Nové tarify Oskara: spočítali jsme, jestli se vám vyplatí

Diskuze čtenářů k článku

Jarous  |  31. 10. 2002 16:58

 OSKAR TO JE PRIPAD TAK SPATNY OPERATOR TO TADY JESTE NEBILO POKRYTI  NAHOVNO U NEHO JSOU DOBRE JEDINE CENY AHOJ 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koubič  |  17. 06. 2002 15:09

Vymyslel to lip ale nevim zda je lepsi odepis nez slysim vas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David H  |  13. 06. 2002 21:40

Oskar je shit a pro socky...... Sorry...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  09. 06. 2002 12:51

Z Oskarty a Twista jsem provolal měsíčně dohromady kolem 100 minut, žádný tarif se při tomto volání nevyplatí. Volám většinou na Paegase asi 70 %, 20 % na Oskara, zbytek na Eurotel a výjímečně na pevnou linku.

Od roku 1999 mám Twista.

Měl jsem jednu z prvních Oskaret, byla to ta desetikorunová, jenže  nebylo kam volat a dodnes nedělám dlouhé hovory, tak jsem ji převedl na normální. Používal jsem ji pro příjem v zahraničí. Když jsem 400 Kč nemohl absolutně provolat a prosmskovat, převedl jsem ji na Slyším Vás a posílal levné SMS (kdysi byly všechny levné) a volal večer na pevné linky.

Pak jsem zase potřeboval být na příjmu v zahraničí, tak jsem pořídil druhou Oskartu. Už bylo přece jen kam volat, volání na ET je o 50 hal./minutu levnější než z Twista a dá se přes den zavolat za rozumnou cenu na pevnou linku.

Nedávno jsem si na Slyším Vás aktivoval bezplatně jako starý platící zákazník roaming. Už jsem to využil, SMS z Maďarska za necelé 4 Kč je lepší než SMS za 10 Kč z Oskarty. Ale 26,40 Kč za minutu přijímaného hovoru je trochu moc, tak jsem stále měl na toto Oskartu.

Teď mám Slyším Vás převedeno včetně ramingu na Odepiš. Těch 40 minut na Oskary jsem nikdy nepřekročil, a i kdyby, Pokud to používám jen k volání na Oskara:

Překročenou minutu sice volám za 6,30 Kč, ale dražší to začíná být až po celkovém provolání 76 minut. Spočteno pro jednoduchost bez daně:

76 x 3 = 228 Kč při volání z Oskarty, (76-40) x 6 = 216 + 10 paušál = 226 Kč při volání z Odepiš.

A samozřejmě SMS za 37 hal nebo 1,58 Kč je pořád za méně než za 2,10 Kč z Oskarty nebo za 2,80 Kč z Twista.

Takže na mé volání je ideální dual sim, Twist na příjmu z nejčíslem, pro volání na Paegas, pár hovorů na Eurotel, nouzově přes den na pevnou linku a když chci volat na Oskara nebo poslat SMS přepnu na Odepiš. V zahraničí jedině Odepiš s roamingem. Zdarma ho udělají po půlroce a řádném placení faktur, jinak stojí 5000 Kč.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk - už zase :-)  |  13. 06. 2002 00:33

Teda, Mojmíre, když slyším, že někdo měl to srdce a "přepnul" (=zničil ) Oskartu 10,50/hod. na 189,-/hod., tak se mi fakt votvírá kudla v kapse . Tos to raději nemohl někomu prodat a koupit si novou za 400,- včetně kreditu 400,-  ? Dneska bys za ní navíc dostal i ke třem litrům ; ach jo, Ty jeden "sebestřednej sobče" (mírná nadsázka - ale skutečně jen mírná ). To asi nevíš, že existujou i takový lidi, pro který není problém telefonovat třeba i více než 3 minuty a 20 vteřin (zvlášť když už ten zbytek hovoru je zadarmo ) ? No, tedy, musím říci, nepotěšil jsi mne. Kolik asi zbylo těch "Oskaret 30000" ? Díky takovým, jako jsi kupříkladu i Ty, asi bohužel už dost málo, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  13. 06. 2002 13:56

V červnu 2000 neměl Oskara prakticky nikdo, znám lidi, kteří jsou schopni do telefonu mluvit hodinu, ale ti dodneška Oskara nemají. Já nemám telefon na vykecávání, ale na spojení se zákazníky, a když mluvím dlouho, tak jsou to 2 minuty za hovor.

To, že mám tuto Oskartu jsem zjistil úplně náhodou na infolince, protože tehdy se už hodinové Oskarty oficiálně neprodávaly. Opravdu to byl výraz sebestřednosti, protože jsem nehodlal za minutový hovor platit 10,50 Kč a kromě toho se mi líbilo číslo, které se dobře pamatuje a vůbec jsem netušil, že by to mohlo být žádané zboží.

Dnes je situace trochu jiná, nějaký ten hovor na Oskara udělám, ale na mé volání do Oskara mi bohatě stačí těch 40 minut za měsíc za 10,50, nejdůležitější služba pro mě je tarifní roaming, který je nejvýhodnější ze všech operátorů a ne ten Oskartový.

Pokud bych měl milenku s Oskarem, se kterou bych vedl hodinové hovory, pak bych samozřejmě tuto Oskartu nerušil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petra  |  04. 06. 2002 17:08

Jsem ráda,že jsem si pořídila dohodu,protože mi jiný tarif moc nebyhovuje,snad jen ten

Nezavěšuj, až na těch 1000 Kč,mám i Oskartu 10Kč-a taky ji využivu.Odepiš mi moc inteligentní nepřipadá,spíš využiu Slyším Vás - telefonování do pevné je zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mali  |  31. 05. 2002 20:16

Oskarovy nove tarify - pro me tedy zklamani. :(

Kdyz Oskar na podzim zdrazil sms u Dohody a Slysim vas, psal jsem tu tehdy do fora, ze urcite jednou prijde cas, kdy bude definitivne zrusena i Dohoda. Tehdy mi tu moc lidi neverilo, ale ten cas uz se pomalu blizi, je tu prece UZASNY tarif Mezi nami, ktery jsem tu bohuzel nevedomky nadhodil uz tehdy na podzim. O to vic me mrzi, ze Oskar neni vuci zakaznikum fer, na infolince se nic o Dohode ani Slysim vas nedozvite. (Tedy ja tam nic nenasel.)

Jinak zustavam u Volam malo, prechazel jsem tam z predplacenky predevsim kvuli sms a platit zbytecne kilo navrch, mi prijde docela dost. Tech 25 minut, co ta to kilo dostanu, neni zas tak supr nabidka, vzdyt to samy mam, kdyz volam Oskamaradum!

I dalsi tarify by se daly rozebrat, ale asi to nema canu, Oskar to ma zkratka spocitany a zadnej zazrak, o kterem tu temer mluvila Mobilmania, se nekona!!! :(((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  30. 05. 2002 06:38

Jaksi doporučení autora ke konci článku pod grafem, že je lepší jít do Dohody s Oskarem je jaksi složitější neb Oskar přestal tento tarif nabízet. Zároveň nenabízí již tarif Slyším Vás.

Oskar přitvrdil a zklamal hodně fandů, kteří se na nové tarify těšili. Opravdu si myslím, že se Oskar přiblížil k cenám T-Mobile a Eurotelu. Trocha spekulace: není mezi operátorama tichá dohoda o cenách?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonisko  |  30. 05. 2002 07:45

Jak jste přišel na to, že se již Dohoda a Slyším vás nenabízí? Domnívám se, že jsou to tarify, které má Oskar v licenci a musí je nabízet do konce roku 2003. Ale možná se pletu

Jinak souhlasím s tím, že nové tarify jsou spíše zklamáním. Poslední pro zákazníky výhodnou restrukturaci tarifů udělal Paegas, když nahradil původní 20-60-120-300  novými 20-80-200-400.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  30. 05. 2002 07:57

Dohoda i Slyším Vás ale zůstávají, padlo i na tiskovce, je to i v tiskové zprávě a několikrát jsem se nechal ujistit tiskovým mluvčím. Dohoda je stále nejvýhodnější tarif Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 05. 2002 08:05

Oskar tyto tarify stále nabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-- Leošek --  |  30. 05. 2002 09:15

Nabízí i nanabízí. Koupit si to můžete, ale v žádné současné brožuře je nenajdete. No comment ... ... Oskar. To dává smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  30. 05. 2002 13:25

Souhlas s Leoškem. Koukněte se na Oskarovi stránky

http://www.oskarmobil.cz/cz/products/tarify/pausal.html

Kde Dohodu s Oskarem a tarif Slyším Vás vůbec nenajdete. Je to asi fakt pro Oskara nevýhodný - málo ziskový tarif, tak o tom protě nebude mluvit a uvádět to na webu.

Ale není to potom ROVNÝ od Oskara. Tu licenci za něco dostal ne? Tak proč to nemá v nabídce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L.B.  |  11. 07. 2002 10:46

Reakce operatora Oskar linky potvrdila, ze Dohoda uz neni. Ani v nabidce, ani vubec...

Podle novych tarifu zustavam dal u Oskarty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodlan  |  29. 05. 2002 23:03

NOVÉ TARIFY JSOU TÍM NEJVĚTŠÍ ZKLAMÁNÍM CO MÁM 2 ROKY DOHODU!!!

 

Doba když jsem ho byl dříve spokojen a každému jsem ho doporučoval je pryč!!!

....nové tarify zníčily "svobodu" volání do jiných sítí a tarify se začínají pomplikovat....čož je krok zpět... někam do roku 1999... operátoři se dávaly celkově cestou zjednušování tarifů...a hle...Oskar jde proti proudu!!!

 

...chápu důvody, které k tomu vedou, ale i přes to je ČMobil schopen vydělat nemalé částky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 05. 2002 01:34

Já myslím že se nic jiného čekat nedalo, zázraky se prostě nedějí. Používám oskarovu Oskartu ale jako "hlavní" mám tarif od TM ještě s dalšími 3 SIMkami a určitě jsem nepočítal že po dnešním dnu mě Oskar přesvědčí ke změně. To by byla utopie protože vydělávat chce přeci každý operátor ať se jmenuje TM, ET nebo OS.

Určitě ale souhlasím že se ty tarify začínají komplikovat, díky těm různým "doplňkům" a pod., navíc ještě ty názvy ......

Také ceny za volání ve vlastní síti nic moc, to že když provolám 3 hodiny nebo kolik do vlastní sítě a pak dostanu slevu.....no nevím. V rámci rodiny nebo zaměstnanci v rámci firmy mezi sebou snad. Ale jinak firmy které potřebují komunikovat se zákazníky, dodavateli atd. to asi těžko využijí protože málo platné zatím Oskar takové procento na trhu nemá takže se dá předpokládat, že většina pracovních hovorů bude do cizích sítí.

Takže možná pár nových firemních zákazníků Oskar na ty tarify dostane,řekl bych ale že spíš půjde o rodiny kde má jeden člen Živnostenský list . Horší to je určitě v případě těch co už dávno telefony mají a jsou u konkurence. Tyto firmy asi Oskar myslím těžko přetáhne na svou stranu z důvodů které jsem psal v předchozím odstavci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  31. 05. 2002 13:53

Co levnejsiho nez "Dohodu" by jsi jeste chtel ??

Propojovaci poplatky tady jsou vysoke a diky Eurotelu a T-gasu pravdepodobne budou drahe i nadale, s tim my nenadelame zhola nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Cech  |  01. 06. 2002 17:57

Jenze vysvetlete lidem, ze PG80HIT neni lepsi nez Rekni mi ci Volam Casto, kdyz maji tak NEHORAZNE drahou minutu do vlastni site. To, ze stejne nevolaji tolik, aby se da draha "volna minuta" u TM srovnala levnyma di vlastni site je nad chapani spousty lidi. V tomto smeru beru zmenu jako prizpusobeni se mysleni zakazniku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tenobilový Maniak  |  29. 05. 2002 22:14

Analýza Oskarových tarifů 
Nezavěšuj 300 volných minut aneb Volám stále(1000) 300 volných minut– zde došlo k mírnému zdražení. Z původních 3,68 (po provolaných volných minutách) volání do ostatních sítí se zvýšilo na 4,20 tedy o cca 52 hal. Pokud voláte přes den, a provoláte li tyto minuty, pak se Vám to bezpochyby vyplatí. Volání do vlastní sítě naopak zlevnilo o 53 hal.
 Povídej 150 volných minut (630,-) aneb Volám často(525,-)100 volných minut – zde jste prakticky dostali 50 volných minut navíc za příplatek 105 Kč. Jinými slovy, dalších 50 minut ze něco málo přes 2 Kč. A navíc zlevnilo volání do vlastní sítě na 3,68. Volání do ostatních sítí se nezměnilo. Pořád 4,73.
 Řekni mi 50 volných minut (262,50) aneb Volám málo(157,50) 25 volných minut-z těch levnějších tarifů určitě se zdá být nejvíce zajímavý. Oproti původnímu Volám málo vám prakticky za 103 Kč přidali navíc 25 minut. Volání do cizích sítí taky zlevnilo na 5,25 oproti původním 6,30 a volání do vlastní sítě zlevnilo dokonce o 2 Kč za minutu. Tedy na 4,20 z 6,30. Pokud opravdu více neprovoláte než 50 a nechcete přemýšlet nad tím komu právě voláte, pak je to asi jeden z nejlepších tarifů. Konkurovat by mu mohl asi jedině Eurotel Tip Relax s nulovým měsíčním paušálem a s nulovými minutami, avšak vyřizujete si většinu hovorů po 20,00 hodině nebo o víkendech pak 3,15 za minutu do všech sítí je taky určitě lákavá nabídka, volání přes den je 5,67. A tak obejdete li se bez roamingu, pak to určitě stojí za zamyšlením (50*3,15=cca 157,50). Volné  minuty lze převádět do dalšího měsíce a sms za 1,78 taky lze akceptovat.
 Mezi námi  aneb Dohoda s Oskarem (577,50)– pro ty co volají jenom těm,co mají Oskara (a těch je už milión – ale dle mého soudu i míń, protože řada  z nich používá více simek a ví, že provolají oněch 300 minut pouze do vlastní sítě!!! Jinak nic moc. Zde asi platí, že vydělal ten, kdo si koupil Dohodu. Otázka tedy je, do jaké míry může tomuto tarifu konkurovat Eurotel Tip Bussines- kdy máte za 414,75 Kč 80 volných minut na cokoliv a poté voláte li po 20.00 nebo o víkendech a svátcích, pak vás stojí minuta pouhou 1 KC na cokoliv!!!. A tak obejdete li se bez roamingu, pak to určitě stojí za zamyšlením. Volné  minuty lze převádět do dalšího měsíce a sms za 1,78 taky lze akceptovat.
Odepiš (10,50)– pro ty, kteří jste často v zahraničí a vždy na delší dobu je to nejideálnější  program. Příchozí hovory v cizině jsou levnější než u předplacenek a také odesílání textovek ve většině případů je levnější (nutno ale znát jednotlivé ceny tamních operátorů). A při uskutečňování hovorů v rámci dané země je několikrát levnější než u všech předplacených karet. Tato karta se vždy vyplatí. Mít za 10 Kč navíc 40 volných minut= 1 minuta  25 hal. A samozřejmě, že výhoda psaní textovek 37 hal. v rámci Oskara a 1,58 do jiných sítí je pro ty, kteří používají více simek najednou je jenom dalším důvodem, proč mít o opět o jednu simku navíc…
 A jak volám JÁ. Dělal jsem si inventuru ve svých číslech – 40x T-mobil, 20x Oskar a 17x ET. Mám 3 simky, protože mám 40 minut na Oskara za 10,- a levné sms. ; Twist, protože mám hodně mých známých, kteří mají T-mobil, a nechci aby mi posílali jen sms, když mi můžou po 19 hodině celkem levně zavolat a taky proto, že už to číslo mám více jak 1,5 roku.. a taky proto, že jsem spokojen se službou Paegas Info a taky proto, že třeba v létě bude zajímavý roaming a nové tarify, takže právě proto jsem oficiálním zákazníkem T-mobilu,.. a pak mám ET Go s tarifem Quatro – po 16 hodině přes týden a o víkendech celý den volání na pevnou  a na ET za 2,70. I když pravda, že to využívám tak 1x14 dní. Ale pořád se mi to vyplatí. Prakticky provolám nějakých 100 minut měsíčně (40 Oskar, 40 T-mobil, 20 ET) a  30 sms  a zaplatím +/-200. S tarifem Řekni mi bych zaplatil cca 530,-. Tzn. 530-200= ušetřím tak 300 Kč.A vypnout telefon a zase ho zapnout je otázka 20 sec. a to si myslím, že to za ty prachy stojí.. zatím jsem totiž student a na 300,- musím 5 hodin pracovat nebo si odmyslet co druhý den 1 pivo..J. 
 
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  29. 05. 2002 23:01

Studente,studente,

matematika by Vám šla, ale jen v přímých nákladech. Otázkou je , jestli máte také ke svým kartám 3 mobily (nebo 2 s přepínačem SIMek) anebo jen jeden a ty karty v něm prostě furt přehazujete. Pokud jste to poslední (což jako student šetřící na jedno pivo za dva dny byste měl být), tak lituji Váš mobil a ty, kteří se Vám budou chtít dovolat. Váš mobil lituji - neznám mobil, který by Vaše transakce s kartami vydržel tak řádově více než 1000 cyklů , piny na SIMce prostě jednoho dne kiksnou a je zle. Pokud je SIM ka pod baterkou, tak pánbůh i s ní. Takže ke svým propočtům ještě přirazte cenu mobilu tak jednou za rok, rok a půl (pokud Vám ho někdo nešlohne dřív...). A proč lituji i ty, co se chtějí k Vám dovolat? Protože si pro Vás budou muset rezervovat 3 místa v paměti a pokud nemáte vyblokovanou schránku, tak potěš klobás, také posílání SMSek natřikrát je sranda (pokud je posílá z netu, tak ještě).

Ale jinak ujdete, alespoň umíte nahlas počítat, což se o tvůrcích tarifních programů některých společností říci nedá.....

Zdraví taky bývalý student  Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
repeat  |  30. 05. 2002 13:34

Mimochodem: neni to tak strasny s vymenami SIM, delam to taky. Mobily to docela vydrzej, odchazi jen kryt baterky (uznavam ze zalezi na typu) a v jednom servisu davaj pri dobry nalade starsi kryt zadarmo (stalo se mi opakovane). SIM mam stale puvodni (a kdyby nejsou drahy). Ale souhlasim s tim, ze stridani SIM je pakarna. Aspon si rikam, ze uplne blbej by to delat nemohl. A rocni uspora je pro me v radu tisicu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tenobilový Maniak  |  30. 05. 2002 20:57

 
Zdravím  bývalého studenta Pavla,
Neříkám, že je to 100% ideál, měnit simky(celkem 3ks)..diky bohu je jen přepínám a občas přehazuji. Mám totiž kryt „jen“ na 2 simky. Ale do Eurotelu opravdu nevolám tak často stejně jako do Telecomu, takže tuto simku mám schovanou pod krytem NK3310 a využívám ji tak 3 za 2 týdny. Zbývající 2 mám usazeny v místě pro simky-ty taky využívám nejčastěji-jednoduše vypnu a zapnu mobil-neboli taky zkratkou „*3370#“… Oskar má tu výhodu, že si můžu přečíst přeposlaný email o 320 znacích-takže vím, jestli mám vyhledat internet nebo ne, případně rovnou za 2kč odpovědět.Což z T-mobilu jde taky, ale zatím nejsem ochoten se registrovat v tom jejich Kliku. Proč mám T-mobil jsem už taky psal. U všech simek mám deaktivovány hlasové schránky. Už proto, že většina mých známých používá Twist. A tak jejich volaní do hlasové schránky za 5 Kč přes den je přepych (protože už účtují celou první minutu).Mají tak možnost poslat sms-nebo zavolat znovu-řádově do 15 minut jsem opět v síti T-mobil. U Oskara a ET mám službu „zamezení identifikace“.Číslo ET nikdo z nich nezná (a já vlastně taky ne-nepotřebuji ho ani znát). A těm co píši sms (z Oskara)-většinou svým známým (komu taky jinému), tak vědí, že mi mají odpovídat na Twist, a protože mnozí z nich mají Haló slyším vás, tak mi méně důležité  zprávy pošlou na Oskara za 0,37 hal. mimo špičku a 0,53 ve špičce, které si minimálně 1x za den vyzvednu. . Takže tím ušetří i oni a vůbec se na mně nezlobí. A jestli mají o 1 číslo více..prakticky je to možné, ale i tak je to přinejmenším nezabije, protože jim v nejhorším stačí mít jen mé Twisové. Je to jen jejich rozhodnutí. Stejně mně na něj bez problémů volají všichni. Krom těch, co mi volají na Oskara , když mají desetikorunovou Oskartu (z těch 30 000 ks) tak pravda, že v tu chvíli kecám i hodinu a jsem hodinu „nedostupný“.
A můj mobil?
Baterka mi dosluhuje, ale to až po 1,5 roku Ni-Mh. Takže bych nějak vůbec neřešil jak moc je to zdravý pro můj mobil. Má provoláno přes nějakých 100 hodin (včetně přijatých hovorů) a na noc si ho stejně nevypínám a neustále mám vibrační zvonění. A musím říct, že pořád frčí. A taky mi spadl ze 2 metrů a kromě toho, že se mi rozbil display, který mi však zcela zdarma vyměnili, mi pořad jede. Fakt s NK 3310 nemám žádný problém.
A s tím pinem to fakt nechápu? U Oskara mi v nejhorším vymění novou simku (zatím ale nebyl důvod) a u ET – ten tak často neměním, aby se podělal, a Twist kartu mám prakticky pořád na jednom místě(není sice pod baterkou, ale nad ní-vůbec s ní však nemanipuluji).A i kdyby tak za ušetřený prachy si můžu skoro každý měsíc koupit novou se stejným číslem. A zkušenost je taková, že jsem to během 18 měsíců udělat nemusel.
A můj zisk? Měsíčně uspořím 2-3 stovky (někdy i více: viz. volání za 1 Kč, které jsem měl s ET a teď ještě mám s Twistem). Jinými slovy za dobu co mám mobil je to nějakých 3200- 5400 Kč a za to si koupím dnes už i NK3330, i když ji prakticky nepotřebuji, protože mám svojí spolehlivou NK3310.
 Takže kde vlastně prodělávám??? Pavle – spočtete mi (třeba nám na MM) to? Třeba jsem někde udělal chybu. Ale třeba až dostuduji budou pro mě 300,-měsíčně pakatel a budu mít jedno číslo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  31. 05. 2002 13:24

Jestli tu SIMku E.T.-ho používáš tak málo, k čemu Ti je? Volej rovnou z Oskarty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cipisek  |  31. 05. 2002 21:32

Chces snad moji SIMku? Taky z ni malo volam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fishie  |  11. 06. 2002 09:22

A neni NK3310 a jine trojkove odrudy(obludy) spolecne s Twistem ta nejhorsi kombinace?Vyuzivas CSD pripojeni k internetu? Aha!Ja zapomnel tahle nokie to neumi.Jediny co se u twistu vyplati je pripojeni k internetu pres CSD. Ale jinak je ta simka dobra tak akorat jako podlozka pod baterku.
Asi se do toho moc montuju ale zkousel jsi nekdy zapojit mozek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Temobilový Maniak  |  11. 06. 2002 12:56

Zkouším to pořád, a myslím, že to funguje..a připjenií na internet mám přes pevnou linku,to je taky jeden z mála důvodů,proč mám ještě Telecom. A zatím žádný mobilní připojení mi toto nemůže nahradit. Snad kromě tedy toho, že jste mobilní. Ale ta rychlost a cena...viděl jsem, slyšel jsem, zavrhl jsem. Určitě bych to nevyužil, stejně jako wap. A nejsem sám, je nás více, a ti, co mají telefony, které poskytují tyto služby,tak mnohdy ani sami neví na co to použít nebo jak, a když se to dozví, tak je stejně jako mne odradí ta slizská cena.

Ale je fajn, když má někdo i jiný názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fishie  |  12. 06. 2002 10:47

Nemuzes porovnavat ceny pripojeni pres mobil a pre pevnou.Mobilni data budou vzdy drazsi(a nebo stejne drahe jako Telecom,nikdy nevime kdy mu rupne...).Jedna se o to ze jsou mobilni a za to se plati.Clovek by mnel ale mit neustale moznost se datove pripojit odkudkoliv. Zvlaste v mem pripade kdy budu na chate v doline. Nejblizsi pevna linka je cca 5 km daleko v kopcovitem terenu.I na chate mam moznost datovat, i zde i kdyz s pomoci externi anteny mohu vyzvedavat/odesilat emaily.WAP uz je vec jina.WAP se vyplati pres GPRS pokud vam jde o informace-proste pohoda!Takhle levny(mam na mysli pausalni poplatek) a dostupny vysokorychlostni paketovy prenos dat Vam telecom nenabidne.Nemusite odesilat kupu dat.Muzete byt treba na IRC ale mate pocitano ZA DATA a NE ZA DOBU!Pokud chce nekdo cumnet na xxx obrazky na mobilu ci odesilat velkou hromadu emailu tak je pro nej dobrej klasicky CSD.
Muj styl prace s mobilnim datovanim spociva v tom, ze se mrknu na WAP pres GPRS a vyuziju volny kb Oskarova tarifu Standard GPRS.Az volny kb vycerpam tak budu vyuzivat velice vyhodneho pripojeni k internetu via GRPS za 0,025Kc/Kb.Toto budu vyuzivat predevsim na odesilani emailu.Budu taky wapovat via WAPovy prohlizec na compu neb WAPove stranky jsou uspornejsi nez obyc HTML.WAPovy prohlizec posila obycejne HTTP requesty a nevyuziva branu operatora a tudiz ho nelze uctovat jako WAP za 0,30kc/kb.Na prijem posty budu vyuzivat CSD pripojeni k netu via TWIST neb prenos dat pri vyzvedavani posty je velky a s kompresi bude pro mne celkem vyhodny(cena je ale ovsem umnerna kvalite a tak pocitam s rozpojovanim hovoru po kterem bude nasledovat rozpusteni SIM v kyseline sirove).Vyzvednout postu stihnu tak do 2 minut. Prenesena data budu monitorivat/propocitavat pomoci conmetu nebo si sezenu/vytvorim nejaky pocitaci programek pro linux. Co na to rikate panove?
Clovek se musi naucit pouzivat rozlicne zpusoby datovych sluzeb podle jejich ceny a pouziti. Casto se tak setkavam s jedninci s IQ -20 jenz se pripoji pres CSD pisou email a jsou pak treba takhle 5 minut i vice ZBYTECNE pripojeni!Setkavam se s jedinci kteri vyuzivaji odesilani emailu pres WAP aniz by vedeli ze to jde i pres SMS a levneji.Krom toho nemusi posilat emaily jenom pres WAP ale i pres SMS.A to pouze za cenu SMS v pripade ze SMSky posilaji na free SMS2EMAIL(napr. www.excell.to)
Koukam ze jsem se nak moc off-topic rozepsal tak to utnu.Mozna mam nekde nakou chybku ohledne twistu-fakt Žet-Mobááájl nemusim:-#

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  29. 05. 2002 22:03

Tarif Odepiš je bezkonkurenční při pobytu v zahraničí ve srovnání s předplacenými kartami. Příchozí hovory za 10 Kč/min (na Slovensku je ještě výhodnější), odchozí hovory i SMS za roamingové sazby. Kdo nemá jiný tarif, tak se mu i pro občasné pobyty v cizině vyplatí platit každý měsíc 10 Kč i když kartu s tarifem Odepiš nechce používat doma a dá ji do telefonu jen při zahraniční cestě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 05. 2002 22:24

Myslím, že jste zapomněl na roamingovou zálohu 5000 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snejky  |  30. 05. 2002 10:57

Po šesti měsících dobré platební morálky záloha není nutná. Nikde to ovšem neinzerují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 05. 2002 12:04

Podle mých informací je záloha nutná vždy, jen vám po čase s dobrou platební morálkou Oskar vrátí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  31. 05. 2002 11:29

Mam tarif Slysim Vas a roaming mi po pulroce dobre platebni moralky aktivovali bez zalohy. Respektive dostal jsem tzv. virtualni zalohu 5000Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  31. 05. 2002 12:00

Presne tak, jak vidno, tak Marek Lutonsky je malo informovany!!!! Po pul roce vam navysi zalohu (virtualne) na 6000,- pri aktivaci roamingu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p0etrik  |  04. 06. 2002 13:25

Dal jsem si praci a procetl vseobecne podminky - je to tam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  30. 05. 2002 11:47

Za kolik je z Odepis volani na Slovensko? U Slysim vas to bylo 3.68 mimo spicku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  29. 05. 2002 18:55

Chlapi, máte prej chybu v nadpisu - pro MĚ ne pro mně

Teda mně je to fuk, ale moje přítelkyně, čerstvá maturantka teďka machruje se svýma znalostma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 05. 2002 18:52

Tak Dohoda se nezměnila, resp. Dohoda se změnit nemohla, ale podobný výhodnější tarif není,300minut pouze do Oskara je hrůza,100% lidí s Oskarem fakt nemám v seznamu.... je to tak polovina... no co zůstane se u Dohody

Jinak pojmenování Volám Málo,Často,Stále mi připadalo trefnější než Odepiš apod....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 05. 2002 18:46

Tak jsem si s tím dal tu práci a nacpal údaje z 5 firemních karet za poslední 3 měsíce do Excelu a trochu si s tím hrál. Výsledek? Tady je pár postřehů.

1) Byznys tarify - ač se mi na první pohled líbily, totálně propadly. Vyplatí se asi až od opravdu vysokého počtu minut, pro mě nepoužitelné.

2) Volám stále x Nezavěšuj - změna k horšímu. Oskar má viditelně problém zaujmout něčím firemní zákazníky, navíc požaduje při změně tarifu firmy přechod všech na nový tarif (to je opravdu dobrá sprosťárna, zdroj x2 Oskarllinka). Tento posun zároveň znamená, že pokud jsme třeba tarify Volám stále používali i k volání do sítě ČTc, po týhle změně to zakážu. Důsledek: snížení počtu minut - snížení příjmu z hodně volajících zákazníků.

3) Snaha donutit přejít "střední" zákazníky na o něco vyšší tarif je očevidně výhodná, obdoba starých tarifů Volám málo a Volám hodně je slušná. Otázkou je, jestli se někdy spíš nevyplatí jít s tarifem dolů ... U mě třeba někde ano.

4) Moji Nej - aneb nechci slevu zadarmo - taky nic moc. Člověk se snaží mít většinou tarif, který odpovídá počtu minut, takže  z toho nic nemá.

5) Zvýhodnění pro volání do vlastní sítě je nedostatečný, u byznys tarifů až směšná. Nebo Vám připadá normální zaplatit 100,- za tarif bez volných minut a pak ještě volat do vlastní sítě za 4,-?

6) Ve spostě situací je zlatým řešením Oskarta

Na závěr: Počítat, počítat, počítat... jinak Vám nezůstanou ani kalhoty 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  30. 05. 2002 08:25


ad 5) A co byste řekl na tarif třeba Optimum Plus u ET? Za 1002 Kč máte 130 minut. 130 x 4 Kč je 520 Kč. Takže v podstatě platíte paušál 482 Kč bez volných minut!!!! To má k optimu hooodně daleko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  29. 05. 2002 18:26

Tak mám pocit, že kromě Dohody s Oskarem pořád vede Oskarta. Dobíjím kredit 1500+300 (20% sleva) a měsíčně mi rozhodně nedělá problém provolat víc jak 600 Kč. Volám spíš do Oskara (tak 70%), ale jak jsem to počítal, tak i kdybych volal přesně vyváženě, pořád se mi Oskarta vyplatí víc než třeba Nezavěšuj:

150 min * 1,7 Kč = 255
150 min * 5 Kč = 750
Celkem 300min = 1005 Kč včetně DPH
Průměr 3,4 Kč/min.

Dobře vypadá ještě tarif mezi námi, jenže těch 300 min do Oskara bych asi neprovolal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  30. 05. 2002 01:16

Volání na Oskara je 3,15 Kč. Dobíjecí kupon kupuji za 1410Kč s DPH, tak OS-OS stojí 2,47 Kč. Na 1,70 Kč se nemužu nikdy dostat. Přičti si 115,5 Kč, jinak Oskarta je pro mě též nejlepší .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jame  |  30. 05. 2002 02:06

no ale on uz pocítá dopredu s flexi sazbou a tam je 2kc/min do oskara takze to zvládne hrave...

kde se dá sehnat kupon za 1410??? vím o nejlevnejsám za 1445kc...

díky za radu...

jame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stasek  |  03. 06. 2002 17:48

Take bych se chtěl zeptet, kde by se dal ten kupón za tak skvělou cenu koupit. Předem děkuji za informaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marťas  |  29. 05. 2002 13:43

Mám pocit,že si Oskar udělal z lidí blázny. Žádné výrazné změny v tarifech rozhodně nevidím. Kdyby raději udělali něco s tak běžnou záležitostí jako je GSM Banking. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 05. 2002 14:47

Myslím, že Oskar nikde nesliboval výrazné změny. Prostě inovoval tarify.

I když Oskar na GSM bankovnictví pracuje, troufám si pochybovat, že to je tak běžná záležitost a služba, která je u mobilního operátora nezbytná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike_k  |  29. 05. 2002 15:19

Jak si na ni jednou zvyknes tak se stane beznou a nezbytnou. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  29. 05. 2002 18:24

Není to lepší přes net? Já teda složenky na ulici neplatim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeZ  |  29. 05. 2002 16:12

Ja bych zase rekl, ze to zacina byt bezna sluzba a do budoucna to urcite bude sluzba jeste beznejsi... az nezbytna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-- Leošek --  |  30. 05. 2002 09:18

A když teda ne GSM Banking, tak kterou službu vy sám u pana Oskara postrádáte? Kamarád říká, že by mohl montovat do mobilů integrovaný kávovar...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  30. 05. 2002 07:33

GSM banking spusti k 1.7 - tu informaci mi dali v GE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Satan  |  29. 05. 2002 12:34

Je to boží¨. Hned přestupuji k řekni mi, namísto volám málo. K tomu si aktivuji ty SMSky za 80 Kč. Těch 20 ušetřených SMSek můžu klidně proesemeskovat mojí holce ne ?

Chtěl bych se zeptat? Když si aktivuji službu mojí nej, tak kolik mě vlastně s tarifem řekni mi budou stát hovory do Oskara?? Podle mě 3 Kč , ale nejsem si jistý.Prosím redakci ať mi to osvětlí.Thank

       Ale jinak je to úplně Cool. Jenom doufám, že zas nebudu jak budu volat operátorovi čekat půl hodiny na spojení . To by měl Oskar nějak změnit- Víc operátorů a infolinka by měla běžet nonstop, nebo alespoň tak o dvě, nebo tři hoďky dýl.

Oskare drž se-pro mě jsi pořád ten nejlepší. Ne jak ti dva ubozí operátoři za tebou. Ti by se na to ani nezmohli.

Satan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasik  |  29. 05. 2002 12:48

Neni to sice spatny,ale zas tak nekriticky bych nebyl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  29. 05. 2002 12:29

Zajimalo by me jak rychle se da prejit na novy tarif a taky jsem nikde nenasel ani zminku ( krome tiskovky ) o VPN, jak s tim to je? Jinak se Oskar moc nepredvedl. Docela revolucni je Odepi, cena hovoru uz docela rozumna a hlavne 40 vol min do oskara je bomba. Skladam MM velkou uctu za rychlost a prehled.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 05. 2002 12:43

Buď přes infolinku, nebo snad i prostřednictvím hlasové nebo internetové samoobsluhy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra @ K  |  29. 05. 2002 12:23

Myslim si, ze pokud operatori by radi svoje prepaid zakazniky pretahli do tarifu, tak je jedina rozumna cesta jim nabidnout cenove nizsi tarif s mene minutami (takovy, ktery neomezuje, tj. ne Odepis). Byl to tedy Volam malo za 150 korun. To bych jako predplacenkar unesl a lepe bych na takovy tarif presel. Jestlize ale prvni normalni tarif je nyni az za 250, do tarifu se mi v takovem pripade nechce (nevim, jestli to kazdy mesic skutecne provolam) a radeji stale zustanu na prepaidu.

Je asi jasne, u urcite skupiny uzivatelu ARPU Oskar zvedne, dalsi (mozna vetsi) skupinu odradi od toho, aby jim ARPU zvedala (tedy na tarif ted uz tuplem neprejdou).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
repeat  |  29. 05. 2002 12:39

Tak mam z nepouzivany oskarty Odepis. Uplne jednoduchy: staci dobit aspon na 1000, vyplnit udaje a na infolince nadiktovat nekoho rodne cislo a je to!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laky  |  29. 05. 2002 19:17

Konecne nekdo rozumny. Presne tarif Volam malo byl pro mnohe predplacenkare atraktivni a sam jsem o nem silne uvazoval. Pokud nekdo 400 kc na oskarte provola tak za dva mesice, tak ¨by se mu tenhle tarif vyplatil. Skoda, ze uz na nej nejde prejit. Tarif za 250 uz je moc a taky se mi do toho nechce, takze musim zustat u prepaidu.

laky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  30. 05. 2002 13:02

Jo, psal jsem to včera: jelikož SMSky skoro nepíšu, tak tento tarif by pro mne znamenal na rozdíl od OSKARTY výrazné zdražení. Posuďte sami:

TARIF: volná minuta za 5,25 (50 "volných"); do Oskara 4,20; do cizích sítí 5,25

OSKARTA (dobitá za 1500,-): do Oskara 2,63; do cizích sítí 5,25 - a to kupuju kupon za 1500,- a ne levnější (nevím kde )

Takže pokud moc SMSky nepíšu, tento tarif je nehorázně drahý . Taky to tady někdo psal (i já), že často už vychází líp předplacenka než některé tarify. A to je, Oskárku, vážně blbý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  01. 06. 2002 20:08

To jsem si spočítal už dávno, takže jsem na tarif nepřešel a nepřejdu ani teď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-td  |  29. 05. 2002 12:19

Nejak tomu nerozumim s tema SMSkama.
Mam za tech 84 korun jen tech 100 ks SMS a 101ni a dalsi uz stoji normalne? To by znamenalo konstantni usporu cca 20 korun? To by asi zase tak hypervyhodne nebylo, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasik  |  29. 05. 2002 12:21

Mas pravdu: neni to nic moc,ale je to tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 05. 2002 11:18

A kde je nějaká přehledná tabulka všech tarifů?

Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 05. 2002 11:19

Tady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  29. 05. 2002 12:29

Obavám se že Vase grafy pro ¨podnikatelské tarify jsou příliš optimistické. Předpokládají, že po protelefonování určeného počtu minut se sleva aplikuje zpětně, takže učet se dokonce sníží. To by nebylo moc logické. Podle mě to je tak, že sleva se týká až minut provolaných nad daný limit. ˇ

Veškeré pokusy dovolat se dnes na Oskara selhaly takže jsem se nemohl zeptat. Vám to snad pujde líp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 05. 2002 12:39

Máte pravdu, špatně jsem to pochopil, myslel jsem, že slevu budu mít skutečně i zpětně, což by u tarifu nebylo problém. Ale je to tak, jak píšete - když se nižší sazby jsou až po provolané hranici.

Zkusím to ještě dnes opravit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 05. 2002 14:49

Tak už je to opraveno. V tabulce jsou aktuální obrázky, trochu jsem spravil texty a ke stáhnutí je Tarifikátor, který už firemní tarify počítá správně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.a.r.i.n.e.k  |  29. 05. 2002 11:11

Kde jsou nějaký levnější SMSky, či levnější hovory? Chtěl bych tarif - 25 minut za 100Kč, další ceny stále 4Kč a 3Kč do Oskara a SMS max. za 1Kč. Hlavně že ODEPIŠ (takže textovky) má mimo Oskara zprávy nejdražší ze všech Čekám na jiné změny u ostatních. Fakt nic moc!!! Totální změny?....haha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 05. 2002 11:18

S takovým tarifem, který navrhujete, byste se Oskarovi nevyplatil. Operátor potřebuje co nejvyšší zisk z jednoho zákazníka a k tomu mu pomáhají dražší paušály s vyšším počtem volných minut.

Odepiš patří mezi rodinné tarify, je určen hlavně pro komunikaci mezi lidmi, kteří mají Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  29. 05. 2002 11:05

Oskárku, proč máš u nových tarifů tak drahé hovory ve vlastní síti? To už do vlastní sítě vychází levněji Oskarta dobitá kuponem za 1500,.   Pokud by celodenní cena do vlastní sítě byla kolem 2 Kč/min., bylo by se o čem bavit.  Takto nic převratného (pokud SMSky moc nepíšu).

Čekal jsem víc ...   Ale zatím u Oskyho zůstávám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  29. 05. 2002 11:03

Pujde na odepis aktivovat GPRS ? Jestli ano, nevite ceny za KB ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nemi  |  29. 05. 2002 11:02

U toho srovnavaciho grafu pro "mladeho smskovače" by chtelo zmenit typ cervene krivky!! Sice si to clovek domysli, ale ....

Nemi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasik  |  29. 05. 2002 10:53

Pro me jsou to velmi prijemne novinky:Mam Slysim Vas a hned si ho zmenim na Odepis, aby mi zustalo cislo,ale volani do Ceskeho Telecomu mimo spicku temer zadarmo nechci ozelet,tak si jeste aktivuji znovu Slysim Vas na pritelkyni. Mam jeste Oskartu 10kc/hod a ta ztraci smysl...(prodam za 1800Kc)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 05. 2002 11:06

Pokud pořídíte sobě Odepiš a přítelkyni Odepiš, máte za 20 Kč celkem 80 minut volání, což je celkem bezkonkurenční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  29. 05. 2002 11:20

Pokud provoláte přesně 40 minut. Při tarifikaci 60+1 se to ale bude mnohem hůře sledovat než u Slyším Vás, abyste nepřetáhl volné minuty. Zůstává nějak dělení na špičku/mimo? Pokud ne, je to super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  29. 05. 2002 15:28

Proc? Aktivujete si AOC (odhad ceny hovoru) a mate vystarano. Teda pokud nebudete volat taky mimo Oskara, to by udelalo trosku bordel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Pecha  |  29. 05. 2002 12:02

Tak tohle může napsat pouze člověk, který celý den nedělá nic jiného než si hraje s mobilem. No tomu říkám nabídka 80 volných minut za dvacku Takže 10 minut ve špičce a 70 mimo špičku. Je to tak správně?

A co ta tarifikace? tohle může být skutečně zajímavé jen pro hračičky a lidi co píšou a píšou a píšou a.......... 

Podle toho, co jsem četl nic tak převratného Oskar nenabídnul. Je to ten straý známý drahý Oskar, pokud zamozřejmě voláte většinou do jiných sítí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasik  |  29. 05. 2002 12:16

u Odepis se spicka nerozlisuje,takze tech 40 minut muzes provolat kdykoliv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Pecha  |  29. 05. 2002 12:35

Dík , toho jsem si opravdu nešimnul. Tak jsem mrknul na ceník.... stejně je tam jedno ALE, pouze do vlastní sítě takže cenová revoluce se opět nekoná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasik  |  29. 05. 2002 12:38

Za 10,50 je to stejne slusna nabidka a jdu do toho.Jasneze by bylo fajny kdybych mohl tech 40 minut volat kamkoliv,ale to by se Oskarovi moc nevyplatilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 05. 2002 13:02

Odepiš nerozlišuje špičku a mimo špičku, takže máte 80 minut kdykoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa první  |  30. 05. 2002 07:53

:)) A víte, že ČTÚ dostal přideleny nové frekvence v pásmu 900 MHz a bude je nabízet operátorům?

Že by pak byl čtvrtý operátor?

BaJaJa I.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  30. 05. 2002 12:08

No, s tema 5-ti by toho moc nepokryl ...

Budou se losovat mezi stavajici.

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pierre  |  29. 05. 2002 16:29

Oskartu 10 Kč/min neprodávej za 1800, to je pod cenou, myslim, že tak za 2500,- to bude lepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dlouhán3  |  03. 06. 2002 09:37

Na olomoucku se prodává za 3000  ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  29. 05. 2002 19:24

Mam zajem.

Ozvete se na mail.

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  29. 05. 2002 10:49

Nic moc, nebo se pletu??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  29. 05. 2002 10:40

Nerikejte, ze jste o konkretnich tarifech nevedeli drive. Neni totiz mozne tak rychle pripravit clanek se souhrnem bez informaci predem :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 05. 2002 10:45

My jsme velmi rychlí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conq.  |  29. 05. 2002 23:45

Nechapu, jak můžeš napsat - Oskar chce zvýšit zisk z jednoho uživatele a zároveň trochu ušetří i zákazníci. To si odporuje - řekl jsem to vlastními slovy, tak prosim , neber mne za slovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  31. 05. 2002 09:08

Je to proste, mily Watsone:

Jsou levnejsi hovory, tudiz zakaznici usetri relativne (pomerne) - maji levnejsi volani. Nicmene Oskar pocita s tim, ze diky tomu budou vic volat (a hlavne vic do Oskara na ukor ostatnich siti) -> zakaznici vic utrati (absolutne) a bude vic hovoru bez nutnosti propojovani -> Oskar vydela (absolutne i relativne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cerf  |  29. 05. 2002 10:37

Nezaponeli li jste, ze ten kdo vola casto na oskara, ma je v oskamaradech a vola stejne o 1 levneji!!!???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 05. 2002 10:44

S tím zatím nepočítáme. Ovšem vzhledem k tomu, že Oskar je bez tak vždy nejvýhodnější, s výsledky by to příliš nehnulo. Trochu by se vůči sobě snad posunuly jen základní tarify a ostatní, u kterých Moji Nej nebo Oskamarádi nejsou možní.

Možná to do příští verze Tarifikátoru dodělám, ale nevím, jestli by to už nebylo příliš a zbytečně složité.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
I  |  29. 05. 2002 11:02

Do cen tarifů nebyly také zahrnuty podrazy, nedodržování smluv a jiné takřka trestně postižitelné činy pracovníků Oskara (správně Českého mobilu). Ve smlouvě k novým tarifům bude jistě klausule, která legálně umožní opět zvýšit ceny o 300% nebo i více. Nebo jste již zapoměli?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 05. 2002 11:08

Můžete být konkrétní? Pokud Oskar skutečně nedodržel smlouvu, je to určitě téma na článek. O ničem takovém ale nevím.

Operátor si ale v souladu s Všeobecnými podmínkami může měnit ceny svých služeb podle vlastního uvážení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ubu  |  29. 05. 2002 13:52

Tuším, že Oskar zdražil textovky u Dohody a že článek o tom byl. Pravda je ta, že Oskarovi zákazníci asi nemají pocit hřejivého bezpečí a necítí zázemí nadnárodní korporace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v.ch...  |  31. 05. 2002 11:33

Nevím zda lze pouze suše konstatovat, že Oskar zdražil textovky u Dohody ...

Skutečnost je taková, že ceny pro poslání SMS do jiných sítí musí v souladu s telekomunikačním zákonem vycházet z nákladů a ty potom logicky tvoří ceny za propojení. Pokud SMS v jiné síti stojí na propojení 1,40 a Oskar si k této nákladové ceně připočítává jako svoji marži 0,10 Kč/SMS za originaci a billing, tak na tom nic drahého nebo dokonce předraženého nevidím. Pokud by si tuto cenu nenadiktovali právě Eurotel a RadioMobil ... mohlo být posílání SMS stejně drahé/ nebo spíše levné jako pro zasílání SMS v síti Oskar.

v.m...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cerf  |  29. 05. 2002 11:09

oskar prakticky zpoplatnil oskamarady....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 05. 2002 11:23

To není přesné, Oskar jen změnil způsob jejich účtování. Do šesti měsíců je doplněk Moji Nej výhodnější, potom ale začíná ztrácet.

Ale aby bylo jasno: s Moji Nej člověk stále ušetří, jen trochu méně než u Oskamarádů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  29. 05. 2002 15:27

Jasne. Stejne jako treba banky. 300Kc/rok za kartu vypada moc. 30Kc/mesic je pouzitelnejsi ... Jinak osobne jsem pocital s horsi variantou, ze nebude zlevneni SMSek na "MojeNej", ale misto toho si budu muset koupit BlaSMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  29. 05. 2002 10:04

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wemeno  |  29. 05. 2002 10:15

prvni?? tak to rozhodne ne Oskarmobil.cz tam jsou ceny myslim ze od rana ..ale rozhodne tam byli 30 minut pred zahajenim tiskovky

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor