Ericsson představil nový model V600i

Témata článku: , , , Samsung X640, Samoobsluha, Pro +, Provedení, Oskar, Nov, Sam,