Víš, to je právě to, na co ti darebáci hrají. Oni ti po dlouhé době ožebračování dají slevu, kterou by si stejně získal, protože pokud by ty partneři tento program nezrealizovali z ať už z důvodu nezájmu partnerů, či finálních zákazníků, museli by ušít jiný bombastický slevový program, či nedej bůh nakonec snížit ceny. Nezapomeň, že vždy se slevuje jen to, co leží na skladě a nedá se to už prodat (3 dny staré rohlíky, brusle v květnu, sporák na svítiplyn, když je všude zemní plyn, 5 let starý model auta, kino, které je pusté, neb má každý ntb, DVD a mobil 4,3 palce....)
Takže s tebou souhlasím, ovšem pravda je trošku hlouběji a je v našem zájmu jí vyrýt, jako žížalu a ukázat, že takhle tedy ne a že zlato foukáním cigaretového kouře do vody nezískáme (to je z Cimrmana)