Nově u Vodafone: 100% kontrola účtu a výdajů

Operátor spouští nový zákaznický systém, ten umožní kontrolovat výdaje a měnit nastavení služeb v reálném čase. Maže také rozdíl mezi kartou a paušálem.
Nově u Vodafone: 100% kontrola účtu a výdajů

Mít propracovaný a zároveň uživatelsky přátelský zákaznický informační systém je bezesporu konkurenční výhodou. Musí ale být funkční, neustálé výpadky či neaktuálnost uživatele jen rozčiluje. Do vylepšování systému péče o zákazníky se tak před časem pustil Vodafone a právě dnes hlásí rozjezd inovované správy služeb, která zákazníkům přinese mnohá pozitiva.

Klepněte pro větší obrázek
Banner z informačního webu Zlepšujeme

Operátor slibuje 100% kontrolu nad výdaji a aktivaci služeb v reálném čase, zákazníci s předplacenými kartami budou mít navíc přístup k balíčkům a službám, jež byly dříve k dispozici jen paušálistům. Do jisté míry se tak smaže rozdíl mezi předplacenou kartou a paušálním tarifem.

První na řadě jsou předplacenkáři

Ale pozor, změny nepocítíme okamžitě, Vodafone bude na nový systém převádět zákazníky postupně. Převod do nového systému začíná dnešním dnem a bude trvat několik měsíců, přičemž jako první jsou na řadě čísla předplacených karet. V průběhu roku 2011 budou následovat čísla zákazníků paušálních a zákazníků firemních. Inovovanou správu služeb tedy není možné okamžitě vyzkoušet, systém prověří až čas. Zástupci operátora si ale novinku pochvalují už dnes.

Nový systém představuje největší jednorázovou investici do systémů péče o zákazníky v celé historii Oskara/Vodafonu. Byl to velmi komplexní projekt a já jsem nadšen, že nyní konečně můžeme ukázat zákazníkům jeho přínos. Budeme je od teď po dobu několika měsíců průběžně kontaktovat a informovat je o změnách a vylepšeních, které systém přinese,” tvrdí operátor ústy Martin Horčička, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci projektu.

To, co utratím, okamžitě uvidím

Po celkové implementaci tohoto systému budou zákazníci Vodafonu využívat jeden z nejmodernějších systémů péče o zákazníky v celé České republice,“ říká Alena Sochorová, senior manažerka společnosti Accenture, která systém dodala.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový systém aktuálně nefunguje, respektive při pokusu zjistit, kdy se změny projeví u mého čísla se ukázala chybová hláška stejná jako při nefunkčnosti webové samoobsluhy • na webu Zlepšujeme najdete i video prezentující novinky

Nový systém přinese zákazníkům následující výhody:

  • aktivace a změny tarifů a balíčků v reálném čase
  • možnost sledovat vlastní výdaje v reálném čase, tedy 100% kontrolovat výdaje v nové webové Samoobsluze
  • zákazníci s předplacenými službami si budou moci aktivovat tarify a balíčky z portfolia služeb pro zákazníky s paušálem

Vodafone bude svým zákazníkům vždy poskytovat nejnovější informace o změnách, které se jich týkají, prostřednictvím SMS. Operátor také dnes spouští web na adrese www.vodafone.cz/zlepsujeme, kde najdete aktuální informace o implementaci nového systému, ale hlavně si zde každý může zjistit informace o probíhajících změnách u jeho telefonního čísla. Platforma Vodafone OneNet určená pro firemní zákazníky se nijak nemění.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

63 komentářů

Nejnovější komentáře

  • sadrovnik 17. 1. 2011 22:46:14
    Rád bych se dozvěděl co to pro mě bude znamenat když mám tarif 120kč...
  • mila.ajda 27. 12. 2010 17:14:26
    "Během krátkého období přechodu na nový systém" - Od 16. 12. 2010 se...
  • radim 25. 11. 2010 16:35:39
    Můžete potvrdit, jak to bude s volnými minutami u tarifu Mezi námi? Jestli...
Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

** Na infolince operátora nemusíte dostat správné informace ** Pokud máte starší tarif, na výpověď bez sankce máte nárok ** Výpověď můžete podat na prodejně nebo poslat poštou

19.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 14


komerční sdělení

Komerční sdělení