Nové značky neznamenají nové výrobce. Úspěšní se klonují, neúspěšní mizí

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 10

Názory k článku

20. 01. 2019 11:33

Když ona je to ve spoustě případech, jejich vlastní chyba. Ponechme stranou menší čínské značky, čím méně jich bude, tím jedině lépe. Ale kde bylo a kde je Sony? LG, HTC? Všichni chtěli napodobovat Apple a za své telefony chtěli obrovské peníze. Jenže tam, kde se stěží chytá Samsung a Huawei (a to jen proto, že cpou obrovské prachy do reklamy), tam se prostě Xperia za 20K prodat nemůže. Vzhled je pak další kapitola. Všichni si dělají srandu z Apple, když představí nějaký odvážný designový prvek (notch, AirPody, mizející 3,5mm apod.), ale za chvíli se to samé objevuje na Androidu. Telefony jsou si tak na chlup podobné a přežijí jen ti nejsilnější. Nějakou dobu v odvětví dělám, takže vím, že spousty (nečti všichni) lidí, nevybírá telefon podle parametrů, ale podle povědomí o značce a ceny. Tak ať se LG vrátí k výrobě vlakových lodí, které jsou o třetinu levnější než Samsung. Ať Sony přestane střílet top modely co půlrok a vrátí se k řadě Compact a neškudlí si IP jen do nejvyšších řad. Ať HTC vsadí na pure Android a vydává aktualizace mezi prvními atd. Ať se prostě každá značka profiluje nějakým směrem. Takhle, když jsou si všechny podobné, se nic nezmění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor