Nový T-Mobile: jednoduchost, inspirace a spolehlivost

Už se nechci utápět ve zmateném světě mobilů, kterému rozumím čím dál méně. Chci si sednout na růžový polštářek v parku a jen tak se usmívat na svět. Takhle nějak by mohl vypadat v budoucnosti spokojený zákazník T-Mobilu.
Nový T-Mobile: jednoduchost, inspirace a spolehlivost
Když jsem nedávno viděl nový globální slogan T-Mobilu „For a better world for you“, tak už jsem přestával věřit, že bych se snad někdy mohl dočkat dobré reklamní produkce ze strany našich mobilních operátorů. Dokonale stylový nebo zase příliš profesorský Eurotel už mě svým vizionářstvím začínal nudit, nový Oskar mě svojí agresivitou téměř vyděsil a podivně chladný T-Mobile se mi vlastně nelíbil od samého začátku. Jeho nový slogan pak byl jen pověstným hřebíčkem do rakve víry v lepší zítřky.

Nedávno se však objevil plamen naděje. Článek kolegy Martina Zikmunda téměř prorocky předpovídal změny. Změny, které by měly být k lepšímu. Zjednodušení komunikace se zákazníky, přehlednější nabídka služeb, srozumitelnější účtování. Ostatně již před nějakým časem předpovídal posun v celkové koncepci T-Mobilu jeho marketingový ředitel Martin Horák. Až tento týden však vyšly najevo první zásadní informace o tom, kam nový T-Mobile bude směřovat. Pojďme se na to podívat.

Vyhoďte mě z kola ven

Současný svět je přetechnizovaný, zahlcený informacemi a čím dál více se realita kolem nás stává jen velmi špatně organizovaným chaosem. A sféra mobilních technologií je toho dokonalým důkazem. Ze všech stran se na nás valí laviny informací a zaručeně revolučních novinek, které jsou do roka a do dne překonány, ne li rovnou zapomenuty. Svět mobilní komunikace se stává zkratkovou estrádou, ve které se ztratíte stejně snadno jako v zahradním bludišti. HSCSD nahrazuje CSD, ale mnohem rozšířenější je GPRS, jenže to bude pomalu ustupovat UMTS, které svede litý boj s EDGE, pokud je ovšem nepřeválcuje WiFi. Kdo má tomuhle rozumět? Abyste dnes nemuseli jen posílat textové zprávy, tak jste odsouzeni k nekonečnému pročítání specializovaných časopisů či serverů. Venku krásně sněží, ulice vypadá jako vystřižená z horského městečka a já do tří hodin do rána čtu a čtu a čtu. Tohle není normální, chci se zastavit. T-Mobile mi pomůže.

V době, kdy Oskar teprve nastupuje s agresivní pseudo stylovou komunikací, už ji T-Mobile opouští. Dobře dělá. Už toho bylo opravdu dost. Jeho nový spot je toho více než výmluvným důkazem. Ač jsou první vteřiny reklamy na upoutání nejdůležitější, jediné co vidím, je andělská tvář miminka. Nuda? Ne, zajímá mě, co bude dál. Šťastný tatínek vycházející z porodnice, zasněný západ slunce, malá dívenka poprvé jedoucí sama na kole. A do toho hudba, která vás potichu kolébá, hladí a objímá. Možná je to přeslazené, ale neuvěřitelně pozitivní. Chci to vidět zas a znovu. Jen kvůli tomu pocitu klidu. Už nechci řvoucí puberťáky na skládce odpadu, už nechci více volnosti. Chci si jen trochu odpočinout a T-Mobile mi rozumí.

Obrázky z nejnovějšího reklamního spotu, který si můžete stáhnout zde (1,5 MB).

  

  

  

Chcete lepší svět?

Ale pro každého to tak být nemusí a věřím, že nová filozofie si najde i své odpůrce. T-Mobile dělá poměrně zásadní změnu a zásadní změny si žádají delší čas na odezvu, která pak může mít nějakou hodnotu a smysl. Nový T-Mobile nemění barvy, ani logo. Možná jen více pracuje se svojí růžovou (všimli jste si polštářku?) a s hranatými tečkami z loga. Přesto je jeho obrat v přístupu k zákazníkovi a celé mobilní komunikaci zásadní a to nejen pro něj, ale pro celé mobilní klima u nás.

Překlad složitého anglického sloganu „For a better world for you“ na mnohem příjemnější „Pro váš lepší svět“ novou filozofii jen podtrhuje, když se odklání od heslovitých výkřiků, které ještě donedávna sdílel s konkurencí. Nový T-Mobile má být jednoduchý, inspirující a spolehlivý. O tom prvním už není pochyb. Jestli a jak moc bude spolehlivý, to budou muset nejspíše posoudit jeho zákazníci a inspirace bude také prověřena teprve časem. Nicméně pokud si v marketingové komunikaci povede stejně pohotově jako je tomu v případě nového spotu, pak tomu není důvod nevěřit.

Jsme na konci a zbývá už jen vyřknout otázku, která se v souvislosti se změnami T-Mobile stává více než aktuální. Druhý největší operátor v zemi chce nejpozději do dvou let dosáhnout na pozici české jedničky. Bude právě jeho nový pohled na mobilní komunikace tím, co mu pomůže?

Témata článku: Operátoři, T-Mobile

78 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Markéta Kučerová 28. 4. 2004 10:07:08

    Souhlasím s výrokem "T-Mobile mi rozumí", ale opravdu pouze v oblasti...

  • Markéta Skoupá 7. 4. 2004 22:33:45
    Zekone ,děláš pravopisné chyby, oprav si to a pak ti uvěříme......
  • Markéta Skoupá 7. 4. 2004 22:30:54

    Máš tam...

Určitě si přečtěte

Sigfox v praxi: Jak internet věcí pomáhá k lepšímu vínu

Sigfox v praxi: Jak internet věcí pomáhá k lepšímu vínu

** Internet věcí už není prázdná fráze ** Čekali byste chytrou elektroniku ve vinohradu na jihu Moravy? ** Čerstvé informace každých 30 minut umožní šetrně pracovat s chemií

Včera | časopis Computer, Michlovský Jakub

V srpnovém ceníku T-Mobilu najdeme Xperii L1 a Samsungy J3 a J5 (2017)

V srpnovém ceníku T-Mobilu najdeme Xperii L1 a Samsungy J3 a J5 (2017)

** V druhé půlce letních prázdnin bodují telefony střední třídy ** Pokud fandíte výhodným nákupům, zaostřete na Huawei ** Za dvouletý úpis vám operátor sleví až 4 000 Kč z ceny

3.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8

Aukce skončila. Pásmo 3,7 GHz si rozdělí dva stávající a dva noví operátoři

Aukce skončila. Pásmo 3,7 GHz si rozdělí dva stávající a dva noví operátoři

** Frekvence pro „městské“ LTE vydražili O2, Vodafone a dva nováčci ** Jmenovitě Poda a Nordic Telecom, který má největší kus spektra ** Cena za frekvence se nelíbila T-Mobilu, a tak se z aukce stáhl

11.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 73

Srovnali jsme tarify a odhalili tři zlatá pravidla našich operátorů. Která to jsou?

Srovnali jsme tarify a odhalili tři zlatá pravidla našich operátorů. Která to jsou?

** Tři zlatá operátorská pravidla: komplikovaně, draze, připlať ** Operátoři letos změnili nabídku tarifů, ušetřit vás ale nenechají ** Ceny už sice nemají úplně stejné, ale rozdíly jsou minimální

10.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 56


komerční sdělení

Komerční sdělení