Pokud jste si již stihli objednat kartu Oskara se SIM Toolkitovou aplikací Platby v mobilu, můžete se setkat s malým problémem – nefunguje funkce odhad ceny hovoru AOC, která zajišťuje zobrazení kreditu nebo volných minut.
Pokud jste si již stihli objednat na lince OskarKontakt (0800 177117) kartu Oskara se SIM Toolkitovou aplikací Platby v mobilu, můžete se setkat s malým problémem – nefunguje funkce odhad ceny hovoru AOC, která zajišťuje zobrazení kreditu nebo volných minut.
Tato funkce se používá u předplacených karet k přibližnému odhadu ceny hovoru - využívá ji např. předplacená karta Go, která zobrazuje kredit na displeji. Můžete si ji také nastavit u Twistu, pokud znáte PIN2 - v menu nebo na displeji pak uvidíte odhadovanou částku, která vám na účtu zbývá. Opravdový kredit (zjistíte u Twistu kódem *101#, u Oskarty *22#) se ale může lišit, protože ten počítá přímo operátor, kdežto ten na displeji mobil sám podle zadaných informací (cena za jednotku).
U paušálů se tato funkce dá docela dobře použít k odhadu počtu volných minut, což se hodí zejména u tarifu Slyším Vás. Na displeji mobilu se neustále zobrazuje jejich počet a funkcí AOC je neustále snižován až na nulu, a to i v průběhu hovoru. Právě odpočet volných minut se docela hodí, takže je velká škoda, že ho nové karty nezvládají.
Bohužel, nové bankovní karty Oskara podle našich informací tuto funkcí nezvládají. Např. Nokia 3210 při volbě této služby místo dotazu na PIN 2 vypíše chybové hlášení „Nepovoleno“.
Oskar už o problému ví – infolinka ovšem nepodává žádné konkrétní informace, kdy bude chyba opravena a zda budou tyto karty za funkční vyměněny. Prý jde o pilotní karty, u kterých to prostě a jednoduše nefunguje. Zítra kontaktujeme tiskové oddělení a požádáme ho o vyjádření k problému; samozřejmě vás budeme o vývoji událostí informovat.
Za upozornění a informace děkujeme panu Luboši Vinklerovi.