O nové iPhony je v Česku podobný zájem jako loni. Vede verze s 256 GB paměti

Názory k článku

MobsikX  |  26. 09. 2018 16:25

Vubec se nedivim.
To by to muselo umet neco jako ma, tusim ze, samsung deusx. Mam xko s 256 a staci mi to vic nez bohate.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigt  |  26. 09. 2018 17:25

K čemu mají lidi v mobilu 256GB, když je všecko dneska v cloudu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
26. 09. 2018 17:43

Kupovat iPhone kdekoliv jinde než přímo u Apple se vyplatí jenom lidem, kteří ho chtějí na splátky, protože to u Apple nejde.Já sám jsem kupoval několik iPhonů od Apple a potom dva od T-Mobile a to je opravdu NEBE A DUDY!!!Za prvé, když jsem měl problém s iPhonem od Apple, který používá přítelkyně a který už byl po záruce, tak si poslali kurýra, převzal, všechno bez keců a vrátil se za 4 dny opravený a zdarma včetně dopravy, přestože to bylo po záruce a nemuseli to dělat.U T-Mobile jsem reklamoval teď o víkendu svůj iPhone a s "pilotem" jsem se musel hádat jestli do reklamačního protokolu opravdu zapíše to, co mu říkám, že telefon je opravdu ve stavu "bez poškození", přestože 95% mobilů nějaké má, tak díky sklu a krytu tento opravdu ne... No hrůza. Navíc už to byla čtvrtá reklamace a vždycky jim to trvá o poznání déle.K reklamaci u T-Mobile potřebují záruční list, ORIGINÁL PAPÍROVĚ, jinak ne. Dokonce chtěli občanku, jinak ne. Když je odstoupení, tak přestože jsem ho kupoval u nich a mohli by si to podle IMEI dohledat, tak prý nemohli a opět potřebují po mně dodat doklad...U Apple je nákup registrovaný na Apple ID a nepotřebují vůbec nic, jen výrobní číslo, sami si všechno dohledají.Osobně z toho mám pocit, že T-Mobile se k reklamaci staví tak, aby ji řešit nemusel a aby zákazníka "umákl" na ztraceném papíru případně aby jej ta byrokracie přestala bavit a pokud to není nic zásadního nebo se jedná už o model s nižší cenou, tak raději obětoval ty peníze než své nervy.Naopak u Apple jsem měl pocit, že opravdu tu reklamaci vyřešit chtějí a naopak vychází vstříc jak jen je to možné, aby ji vyřídit mohli a nechtějí dokládat věci, které už musí mít sami.Osobně si vybírám obchodníky především podle toho, jak přistupují k reklamacím a nápravě chyb. Protože chybu může udělat kdokoliv - to jak výrobce, tak prodejce. Ale je nespravedlivé, aby pak za ni platil zákazník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (23)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
tomanr  |  26. 09. 2018 18:31

Ja som ani jeden z 10+ iPhonov čo sme mali zo ženou zatiaľ nemusel reklamovať. Musím si zaklopať na drevo a snáď to aj tak zostane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
orgasmic  |  26. 09. 2018 19:26

Mam predobjednano u O2 XS Max zlatou.
Dnes jsem sel radeji do Apple store vyzkouset a velke zklamani.
Zlata verze vypada v realu daleko hure a i premiovy pocit se nedostavil jak jsem ocekaval.Dalsi problem jsem mel s rameckem kolem displaye...nazivo je vetsi nez na videich.Predobjednavku rusim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
alien.cz  |  27. 09. 2018 10:13

Tady se to zase zvrhlo 😊 Reklamace 😊

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 09. 2018 11:56

Od O2 na VIP příští týden první, avšak omezené dodávky předobjednávek.
Další dle info po 14-ti dnech.
Z mého okolí Xs Max, potom Xs a Xr vše 256GB - cca 15 ks...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor