Je zvláštní, kolik lidí pořád musí vnucovat těm druhým, co je normální, nebo správné CHTÍT a co není A na základě vlastních doměnek dokáží jít i tak daleko, že z nich dedukují i definice pro lidi, kteří se s takovými hloupostmi vůbec nezdržují a nezaobírají se s nimi.
----
O tom, co lidé chtějí, hovoří výsledky na trhu. Je zcela evidentní, že každý chce něco jiného (překvapení, že), že každý má jiný vkus, potřeby, požadavky, priority a zájmy.
----
Vůl bude ale volem nejspíš nadosmrti, že, kluci?
----
NECHTĚL, nechtěl bych na telefonu supefoťák 41 MPx s xenonovým bleskem, protože skoro vůbec nefotím a to, co vyfotím, je pro mě nadmíru skvělé i se současným iPhone 5 a to včetně HD videa. Cenu, zak kterou bych to tam mohl mít, odmítám podstoupit (například vzhled, hmotnost, výdrž takového telefonu, viz fotomobily značek, jako jsou Nokia, nebo Samsung). A trh odpovídá jednoznačně. Zanedbatelné množství prodaných fotomobilů v porovnání s tím vším ostatním dokazuje, že identický postoj k nim má drtivá většina uživatelů.
----
NECHTĚL, bych NFC. K čemu by mi proboha bylo? Já za masochizmus naopak považuji telefony plné v podstatě zbytečných pitomostí.
----
NECHTĚL, bych ještě jemnější či citlivější displaj, abych po něm mohl ťapat v rukavicích. Telefon "venku" používám minimálně i v létě, natožpak v zimě. A nikdy jsem nepoznal potřebu jej ovládat v rukavicích. Snad kdybych bydlel někde za polárním kruhem a pracoval jako polární badatel v terénu, tak snad možná. Ale jinak? Vždyť je to pitomost, kterou ve skutečnosti nikdo nepoužívá a nepotřebuje. Většina světové populace bydlí v pásmech, kde je teplota pod bodem mrazu v podstatě vzácnost. A množství prodaných přístrojů s touto vlastností ukazuje, jak málo zákazníky skutečně zajímá, jak málo ji chtějí, nebo potřebují.
----