Nové Nokie mají problém s displejem, otestujte tu svoji

Diskuze čtenářů k článku

Dave  |  14. 03. 2013 23:36

INFO PRO VŠECHNY
Reklamoval jsem vadný display (v MP Praha-Anděl) na Nokii C7 a reklamace proběhla úspěšně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sardink  |  01. 04. 2012 20:41

zdravim, v listopadu roku 2011 jsem si koupil Nokii E7, a celou dobu fungovala bez problémů. v posledních dvou týdnech se ovšem začal objevovat problém při hovorech a to takový, že ať už volám já někomu, nebo někdo mně, po přijmutí se mi začne vypínat zvuk a během malé chvíle mi začne klesat hlasitost tak, že se mi po chvíli vypne úplně. Po restartování telefonu se vždy všechno vrátí do normálu. Tento problém se začal dít asi týden po nainstalování nového softwaru. nemáme někdo podobný problém popř. nevíme jak bych tento problém mohl řešit? Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sue  |  02. 02. 2012 14:08

Zdravím,mám Nokii N8.A nevím zda je to nastavením nebo vadou.Ale když je světlo display je pěkně podsvícen.Ale jakmile je venku tma nebo překryju prstem vpravo nahoře to fotící čočku a to menší čidlo tak se mi display ztmavy.Jakmile dám prst pryč zase je správně podsvícen.Můžete mi nějak poradit??Je docela mi vadí když ve dne svítí normálně a večer když potřebuju aby svítil se jas sníží..Děkuji.Sue

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  05. 05. 2011 11:00

Dobrý den - mám dotaz - jak zablokovat (nastavit) zablokování kláves během hovoru u Nokie C7 Neustále si ho vypínám uchem během telefonování. Děkuji moc za radu!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  04. 07. 2011 09:05

To by nemělo být potřeba. C7 má senzor přiblížení, což znamená, že při přiblížení k uchu (možno vyzkoušet zakrytí prstem) při hovoru se celý display vypne a zhasne. Pak fungují jen klasická tlačítka na spodní straně. Při zkoušení pozor, senzor funguje jen při hovoru!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jir  |  25. 04. 2011 21:31

Píšete, že jste informovali české zastoupení Nokia a čekáte na odpověď. Už je to dost dlouho, přišla tedy z Nokie nějaká odpověď? Budete informace zjišťovat dál nebo vše jen v tichosti vyšumí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  20. 05. 2011 14:04

Taky by mě docela zajímalo, zda jste něco zjistili a jak se k tomuto problému NOKIA vyjádřila. Před 14ti dny jsem si koupil C7 a právě jsem zjistil, že mám taky fialový display...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  30. 08. 2011 01:53

Asi to teda vyšumí.... Soudím dle nulové snahy mobilmanie nám alespoň odpovědět...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hUHU  |  18. 04. 2011 14:32

NOKII SI MŮŽE OUPIT JEN SOCKA A PABLB.
To samý platí i o iphone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michaela  |  17. 04. 2011 16:11

Bohužel,
je to tak. Musím sama potvrdit, protože pracuju v prodejně i s telefony pro nejmenovaného operátora a skoro denně se setkávám s problémovým kusem. Konkrétně u značek Nokia je to nečastější a dochází i k více chybám, jako je zamrzání displeje, zaseknutí se při psaní SMS a znovuobnovení lze pouze restartováním přístroje a to většinou u přístrojů Nokia C6-00, Nokia C7-00, N8-00 a vyšší je to smutné, že u zákazníků tolik oblíbená značka takhle ,,upadla" na trhu. Ale bohužel je to i tím, že samotný operační systém není moc velký zázrak oproti Androidu a taky, že celková výroba Nokií už není v Evropě, což taky bývalo známkou kvality.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Miřejovský  |  18. 04. 2011 21:18

Mohu se jen zeptat - existují i nějaké displeje bez vady?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Conscious  |  10. 04. 2011 13:40

No odstartoval to Michael322,smutné je,že i já jsem to nepoznal včas a vlastně nikdo z nás. Natěšeni na nový mobil za něj vyhodíme poměrně nemalou částku a pak... Nic,nejlepší bude dát vám,kdo uvažujete o koupi jedné z těchto Nokií tip jak odhalit už v obchodě vadu. Stačí zamknout telefon posuvným tlačítkem na pravém (C7,N8) nebo levém (E7) boku telefonu,když mobil pohasne,měly by na displeji jen svítit hodiny. Musejí být analogové,u digitálních závada není. V tomto stavu stiskněte tlačítko pro vstup do menu (C7 uprostřed dole,N8,E7 jediné dole pod displejem) a podívejte se na hodiny. Pokud nemají horní polovinu černou nebo šedou (neznám bezvadné zobrazení) ale je to nachová nebo fialová tak je mobil vadný. Druhá možnost je zapnout fotoaparát,nastavit ho na černobílé focení (mřížka vpravo dole na displeji-barevný tón-černobílý) a namířit telefon do tmavšího místa,ta fialová vyleze taky pěkně. Toto ovšem vylučuje kupovat tyto telefony přes internet,ale jinak si svůj bezvadný kousek nevyberete. Nokia hraje mrtvého brouka,na stížnosti nereaguje,jen vás slušně pošlou do servisu kde se musí závada projevit což se ale nikdy nestane. Takže předejděte problémům a než si mobil koupíte,pořádně si ho prostudujte,máte na to právo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jir  |  11. 04. 2011 01:40

Fotoaparát s černobílým režimem musí ovšem být do hodně tmavého místa, který v osvětleném obchodě asi jen tak nebude. Alespoň dle mé zkušenosti - hodiny lehce do fialova, ale přes foťák téměř žádná známka fialové. Každopádně bych navíc ještě doporučoval přiněst si s sebou testovací obrázek a přes BT nebo flashku ho na telefonu zobrazit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Conscious  |  11. 04. 2011 02:52

jj,je to tak,ale stačí ho trochu zakrýt rukou a přistínit mu,každopádně ale v těch telefonech bývají shodou okolností taková témata,že závada není vidět a taky... nevim jestli by prodejce dovolil do mobilu cokoli nahrávat. Ale narychlo během "osahávání a prohlížení si" lze závadu odhalit jen podle těch hodin nebo vyvoláním čb obrazu ve fotoaparátu,případně pořízení jedné čb fotky "do kouta ve stínu". Je totiž zároveň smutným faktem že prodejci ty mobily taky zaplatili takže když jim pak zůstane půl skladu neprodaných fialových Nokií,jistě je to samotné dožere taky a hodně. Zde by asi pomohla jedině opravdu důsledná kontrola všech přístrojů již na nějakým centrálním skladě než dostanou majitele,ať už je to prodejce nebo koncový zákazník. Opravdu je velmi na pováženou daný mobil kupovat přes internet nebo si ho brát od operátora jinak než na prodejně protože je velmi pravděpodobné že bude fialový také protože prostě vezmou první krabičku z palety nebo regálu a balí a posílají bez kontroly. Nokia zde opět udělala pořádnou botu,ale snad poprvé se chová takhle přezíravě. Skoro jako kdyby někoho kryla nebo ty mobily vypustila záměrně na trhy střední a východní evropy protože sem vždy chodily telefony ne 1A klasse ale tak 1C. Zároveň vypíchnu jednu věc. Nokia care odkazuje zákazníka s vadou na nejbližší servis (větší města) kde musejí posoudit oprávněnost reklamace. Jenže oprávnění posuzovat telefony Nokia má jen jeden jediný servis v republice který ovšem není zmíněn takže se svou reklamací pláčeme na špatným hrobečku v servisu který může maximálně vyměnit housing na 3310 nebo nahrát do mobilu FW který tam už dávno je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dukiii  |  11. 04. 2011 10:00

neveim ako v čr ale na slovensku som volal do nokia sevisu a chlapik mi hned povedal že ma display na sklade že mi ho aj dnes vymeni a uvidime či bude fialoví DD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Conscious  |  11. 04. 2011 11:29

No správně... pokud bude... To je tady častá věta. Musí se závada projevit. Ale i když je evidentní tak se neprojeví. Jinak co jsem koukal tak nový originál displej na C7/N8 bez dotykovky stojí 950-1000Kč s DPH takže žádná raketa. Nechápu potom proč s tím dělají takové obštrukce. Asi mají strach že budou pořád dokola měnit displeje protože budou fialové také. Tohle je trochu hloupý že se musí displej namontovat aby se zjistilo jestli je vadný nebo ne. A taky mi to samozřejmě brání si ho prostě koupit a vyměnit sám,nikde není záruka že nedostanu opět vadný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dukiii  |  11. 04. 2011 14:09

aj tak to nejdem meniť mne to vobec nevadi skoro to nevidno pri bežnom pužití

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jir  |  11. 04. 2011 22:11

Jasně no, těžko říct jestli dovolí tam něco nahrávat, ale pokud ne, tak přijde o kšeft, protože v tom případě bych si ho nekoupil. Já chci mít jistotu a ne doufat, že jsem na tom světle v tom obchodě koukal dobře... Navíc, teoreticky tam ten obrázek nemusím ani nahrávat, stači snad připojit flashku a spustit z flashky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Conscious  |  12. 04. 2011 01:32

Teoreticky ano u N8 a snad E7,ale nikolivěk u C7. Tu totiž výrobce vybavil téměř všemi funkcemi jako N8 ale již k ní nic nedal do krabičky takže k připojení čehokoli k telefonu nebo telefonu k čemukoli si potřebné redukce a kabely musí každý sehnat sám. V tomto případě (flash disk) by stačila redukce USB samice na micro USB samce,ale asi bys musel si tuto sehnat a přinést. Já mám C7,švagr N8 a jsou to fakt jedny vnitřnosti v jiných krytech s tím,že N8 má prostě úžasný foťák s xenonovým bleskem,mini HDMI konektor a o 8GB větší paměť. A samozřejmě u nového telefonu jsou veškeré potřebné redukce a kabely. Ale vada zobrazení je myslím hodně nepříjemná,přesto ty telefony jsou natolik perfektní že jim to i odpustíš a třeba u mě konkrétně je to tak,že je to milášek kterýho nedám z ruky. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jir  |  12. 04. 2011 20:27

Tak to je smutny... clovek by predpokladal, ze ty kabely budou vsude. To jsem netusil ze u C7 nejsou :) Verim, ze je to tvuj milacek I presto, ze ji jeste nemam, tak si na trhu nevyberu zadny jiny mobil co by me tak lakal a vyhovoval mi. Jinak uz zacinam objevovat informace, ze se snad v obchodech objevuji pristroje s displejem bez vady a servisni strediska by mela pomalu obdrzet nove displeje... tak uvidime jak se to bude vyvijet dal :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Miřejovský  |  13. 04. 2011 23:03

Tak to je dobře, že už se to někam pohnulo :) Když jsem s tímhle přišel v prosinci do oficiálního Nokia Care, koukali tam na mě jak z jara a říkali, že takovou vadu ještě nikdy neviděli. Servis(Arvato) mi samozřejmě po týdnu oznámil, že mobil je bez závad. Zkusil jsem tedy druhý pokus - u prodejce telefonu(t-mobile), ovšem výsledek byl stejný(Britex). Spojil jsem se s Michaelem a rozpoutali jsme tuto nafouklou bublinu. Možná se mnou budete nesouhlasit, ale vadný displej u vlajkové lodě Nokie je zkrátka věc neomluvitelná. Nicméně nyní, po dalším měsíci čekání mi servis vadu uznal a navrhl odstoupení od smlouvy. Budu pokračovat naprosto legálním způsobem: nechám si poslat mobil, prohlédnu si(společně s kurýrem, aby se to nezdržovalo) jestli je v pořádku a pokud nebude, pošlu ho ihned zpět (14-denní lhůta pro vrácení zboží). A takhle stále dokola, dokud se nenajde nějaký, který vadu mít nebude. Vše na náklady prodejce, který má zavedený systém a neumí poznat vadný telefon od normálního. Nokii N8 jsem si koupil na přelomu roku, až tuto kauzu dokončím, napíšu o tom článek.
S pozdravem,
Jakub Miřejovský
P.S. jsem pro Nokii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  10. 04. 2011 11:07

Oblíbená fráze a činnost servisu: Vada se neprojevila, ale přehráli jsme vám pro jistotu firmware. Když mi to kdysi udělali 4x za sebou u téhož kusu u Siemense, nechal jsem si zavolat vedoucího, předvedl mu zjevnou závadu a trval na vyhození servisáka i přijímacího technika. Trvalo mi to měsíc intenzivní komunikace a argumentace s vedením firmy, ale podařilo se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  09. 04. 2011 16:35

O důvod víc si nekupovat Nokii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  09. 04. 2011 21:14

Bud v klidu,delal jsem ted test na SE,HTC,N900 a ani jeden neprosel,jeden mel nektere odstiny do takove zelene,druhy takova tmave hneda a svete div se zkusil jsem vzit pritelkyne E66 a ta jedina prosla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thorenzz  |  08. 04. 2011 14:43

Tak takto to dopadne ked kupi nokia AMOLED od samsungu, ale len LCD bez driverov....Pravdepodobne chceli usetrit a drivere spravit sami...No a takto tie ich drivere potom vyzeraju...Rozhadzae farby. HANBA NOKIA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasty  |  08. 04. 2011 13:50

Kedysi som kupil novu N95, displej zobrazoval vsetko korektne, ale pri podsieteni vytrvale piskal tonom vysokej frekvencie na hranici pocutelnosti cloveka stredneho veku. V prvom servise mi povedali, ze je to normalna vlastnost telefonu (aby sa nepovedalo, nahrali tam novy FW), mimo zaznam mi jeden z technikov povedal, ze prva zasielka telefonov trpi takymto neduhom. Tak som isiel do druheho servisu a tam mi to vymenili kus za novy kus. Netreba sa bat a ako pise autor v clanku, treba trvat na VYMENE!
P.S. Nokia uz nikdy viac... Su aj lepsie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  08. 04. 2011 16:45

Nokia N95 za cenu kolem 20.000,- to byla hanba a ostuda zn. Nokia a po tomto telefonu to slo pekne do kopru... kvalita konstrukce byla v teto cenove katastoficka... pokud jste chteli udelat fotku, nebo natocit nejakou video sekvenci tak ten mizernej plast tak hlasite vrzal, ze sem se za ten 20ti tisicovej smejd musel stydet... nefungovala ani navigace kdyz sem ten telefon koupil a reklamaci mi neuznali... - prej jen oprava je mozna!! Kur..!! pozdeji se horni vysunovaci cast rozlepila, takze tam byla dobre 2mm velka mezera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kveta  |  08. 04. 2011 10:23

Nokie dělá samé hlouposti. Moc se mi líbila Nokii 6303 (Měl jsem 6234.Na svou dobu úžasný mobil. Daleko lepší než 6300),ale na trhu je už jen "vylepšená" 6303i ,která přišla o autofokus,natáčení videa v 640x480 a něco s SMS. Tak jsem si koupil Samsunga S 5560 a fotky mi Nokiaci závidí. Známá má Nokii 5530. Pěkný mobil ,bohužel jen na hudbu(Skvělé stereo reproduktory) . Občas klekne softík , venku na displeji nic nevidí a fotky jsou fialový děs. Silně nezvládnutý mobil a stačilo by jenom, aby mu výrobce dal více péče. Nechápu proč Nokie telefony nezlepšuje. Bye-bye Nokie - Samsung a Apple nám více naslouchá a umějí to lépe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  08. 04. 2011 16:37

po pravde, Nokia 6303 je ve sve cenove kategorii spicka... vysla tusim pred dvema roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  08. 04. 2011 10:04

Moje N8 má snad bílejší bílou a čenrější černou než můj monitor :D ... navíc + nové spořiče nokie,... SUPER DISPLEJ, já si nestěžuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavelt  |  08. 04. 2011 10:02

"...a dotykovým AMOLED displejem ... je defekt nejlépe pozorovatelný při mírném pohasnutí podsvícení." A já si bláhově myslel, že LED dioda nepotřebuje podsvícení...
AMOLED - Active-matrix organic light-emitting diode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 04. 2011 09:07

Nechápu, proč na focení telefonů používáte fotomobil, proč si prostě nepořídíte zrcadlovku, to co tu je vyfocené je fakt hnus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  08. 04. 2011 02:08

Děkuji Nokii vymyslel jsem novou funkci mobilu proti zlodějům autodestrukční systém ,ten bude fungovat tak ,že vnitřek mobilu schoří aniž by to někomu něco udělalo ,telefon i sim karta nebude k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
feri  |  08. 04. 2011 08:08

no ja mam iný problém mám nokiu 58oo XM , tá už leží istý čas doma odkedy mám android mobil tak sa mi zdá ta Nokia strašne pomalá , ešte sa musim kuknut aj na nove nokie ci su tiez tak pomale , ak ano tak potom neviem kde je chyba ;) stačí používať 2týždne androida .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
feri  |  08. 04. 2011 08:08

no ja mam iný problém mám nokiu 58oo XM , tá už leží istý čas doma odkedy mám android mobil tak sa mi zdá ta Nokia strašne pomalá , ešte sa musim kuknut aj na nove nokie ci su tiez tak pomale , ak ano tak potom neviem kde je chyba ;) stačí používať 2týždne androida .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
feri  |  08. 04. 2011 08:08

no ja mam iný problém mám nokiu 58oo XM , tá už leží istý čas doma odkedy mám android mobil tak sa mi zdá ta Nokia strašne pomalá , ešte sa musim kuknut aj na nove nokie ci su tiez tak pomale , ak ano tak potom neviem kde je chyba ;) stačí používať 2týždne androida .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lol  |  08. 04. 2011 08:42

Stačilo to říct jednou, my tomu rozumíme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrohrad  |  08. 04. 2011 09:43

I u Androida hlásí uživatelé zasekávání nebo samovolné restarty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulik  |  08. 04. 2011 09:56

Androida vlastnim vice nez rok a zatim zadny samovolny restart ci zasek,takze jak u koho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Symbian  |  08. 04. 2011 17:35

Symbian vlastním už několik let a žádný restart nebo zásek, takže jak u koho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
usdf  |  08. 04. 2011 14:44

Restarty (jak už to u počítačů bývá) jsou většinou způsobovány špatnou komunikací mezi HW a SW (čti ovladače) a to je záležitost výrobce HW telefonu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  08. 04. 2011 02:04

Ale má ta chyba jednu výhodu ,že to bude zběratelskej exemplář ,známka bez perforace taky má velkou cenu ,takže mobil uložit a 50 let počkat pak vyndat a máte na novej barák.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brady  |  07. 04. 2011 22:15

Tak něco podobnýho jsem měl už na 5530 , ale tam to nebyla clona přes celý display, ale pouze lokální odstín fialové nebo ostře zelené - postupně se to však rozšiřovalo. Foun je teď na reklamaci tak se uvidííí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kroty  |  08. 04. 2011 01:31

Kámoš má N8 - displej do fialova. Já mám Samsung WAVE - displej do růžova. Další kámoš má HTC a displej taky do růžova. Může mi tedy někdo vysvětlit, proč je to u Nokie zase jen nafouknutá bublina? Podotýkám, že kdybysme si všichni neudělali test, tak o tom ani nevíme, takže mě docela zajímá, co tu všichni řešíte za kraviny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jir  |  08. 04. 2011 01:49

Podotykas spatne. Ty si toho mozna bez testu nevsimnes, ale je mnoho uzivatelu, kteri maji problem viditelny na prvni pohled - v menu, aplikacich, videich, fotkach - a opravdu je to rusi, videa jsou nekoukatelna, coz jim pochopitelne u telefonu teto cenove kategorie vadi. Nerikam, ze je to tak pokazde, nekdo to nevidi, nekomu to navdi. Dalsi vec je take rozpoznat co je vadny displej a co je v "norme", ale vzhledem k tomu, ze prvni varka N8 z prosince byla absolutne bez jakekoliv znamky fialove, tak je neprijatelne, abych se s tim nyni smiril. Vsichni platime stejne penize, takze chceme stejnou kvalitu, nebo ne? Takze neresime kraviny a prosim nezlehcuj tento problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kroty  |  08. 04. 2011 12:14

Podotýkám dobře..psal o jsem o přístrojích, se kterými jsem se dostal do styku. Prostě co má kámoš N8, tak jí má v pohodě. Koukal jsem na nějaká zmíněná fóra a hle... Kdyby to nikdo cca v únoru nevytáhnul, tak o tom nikdo neví. Pak se z toho najednou na tom forum udělala velká, nafouknutá bublina, každému to najednou vadilo a přitom to plno lidí do této zprávy nevědělo. Tento problém nechci zlehčovat, to rozhodně ne, ala ba naopak.. vy všichni to moc nafukujete..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jir  |  08. 04. 2011 20:16

Nechceš to zlehčovat, ale přesto to děláš. To, že ji má tvůj kámoš zrovna v pohodě ještě neznamená, že ostatní ji mají taky v pohodě a že si to vymýšlí. Jak můžeš mluvit o nafouknuté bublině? S kolika N8 a C7 jsi se dostal do styku, pokud se mohu zeptat? A kolik dalších informaci jsi si o tom nastudoval, kromě tohoto článku? Tento problém začali řešit sami uživatelé. Byl veliký problém donutit jakékoliv speializované weby či jiná média, aby o tom něco napsali. Až po dvou měsících se teprve objevil nějaký článek, což svědčí o tom že si toho uživatelé museli všimnout sami od sebe (že by jim to vadilo?). Opravdu zbožňuji názory, kdy si o tom nikdo nic nezjistí a má takovéhle připomínky. Platím stejné peníze jako ostatní, co telefon kupovali v prosinci. Deset tisíc není málo a nevidím důvod, proč bych se měl smířit s tím, že já budu mít nafialovělý displej a hnusné barvy, zatímco někteří mají šedou krásně šedou. Proč? Dokážeš mi to prosím vysvětlit? Já nechci tvrdit, že všechny přístroje jsou v tak špatném stavu, že by se s tím nedalo vůbec pracovat, ale nehodlám úmyslně kupovat poškozený produkt s nejasnou vyhlídkou opravy.
Poprosím tě o jedno. Prohlídni si obrázky, které jsou přiloženy v diskuzi na straně 15 a 16 v tomto odkazu
http://discussions.mea.nokia.com/t5/Nseries-and-S60-Smartp... ...
a odpověz mi na otázky:
1) zdá se ti zobrazení displeje normální a věrné?
2) právě jsi utratil za telefon 12000,-... smíříš se s tím a mávneš nad tím rukou?
U dalšího odkazu určitě namítneš, že se jedná o různé telefony, ale takhle si displej u vlajkové lodi nepředstavuji.
http://www.youtube.com/watch...
Ovšem zde je přímo Nokie a trailer Tron a myslím že 16-bitové barvy a fialové stíny v tom filmu také nejsou...
http://www.youtube.com/watch...
Nevím, možná tě nepřesvědčím, ale už jsem se setkal s tolika reakcemi, ve stylu co si to vlastně dovoluji tady vytahovat, že už se ničemu nedivím... Ale za celou dobu mi pořád nikdo nedokázal odpovědět, proč mám mít za stejné peníze horší displej a barvy??!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jir  |  07. 04. 2011 21:52

Jsem rad, ze se zde tento clanek objevil. Tento problem se u Nokie N8 resi na zahranicnich forech jiz od ledna 2011. Je to smutne. Nokia se k tomu nestavi prilis odpovedne a sam mam docela nejasno v tom, co je tedy vlastne vadny displej a co je "v norme". N8 jsem chtel kupovat uz v prosinci, ale kvuli vadnym deskam a displejum se asi nedockam (nechce se mi kupovat riziko) :) Jedine vyjadreni Nokie je od moderatora na foru, ktery odkazuje na servis, ale ze servisu se zatim vraceji telefony s uplne stejne spatnym displejem :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  07. 04. 2011 23:09

Hm to je viz. co jsem psal pár postů výš:
"Nejhorší věc dělají nenažraný český servisy ala Arvato... Uměle vyvolávají doměnku, že i náhradní displeje jsou všechny vadné. Do protokolu zapíší, že displej vyměnili, ikdyž se ho vubec nedotkli, zapíší tam flash softwaru atd. a tohle pošlou Nokii aby jim to proplatila, Nokia potom zaplatí dá se říct za nic a servis se pořádně napakuje... A nejhůř je potom na tom zákazník"
Někdo si dá tu práci že jim nafotí, kde všude se chyba projevuje a třeba i popis a potom jim přijde oznámení, že je to v normě... To je jakoby ty fotky někdo hned vyhodil popis nijak nečetl a jen prostě koukl do mobilu letem světem a přehrál soft...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AF13  |  07. 04. 2011 21:05

OVI mail prevzal Yahoo teraz su zase chybne displeje o auto focuse sa ani nema zmysel zmienovat... konstatujem ze si beriem rezervaciu na prvu sadu pneumatik ktoru Nokia vyroby...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conquest  |  07. 04. 2011 20:19

Ja tu vadu mam na svych obou C7kach od vodafone a jsem s tim nadmiru spokojenej.
Reklamacni doba jsou dva roky a za rok tam nabehnu s vytistenym clankem z mobilu/mobilmanie s tim, jak v uspornem rezimu u analogovych hodin je pulka displaye jina, (jinde vadne barvy nejsou videt) a dostanu bud plnou cenu zpet a nebo novou C7ku... takze ja jsem naprosto happy a vidim to jako plus.
Krom toho s Vodafne nejsou s reklamaci zadne problemy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  07. 04. 2011 20:34

No tak si holt každý výrobce představuje cernou jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hellwet  |  07. 04. 2011 19:35

nerozumiem nokii naco tu n8 vydali ked ma problem s displejom hadam to vsetko do detailu skontrolujem az potom to vypustim na trh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  07. 04. 2011 18:12

toto je uz pekne stara zalezitost ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ustafa  |  07. 04. 2011 18:05

A co jiného taky čekat od Nokie?:oD To už není ani možné, telefony stojí ja vyliž pr.... a servis taky, proč bych si měl Nokii asi kupovat a vůbec kdokoliv kdo má rád techniku a jen trochu jí rozumí, by tuhle chybu nikdy neudělal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sokec  |  07. 04. 2011 18:43

To je fakt ty Nokie mají furt něco...nejlepší byla asi ta 6300 žena jí má do dneška a nedá na ní dopustit.Taky jsem měl Nokie rád ale hodně se zhoršili tak jsem přešel na Samsunga a mám svatej pokoj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  07. 04. 2011 20:03

Nejhorší věc dělají nenažraný český servisy ala Arvato... Uměle vyvolávají doměnku, že i náhradní displeje jsou všechny vadné. Do protokolu zapíší, že displej vyměnili, ikdyž se ho vubec nedotkli, zapíší tam flash softwaru atd. a tohle pošlou Nokii aby jim to proplatila, Nokia potom zaplatí dá se říct za nic a servis se pořádně napakuje... A nejhůř je potom na tom zákazník
Mě zrušili záruku na N79, kde mě nefungovaly 3 klávesy, prej vada základovky..., psali že vyměnili klávesnici, ale vada převládala. Potom mě tam vrátili tu starou takže žádnej důkaz že vada opravdu převládala nikdy mít nebudu. Potom se mi zdálo, že tu základovku vyměnili za nějakou uplně dodělanou a mou(možná i bezproblémovou) si tam nechali, protože mobil když mi došel do ruk, tak byl ještě 100× v horším stavu jako když sem ho tam dával. Předtím mě akorát nefungovaly 3 tlačítka jinak mobil svištěl dále jak má, internet volání, jen sem si nemohl napsat sms... Když mě ho vrátili tak byl vůbec velkej problém mobil zprovoznit... Záruku mi zrušili a já si s ním můžu leda kopat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  07. 04. 2011 18:05

Až se začnou výrábět plazmové displeje do mobilu tak to bude OK. Tyto zatím LCD a LED displeje stojej za starou belu. Všechno je to jen upravené LCD. Ale i tak jsou nové Nokie pěkné a až spadne cena N8 k 5-6 tisícům tak jdu do ní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 04. 2011 17:58

Stejnou vadu má i amoled u wave. Při pohasnutí je fialovej. Měl jsem 4 různý telefony a dva z nich měly tu samou vadu. Včetně vybledlých barev a šedé bílé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koulič  |  07. 04. 2011 18:12

To tady ale nesmíš psát! Tady je klub kopáčů do Nokie! Takže pssst, problémy může a MUSÍ mít JENOM Nokie!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  07. 04. 2011 22:44

Nejsi náhodou z ODS. U těch je typické, že v debatách - kdo nejde s námi jde proti nám. Nemyslím si, že tady příspěvky útočí na Nokii. Pokud je příspěvek nějaký, tak pouze vždy jen reaguje na nějaký přiblblý blábol typu tvého příspěvku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koulič  |  07. 04. 2011 22:53

Neboj, Ioda, to se podá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zheiko  |  08. 04. 2011 16:08

Presne tak, muj HTC Desire je taky naruzovelej po pohasnuti... toto je ale normalni jev u AMOLED displayu, ovsem to co jsem videl na obrazcich, kde mas dva stejny telefony a kazdej zobrazuje jinak, to uz je divny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lupara  |  09. 04. 2011 23:11

Tak zrovna u HTC se to ztratí... To povětšinou růžově i fotí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zheiko  |  11. 04. 2011 10:25

Pravda, ale neni to fotomobil, takze mi to netrapi, ty fotky co delam pod vlivem na party, nebo venku kdyz me napadne, at si je to treba nazelenaly... kdybych si ale poridil N8 kvuli fotaku a bylo to ruzovy, asi bych byl nas*anej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 04. 2011 17:18

Já mám nokii C7 a narůžovělý display jsem nepozoroval jenom když jsem si dal na spořič analogový hodiny jinak opravdu ne. Zkoušel jsem fotografie a bíla barva se taky zobrazuje v pořádku. Myslím si že to není zase tak hrozný abych to zatím nějak řešil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R1S0  |  07. 04. 2011 17:40

este stastie,ze sa vyrobila a predala len ta tvoja jedna c7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 04. 2011 17:58

Myslíš že se prodala jenom jedna? No tak tomu nevěříš ani ty!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koulič  |  07. 04. 2011 18:13

On totiž do víc než do jedné neumí napočítat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R1S0  |  07. 04. 2011 20:44

vidim,ze sarkazmus ti vela nehovori

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 04. 2011 22:32

Na narážku odpovídám narážkou pouze jsem čekal komentář k tématu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 04. 2011 22:47

Na narážku odpovídám narážkou pouze jsem čekal komentář k tématu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
!  |  07. 04. 2011 17:07

Je to ptákovina. Lidi vzpamatujte se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alambert  |  07. 04. 2011 17:06

mam nokii n86 8mp a taky mam naruzovely displej, nokie sou smejdy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soto  |  07. 04. 2011 17:36

Když se ti na něj vylil lak na nehty, tak se neni co divit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alambert  |  07. 04. 2011 17:56

to ma byt jako humorne...? nic vtipnejsiho ze sebe nevymacknes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soto  |  07. 04. 2011 18:15

Já ze sebe nikdy nic nemačkám. Ty ze sebe někdy něco mačkáš? Že by beďary?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alambert  |  07. 04. 2011 19:33

omg, ty teda vážně sršíš vtipem...pojď, přidej ještě nějakej joke...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martimft  |  07. 04. 2011 16:43

Me by zajimalo, jak muzou byt lide spojeni s kusem plastu a vychvalovat ho oproti jinemu plastu. Ja mam iphone, protoze se mi libi, ale nenapadlo by me pomlouvat treba N8, protoze suprove foti, nebo tel. S hw klavesnici, protoze se na nem suprove pise.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kolesko  |  07. 04. 2011 16:53

Konečně někdo se zdravým rozumem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david.p  |  07. 04. 2011 17:04

z plastu? Nokia N8 a E7 je z kovu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  08. 04. 2011 14:16

Ano jste ovečka, která mobil chápe jen jako kus plastu. Nic víc ji nezajmá. Pak jsou tu lidé, kteří od mobilu očekávají více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Casper  |  07. 04. 2011 16:35

Snad neočekávate, že display na mobilu kde plní informačního náhledu bude mít věrné barvy jako grafické monitory Eizo, nebo Barco. Trapný pokus na kontrolu šedé u informačního displaye vypovídají jaký je pan Láska "odborník"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdf  |  07. 04. 2011 19:10

U fotomobilu, jak je N8 prezentována, by měl displej zobrazovat správně. Kdyby to bylo u mobilu za 3 tisíce, tak to nikdo moc řešit nebude, jenže se tu bavíme o vlajkové lodi!
U Superbu za milion, nebo kolik to prodávají by vám taky vadily fleky na laku i když je to jen barva, která kryje plech a na funkci auta to nemá vliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  08. 04. 2011 09:32

Chybička se prostě vloudí, a je otázkou, jak se k tomu postaví výrobce. Je jasné, že pokud si koupíte nejdražší Nokii, máte jistá očekávání. V tom s Vámi souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  07. 04. 2011 22:38

A prášky jsi už dneska měl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlas lidu  |  07. 04. 2011 15:12

Má C6-00 jde naopak znatelně do žlutého odstínu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 04. 2011 20:05

Moje postarší 5530 taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlas lidu  |  07. 04. 2011 21:30

Mě ti naštvalo, když jsem si do mobilu koupil sytě červenohnědé téma a po instalaci se ukázalo bledě žlutohnědé A teď něco reklamuj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kukuč  |  07. 04. 2011 15:09

Hurááá! Další příležitost kopnout si do Nokie! Beďárovci nástup!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  07. 04. 2011 16:15

Beďárovci a důchodci jsou hlavní kupní síla Nokie , takže nebudou "kopat" do svých ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kvokoč  |  07. 04. 2011 16:23

Takže kolik těch Nokií doma máš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  08. 04. 2011 16:25

pecka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
To není důležité  |  07. 04. 2011 15:06

Ty nokie které nikdo nemá také nikoho nezajímají, ipadu 2 se prodalo přes milion a má vadný display! (napiště do youtube ipad2 display error) Proč se nepíše o tom?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 04. 2011 15:10

Ale pise. Jen nikoliv na mobilmanii, protoze ipad nema nic spolecneho s mobilem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
To není důležité  |  07. 04. 2011 16:56

Vzhledem k tomu že se na titulce objevují i články o autech směřující jinam si myslím že by se to sem hodilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heksa  |  07. 04. 2011 15:38

Tak sem to tam zadal a zadne video na youtube neni, mate nejaky konkretni odkaz nebo je to zase dalsi pseudo afera jako zminovana antena gate?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heksa  |  07. 04. 2011 15:42

Tak se omlouvam, uz sem to nasel a zjistil sem ze uz sem to i videl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
To není důležité  |  07. 04. 2011 16:59

Ahoj, když zadáš "ipad 2 display error" tak to tam bude. Konkrétní dotaz je právě ten jestli se jedná o skutečný problém nebo o něco jako byla antena gate. Stačí dát podsvícení naplno, mít zobrazenou černou plochu a jít do tmavé místnosti. Bohužel když se o tom nikde seriózně nepíše a zůstává to jen na youtube tak se tomu nedá věřit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  07. 04. 2011 16:29

Tak samsung je na dobrej ceste zničiť konkurenciu A ešte aj zaraba na predaji displejov ktore neprešli cez kontrolu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  07. 04. 2011 14:48

hmm zaujimave, pouzivam N8 od 20.decembra, ale zeby som mal vadny display to som si vobec nevsimol, az teraz ked som si zobrazil na mobile ten obrazok s tymi stvorcekmi odtienov sivej.
Ked dam jas naplno a som z mobilom na svetle (cize maximlane ziari display) tak je vsetko ok, tie odtiene postupne pekne tmavnu cez sivu az do ciernej, ale cim viac sa znizuje podsvietenie tak stvorceky 5 az 14 sa zacinaju odlisovat, chytaju postupne jemny odtien fialovej a pri minimlanom podsvieteni maju az hnedy odtien, neje to vsak az tak zrelelne ako na tych fotkach.
Co myslite, zreklamuju mi to alebo sa na to vykaslat, lebo ako vravim som si to za viac ako 3 mesiace vobec nevsimol pri beznom pouzivani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  07. 04. 2011 16:19

pochybujem. Ak začne nokia reklamovať tak tu firmu možu rovno zatvoriť. A aj keby tak mesiac bez mobilu nič moc. Zaplatiť displeje to by ešte šlo ale zaplatiť výmenu to by stálo neskutočné prachy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janek  |  07. 04. 2011 14:32

Pche, pořád lepší růžový displej, než nemožnost zachytit signál jak u iFounu :D
Btw. když se mi zobrazí hodiny na displeji v zamčeném stavu (poté co stisknu tlačítko menu) opravdu vidím, že v horní části telefonu je jakýsi přechod, ale při prohlížení obrázků, které v tomto článku byly ke stažení jsem nic nepozoroval... Zajímavé, každopádně při prohlížení videa či obrázku nejde nic poznat, takže nezájem, N8 je prostě super telefon, o tom žádná!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jéžiši  |  07. 04. 2011 14:37

No ty si mi ale Janek... Ono to skoro vypadá, že tu Nokii chválíš. Pokud tomu tak je, uprav si prosím ve své Nokii datum. Symbian ti chybně upravil hodnotu na 01/04/1980

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janek  |  07. 04. 2011 14:48

Ovečko! iPhonemánia je na jiné stránce, utíkej zpět do stáda, než Tě zlí vlci z Nokie odrbou o kožíšek ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krYshuT  |  07. 04. 2011 15:05

Vada displaye je rozhodně mnohem závažnější, než ztráta signálu při blokování antény. Prostě přijmi, že na nějakejch kusech ti růžoví display, Nokia se třeba otřepe jestli stihne včas nasadit WP7 a ty budeš spokojenej. (mám Nokii 5530 XM, než mi začneš nadávat do ovečky)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 04. 2011 19:59

Něco jinýho je, když má pár(stovek, tisíc) kusů vadu displeje(narůžovělé barvy xD) a jiná věc je, když má kompletní modelová řada problém s telefonováním. Narůžovělý displej že je závažnější? Odkud jsi spadl? No flame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šmarjá  |  07. 04. 2011 15:28

Hele kocoure, a změní se něco, když řeknu, že mám HTC?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  07. 04. 2011 17:13

nezmění se nic, bezmozek stejně neví co to je HTC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  08. 04. 2011 16:22

a ja sem ovecka co muze jebat vsechny vlajkovy Nokie do pr..le a pockan si pekne na iPhonek 5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Langy  |  07. 04. 2011 15:18

Přesně jak píšeš, zbarvení displeje jde vydet pouze u analogových hodin, zkoušel jsem dělat test displeje a vše ok a stejne je tomu i pri prohližení fotek, videi a prostě vše, takže si nejsem jist jestli jde o vadu displeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIchael322  |  10. 04. 2011 13:23

zkus si s telefonem zalezt nekam do tmy a kouknout treba na trailer TRON filmu hned poznas ze je ta chyba zavazna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jj  |  07. 04. 2011 15:47

"Pche, pořád lepší růžový displej, než nemožnost zachytit signál jak u iFounu :D"
Pekny zpusob jak si oduvodnit, ze sis koupil kepl a smirit se s tim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
msx.  |  07. 04. 2011 14:23

Na tom videu veľa nevidieť, ale netvrdím, že v reálne to vidieť nebolo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackob32  |  07. 04. 2011 16:25

Zajdi si k očnímu nebo si přenastav kontrast na obrazovce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kert  |  07. 04. 2011 14:04

AMOLED display nemá podsvícení. A je jasné že Samsung si je toho vědom když používá u svých nejlepších telefonů ISP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuvaly  |  07. 04. 2011 14:14

Za prvé je to IPS a za druhé Samsung u nejlepších telfonů používá Super AMOLED protože je to nejlepší displej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kvído  |  07. 04. 2011 14:50

Současná vlajková loď Galaxy S II má Super AMOLED+,nejlepší displej světa.A k Nokii,ta ať investuje do výroby hardware a pořád nenakupuje,osobně si myslím že ji Samsung úmyslně prodal šrot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mk  |  07. 04. 2011 15:09

Na přilehlý vesmír jsi zapomněl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  07. 04. 2011 17:11

ips nedela samsung ale lg. nejlepsi neni neni sa+ ale vylepsena ips NOVA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 04. 2011 19:53

Lepsi je IPS PRIMA COOL!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  07. 04. 2011 22:31

PADLEJ NA HLAVU jsi asi ty. Obávám se, že v Nokii by si jen tak nedali vnutit aušusové displeje jen tak. To by byla prodejní sebevražda (a i firemní), chybička se prostě vloudila. Na hlavu oni nejsou - když někdo chytá vlak co ujíždí, tak občas spadne pod jeho kola. A Nokii vlak ujíždí už delší dobu - to je holý fakt. Prostě byla jednička kdysi, ale evoluce jde dál a dinosauři z Asie ji jaksi evolučně předehnali - inu Asijská vůle v akci. A s tím neudělá nic ani zarytý Nokiofil. A ten Samsung za to zcela jistě na 100% nemůže, kdyby někteří mohli tak na něj rádi hodí i 7 ran Egyptských včetně ukřižování Ježíše Krista. Tak už se prober a vyplivni červenou piluli - svět je už jinej ..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  07. 04. 2011 22:32

From Kvído ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asahi  |  08. 04. 2011 15:05

SAMOLED ze je nejlepsi displej?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  07. 04. 2011 14:01

proc nekdo udajne ceka na vyrizeni RMA 2mesic jak je uvedeno v clanku ? Dotycny nezna pravidlo 30dnu a pak prachy zpet ? no to snad ne...
31 den bych na ne nabehl a udelal tam pekny halóóó...
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eda  |  07. 04. 2011 14:25

Asi firemní mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  08. 04. 2011 09:24

Prodejce je povinen, pokud je odběratelem koncový spotřebitel, reklamaci vyřídit bez zbytečných průtahů, nejdéle ve lhůtě do třiceti dnů. Prodejce ale není povinen zákazníkovi poskytovat informace o reklamačním řízení, termíny si musí zákazník hlídat sám. Pokud přijdete třicátý první den s tím, že chcete vrátit peníze, že reklamace nebyla vyřízena v termínu, a zboží je pro Vás připraveno, musíte Vy dokázat, že reklamace vyřízena nebyla. Příště si přečtěte příslušné pasáže z Občanského zákoníku a potom pište takové nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  08. 04. 2011 09:27

Ještě abych doplnil svůj příspěvek, pokud je odběratelem podnikatel, není prodejce vázán Občanským zákoníkem, ale Obchodním zákoníkem a ten nezná pojmy záruka, záruční lhůta, atd. Pokud zakoupíte zboží jako podnikatel ( na IČO ), není prodejce povinnen prakticky k ničemu, pokud se zaváže ve svých obchodních podmínkách (právní postavení spotřebitele/odběratele nesmí prodejce zhoršit vůči zavazujícímu právnímu předpisu), je povinnen odstranit vadu nejdéle do šedesáti dnů. Opět platí, co jsem psal v minulém příspěvku - nejprve si něco přečtu a pak povídám nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AA  |  25. 06. 2011 10:41

Zatím tady plácáš akorát ty. Prodejce je povinen informovat spotřebitele o tom, že jeho reklamace byla vyřízena. Hezky si k tomu najdi judikát NS. Odkaz ti dávat nebudu, pěkně hledej, tobě to jen prospěje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael322  |  10. 04. 2011 13:18

cekam vlastne uz od ledna jelikoz jsem nokii dostal ale nokie mi tvrdi uz hodne dlouho ze mi opravenej poslou a furt nic ten stribrnej na fotce mel byt prave na vymenu ale posilal jsem ho zpet ptz se tam objevila stejna chyba, od nokie UK doplnim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miskol  |  07. 04. 2011 13:58

pozeram na N8 a E7 a u mna vsetko OK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buba  |  07. 04. 2011 13:52

Až napíšou že Nokia nemá problém to bude teprve... když to není symbian tak je to HW a furt něco

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  07. 04. 2011 13:32

Neobvinujte Nokii, ale vyrobce displeju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L.  |  07. 04. 2011 13:34

ale zodpovědná je Nokia, takže obviňujte nokii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  07. 04. 2011 13:45

Nokia je zodpovědná za to, co dává do svých zařízení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 04. 2011 15:08

To je blabol!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  07. 04. 2011 22:16

Už jsem se bál, že se taky nezapojíš! Tebe asi fakt ta Nokie bere. Někdo rád holky a někdo zase Nokii ! Za každou cenu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  07. 04. 2011 16:53

takze pujdete reklamovat k vyrobci displeju? sikula

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  08. 04. 2011 16:13

presne tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  07. 04. 2011 13:14

Já jsem se zase osobně setka u Nokie C6-01 , že na displeji byly od shora dolů párovitě čárky o čířce jednoho pixelu , které zářily více než zbytek. Bylo to u více kusů Nokie C6-01 , proto nevím jestli se jedná o vadu určité řady displejů a nebo vlastnost. Setkal se s tím ještě někdo ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  07. 04. 2011 18:01

Tak ty čárky tam mám taky, je to ale tak pravidelné po celém displeji že si myslím že to je vlastnost nového displeje který má C6-01. Nejvíc to je vidět na bílém pozadí. Když jsem si toho všiml poprvé tak jsem se docela zarazil. Měl jsem před tím Samsung Wave a ten tam ic takového neměl. Ale na tom bílém to vidět dost, jinak ne. Taky jsem si všiml v noci když je zhasnutý displej se spořičem hodin, tak jsou na něm vidět kolem hodin takové mapy, někde je ta černá trochu světlejší... Musí se na to člověk fakt hodně zaměřit aby to viděl a musí být úplná tma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  07. 04. 2011 22:34

To máte kluci dobrou fíčuru to ani náš iPhone neumí !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrohrad  |  07. 04. 2011 23:05

Moje Nokia X6 taky ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  08. 04. 2011 16:12

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R1S0  |  07. 04. 2011 13:11

Nokia:"Autofocus do prace nepatri".
tak sa zda,ze podla nokie do prace nepatri ani cierna farba na displeji
velka skoda,ze tento gigant je v takychto sr....ch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david.p  |  07. 04. 2011 16:22

Tohle není až tak problém Nokie, ale Samsungu, který dodává Nokii vadné obrazovky. Na druhou stranu si to Nokia má pohlídat a reklamovat vadné obrazovky u výrobce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R1S0  |  07. 04. 2011 17:37

Ak by nokia uznavala reklamacie bez problemov,nepoviem ani ň.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  07. 04. 2011 18:37

probuď se děcko. dodavatelem displejů pro nokii není samsung, ale Seiko Epson

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  07. 04. 2011 18:37

probuď se děcko. dodavatelem displejů pro nokii není samsung, ale Seiko Epson

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 04. 2011 18:47

A i kdyby to byl Samsung, rozhodně dobrý strategický tah

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry12  |  08. 04. 2011 01:49

Jen dokud by ji Nokia u soudu nesezrala zaziva. Dodal vedome defektni zbozi za ucelem oslabeni konkurenta je docela tvrdej pripad podvodu, poskozovani obchodniho jmena a ja nevim ceho este...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blbec  |  08. 04. 2011 02:04

Cas uz nyni ukazala, ze od Nokia je dobry tah nejit do Android. Nema poradne dodavatele komponentu na svych mobilu.
Coz z toho vyplyva, ze nemuze zatim byt konkurence schopne proti LG,SE,Samsung ani HTC v Android segmentu (tedy mozna tak v designu, ale to je hodne subjektivni vec)
Jeste, ze WP7 ma nejak trochu HW definovane. Jinak by asi pomalu Nokia sla do kytek
Chudaci Dell a nyni Nokia Jo to je pech, kdyz jenom montujete soucastky jiny.
Venue a i Venue Pro mela byt dobre prodejne, ale totalne zpackane HW chyby pri montazi. Pochopim, kdyz se stane jednou. Ale pamet s viry, pak Wifi take GPS. Pak totalne zpozdena dodavky(asi se na ne domluvili asijci )
Uvidime jak na tom bude se soucastky HP s webOS mobily a tablet Bude to velmi zajimave...
Motorola na to chodi chytre a pouziva vyhradne americke dodavatele soucastky(prosim nepletme, ze to je montovane v Cine atd. Na to nezalezi. Hlavne, ze montovna patri amer.firme)
BB kope vlastni ligu s korporaty atak zustava trochu stranou, ale nedivil bych se pokud ma asijsky komponenty(take se to muze projevit, klidne i treba ihned na PlayBook)
Neberte to jako konspirace. Ale jenom chci zduraznit, ze je hrozne nevyhodne byt uplne zavisle na dodavatele soucastek. Pokud nejste exkluzivni odberatel. Hlavne tp kazi image firme ackoliv za to muze nekdo jine.
Prave proto SE,LG,HTC a Samsung maji navrch pred ostatnim. Nemuseji se starat kdo jim co doda.
P.S. Sice se nemuseji starat o dodavatele, ale mohli trochu zamakat na preciznejsi montaz a design

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  08. 04. 2011 18:15

Tak LG a Samsung jsou největší dodavatelé všech. Třeba i RIM má součástky od Samsungu. Když se člověk podívá do vnitřností všech nejlepších top modelů tak skoro všude jsou NAND paměti od Samsungu a aktuální pohromou v Japonsku se může stát že bude Samsung alepsoň pro letošní rok monopolem v této oblasti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tommy  |  07. 04. 2011 21:42

tento problém jsme řešili již před 2 měsíci. Sám N8 vlastním a kdybych si nestáhl testovací obrázek, tak o tom ani nevím Je pravda, že při testu se ukázal displej do fialova, ale nikde jinde to nepozoruji, tak mě to netíží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  17. 04. 2011 15:43

Koupil jsem si N8 a žádné vady jsem si nevšiml do té doby než jsem si stáhnul ty obrázky takže to taky neřeším protože to opravdu nikde jinde vidět není...Až displej odejde nebo něco tak to reklamuju...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor