Vodafone pokračuje v pokrývání republiky Turbo internetem, tedy kombinací 3G a LTE. Ruku v ruce s šířením signálu na Moravu pokračuje také reklamní kampaň. Ratměřické babičky zůstávají, ale motivy se mění: kroje, vinohrady, víno a specifická mluva…
Hlavní sdělení je jasné, Turbo internet se šíří na Moravu, v současné době je pokrytí na 87 % populace a 67 % území ČR. Hlavním hrdinou kampaně je moravský vinař, kterého ztvárnil herec Jiří Vyorálek. Režie se ujal Roman Valent, kreativu připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará agentura OMD. Kampaň poběží od pondělí 15. září v TV, na internetu, venkovních nosičích a na prodejnách operátora.
Kromě samotného Turbo Internetu se kampaň zaměřuje také na službu Připojení bez kabelu, díky které je možné k internetu připojit více než třicet zařízení najednou