Tak třeba v těch hodinách bych to taky nezakazoval. Naopak by se dle mého názoru měly děti směřovat k tomu, aby telefon/počítač/tablet (nebo souhrnně "zařízení pro přístup k internetu") používaly ke svému prospěchu co nejvíce.Stále si někdo stěžuje, že děti nerozumí textu, neumí rozeznat reklamu od vědecké studie, nechovají se na internetu bezpečně atp. Ale přitom nikomu nepřijde zvláštní, stále dětem tyto technologie zakazovat. Jenže kdy se pak mají ty děti asi tak s těmi zařízeními naučit pracovat? Doma od rodičů, kteří z větší části znají maximálně Facebook, a ani ten neumí používat bezpečně? To asi těžko. Ale chápu, že je to ze strany učitelů mnohdy problém, jelikož, přestože mají naše děti vzdělávat, mnohdy sami dalším vzděláváním vyloženě pohrdají. Odmítají se učit nové technologie s argumentem, že bez nich žili dodnes, tak je vlastně nepotřebují, ale neuvědomují si, že děti které učí, s těmito technologiemi žijí od první vteřiny svého života, a smartphony, počítače a internet jsou naprosto nedílnou součástí jejich životů. A dovolím si tvrdit, že člověk, který je dnes na základní škole ale nebude umět s těmito technologiemi pracovat na smysluplné úrovni, tak bude v budoucnu čelit problémům při hledání zaměstnání, ale velice pravděpodobně bude mít i problém se v dnešní prokousat přes minimálně stření, ale v každém případě přes vysokou školu. V dnešní době považuji za daleko důležitější mít povědomí o kybernetické bezpečnosti a obstojné znalosti z oblasti technologií, než kdy byla bitva na Bíle hoře, což je informace asi tak užitečná, jako znalost počasí 1.1.1111 v 11:11. Možná zajímavé, ale reálně naprosto k ničemu.Práce s těmito zařízeními by měla být pro současné dítě stejnou samozřejmostí jako chůze, a rozmýšlení co je pro internet vhodné a co ne, by mělo být stejně samozřejmé, jako se rozhlédnout, než vstoupím do silnice.