Nové tarify Paegasu: o čem jsme ještě nepsali

Diskuze čtenářů k článku

Jurio  |  02. 09. 2001 19:42

Co partnerské karty? Kolik si můžu pořídit k jakému tarifu a co bude stát volání z nich?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  02. 09. 2001 22:30

Volání z Partnerských kater včetně ceny za SMS zůstává stejné (včetně účtování po 30ti vteřinách) : Partner I se účtuje dle  původního tarifu PG 120nonstop, Partner II dle původního tarifu PG 60 a partner III dle původního tarifu PG 20.

K tarifu Paegas 20 start (HIT) můžeš aktivovat Partner III

K tarifu Paegas 80 (HIT) můžeš aktivovat Partner II a Partner III

K tarifům Paegas 200 a 400 (HIT) můžeš aktivovat Partner I , Partner II a Partner III.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos Harasek  |  01. 09. 2001 23:08

At pocitam, jak pocitam, tak mi pripada pro vetsinu uzivatelu vyhodnejsi tarif 20HIT, nez 80HIT. A to priblizne do 150 provolanych minut za mesic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  31. 08. 2001 20:42

Mám starý dobrý tariv Aktiv klasik + nonstop a ať sem počítal, jak sem počítal, pořád se mi vyplatí u něj zůstat. To mi dokonce potvrdili i operátoři na infolince :o).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  01. 09. 2001 07:17

Ja mam jeste starsi, resp. u PG nejstarsi (IMHO) jeste lepsi tarif Ekonom Nonstop a pri mem volani, datovani, faxovani, wapovani a SMSkovani bych na tom byl pri napr. pri posledni fakture s PG80 o cca 100,- lepe. U PG200 sice o 85,-Kc hure (nepocitam ze by mi jeste zbylo plno volnych minut, protoze ani ted se ve volani nijak neomezuji), ale o 80,-Kc do plusu by to kompenzovala Partner karta s tarifem PG120NONSTOP (na rozdil od stavajiciho tarifu PG60), takze nakonec by to byla jen 5,-Kc ztrata . Jedina vec, ktera me od toho prechodu (zatim) na PG80 jeste odrazuje je nevratnost toho kroku, tj. nemoznost vratit se zpet na toho Ekonoma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  01. 09. 2001 12:04

Presne tak, asi bude lepsi jeste 1-2 mesice pockat na ohlasy uzivatelu. Treba v tech novych tarifech budou jeste nejake skryte hacky .

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 09. 2001 12:46

Mně nové tarify lákají hlavně volnými minutami. Paegas 80 + HIT má stejné minutové sazby jako můj současný Paegas Aktiv Nonstop, ale navíc nabízí 80 volných minut využitelných pro volání do kterékoli sítě. 30+20 minut na volání do pevné sítě u Aktivu mi je k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  01. 09. 2001 14:12

Ja u Ekonomu mam 30 volnych minut kamkoli, coz mi (na rozdil od Aktivu) vyhovuje a naopak uz nemuzu mit HIT, protoze jsem koupil mladymu zvyhodnenou Twist sadu s M2288R za 3,-Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  31. 08. 2001 14:23

Jedna perlicka:
Na slozence od Paegasu je reklama na HIT a VIKEND.
...
Prodlouzenim smlouvy 0 2 roky se vam znasobi body sbirane v programu Paegas Bonus o stejne mnozstvi, jake jste na vasi SIM kartu ziskal(a) za posledni rok.
...
Jak se cislo znasobi o cislo?
Za posledni rok jsem ziskal 1500 bodu.
Znasobi se mi 1500 o 1500 bodu? Jak to mam chapat? 1500*1500?
Kdyby napsali body ze zvetsi o body, nebo body ze sdvojnasobi.

Nebo na tiskovem zamestnavaji cizince?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  31. 08. 2001 13:42

Zůstane při přechodu na jiný tarif (nebo při přechodu z TWISTu na paušál) původní e-mailová adresa? Mám stále tu číselnou a nerad bych přecházel na problematický Click!

Co se týká účtování 60+1 tak silně pochybuji, že proběhl nějaký výzkum přání zákazníků (je všeobecně známo, že Paegasu je úplně fuk, co si jejich zákazníci myslí) a toto účtování jen tahá z lidí peníze. Hlavně nyní poté, co jsou volání do schránky zdarma, tak je třeba zase něco nahrabat (na těch, co tam spadnou). A nepřevádění "volných" minut do nového měsíce je další důvod, proč nebýt s nimi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2001 19:46

Odkud máte informaci, že Paegasu je jedno, co si jeho zákazníci myslí? (Nebo že by to byl jen takový silácký výkřik?)

Myslím si, že na Paegas se opravdu obraceli zákazníci, kteří se ptali, proč ještě nemá účtování po vteřinách (a po minutě). Po obrovských kampaních Oskara a Eurotelu na tuto službu si normální uživatel určitě myslí, že to je hrozně výhodné. Kdybyste byl v kůži Paegasu, tak byste potom samozřejmě také přešel na tento způsob účtování, vždyť se mu to také hodí.

K nepřevádění volných minut: totéž lze tvrdit na druhou stranu třeba o doplňku typu HIT. Každý z operátorů má jiné služby a buďme rádi, že si můžeme vybrat. Vždyť by byla nuda, kdyby tady byly tři operátoři s naprosto stejnými nabídkami a cenami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  01. 09. 2001 01:48

Je to tak.

 A ještě bych dodal, že převod neprovolaných volných minut je samozřejmě dobrá věc ale na druhou stranu nevím proč si pořizovat tarif u kterého ty volné minuty většinou neprovolám. Někdo si třeba pořídí tarif proto že tam jsou levnější SMS, dostupnější některé služby atd.., to bych teď nechal stranou. Pokud ale budu uvažovat pouze o telefonování tak přeci ty volné minuty jsou většinou značně drahé (někdy stojí volná minuta i okolo desetikoruny) a levné jsou až ty minuty co provolám navíc. Například u tarifu Paegas 80 se tuším píše že se vyplatí při volání od 80 do 200 minut atd., takže myslím že každý by si měl pořídit tarif u kterého provolá o něco víc než pouze ty volné minuty, jinak se mu ten tarif většinou nevyplatí.No a v takovém případě mě pak nějaký převod neprovolaných volných minut nemusí zajímat, no je to jen můj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mařík  |  01. 09. 2001 16:58

S výběrem tarifu máte sice pravdu, ale to převádění volných minut mě zajímá stejně. Většinou provolám o něco více než volné minuty. Ale měl jsem taky 1 měsíc, kdy mi zbylo 180 volných minut a hned další jsem provolal asi 220 minut nad volné minuty. Kdyby se to převádělo, tak jsem přeci ušetřil. Nestává se to sice často, ale občas ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  01. 09. 2001 17:34

Supeeeer v tom mas pravdu, ale obcas se ti stane ze jsi treba mesic off-line (napr. v cizine), nebo jsou i mesice kdy volas mene a tam by se ti prevod vyplatil !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  01. 09. 2001 21:25

Jo jo, máš Aleši i s Petrem Maříkem samozřejmě pravdu, i mě se už stalo že jsem volné minuty jeden měsíc neprovolal takže ten převod by se hodil.

Byla to spíš reakce na příspěvek DS který píše, že "nepřevádění volných minut do dalšího měsíce je zase u důvod víc proč nebýt s nimi ( s Paegasem)", protože se mě to nezdá jako zrovna zásadní důvod. Ty tarify jsou jinak dost dobrý, něchtěl bych se hádat ale v některém případě možná i lepší než u Oskara (nepočítám samozřejmě Dohodu s Oskarem).

Takže já bych měl taky plno připomínek,  uvítal bych ten převod neprovolaných minut do dalšího měsíce, dále kdyby bylo možné volné minuty čerpat i z Partnerských karet (v to jsem doufal nejvíc) atd. atd...,ale co se dá dělat, snad to Paegas napadne zase příště.  Podle mne jen tyhle "drobnosti" nejsou zásadním důvodem proč nebýt s námi .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  01. 09. 2001 12:07

Kdyz tedy Paegasu neni jedno, co si o nich zakaznici mysli, tak proc jim nedaji v uctovani hovoru na vyber?

Honza

P.S.: Uz volam na Oskarlinku 1 hodinu. Porad slysim radio. Jaky je soucasny rekord mezi zavolanim a spojenim s operatorem ? Nebo ze by tam v sobotu nebyli? Myslel jsem, ze tam nejsou pouze v nedeli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  01. 09. 2001 12:11

NEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No tak tohle je fakt super. Ted me ten hovor na Oskarlinku jeste po 1 hod. a 1 min. rozpojili (max. delka hovoru u Oskara).

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel77  |  02. 09. 2001 09:46

Tak jim zavolej znovu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 09. 2001 12:44

A proč třeba zákazníkům, kteří provolají 1000 minut nedají další stovku zadarmo? Proč nestojí textovky do vlastní sítě polovinu? Proč předplacenka nemá platnost čtyři roky?

Pokračuji ve vaší logice a tvrdím, že operátorům na zákaznících vůbec nezáleží. V opačném případě by přece tyto služby už dávno museli nabízet, ne?

Operátoři tyto služby a podobně také výběr mezi způsobem účtování nenabízejí patrně proto, že výsledný efekt by nestál za náklady, které by pro zavedení těchto služeb byli nuceni vynaložit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  01. 09. 2001 21:39

Myslim, ze jste trochu poupravil to, co jsem rekl. Nerekl jsem, ze operatorum na zakaznich vubec nezalezi. Samozrejme zalezi, ale jenom do te doby, kdy vidi, ze z nich dostanou penize - tak se chova vetsina komercnich firem a je uplne na jinou diskuzi, jestli to je spravne, nebo ne.

Na chovani Pegasu mi vadi to, ze zdrazeni (zmenu tarifikace) oduvodnuji pranim zakazniku a ze oni by to z vlastni iniciativy neudelali. Na druhou stranu je pravda, ze vetsina lidi v CR podleha propagande z reklam a medii obecne (to muzeme videt napr. na sledovanosti nejmenovane komercni televizni stanice) a proto si mysli, ze tarifikace 60+1 je pro ne vyhodnejsi.

Vase argumenty o tom, ze se jedna o sluzbu, ktera by pro Radiomobil znamenala dalsi naklady jsou pravdive, nicmene srovnani s ostatnimi sluzbami je prinejmensim nefer a zavadejici. Tuto sluzbu (tarifikace 30+30) uz Paegas zavedenu ma (starsi tarify a Twist) a proto by se o prilis velke naklady podle meho nazoru nejednalo - spis by  se Radiomobilu snizily prijmy z provolanych minut a o to samozrejme nemaji zajem.

Navrhoval bych (jak jsem uz v jednom prispevku napsal) prepinat se mezi uctovani napr. odeslanim SMS na cislo 4603 s obsahem "UCTOVANI30" nebo "UCTOVANI60".

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  03. 09. 2001 07:07

Co máte furt z tím převáděním volných minut. Eurotel převádí neprovolané volné minuty, ale jen ty z předcházejícího měsíce. Takže když neprovoláte jeden měsíc volné minuty, naco by Vám ten příští měsíc bylo těch minut víc?

Roman.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskarista  |  31. 08. 2001 12:47

Mel bych par pripominek.

1) Termin "minuta zdarma" je velmi zavadejici. Ty minuty jsou volne, ale nejsou zdarma. Staci si vydelit pausal poctem minut a dostanete cenu minuty "zdarma". Treba pro Paegas 20 to vychazi na 7,88. To fakt neni zdarma. Pokud navic provolate jenom volne minuty, pak je takovy tarif i nevyhodnejsi nez predplacenka. Ale o tom uz se tu napsalo hodne.

2) Ad uctovani. Podle mych zkusenosti je uctovani 60+1 vyhodnejsi nez 30+30 pro lidi, kteri volaji pul minuty az priblizne 15 minut. V takoveto podobe je nekdy i vyhodnejsi nez o par haliru levnejsi sazba uctovana 30+30. Dal uz se rozdily stiraji. Me to tak vyhovuje. Jinak problemy s hovory spadlymi do schranky nekteri zahranicni operatori resi napr. tak, ze neuctuji prvni 3-4 vteriny. O tom se nasim muze jen zdat. Jinak pohled na zahranicni operatory je vubec zajimavy. Ve svete se najdou ruzne vychytavky. Treba v Holandsku uctuji vsichni po minute. Belgicky Orange uctuje po vterinach od zacatku, ale pripocitava si spojovaci poplatek 2 BEF. Jeden dansky operator uctuje take spojovaci (spise rozpojovaci) poplatek, ale az na konci a pouze tehdy, pokud byl hovor radne ukoncen (pokud nespadlo spojeni). Jeden svycarsky operator uctuje jako drive telecom ruzne dlouhymi a stejne drahymi implulzy.  Myslim, ze by to vydalo i na cely clanek "Jak se uctuje ve svete". Jeste je zajimave, ze napr. belgicky Mobistar uctuje svym zakaznikum 60+1, ale roamingovym 30+30. Co je asi pro nej vyhodnejsi, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  31. 08. 2001 15:27

Myslim, ze uctovani 60+1 je vyhodnejsi pro lidi, kteri volaji casto 30sec - nekonecno, nejen pro 30sec - 15min.

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Dohnal  |  31. 08. 2001 12:46

Jako letitému uživateli paušálu se mi nové tarify PG také líbí a na některý přejdu.

Trochu mě překvapila diskuze o převádění nevyužitých volných minut - některý náš operátor to dělá.

Pak mám ještě dotaz na všechny ty, co uvažují o změně operátorů (někdy mám pocit, že někteří to dělají i několikrát do roka). Jak oznamujete změnu svého čísla? Přes SMS je to dost drahé, ne? Nebo existuje nějaká SMS brána, která umožňuje hromadné zadání adresátů (i tak, vypsat třeba 100 čísel dá zabrat)

 

Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 08. 2001 13:27

Oskar i Eurotel volné minuty převádí (Oskar ne u Dohody).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  31. 08. 2001 14:59

Sice uz pres 3 roky pouzivam jednoho operatora, ale pripadnou zmenu bych resil vzkazem na hlasove schrance - "Dobry den, vzhledem k tomu, ze jsem zmenil operatora, zastihnete me na novem cisle +420-60x-yyyzzz" a obcas si vybrat prichozi SMS. Problem je s tim, jak se zbavit placeni mesicniho pausalu za tarif. Nejjednodusi bude asi tarif prevest na predplacenou kartu (Eurotel to ale neumoznuje) a 1 za rok (resp. 2x u Oskara) dobit kredit - investice 400-500Kc, ktere muzete provololat.

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Basta  |  31. 08. 2001 12:15

Milý Paegasi nové tarify se mi opravdu líbí, ikdyž mám drodné výhrady, ale asi na ně přejdu. Určitě pohnuli žlučí ostatním operátorům. Proč je ale zase z těch tarifů vidět, jak jsme ti my uživatelé ukradení a že potřebuješ jenom naše prachy.  Volání se opravdu dost zlevnilo, ale proč sakra neděláte i takové změny které nám logicky pomůžou a takové ty kecy, že vám záleží na zákazníkovi a že jste firmy pro lidi mě opravdu utvrzují v tom že jsme Vám fuk. Výmýšlejte si ty své načančané hesla dál vždyť to dělají všichni tak co?! Až vás předběhne konkurence v účtování hovorů 1+1 tak to uděláte taky a zase se na nás budete usmívat jak Vám na nás záleží, udělej to hned!. Ale zase tak spěchat nemusíš, horší je v tomto směru Eurotel, tak vlastně co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  31. 08. 2001 10:28

Paegas uz zase mlzi nebo presneji receno, nestydate lze! To, ze zavedeni vterinoveho uctovani po cele prvni minute zavedl pod tlakem pozadavku zakazniku je blbost. Zakaznici chteli vterinove uctovani od zacatku a ne az po cele prvni minute.

Me osobne se zda mnohem vyhodnejsi tarifovani v siti T-D1. Tam je uctovani po 10 sekundach.  Pokud skoncim hovor na zacatku impulzu, zaplatim jen 10 sekund navic. To se vyrovna tim, kdyz se dovolam do schranky, zaplatim taky jen 10 sekund a ne celou minutu nebo pulminutu. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  31. 08. 2001 10:30

Myslim, ze tohle by nasim operatorum vyrazne snizilo trzby a proto se toho nedockame .

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SRPŠ  |  31. 08. 2001 09:45

Ja opravdu nevim, jestli nasi tri operatori jsou nejak domluveni, nebo jejich marketing je tak neschopnej, ze nemuzou nabidnout skutecne neco zcela jasnyho. Nove tarify Paegasu se mi libi, ale co ma znamenat SMS na 1,70 a neprevadeni neprovolanych minut do dalsiho mesice napr. u Paegas 80. Me osobne se tenhle tarif libi a uprimne je mi jedno jestli jim ty dva roky podepisu nebo ne, protoze dva roky zas takova doba neni a neplanuju jinyho operatora, ale to nechutny tlaceni klientu tim, ze takhle debilne zdrazim SMS to mne fakt zarazi. A neprevadeni minut - to je skutecne blbost nevidana. Takze zase stara znama story: tuzku a papir, stare faktury, vize do budoucna, nabidku od vsech tri operatoru a pocitat a pocitat. Paegas ma peknou, ale zaroven pekne zmrvenou a invalidni nabidku. (asi aby mohl po case prijit s "bombastickou" inovaci tim, ze nam ty minuty prevede, cimz se "zvysi nabidka poskytovanych sluzeb a stane se nejdynamictejsim operatorem na ceskem trhu...." kdyby radsi udelal neco poradnyho, vsichni jenom mlzej)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  31. 08. 2001 09:36

Kdyz se tedy Paegasu zda, ze pro zakazniky neni vyhodne uctovani 60+1 a zmenu provedli pouze pod tlakem zakazniku, tak proc nedaji kazdemu vybrat jake uctovani chce? Podle meho nazoru je uctovani 60+1 nevyhodne, protoze pri kratkych hovorech (schranka, apod.) odecte celou minutu a pri delsich hovorech je uz rozdil oproti celkove delce hovoru zanedbatelny. Chce to ale nechat si zhotovit podrobny vypis a projit sve hovory a urcit co je pro me vyhodnejsi.

Argumenty typu, ze by to bylo technicky narocne neberu, protoze uz nyni Paegas provozuje dvoji zpusob uctovani u tarifu, takze by to slo vyresit napr. odeslanim textovky s obsahem "UCTOVANI60" nebo "UCTOVANI30" na 4603 jako je tomu napr. u zmeny tarifu u Twistu.

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  31. 08. 2001 13:25

Podle mého názoru je právě účtování 60+1 hrobem (pro někoho, samozřejmě) při používání PG20 - někoho sháníte a klidně si za den "vyboucháte" 6 minut - 6x do schránky. Jasně, když tolik volám, nepořídím si 20-ku, ale stejně .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L.Kovar  |  31. 08. 2001 09:06

Doplním mými informacemi:
- neprovolané minuty u tarifů se nepřevádějí do dalšího měsíce,
- do volných minut se nezapočítává datové a faxové volání,
- sleva z volání na základě aktivovaného HITu se uplatňuje až po provolání volných minut (dle sdělení infolinky i e-mailu od infomastera - mohu zaslat).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 08. 2001 09:14

Ale vždyť to píšu na konci:

"Co mi ale ještě u nových tarifů chybí, je převádění neprovolaných volných minut do dalšího měsíce, a co je také důležité, že datové služby nejsou podobně jako u Oskara ve volných minutách."

A to, že minutové ceny za volání platí až po provolání volných minut platí vždy a všude, je celkem jasné, proto jsem to v článku nezmiňoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
exc  |  31. 08. 2001 09:54

U Oskara jsou ve volným minutách data

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 08. 2001 09:57

Samozřejmě jsem chtěl napsat u Eurotelu... Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maty  |  31. 08. 2001 12:07

Co to znamená: sleva z volání na základě aktivovaného HITu se uplatňuje až po provolání volných minut. Není to jedno, jak mi účtují minuty zdarma, když je to zdarma?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  31. 08. 2001 09:27

Nevim, jak pan Kovar uvazuje, ale mne a kazdemu je asi jasne, ze se ceny Hit uplatnuji az po provolani volnych minut. Volne minuty jsou prece "zadara", tak si zkuste vynasobit 0*0,80 (coz je cena po 20% sleve) a sem zvedava co Vam vyjde za cislo. Nebude to takhle nahodou zase nula, co?

Katka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L.Kovar  |  31. 08. 2001 09:46

Máte pravdu. Máte pravdu. Máte pravdu. Měl jsem si to nejdřív spočítat. Sorry. Nikdo není neomylný. Nicméně popis služby HIT je také nic moc: http://www.paegas.cz/rdmnet/tarify/tarify_pg_hit.htm
Panu Brožovi a všem se omlouvám, že jsem si nevšiml toho, co píše na konci. Stránka se mi nenačetla celá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  31. 08. 2001 13:24

V pohode Kazdy se opravdu muze mylit i ja!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor