Nový T-Mobile: jednoduchost, inspirace a spolehlivost

Diskuze čtenářů k článku

Markéta Kučerová  |  28. 04. 2004 10:07

Souhlasím s výrokem "T-Mobile mi rozumí", ale opravdu pouze v oblasti této reklamy. Mě jen zajímá, kdo je ten šťastný tatínek? Tuto reklamu jsem si velmi oblíbila a už delší dobu se snažím zjistit jméno onoho reklamového tatínka. Může mi někdo pomoci? Ocením cokoliv, třeba jen návod na to kde hledat. Děkuji.

-market-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markéta Skoupá  |  07. 04. 2004 22:33

Zekone ,děláš pravopisné chyby, oprav si to a pak ti uvěříme......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GramatYk  |  12. 03. 2004 02:07

"Článek kolegy Martina Zikmunda"

Proč je u zmíněného článku jméno Martina Zikmunda, když píšete, že jde o článek jeho kolegy? Nebo snad neznáte pravopis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marunka  |  11. 03. 2004 10:52

Mám z té nové reklamy podobné pocity jako autor.
T-Mobile není mým oblíbencem, vlastně je jediným operátorem, z těch významnějších, kterého služeb jsem nikdy nevyužíval. Nicméně tuto reklamu jsem prvně slyšel když jsem po náročném dni v práci večeřel a televize mi dělala jen kulisu. Pohledem na obrazovku jsem zjistil, že jde o T-Mobile a pomyslel jsem si, že to je celkem pěkná hodba. Další den jsem se přistihl, jak se na tu reklamu těším a teď je mým favoritem!
SIM kartu asi nevyměním, ale považuji tuto reklamu jako příjemné pohlazení po náročném dni. Právě mi hlodá v hlavě, jestli by se dala stáhnout jako vyzvánění...
Gratuluji autorovi reklamy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  11. 03. 2004 07:24

Dostali jste za článek zaplaceno? A kolik mohu-li vědět? Správné by bylo ještě udělat článek na reklamu Eurotelu a Telecomu, ať je to fifty fifty...

"Překlad složitého anglického sloganu "For a better world for you"" - co je na tom složitého proboha? To máte za sebou první lekci angličtiny? Nezlobte se na mě, ale to umí přeložit i můj syn...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sch  |  10. 03. 2004 18:24

Ten polstář si můžou strčit třeba do pr...., ale dokud nesníží ceny za volání nejen dočasně, tak ať se mnou TM nepočítá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  10. 03. 2004 18:08

Nechápu o čem je tady tak rozsáhlá diskuze, vždyť reklama ať je jaká koliv, tak sleduje jen jeden cíl a to jak  vytáhnout poslední zbytky korun z našich kapes.Že T- mobil chce zjednodušit přístup k nějakým službám, není se čemu divit.Většina lidí pouze volá, max. pošle nějakou sms a ostatním službám nerozumí a nebo je ani používat nechce.Jsou mezi námi totiž i takoví co si raději přečtou knížku a nebo se odreagují návštěvou divadla či kina. A u této skupiny lidí t-mobil vidí další možné zisky do své kapsy, tak proč jim služby nezjednodušit.Doufají že je tahle skupina začne používat. A o tom to je!!!   co takhle snížit poplatky a ceny za volání?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghost  |  10. 03. 2004 20:29

Volání je stejná tržní komodita jako benzín, chleba atd. Chtělo by to tedy křičet po celkovém poklesu cen na trhu. Vytrhávat jednu službu není to pravé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david.lister  |  10. 03. 2004 18:03

ja nevim, ale proc ste ujety z jedny reklamy ? dyt o nic nejde, proste si najmuli nejkou firmu aby jim udelala reklamu. nic jinyho se nezmeni. az si pujdu vybrat novej tarfi nebo sim, tak si projdu tri operatory porovnam a vyberu. to jaou bude mit kdo reklamu je mi uplne jedno.

na jednu stranu si rikam, ze firmy jsou strasne blby, cpou do reklamy silenejch penez a k hovnu to je.

na druhou stranu si rikam, ze ty firmy jelikoz si muzou dovolit do reklamy cpat takovy prachy tak asi vedej proc to delaj.

nevereim ale ze ja jsem v mensine. logicky preci nemuze normalni clovek dat na reklamy ? nebo se pletu ? a reklamy nejsou jen umely trh, kde vyslanci reklamich spolecnosti tvrdej jak strasnej vliv ma reklama na lidi ?

pokud objektivne muzu rict, tak nevim kdy jsem si naposled neco koupil podle reklamy. a nesnazte se me presvedcit ze to delam podvedome :o) reklamam se nevyhybam, netvrdim ze je nesleduju, ale rozhodne se podle nich neridim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  10. 03. 2004 16:24

Bude pristi clanek mit nasledujici nadpis?

 T-Zones: komplikovane, ubijejici a nespolehlive

Sorry, ale me to prijde ze si autor dela prdel. Jediny co je na TMo opravdu vzorne jednoduchy je prihlaseni se buttonem na telefonu primo na TMo WAP. Coz ma ovsem taky vadu - nikdo o to nestoji, prakticky vsichni by dali prednost originalni funkci tohoto tlacitka, coz se tyka predevsim Siemensu...

Ale jinak me neprekvapuje, ze v clanku neni zminena jedina konkretni vec, ktera by cokoliv zjednodusovala. Ten clanek je vazne blabol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  10. 03. 2004 16:23

Dokud nebude reklama alespoň trochu odpovídat tomu, co T-mobile skutečně nabízí, bude na mě stále působit jako balamucení a vymejvání mozků za strašnou spoustu peněz, který by se daly využít jinak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ab  |  10. 03. 2004 16:11

Typická ukázka vymývání hlav. Základem globální tržní ekonomiky je poslušné stádo hloupých oveček, kteří udělají cokoli reklama požaduje. Jsou to zkrátka kecy. Taková tisková prohlášení připravují psychologové s nejednou vyskou školou, ekonomové pečlivě sledují finanční výsledky viz. příspěvek výše, atd. Dřívě se o kořist bojovalo násilím, teď se bojuje hlavou a důkladnou reklamní masáží mozku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  10. 03. 2004 15:59

Já osobně na reklamu nedám, ale kdybych si měl vybrat, tak mě reklama Oskara osloví mnohem víc... no možná je to tim, že jsem mladej a né starej páprda, zbytečně se nevážu (ženský jsou moc drahá a náročná zábava ), nemám rodinné myšlení a chci být sám sebou - takže žádný omezování. No nic, jdu si pořádně zařvat, a natrhat si pár stromů, možná si zajdu na pivo a nebo pokecat s kamarádkou . Růžový polštářky mě nadchnou možná za pár desítek let, ale SIMka v mobilu s nima moc společnýho mít asi nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  10. 03. 2004 15:05

Teda lidi, já nevím jak to připadá vám, ale podle mě by stačilo změnit zvuk a byla by z toho pěkná reklama na lék proti hemoroidům. To bylo to první co mě napadlo, když si ta ženská při tom telefonování dávala pod zadek  polštářek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  10. 03. 2004 14:32

A stejně nejlepší reklamy má Eurotel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  10. 03. 2004 15:02

Včera se mi moc líbila nová reklama na KOFOLU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gorila  |  10. 03. 2004 15:08

Ta měla kozy co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  10. 03. 2004 14:14

Poslední dobou jsou tu diskuse fakt o ničem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 03. 2004 14:15

2Mates: Máš recht, jdem počítat ufo

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KARAS  |  10. 03. 2004 13:00

Nevite nekdo kdo to slozil, nebo jak se to jmenuje?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pacy  |  10. 03. 2004 12:49

Paegas-fajn, růžový t-debil mě neosloví, "klidné" reklamy už vůbec. Oskar mě zaujal svojí dravostí v maximální možné míře, jen ty ceny.. SMS-Oskarta-2,44

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lůca  |  10. 03. 2004 15:53

A co jako?

SMS - twist karta - 2,10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kristof  |  10. 03. 2004 12:33

To je ale dost zaujatý článek? Nepracujete pro T-mobile?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  10. 03. 2004 12:40

Copak všechno, co vyzní pozitivně musí být nutně zaujaté? Mají snad média komentovat jen negativní údálosti? Opravdu vás nechápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dudlík  |  10. 03. 2004 21:00

Za to já to chápu.Měly jste tu reklamu  pohanět a spousta těch co teď kritizují by Vám tleskali.(až na vyjimky)Oskar je   u některých jedinců víc než bůh a podle toho se chovají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  10. 03. 2004 11:20

No tak ten růžovej polštářek mě fakt dostal 

Budu si pak moc za nasbírané body v Clubu koupit k tomu polštářku Barbinu? A holky Kena?

Ach jo- Nějak nám v T-mobilu stupá teplota

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvikosa  |  10. 03. 2004 11:19

No fakt, proč to není označeno jako PR pro T-mobile???

A jinak - ten polštářek je fakt trochu o hemoroidech:)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  10. 03. 2004 11:17

No, jestli si myslime, ze nejaka tezce globalni spolecnost bude zlepsovat svet, tak to jsme asi zatracene naivni. O prachy jde v tomto pripade az v prvni rade... taky bychom byli naivni, kdybychom si mysleli, ze vsechny podobne clanky jsou ciste profesionalni aktivitou bez nadechu PR toho ci onoho operatora, potazmo nejake firmy obecne. Ale at si klidne pan Smola uzije par volnych minut u TMO navic, treba se od nej priste dozvime, jak budou zensky stastnejsi, az budou pouzivat ten ktery typ vlozek, nebo pradlo bude vazne cistsi s pouze jednim pripravkem. Nicmene reklamy nepodcenujme ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  10. 03. 2004 12:39

Článek je standardním komentářem, PR článek nebo tisková zpráva vypadá jinak a byl by tak označen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fydo  |  10. 03. 2004 10:06

ale sezeni na polstarku.........to je jak reklama na hemeroidy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
renoar  |  10. 03. 2004 09:39

Ano, jak píše autor v článku, je to značně přeslazené a nerealisticky pozitivní, ostatně jako všechny poslední reklamy T, a to mě značně sere. Všude okolo je nemilosrdnej reálnej svět a T-Mobile se mě chce pomalu rozplynout. Kdo mu uvěří?   Ne dík, bohužel nic pro mě....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  10. 03. 2004 09:33

nic proti novému stylu marketingové komunikace tmcz, ale doporučuji mm se spíše věnovat tématům, kterým rozumíte. jako pravidelný čtenář mm vím, že většina článků právě věnované reklamě jsou hodně amatérský. myslím, že hodnotit změnu komunikace a dělat závěry po prvním týdnu první kampaně je docela brzy. a tvrzením, že nastavený přístup k zákazníkovi je založen na jednoduchosti zrovna u kampaně na bonus systém, který mají problém pochopit i samotní operátoři na infolince, si autor docela protiřečí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  10. 03. 2004 12:37

Autor se věnuje teoreticky i prakticky marketingové komunikaci, jeho články určitě nejsou amatérské

Nikdo žádné závěry nedělá, změnu komunikace pouze komentujeme. Všechno ukáže čas..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 03. 2004 14:19

2pavel: Vidím to přesně jako Ty.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dudlík  |  10. 03. 2004 20:31

No dobře,třeba máte pravdu ,ale nikdo Vás nenutí tyto články číst!!Spoustu lidí to třeba zajímá a nechápu proč tady určujete o čem se tady má psát.Mě osobně  článek zaujal, jen tak dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paj  |  10. 03. 2004 08:52

Ať už se jedná o planou reklamu nebo o realitu, vývoj půjde k jednoduchosti pro uživatele.

V roce 1880 byla jízda automobilem záležitost odborníků. Kdo neznal kardan, karter a karburátor, neměl v automobilu co dělat. Dokonce nestačilo jen znát, nadšenec pro auta musel tyto věci umět rozebrat, opravit i vyrobit. Dnes jede autbusem babka z Čičmiliček až do Unhoště, aniž by musela něco vědět o turbomotoru s intercoolerem.

Přístup jen pro nadšené odborníky musel skončit a to ve prospěch těch "socek" které nejsou cool a clever. S mobily to bude stejné aje jedno, který operátor to zahájí. 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 03. 2004 09:30

2Paj: Ale vždyť dneska drtivá většina lidí používá mobilní telefon aniž by tušila co je to EMS,MMS,GPRS,EGDE,Bluetooth,paměťová karta, Wi-fi a mohl bych pokračovat dále. Tak já nevim z čeho se tady dělá haló....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paj  |  10. 03. 2004 09:49

A wo tom to je, jestli se orientovat na tu drtivou většinu nebo na odbornou menšinu a na koho zaměřit reklamu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  10. 03. 2004 10:03

lepsi ruzovy polstarek nez pokrikovani na smetisti neee? 

myslim ze v jednoduchosti je sila, v podstate s tim prisel prvni oskar, akorat mu to trochu vycpelo a je na tom stejne jako ostatni konkurenti ...tj. tenhle tarif je mozny, ale s touhle podminkou a ten telefon pak stoji tolik, neee pockat tolik, jo ale nejde k tomu ten balicek ...bla bla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 03. 2004 11:22

2wang: Smysluplná debata s tebou je nemožná. Neřešim polštářky ani smetiště. Já nevím co Oskarovi vyčpělo od doby co mám od něj tarify. Pro mě se nezměnilo nic, balíčky nevyužiju takže je ignoruju.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel J  |  10. 03. 2004 08:22

Pane Smolo, bojim se, ze mistni chaska, ktera zije prave jen a pouze pojmy jako gprs, umts, edge, wi-fi a dalsi, Vasi praci neoceni. Reklamu (nebo rekneme marketingove komunikace obecne) hodne lidi vnima jako rusivy element, otravnou ikonu dnesni doby a nutne zlo. Stojim pri Vas!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 03. 2004 08:15

Začíná mi MM poslední dobou připomínat server o reklamních kampaních mobilních operátorů. Z jednoho spotu Oskara se tu vařila voda týden a dělalo se z toho bůhví co. Co se změnilo? Například já sem na faktuře ani na službách převratné změny nezaznamenal.

     T-Mobile má jeden reklamní spot a opět Jedna Paní Povídala. Růžovej polštářek neznamená vůbec nic, natož reklama. Jestli je tohle zásadní změna tedy netuším, mě to tak nepřijde. Jestli spotem mi T-Mobile pomůže už si nejsem vůbec jistej.

    Místo komentování reklam by bylo dobrý komentovat konkrétní kroky operátorů. Od komentování reklam je například server http://www.istrategie.cz

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  10. 03. 2004 08:24

A proč by tu nemohli komentovat reklamu operátorů? Kdyby komentovali reklamu na Jar nebo na vložky, tak chápu vaše rozhořčení.... ale takhle? Mimochodem, mi se nový šot TM celkem líbí (VELMI se mi líbí ve srovnání s Oskaří řvoucí reklamou nebo naklonovanou kočko, co si nic nemůže vybrat). Je to možná proto, že se dovedu vžít už do toho prvního obrazu - mám v živé paměti posílání stovek SMS z porodnice před pár lety ... JIstě si tam spousta lidí najde to svoje. Ne, že bych si hned utíkal koupit TM, ale ta reklama ve mě vyvolává daleko pozitivnější = lepší pocit než Oskar (kterého nyní používám). No a o tom to je, ne??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 03. 2004 09:45

2ds: S tím že tady bude Smola smolit komentáře k reklamám je vcelku již vidět, já jen prostě nechápu proč se z jednoho reklamního šotu dělá bůhví co a vaří se z toho článků jako kdyby neměl být T-Mobile T-Mobilem, pro mne by bylo zásadnější kdyby T-Mobile převáděl neprovolané volné minuty (když to umí konkurence) než milion spotů....

    Co je pikantnější jsou úvahy o tom co se stane, když..... vyjede nový spot a hned se odhaduje co bude.... Možná,kdyby,asi,třeba,někdy, za dlouho, chce to čas...... to byl obsah článku.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zekon  |  10. 03. 2004 10:51

2dejvek: Kčemu je převádění volných minut dobré? Pokud si je neprovoláš, tak se ti vyplatí přejíd na jiný  tarif. Osobně provolám o cca 100 - 150 min nad rámec volných minut a vím, že i tak se mi nevyplatí pořízení tarifu s větším počtem volných minut. Už u TARIFu 80 HIT je volání za 2Kč, takže není očem .

Zekon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 03. 2004 11:45

2zekon: K čemu je dobrý převod minut? No protože si je platim a nevolám proto, že mám volné minuty, ale volám proto že volat potřebuji. Ano ty se budeš alibisticky vymlouvat, že je to přece naprosto zbytečné,  já říkám že není, že je to jen další vyčůranost jak na zákaznících vydělat. Kolik % zákazníků se VŽDY vyvolá volné minuty?

   dejv

PS. Nevidím nic extra výhodného na tarifu 80 HIT. Pokud provolám v průměru 180min jen do T-Mobile, tak mi konkurenční paušál vyjde dražší o 45,-/měsíčně, to ti povim to je teda výhodnost. (srovnával sem 80 a Povídej).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  10. 03. 2004 11:59

Tohle "oskaříkům" asi nikdy nevysvetlis, protoze mnozi z nich nejsou štond pochopit, ze jen a pouze u Oskara je volani nad volne minuty mene vyhodne a ze u ostatnich nasich operatoru je tomu presne naopak (a podle me to je i logictejsi a vyhodnejsi nejen pro operatora, ale i pro zakaznika, protoze cim vic zakaznik vola, tim to ma levnejsi, tzn. ze dostane mnozstevni slevu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 03. 2004 13:50

21911A1 .45 ACP:  Nevím jestli se snažíš vyvovat flame, já se ho případně účastnit nehodlám, já ceníky operátorů znám a T-Mobile má vyhodnější volání (po volných minutách) než Oskar, řekl sem snad opak? Kde? Já se jen usmívám argumentům, že "já volám za 2Kč,-/min a u Oskara to je o dost dražší) Když sem si spočetl svojí poslední fakturu a volal bych jen do T-Mobile tak bych u tarifu 200 ušetřil cca 50,- měsíčně. Na to že je tam volání za úžasné 2,-/min je to tedy pálka.

    Sestupnout tendenici má Oskar u Business tarifů, kterou si může pořídit kdokoliv kdo jezdí do Makra (protože má živnosťák). Možná sem blbej asi jen já, ale prostě nechápu proč T-Mobile je jedinej operátor, který minuty nepřevádí, přijde mi to samozřejmost jako to že se účtuje po první minutě po sekundách.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  10. 03. 2004 14:10

...přijde mi to samozřejmost jako to že se účtuje po první minutě po sekundách...

mne pride ako samozrejmost uctovat po sekundach od prvej sekundy... opytaj sa niekoho kto ma SK SIM co si mysli o CZ tarifikacii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  11. 03. 2004 07:08

2lefkada: Nemám potřebu se ptát někoho kdo má Slovenskou SIMku o tý se tu vůbec nemluvilo.

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  11. 03. 2004 23:02

hele dejve, ak reagujes na nieco, tak si precitaj na co som reagoval ja...ze idem off topic od clanku? a teda? len davam namet na debatu...kym nevolas po sekundovej tak v cesku nikdy nebude... budete platit ako divi... a toho mi je luto...
z tejto tvojej reakcie mi vyplynulo ze si nadmieru spokojny ze platis 60+1 (alebo nebodaj 30+30)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  13. 03. 2004 13:19

2lefkada: Na jednom tarifu platím 60+60, na druhém 60+1 a je mi to jedno, nikdo mi nenabídne 600minut za 1550,- (bez DPH) na jedné SIMce. Ano jsem spokojený.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  13. 03. 2004 14:13

ak preflaknes 600 minut mesacne tak urcite nie si normalny juzer telefonnych sluzieb...  bud podnikas, alebo si uz zavislak so sluchatkom v uchu prirastenym...  ale neberiem ti to....

pekny den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  14. 03. 2004 08:47

2lefkada: No vidíš pro tebe nejsem normální uživatel mobilu a to jen proto, že provolám cca 600min měsíčně. Někdo provolá třeba jednou tolik, někdo 60x méně....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  14. 03. 2004 13:31

aaaa.sorac! nemyslel som to v zmysle nenormalny ale nestandardny...... mam iba pocit ze  take velke mnozstvo minut prevola iba hrstka ludi...

pekny vikend

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  14. 03. 2004 18:32

2lefkada: Vím že si to nemyslel špatně. 600minut je můj průměr, někdy to je 500min, maximum bylo snad 16hodin, už si to ani nepamatuju

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  10. 03. 2004 15:17

Je až zarážející, že T-Mobile jako jediný nemá převod volných minut. A to jsem asi před půl rokem, možná déle mluvil s chlápkem, který pracuje trošku výš u T-M a říkal, že by měli převod minut zavést.. Na druhou stranu mne to netrápí. U T-M se musí vybírat tarify jinak, než např u Oskara. Oskar ma levne volne minuty, tak tam se vyplatí vybírat tarif podle minut, které provolám. Když provolám 150 +- nějaké minuty, pořídím si ten se 150 volnými minutami. U T-M to chce vybírat tarif s menším množstvím volných minut, než za měsíc provolám - ten zbytek se dožene levnější minutovou sazbou.

goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markéta Skoupá  |  07. 04. 2004 22:30

Máš tam pravopisnou chybu člověče, oprav si to, a pak ti uvěříme.....  Sedna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  10. 03. 2004 12:33

Jsme server o mobilních komunikacích a budeme komentovat všechno, co s tím souvisí. Nikdo z jednoho reklamního šotu žádnou bublinu nedělá, v případě Oskara se jednalo o radikální změnu v pojetí komunikační strategie, stejně je tomu i v tomto případě. Každý inteligentní čtenář z článku může vyčíst, že nemluvíme jen o spotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 03. 2004 13:52

2Tomáš: OuKej, nejsem inteligentní čtenář. (vidím to totiž jinak).

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  10. 03. 2004 07:46

Já se chci utápět ve zmateném světě mobilů.   Samozřejmě nesedim do 3 do rána a čtu a čtu, všeho s mírou.  Kdyby se každý rozhodl, že už nechce, tak to tady můžete zabalit...

No a ta reklama, to mimino mi napoví, že jde o reklamu na plenky a pak ta polštářová lavička budí dojem, že už nejde o plenky na děti, ale pro starší dámy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maverick  |  10. 03. 2004 07:34

Proč článek není označen jako PR? Z téhle recenze reklamy na T-Mobile se budu vzpamatovávat do víkendu. Jestli budete pokračovat s podobnými články, tak pánové adios, přestávám vás číst...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  10. 03. 2004 07:39

A kdyby to byly reklamy na Oskara tak to by se Vám líbilo ! ! !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 03. 2004 08:18

2Maverick: PR to není, kdyby se měl každej článek o reklamách označovat jako PR, tak by to byl každej od tohoto autora

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Selfmademan  |  10. 03. 2004 06:39

Toho už mám vážně po krk a tu novou Oskarovu strategii dost dobře nechápu, jde úplně proti proudu a ke své škodě. Ovšem, když se vrátím k TMO, to co se píše je všechno hezké, ale zatím jsou to jenom plány, takže se uvidí, zda nejde jen o další zviditelnění bez skutečných činů  Ať konečně pohne cenami směrem dolů. Mobilní telefonování je u nás silně předražené a neodpovídá koupěschopnosti většiny obyvatel ČR, byť to tak možná na první a dokonce ani na druhý pohled nevypadá. Proč musí firmy tak nehorázně kořistit a všem to připadá normální. Jestli chce TMO najít novou, lepší tvář, tak u nás by měl začít především se snižováním cen. Všechno ostatní je už jenom pozlátko, které možná mnohé zaujme, ale nepřesvědčí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XMen  |  10. 03. 2004 07:21

Mě se taky líbí ta nová reklame je opravdu taková uklidňující ! ! !

 

A víte o tom že senát si vybral nového operátora???                                      je jím T-Mobile ! ! ! !  Podrobnosti najdete na www.mobil.cz .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghost  |  10. 03. 2004 19:41

Operátoři jsou nuceni kořistit, pokud operují na území zlodějského státu, který vybírá nehorázné částky za licence např. za sítě 3G. Operátor méně kořistící se pak se svými zisky o takovou licenci ani nemůže ucházet. Na tomto území je největší zloděj a darebák ČESKÝ STÁT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qwik  |  12. 03. 2004 11:06

Ha, ha, nejvíc pustily T-Mobilu žilou poplatky za UMTS v Německu a jiných zemích západní Evropy a TM si pak zalepuje díry v rozpočtu "optimalizací" tarifů i u nás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  10. 03. 2004 00:48

Ježišmarjáááááááááááááááááá je to jenom reklama. Tak si prosím přestaňme konečne plést reklamu a realitu !!!    To by byla falešná slovíčka.

Když to vezmu do důsledku, znamená, že když např. budu chlastat každý den tu cypovinu od DANONE, že budu žít déle ????

Lidi vzpamatujte se !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  10. 03. 2004 01:02

To není jen o reklamě, ale o celkové strategii operátora. Pokud chce razit "jednoduchost", je to určitě pozitivní krok směrem k zákazníkovi. Většina lidí se nevyzná v technických výrazech (GPRS, UMTS, WiFi, MMS atd.) ani v cenových balíčcích. T-Mobile se rozhodl, že to chce lidem usnadnit. Budoucí sjednocení GPRS, UMTS a WiFi pod jednu střechu je jistě odvážný krok, stejně jako přímý přístup z mobilu k t-zones. Pokročilého uživatele to sice otravuje, ale běžní zákazníci to používají více než dřív.

Nemůžete srovnávat reklamu na jogurt a mobilního operátora. Operátor denně promlouvá k několika milionům zákazníků, kteří síť aktivně používají, je to živý organismus. Komunikační strategie u tak velkých firem je moc důležitá, nepodceňujme to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiříH  |  10. 03. 2004 06:45

Pane Votrubo

myslím si, že jste něco špatného vypil nebo snědl, a teď se potýkáte se strašnou kocovinou nebo bolestí břicha. Já reaguji na něco skutečně maximálně jednou za rok a teď k tomu právě došlo. Vaše úvahy o živém organismu jednoznačně ukazují, že buď to bylo zkažené uzené nebo větší množství silného nápoje (např. slivovice). Doporučuji klid na lůžku, studený obklad a pro jistotu vhodnou nádobu v blízkosti lůžka.

Až se potom opět postavíte na nohy, omluvte se všem čtenářům MM.

Se soucitným pozdravem JiříH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  10. 03. 2004 09:09

myslim ze je dobre ze JiriH vycerpal svuj rocni limit psani do diskuze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  10. 03. 2004 10:09

Opravdu vás nechápu.

A nemám se komu omlouvat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emtee  |  10. 03. 2004 13:05

Je vidět, že opravdu nevíš, o čem mluvíš. Pokud se u operátora odstartuje nová strategie, reklama je jen špičkou ledovce. V rámci firmy se rozeběhnou školení, workshopy, komunikace, feedbacky a do několika týdnů či měsíců lze očekávat výsledky. Necucám si to z prstu ani to nemám od nějakého známého. Taková je totiž má zkušenost.

Uč se toleranci a pokud si myslíš, že někdo napsal nesmysl, měj své argumenty podložené

Michal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  10. 03. 2004 14:02

ano reklama je iba spicka ladovca a potom si precitame toto:

PRAHA 10. marca (SITA, Reuters) - Mobilný operátor T-Mobile Czech Republic vlani zvýšil čistý zisk na 4,42 mld. CZK, pričom rok predtým dosiahol zisk 2,72 mld. CZK a prekonal tak očakávania trhu. Firma dodala, že jej tržby vlani vzrástli na 24,44 mld. CZK z predchádzajúcej úrovne 21,71 mld. CZK. Zisk pred úrokmi, zdanením, odpismi a amortizáciou (EBITDA) sa zvýšil na 10,79 mld. CZK z 9,84 mld. CZK v roku 2002. Spoločnosť o tom informovala v stredu.

Trh odhadoval čistý zisk firmy na 3,8 mld. CZK a tržby na 24,6 mld. CZK. T-Mobile dodal, že počet prevolaných minút vlani stúpol na 3,566 mld. CZK z 3,104 mld. CZK pred rokom.

nieco dodat???  asi ano...ze Gratulujem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
555  |  10. 03. 2004 00:47

proc si ji mam stahnout, staci tv?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrolin  |  10. 03. 2004 09:40

Nemusis si ji stahovat. A nekdo tv nema - treba zrovna ja ji nemam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  11. 03. 2004 11:07

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor